Anime (deel 23) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 30 Laatste
Acties:
  • 110.111 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

krvabo schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 23:38:
Clannad moet je dan ook samen zien met Clannad After, en als je het dan nog 'de grond in rate' dan weet je niet wat goede anime is.
:')

Maar nu even serieus, als je maar lang en vaak genoeg tranen naar de kijker gooit wordt iets niet automatisch 'goed'. Als je het leuk vind dan is dat helemaal aan jou, maar daar passen woorden als 'goed' en 'slecht' totaal niet bij natuurlijk. Zo heb ik ook wel genoeg series en films gezien waar menig persoon maagkramp van zou krijgen (Girls und Panzer <3 ) maar ik wel erg van heb genoten, die ga ik geen 8 of 9 geven omdat ik daar toevallig plezier mee had.

Dus ondanks je opmerking heb ik nog steeds niet echt een hoge pet op van Clannad.

Iemand toevallig al gelezen dat we dankzij een ICANN aanvraag van Japanse bodem nu .moe TLDs hebben?

EDIT: Ik zie dat er nog geen 2013 Summer Chart gepost is, dus bij deze.

[ Voor 6% gewijzigd door nst6ldr op 19-06-2013 01:09 ]

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Nou ja, ieder z'n ding. Heb zelf een grafhekel aan dat Elfen Lied en Higurashi no Naku Koro ni waar de gemiddelde animefan schuimbekkend enthousiast van is blijkbaar. :P

Wat het nieuw seizoen betreft.. meer Kara no Kyoukai is in ieder geval een goed ding. Een van de weinige series die ik meerdere malen bekeken heb: diepzinnig verhaal, mooie muziek, goede animatie, etc.
http://sgcafe.com/2013/05...ng-july-13-fatezero-cafe/

En ben wel benieuwd naar Kaze tachinu.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Inderdaad Kara no Kyoukai movie Als serie in ieder geval de nieuwe Rozen Maiden, de rest zie ik wel na 2 a 3 eps wat ik blijf volgen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Atomsk schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 01:42:
Nou ja, ieder z'n ding. Heb zelf een grafhekel aan dat Elfen Lied en Higurashi no Naku Koro ni waar de gemiddelde animefan schuimbekkend enthousiast van is blijkbaar. :P
Nou ja grafhekel, ik vond de anime ook niet bijzonder goed. Was wel een vlotte watch :)
nst6ldr schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 00:52:
[...]

EDIT: Ik zie dat er nog geen 2013 Summer Chart gepost is, dus bij deze.
Thanks, staan niet echt boeiende dingen in.. Ik hou AniDB wel in de gaten wanneer de nieuwe animes uit komen :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Atomsk schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 01:42:
Umineko no Naku Koro ni is veel beter. Die kan ik je wel aanraden.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
To each their own inderdaad. Ik heb Fate/Stay Night maar afgebroken; kon me er niet meer toe zetten en zou me niet meer kunnen herinneren welke afleveringen ik nog moet zien.
Ik kan nu wel eindelijk weer verder met Railgun S; de afgelopen drie weken vooral bezig geweest met herstellen van Anime 2013. :P Ik moet alleen nog de eindfilm afmaken, maar veel puf heb ik er nog niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

JerX schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 08:00:
[...]

Nou ja grafhekel, ik vond de anime ook niet bijzonder goed. Was wel een vlotte watch :)

[...]

Thanks, staan niet echt boeiende dingen in.. Ik hou AniDB wel in de gaten wanneer de nieuwe animes uit komen :P
Een vlotte watch is erg fijn moet ik zeggen :)

Hoe denkt men hier over Gintama?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xun
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31

Xun

Hmm ik ben wel benieuwd naar hoe de anime van Silver Spoon wordt. Van dezelfde maker als FMA dus hoge verwachtingen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Bellerophon schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:38:
[...]

Nog nooit geprobeerd, maar wil het zeker een keer proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Mm helaas weer helemaal bij met Attack on Titan.
Zoek nu wat anders, iemand tips voor wat meer volwassen fantasy anime? (dus niet met zulke meukhttp://www.google.nl/imgr...=46&ndsp=55&tx=132&ty=118
http://www.google.nl/imgr...=46&ndsp=55&tx=138&ty=100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
KngfCnns schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:36:
Dat is gewoon te veel om op te noemen en hangt af van smaak. Zo vond ik mitsudomoe echt hilarisch, maar veel meer mensen delen die mening niet.
Mitsudomoe vond ik ook erg grappig. Veel mensen hebben een afkeer tegen alles wat ook maar enigzins met moe te maken heeft en als het dan ook al in de titel staat, is een oordeel snel gemaakt. De letterlijke onderbroekenlol, piesgrappen en seksgrappen, terwijl de serie over een groep twaalfjarigen gaat, kan ook niet iedereen waarderen. Ik vond het juist leuk vanwege de foute humor.
Bij Gintama moet ik echt af en toe aan Monty Python's Flying Circus denken. Bij de ene aflevering of scene rollen de tranen uit mijn ogen van het lachen en andere momenten is de humor zo abstract dat ik het niet kan volgen. De humoristische arcs vind ik over het algemeen het leukst, maar de actie/drama arcs zijn ook erg sterk. Door het ontbreken van filler en padding kijkt het ook een stuk lekkerder dan een Naruto, One Piece of Bleach. Helaas moet Gintama daardoor nu wel af en toe een tijd stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

eL_Jay schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:15:
Zoek nu wat anders, iemand tips voor wat meer volwassen fantasy anime? (dus niet met zulke meuk [linkjes]
Heb je voorkeur voor moderne producties of maakt het niet uit wat de productiedatum is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

evEndzhar schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 22:34:
[...]

Mitsudomoe vond ik ook erg grappig. Veel mensen hebben een afkeer tegen alles wat ook maar enigzins met moe te maken heeft en als het dan ook al in de titel staat, is een oordeel snel gemaakt. De letterlijke onderbroekenlol, piesgrappen en seksgrappen, terwijl de serie over een groep twaalfjarigen gaat, kan ook niet iedereen waarderen. Ik vond het juist leuk vanwege de foute humor.

[...]

Bij Gintama moet ik echt af en toe aan Monty Python's Flying Circus denken. Bij de ene aflevering of scene rollen de tranen uit mijn ogen van het lachen en andere momenten is de humor zo abstract dat ik het niet kan volgen. De humoristische arcs vind ik over het algemeen het leukst, maar de actie/drama arcs zijn ook erg sterk. Door het ontbreken van filler en padding kijkt het ook een stuk lekkerder dan een Naruto, One Piece of Bleach. Helaas moet Gintama daardoor nu wel af en toe een tijd stoppen.
Precies!

Denken dat de hoofdpersoon rookt terwijl het gewoon een lolly is die rookt omdat hij er zo extreem hard aan zit te zuigen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Persoonlijk vind ik YUYUSHIKI een leuke comedy. Een kwart van de grappen ontgaan je een beetje, omdat het ws. niet-vertaalbare taalgrappen zijn. Voor de rest is het echter heerlijke onzin-humor van een drietal scholieren met teveel fantasie. Slaat helemaal nergens op, maar dat maakt het juist leuk IMO.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
nst6ldr schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 22:53:
[...]

