Anime (deel 23) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 30 Laatste
Acties:
  • 109.897 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Inderdaad, wat was dat ineens weer een stap terug.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-06 13:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat liedje vooraf ook. 8)7

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:17
haha die vond ik juist wel grappig :P

Vond het overigens in 329 ook erg grappig toen Kakashi Minato voor zich zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

pdebie schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 13:21:
Vond het overigens in 329 ook erg grappig toen Kakashi Minato voor zich zag.
Dat vond ik niet grappig, dat was wel een mooi emotineel moment. :P

Jammer trouwens, ik dacht dat er geen fillers zouden komen op basis van de afleveringstitels en dat klopte maar half. Het zijn wel fillers maar de inhoud is wel relevant voor de rest van de serie, geloof ik. Flashback hell! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
ik was die huilebalk van een sasuke eigenlijk helemaal vergeten, krijgen we dat ook weer :')

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkyswing
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-05-2019
Laatst Wolfs rain gekeken, erg vet. Wel typisch Japans anime einde, nogal Open voor eigen interpretatie. Voor een anime uit 2003 erg hoge kwaliteit in film en muziek, de muziek wordt gemaakt verzorgt door yoko kano die ook de ghost in the shell serie verzorgt heeft. Na een paar slechte resenties gelezen te hebben moet ik toch zeggen dat ik er van erg van genoten heb. Helaas zitten er 4 recab afleveringen in die totaal niets toe te voegen hebben. Maar de ova's die ze nog na de 26 afleveringen nog bij gemaakt hebben maken dat wel weer goed. Erg toffe serie die je zo nu en dan met een korreltje zout moet kijken.

natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
NMe schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:10:
[...]

Dat vond ik niet grappig, dat was wel een mooi emotineel moment. :P
Ja soort van wel ja. Kan me voorstellen dat Kakashi even niet wist wat hij moest denken :P
Terryb47 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 14:34:
ik was die huilebalk van een sasuke eigenlijk helemaal vergeten, krijgen we dat ook weer :')
Mja, die laatste aflevering vond ik wat jammer. Hoop flashbacks inderdaad. En ik vind die partners uit zijn team helemaal geen leuke karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1374267_10151691366741840_1745091570_n.jpg

3D Maneuver Beer
Eren Jägermeister

Geweldig _/-\o_

Ik hoop echt dat ze doorgaan met AoT. Het is momenteel een van de populairste animes, maar of dat in Japan zelf ook zo is weet ik niet.

[ Voor 29% gewijzigd door D4NG3R op 23-09-2013 15:44 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
eeeeh, wat heeft dit met Anime te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

pdebie schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:33:
eeeeh, wat heeft dit met Anime te maken?
Een grap op de 3D Maneuver gear van Attack on Titan voor Oktoberfest.

Afbeeldingslocatie: http://www.blackgate.com/wp-content/uploads/2013/08/28763-attack_on_titan_karaoke.jpg

http://myanimelist.net/anime/16498/Shingeki_no_Kyojin

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 23-09-2013 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ah ok, dat wist ik niet.
Als ik het zo zie, best geinig inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-06 11:39
ArdentSword schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 04:30:
[...]

Goed om te horen, veel plezier ermee!
Ben benieuwd wat je ervan vind ;)
om hier even op terug te komen, erg tof! Heb me zeer vermaakt tijdens de vakantie, manga's waren ook snel uit :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:20

mambo No5

Bad Apple?

D4NG3R schreef op maandag 23 september 2013 @ 15:32:
[afbeelding]

3D Maneuver Beer
Eren Jägermeister

Geweldig _/-\o_

Ik hoop echt dat ze doorgaan met AoT. Het is momenteel een van de populairste animes, maar of dat in Japan zelf ook zo is weet ik niet.
:D

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

[afbeelding]

3D Maneuver Beer
Eren Jägermeister

Geweldig _/-\o_

_/-\o_ erg leuk bedacht!

Ik ben heel erg benieuwd wat er nu gaat komen met SnK. Episode 25 was wel erg gaaf maar het was wel meer van hetzelfde van vorige episode.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
pdebie schreef op maandag 23 september 2013 @ 08:43:
[...]

Mja, die laatste aflevering vond ik wat jammer. Hoop flashbacks inderdaad. En ik vind die partners uit zijn team helemaal geen leuke karakters.
denk er precies zo over, het zijn eigenlijk een stel kids, maar oh zo overpowered. geen idee of het in de manga ook zo is, maar vind hun achtergrond totaal niet interessant.

Netals sasuke, toen Itachi nog leefde had ie al een minderwaardigheid complex,
spoiler:
nu itachi dood is loopt hij nog steeds achter hem aan te janken
sasuke is in mijn ogen de meest vervelende anime karakter ooit, en ik heb er een hele hoop gezien door de jaren heen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445825

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen m.b.t. tot figurines. :3
Een maandje geleden mijn eerste pakketje met figurines ontvangen en sindsdien steeds meer interesse voor figs ontwikkeld.

