Anime (deel 23) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 30 Laatste
Acties:
  • 110.126 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Remmetje schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:15:
[...]

Ik lees niet de manga maar kijk enkel de anime maar voor mij is het wel duidelijk dat de serie in zijn huidige setting wel lang genoeg heeft gelopen. Het wordt allemaal steeds extremer en nog even en de aanvallen kunnen, á la DragonballZ, de wereld vernietigen...
Precies dit heb ik en om die reden ben ik gestopt met met het kijken van de anime. Jammer naruto is namelijk een van de redenen waardoor ik anime ben gaan kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri_G
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:25
Ik heb de manga net ook gelezen. Het is een beetje chaotisch geworden en minder leuk om te lezen. Om die reden kijk ik de anime ook al niet meer van naruto.

FFXIV: Zodiark, Teddy Beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:49
Bleach en Naruto begonnen ooit als goede manga met potentie. Toen werd het commercieel en begon de filler en uitrekken parade. Erg jammer maar je ziet het vaker. Over 20 jaar krijg je Naruto Kai en Bleach Kai. De hele serie zonder fillers. :P

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
chaoscontrol schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:14:
Bleach en Naruto begonnen ooit als goede manga met potentie. Toen werd het commercieel en begon de filler en uitrekken parade. Erg jammer maar je ziet het vaker. Over 20 jaar krijg je Naruto Kai en Bleach Kai. De hele serie zonder fillers. :P
Haha de fillers zocht ik altijd wel op en skipte ik. Het valt me op dat OnePiece weinig fillers heeft. Die serie weet echt goed voet bij stuk te houden. Ja iedereen is stukken sterker naar de timeskip maar het blijft redelijk binnen de lijnen met de story line..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
CristianSchriev schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:16:
[...]

Haha de fillers zocht ik altijd wel op en skipte ik. Het valt me op dat OnePiece weinig fillers heeft. Die serie weet echt goed voet bij stuk te houden. Ja iedereen is stukken sterker naar de timeskip maar het blijft redelijk binnen de lijnen met de story line..
Hunter x Hunter doet het in zijn 2e run ook erg goed. Ik zie dat de Manga ook (eindelijk) weer verder gegaan is. Zal wel mede door de populariteit komen. Ik vermoed dat ze na deze arc gaan stoppen en volgend jaar een nieuwe "seizoen" beginnen aan de hand van de nieuwe manga. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

chaoscontrol schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:14:
Naruto en Bleach hebben/hadden gewoon fillers nodig om de manga niet in te halen. Daarbij doet Naruto het filler wise nog best aardig. Ze passen meestal best in het verhaal en zeker de laatste 5 fillers van het Kakashi-verhaal waren best de moeite waard, IMO.

Wat betreft de DBZ-powers in de serie...vind ik wel meevallen. Ja, Naruto wordt steeds sterker (en dus zijn tegenstanders ook), maar daar is het een shounen-manga/anime voor. Laten we eerlijk zijn, het is vanaf het begin al duidelijk hoe sterk Kurama is en dat Naruto op een gegeven moment zijn kracht zou kunnen gebruiken. Dat Naruto en zijn tegenstanders dus minimaal zo sterk zouden worden had je dus al bij de eerste paar afleveringen moeten weten. :P

Ik vind de uitvoering trouwens wel goed. De fillers zijn jammer, maar de anime is nog steeds mooi getekend, en sommige stukjes drama zijn gewoon echte tear-jerkers. De aflevering van vorige week is daar een mooi voorbeeld van. :+
CristianSchriev schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:16:
[...]

Grapje zeker? One Piece heeft de langste OP en intro ooit (duurt tot ~3:20) en daarna heb je eerst nog een minutenlange flashback. En dan heb je eindelijk je aflevering voor je neus, en dan gebeurt er feitelijk gewoon niks omdat ze zo vaak switchen tussen karakters en bij elke switch weer de kijker helpen met onthouden wat er ook alweer met dat karakter aan de hand was. One Piece heeft geen fillers nodig omdat er van elke episode van 25 minuten slechts 4-5 minuten écht verhaal zijn. 8)7
chaoscontrol schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:03:
[...]

Hunter x Hunter doet het in zijn 2e run ook erg goed. Ik zie dat de Manga ook (eindelijk) weer verder gegaan is. Zal wel mede door de populariteit komen. Ik vermoed dat ze na deze arc gaan stoppen en volgend jaar een nieuwe "seizoen" beginnen aan de hand van de nieuwe manga. :)
Hunter x Hunter is de laatste tijd ook wat traag, net als One Piece. Hier dan niet door de lange OP en flashbacks, maar gewoon omdat de narrator zo veel tijd in beslag neemt. :P

Trouwens, ik ben aan het overwegen om te beginnen aan Detective Conan omdat dat de laatste bekende langlopende anime is die ik nog niet gezien heb. Zijn er hier mensen die ernaar kijken of gekeken hebben? Is het de moeite van het kijken van 700+ afleveringen (bijna 250 uur dus) waard? Ik heb zelf niet veel moeite met het binge-watchen van series, ik begon bijvoorbeeld pas aan One Piece toen aflevering 580 net uitgezonden was en ben inmiddels alweer een hele tijd bij. :+

[ Voor 18% gewijzigd door NMe op 11-06-2014 12:28 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueHD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-09 19:46
NMe schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:23:

Trouwens, ik ben aan het overwegen om te beginnen aan Detective Conan omdat dat de laatste bekende langlopende anime is die ik nog niet gezien heb. Zijn er hier mensen die ernaar kijken of gekeken hebben? Is het de moeite van het kijken van 700+ afleveringen (bijna 250 uur dus) waard? Ik heb zelf niet veel moeite met het binge-watchen van series, ik begon bijvoorbeeld pas aan One Piece toen aflevering 580 net uitgezonden was en ben inmiddels alweer een hele tijd bij. :+
Na een tijdje dit topic gelezen te hebben, zal ik me ook maar eens melden :). Ik heb al diverse anime's gezien die hier reeds zijn vermeld. Mijn 'anime-avontuur' begon juist met Detective Conan. Deze anime zit qua verhaal en personages goed in elkaar, maar er zitten wel veel fillers in waardoor de daadwerkelijke storyline over de hoofdpersonage nogal in de achtergrond staat. Anderzijds moet je de fillers wel zien aangezien hierin belangrijke elementen gebeuren of nieuwe personages worden voorgesteld die bepalend zijn voor het verdere verhaal. Op bepaalde momenten in de 700+ afleveringen wordt de storyline van de hoofdpersonage naar voren gehaald, meestal in de vorm van een special die gauw 1,5 uur duurt. 8) Over het algemeen een leuke anime om te kijken. Wel heb ik enorm moet wennen aan de tekenstijl die door de jaren heen enorm is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 10:49
[...]
Ik vind de uitvoering trouwens wel goed. De fillers zijn jammer, maar de anime is nog steeds mooi getekend, en sommige stukjes drama zijn gewoon echte tear-jerkers. De aflevering van vorige week is daar een mooi voorbeeld van. :+

[...]