Heb je voorkeur voor moderne producties of maakt het niet uit wat de productiedatum is?
maakt niet uit, maar ik hou wel van geweld en bloed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

was vroeg op vanochtend dus voor ik naar kantoor gnig maar even VVV gegeken.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pSyIP1KSSK9bWMD6N1Gx9ok7/full.jpg

Baal wel dat S2 pas in het najaar komt :(

Red Data Gril was nogal gerushed denk ik :/ geen open einde, maar wel veel vragen nog steeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
VVV?

Vond Red Data Girl nogal onsamenhangend. Iedere keer weer nieuwe karakters die zonder enige introductie in het verhaal zitten en dat eventueel ook nog verschillende persoonlijkheden kunnen hebben. Had regelmatig geen idee over wie ze het nu weer hadden

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

oh sorry, ja VV = Valvrave :P

Met Red Data Gril vond ik alleen het begin met die twee/drie-ling wat verwarrend, maar alsnog zit ik met redelijk veel vragen over Izumiko, de school, haar moeder etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
eL_Jay schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:15:
Zoek nu wat anders, iemand tips voor wat meer volwassen fantasy anime? (dus niet met zulke meukhttp://www.google.nl/imgr...=46&ndsp=55&tx=132&ty=118
http://www.google.nl/imgr...=46&ndsp=55&tx=138&ty=100)
Seirei No Moribito, toch een van mijn persoonlijke beste actie fantasy anime!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

eL_Jay schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:15:
[...]

maakt niet uit, maar ik hou wel van geweld en bloed ;)
Uchuu Senkan Yamato 2199 schijnt zeer verdienstelijk te zijn, iemand die om volwassen anime vraagt raadt ik sowieso LotGH/Gineiden aan, en als je anime films kan waarderen dan is Jin-Roh zeker wel wat voor je. Als je een zwak voor mecha hebt kan je eens kijken of de Votoms franchise je aan staat, en deze is misschien wat gedurfd maar misschien past Texhnolyze wel in je straatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
nst6ldr schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:41:
[...]

Uchuu Senkan Yamato 2199 schijnt zeer verdienstelijk te zijn, iemand die om volwassen anime vraagt raadt ik sowieso LotGH/Gineiden aan, en als je anime films kan waarderen dan is Jin-Roh zeker wel wat voor je. Als je een zwak voor mecha hebt kan je eens kijken of de Votoms franchise je aan staat, en deze is misschien wat gedurfd maar misschien past Texhnolyze wel in je straatje.
JerX schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:24:
[...]

Seirei No Moribito, toch een van mijn persoonlijke beste actie fantasy anime!
Dank, ik ga eens kijken of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Bellerophon schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:38:
[...]

Persoonlijk vind ik Gintama de beste serie ooit. alhoewel ik het laatste seizoen minder vond. je moet ervan houden, keiharde zelfspot en zwarte humor. er zitten zoveel mooie karakters in deze serie. van het super flauwe naar bloedserieus. Dat kan alleen in Gintama >:)

Uiteindelijk is anime (net als muziek) bijzonder persoonlijk, soms wil je na een dag hard werken geen moeilijke shit kijken. Dan vermaak ik me prima met Hataraku Maou-sama.

Verder volg ik dit seizoen 'Suiseino Gargantia' en 'Shingeki no Kyojin'

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:31

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Het is voor mij al weer een poosje geleden, dat ik een goede anime serie gezien heb. Weet iemand nog een leuke serie voor mij wat lijkt op Full Metal Panic?

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:50
Berserk is me zeer goed bevallen, alleen het lijkt gewoon zomaar te stoppen. hoort hier nog een tweede seizoen bij?

Ik had nog een poging gedaan voor Higurashi no Naku Koro ni. ik ergerde me kapot aan de eerste aflevering... totaal niet waar ik op gehoopt had. de paar afleveringen daarna begon het goed te worden, het leek de goede kant op te gaan alleen daarna weer een aflevering in ep1 stijl. doe mij maar iets wat minder irritant is...

Neon Genesis komt ook iedere keer weer terug in ieder topic dat ik over anime bekijk. Hoe moet dit gekeken worden, eerst de serie en dan de films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

ikbenerniet schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 20:11:
Berserk is me zeer goed bevallen, alleen het lijkt gewoon zomaar te stoppen. hoort hier nog een tweede seizoen bij?

Ik had nog een poging gedaan voor Higurashi no Naku Koro ni. ik ergerde me kapot aan de eerste aflevering... totaal niet waar ik op gehoopt had. de paar afleveringen daarna begon het goed te worden, het leek de goede kant op te gaan alleen daarna weer een aflevering in ep1 stijl. doe mij maar iets wat minder irritant is...
Wikipedia: Umineko: When They Cry !!!!!!!!!!!!

Hier zit een betere opbouw in en wordt wel uitgelegd en verklaart waarom het telkens zo loopt.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Evangelion: persoonlijk zou ik de boel overslaan en gelijk beginnen met de remakes. (1.0, 2.0, 3.0)
ze hebben het einde van de originele serie zo om zeep geholpen dat ze een film hebben uitgebracht om het te fixen. maar eigenlijk maakt die film maar weinig goed.

als je echt een poging wil wagen: volgorde van kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaOdie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-07-2015

ThaOdie

Daar ben ik...

Touchdomex schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 20:14:
[...]

Hier zit een betere opbouw in en wordt wel uitgelegd en verklaart waarom het telkens zo loopt.
Is inderdaad een erg sicken serie.. alleen mischien wel saai in de zin dat steeds hetzelfde gebeurd en het verhaal elke aflevering opnieuw begint, wat kan zorgen dat je op een gegeven moment wel genoeg hebt gezien.. :|

Zeg wat of zeg niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

ThaOdie schreef op zondag 23 juni 2013 @ 10:27:
[...]