Waar kopen jullie het liefst figurines - conventions, winkels of webwinkels, of een combinatie van die drie?
Slechte/goede ervaringen met bepaalde winkeliers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Voorheen wel eens wat op ebay gekocht, maar dat is vaak reteduur (het dubbele betalen), nu bestel ik om de zoveel tijd uit japan (amiami, 1999, HLJ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-06 14:22
Anoniem: 445825 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:15:
Waar kopen jullie het liefst figurines - conventions, winkels of webwinkels, of een combinatie van die drie?
Koop ze niet meer zo vaak. Maar destijds veelal via www.hlj.com

Komt StudioCanal ineens met een paar Ghibli steelbook editions. :9~ Ze zijn best mooi: http://www.uk-anime.net/n...s_SteelBook_Editions.html Wel een stuk duurder dan de gewone. ;(
Afbeeldingslocatie: http://www.uk-anime.net/images/totoro-steelbook.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Atomsk op 02-10-2013 14:25 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Laatst online: 25-06 16:46

Verhaal komt zo rete traag op gang en zoveel bla bla bla. Vind ik erg jammer. Verhaal vind ik wel gaaf en het idee. Ook mooi gemaakt 1080p d:)b

Ben bij afl24 weer even gestopten wacht tot ik er weer een paar achter elkaar kan kijken.

Ik wacht met zoveel smart op Beserk. De verfilming van de serie. Eerste 3 delen gezien op naar 4. Deze vind ik erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Anoniem: 445825 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:15:
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen m.b.t. tot figurines. :3
Een maandje geleden mijn eerste pakketje met figurines ontvangen en sindsdien steeds meer interesse voor figs ontwikkeld.

Eerlijk gezegd beetje zonde van het geld :P Op zich 1 of 2 is leuk om te hebben, maar een hele sloot in een vitrine kast gaat mij te ver. Moet zeggen ben dan ook meer van de knuffels, op mijn bureau staat zo beetje heel mario world in fluffy mode. Ieder zijn hobby i guess ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Unknown Alien schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:36:
[...]

Verhaal komt zo rete traag op gang en zoveel bla bla bla. Vind ik erg jammer. Verhaal vind ik wel gaaf en het idee. Ook mooi gemaakt 1080p d:)b

Ben bij afl24 weer even gestopten wacht tot ik er weer een paar achter elkaar kan kijken.
[..]
Ep 25 kan je ook nog wel kijken hoor, want denk dat het wel tot volgend jaar zomer op zijn minst duurt voordat ze aan S2 beginnen :P, als het niet later is.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:42

RayNbow

Kirika <3

Unknown Alien schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:36:
"Even" gestopt? :p Ep 25 is de laatste aflevering en men verwacht dat het wel een jaar kan duren voordat er een 2e seizoen komt.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Oh en zit die steelbook editions te bekijken, zijn inderdaad duurder maar deze bevatten wel zowel de DVD als BD versie he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Hmm zijn wel mooi die steelcases, maar vanwaar en DVD en BR? Zelfde content of staan er andere dingen op de dvd bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445825

Thanks Terryb47 en Atomsk :3
Mijn pakketje was ook van HLJ - fijne overzichtelijke en duidelijke site!
Ik zal ook Amiami en 1999 in de gaten houden.
JerX schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:36:
Eerlijk gezegd beetje zonde van het geld :P Op zich 1 of 2 is leuk om te hebben, maar een hele sloot in een vitrine kast gaat mij te ver. Moet zeggen ben dan ook meer van de knuffels, op mijn bureau staat zo beetje heel mario world in fluffy mode. Ieder zijn hobby i guess ;)
Dat valt wel mee toch? Bij de recente HLJ sale heb ik "normal" size figures gekocht van tussen de 5 en 13 euro per stuk. Ik vind dat relatief weinig :> (en kost denk ik niet veel meer dan Mario knuffels)
Sure, er zijn figures van 90 euro of meer, maar in elke hobby/interesse heb je koopjes, mid-end en high-end. :)
En als je nu eenmaal een interesse hebt is het veel makkelijker om daar (veel) geld voor neer te leggen.
Natuurlijk ieder zijn ding. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Bokkie schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:54:
Oh en zit die steelbook editions te bekijken, zijn inderdaad duurder maar deze bevatten wel zowel de DVD als BD versie he :)
De "normale" editie in een plastic doosje is ook dvd + blu-ray (behalve bij nausicaa meen ik). Het gaat dus alleen om de wat luxere verpakking.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
RayNbow schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:53:
[...]

"Even" gestopt? :p Ep 25 is de laatste aflevering en men verwacht dat het wel een jaar kan duren voordat er een 2e seizoen komt.
Bokkie schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:53:
[...]

Ep 25 kan je ook nog wel kijken hoor, want denk dat het wel tot volgend jaar zomer op zijn minst duurt voordat ze aan S2 beginnen :P, als het niet later is.
Ahhhh ja daar had ik niet aan gedacht :D

Maar 1 jaar voor ze aan S2 beginnen/verder gaan? owwkkee dat is wel extreem lang wachten.

Niemand de film Beserk wezen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Atomsk schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:12:
[...]

De "normale" editie in een plastic doosje is ook dvd + blu-ray (behalve bij nausicaa meen ik). Het gaat dus alleen om de wat luxere verpakking.
hmz ok dat wist ik niet, ik heb alleen de DVD edities van Nausica en Totoro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Unknown Alien schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:14:
[...]

[...]

Ahhhh ja daar had ik niet aan gedacht :D

Maar 1 jaar voor ze aan S2 beginnen/verder gaan? owwkkee dat is wel extreem lang wachten.
Let wel, dat van 1 jaar is een conservatieve schatting op basis van hoeveel mangahoofdstukken gebruikt zijn in de anime tot nu toe, hoeveel hoofdstukken er nog ongebruikt zijn en hoe snel er nieuwe hoofdstukken uitkomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Niet echt preview gedaan dit seizoen, wel al wat gekeken, waaronder Coppelion wat naar meer smaakt :)

En het feit dat Go-Hands studio (Mardock Scramble) erachter zit schept bij mij icm met de stijl wel wat verwachtingen ^^

Leukste serie afgelopen seizoen voor mij was toch wel Uchouten Kazoku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 18:06

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Bokkie schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:25:
Niet echt preview gedaan dit seizoen, wel al wat gekeken, waaronder Coppelion wat naar meer smaakt :)

En het feit dat Go-Hands studio (Mardock Scramble) erachter zit schept bij mij icm met de stijl wel wat verwachtingen ^^

Leukste serie afgelopen seizoen voor mij was toch wel Uchouten Kazoku
Uchouten Kazoku was fantastisch inderdaad. Wel wat open eindjes nog na de finale, maar misschien komt er nog een OVA of twee als de BluRays uit zijn.