Hunter x Hunter is de laatste tijd ook wat traag, net als One Piece. Hier dan niet door de lange OP en flashbacks, maar gewoon omdat de narrator zo veel tijd in beslag neemt. :P

Naruto:
In de manga vond ik het al een tear-jerker en in de anime al helemaal. :'(

Detective Conan:
Voor een simpele vergelijking: Detective Conan komt bijna op hetzelfde als CSI.
Alleen in Detective Conan heb je geen forensisch onderzoek, wel een beetje humor, de verbazing hoe een moord wordt gepleegd en hoe het wordt opgelost.

Ik ben zelf gestopt na aflevering 160 ongeveer, omdat ik geen tijd meer had om te kijken. Maar ik ben wel van plan om het nu in de zomer weer op te pakken.

Maar er er zijn genoeg bekende animes met héél veel afleveringen, zoals Doraemon. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tjesus schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:32:
[...]

Naruto:
In de manga vond ik het al een tear-jerker en in de anime al helemaal. :'(
Ik lees de manga niet juist omdat ik de serie zo mooi getekend vind en ik de animatie, kleuren en stemmen veel vind bijdragen aan het drama. Wat dat betreft zie ik de manga een beetje als een slappe spoiler. :P
Detective Conan:
Voor een simpele vergelijking: Detective Conan komt bijna op hetzelfde als CSI.
Alleen in Detective Conan heb je geen forensisch onderzoek, wel een beetje humor, de verbazing hoe een moord wordt gepleegd en hoe het wordt opgelost.

Ik ben zelf gestopt na aflevering 160 ongeveer, omdat ik geen tijd meer had om te kijken. Maar ik ben wel van plan om het nu in de zomer weer op te pakken.
Hmm, misschien moet ik het toch maar gewoon doen dan. :P
Maar er er zijn genoeg bekende animes met héél veel afleveringen, zoals Doraemon. :+
Ik heb geen moeite met anime die bedoeld is voor tieners (Naruto, Bleach, One Piece, etc.) maar bij Doraemon trek ik toch een lijn. :+ Te meer omdat bijna 1800 episodes wel érg veel is om in te halen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Nu we het toch over Naruto hebben, man wat ziet die Jubi (tentails) er toch belachelijk lelijk uit :(
lees de manga niet, maar gaat er nu eindelijk na zoveel jaren een einde aan Naruto komen?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Geen idee, de manga loopt nog. En ik vermoed dat Orochimaru nog een rol te spelen heeft als bad guy. ;)

Ten Tails is inderdaad lelijk maar ik heb wat spoilers gezien waaruit blijkt dat het wat beter wordt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Naruto en Bleach hebben/hadden gewoon fillers nodig om de manga niet in te halen.
Inderdaad, zulke anime worden niet heel commercieel: dat zijn ze al op het moment dat men besluit tegen de 50 afleveringen per jaar te produceren.
BlueHD schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 23:28:
Deze anime zit qua verhaal en personages goed in elkaar, maar er zitten wel veel fillers in waardoor de daadwerkelijke storyline over de hoofdpersonage nogal in de achtergrond staat.
Ik heb het zelf nooit gezien, maar ik heb begrepen dat ongeveer de helft van de afleveringen pure filler is. Andere grote shounens komen daar ook vast wel bij in de buurt, maar voor Conan betekent dat momenteel dus zo'n 400 afleveringen filler. :+
Terryb47 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:03:
Nu we het toch over Naruto hebben, man wat ziet die Jubi (tentails) er toch belachelijk lelijk uit :(
lees de manga niet, maar gaat er nu eindelijk na zoveel jaren een einde aan Naruto komen?
Als ze willen kunnen ze er natuurlijk door blijven gaan zo lang mensen maar blijven lezen/kijken. Er hoeft maar een bad guy ternauwernood weten te ontsnappen en ze kunnen er weer jaren op voortborduren. Orochimaru en zijn knecht blijven inderdaad steeds terugkeren. Ik zie eigenlijk geen reden om aan te nemen dat ze aan het einde van de oorlog eindelijk eens echt doodgaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

NMe schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:06:
Geen idee, de manga loopt nog. En ik vermoed dat Orochimaru nog een rol te spelen heeft als bad guy. ;)
Dat is toevallig, nog geen 3 minuten van de aflevering van deze week gezien en daar is hij al :D

[ Voor 14% gewijzigd door Anthirian op 12-06-2014 17:50 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Grapje zeker? One Piece heeft de langste OP en intro ooit (duurt tot ~3:20) en daarna heb je eerst nog een minutenlange flashback. En dan heb je eindelijk je aflevering voor je neus, en dan gebeurt er feitelijk gewoon niks omdat ze zo vaak switchen tussen karakters en bij elke switch weer de kijker helpen met onthouden wat er ook alweer met dat karakter aan de hand was. One Piece heeft geen fillers nodig omdat er van elke episode van 25 minuten slechts 4-5 minuten écht verhaal zijn. 8)7
En toch elke week weer kijken, zondag morgen met bak koffie. :P
[...]

Dat klopt, dat ging soms nergens meer over, maar ik denk dat het een beetje te maken heeft met rekken om tot een goed aantal episodes te komen voor de break eraan komt. De manga is namelijk (EINDELIJK) weer verder gegaan! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anthirian schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:50:
[...]

Dat is toevallig, nog geen 3 minuten van de aflevering van deze week gezien en daar is hij al :D
Niet geheel toevallig, ik heb een paar kleine spoilers gehad dus ik wist al een en ander. Maar ik doelde meer op na het stuk dat nu al getekend is in de manga: het verbaast me niks als er na de great ninja war nog een Orochimaru-arc komt.
chaoscontrol schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 19:22:
[...]

En toch elke week weer kijken, zondag morgen met bak koffie. :P
's Middags wat mij betreft, maar inderdaad. :P Het onderliggende verhaal is leuk maar het gaat zo godsgruwelijk traag. :+
Dat klopt, dat ging soms nergens meer over, maar ik denk dat het een beetje te maken heeft met rekken om tot een goed aantal episodes te komen voor de break eraan komt. De manga is namelijk (EINDELIJK) weer verder gegaan! _O_
Dat snap ik ook, maar dat maakt het niet minder vervelend. Naruto doet dat beter, daar zitten weliswaar fillers in maar die passen meestal nog wel een beetje in het verhaal.