Is inderdaad een erg sicken serie.. alleen mischien wel saai in de zin dat steeds hetzelfde gebeurd en het verhaal elke aflevering opnieuw begint, wat kan zorgen dat je op een gegeven moment wel genoeg hebt gezien.. :|
Dat vond ik juist meevallen. Er wordt namelijk wel uitgelegd waarom het zo werkt en waarom het zo gebeurd. Dat is het grote verschil. Ja het is iets wat zich telkens herhaalt maar het wordt tenminste fatsoenlijk verklaard en geweldig mee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:04

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

hmmm shinken 12 is maar een typische uitrek ep, gezien de vorige 3 ook al zo waren word de serie er niet beter op.:/

imo een van de minste eps tot nu toe :|

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:36
Well, Suisei no Garagantia was me weer een aflevering :)
Vooral het einde was wel opmerkelijk (al wel enigzins te verwachten als je het mij vraagt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Terryb47 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 00:35:
Evangelion: persoonlijk zou ik de boel overslaan en gelijk beginnen met de remakes. (1.0, 2.0, 3.0)
ze hebben het einde van de originele serie zo om zeep geholpen dat ze een film hebben uitgebracht om het te fixen. maar eigenlijk maakt die film maar weinig goed.

als je echt een poging wil wagen: volgorde van kijken
Zijn de remakes zoveel beter dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
DCG909 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 01:53:
Well, Suisei no Garagantia was me weer een aflevering :)
Vooral het einde was wel opmerkelijk (al wel enigzins te verwachten als je het mij vraagt)
Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht. Ben benieuwd waar dit heen gaat :) Volgens mij moet er wel een seizoen 2 gaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:36
-.-" volgende week is dus de "laatste" aflevering van suisei no garagantia.... daarna moeten we wachten tot de ova + ep 14
Wat volgens mij de laatste zal zijn, al hoop ik ook op een tweede seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

ikbenerniet schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 20:11:

..
gezien het ongelukkige einde van dat seizoen zou je zeggen van wel, alleen de anime stopt daar inderdaad.
Misschien dat de al uitgekomen ova/films wel uiteindelijk verder gaan. Die drie zijn eigenlijk een veredelde recap van alle afleveringen in de serie. al ziet het er wat strakker uit.
De manga is in ieder geval een stuk verder en heeft aardig wat interessante arcs (en minder interessante)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Bellerophon schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:02:
[...]

Zijn de remakes zoveel beter dan?
1.0 en 2.0 vond ik zeer vermakelijke films, alleen is al het werk voor niets geweest lijkt het. want deel 3.0 vond ik weer kwalitatief uitermate teleurstellend :') alsof het door een heel andere team is gemaakt, ontzettend jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:29

RayNbow

Kirika <3

Terryb47 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 00:35:
ze hebben het einde van de originele serie zo om zeep geholpen dat ze een film hebben uitgebracht om het te fixen.
Wat is er mis met ep 25/26?

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Terryb47 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:40:
[...]

1.0 en 2.0 vond ik zeer vermakelijke films, alleen is al het werk voor niets geweest lijkt het. want deel 3.0 vond ik weer kwalitatief uitermate teleurstellend :') alsof het door een heel andere team is gemaakt, ontzettend jammer.
Is die film zo slecht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Bellerophon schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:40:
[...]

Is die film zo slecht dan?
Hij is anders en bouwt heel duidelijk op naar de volgende delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Dacht dat 4.0 het laatste deel moet worden. 3.0 was naar mijn mening echter ook nogal een deceptie. Het is een rare plotwending en het verhaal vordert in dit deel nauwelijks. Dat er op meta-niveau dwarsverbanden zijn met de tv-serie en films zal best, maar dat vind ik niet zo bijster interessant.

Ghost in the Shell: Arise #1 viel trouwens niet tegen. Het design is wat anders, maar qua sfeer / verhaal sluit het goed aan op de andere tv-series. :)

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Precies, deel 1 en 2 zijn prima opgebouwd en kan je prima na elkaar kijken. Maar 3.0 is gewoon 1 complete chaos (wel met prachtige actie animatie dat wel) als dat de intro moet zijn naar deel 4.0, dan hebben ze bijzonder gefaald. Van mij hadden ze deel 3.0 makkelijk kunnen schrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Het blijft mensen intrigeren, dus het doet iets goed :P. We willen nu allemaal wel zien wat ze met het laatste deel doen. En het is altijd een chaotisch en (licht) onbegrijpelijk verhaal geweest. Ook delen 1.11 en 2.22. Het zijn echter de thema's en menselijk handelen wat de kijker al jaren intrigeert (+ de hele setting), niet het logisch lopende verhaal (i.g.v. de tv serie). Dat maakt de 3e film met al zn vreemde gebeurtenissen niet opeens goed, maar voor velen zal de interesse voor het laatste deel er zeker nog wel zijn.

Overigens is de NGE manga na 19 jaar vrij recent eindelijk geeindigd. Prima variant voor de tv serie + end of eva. Heeft wat extra nuances, weet alleen niet waarom ze daar bijna 20 jaar voor nodig hadden.

[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 28-06-2013 00:18 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
[b][message=40482920,noline]

Overigens is de NGE manga na 19 jaar vrij recent eindelijk geeindigd. Prima variant voor de tv serie + end of eva. Heeft wat extra nuances, weet alleen niet waarom ze daar bijna 20 jaar voor nodig hadden.
Lijkt me duidelijk dat ze zelf niet eens weten wat ze ermee aan moeten? :')
maak dan het verhaal gewoon af zoals die ooit bedacht is. maar ga dan niet proberen te herstellen/fixen of een alternatieve afsluiting te bieden omdat de fan(boy)s er niet mee eens zijn. NGE is volgens mij de enigste serie ooit waar mensen (waaronder ik) zich belazerd door voelen. Ik verwacht dus eigenlijk niets van het laatste deel.

===============
Anyway, heb ook net eerste aflevering van GITS: Arise gekeken. Ziet er veel belovend uit en speelt zich af voor GITS:SAC, de jongere varianten van de karakters uit GITS:SAC stellen me in ieder geval niet teleur. Wel jammer dat de hele cast aan voiceactors is vervangen. Maaya Sakamoto klinkt gelukkig wel geloofwaardig als de jonge Motoko Kusanagi, ze heeft de originele stem die jarenlang werd gedaan door Tanaka Atsuko goed bestudeerd d:)b hopelijk komt er ooit een echte vervolg op GITS:SAC en/of een GITS movie 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

Wel jammer dat de muziek in de nieuwe GITS niet komt van Yoko Kanno of Kenji Kawai, wat een gemis zeg!

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

een beetje een dubbel gevoel na SHingeki 13 <.<

de ep was weer een beetje fatsoenlijk , maar de eerste 5 mins (recap + op) komt weer zo opvullend over.
ook de animatie was aanmerkelijk minder dan gemiddeld , en volgende week een recap ep maakt het er niet veel beter op :/

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 30 juni 2013 @ 13:08:
een beetje een dubbel gevoel na SHingeki 13 <.<

de ep was weer een beetje fatsoenlijk , maar de eerste 5 mins (recap + op) komt weer zo opvullend over.
ook de animatie was aanmerkelijk minder dan gemiddeld , en volgende week een recap ep maakt het er niet veel beter op :/
Ik ben bijna zo ver om 'm te droppen aangezien Shingeki no Kyojin me meer ergert dan vermaakt, neem de animatie bijvoorbeeld:

...zoals dit mooie hoofd
Afbeeldingslocatie: http://s17.postimg.org/g7thyl9u7/1372587616165.png

...of dingen die gewoon verkeerd ingekleurd zijn.
Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/hbxlj8jt3/1372589367531.jpg

En dan wil ik het niet eens hebben over hoe lang scenes uitgerekt worden. Zeer vervelend hoe concepten met potentie gewoon om zeep geholpen worden, de manga schijnt zelfs nog trager te zijn dan de anime.