Coppelion is nogal apart gezien de recente ontwikkelingen bij Fukushima, ik denk dat ze die serie op ieder moment van de buis kunnen halen. Meen me te herinneren dat er destijds met Full Metal Panic een aflevering over kidnapping was geschrapt omdat er op dat moment in Japan ook zoiets gaande was met een klein kind dat was ontvoerd.

Ik heb dit seizoen vooral weer hoge verwachtingen van de Noitama-block shows (originele anime): Samurai Flamenco en Galilei Donna. De setting klinkt op zich nog niet zo heel spannend, maar met name die eerste lijkt me wel eens de nieuwe sleeper hit te gaan worden zoals je die elk seizoen weer hebt.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Eind van het jaar ga ik weer bij Book Off, Mandarake en Recomints op zoek naar tweedehands Ghibli blu-rays. Ik merk wel dat ik me tot nu toe beperkt heb tot mijn favorieten, zeker aangezien ik de hele collectie al op DVD heb. Ben het double dippen een beetje zat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Ik zag en las de laatste tijd overal dingen over Pokémon Origins. Ik was natuurlijk als jongen helemaal verslaafd aan Pokémon en dacht: Meh het is een miniserie (4 episodes) laat ik het eens proberen.

Blijkt het nog best wel badass te zijn :o behoorlijke spoiler maar wel een awesome gif plaatje

Compleet andere tekenstijl, vrijwel geheel gebaseerd op de eerste generatie games. Als dit een complete serie zou worden zou ik kijken :Y) .

Zojuist kwam een kameraad hier mee: Wie heeft er bij AoT na de aftiteling nog even gekeken?

random vid van YT:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mRyZqZqqHhw]

[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 04-10-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
D4NG3R schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:43:
Ik zag en las de laatste tijd overal dingen over Pokémon Origins. Ik was natuurlijk als jongen helemaal verslaafd aan Pokémon en dacht: Meh het is een miniserie (4 episodes) laat ik het eens proberen.

Blijkt het nog best wel badass te zijn :o behoorlijke spoiler maar wel een awesome gif plaatje

Compleet andere tekenstijl, vrijwel geheel gebaseerd op de eerste generatie games. Als dit een complete serie zou worden zou ik kijken :Y) .

Zojuist kwam een kameraad hier mee: Wie heeft er bij AoT na de aftiteling nog even gekeken?

random vid van YT:
[video]
Ja die pokemon anime is vet ^^ En AoT had ik inderdaad de aftiteling nog gekeken, maar een seizoen 2 was wel te verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Mardock Scramble: The Third Exhaust net gekeken. Het 3e en laatste deel uit de reeks. Viel me echter wat tegen. Een behoorlijk gedeelte bestaat uit het blackjack spel dat in deel 2 was begonnen. Daarna nog even een
spoiler:
laatste afrekening met die nihilistische vorige eigenaar van Oefcoque (Shell)
en dat was het dan. :/

Qua series:
Kyoukai no Kanata: wel een interessante serie
Coppelion: ziet er wel goed uit, maar een beetje saai.
Golden Time: Beetje standaard, maar op zich wel een aardige highschool romance
Kill la Kill: overhypte, bombastische vechtserie. Niet mijn ding.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Atomsk schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 01:58:

Oeh, compleet aan me voorbij gegaan dat dit bestond. TTGL (zelfde makers) vond ik eerst ook niks na 4 eps, een jaar later nog eens geprobeerd en gelukkig maar. Ben heel benieuwd hoe dit gaat worden. Misschien maar goed dat ik de hype heb gemist :P. Wel vervelend dat ik meestal niet van het wekelijkse kijken ben.

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 05-10-2013 15:42 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Net Danganronpa uitgekeken, en deze fan made versie is hilarisch :D [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZGEEfqzKDCs]

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CenturyStorm
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-03-2023
ieperlingetje schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 00:42:
Net Danganronpa uitgekeken, en deze fan made versie is hilarisch :D [video]
Abridged series zijn zowiezo leuk om te kijken. Ik ben erg fan van dragonball z abridged en kan hem aan iedereen aanraden.

Net de eerste afleveringen gezien van KILL la KILL en Log Horizon. Denk dat ik beide series wel blijf volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Atomsk schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 01:58:
Mardock Scramble: The Third Exhaust net gekeken. Het 3e en laatste deel uit de reeks. Viel me echter wat tegen. Een behoorlijk gedeelte bestaat uit het blackjack spel dat in deel 2 was begonnen. Daarna nog even een
spoiler:
laatste afrekening met die nihilistische vorige eigenaar van Oefcoque (Shell)
en dat was het dan. :/

Mardock moet ik nog kijken, maar episode 2 was al meh. Kill la Kill is echt GE-WEL-DIG! Duidelijk te zien dat dit de makers zijn van Gurren Lagann, awesome! _/-\o_ Onwijs over de top met vette animatie, ook veel Gurren Lagann voice actors zijn aanwezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5

mambo No5

Bad Apple?