[ Voor 44% gewijzigd door NMe op 12-06-2014 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:16

D4NG3R

kiwi

:)

Ik vraag me überhaupt af wat ze gaan doen met Naruto het lijkt mij vreemd als ze het plots zouden stoppen aangezien het een fikse cashcow is.. Echter bereiken we nu wel zo ongeveer het hoogtepunt zonder compleet de bullshitterij in te gaan qua verhaallijn.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

D4NG3R schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 20:05:
Ik vraag me überhaupt af wat ze gaan doen met Naruto het lijkt mij vreemd als ze het plots zouden stoppen aangezien het een fikse cashcow is.. Echter bereiken we nu wel zo ongeveer het hoogtepunt zonder compleet de bullshitterij in te gaan qua verhaallijn.
Shounen houdt over het algemeen op wanneer het hoofdkarakter te sterk wordt om nog verschil te kunnen meten. Naruto heeft intussen zijn clones, rasengan, sage mode en rasen-shuriken, tailed beast mode, een tweede tailed beast mode ter grootte van Kurama en er komen vast nog wel wat skills bij voor het verhaal voorbij is. Wanneer dat lijstje te absurd wordt stopt het vanzelf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Dat klopt, maar wat gaan we voor vijand krijgen na de war?

spoiler:
De Juubi en op zijn buurt jinchuriki's zijn qua huidige verhaal al de 'ultieme' ninjas/chakra beesten.

[ Voor 51% gewijzigd door D4NG3R op 12-06-2014 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Orochimaru's uiteindelijke doel is om alle jutsu ter wereld te leren. Als hij dit klaarspeelt is 'ie waarschijnlijk sterker dan de tailed beasts. Ik vermoed dat dat is waar de schrijver naartoe wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ach ik zou het niet erg vinden, als ze er nog een paar fillers van de kwaliteit zoals de laatste tussendoor gooien kan Naruto nog best wel wat jaren mee. Als het allemaal maar niet te overdreven word..

Al vanaf het begin van de 1e Naruto werd er langzaam gebouwd naar de beheersing van de kyuubi en het oproepen van de juubi. Ik hoop dat het verhaal daarna nog wel interessant blijft om te volgen.

Ach we gaan het zien, genoeg andere anime om te kijken naast Naruto - maar het is wel iets wat ik al 10 jaar volg en graag nog wat langer zou blijven volgen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik volg ook Detective Conan en ben ook de manga aan het lezen, en het is best wel een leuke serie. Alleen moet je er niet in willen rushen, de verhalen zijn namelijk telkens op dezelfde manier opgebouwd en dat kan gaan vervelen, maar als je nu en dan een hoofdstuk leest heb je voldoende variatie in het verhaal. De karakters zijn goed uitgewerkt, mede dankzij de bijna 900 hoofdstukken. Mocht je enkel de plot gerelateerde chapters willen lezen, kun je DCW als leidraad gaan gebruiken http://www.detectiveconanworld.com/wiki/Manga (die wiki is bijna even groot als wikipedia zelf :+)

[ Voor 3% gewijzigd door ieperlingetje op 12-06-2014 22:45 ]

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Succes dit weekend Kaj! ;) En misschien kom ik mensen nog tegen vandaag, denk het niet (aangezien ik mezelf niet heb omschreven, muwhaha)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 23:51

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

het belooft oook met het weer een super weekend in den haag te worden

heb er iig zin in , *O* *O*

en met een fles captain morgan met dat ook helemaal goed komen >:)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Zal mezelf maar ff omschrijven, lange dude kort haar met kuifje (donkerblond). Loop in een korte blauwe broek en grijs tshirt met daarop I love gaming more then my girlfriend :P Moet wel lukken toch? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Anthirian schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:50:
[...]

doh! ik moest me echt achter de oren krabben, hoe wat waar wanneer orichimaru zomaar weer tot leven is gekomen kon ik me echt niet herinneren :X

veel plezier op de anicon jongens, laten jullie wat foto's zien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Terryb47 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:07:
[...]

doh! ik moest me echt achter de oren krabben, hoe wat waar wanneer orichimaru zomaar weer tot leven is gekomen kon ik me echt niet herinneren :X

veel plezier op de anicon jongens, laten jullie wat foto's zien? :)
Ja hoe het precies alweer zat ben ik ook even kwijt (en heb geen zin om het nu op te zoeken :P), maar volgens mij had het te maken met het feit dat Kabuto Orochimaru('s cellen) had 'geannexeerd' en mede dankzij Sasuke en Itachi heeft hij zich daar weer uit weten te bevrijden.

Correct me if I'm wrong.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anthirian schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:47:
[...]

Ja hoe het precies alweer zat ben ik ook even kwijt (en heb geen zin om het nu op te zoeken :P), maar volgens mij had het te maken met het feit dat Kabuto Orochimaru('s cellen) had 'geannexeerd' en mede dankzij Sasuke en Itachi heeft hij zich daar weer uit weten te bevrijden.

Correct me if I'm wrong.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kU_bWtjH-Wo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
AnimeCon was leuk :) Ga volgend jaar zeker weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
JerX schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:25:
AnimeCon was leuk :) Ga volgend jaar zeker weer!
pics? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:34
Vraag me af of ze nog wat gaan doen met Naruto vs Sasuke. Zou wel een interessante twist zijn als Sasuke en Naruto beiden voor Hokage zouden gaan

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
haha, volgens mij heb ik per ongeluk die ene aflevering overgeslagen - thanks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ik heb geen foto's gemaakt :P Zullen vast binnenkort wel online komen op animecon.nl ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ff een tijdje stil gestaan, mijn collega kwam aanzetten met de remake van Hunter X Hunter.
Afgelopen zaterdag begonnen en zit nu op 56. Wat kijkt dit lekker weg :)

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:11:
Ff een tijdje stil gestaan, mijn collega kwam aanzetten met de remake van Hunter X Hunter.
Afgelopen zaterdag begonnen en zit nu op 56. Wat kijkt dit lekker weg :)
Nog wel ja.. tot dat je voorbij episode 75 bent :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Het is misschien wat langdradig maar iedere week zit ik weer op het puntje van mijn stoel om te zien wat er nu gaat gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Inderdaad, kan niet wachten tot vanavond, lekker een ep met veel niks en toch heerlijk kijken! :) De manga zet ook een potentieel zeer goed verhaal neer sinds ze weer verder gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Mwah ik vind HxH eigenlijk niet veel meer aan. Puntje op mijn stoel gevoel heb ik bijna niet gehad (alleen met Super Saiyan Gon). Ik kijk de Ant Arc af en check de nieuwe Arc nog even aan (tot zover veel gelul in de manga), maar denk dat ik hem ga droppen.