[ Voor 33% gewijzigd door nst6ldr op 30-06-2013 14:54 . Reden: plaatjes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Tja, die animatiestudio's krijgen dan ook veel te weinig budget en tijd om consistent goede kwaliteit te kunnen leveren. Misschien kunnen ze het nog wat verbeteren voor de blu-ray release. Veel series lijden hier aan; ik heb nog wel erger gezien dan dit.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Atomsk schreef op zondag 30 juni 2013 @ 15:40:
Veel series lijden hier aan; ik heb nog wel erger gezien dan dit.
Ik zeg ook niet dat dit het dieptepunt is, maar vooral teleurstellend dat het bij SNK gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
dat ik dit topic nooit voorbij heb zien komen.. :o

ik ga jullie lekker volgen, ben niet echt meer van het actief volgen van een lopende serie, ik loop dus meestal 1 of meer seizoenen achter :+
ow, en om mensen een idee te geven wat wat ik zoal gezien heb: klik :P

[ Voor 23% gewijzigd door mschol op 30-06-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 22:58
Touchdomex schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 20:14:
[...]

Que? Beide series zijn gebaseerd op de gelijknamige visual novels en ze bestaan beiden uit 'question' and 'answer' arcs. Van Higurashi zijn zowel de 'question' (seizoen 1) als de 'answer' arcs geanimeerd (Higurashi Kai). Van Umineko zijn alleen de question arcs geanimeerd. Daarom snap ik jouw conclusie ook niet helemaal ;). In seizoen 2 van Higurashi wordt veel uit de doeken gedaan over seizoen 1.

Voor Umineko is dat niet het geval, maar goed ook want de anime vond ik echt bedroevend. Personages zijn veel platter en het plot loopt veel minder lekker dan de VN.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gargantie, best of season
Shingeki, grootste teleurstelling dit seizoen.
Valvrave afgelopen, :/ tot oktober wachten :'(
Yahari.. NOES wants more!!!!

Ghost in the shell Arise ziet er goed uit. jammer inderdaad van de muziek deze keer. Maar de sfeer is goed,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/csuAlGxXfziYOxlQR2h9zk9W/full.png
Their 'Pain' is greater than yours.

:+

Gargantia: Al vind ik het een steengoede serie, het einde valt me behoorlijk hard tegen. Season 2 perhaps?
Kyojin: Begon zo sterk.. Een half jaar geleden had ik zo'n zin in deze serie na het zien van de trailer. En nu krijgen we bovenstaande praktijken..

[ Voor 28% gewijzigd door D4NG3R op 01-07-2013 08:57 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Gisteren ben ik met vriendin en wat vrienden naar de World of Manga-tentoonstelling geweest in het Wereldmuseum in Rotterdam. Tip: ga alleen als je met z'n tweeën bent (of een veelvoud) en je het laatste nummer van AniWay in je knuisten hebt; daarmee is het tweede kaartje (€12,50) gratis.

De werken zien er over het algemeen schitterend uit, een en ander is gelardeerd met beeld en gesproken tekst en ze geven zelfs een stukje geschiedenis over het ontstaan van Japanse strips. Helaas gaan ze geheel voorbij aan Osamu Tezuka, hebben ze slechts werk van een handvol tekenaars en zelfs een fotografenteam hangen (poses, gebaseerd op manga en games) en hadden we niet echt het idee dat mensen die er niets van weten met een goed beeld van manga weer naar huis gaan, al is het geen porno en geweld-beeld.
De gesproken tekst werkt af en toe niet en de mensen die het in hebben gesproken hebben duidelijk geen link met de materie.

Mijns inziens geen 12,50 waard, maar 6,25 is nog wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Bokkie schreef op maandag 01 juli 2013 @ 07:31:
Gargantie, best of season
Shingeki, grootste teleurstelling dit seizoen.
Valvrave afgelopen, :/ tot oktober wachten :'(
Yahari.. NOES wants more!!!!

Ghost in the shell Arise ziet er goed uit. jammer inderdaad van de muziek deze keer. Maar de sfeer is goed,
Railgun S valt me eigenlijk ook wat tegen: 12 episodes Misaka die het in haar eentje probeert op te lossen, wat natuurlijk niet lukt. Dit gecombineerd met het feit dat je door Index 2 al ongeveer weet hoe het gaat aflopen met Last order, Accelerator e.d.

Shingeki is wat ingezakt, maar ik denk dat het wel weer beter wordt, als er tenminste een volgend seizoen komt / het gewoon doorgaat.

Space brothers: blijft een leuke serie.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Heb eigenlijk momenteel

Shingeki / Naruto / Devil Survivor / Garantia en Majestic Prince allemaal on hold gezet, aangezien er iemand was die mij kon voorzien in One Piece Episode 1 t/m 600 :D Had er veel minder van verwacht maar inmiddels ben ik nu bij episode 180 ofzo niet slecht in krap 2 weken :D

[ Voor 22% gewijzigd door ShadowBumble op 01-07-2013 11:44 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

ShadowBumble schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:44:
Heb eigenlijk momenteel

Shingeki / Naruto / Devil Survivor / Garantia en Majestic Prince allemaal on hold gezet, aangezien er iemand was die mij kon voorzien in One Piece Episode 1 t/m 600 :D Had er veel minder van verwacht maar inmiddels ben ik nu bij episode 180 ofzo niet slecht in krap 2 weken :D
Wat voor kwaliteit? Ik zoek die ook nog steeds :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bellerophon schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:58:
[...]

Wat voor kwaliteit? Ik zoek die ook nog steeds :9
Tot nu toe alleen maar 360p maar ja das logisch ik verwacht verderop in de serie wel logischer wijs hogere reso's, inmiddels loopt de serie al sinds 1997 toen was hoger nog helemaal niet normaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Atomsk schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:27:
[...]

Railgun S valt me eigenlijk ook wat tegen: 12 episodes Misaka die het in haar eentje probeert op te lossen, wat natuurlijk niet lukt. Dit gecombineerd met het feit dat je door Index 2 al ongeveer weet hoe het gaat aflopen met Last order, Accelerator e.d.
Dat het een recap zou zijn van de sister arc met meer diepgang was al bekend voordat het ging airen. Ik moet zeggen dat deze recap me meer bevalt dan de eerste uitvoering, sowieso is het een flinke verbetering in stijl en animatie. Ook leek de eerste Misaka niet zo wakker te liggen van 'de gebeurtenissen', deze gaat er een stuk menselijker mee om (tot op zekere hoogte uiteraard, menselijkheid in karakters is jammergenoeg zeer schaars in dit medium).
Atomsk schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:27:
[...]

