Anime (deel 23) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 30 Laatste
Acties:
  • 110.123 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

OMFG

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tTBFXKMIxu2EAMuNFUkGllyN/full.jpg

Laat aub Yoko Kanno weer muziek doen >_<

oOo oOo oOo

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 20:37

mambo No5

Bad Apple?

* mambo No5 doet een gok: nieuwe Macross spinoff? If so: *O*

Wat betreft de Spring anime chart van hierboven: zie er zo even snel maar een paar series tussen staan die me de moeite lijken; Soul Eater is daar vrees ik in ieder geval geen van, ondanks dat het origineel best ok was.. Captain Earth, Mushishi, Mekaku C/A en BokuMinnaKawai (want: Shaft) staan iig op de to-watch lijst bij deze :)

[ Voor 70% gewijzigd door mambo No5 op 28-03-2014 04:49 ]

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ja, nieuwe Macross TV serie announced :D
Eindelijk weer, hopelijk wel beter dan Frontier, want het einde was een beetj een teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mambo No5 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 04:43:
Wat betreft de Spring anime chart van hierboven: zie er zo even snel maar een paar series tussen staan die me de moeite lijken; Soul Eater is daar vrees ik in ieder geval geen van, ondanks dat het origineel best ok was.. Captain Earth, Mushishi, Mekaku C/A en BokuMinnaKawai (want: Shaft) staan iig op de to-watch lijst bij deze :)
Ik heb Akuma no Riddle en Black Bullet op mijn lijstje gezet, en daarbij een paar slice of life animes omdat die me al een paar seizoenen op rij verrassen. :P

Ik heb gisteren trouwens de CD van DOLL$BOXX besteld. Is al bijna anderhalf jaar oud maar ik vind het een gave groep. En Fuki is awesome. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Mij benieuwen die nieuwe macross, ben ten eerste een mecha fan en niet zo'n fan van dat zingen. maar die nummers van Macross Frontier blijven toch wel in je hoofd. Je hoort die songs van May'n vaak spelen in die otaku stores :D

heb stiekem genoten van Noragami, helaas net afgelopen. Rie Kugimiya is gewoonlijks het lieve kleine meisje, maar nu was ze als Nora ontzettend evil en verleidelijk })

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Hoort hier niet helemaal thuis, maar voor mensen die geen moeite hebben met visual novels.. De officiële release van de Engelstalige versie van Steins;gate is nu beschikbaar voor de mensen die de LE hebben besteld. Ik weet niet of de standard versie ook meteen te downloaden is (de fysieke disc versie van de standard versie komt een maand later uit, eind April, de LE zou nu zo´n beetje verzonden moeten worden). Ik ben erg benieuwd. Ik kijk helaas bijna geen anime, ik heb Steins;gate nooit gezien dus, maar ik kan nou lekker spelen waar ´t allemaal mee begon.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 15:40
JerX schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:06:
Anyway hebben mensen de spring anime's gezien? :)
Mushishi staat op mijn lijst en ben ook erg benieuwd naar sidonia no kishi en captain earth.
Puchimas!

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik kom niet verder dan Fairy Tail in de Spring 2014 lijst had stiekem gehoopt op

- Shingeki no Kyojin
- Sword Art Online II

maar ja als die al komen staan ze vrijwel zeker in Fall 2014 lijst aangezien meestal in de Fall list de grote titels staan.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmegaOne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01-2022
ShadowBumble schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 08:05:
Ik kom niet verder dan Fairy Tail in de Spring 2014 lijst had stiekem gehoopt op

- Shingeki no Kyojin
- Sword Art Online II

maar ja als die al komen staan ze vrijwel zeker in Fall 2014 lijst aangezien meestal in de Fall list de grote titels staan.
Ik gebruik de Anichart website en volgens deze staat sword art online II voor deze zomer al op het programma, shingeki no kyojin staat er nog niet op...

Alleszins een handige site voor zij die hem nog niet kennen, staan namelijk al bijna alle aangekondigde animes op enkele seizoenen/trimesters op voorhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

@ Hierboven, thx voor die link. Ik gebruikte niet echt een specifieke site om te kijken wat er aan kwam.

Waar ik naar uit kijk:

Summer:
SAO 2

Fall:
Log Horizon 2
Psycho-Pass 2

Kyojin is blijkbaar voor volgend jaar of misschien de winter :/

[ Voor 5% gewijzigd door D4NG3R op 01-04-2014 12:24 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Sword Art Online II, ben ik wel benieuwd naar maar mijn interesse gaat nu vooral uit naar Shingeki no Kyojin. Op dit moment ook nog genoeg vermaak met Steins Gate (bijna klaar), Mushi-shi (bijna op de helft) en Wizard Barristers :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Snif, Magi is ook alweer afgelopen. Geen volgend seizoen meer zo te zien, behalve nog een OVA episode. :'(

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

thanks voor de link inderdaad.

sniff rip Magi maar volgens mij is dit precies hetzelfde als het eerste season direct na de laatste ep doodstil en niet zeker of er een vervolg komt :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

Whoohoo, Baby Steps en Haikyuu!!. Mocht je van sport series houden kan ik vooral Baby Steps aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Net klaar met de mini serie: Recently my sister is unusual.
Ik zeg laat maar....