[ Voor 19% gewijzigd door JerX op 17-06-2014 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 23:51

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

animecon was idd leuk, volgeoakt met events en nog eens events :)
Kotoko zong niet altijd even zuiver maar dat hoeft de pret niet te drukken :p
en de whiskeys waren weer lekker :9

@hierboven : zoek het foto topic op op aiway forums :>9000 pics
de winnaar van de got talent kan ik je vast geven : YouTube: Anime's Got Talent Winner 2014 The Hague

Kaj gefeliciteerd met je huwelijk binnenkort *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JerX schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:43:
Mwah ik vind HxH eigenlijk niet veel meer aan. Puntje op mijn stoel gevoel heb ik bijna niet gehad (alleen met Super Saiyan Gon). Ik kijk de Ant Arc af en check de nieuwe Arc nog even aan (tot zover veel gelul in de manga), maar denk dat ik hem ga droppen.
Ik vind het ook niet echt super meer, het tempo is er te veel uit. Toch vind ik het nog vermakelijk genoeg om naar te kijken. Ik ga ongetwijfeld nog wel eens zeuren over HxH maar tenzij ze het écht te bont maken drop ik de serie voorlopig nog niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mijn fav blog heeft de zomer previews erop staan.. OMG >_<

Van een paar series wist ik al dat ze eraan kwamen enzo. Ook een paar series waar ik toch wel hoge verwachtingen van heb. Hoop dat ze waargemaakt worden oOo Ben zeer benieuwd naar de extra footage van de Psycho pass, 1 uur episodes rerun/retell als opfrisser voor het vervolge \o/

Einde van seizoen nadert ook, Nog een paar eps te gaan.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:37

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verrassing dit season ( voor mij igg ) was toch eigenlijk wel Black Bullet die ik heb zitten kijken zeer vermakelijk, mee mensen die deze volgen ? en zo ja wat vinden jullie ervan ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ik ben benieuwd naar:
Aldnoah.Zero
Sanzoku no Musume Ronja, is dit ook niet de serie waar Ghibli een handje in heeft?
Sword Art Online II :D
Akame ga Kill, ziet er bruut uit, ook het plot :o
Hamatora S2, hopelijk wel iets beter dan S1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:37

ShadowBumble

Professioneel Prutser

JerX schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 08:11:
Ik ben benieuwd naar:
Aldnoah.Zero
Sanzoku no Musume Ronja, is dit ook niet de serie waar Ghibli een handje in heeft?
Ik sluit mij zeker aan bij Swort Art Online II, en Akame Ga Kill maar van de rest heb ik nu niet bepaald gelijk een gevoel van "must see", misschien dat dat nog veranderd maar ja.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
ShadowBumble schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 08:14:
[...]

Ik sluit mij zeker aan bij Swort Art Online II, en Akame Ga Kill maar van de rest heb ik nu niet bepaald gelijk een gevoel van "must see", misschien dat dat nog veranderd maar ja.
Smaken verschillen eenmaal, maar ik wacht meestal 3 episodes bij de nieuwe anime. Puur om even de kat uit de boom te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ShadowBumble schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 08:11:
Verrassing dit season ( voor mij igg ) was toch eigenlijk wel Black Bullet die ik heb zitten kijken zeer vermakelijk, mee mensen die deze volgen ? en zo ja wat vinden jullie ervan ?
Black Bullet is een van de betere anime van dit seizoen inderdaad, maar wat plot betreft zat/zit er meer potentieel in Brynhildr in the Darkness. De vraag is of ze in de twee (?) afleveringen die nog volgen voor beide series een behoorlijk einde kunnen maken. Ik ben er een beetje bang voor dat het een open einde wordt, of dat het een beetje wordt afgeraffeld.

Mijn andere favorieten dit seizoen waren/zijn Nanana's Burried Treasure, No Game No Life en Bokura wa Minna Kawaisou. Met een eervolle vermelding voor Mahouka aangezien die serie me erg is meegevallen tot nu toe. :)

Ik ben minder onder de indruk van Blade and Soul. Dat leek veelbelovend door de mooie animatie maar het verhaal was nét iets te warrig voor mij. Daarnaast is er Mekakucity Actors, wat ook erg van de hak op de tak springt. Of die serie het kijken waard was weten we waarschijnlijk pas in de laatste aflevering. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Sidonia no Kishi gewoon niet noemen! Toch erg goede actie serie dit seizoen. :) (al rushen ze wel een beetje door het verhaal).

[ Voor 23% gewijzigd door chaoscontrol op 19-06-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik hou niet van mecha. :P

Besides, ik kijk dit seizoen al te veel anime. :D Black Bullet, Blade and Soul, Brynhildr in the Darkness, Daimidaler, Dragonar Academy, Mekakucity Actors, Nanana's Burried Treasure, No Game No Life, One Week Friends, Riddle Story of Devil, The Comic Artist and Assistants, The Irregular at Magic High School, The Kawai Complex Guide to Manors and Hostel Behavior en natuurlijk de grotere series: Fairy Tail, Hunter x Hunter, Naruto Shippuuden en One Piece.

Ik trek ook elke week Atelier Escha & Logy, Hitsugi no Chaika en Soul Eater Not! binnen, maar die kijk ik nog even niet, wordt te veel om bij te houden. :P

[ Voor 92% gewijzigd door NMe op 19-06-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
chaoscontrol schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:37:
Sidonia no Kishi gewoon niet noemen! Toch erg goede actie serie dit seizoen. :) (al rushen ze wel een beetje door het verhaal).
Idd, ik vind het juist fijn dat het verhaal lekker vlot gaat :) Ben wel benieuwd waar het heen gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
NMe schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:46:
Ik hou niet van mecha. :P

Besides, ik kijk dit seizoen al te veel anime. :D Black Bullet, Blade and Soul, Brynhildr in the Darkness, Daimidaler, Dragonar Academy, Mekakucity Actors, Nanana's Burried Treasure, No Game No Life, One Week Friends, Riddle Story of Devil, The Comic Artist and Assistants, The Irregular at Magic High School, The Kawai Complex Guide to Manors and Hostel Behavior en natuurlijk de grotere series: Fairy Tail, Hunter x Hunter, Naruto Shippuuden en One Piece.

Ik trek ook elke week Atelier Escha & Logy, Hitsugi no Chaika en Soul Eater Not! binnen, maar die kijk ik nog even niet, wordt te veel om bij te houden. :P
Imho kun je een hele hoop van die 'meuk' droppen in favor voor wat betere meer actiegerichte anime! :P Niet dat ik mijn smaak wil opdringen hoor. Maar doe het. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Eigenlijk is het enige dat ik dit seizoen als "meuk" zou willen betitelen Daimidaler, de rest heeft wel niveau op enig vlak. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
JerX schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:21:
[...]