Shingeki is wat ingezakt, maar ik denk dat het wel weer beter wordt, als er tenminste een volgend seizoen komt / het gewoon doorgaat.
Als het genoeg verkoopt dan komt dat er wel ja, maar dan moeten ze niet dit soort grapjes gaan uithalen. Ik sla voor de lol eens grotere fora er op na (2chan, 4chan, MAL, etc) en lees niet echt positieve dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Nieuwe Rozen Maiden Ep1 oOo

Ep was een beetje een recap/introductie, maar het ziet eruit als een soort van semi vervolg/alternate meuk aangezien Jun duidelijk ouder is dan in de vorige serie(s)

en natuurlijk Suiseiseki (Natsuko Kuwatani) desu ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Kaj. schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:57:
Gisteren ben ik met vriendin en wat vrienden naar de World of Manga-tentoonstelling geweest in het Wereldmuseum in Rotterdam. Tip: ga alleen als je met z'n tweeën bent (of een veelvoud) en je het laatste nummer van AniWay in je knuisten hebt; daarmee is het tweede kaartje (€12,50) gratis.

De werken zien er over het algemeen schitterend uit, een en ander is gelardeerd met beeld en gesproken tekst en ze geven zelfs een stukje geschiedenis over het ontstaan van Japanse strips. Helaas gaan ze geheel voorbij aan Osamu Tezuka, hebben ze slechts werk van een handvol tekenaars en zelfs een fotografenteam hangen (poses, gebaseerd op manga en games) en hadden we niet echt het idee dat mensen die er niets van weten met een goed beeld van manga weer naar huis gaan, al is het geen porno en geweld-beeld.
De gesproken tekst werkt af en toe niet en de mensen die het in hebben gesproken hebben duidelijk geen link met de materie.

Mijns inziens geen 12,50 waard, maar 6,25 is nog wel redelijk.
Ik zie de borden bij mij in de buurt hangen, twijfelde of ik wilde gaan (lees niet zo heel veel manga). Ik laat het nu al helemaal schieten :P
nst6ldr schreef op zondag 30 juni 2013 @ 13:11:
[...]

Ik ben bijna zo ver om 'm te droppen aangezien Shingeki no Kyojin me meer ergert dan vermaakt, neem de animatie bijvoorbeeld:

...zoals dit mooie hoofd
[afbeelding]

...of dingen die gewoon verkeerd ingekleurd zijn.
[afbeelding]

En dan wil ik het niet eens hebben over hoe lang scenes uitgerekt worden. Zeer vervelend hoe concepten met potentie gewoon om zeep geholpen worden, de manga schijnt zelfs nog trager te zijn dan de anime.
En deze week is het een recap episode, ik zeg droppen die shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
ShadowBumble schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:44:
Heb eigenlijk momenteel

haha veel plezier ermee! >:) ik volg one piece gelukkig sinds het begin, zou echt nooit tijd hebben om het in te halen.

Sakamichi no Apollon - een aanrader vind ik, er zijn maar weinig series met muziek maken als thema, maar ook de vriendschappen zijn prima uitgewerkt.

Steins;Gate - vind het hele timetravel thema niet echt geloofwaardig hier, tis niet spannend of mysterieus. wel leuke gags af en toe. maar op een of andere manier lukt het me niet om er bij te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

ShadowBumble schreef op maandag 01 juli 2013 @ 12:02:
[...]

Tot nu toe alleen maar 360p maar ja das logisch ik verwacht verderop in de serie wel logischer wijs hogere reso's, inmiddels loopt de serie al sinds 1997 toen was hoger nog helemaal niet normaal :+
Damn... die moet ik ook weer hebben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Terryb47 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:27:
[...]

haha veel plezier ermee! >:) ik volg one piece gelukkig sinds het begin, zou echt nooit tijd hebben om het in te halen.
Whehe weet je wat het nadeel is van al sinds 1995 Anime kijken, je dat je een hoop intonatie en worden al begrijpt, sterker nog sommige dingen heb ik zelfs huh maar dat klopt niet in de vertaling want dat is dit en dit :P

Overigens kan ik wel al beamen dat na ongeveer Aflevering 227 al op 720 zit ;) Inmiddels nu op 250 aangekomen kortom de Water 7 arc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abeker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-05 11:32

abeker

...

ShadowBumble schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:20:
[...]

Whehe weet je wat het nadeel is van al sinds 1995 Anime kijken, je dat je een hoop intonatie en worden al begrijpt, sterker nog sommige dingen heb ik zelfs huh maar dat klopt niet in de vertaling want dat is dit en dit :P
Herkenbaar :P Ach ja, bij fansubs zijn het hobbyisten (vaak nog studenten) die de subs maken dus daar mag af en toe wel een foutje in zitten. Bij officiële subs wordt echter vaak de vertaling gedaan aan de hand van het script, zonder de beelden er bij te zien. Dan mist de vertaler de juiste context en dan worden sommige woorden ook verkeerd vertaald.

the less one forgets, the less one remembers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

abeker schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:38:
Bij officiële subs wordt echter vaak de vertaling gedaan aan de hand van het script, zonder de beelden er bij te zien. Dan mist de vertaler de juiste context en dan worden sommige woorden ook verkeerd vertaald.
Ja dat klopt ook maar ik ben bang dat dat inherent is aan de persoon die de vertaling doet, en voorlopig ben ik nog zo dat ik een gegeven paard niet in de bek mij kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

een echte vent muxed de subs van fansubs gewoon bij zijn dvd/blu-rei iso op de popcorn en laat de dvd gewoon in de kast staan die ie legaal gekocht heeft B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Terryb47 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:27:
[...]
Steins;Gate - vind het hele timetravel thema niet echt geloofwaardig hier, tis niet spannend of mysterieus. wel leuke gags af en toe. maar op een of andere manier lukt het me niet om er bij te blijven.
Echt? Thema wordt wel via een aparte manier over gebracht (vooral op de manier hoe), maar ik vond het op een of andere manier wel spannend (na episode 10?) en was benieuwd hoe het ging aflopen. Ik houd sowieso van alle characters in Steins;gate, stuk voor stuk geweldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Tot nu toe bekeken:

Inu to Hasami wa Tsukaiyou
:Y Boekenverslaafde wordt doodgeschoten door crimineel bij poging vrouw te redden. Reïncarneert als een tekkel.
spoiler:
Wordt huisdier van de die vrouw, die zijn favoriete schrijfster blijkt te zijn.
Wel grappig.

Gifuu Doudou!! Kanetsugu to Keiji
:r Brrr... vreselijke kitsch-pulp.

Kitakubu Katsudou Kiroku
:N Highschool Comedy, maar niet leuk. 2 meiden die lid worden van de "go home club".

Servant x Service
:N De belevenissen van een stel net aangenomen ambtenaren op een stadskantoor. Bloedstollend en dolkomisch, maar niet heus.

Rozen Maiden 3
Weet nog niet wat ik hiervan moet denken. Vind het wat steriel en gehaast overkomen. Blijkbaar willen ze even de voorgaande seizoenen er doorheen jagen als introductie. Had liever gezien dat ze gewoon verder waren gegaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Atomsk op 06-07-2013 10:33 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
ShadowBumble schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:20:
[...]