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vond het wel een grappige serie, maar de censurering is wel heel erg intrusive en het einde had wel wat meer dingen uit mogen leggen, tenzij er nog een tweede seizoen komt. Gewoon wat betreft "verstand op nul en kijken" is 't wel leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
psychoclown schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:23:
Sword Art Online II, ben ik wel benieuwd naar maar mijn interesse gaat nu vooral uit naar Shingeki no Kyojin. Op dit moment ook nog genoeg vermaak met Steins Gate (bijna klaar), Mushi-shi (bijna op de helft) en Wizard Barristers :)
Wizard Barristers was wel leuk, maar niet echt heel spanned ofzo.

Magi heeft overigens nooit mijn interesse gewerkt.. Ik ben nu zelf begonnen aan gintama, soms moeilijk te begrijpen, maar o zo grappig :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JerX schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:24:
[...]

Wizard Barristers was wel leuk, maar niet echt heel spanned ofzo.
Die serie begon leuk maar is eigenlijk nooit gegroeid. Het is allemaal een beetje op het niveau van de eerste aflevering gebleven terwijl die juist leek te suggereren dat er veel meer aan stond te komen. Beetje jammer, maar wel een vermakelijke serie. Dan vond ik Witch Craft Works beter, maar ook die heeft een beetje een lam einde zonder veel uitleg. Ik hoop dat dat betekent dat er nog een seizoenetje in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

NMe schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:29:
[...]

Die serie begon leuk maar is eigenlijk nooit gegroeid. Het is allemaal een beetje op het niveau van de eerste aflevering gebleven terwijl die juist leek te suggereren dat er veel meer aan stond te komen. Beetje jammer, maar wel een vermakelijke serie. Dan vond ik Witch Craft Works beter, maar ook die heeft een beetje een lam einde zonder veel uitleg. Ik hoop dat dat betekent dat er nog een seizoenetje in zit.
Ik heb de serie nog niet af maar ik kreeg na episode 6-7 dit idee ook al. Helaas want het had wel enige potentie als er wat meer groei in had gezeten.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat het komt omdat ze de meest krachtige "spell" die Cecil heeft meteen in de eerste aflevering al laten zien. Ze toppen dat nooit meer, en het intrigeverhaal is maar net vermakelijk genoeg om daarvoor te compenseren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 15:58

Ghehe

400 pound hacker

Ik heb voor het nieuwe seizoen Mangaka-san to Assistant-san to, Sidonia no Kishi, Mekaku City Actors, Isshuukan Friends en Mushishi Zoku Shou opgeschreven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
OmegaOne schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:11:
[...]

Ik gebruik de Anichart website en volgens deze staat sword art online II voor deze zomer al op het programma, shingeki no kyojin staat er nog niet op...

Alleszins een handige site voor zij die hem nog niet kennen, staan namelijk al bijna alle aangekondigde animes op enkele seizoenen/trimesters op voorhand.
Thanks, goede site. Zo te zien een remake van Broken Blade :O Damn das ist geil! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05:28

RayNbow

Kirika <3

NMe schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:29:
Dan vond ik Witch Craft Works beter, maar ook die heeft een beetje een lam einde zonder veel uitleg. Ik hoop dat dat betekent dat er nog een seizoenetje in zit.
WCW had tenminste een einde...

Mahou Sensou, dat was pas een serie die nergens heen ging en abrupt eindigt. :X

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Met Kill La Kill begonnen.
OMG anime op steroïde. Heel druk en kijkt heerlijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:30:
Met Kill La Kill begonnen.
OMG anime op steroïde. Heel druk en kijkt heerlijk weg.
Lekker over the top inderdaad. :P Ik heb me wel gedurende de hele serie aan de tekenstijl geërgerd. Geen idee waarom eigenlijk, want zó slecht zag het er niet eens uit.

Ik heb afgelopen week eindelijk Mirai Nikki eindelijk eens gekeken. Briljante anime met leuke plottwists en als je de OVA meetelt ook een mooi einde. :)

De eerste OP is trouwens echt briljant, die stem en zangstijl past perfect bij het karakter van Yuno (vrouwelijke hoofdpersoon). Een van de weinige anime-OP's die ik niet bij elke aflevering skipte. :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=okapFtXWcqI]

[ Voor 36% gewijzigd door NMe op 03-04-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5

mambo No5

Bad Apple?

NMe schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:24:
[...]

Lekker over the top inderdaad. :P Ik heb me wel gedurende de hele serie aan de tekenstijl geërgerd. Geen idee waarom eigenlijk, want zó slecht zag het er niet eens uit.

Ik heb afgelopen week eindelijk Mirai Nikki eindelijk eens gekeken. Briljante anime met leuke plottwists en als je de OVA meetelt ook een mooi einde. :)

De eerste OP is trouwens echt briljant, die stem en zangstijl past perfect bij het karakter van Yuno (vrouwelijke hoofdpersoon). Een van de weinige anime-OP's die ik niet bij elke aflevering skipte. :P

[video]
* geluid op standje gehoorsbeschadiging en gaan * Ga er voor 't gemak maar van uit dat je de 2e OP & ED van Death Note en de OP van Deadman Wonderland ook al wel kent? :)

Los van bovenstaande voorbeelden heb ik zelf de OP's van Ergo Proxy, Zetsubou Sensei, Darker than Black, GitS:SAC en Jormungand om er maar een paar te nomen als goede OP's te boek staan; die heb ik iig zelden overgeslagen. :)

[ Voor 11% gewijzigd door mambo No5 op 03-04-2014 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mambo No5 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:05:
[...]
* geluid op standje gehoorsbeschadiging en gaan * Ga er voor 't gemak maar van uit dat je de 2e OP & ED van Death Note en de OP van Deadman Wonderland ook al wel kent? :)
Uiteraard. :P Maar die vind ik minder dan deze. Ik weet niet wat het is, maar ik heb de full length-versie vanochtend twee keer achter elkaar gedraaid in de auto naar het werk. Uiteraard met het volume op standje 11. :+ Op zich wel grappig, want ik ben juist normaal meer fan van de wat vrolijkere OP's.