Nog wel ja.. tot dat je voorbij episode 75 bent :')
Daar ben ik nu voorbij, 77 iets met een super mier...
Ach die 50 afleveringen kijk ik ook nog ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:25:
animecon was idd leuk, volgeoakt met events en nog eens events :)
Kotoko zong niet altijd even zuiver maar dat hoeft de pret niet te drukken :p
en de whiskeys waren weer lekker :9

@hierboven : zoek het foto topic op op aiway forums :>9000 pics
de winnaar van de got talent kan ik je vast geven : YouTube: Anime's Got Talent Winner 2014 The Hague

Kaj gefeliciteerd met je huwelijk binnenkort *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Dank je. :) Ik stond echt ff met m'n bek vol tanden daar op zondag.
Concert van KOTOKO was voor mij toch wel het hoogtepunt: zoveel energie, zoveel enthousiasme en een kickass lichtshow van mijn crew en ons publiek.

Heb mijn Wii U laten signeren:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/10455848_763242370383179_5088452889369853760_n.jpg

Die staat mooi naast mijn door ALTIMA gesigneerde PS3. :)
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/971397_565435790163839_1765201199_n.jpg

En mijn door Charles Martinet gesigneerde 3DS LL:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/p417x417/1450154_657556087618475_1968896604_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

JerX schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 08:11:
Ik ben benieuwd naar:
Aldnoah.Zero
Sanzoku no Musume Ronja is inderdaad de van Ghibli, ben benieuwd wat ze van Ronja de roversdochter maken.

Akame ga Kill als dat net zoals de manga wordt moet je die niet gaan kijken tijdens het eten :X

Verder de nieuwe Mecha serie van Urobuchi en Tokyo ESP zelfde schrijver als van GA REI hoop echt dat ze nog een keer een anime daarvan maken, Zero smaakte voor mij wel naar meer.

@Kaj.

Leuke collectie op deze manier :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 19-06-2014 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Weet iemand nog een goed boek over de Japanse Historie? Ik heb al veel boeken over de cultuur en steden, maar een goed boek over hun zeer boeiende historie ontbreekt nog in mijn collectie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Semi-offtopic: Welke animefanaten hier vinden The last Airbender en/of The legend of Korra leuk?

Ik vraag het omdat over een paar dagen het 3e seizoen van Korra begint:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=A0UBbzeFc74]

Natuurlijk geen anime, maar qua tekenstijl best wel gelijkend - en ik weet zeker dat er hier meer mensen zijn die het graag kijken :) .

Veel vrienden van mij die ook graag Anime kijken vermaken zich ook altijd wel met Avatar :P .

[ Voor 39% gewijzigd door D4NG3R op 24-06-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:11
D4NG3R schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:41:
Semi-offtopic: Welke animefanaten hier vinden The last Airbender en/of The legend of Korra leuk?

Ik vraag het omdat over een paar dagen het 3e seizoen van Korra begint:
[video]

Natuurlijk geen anime, maar qua tekenstijl best wel gelijkend - en ik weet zeker dat er hier meer mensen zijn die het graag kijken :) .

Veel vrienden van mij die ook graag Anime kijken vermaken zich ook altijd wel met Avatar :P .
Van mij mag alles wat geanimeerd is in dit topic komen. (anime = animation)

Heb laatst nog het 2e seizoen gezien van The Legend of Korra. De modernere setting is op zich wel interessant, maar de serie haalt de kwaliteit van The Legend of Aang helaas niet. Ondanks dat ben ik toch wel benieuwd naar het 3e seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
ikbenerniet schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:00:
[...]

Heb laatst nog het 2e seizoen gezien van The Legend of Korra. De modernere setting is op zich wel interessant, maar de serie haalt de kwaliteit van The Legend of Aang helaas niet. Ondanks dat ben ik toch wel benieuwd naar het 3e seizoen :)
Je haalt de woorden uit mijn mond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Laatst online: 11:36
[...]

Komt meer omdat je eerst The Legend of Aang heb gezien. Als The Legend of Korra al af was en anders om was was kora leuker. Desondanks zijn ze allebei super series. Vind nu The Legend of Korra wel leuker omdat het meer in de nieuwe tijd wordt afgespeeld.

In iedergeval met Alle seizoenen van The Legend of Aang en Korra al bezit kan ik niet wachten op de volgende seizoen. Hopelijk zit er weer een goeie verhaallijn erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Nouja, wat mij betreft gaat dat ook weer wat ver. :P Dan heb je hier straks ook Disneyfilms en 3D-animaties, en dat is toch net even iets anders dan anime wat mij betreft. :P Avatar en Korra zijn dan wel weer geschikt voor hier vanwege de vergelijkbare stijl en het verhaal dat ook zomaar uit Japan had kunnen komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
NMe schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:45:
[...]

Nouja, wat mij betreft gaat dat ook weer wat ver. :P Dan heb je hier straks ook Disneyfilms en 3D-animaties, en dat is toch net even iets anders dan anime wat mij betreft. :P Avatar en Korra zijn dan wel weer geschikt voor hier vanwege de vergelijkbare stijl en het verhaal dat ook zomaar uit Japan had kunnen komen. :P
Ik vind het persoonlijk nogal krom om alleen animatie uit Japan in dit topic toe te laten, terwijl er nog wel meer dan 180 landen zijn waar geanimeerde series gemaakt zouden kunnen worden.

Maar ik snap jouw punt ook wel, kan me namelijk best voorstellen dat niet iedereen op South Park discussies zit te wachten hier. Maar gezien de posts tot nu toe in dit topic zitten mensen hier blijkbaar ook niet te wachten op volledig ontopic series zoals Pokémon of Night Shift Nurses... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:14

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

JerX schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:43:
[...]

Je haalt de woorden uit mijn mond :)
Heb ie suicide club nou al gezien ? IMDB: Jisatsu sâkuru (2001)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

ikbenerniet schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:58:
[...]

Ik vind het persoonlijk nogal krom om alleen animatie uit Japan in dit topic toe te laten, terwijl er nog wel meer dan 180 landen zijn waar geanimeerde series gemaakt zouden kunnen worden.
Cartoon en anime liggen ver uit elkaar, dat anime van het woord animation afkomt is leuk - maar het is een term om Japanse cartoons aan te geven, en niet animaties in het algemeen.

Er zijn weinig cartoons welke je echt kan vergelijken met anime - Avatar is hier een van de weinige uitzonderingen op. Zowel qua tekenstijl als verhaal kan deze meekomen met moderne animes.

Houd er rekening mee dat dit topic over vrijwel alles "Japan" gaat ;) .