Overigens kan ik wel al beamen dat na ongeveer Aflevering 227 al op 720 zit ;) Inmiddels nu op 250 aangekomen kortom de Water 7 arc.
cool, ik denk dat die water 7 arc een van m'n favorieten is. samen met wat oudere arcs, waaronder die van Sanji. ik weet niet welke fansubs je zit te kijken, maar one piece heeft gelukkig (over het algemeen) subs van hoge kwaliteit. in vergelijking met de massa populaire series, want een bagger zit er tussen zeg. dan werkt het inderdaad tegen als je al jarenlang japanse series kijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Ben Bleach aan het volgen.. helaas mis ik Ep 128 t/m 136 dus moet ff zoeken enzo.
Wel leuke serie maar ook vaak wat langdradig.

Leuke aan de serie vind ik de flashbacks zodat je de chars echt leert kennen. sort off :D
vaak maakt dat ze ook nog mysterieuzer :/

Sommige stukken wil ik ook verder spoelen omdat ze niks toevoegen (Kon, die dikke oversekste teddybeer om maar wat te noemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Bij Bleach vielen de fillers mij best wel mee. Vaak was het een fillerseizoen met een eigen verhaal in plaats van een paar losse afleveringen. Dat vond ik veel beter te pruimen, maar er zijn inderdaad ook stukken die wat langdradig kunnen zijn. Ik vond Kon juist geweldig, maar smaken verschillen.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Solid Seal schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:40:
Ben Bleach aan het volgen.. helaas mis ik Ep 128 t/m 136 dus moet ff zoeken enzo.
Wel leuke serie maar ook vaak wat langdradig.

Leuke aan de serie vind ik de flashbacks zodat je de chars echt leert kennen. sort off :D
vaak maakt dat ze ook nog mysterieuzer :/

Sommige stukken wil ik ook verder spoelen omdat ze niks toevoegen (Kon, die dikke oversekste teddybeer om maar wat te noemen)

Er zijn aardig wat fillers voor bleach, die je eigenlijk zo kan skippen. Even googlen en je weet welke episode je niet moet kijken :P Kon kan je irritant of awesome vinden, maar hij heeft weinig toegevoegde waarde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Als het een paar losse fillers zijn wil ik ze wel een kans geven, maar als het een heel seizoen/kwartaal is dan gelijk skippen. google op "serienaam filler list"

snap best dat ze op een gegeven moment de manga bijna inhalen, maar om dan zoveel opvul materiaal te produceren. echt zonde van de moeite en tijd, mijn tijd vooral ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Terryb47 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 19:25:
Als het een paar losse fillers zijn wil ik ze wel een kans geven, maar als het een heel seizoen/kwartaal is dan gelijk skippen. google op "serienaam filler list"

snap best dat ze op een gegeven moment de manga bijna inhalen, maar om dan zoveel opvul materiaal te produceren. echt zonde van de moeite en tijd, mijn tijd vooral ;)
Dat zou zonde zijn. Persoonlijk vind ik een aantall van de filler arcs best sterk, in tegenstelling tot de losse filler afleveringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal

Solid Seal

3D Printer N00b

Mja,

127-136 das redelijk in het begin van "Vizard through Aizen" dus redelijk belangrijk lijkt me :)

De filler in die serie zit op 168-189

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal

Solid Seal

3D Printer N00b

Knip :

[ Voor 98% gewijzigd door Solid Seal op 08-07-2013 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben echt helemaal into SnK
Ik zit nu alweer op aflevering 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Kiniro Mosaic
Wel een leuke serie, beetje vergelijkbaar met Ikoku Meiro no Croisée, alleen dan in een wat meer hedendaagse setting.

Fantasista Doll
Ziet er wel goed uit, maar het is een card game anime, dus ik weet het nog niet.

Senki Zesshou Symphogear G
Ook wel aardig, ietwat bombastisch. Idols in battle suits die shadow-nogwat in mootjes hakken. :P

Fate_Kaleid_Liner_Prisma_Ilya
Mahou Shoujou in het Fate Stay Night universum. Wel geinig.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Zo, weer bij met Railgun S. Ik snap Atomsk's sentimenten wel; in feite is het een exacte hervertelling van de manga (Ik heb Index niet gezien), maar desondanks lekker om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

Ik vind Railgun S tot nu toe zelfs beter dan Railgun eigenlijk. Daarbij moet wel gezegd worden dat ik de manga niet gelezen heb en het hele verhaal eigenlijk een grote verassing is. :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Terryb47 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 20:39:
[...]

cool, ik denk dat die water 7 arc een van m'n favorieten is. samen met wat oudere arcs, waaronder die van Sanji. ik weet niet welke fansubs je zit te kijken, maar one piece heeft gelukkig (over het algemeen) subs van hoge kwaliteit. in vergelijking met de massa populaire series, want een bagger zit er tussen zeg. dan werkt het inderdaad tegen als je al jarenlang japanse series kijkt ;)
Voornamelijk zijn ze allemaal van Kaizoku ( zeker het eerste gedeelte ) en VegaPunk.

Terug komende op het verhaal hier boven is dat tijdens Bleach inderdaad de fillers erg meevallen de fillers zijn ook zo geschreven dat ze een aanvulling of uitbreiding op de main story line zijn, en niet zoals bij veel series standalone verhalen.

Wel een geweldige series overigens Bleach vind het nog steeds jammer dat het "tot nader order" gestopt is. Zelfde geld voor Fairy Tail ook " tot nader order gestopt " omdat ze gewoon on par waren met de Manga.

Deze 2 staan ook hoog op mijn lijstje als ze weer terug komen, Naruto daarin tegen loopt ook al bizar lang ( eerst met Naruto en daarna : Naruo Shippuuden ) , maar de fillers daarin zijn echt om te huilen zo veel en zo vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
ShadowBumble schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:02:
[...]
Wel een geweldige series overigens Bleach vind het nog steeds jammer dat het "tot nader order" gestopt is. Zelfde geld voor Fairy Tail ook " tot nader order gestopt " omdat ze gewoon on par waren met de Manga.
Bleach komt ook niet meer terug in de vorm van een anime (manga gaat wel door). Fairy Tail is gestopt omdat de stem van Lucy nogal een flinke blunder heeft gemaakt in de Otaku wereld. En het kwam ook te dicht op de manga, overigens gaan ze de anime van FT ook afbreken. Er komt nog een stukje over de Tournament Arc en dan houdt het op.. Ik had dit overigens ergens gelezen, zal thuis even de source opzoeken. Kan zijn dat ik er naast zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JerX schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:36:
[...]

Bleach komt ook niet meer terug in de vorm van een anime (manga gaat wel door).
Bij mijn weten wil Kobe Tito wel degelijk verder met de anime maar ik vermoed dat hij wacht tot de anime (bijna) af is zodat hij die eeuwige fillers niet meer nodig heeft. Die waren bij Bleach echt erg, compleet ongerelateerde fillers die niet eens binnen enige tijdlijn passen. Dat doen ze bij Naruto beter, daar verzinnen ze momenteel gewoon fillers die binnen de Ninja War passen. Sommige van die fillers zijn zelfs daadwerkelijk leuk om te zien. De aflevering van vorige week vond ik bijvoorbeeld best leuk, en die aflevering met Shino vs. zijn pleegbroertje was ook best gaaf.