CenturyStorm schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:37:
[...]

Abridged series zijn zowiezo leuk om te kijken
En bedankt, heb weer een nieuwe vorm van tijdverspilling gevonden. :D :'( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Laatst online: 24-06 09:27
Al sinds kleins af aan een ware Anime/manga fan. Zo volg ik al jaren Naruto (die op het moment minder is geworden helaas) en One Piece. Bleach spreekt me nooit zo aan (maar ach, als ik tijd teveel heb ga ik die wel bij lezen en kijken).. Verder zoveel kleinere korte Anime's gezien en gelezen.

Maar gisteren begonnen met Shingeki no Kyojin (Attack on Titan) Had er nooit zo'n zin in want als iedereen er over gaar fangirlen denk ik van tsjah straks valt ie tegen...

maar WOW wat een verhaal, wat een impact brengt deze anime op mij over. De muziek, GE-WEL-DIG episch gewoon! Voice acting top notch. Animatie over zijn geheel en detail WAUW. Alles klopt gewoon en het is gewoon kei hard, ze hebben het gewoon zo goed gedaan dat je de gevoelens van die characters bijna voelt... Nooit gedacht dat ik zoiets zou zeggen van zoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Kyojin begint fantastisch, maar helaas kakt het hele verhaal/serie helemaal in, ik vind het echt een anti-climax dat "einde". gewoonlijks krijg je nog een supercliffhanger om je lekker te maken voor het vervolg. maar nu is mijn gevoel dat ik ik de hele serie voor niets heb gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Laatst online: 24-06 09:27
Terryb47 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 20:38:
Kyojin begint fantastisch, maar helaas kakt het hele verhaal/serie helemaal in, ik vind het echt een anti-climax dat "einde". gewoonlijks krijg je nog een supercliffhanger om je lekker te maken voor het vervolg. maar nu is mijn gevoel dat ik ik de hele serie voor niets heb gekeken.
Dat is anime nou eenmaal als het een nieuw seizoen krijgt. Is ook met andere series. En het komt zelfs voor bij GTST ;w Zo willen ze mensen lokken. Maar als dat het zo verpest lees de manga van AoT. Die is natuurlijk al heel veel verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Hmm, volgens mij lees je het verkeerd :+ Ik vind het "einde" dus helemaal geen cliffhanger. De laatste 10 afleveringen hadden ze net zo goed kunnen schrappen of in 1-2 afleveringen kunnen doen, gebeurt echt niets in, een beetje tijdrekken is te begrijpen. Maar voor het verhaal en waar ze naartoe willen? Zijn ze na 25 afleveringen niets opgeschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Na relatief snel AoT / SnK er doorheen te hebben gejaagd deel ik die conclusie met je. Het bevriezen (is het echt ijs?) van Annie en er verder niets mee doen is niet bepaald een grote cliffhanger. Het stukje na de credits (met die titan die in de muur verwerkt zit) had volgens mij de cliffhanger moeten zijn, maar alsnog niet erg sterk.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Laatst online: 20:51
Fuu, Ik heb een server in de VS om Crunchyroll en Hulu te bekijken. Nu is het internetadres ervan aangepast, en werkt het niet meer :/

Heb laatst enkele series afgerond van het laatste seizoen, maar heb er nog enkele te gaan :P

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-06 17:26

Melkaz

Melkazar

Anthirian schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:32:
Na relatief snel AoT / SnK er doorheen te hebben gejaagd deel ik die conclusie met je. Het bevriezen (is het echt ijs?) van Annie en er verder niets mee doen is niet bepaald een grote cliffhanger. Het stukje na de credits (met die titan die in de muur verwerkt zit) had volgens mij de cliffhanger moeten zijn, maar alsnog niet erg sterk.
Het stukje met die titan in de muur is in de manga ook inderdaad de grote cliffhanger. Maar zonder teveel te spoilen, als je de manga gelezen hebt merk je snel dat dit 'einde' vrij bizar gekozen is . Maar over het tempo gesproken, de manga gaat niet veel sneller dus dat verklaard de pacing van de anime. Er is gewoon nog niet zoveel materiaal aangezien de serie nog ongoing is en er nog helemaal geen duidelijkheid is over een mogelijke season two. Vandaar dit 'einde' denk ik..

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Terryb47 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:28:
De laatste 10 afleveringen hadden ze net zo goed kunnen schrappen of in 1-2 afleveringen kunnen doen, gebeurt echt niets in, een beetje tijdrekken is te begrijpen. Maar voor het verhaal en waar ze naartoe willen? Zijn ze na 25 afleveringen niets opgeschoten.
Oftewel, je had liever een actieserie gekeken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Melkaz schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:36:
[...]

Maar over het tempo gesproken, de manga gaat niet veel sneller dus dat verklaard de pacing van de anime. Er is gewoon nog niet zoveel materiaal aangezien de serie nog ongoing is en er nog helemaal geen duidelijkheid is over een mogelijke season two. Vandaar dit 'einde' denk ik..
Dan had ik liever dat ze gewoon gestopt waren op de helft bij ep12 ofzo. en dan de rest opsparen voor vervolg S2. Ik hoef echt niet alleen maar actie te zien, maar zoals ik al zei gebeurt er qua verhaal ontwikkelling daar in ook bijzonder weinig. Daarom vind ik dat ze het materiaal van de 2de helft een heel stuk in hadden kunnen korten. Maar goed ze hadden waarschijnlijk al voor 25 episodes getekend, en is het een superhit ook nog - hulde daarvoor, er is in geen jaren meer zo'n grote hype rondom een serie geweest volgens mij.