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 25-06-2014 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ik snap wat jullie bedoelen met Hunter x Hunter, gelukkig is het nog steeds goed te pruimen. Zit nu op 110.
Maar... ik had deze serie bewaard voor mijn vakantie. Dat ga ik natuurlijk niet redden.
Nu zoek ik een serie die lekker weg kijkt.
Genre maakt niet uit als het maar geen sport anime is.
Vond Oreimo, Kill La Kill, Bleach, Jurmangund helemaal geweldig.
Dus iets meer daarvan zou geweldig zijn :)

(is Naruto, want daar heb ik nog helemaal niets van gezien wat?)

BTW als ik had geweten dat de ANIMEcon voor kinderen onder de 7 jaar gratis was, was ik wel degelijk gegaan. Jammer dat dat niet goed stond aangegeven op de site. En volgend jaar is ze 7 :-(

[ Voor 16% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 26-06-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:08:
Ik snap wat jullie bedoelen met Hunter x Hunter, gelukkig is het nog steeds goed te pruimen. Zit nu op 110.
Maar... ik had deze serie bewaard voor mijn vakantie. Dat ga ik natuurlijk niet redden.
Nu zoek ik een serie die lekker weg kijkt.
Genre maakt niet uit als het maar geen sport anime is.
Vond Oreimo, Kill La Kill, Bleach, Jurmangund helemaal geweldig.
Dus iets meer daarvan zou geweldig zijn :)

BTW als ik had geweten dat de ANIMEcon voor kinderen onder de 7 jaar gratis was, was ik wel degelijk gegaan. Jammer dat dat niet goed stond aangegeven op de site. En volgend jaar is ze 7 :-(
Geen sport anime, doet me denken aan One Outs, een sport anime! Dacht dat ik het nooit leuk zou vinden, maar het is Death Note met baseball. Echt super goede anime!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst was ik nog door de appstore aan het bladeren in een Lumia en kwam daar de gratis app "Manga Blaze" tegen. In deze app staan eigenlijk de strips/manga van een aantal series die hier ook besproken worden, een daarvan is "Fairy Tail", De meeste van deze Manga's zijn vertaald naar het engels en vermakelijk om te lezen wanneer je in de bus zit met gratis Wifi.
Er is wel een optie om te betalen, en dan krijg je een aantal extra opties, maar de basisversie vindt ik gewoon goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:08:
Als je Bleach en HxH (afgezien van de traagheid) leuk vindt, dan is Naruto zeker wel wat voor je. Hou er wel rekening mee dat daar veel fillers in zitten. Als je daar niet van houdt moet je even kijken welke afleveringen je kan skippen, daar zijn vast guides voor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
D4NG3R schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:41:

ik wist helemaal niet dat er een "vervolg" op the last airbender was, daar heb ik me toendertijd zeer goed mee vermaakt d:)b ga zeker die Legend of Korra checken.

One Piece #649: dat gevecht tussen Luffy en Chinjao.... is net dragonball -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Terryb47 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:33:
[...]

One Piece #649: dat gevecht tussen Luffy en Chinjao.... is net dragonball -O-
Dat is toch kenmerkend voor shounen? Iedereen wordt maar sterker en sterker en op een gegeven moment blazen ze de wereld op. :P Ik lees de manga niet trouwens dus dit is puur speculatie, maar ik verwacht dat het nog erger wordt wanneer Luffy Ace's fruit te pakken krijgt. Iets zegt me dat hij extra powers nodig heeft om Blackbeard aan te kunnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik bedoelde aflevering 649, ik lees ook geen manga :+
Volgens mij kan je niet meerdere devilfruits eten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Terryb47 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:07:
Ik bedoelde aflevering 649, ik lees ook geen manga :+
Weet ik, maar ik wilde even verduidelijken dat wat ik zei verder geen spoiler is maar speculatie. :P
Volgens mij kan je niet meerdere devilfruits eten?
Klopt, maar Blackbeard heeft intussen ook tenminste twee verschillende devil fruit-krachten: die van hemzelf en die van Whitebeard. Er zal dus een manier zijn om dat voor elkaar te krijgen en Luffy gaat dus ook meer krachten nodig hebben, lijkt me. Flaming Thor Elephant Gun anyone? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
NMe schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:11:
[...]

Weet ik, maar ik wilde even verduidelijken dat wat ik zei verder geen spoiler is maar speculatie. :P

[...]

Klopt, maar Blackbeard heeft intussen ook tenminste twee verschillende devil fruit-krachten: die van hemzelf en die van Whitebeard. Er zal dus een manier zijn om dat voor elkaar te krijgen en Luffy gaat dus ook meer krachten nodig hebben, lijkt me. Flaming Thor Elephant Gun anyone? :+
Haha, nee het is niet mogelijk om meerdere devil fruits te eten. De gebruiker gaat dan dood. Blackbeard heeft dit dan ook niet gedaan. Hij heeft een manier gevonden om andere fruits binnen in zichzelf op te slaan. In een soort black hole (dat kan die dus met zijn darkness fruit) Alles tot zich nemen en in een of andere oneindigheid gevangen zetten. |:( Gaat nog awesome worden.

In het laatste gevecht zagen we inderdaad al wat beter wat Luffy allemaal kan na 2 jaar. Dat was helaas de vorige saga(s) helemaal niet duidelijk met die laffe battle's. Maar ook nu zijn er nog meerdere enemies die veel sterker dan luffy en zijn crew zijn..

Maar hee.. voordat iedereen weet hoe One Piece afloopt zijn we een jaar of 8 verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
In Luffy's crew zijn natuurlijk ook nog genoeg mensen zonder devil fruit. Zoro zal hem sowieso niet willen hebben, Sanji waarschijnlijk ook niet, maar dan blijven Usopp en Nami nog over. De devil fruit kan ook nog naar een nieuw personage gaan (en mogelijk nieuw crewlid): die gladiatormeid. Ik loop wat aflveringen achter, dus misschien zeg ik nu iets heel onwaarschijnlijks. ;) Als laatste zie ik nog de mogelijkheid dat de devil fruit gebruikt kan worden om Ace terug tot leven te brengen.
D4NG3R schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:06:
Cartoon en anime liggen ver uit elkaar, dat anime van het woord animation afkomt is leuk - maar het is een term om Japanse cartoons aan te geven, en niet animaties in het algemeen.
De reden dat het woord anime voor Japanse animatie staat is natuurlijk ook omdat de afkorting door Japanners is verzonnen en zelfs een Japans woord is (wasei eigo). Wat mij betreft is er wel een grijs gebied, zoals Westerse animatie die heel sterk geinspireerd is door Japanse animatie (de eerder genoemde Avatar of Koreaanse animatie) of animatie waarin Japanners een hele sterke invloed hebben gehad (denk Transformers). Een willekeurige Disney animatiefilm is dan weer overduidelijk geen anime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
D4NG3R schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:06:
[...]

Er zijn weinig cartoons welke je echt kan vergelijken met anime - Avatar is hier een van de weinige uitzonderingen op. Zowel qua tekenstijl als verhaal kan deze meekomen met moderne animes.