[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 03-04-2014 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5

mambo No5

Bad Apple?

Behoorlijke brainfart gerelateerd aan bovenstaand overigens: hoe lang zal 't duren voordat Babymetal te horen zal zijn in een OP? Zal mij benieuwen iig.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk niet dat je lang hoeft te wachten, dat gebeurt vast snel genoeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ff wat anders, wanneer is de AnimeCon? :P Ik wil dit jaar is een keer gaan.. en hopelijk van Blu-rays scoren voor een mooi prijsje ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.animecon.nl/Images/System/Backgrounds/top-banner.jpg
:P
www.animecon.nl

13-15 juni. We zitten alweer bijna op 1900 verkochte tickets. :) Er staat onder andere een Engelse dealer in de Dealer Room die hele nette prijzen heeft voor z'n blu-rays, en Archonia heeft ook hele redelijke prijzen.
Weet even niet uit mijn hoofde welke dealers er nog meer BR verkopen; deze twee schoten me even te binnen.

[ Voor 11% gewijzigd door Kaj. op 04-04-2014 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Kaj. schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:28:
[afbeelding]
www.animecon.nl

13-15 juni. We zitten alweer bijna op 1900 verkochte tickets. :) Er staat onder andere een Engelse dealer in de Dealer Room die hele nette prijzen heeft voor z'n blu-rays, en Archonia heeft ook hele redelijke prijzen.
Weet even niet uit mijn hoofde welke dealers er nog meer BR verkopen; deze twee schoten me even te binnen.
Ik kan op werk niet op de site komen, maar thanks. Even kijken of ik een kaartje kan scoren.

Edit: ik vermoed dat ik op vrijdag nog het meeste kans heb op veel BDDVD's? :P

[ Voor 6% gewijzigd door JerX op 04-04-2014 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Kaj. schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:28:
[afbeelding]
www.animecon.nl

Lijkt me heel erg leuk om een keer mee te maken, maar entree is gewoon fors aan de maat.
Als ik met het gezin naar binnen wil ben in €105 kwijt alleen al om binnen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:34:
[...]

Lijkt me heel erg leuk om een keer mee te maken, maar entree is gewoon fors aan de maat.
Als ik met het gezin naar binnen wil ben in €105 kwijt alleen al om binnen te komen.
Tja voor een gezin oke.. maarja hoeveel ben je wel niet kwijt als je naar de Efteling gaat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
JerX schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:38:
[...]

Tja voor een gezin oke.. maarja hoeveel ben je wel niet kwijt als je naar de Efteling gaat? ;)
Leuk dat je dat aanhaalt, daar ga ik morgen naar toe. Gratis.
En een conventie en een pretpark vergelijken... Tenzij ik een ritje mag maken op een leuke cosplay chick :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:41:
[...]

En een conventie en een pretpark vergelijken... Tenzij ik een ritje mag maken op een leuke cosplay chick :o
Toevallig :P Maar doelde eerder op dat eenmaal een uitje gewoon geld kost, al helemaal met een gezin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dj Neo Ziggy schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:41:
[...]

Je realiseert je dat ook het organiseren van een con gewoon geld kost? Dat wordt echt niet gesponsord ofzo. :o

Sowieso zullen gezinnen niet echt de doelgroep zijn, mensen die alleen of met vrienden komen wel. :P

[ Voor 11% gewijzigd door NMe op 04-04-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Leuker nog: wij zijn over het geheel gezien zelfs goedkoper dan die andere drie-daagse conventie in het zuiden des lands, alleen al in prijs per uur. :P

Wat NMe al zegt: een con organiseren kost klauwen met geld. Ik kan daar uit eerste hand wat over zeggen, aangezien ik de financiën beheer van Stichting Promotie Japanse Popcultuur, de organisatie achter Anime(con) 2014.
Niet alleen je locatie moet worden betaald, je bent geld kwijt voor audio/video-apparatuur, theaterverlichting, stroom, netwerk, schoonmaak, drukwerk, promotie in binnen- en buitenland, beveiliging, EHBO, logistiek, events door externe partijen, voedsel, hotelkosten, artiesten et al.

Natuurlijk krijg je hier en daar wel wat sponsoring, maar dat houdt vaak op bij sponsoring in natura of korting op diensten. Het geld moet ergens vandaan komen, en dat zijn meestal de tickets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:11
mambo No5 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:05:
[...]