Ik lees verder geen manga (vooral digitaal ben ik daar geen fan van) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Zo na een weekje bonus vakantie(lees: alleen thuiszitten omdat de lieftallige wederhelft die niks om anime geeft minder vakantie dagen over had) ben ik weer ver door mijn back log heen.

Voornamelijk genoten van http://myanimelist.net/an...ami_Kodomo_no_Ame_to_Yuki Ookami Kodomo. Vond hem stiekem beter dan the girl who leapt through time, en die stond al hoog op mijn favo lijst _/-\o_

Verder eindelijk eens Mushishi afgekeken. Mooie anime maar kon er moeilijk meerdere episodes per keer van kijken, daarom heb ik er ook jaar+ over gedaan, elke paar weken 1 a 2 episodes.

Nu volg ik alleen nog Monogatari second season (otorimonogatari etc..rare naamgeving!) en Kill la Kill. Lekker rustig aan dus :> . Kill la Kill bevalt me trouwens wel, lekker over the top nonsense kan ook wel eens leuk zijn. Heb al zoveel drama en slice of life anime gezien afgelopen jaren dat dit ook wel eens mag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
De meest interessante serie tot nu toe vind ik Nagi no Asukara. Origineel concept, die onderwater-samenleving. Arpeggio of Blue Steel heeft ook wel wat.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Iemand Haijimo no ippo gekeken?

Vind die ook zeer vermakkelijk en hoop op S3 die ooit uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Hmm, van twee recente zeer goed ontvangen originele anime (Psycho Pass en Suisei no Gargantia) zijn onlangs vervolgseizoenen/films aangekondigd. Van Psycho Pass kan ik het me nog voorstellen aangezien het einde nogal open was en het zonde zou zijn om niet meer verhalen te laten afspelen in de fantastisch uitgewerkte sci-fi wereld. Gargantia daarentegen was gezien het verhaal met Chamber wel 'klaar', dus daar verwacht ik niet zoveel meer van.

Inmiddels van alle nieuwe series dit seizoen de eerste aflevering(en) meegepakt, valt niet tegen moet ik zeggen. Kill La Kill valt inderdaad erg op met de old skool graphics en over de top animatie. Ik ben alleen niet zo'n fan van monster-of-the-week plots, dus die ga ik waarschijnlijk ook droppen aangezien er zoveel andere leuke series zijn dit seizoen. Bijvoorbeeld de Noitama slot anime series.

Galilei Donna was pure mecha-porn (die opvouwbare bike/"zwitsers zakmes" :P, bizarre airships etc.) met zeer kleurrijke personages en achtergronden. Dit kon wel eens de serie van dit seizoen worden.
Dan heb je nog Samurai Flamenco, wat zo op het eerste gezicht lijkt op een wat zachtaardigere versie van Kick-Ass. De eerste aflevering was voor mij dus niet zoveel bijzonders, maar gezien de grote cast die nog geïntroduceerd moet worden en het feit dat het 2-cours is maakt het veelbelovend.

Wel ben ik meteen hooked aan Golden Time, slice-of-life toppertje!

@Ray187: Ik ben een groot van van de HNI-manga, dus de eerste aflevering heb ik uiteraard al gezien. Dat 3e seizoen hoef je geen zorgen om te maken, maar ik denk dat ze dan wachten totdat de manga is afgelopen en dan meteen 50+ afleveringen gaan maken. Naruto/OnePiece zijn bijna afgelopen denk ik, dus dan komt er een slot vrij. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de bokswedstrijden soms erg lang gerekt zijn ala Dragon Ball. Waarschijnlijk laten ze dit seizoen maar een stuk of 3-4 matches zien, waarvan ik hoop dat ze de 2 worldtitle matches van Takamura (Eagle en die streetwise neger) gaan meepakken.

[ Voor 17% gewijzigd door ^^0nMe op 11-10-2013 15:58 ]

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Melkaz schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 12:11:
Voornamelijk genoten van http://myanimelist.net/an...ami_Kodomo_no_Ame_to_Yuki Ookami Kodomo. Vond hem stiekem beter dan the girl who leapt through time, en die stond al hoog op mijn favo lijst _/-\o_

Nu volg ik alleen nog Monogatari second season (otorimonogatari etc..rare naamgeving!) en Kill la Kill. Lekker rustig aan dus :> . Kill la Kill bevalt me trouwens wel, lekker over the top nonsense kan ook wel eens leuk zijn. Heb al zoveel drama en slice of life anime gezien afgelopen jaren dat dit ook wel eens mag!
The Girl Who Leapt Through Time vind ik ook echt een topper. Ik ga op jouw aanraden dan ook naar Ookami Kodomo kijken, ik had de synopsis ervan eerder gelezen maar vond het niet interessant genoeg.

Zelf heb ik juist al te veel over the top anime (mecha en superpowers) gezien dat ik er niet meer behoefte aan heb om nieuwe series op te pakken. Heeft iemand nog een leuke aanrader ala Cowboy Bebop of Kids on the Slope (Sakamichi no Apollon) of planet ES? Dus meer een realistischere setting met een humor tintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Unknown Alien schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:46:
Iemand Haijimo no ippo gekeken?

Vind die ook zeer vermakkelijk en hoop op S3 die ooit uitkomt.
Yup ik, enne S3 is uit ;) Ippo Rising!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

^^0nMe schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 15:49:
Hmm, van twee recente zeer goed ontvangen originele anime (Psycho Pass en Suisei no Gargantia) zijn onlangs vervolgseizoenen/films aangekondigd. Van Psycho Pass kan ik het me nog voorstellen aangezien het einde nogal open was en het zonde zou zijn om niet meer verhalen te laten afspelen in de fantastisch uitgewerkte sci-fi wereld. Gargantia daarentegen was gezien het verhaal met Chamber wel 'klaar', dus daar verwacht ik niet zoveel meer van.
Heb je misschien een bron? Van beide heb ik namelijk erg genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
JerX schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:34:
[...]