Houd er rekening mee dat dit topic over vrijwel alles "Japan" gaat ;) .
Ik geloof niet dat je het helemaal snapt.

een anime is gewoon een tekenfilm, en daar vallen zowel simpele tekenfilms als Japanse animatie onder. (bron)
spoiler:
Als de Telegraaf het zegt dan is het waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sidonia no Kishi afgelopen wel epic :9 , 2nd season pas in 2015 :( maar wel Tsumugi gespoilerd in de aftercredits.

Veel 'gebroken' series trouwens dit seizoen, allemaal split cours met hopelijk in de herfst/winter wel S2's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ikbenerniet schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 18:44:
[...]

Ik geloof niet dat je het helemaal snapt.

een anime is gewoon een tekenfilm, en daar vallen zowel simpele tekenfilms als Japanse animatie onder.
Anime are Japanese animated productions usually featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation. In other languages, the term is defined as animation from Japan or as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes.
Nou is een encyclopedie normaal gesproken geen bron maar dit soort superbekende onderwerpen is op Wikipedia toch echt wat betrouwbaarder dan de poep die uit de vingers van de gemiddelde Telegraafjournalist komt. ;)

Wat daar staat is trouwens ook precies wat er hierboven gezegd wordt: anime is vrijwel alles dat in Japan geanimeerd is of iets wat elders is geproduceerd in vergelijkbare stijl.
Bokkie schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 21:37:
Veel 'gebroken' series trouwens dit seizoen, allemaal split cours met hopelijk in de herfst/winter wel S2's
Ik heb nog niet van alle series die ik volg de laatste ep gezien maar tot zover hoop ik alleen voor No Game No Life op een vervolgseizoen. Voor Black Bullet en Brynhildr in the Darkness ook als de laatste aflevering daar ruimte voor laat. :P Als er voor Dragonar Academy ook een tweede seizoen komt ga ik wel kijken, maar het is niet alsof ik aan het hopen ben dat het er komt. :)

[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 28-06-2014 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

NMe schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 10:18:
[...]

Ik heb nog niet van alle series die ik volg de laatste ep gezien maar tot zover hoop ik alleen voor No Game No Life op een vervolgseizoen. Voor Black Bullet en Brynhildr in the Darkness ook als de laatste aflevering daar ruimte voor laat. :P Als er voor Dragonar Academy ook een tweede seizoen komt ga ik wel kijken, maar het is niet alsof ik aan het hopen ben dat het er komt. :)
Black Bullet, NGNL, Sidonia no Kishi, Selector, Brynhildr, ook de series die ik niet primair volg zijn er redelijk wat split.

Brynhildr kunnen ze nu geen 2e seizoen van maken, ze hebben teveel in de laatste 3 episode geporpt tov de manga,
Valkyrie arc opzichzelf had een heel cour kunnen zijn, zonde eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bokkie schreef op zondag 29 juni 2014 @ 10:16:
[...]

Black Bullet, NGNL, Sidonia no Kishi, Selector, Brynhildr, ook de series die ik niet primair volg zijn er redelijk wat split.
Selector moet ik nog aan beginnen. :P
Brynhildr kunnen ze nu geen 2e seizoen van maken, ze hebben teveel in de laatste 3 episode geporpt tov de manga,
Valkyrie arc opzichzelf had een heel cour kunnen zijn, zonde eigenlijk.
Aan de andere kant zijn er maar weinig animeseries die echt een tweede seizoen krijgen en ik ben vaak juist wel blij als de schrijvers er niet op gokken dat dat seizoen er komt. Dan voelt het misschien gehaast, maar uiteindelijk is het verhaal dan wel "af".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:27

3DDude

I void warranty's

Nou ep 651 over rebecca vond ik nou niet zo.
Die vorige met dikke actie van LuCy vs Chinjao vond ik wel tof :D

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
Vorige week ben ik begonnen met de anime Accel World in navolging van de seizoenstop van Log Horizon. Ik zit nu op aflevering 8 van de 24 en de anime heeft mij toch wel positief verrast. De animaties zijn erg goed en het verhaal is vermakelijk al is het wel wat cliché (de gamende jongen die haast sociaal gestoord is maar wel geniaal is in gaming).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09 08:54
Hoi

Een van mijn favoriet anime series is toch wel Ah my goddess, Nu is er op Youtube enkele delen te vinden van seizoen 3? "korte omschrijving" De Goddess worden aangevallen door demonen en zei verliezen hun vleugels en hun engel.

Heeft iemand vernomen wanneer seizoen 3 nu definitief uitkomt?

Er moet wel een seizoen 3 zijn omdat er divrse onbekende delen te vinden zijn op Youtube.

zie deze link.

Lex

[ Voor 11% gewijzigd door LEX63 op 30-06-2014 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Dat zijn gewoon wat OVA's van Ah My Goddess, en iemand heeft dat als Season 3 bestempeld.
Voor alle gerelateerde anime zie: http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=rel&aid=27

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
Anime update: Mirai nikki vorige week gekeken, leuke anime! Lekker psycho. Kijkt prima weg :) Nu bijna in 2 dagen Tenga Toppa Gurren Lagann gekeken (op een paar epi's na).. Maar die vindt ik helemaal geweldig! Wat een spirit zit er in die anime en een hoop actie :) In 27 epi's meer story dan in veel lange anime's na 300 afleveringen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Remmetje schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:37:
Vorige week ben ik begonnen met de anime Accel World in navolging van de seizoenstop van Log Horizon. Ik zit nu op aflevering 8 van de 24 en de anime heeft mij toch wel positief verrast. De animaties zijn erg goed en het verhaal is vermakelijk al is het wel wat cliché (de gamende jongen die haast sociaal gestoord is maar wel geniaal is in gaming).
Sword art Online natuurlijk ook gezien? Speelt zich af in het zelfde universum maar dan een jaar of 25 eerder ;) .

Accel werd helemaal weggedreven toen SAO uit kwam, zelfde schrijvers - maar SAO is (iig qua Novels) zo veel beter.

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 02-07-2014 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

D4NG3R schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 18:15:
[...]

Sword art Online natuurlijk ook gezien? Speelt zich af in het zelfde universum maar dan een jaar of 25 eerder ;) .
...en krijgt dit seizoen een vervolg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

NMe schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 18:50:
[...]

3 dagen nog *O* .

* D4NG3R heeft hoge verwachtingen na het lezen van Phantom Bullet.

Als ze de boel maar niet overhaast afronden zoals het 2e deel van het 1e seizoen :/ , nou vond ik Alfheim in de novels ook al niet zo heel sterk - maar de anime was daar nog erger in.

