Heeft iemand ideeen over leuke nieuwe anime voor dit zomer seizoen? Vorig seizoen vond ik redelijk slapjes.
Ik heb Brynhilder (nog) niet afgezien omdat het me wat ging vervelen.
Dragonar begon erg sterk tot het ineens Harem werd met BEWBS, totaal onnodig imho(ik ken de manga niet).
*iets* blade, ben ff de naam kwijt, anyways, op basis van een mmo game uit korea geloof ik. Wel tof, puur vanwege het main character.
NGNL niet aan begonnen, maar zag gister de glassreflection review en dat wekte interrese. Nog andere die ik gemist heb in het Spring season?
Gisteren de eerste ep gezien van SAO2, laten we hopen dat ep 2 beter is. Gezien ik S1 geniaal vond.
Dus ja, ik zoek naast SAO2 nog anime voor dit seizoen, iemand tips?
PS: ja de eps van HxH zijn de laatste tijd ONGELOFELIJK traag. Het is alsof ik naar DBZ aan het kijken ben. Als fan van de manga(kheb tot nu toe alle engelse delen in de kast staan) hoop dat ze het gewoon net doen als met Fairy Tail en gewoon een einde maken uit het seizoen, om vervolgens verder te gaan zodra de manga verder is. De mangaka is *gelukkig* weer aan het schrijven, nu hopen dat hij dit langer dan 2 maanden volhoud.
PPS: oh voor suggesties is het natuurlijk handig om interrese gebied te kennen: Ik ben erg fan van original stories(Elfen Lied), ik schroom geweld ook niet. Otaku kan, Shonen kan ook(al lees ik Naruto, Bleach, OnePiece, Fairy Tail, Ubel Blatt en UQ Holder liever). Liefst niet al te veel Harem, behalve als het om de humor draait(Love Hina bv). Silver Spoon vind ik persoonlijk 1 van de beste anime ever, dus slice of life mag ook. Zo nu en dan een magical girl kan er ook wel bij(mai hime/otome, witch craft works). Oude anime die ik *moet* zien mogen natuurlijk ook bij de suggesties