Awesome!! Is net begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

D4NG3R schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 18:09:
[...]

Heb je misschien een bron? Van beide heb ik namelijk erg genoten.
Psycho Pass S2 + movie en Gargantia S2

HnI anime is blijkbaar S3 al ja, maar er is nog zat materiaal voor een 4e seizoen aangezien de manga over de 1000 chapters lang is en het einde nog niet in zicht lijkt.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Psycho Pass S2 ... oOo

En man o man, ik moet echt even bijkijken, en kolere wat zit het donderdag slot vol :X

Yosakura Quartet is voor mij erg wennen aan de tekenstijl, maar vind het eigenlijk wel passen.
Golden Time is de slice of life van dit seizoen inderdaad tot nu toe.
Kyoukai no Kanata lijkt mij ook wel wat.

Valt mij wel op dat er dit seizoen veel series zijn met volgens mij een behoorlijke production value :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
JerX schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:34:
[...]

Ja klopt ik kreeg gisteren een WA van me maat dat die uit is :D

Vanavond ff DL.

Wacht nog steeds op Beserk 4e deel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Unknown Alien schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:05:
[...]
Wacht nog steeds op Beserk 4e deel _/-\o_
4de? Volgens mij was het al afgelopen, er zijn maar 3 films geweest. Het einde was in ieder geval beter afgesloten dan de anime serie :P

[ Voor 10% gewijzigd door JerX op 14-10-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Ze zouden door gaan met het verhaal als anime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 18:25
Wat? S2 van Gargantia? Wat een steengoede serie was dat zeg, geloof in twee avonden weg gekeken!

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Mr.C4 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 17:09:
[...]

The Girl Who Leapt Through Time vind ik ook echt een topper. Ik ga op jouw aanraden dan ook naar Ookami Kodomo kijken, ik had de synopsis ervan eerder gelezen maar vond het niet interessant genoeg.
Dat is precies de reden waarom ik hem pas vorige week heb bekeken :P Ging er eigenlijk met niet teveel verwachtingen in en het was meer dat ik nog tijd over had die dag. Toch van genoten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CenturyStorm
  • Laatst online: 28-03-2023
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:12:
Wat? S2 van Gargantia? Wat een steengoede serie was dat zeg, geloof in twee avonden weg gekeken!
Dank voor de tip :). heb nu 3 afleveringen gezien en vind het net als veel anderen hier een erg leuke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

3eps in Fall seizoen en ik heb nog steeds een shitload aan series op de lijst staan. Kan me niet herinneren dat ik een seizoen heb gehad waarin ik zoveel series wel leuk vond om te kijken. Nu zal het in verband met tijdgebrek nog wel inslinken, maar toch.

Arpeggio of blue steel ars nova erg voorspelbaar, maar die naval battle p0rn :9~ Weer eens wat anders dan mecha space battles. (Valvrave uiteraard nog steeds een blijver)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Bokkie schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 08:49:
3eps in Fall seizoen en ik heb nog steeds een shitload aan series op de lijst staan. Kan me niet herinneren dat ik een seizoen heb gehad waarin ik zoveel series wel leuk vond om te kijken. Nu zal het in verband met tijdgebrek nog wel inslinken, maar toch.

Arpeggio of blue steel ars nova erg voorspelbaar, maar die naval battle p0rn :9~ Weer eens wat anders dan mecha space battles. (Valvrave uiteraard nog steeds een blijver)
Klopt, met name die donderdag is inderdaad nogal een vol programma. ;) Ik heb zelf wegens tijdgebrek al een soort van schifting gemaakt, als ik er 5 zou moeten uitkiezen dan houd ik over:
  • Galileo Donna
  • Samurai Flamenco
  • Golden Time
  • Kyoukai no Kanata
  • Nagi no Asakura
Overigens valt me nu pas op dat er naast Coppelion (ivm situatie Fukuoka) nog een gevoelige serie loopt, namelijk Yowamushi Pedal. Het onderwerp is jongeren/wielrennen en de manga loopt al van voor de tijd dat die hele beerput met doping open is gegaan. Ik meen me te herinneren dat een aantal wielrenners expliciet in de manga werd verheerlijkt, oa Lance Armstrong. :+
Overigens niet de eerste keer, want in Over Drive hadden ze het over oude helden zoals Merckx, Indurain enz. die jaren na dato ook hebben bekend. Zo zie je maar dat je het als mangaka beter kunt houden bij fictieve personen of mensen die al eeuwen morsdood zijn. :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Donderdag is packed beyond belief :X

Ik zit op 8 a 10 volgens mij >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5

mambo No5

Bad Apple?

Hmm, klinkt goed, denk dat ik nog wat meer aanbevelingen over ga nemen. Volg zelf momenteel Kill la Kill, Coppelion, KnK en Valrave S2 van het nieuwe werk, maar bovenstaande klinkt ook behoorlijk aantrekkelijk.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Niet online
Mensen die ooit nog van plan zijn Japan te bezoeken: wacht er niet te lang mee, aldus dit artikel. :o :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
ieperlingetje schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 17:50:
Mensen die ooit nog van plan zijn Japan te bezoeken: wacht er niet te lang mee, aldus dit artikel. :o :?
Japan is niet alleen Sex.. in Tokyo had ik niet heel veel aandacht (en ben ook niet de lelijkste /eigendunk), maar dat kwam mede omdat ze toeristen "gewend" zijn.