Los van bovenstaande voorbeelden heb ik zelf de OP's van Ergo Proxy, Zetsubou Sensei, Darker than Black, GitS:SAC en Jormungand om er maar een paar te nomen als goede OP's te boek staan; die heb ik iig zelden overgeslagen. :)
Als fanatieke OP & ED skipper heb ik (naast een aantal al genoemde nummers) wel altijd de volgende afgeluisterd:
OP van Elfen Lied (lilium), dit blijft mijn favoriet, zeker als het i.c.m. de anime gekeken wordt.
OP & ED van Wolf's Rain
OP van Flame of Recca
OP van Shiki
OP van Texhnolyze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Even terug op AniCon, ik vind zaterdag wat te duur (vooral voor de eerste keer). Vrijdag ziet er het relaxed uit (wat rustiger :P), vraag me alleen af tot hoe laat je het vol kan houden xD. Even de merchandise, ik denk dat de verkopers wel meer dan genoeg bij zich hebben om tot zondag goed stocked te zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Op zaterdag is wel het concert van KOTOKO... En het programma is nog niet af hé, we zijn nog volop bezig met het programma. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Kaj. op 05-04-2014 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Kaj. schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 09:23:
Op zaterdag is wel het concert van KOTOKO... En het programma is nog niet af hé, we zijn nog volop bezig met het programma. :)
Ik ben niet echt thuis in JPOP :P Zaterdag komt voor mij persoonlijk ook niet uit, dus ik ga vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Fairy Tail was best gaaf. Zonder spoilers: jammer van de flashforward aan het begin; ik weet dat er al stukjes van de toekomst voorbij kwamen in het vorige stuk van het verhaal maar nu gewoon een stukje ongemaskeerd zien voelde een beetje raar aan. Toen ik begon met kijken dacht ik dat ik ergens een aflevering gemist had. 8)7

Maar goed, na de credits gaven ze iedereen wat screen time en herinnerden ze de kijker nog even aan de hoofdpersonen door ze allemaal even voorbij te laten komen, inclusief hun karaktertrekjes. Goed gedaan wel, want ik was veel namen alweer vergeten. :) En daarna daadwerkelijk een stukje verhaal dat ik wel kon waarderen. FT is op de goeie weg. :)

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 06-04-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Iemand al de nieuwe anime's bekeken van dit seizoen? Ik heb net Captain Earth gekeken, damn dat is echt een vette eerste episode. Hopelijk blijft het niveau hetzelfde :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmegaOne
Ja, toen ik nieuwe aflevering van fairy tail opzette dacht ik effe dat ik wat gemist had, maar voor de rest een goede aflevering.

Captain earth was ook een goede aflevering, ik was zelfs een beetje kwaad toen de aflevering eindigde. Het begon juist echt goed te worden en had echt niet door dat ik al 20 minuten zat te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
JerX schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:35:
Iemand al de nieuwe anime's bekeken van dit seizoen? Ik heb net Captain Earth gekeken, damn dat is echt een vette eerste episode. Hopelijk blijft het niveau hetzelfde :o
Ziet er wel goed uit inderdaad. "Blade and Soul" is ook wel een aanrader in het adventure genre.
Mahouka: ziet er goed uit, maar het verhaal is een beetje meh.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Atomsk schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:59:
[...]

Ziet er wel goed uit inderdaad. "Blade and Soul" is ook wel een aanrader in het adventure genre.
Mahouka: ziet er goed uit, maar het verhaal is een beetje meh.
B&S vond ik een beetje tegenvallen. Een vriend van mij is fan van de game en helemaal lyrisch over alles wat met B&S te maken heeft maar tot zover vind ik de anime een beetje geforceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Kaj. schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:03:
Leuker nog: wij zijn over het geheel gezien zelfs goedkoper dan die andere drie-daagse conventie in het zuiden des lands, alleen al in prijs per uur. :P

Wat NMe al zegt: een con organiseren kost klauwen met geld. Ik kan daar uit eerste hand wat over zeggen, aangezien ik de financiën beheer van Stichting Promotie Japanse Popcultuur, de organisatie achter Anime(con) 2014.
Niet alleen je locatie moet worden betaald, je bent geld kwijt voor audio/video-apparatuur, theaterverlichting, stroom, netwerk, schoonmaak, drukwerk, promotie in binnen- en buitenland, beveiliging, EHBO, logistiek, events door externe partijen, voedsel, hotelkosten, artiesten et al.

Natuurlijk krijg je hier en daar wel wat sponsoring, maar dat houdt vaak op bij sponsoring in natura of korting op diensten. Het geld moet ergens vandaan komen, en dat zijn meestal de tickets. :)
Ik snap je volledig, maar houd er wel rekening mee dat je dan ook echt alleen de diehards binnen krijgt.

Toch hoop ik in de toekomst dat de prijs zal zakken. Toevallig houden mijn vrouw en dochter ook allebij van Anime. Dus dan heb je wel 3 toegangkaartjes nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dj Neo Ziggy schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:04:
[...]

Ik snap je volledig, maar houd er wel rekening mee dat je dan ook echt alleen de diehards binnen krijgt.

Toch hoop ik in de toekomst dat de prijs zal zakken. Toevallig houden mijn vrouw en dochter ook allebij van Anime. Dus dan heb je wel 3 toegangkaartjes nodig.
Ik zou er niet op rekenen. ;) De huidige fanbase zal het de organisatie niet in dank afnemen als er ineens minder gedaan wordt (ook niet als dat minder kost) en je moet maar hopen dat dat betekent dat je meer mensen aantrekt. En laten we eerlijk zijn: de meeste mensen in de doelgroep zullen niet met het complete gezin langskomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Baby steps heeft mij nog redelijk verrast de eerste aflevering. Het leek eerst een pure sport anime en later meer een romantische komedie. genoeg ontwikkelingen die het interessant maken voor nu.

Captain Earth begint vrij standaard voor een anime ;) (mecha, vage vijand, vriend, verleden, main char kan 'alles' al, etc) Niet verkeerd dus. Even kijken hoe dit zich ontwikkelt :)

Mahouka begint ook niet vrij sterk, maar ik weet van de manga dat er gelukkig nog aardig wat interessanter wordt. ( je moet alleen wel van drama/veel verhaal houden i.p.v. actie )

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Eerste paar eps van nieuwe seizoen inmiddels gezien en toch wel een paar series die opvallen.