Ik zag trouwens dat de fillers in Naruto over 2 weken eindelijk weer afgelopen zijn. De eerste aflevering die geen filler meer is heet "Madara Uchiha", dus dat belooft wat. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

JerX schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:36:
Fairy Tail is gestopt omdat de stem van Lucy nogal een flinke blunder heeft gemaakt in de Otaku wereld. En het kwam ook te dicht op de manga, overigens gaan ze de anime van FT ook afbreken.
- De actrice die Lucy deed was Aya Hirano ( overigens heel bekend en meerdere Anime's gedaan), zij is gebanned uit het Anime circuit vanwege een groot sex schandaal.

- De bedenker van Fairy Tails heeft al aangekondigd dat inderdaad dit niet het einde betekende maar wel dat het "voorlopig" zou stoppen omdat ze te dicht bij de Manga kwamen, en een passende vervanger voor Lucy Heartfillia moesten zoeken. Deze konden ze niet zo schrappen aangezien zei 1 van de belanhrijkste hoofdrol spelers is.
NMe schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:57:
Dat doen ze bij Naruto beter, daar verzinnen ze momenteel gewoon fillers die binnen de Ninja War passen. Sommige van die fillers zijn zelfs daadwerkelijk leuk om te zien. De aflevering van vorige week vond ik bijvoorbeeld best leuk, en die aflevering met Shino vs. zijn pleegbroertje was ook best gaaf.

Ik zag trouwens dat de fillers in Naruto over 2 weken eindelijk weer afgelopen zijn. De eerste aflevering die geen filler meer is heet "Madara Uchiha", dus dat belooft wat. :P
Sommige Fillers zijn inderdaad vermakelijk om te zien, maar de hoeveelheid er van is echt zwaar om te huilen gelukkig blijven ze wel in dezelfde tijdslijnen

[ Voor 5% gewijzigd door ShadowBumble op 11-07-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ShadowBumble schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 18:37:
[...]

Sommige Fillers zijn inderdaad vermakelijk om te zien, maar de hoeveelheid er van is echt zwaar om te huilen gelukkig blijven ze wel in dezelfde tijdslijnen
Tsja, het alternatief is de serie in seizoenen indelen met hiaten tussendoor om te voorkomen dat de manga ingehaald wordt. Volgens mij wordt dat door de meeste fans niet als een verbetering gezien. :P Maar goed, Naruto doet het inderdaad een stuk beter dan bijvoorbeeld Bleach. Wat een ramp was dat, even vrolijk midden in een episch gevecht even 20 afleveringen aan fillers tussendoor. :D

Ik heb zelf trouwens nog een hele stapel aan series die ik wil kijken. Ik ben toevallig net vorige week bij gekomen met Futurama, dus nu begonnen aan Dexter. Als ik daarmee bij ben denk ik dat ik een paar korte animeseries (12-24 afleveringen) van mijn lijstje ga aftikken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Ook weer even een inhaalslag gemaakt wat betreft de nieuwe series van dit seizoen. Veel slice of life/comedy, wat normaal gesproken prima in mijn straatje past, maar het merendeel vind ik niet eens echt grappig op Love Lab na (het betere tsukkomi-werk en geweldige timing met gezichtsuitdrukkingen!).

Natuurlijk ook het veelbesproken Free! van KyoAni bekeken. Kan me niet herinneren dat er behalve Rough (Mitsuri Adachi, Touch, Cross Game etc.) andere zwem anime/manga waren verschenen. Niet zo'n populaire onderwerp voor een sports serie dus. Na 2 eps gezien te hebben vind ik het wel wat hebben qua verhaal, zeker niet alleen maar fanservice voor de dames zoals van te voren verwacht.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

na lang twijfelen toch Shingeki 14 een kans gegeven, had niet echt het idee dat er weer veel gebeurde.
wie weet wacht ik het nog een paar eps af , kwa animatie was het soms weer niet alles : http://i.imgur.com/PDqzeDJ.jpg

Over de 2de intro : zelfs de TV versie klinkt als lauwe heineken zo erg.de CD single heeft al heel wat death magnetic herrineringen met clipping festival over 9000 [ http://i.imgur.com/IsXnaJf.png :r ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 14 juli 2013 @ 13:56:
na lang twijfelen toch Shingeki 14 een kans gegeven, had niet echt het idee dat er weer veel gebeurde.
wie weet wacht ik het nog een paar eps af , kwa animatie was het soms weer niet alles : http://i.imgur.com/PDqzeDJ.jpg
Hoe zie je aan een stilstaand beeld of de animatie al dan niet slecht is? :+

Serieuzer: ik zie daar eigenlijk niks geks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

NMe schreef op zondag 14 juli 2013 @ 14:05:
[...]

Hoe zie je aan een stilstaand beeld of de animatie al dan niet slecht is? :+

Serieuzer: ik zie daar eigenlijk niks geks?
ik mis de gezichten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik kan niet zeggen dat het me opviel. :P Ogen hebben ze allemaal wel maar dat je op die afstand neus en mond niet ziet...tsja. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Dat is voor anime begrippen echt niets nieuws hoor... Nu is de screenshot volgens mij ook nog van een 720P rip, dus ik vermoed dat het op een full-hd rip alleen nog maar beter is te zien :P

(Ik dacht dat het seizoen na 12 afleveringen klaar was, omdat er op imdb ook niet meer stonden. Ik heb dus nog wat te kijken!)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Trouwens voor de Attack on Titan fans: klik

:D
Ik zie dit liever als dat 3D effect wat ze steeds vaker gebruiken (Dat een hele grote groep mensen gewoon van die cartoony 3D modellen zijn ipv getekend).

[ Voor 63% gewijzigd door D4NG3R op 15-07-2013 14:15 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

D4NG3R schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:51:
Ik zie dit liever als dat 3D effect wat ze steeds vaker gebruiken (Dat een hele grote groep mensen gewoon van die cartoony 3D modellen zijn ipv getekend).
In Naruto stoort me dat inderdaad ook wel een beetje...aan de andere kant realiseer ik me dat het alternatief is dat ze veel minder van die epic shots kunnen maken omdat er veel tekenwerk in zo'n compleet leger zit. Dat ook nog animeren is gewoon niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
NMe schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 18:50:
Maar goed, Naruto doet het inderdaad een stuk beter dan bijvoorbeeld Bleach. Wat een ramp was dat, even vrolijk midden in een episch gevecht even 20 afleveringen aan fillers tussendoor. :D
De ene arc onderbreken voor een (lange) filler arc en dan de filler arc weer onderbreken voor losstaande filler eps is wel irritant. Verder vond ik de fillers niet eens zo erg, de padding had ik veel meer moeite mee. Er zijn gewoon veel te veel Bleach afleveringen waarin vrijwel niets gebeurt. Net als bij een soap kan je soms zo vijf tot tien afleveringen niet zien zonder echt iets gemist te hebben. Dat doet me denken aan een bekende Dragon Ball Z grap:

How many Saiyans does it take to screw in a light bulb? Just one, but it takes him 20 episodes to do it.