In andere steden werd ik wel wat sneller aangekeken :P Ik heb sowieso een vriendin, dus het nacht leven van Tokio heb ik niet verkend, maar die schijnt niet slecht te zijn voor onze lange blonde Europese mannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
En wat heeft dat artikel met japan bezoeken te maken? Zou me eerder zorgen maken om de btw verhoging die op april 2014 ingaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Terryb47 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 09:23:
En wat heeft dat artikel met japan bezoeken te maken? Zou me eerder zorgen maken om de btw verhoging die op april 2014 ingaat ;)
Tja zorgen, als je eenmaal op vakantie ga moet je ook niet zeiken over het geld ;) Ik vond Japan redelijk goedkoop, vooral het eten. Anyway Offtopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Tja als je alleen de toerist uithangt en dingen gaat bezichtigen hoeft Japan niet duur te zijn, junkfood is goed te betalen, vergelijkbaar met nederland. Maar 3 euro voor een blikje bier? 8 euro voor pakje pijnstillers? Da's gewoon reteduur.

Maar als je een beetje otaku bent ga je uiteraard flink shoppen >:) de btw gaat bijna verdubbeld worden dat ga je echt wel merken. Hier in nl kopen mensen toch ook gelijk minder alcohol als de accijnzen omhoog gaan, of wanneer het pakje sigaretten weer paar dubbeltjes duurder is geworden?

Zo offtopic is het niet, hoewel we in het algemeen alleen maar over manga/anime hebben.
zie roze box "alles wat japan gerelateerd is" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ok ok :P Ik ben geen Otaku, maar junkfood at ik daar ook niet. Heb bij veel verschillende tentjes gegeten, maar de Udon soep was toch altijd heer en meester (en cheap!) :D

p.s. even gekeken naar die btw verhoging, maar het gaat van 5% naar 8%. Das natuurlijk niet echt heel extreem.

[ Voor 33% gewijzigd door JerX op 24-10-2013 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Kyoukai no Kanata – 04 the plot thickens ^^ lekkere eyecandy deze aflevering..

Wel 2 series kunne afstrepen nu, vallen toch wel wat tegen, maar misschien dat ik ze later wel terugkijk met fast forward aan ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Bokkie schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 07:49:
Wel 2 series kunne afstrepen nu, vallen toch wel wat tegen, maar misschien dat ik ze later wel terugkijk met fast forward aan ofzo. :P
Ik kan serieus echt niet genieten als ik fast forward ga kijken.. als ik dat ga doen dan kap ik echt met het kijken van de desbetreffende serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

JerX schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 07:51:
[...]

Ik kan serieus echt niet genieten als ik fast forward ga kijken.. als ik dat ga doen dan kap ik echt met het kijken van de desbetreffende serie.
Ach ik doe dat bij series waarvan ik eigenlijk hoge verwachtingen had, maar die toch tegen lijken te vallen.
Skip ik later doorheen om te kijken of het nog wel wat wordt of niet :P

oh en voor de Kill a Kill volgers, zoeken jullie ook elke ep naar easter eggs?

Zoals

http://i.imgur.com/HSaD1HL.jpg

en

http://i.imgur.com/IPE4Y6wl.png

:P (gejat van a-suki forums)

edit:
@Jerx

Nee Butch en Fabienne ook uit Pulp Fiction :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 25-10-2013 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Bokkie schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 07:57:
[...]

Ach ik doe dat bij series waarvan ik eigenlijk hoge verwachtingen had, maar die toch tegen lijken te vallen.
Skip ik later doorheen om te kijken of het nog wel wat wordt of niet :P

oh en voor de Kill a Kill volgers, zoeken jullie ook elke ep naar easter eggs?

Zoals

http://i.imgur.com/HSaD1HL.jpg

en

http://i.imgur.com/IPE4Y6wl.png

:P (gejat van a-suki forums)
Kill la Kill is geweldig, die eerste episode is echt een storm van... nou ja alles 8)7 Wist niet eens dat er easter eggs in zaten haha! Wel grappig, die laatste pic is dat Bruce Willis + Bonnie Bedelia Culkin in Die Hard? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik had de eerste aflvering na 5 minuten weer afgezet, veel te druk en chaotisch na een lange dag werken :+
Ik weet niet waarom, maar ben gewend meestal pas anime tegen middenacht te kijken, waarschijnlijk omdat ik dan pas tijd heb voor mezelf heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Ik ben sinds kort ook Psycho Pass gaan kijken en wat is dat een fijne serie zeg.
Verhaal ontpopt langzamerhand een beetje en het idee erachter is gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Mee eens, sinds Ghost in The Shell, is er eigenlijk niet meer een degelijke serie uitgekomen in dat genre.
Psycho Pass staat in m'n top 5 anime van 2013 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Psycho Pass begon in Fall 2012 :P

Welke aflevering ben je psychoclown?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Episode 5 gezien, gisteren 6 gestart maar besloten te gaan slapen. Heb dus al wel gezien dat die aflevering kouyagami (?) uitdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Buckle up, its gonna be a bumpy ride :P

Golden Time gaat hard door het materiaal heen heb ik het idee trouwens. Geberud veel in deze ep, voor mijn gevoel iets teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Ik kreeg van Psyco Pass inderdaad wat van die old skool vibes mee uit de tijd van Akira en GITS. Het enige wat dit zou kunnen overtreffen qua gevoel is Battle Angel Alita/Gunm. Als die James Cameron nou eens ff kapt met het maken van films over die oversized smurfen en zich houdt aan zijn belofte om Battle Angel Alita op het witte doek te brengen... :P