Zowel door aantrekkelijke tekenstijl als goed in het nieuwsgierig maken naar meer :) zelfs 2 series waarvan ik eerst dacht van meh,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:04:
[...]

Zonder arrogant over te willen komen: die club diehards is de afgelopen jaren alleen maar gegroeid. :)
Van pak-em-beet 30 man eind jaren '90 naar ruim 4500 in 2013, en dit jaar verwachten we weer een substantiële groei in bezoekers.

Overigens zijn we dit jaar wel degelijk licht in prijs gedaald, maar misschien hoop jij op tientjeswerk? Dat gaat alleen lukken als we een enorme berg subsidie en sponsoring los kunnen krijgen. Als jij nog iets weet, houden we ons aanbevolen. :) Ik moet wel zeggen dat het steeds makkelijker wordt nu we groter worden: de samenwerking met Namco-Bandai hadden we 5 jaar geleden nog niet voor mogelijk gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Dan zie ik mezelf als geen diehard, echter voor €105 kan ik een shitload aan anime bd's kopen.
Had graag alleen een kijkje willen nemen in de dealer room.
Overigs kan het wel anders, iemand leiden vorig jaar mee gemaakt.
Was in de buitenlucht en helemaal gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat is helemaal niet vergelijkbaar met een con waar je optredens van bekende bands hebt en waarvoor bekende cosplayers ingevlogen worden. En het blijft zuur dat je steeds weer je complete gezin erbij haalt. De ticketprijs is 35 euro voor de zaterdag als je nu bestelt, niet 105. Je kan moeilijk de organisatie verantwoordelijk houden voor het feit dat je je hele gezin mee wil nemen terwijl veruit de meeste mensen in de doelgroep alleen zullen komen of met mensen die hun eigen tickets betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Oww wie gaan er op vrijdag? Dan kan ik even een handje schudden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik wilde eigenlijk gaan dit jaar maar sla ook dit jaar helaas weer over. Als ik ga dan doe ik dat het liefst voor het hele weekend en dat weekend kan ik niet helemaal vrijmaken dit jaar. Volgend jaar beter, kijk ik dan meteen of verkleed kan gaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
* Kaj. is er op vrijdag. :+ En donderdag, zaterdag, zondag en maandag... Waarschijnlijk slaap ik dinsdagnacht weer in m'n eigen bed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kaj. schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:03:
* Kaj. is er op vrijdag. :+ En donderdag, zaterdag, zondag en maandag... Waarschijnlijk slaap ik dinsdagnacht weer in m'n eigen bed. :)
Maar jou lang genoeg staande houden om je een hand te geven is weer een aparte uitdaging, toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Yep. Al hoop ik daar dit jaar toch verandering in te brengen, maar je weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
NMe schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:06:
[...]

Maar jou lang genoeg staande houden om je een hand te geven is weer een aparte uitdaging, toch? :P
lol, ik kan begrijpen dat men niet zit te wachten om met een wild vreemde van het internet een hand te schudden. Laat staan als je aan het werkt bent xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Mwah, ik bijt niet hard hoor. En NMe is een kennis van me, dus dat is ook wel OK. ;)
Het zal overigens niet de eerste keer zijn dat een wildvreemde me de hand wil schudden; ben zelfs een keer herkend op het Boekenfestijn door iemand die net als ik tussen de manga aan het neuzen was en ineens vroeg of ik Kaj van Animecon was. 8)7

[ Voor 59% gewijzigd door Kaj. op 09-04-2014 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JerX schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:15:
[...]

lol, ik kan begrijpen dat men niet zit te wachten om met een wild vreemde van het internet een hand te schudden. Laat staan als je aan het werkt bent xD
Ik doelde vooral op dat laatste. Kaj is bij mijn weten niet mensenschuw, maar wel superdruk als het op AnimeCon neerkomt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Laatst online: 15-09 16:49
Lijkt me zeker leuk om te gaan. 35e vind ik ook best prijzig voor een CON, maar aan de andere kant deze zijn in NL niet elke maand.

Zou wel leuk zijn een zaaltje met de nieuwste Anime's op groot beeld. UIteraad taal in het JP met Eng. ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Unknown Alien schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:51:
Lijkt me zeker leuk om te gaan. 35e vind ik ook best prijzig voor een CON, maar aan de andere kant deze zijn in NL niet elke maand.
Die prijzen komen enigszins overeen met de prijzen van de Comic Con in San Diego. Al zal die nog een stukje groter zijn, maar daar staat dan ook tegenover dat ze waarschijnlijk meer sponsoring krijgen.
Zou wel leuk zijn een zaaltje met de nieuwste Anime's op groot beeld. UIteraad taal in het JP met Eng. ondertiteling.
Ik heb geen idee hoe het er op zo'n con aan toe gaat maar ik zou het zelf zonde vinden om een deel van de dag te "verspillen" aan iets dat ik thuis ook kan doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Met prijzig bedoel ik meer dat het best een hoop geld is voor een beurs. Bedoel niet dat het niet waard is natuurlijk.

Lijkt me best geinig als er een nieuwe serie start en EP1 wordt getoond. Ik keek ook regelmatig met een maat naar nieuwe series.