One Piece doet het naar mijn mening wel beter dan de meeste anderen. Ondanks dat daar ook meer dan genoeg filler en padding in zit, weet die serie mij veel meer te boeien. Na de kleine 100 afleveringen die ik nodig had om erin te komen in ieder geval. :+
NMe schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:37:
In Naruto stoort me dat inderdaad ook wel een beetje...aan de andere kant realiseer ik me dat het alternatief is dat ze veel minder van die epic shots kunnen maken omdat er veel tekenwerk in zo'n compleet leger zit. Dat ook nog animeren is gewoon niet te doen.
Ik vind dat personages in Naruto over het algemeen wel redelijk slordig getekend zijn met vrij weinig detail, ook van dichtbij. De achtergronden hebben vaak ook erg weinig detail. Daar tegenover staat dat de animatie bovengemiddeld is. Dat is de balans waar de makers voor gekozen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

evEndzhar schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:35:
[...]

Daar tegenover staat dat de animatie bovengemiddeld is. Dat is de balans waar de makers voor gekozen hebben.
Bovengemiddeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
Vergeleken met andere anime die 40 afleveringen per jaar uitpoepen, ja. Anders is het appels met peren vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

evEndzhar schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:35:
[...]

De ene arc onderbreken voor een (lange) filler arc en dan de filler arc weer onderbreken voor losstaande filler eps is wel irritant. Verder vond ik de fillers niet eens zo erg, de padding had ik veel meer moeite mee. Er zijn gewoon veel te veel Bleach afleveringen waarin vrijwel niets gebeurt. Net als bij een soap kan je soms zo vijf tot tien afleveringen niet zien zonder echt iets gemist te hebben.
Hmm, het is alweer een tijd geleden dat ik de serie gekeken heb. Ik kan me dit niet echt herinneren, of in elk geval niet bij de non-fillers. Natuurlijk zaten er wat langzamere afleveringen bij maar je had toch vrijwel altijd een rijk verhaal óf leuke actie in de non-filler-afleveringen voor zover ik me kan herinneren.
One Piece doet het naar mijn mening wel beter dan de meeste anderen. Ondanks dat daar ook meer dan genoeg filler en padding in zit, weet die serie mij veel meer te boeien. Na de kleine 100 afleveringen die ik nodig had om erin te komen in ieder geval. :+
One Piece staat ook nog op mijn lijstje. Ik laat me momenteel alleen een klein beetje tegenhouden omdat er gewoon zo bruut veel afleveringen zijn. Ongeveer 200 uur aan afleveringen inhalen is best fors. :D
Ik vind dat personages in Naruto over het algemeen wel redelijk slordig getekend zijn met vrij weinig detail, ook van dichtbij. De achtergronden hebben vaak ook erg weinig detail. Daar tegenover staat dat de animatie bovengemiddeld is. Dat is de balans waar de makers voor gekozen hebben.
Hmm, hoe slordig de personages en achtergronden getekend zijn hangt een beetje van de aflevering af. Ik heb het idee dat ze de fillers veel sneller afraffelen dan het échte verhaal. De mate van detail zal nooit vergelijkbaar zijn met die in een anime van 12 afleveringen per jaar maar tegelijkertijd is het een stuk beter dan het ooit was. De animatie is verder inderdaad ook best goed. D4NG3R in "Anime (deel 23)" verwijst toevallig naar een aflevering waar dat door veel mensen juist verguisd wordt maar stiekem vond ik die aparte animatie juist redelijk wat toevoegen aan de aflevering. Het wekte wat meer de indruk van snelheid en kracht, wat juist in die aflevering redelijk essentieel was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Iemand Uchoten Kazoku al gezien? Deze supernatural slice-of-life deed mij na het zien van de eerste aflevering denken aan een Ghibli anime. Unieke animatiestijl, letterlijk en figuurlijk kleurrijke personages, voor mij een van de sleepers hits van dit seizoen.

Samen met Monogatari Series S2 de series waar ik iedere week het meest naar uit kijk. Afgezien van de fanservice is Tsubasa Tiger een van de beste arc's in de reeks.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

^^0nMe schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:07:
Iemand Uchoten Kazoku al gezien? Deze supernatural slice-of-life deed mij na het zien van de eerste aflevering denken aan een Ghibli anime. Unieke animatiestijl, letterlijk en figuurlijk kleurrijke personages, voor mij een van de sleepers hits van dit seizoen.

Samen met Monogatari Series S2 de series waar ik iedere week het meest naar uit kijk. Afgezien van de fanservice is Tsubasa Tiger een van de beste arc's in de reeks.
Samen met Staz de Boss :+ op dit moment mijn 3 favo series. De rest moet ik nog even aanzien wat het wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Bokkie schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 13:16:
[...]

Samen met Staz de Boss :+ op dit moment mijn 3 favo series. De rest moet ik nog even aanzien wat het wordt :)
Blood Lad is inderdaad best grappig. In een ver verleden heb ik blijkbaar de manga gelezen, want de eerste aflevering kwam mij erg bekend voor toen ik hem keek. De rest van de series heb ik inmiddels doorheen geskipt, er zitten nog wel een paar aardige tussen zoals Gin no Sagi (farm school) en Genei o Kakeru Taiyou (mahou shoujo).

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Paar dagen weggeweest dus moest even wat inhalen zien wat het nieuwe seizoen allemaal brengt.
Vooralsnog zeer teleurstellend, maar wel voldoende om door te komen, Ook dankzij Railgun en Majestic prince die nog doorlopen.

Zoals genoemd zijn eigenlijk alleen
Monogatari
Uchoten Kazoku
Blood Lad
Kami-sama no Inai Nichiyoubi

Nu het kijken waard, Watashi ga Motenai no wa dou Kangaetemo Omaera ga Warui! ben ik nog niet over uit en Shingeki heb ik gedropt, ben er helemaal klaar mee.

Pagina: 1 ... 5 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]In deze thread praten we inhoudelijk over series, ook diegene die nog niet in de VS uit zijn.
Het promoten, distribueren, linken of verwijzen naar fansubgroepen of sites met fansubs, scanlations, mp3's, dvd-rips is gewoon niet toegestaan, ook willen we niet weten of je er zelf mee bezig bent en hoe je aan dit soort materiaal komt. Daarbij is het totaal oninteressant dat de fansubbers van willekeurigeserie aflevering zoveel drie minuten te laat zijn met hun egotrip.
We praten hier dus ook over: manga, japanse muziek en dergelijke; zo'n beetje alles wat Japan-gerelateerd is.
Probeer informatie over een episode die nog niet bekend is bij iedereen te verbergen dmv [spoiler] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/spoiler].
En lees de FAQ: <a href="https://web.archive.org/web/20130502041018/http://blogger.xs4all.nl/kajcom/articles/164921.aspx" target="_blank">Anime FAQ</a>~~~[/html]