[ Voor 27% gewijzigd door D4NG3R op 02-07-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:27

3DDude

I void warranty's

Ja komt er een nieuwe Sword Art Online uit? :D Nice, heb ik gezien.
Accel World was ook wel leuk, met dat varkentje haha :D

ben nu Trigun movie, downloaden Vash the stampede FTW :P

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

http://anichart.net/summer

op het moment van schrijven: Ep 1 airing in 2d 20hr 40m oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
D4NG3R schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 19:43:
http://anichart.net/summer

op het moment van schrijven: Ep 1 airing in 2d 20hr 40m oOo
hehe grappig dat iedereen SAO zo leuk vindt. Dat is nou net een van de enige animes wie ik niet af heb gekeken omdat ik het vrij boring vond :$ Misschien toch nog maar een kansje geven ooit dan :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

CristianSchriev schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 20:07:
[...]

hehe grappig dat iedereen SAO zo leuk vindt. Dat is nou net een van de enige animes wie ik niet af heb gekeken omdat ik het vrij boring vond :$ Misschien toch nog maar een kansje geven ooit dan :O
De novels zijn geweldig om te lezen, veel meer detail ;) en het 1e seizoen was ook gewoon zwak zodra ze uit de originele game kwamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
NMe schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 18:50:
[...]

....begint deze maand :)

Natuurlijk SAO gezien :) Wat een GE-WEL-DIG-E anime is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Zojuist Black Bullet afgekeken, eindigt wat slap waar het zo sterk begon :/ .

Tjah wat wil je ook met 13 ep's in een seizoen, ik neem aan dat dit binnen een half jaar wel weer verder gaat :) .

[ Voor 43% gewijzigd door D4NG3R op 04-07-2014 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Nu bij episode 54 van LOGH en ik begin al wat Japans te leren.

Kiri-gie-ijs --> Kietel Gijs voor een ijsje
Rein-Hart-O --> Oh hij is goed van hart
kaka! --> schatje!
jada jada --> shit
Julian --> held
Jang-wen-li --> holy shit
jada jada Jang-wen-li --> nu raakt de poep pas echt de ventilator. Soldaat, haal onmiddelijk een schone onderbroek en/of een samuraizwaard.
Oberstein --> Bah ober Stijn, Deze citroën is te zuur.
Anneroos --> O+ diepe zucht

[ Voor 41% gewijzigd door Kain_niaK op 04-07-2014 03:30 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
OMG gister aflevering 131 gekeken van Hunter x Hunter.
Wat een meesterlijke serie, en die traagheid waar het iedereen het over heeft, ik heb er geen last van.
(misschien omdat ik ook al een oude van dage ben)
Gister alles van de eerste Naruto binnen gehaald. In twee delen Canon en Fillers.

Daar gaan we over een maand mee beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:21:
OMG gister aflevering 131 gekeken van Hunter x Hunter.
Wat een meesterlijke serie, en die traagheid waar het iedereen het over heeft, ik heb er geen last van.
(misschien omdat ik ook al een oude van dage ben)
Gister alles van de eerste Naruto binnen gehaald. In twee delen Canon en Fillers.

131, dat is het eind gevecht toch? Enige goede episode van de Chimera Arc :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

D4NG3R schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 01:29:
Zojuist Black Bullet afgekeken, eindigt wat slap waar het zo sterk begon :/ .
Ik vond het vooral wat gehaast eindigen. Die scène met die Tendo-chick had er best uit gekund voor wat meer actie tegen Aldebaran. Nog steeds een prima einde in vergelijking met bijvoorbeeld Gokukoku no Brynhildr en de meeste andere korte animeseries, maar het had zo veel beter gekund. :P
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:21:
Beslis voor je gaat kijken of je wel of geen fillers wil zien en als je mét fillers kijkt, doe het dan op de volgorde waarin het uitgezonden is. Een boel van de fillers in Naruto zijn zo geschreven dat ze enigszins relevant zijn voor de plek in het verhaal waar ze zijn, dus als je eerst het "echte" verhaal kijkt en daarna alle fillers op rij doet gaan die fillers nog erger tegenvallen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
NMe schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:10:
[...]Beslis voor je gaat kijken of je wel of geen fillers wil zien en als je mét fillers kijkt, doe het dan op de volgorde waarin het uitgezonden is. Een boel van de fillers in Naruto zijn zo geschreven dat ze enigszins relevant zijn voor de plek in het verhaal waar ze zijn, dus als je eerst het "echte" verhaal kijkt en daarna alle fillers op rij doet gaan die fillers nog erger tegenvallen. :P
Dat was ik ook van plan, ik wil een zo compleet mogelijk beeld hebben van de eerste serie.

En ach vakantie dan heb ik alle tijd om de gehele serie te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
MatHack schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:12:
Dat zijn gewoon wat OVA's van Ah My Goddess, en iemand heeft dat als Season 3 bestempeld.
Voor alle gerelateerde anime zie: http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=rel&aid=27
Handig om zo relaties te zien.

Oké, nu heb ik Gundam in gedachten. Na het heel even overwogen te hebben om te zien kwam ik dit tegen: http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=rel&aid=755

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Niemand zegt dat je alles (in volgorde) hoeft te kijken heh?

Gundam Seed kan je gerust los kijken van de rest, zo ook Gundam 00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bam, zomerseizoen met al drie 1st eps die niet teleurstellen, Agame ga kill, Tokyo Ghoul en Aldnoah Zero.

Met nog Monogatari en Tokyo ESP in het verschiet (en de re-edit van Psycho pass) heb ik genoeg te volgen aangezien er vast nog wel 2 andere series blijven hangen.

Zomerseizoen ziet er erg goed uit oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Agame ga Kill heb ik nog niet gezien, maar man o man Aldnoah Zero! Ik kan al niet wachten op episode 2!

Pagina: 1 ... 14 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]In deze thread praten we inhoudelijk over series, ook diegene die nog niet in de VS uit zijn.
Het promoten, distribueren, linken of verwijzen naar fansubgroepen of sites met fansubs, scanlations, mp3's, dvd-rips is gewoon niet toegestaan, ook willen we niet weten of je er zelf mee bezig bent en hoe je aan dit soort materiaal komt. Daarbij is het totaal oninteressant dat de fansubbers van willekeurigeserie aflevering zoveel drie minuten te laat zijn met hun egotrip.
We praten hier dus ook over: manga, japanse muziek en dergelijke; zo'n beetje alles wat Japan-gerelateerd is.
Probeer informatie over een episode die nog niet bekend is bij iedereen te verbergen dmv [spoiler] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/spoiler].
En lees de FAQ: <a href="https://web.archive.org/web/20130502041018/http://blogger.xs4all.nl/kajcom/articles/164921.aspx" target="_blank">Anime FAQ</a>~~~[/html]