Net van [HorribleSubs] Hajime no Ippo - Rising alle 19 afl downloads aangezet. Altijd handig een NAS met VPN en op je werk aanzetten en thuis gereed om te kijken B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zou ook niet meer zonder Sickbeard kunnen nee, ik volg te veel series. :P Zeker dit seizoen is een beetje absurd aan het worden, gisteravond had ik 5 animeseries* om te kijken, en dan volg ik er nog een paar**. :+

* Brynhildr in the Darkness, Daimidaler, Mangaka-san to Assistant-san to, Bokura Wa Minna Kawaisou en Black Bullet. :Y)

** Blade & Soul, Is the Order a Rabbit?, Mekaku City Actors, Nanana's Buried Treasure, No Game No Life, Akuma no Riddle. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Iemand een tip voor een nieuwe shi fi horror anime?

ZOiets als de oude anime's

Urochikidojio ( of hoe je die ook schrijft) Wonderland, monstercity etc etc

Zonder de porno dan. Gewoon met monsters en bloederig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Echt heel bloederig spul ken ik niet, anders dan Highschool of the Dead (niet echt horror, eerder fan service central :+), Elfen Lied, Deadman Wonderland en Mirai Nikki. En die laatste drie hebben dan weer niks met monsters te maken. :P In het huidige seizoen zouden Gokukoku no Brynhildr en Black Bullet wel eens respectievelijk wat bloed en wat monsters kunnen hebben, maar het is allemaal een stuk tammer dan de anime dan jij noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:11
Unknown Alien schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:25:

niet echt sci-fi... maar:
Berserk
Hellsing / Hellsing Ultimate

Naast deze en de 3 hierboven genoemd is er niet veel meer bloederige horror te vinden... (toch???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmegaOne
Unknown Alien schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:25:

het is wel geen sf, maar wel bloederige horror : Corpse Party: Tortured Souls
Best wel kort, 4 episodes, maar best wel bruut.

Black Bullet is wel geen horror, maar gaat precies wel de bloederige kant op en wat sf erin.
Pupa (12 keer 4 minuten) Raar en bloederig...

Je kan altijd eens op horror tag zoeken op anime-planet, altijd handig. 'Gore' en 'explicit content' hebben ze ook, maar onder die laatste valt ook het geen waar je niet naar op zoek bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Unknown Alien schreef op woensdag 09 april 2014 @ 16:24:

Lijkt me best geinig als er een nieuwe serie start en EP1 wordt getoond. Ik keek ook regelmatig met een maat naar nieuwe series.
Op zich wel leuk, maar dan kunnen ze beter de compilatie aanzetten van alle nieuwe anime's voor het nieuwe seizoen. Deze is laatste week uitgekomen en duurt ongeveer 19 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Net Klaar met Kill La Kill. Wat een Anime. Ik wil meer... (in september.... aflevering 25/ova)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
ikbenerniet schreef op woensdag 09 april 2014 @ 21:25:
[...]

niet echt sci-fi... maar:
Berserk
Hellsing / Hellsing Ultimate

Naast deze en de 3 hierboven genoemd is er niet veel meer bloederige horror te vinden... (toch???)
NMe schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:05:
Echt heel bloederig spul ken ik niet, anders dan Highschool of the Dead (niet echt horror, eerder fan service central :+), Elfen Lied, Deadman Wonderland en Mirai Nikki. En die laatste drie hebben dan weer niks met monsters te maken. :P In het huidige seizoen zouden Gokukoku no Brynhildr en Black Bullet wel eens respectievelijk wat bloed en wat monsters kunnen hebben, maar het is allemaal een stuk tammer dan de anime dan jij noemt.
Bovengenoemde ken ik allemaal al.

Doomed metropolis vond ik ook gaaf :)
OmegaOne schreef op donderdag 10 april 2014 @ 02:05:
[...]

het is wel geen sf, maar wel bloederige horror : Corpse Party: Tortured Souls
Best wel kort, 4 episodes, maar best wel bruut.

Black Bullet is wel geen horror, maar gaat precies wel de bloederige kant op en wat sf erin.
Pupa (12 keer 4 minuten) Raar en bloederig...

Je kan altijd eens op horror tag zoeken op anime-planet, altijd handig. 'Gore' en 'explicit content' hebben ze ook, maar onder die laatste valt ook het geen waar je niet naar op zoek bent.
Deze kende ik nog niet. Thanks ga ik ff opzoeken.

Ik hoop dat ze 2e saga gaan maken van Beserk. Dan de anime, aangezien de manga al een stuk verder is.
JerX schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:59:
[...]

Op zich wel leuk, maar dan kunnen ze beter de compilatie aanzetten van alle nieuwe anime's voor het nieuwe seizoen. Deze is laatste week uitgekomen en duurt ongeveer 19 minuten :)
Ook leuk idd. Of gewoon van hele nieuwe series of eindelijk vervolg.

Ik zou wel een 2e saga willen zien van Inuyasha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Unknown Alien schreef op donderdag 10 april 2014 @ 11:42:
[...]
Ik zou wel een 2e saga willen zien van Inuyasha.
Ik vond 167 episode wel meer dan genoeg eigenlijk :P
Leuke serie hoor, maar ik vind 1 en 2 cour series eigenlijk prima

Voorjaar 2014 seizoen al flink af kunnen strepen in ieder geval.

Enige die er echt uitspring op dit moment is Sidonia no kishi en dan op alle fronten eigenlijk.
Voor de rest Bokura wa Minna Kawaisou en Isshuukan Friends omdat de tekenstijl mij wel aanstaat en
Mahouka Koukou no Rettousei omdat de eerste ep mij intrigeerde over de achtergrond en de wereld.

Flink wat series die niet eens de 3ep rule gaan halen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Bokkie schreef op maandag 14 april 2014 @ 07:47:
[...]