Laatste ep van Golden Time was in een erg hoog tempo ja, zeker met die plottwist/cliffhanger aan het einde erbij.
spoiler:
Vond trouwens de vorige ep met die sekte erg creepy, met name omdat de hoofdpersonen het ook erg laat doorkregen. Heb zelf geen moeite met horror als Ringu enz, maar zodra er iets inzit met een sekte krijg ik er enorme kippenvel van. Waarschijnlijk omdat dergelijke sektes daadwerkelijk bestaan en een Sadako als het goed is niet. :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vond die hele 'recruiter' nogal creepy, ik was al na 5 minuten die coffeeshop uitgelopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ben eens aan het proberen om tenminste één van mijn vrienden zo gek te krijgen om samen met mij naar een con te gaan, en in dat geval waarschijnlijk ofwel AnimeCon (want groot) of AbunaiCon (want lekker dichtbij :P). Zou voor mij mijn eerste con worden. Heeft iemand nog tips/ideeën/aanraders/afraders? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
camera mee en een open mind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat gaat allebei geen probleem zijn. :P

Kun je je op zo'n con nog een beetje vertonen zonder cosplay of moet ik op zoek naar een geschikte outfit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

NMe schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:14:
Dat gaat allebei geen probleem zijn. :P

Kun je je op zo'n con nog een beetje vertonen zonder cosplay of moet ik op zoek naar een geschikte outfit? :P
Je kunt gaan als Tatsumi Saiga (Speed Grapher) :P

Grijsbruine trenchcoat met een overhemd, losse das en toepasselijke camera. Als je op de details let een Nikkon met een zo dik mogelijke Nikkor lens. :D

*edit* blijkbaar NSFW:

Overigens een bizzare, maar erg ondergewaardeerde anime!

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dan zou ik eerder als Detective Gumshoe gaan. :+ Al past Chouji uit Naruto beter bij mijn postuur en zijn outfit uit de originele serie is vrij makkelijk samen te stellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Bokkie schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:28:
Buckle up, its gonna be a bumpy ride :P

Golden Time gaat hard door het materiaal heen heb ik het idee trouwens. Geberud veel in deze ep, voor mijn gevoel iets teveel.
Nice :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Niet online
De bibliotheek in de buurt heeft wat titels van andere bibliotheken in de provincie in bruikleen, en daaronder zitten ook een paar anime titels. Op goed geluk heb ik "Wolf children, Ame & Yuki" (Okami kodomo no ame to yuki) meegenomen. En wat is die prachtig zeg :o De eerste momenten heb je wel - zelfs voor anime, waarvan ik vind dat "suspension of disbelief" makkelijker gaat - een WTF moment, maar daarna is het gewoon puur genieten. Lang geleden dat ik nog zo genoten heb van een film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Die staat al een hele tijd op mijn watch list maar ik kom er maar niet aan toe. :P Zelfde voor The Girl Who Leapt Through Time. Binnenkort toch maar eens doen, ik hoor alleen maar goeie verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Niet online
The Girl Who Leapt Through Time heb ik nog niet gezien, maar nu wil ik hem zeker bekijken. En de soundtrack bij wolf children is echt verbluffend btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Wolf Children heb ik nog niet gezien, bedankt voor de tip :)
Girl who leapt through time heb ik toendertijd nog in de bios gezien tijdens de fantastic film festival, mooie film hoor zo ook die Summer Wars kon ik goed waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5

mambo No5

Bad Apple?

Wolf Children vond ik zelf een heel erg mooie, maar ook wel trieste fillm. Zeker een aanrader. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Iedereen Howl's Moving Castle (Hauru no ugoku shiro) al gezien? Lang geleden dat ik die nog heb gezien maar hij krijgt alleszins 8.1 op IMDb, en kan me niet herinneren dat ik hem tegen vond vallen :) Geloof zelfs dat ik hem hier thuis nog liggen heb, morgen als ik tijd heb eens kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:37
JimDB schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:46:
Iedereen Howl's Moving Castle (Hauru no ugoku shiro) al gezien? Lang geleden dat ik die nog heb gezien maar hij krijgt alleszins 8.1 op IMDb, en kan me niet herinneren dat ik hem tegen vond vallen :) Geloof zelfs dat ik hem hier thuis nog liggen heb, morgen als ik tijd heb eens kijken :+
Studio Ghibli heeft een veel te hoog fanboy gehalte, wat de hoge rating wel verklaard.
Ze maken wel prima films, maar ik zou ze geen 8 willen geven.
Pagina: 1 ... 8 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]In deze thread praten we inhoudelijk over series, ook diegene die nog niet in de VS uit zijn.
Het promoten, distribueren, linken of verwijzen naar fansubgroepen of sites met fansubs, scanlations, mp3's, dvd-rips is gewoon niet toegestaan, ook willen we niet weten of je er zelf mee bezig bent en hoe je aan dit soort materiaal komt. Daarbij is het totaal oninteressant dat de fansubbers van willekeurigeserie aflevering zoveel drie minuten te laat zijn met hun egotrip.
We praten hier dus ook over: manga, japanse muziek en dergelijke; zo'n beetje alles wat Japan-gerelateerd is.
Probeer informatie over een episode die nog niet bekend is bij iedereen te verbergen dmv [spoiler] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/spoiler].
En lees de FAQ: <a href="https://web.archive.org/web/20130502041018/http://blogger.xs4all.nl/kajcom/articles/164921.aspx" target="_blank">Anime FAQ</a>~~~[/html]