Ik vond 167 episode wel meer dan genoeg eigenlijk :P
Leuke serie hoor, maar ik vind 1 en 2 cour series eigenlijk prima
Ik vind dit de beste anime serie die ik tot nu toe gezien heb. Ik kijk nu 20 jaar anime's dus zijn er al een paar langs gekomen :)

Inuyasha had 167+50 afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ah ja final act wordt apart vermeld inderdaad. dan nog, vond hem lang zat, op een gegeven moment vond ik het gewoon te uitgerekt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5

mambo No5

Bad Apple?

Summer 2014:

Afbeeldingslocatie: http://www.graspol.eu/jeroen/pics/Anime/Anime_Summer_chart-2014_small.jpg

Zo op 't eerste gezicht genoeg te zien :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Yay SwordArt, Yay Hamatora S2 and oewww Aldnoah.Zero ziet er cool uit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 14:11

The_Bird

Meneer de Raaf

mambo No5 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:00:
Summer 2014:

[afbeelding]

Zo op 't eerste gezicht genoeg te zien :Y
Fun stuff ja. Jammer dat het vervolgens weer een tijd duurt voordat het op dvd/blu-ray komt dus het zal nog wel een half jaar extra duren voordat we iets kunnen kijken.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
JerX schreef op woensdag 16 april 2014 @ 07:28:
Yay SwordArt, Yay Hamatora S2 and oewww Aldnoah.Zero ziet er cool uit :o
Yay Illya Zwei. :) Ben ook wel benieuwd wat Sailor Moon gaat worden. Laatste seizoen daarvan is al weer even geleden.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

The_Bird schreef op woensdag 16 april 2014 @ 07:41:
[...]

Fun stuff ja. Jammer dat het vervolgens weer een tijd duurt voordat het op dvd/blu-ray komt dus het zal nog wel een half jaar extra duren voordat we iets kunnen kijken.
Je kan het toch gewoon downloaden en kopen zodra het daadwerkelijk te kopen valt? Moreel misschien niet helemaal netjes maar aangezien je voor Japanse series hier in het westen alleen het alternatief hebt om te wachten vind ik het verdedigbaar. Of in elk geval mits je de bluray achteraf alsnog koopt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Was ff op me NAS aan het browsen en zag deze staan

Level E 2 discs 13 afl. Wel een leuke serie.

Verschillende aliens zijn op aarde vermomd als mens. De ene goed en andere slecht :)

[YouTube: http://youtu.be/gLlXpm76Rbg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5

mambo No5

Bad Apple?

Mushishi s2 staat bij deze hoog in m'n lijstje van dit seizoen. Het is een wat traag doorkabbelende serie, maar juist dat icm een akelig goede soundtrack en soundscape vind ik het een prachtig mooie serie om te kijken. :Y Ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen weg gelegd is, maar geef pt een kans. S1 was ook al zo betoverend mooi namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:14

Christiano007

Ich bin der champion

Is er nog een goede horror/thriller anime uitgekomen de laatste jaren?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07-2022
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:08:
Net Klaar met Kill La Kill. Wat een Anime. Ik wil meer... (in september.... aflevering 25/ova)
Zelfde hierzo. Was een goede anime inderdaad. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Christiano007 schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 21:59:
Is er nog een goede horror/thriller anime uitgekomen de laatste jaren?
Die vraag werd nog geen halve pagina hierboven ook al gesteld door Unknown Alien in "Anime (deel 23)"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:14

Christiano007

Ich bin der champion

NMe schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 13:00:
[...]

Die vraag werd nog geen halve pagina hierboven ook al gesteld door Unknown Alien in "Anime (deel 23)"...
Oh sorry, zag dit topic en poste gelijk ipv te lezen.

Sorry! :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe

Ghehe

400 pound hacker

Hunter x Hunter (126) :X

spoiler:
so epic

Oh ja, de manga komt ook terug na 2 jaar! http://www.crunchyroll.co...nglish-weekly-shonen-jump oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CenturyStorm
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-03-2023
Zeker epische aflevering. Dat hoeft niet in de spoiler tags, dat mag gewoon gezegd worden :).

Volgt er iemand No Game No Life? Vind ik ook wel een toppertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik volg No Game No Life. Ik vind het nog niet zo goed als een aantal andere series dit seizoen (Black Bullet, Gokukoku No Brynhildr, Ryuugajou Nanana no Maizoukin, Bokura wa Minna Kawaisou) maar er zit inderdaad de potentie van een gave serie in. Als ze de lijn van de aflevering van gisteren doorzetten komt het wel goed. :P

Hunter x Hunter was inderdaad een gave aflevering, al baal ik nog steeds van die narrator die de meest simpele scènes compleet uitrekt door alles in detail uit te leggen. Ik blijf erbij dat als je denkt zó erg afhankelijk te zijn van een verteller, je je karakters het verhaal niet goed genoeg laat vertellen.
Toch was de aflevering van gisteren wel welkom. De afgelopen weken was het eigenlijk vooral veel niks. Er zijn hele afleveringen geweest waarin er totaal niks gebeurde die alleen zo lang gerekt konden worden door die narrator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe

Ghehe

400 pound hacker

NMe schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:25:
Hunter x Hunter was inderdaad een gave aflevering, al baal ik nog steeds van die narrator die de meest simpele scènes compleet uitrekt door alles in detail uit te leggen. Ik blijf erbij dat als je denkt zó erg afhankelijk te zijn van een verteller, je je karakters het verhaal niet goed genoeg laat vertellen.
Toch was de aflevering van gisteren wel welkom. De afgelopen weken was het eigenlijk vooral veel niks. Er zijn hele afleveringen geweest waarin er totaal niks gebeurde die alleen zo lang gerekt konden worden door die narrator.
Ik heb me eigenlijk nooit gestoord aan die narrator of het trage verhaal. Ik baal er eerder van dat het binnen 9 afleveringen al gedaan is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ghehe schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:02:
[...]

Ik heb me eigenlijk nooit gestoord aan die narrator of het trage verhaal. Ik baal er eerder van dat het binnen 9 afleveringen al gedaan is. :(
Huh? Ik heb wat gemist? Ik kan alleen vinden dat de anime misschien stopt na de chimera-arc, en misschien na de arc die erna hoort te komen. Maar ik vind alleen geruchten, niks dat bevestigd wordt.

edit:
Ah, ik lees net dat de arc in de manga ná de chimera arc nooit afgemaakt is. Dan zal het inderdaad wel bijna afgelopen zijn met de anime totdat de manga weer wat verhaal heeft opgespaard. :P

[ Voor 17% gewijzigd door NMe op 24-04-2014 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe

Ghehe

400 pound hacker

NMe schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:18:
[...]

Huh? Ik heb wat gemist? Ik kan alleen vinden dat de anime misschien stopt na de chimera-arc, en misschien na de arc die erna hoort te komen. Maar ik vind alleen geruchten, niks dat bevestigd wordt.

edit:
Ah, ik lees net dat de arc in de manga ná de chimera arc nooit afgemaakt is. Dan zal het inderdaad wel bijna afgelopen zijn met de anime totdat de manga weer wat verhaal heeft opgespaard. :P
Heb bewust ook "het" gebruikt. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Poosje terug Bleach afgerond .. damn wat een dikke serie .. soms wel wat traag en wat herhaling maar good enough ..
Was wel jammer dat ik op een gegeven moment de laatste ep opzette ..

Zijn er nog kenners hier die wat weten of er nog meer Bleach komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Er zijn heel veel geruchten maar weinig zekerheden. De meeste fans vermoeden dat de serie terugkomt als de manga (bijna) af is zodat de serie geen fillers meer nodig heeft. Het wordt vooral de fillers aangerekend dat de kijkcijfers tegenvielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

NMe schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:41:
Er zijn heel veel geruchten maar weinig zekerheden. De meeste fans vermoeden dat de serie terugkomt als de manga (bijna) af is zodat de serie geen fillers meer nodig heeft. Het wordt vooral de fillers aangerekend dat de kijkcijfers tegenvielen.
Ah ok .. Mja die Fillers heb ik snel weggedrukt .. stroomde niet lekker mee met de rest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zijn er trouwens nog mensen die vinden dat in black bullet het idee van de cursed children vrij sterk overeen komt met IMDB: Village of the Damned (1960) ? Vooral tijdens de OP wordt het wel erg dik in de verf gezet.

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
OMG, onder welke steen heb ik gewoont de afgelopen jaren... Ik ben samen met mijn vriendin al jaren Anime fan (zij heeft het leren kennen door mij) Maar de laatste tijd kijken we vrij weinig en houden we het op naruto/one piece (de laatste hebben we in de afgelopen zomer in 5 weken geheel gekeken :D) Maar sinds vorige week dachten we laten we nieuwe anime kijken en toen kwamen we uit bij Code Geass... Wat een geweldige anime, alles zit zo geweldig in elkaar en die plot twists/ mind fucks! Damnnn! Helaas nog maar 10 epi's en dan is die voorbij. Zijn er nog meer tips van anime's op dat niveau :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
CristianSchriev schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:57:
OMG, onder welke steen heb ik gewoont de afgelopen jaren... Ik ben samen met mijn vriendin al jaren Anime fan (zij heeft het leren kennen door mij) Maar de laatste tijd kijken we vrij weinig en houden we het op naruto/one piece (de laatste hebben we in de afgelopen zomer in 5 weken geheel gekeken :D) Maar sinds vorige week dachten we laten we nieuwe anime kijken en toen kwamen we uit bij Code Geass... Wat een geweldige anime, alles zit zo geweldig in elkaar en die plot twists/ mind fucks! Damnnn! Helaas nog maar 10 epi's en dan is die voorbij. Zijn er nog meer tips van anime's op dat niveau :D
Als je in het topic zoekt kom je zat tegen :P Death Note al geprobeerd? ;)

Pagina: 1 ... 12 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]In deze thread praten we inhoudelijk over series, ook diegene die nog niet in de VS uit zijn.
Het promoten, distribueren, linken of verwijzen naar fansubgroepen of sites met fansubs, scanlations, mp3's, dvd-rips is gewoon niet toegestaan, ook willen we niet weten of je er zelf mee bezig bent en hoe je aan dit soort materiaal komt. Daarbij is het totaal oninteressant dat de fansubbers van willekeurigeserie aflevering zoveel drie minuten te laat zijn met hun egotrip.
We praten hier dus ook over: manga, japanse muziek en dergelijke; zo'n beetje alles wat Japan-gerelateerd is.
Probeer informatie over een episode die nog niet bekend is bij iedereen te verbergen dmv [spoiler] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/spoiler].
En lees de FAQ: <a href="https://web.archive.org/web/20130502041018/http://blogger.xs4all.nl/kajcom/articles/164921.aspx" target="_blank">Anime FAQ</a>~~~[/html]