Nee, dat is em niet. Had ook aangegeven dat het niet het nummer was genaamd "Age of Aquarius".
Ik had een verhaal getypt maar dat is weg, dus maar even zo:Snowwie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:47:
[...]
Zo even door mijn mp3 lijst spitten, kwam ik op "Crazy Frog - Crazy Frog (Club mix)", maar ik betwijfel of dat het nummer is dat je zoekt. En "Summerjam 2003 van Sunclub" is het denk ik ook niet. Lastige hoor. :-)
Ik zoek ook een nummer, waarschijnlijk eind jaren 60 begin jaren 70, dat kort te horen was in een hele oude familie video, het nummer duurde ook maar even en dat stukje fragment dat juist dat muziek bevat ben ik kwijt.
Het enige wat ik me kan herinneren zijn de volgende lyrics
"Equal she is right......."
"The sky is through the ages" (gezongen in de achtergrond)
"We must accept; will meet agaaaaaaain"......... "aquaaaaaaaaarius"...... "aquaaaaaaaaarius"
Het is dus niet de bekende "the age of Aquaris" maar een ander nummer. Iemand een idee?
Aquarius Gary Fane? "Equality is right"
Andere opties, denk te nieuw:
Aquarius Me myself and fry
Aquarius Within Temptation
I'm Aquarius Metronomy
Aquarius Carys
Aquarius Aqua
Aquarius Lor
Aquarius Tinache
Ik focus vooral even op titels die gelijk zijn aan de artiest, die volgens mij nog niet genoemd zijn. Een van deze misschien?Ferrox1 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 16:25:
[...]
Het nummer stond op een eigen gebrande cd... dus ehh dat maakt het lastig. We zijn in de tussentijd bij mijn ouders thuis ook oude hardschijven na aan het gaan en alle hoesjes die ik ooit gemaakt heb voor die cd's... dus het is echt een zoektocht van jewelste..
Poco Loco - Poco Loco
Storm - Storm
Alex Party - Alex Party
Sure, in de volgende lijst staan wat club classics, voornamelijk uit de jaren 90:Ferrox1 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:19:
[...]
Moet zeggen, die is wel vet en hij lijkt er ook nog een beetje op (mis de echte bamboosound, maar het deuntje heeft er wel wat van weg)! Maar ook nergens anders te vinden...
https://www.youtube.com/p...QQSyCBdnODKJeeZ1dQFWwIEU1
En een lijst met een combi van trance, club en mellow uit dezelfde periode:
https://www.youtube.com/playlist?list=PL5715CA6DFAF10F25
Oh dat is het em, wow die tekst is totaal anders "Equalty is right" in plaats van "Equal she is right"....dragon2 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 21:00:
[...]
Ik had een verhaal getypt maar dat is weg, dus maar even zo:
Aquarius Gary Fane? "Equality is right"
Super bedankt man
Zelfs mijn vader wist het niet...
[ Voor 4% gewijzigd door Snowwie op 04-07-2023 19:31 ]
Ja ik zat te twijfelen omdat de rest van je tekst er niet echt inzit, maar mooi dat dit hem is 👍Snowwie schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 19:25:
[...]
Oh dat is het em, wow die tekst is totaal anders "Equalty is right" in plaats van "Equal she is right"....
man? 😐Super bedankt man![]()
@Ferrox1
Bamboo sound, brrrr, wat een vreselijk term
Al ben ik ook wel geïntrigeerd nu door alle leuke suggesties!
Ik weet niet zeker welke genre je zoekt maar ik ben even snel wat club albums afgelopen op zoek naar nummers waarvan de titel en uitvoerder gelijkaardig zijn. Dat er club/klub in de naam zou staan, heb ik even genegeerd 
DJ One Finger - One Finger
The Oblique - The Oblique
Pulsar - Pulsar
Modus - Modus 1
Embargo - Embargo
Metro Dade - Metro
The Ultimate Seduction - The Ultimate Seduction
Virtual Zone - Virtual Zone
Long shot, bij deze zijn de titel en uitvoerder verschillend maar komt wel twee keer hetzelfde woord in de titel:
Da Hool - Bora Bora
Dit moet zowat clubmuziek van de tweede helft van de jaren 90, begin 2000 zijn.
Of zit ik volledige verkeerd qua tijd en/of genre?
Bamboo sound, brrrr, wat een vreselijk term

Pulsar - Pulsar
Modus - Modus 1
Embargo - Embargo
Metro Dade - Metro
Long shot, bij deze zijn de titel en uitvoerder verschillend maar komt wel twee keer hetzelfde woord in de titel:
Da Hool - Bora Bora
[ Voor 4% gewijzigd door D-Three op 05-07-2023 00:56 ]
Je zit in de goede hoek met de tijd, en die term heb ik ook niet verzonnen hèD-Three schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 00:52:
@Ferrox1
Bamboo sound, brrrr, wat een vreselijk term![]()
Al ben ik ook wel geïntrigeerd nu door alle leuke suggesties!
Ik weet niet zeker welke genre je zoekt maar ik ben even snel wat club albums afgelopen op zoek naar nummers waarvan de titel en uitvoerder gelijkaardig zijn. Dat er club/klub in de naam zou staan, heb ik even genegeerd
Pulsar - Pulsar
Modus - Modus 1
Embargo - Embargo
Metro Dade - Metro
Da Hool - Bora Bora
Maar ze zijn het niet, zitten wel een paar lekkere bij zeg. Goeie muziek
Misschien moet je het in de hoek van de Duitse techno (Marusha, Mark Oh etc) danwel de Belgische (Bonzai records & co) zoeken?Ferrox1 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 09:10:
[...]
Je zit in de goede hoek met de tijd, en die term heb ik ook niet verzonnen hè![]()
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ohhh, iets waar je niet zo 1,2,3 bij stil staat en de uitdrukking is zo 'standaard' bijna, kan raar overkomen als de andere partij een vrouw is.
Dus mocht je een dame zijn, dan "Super bedankt (jonge)dame"
ook weer zoiets, als je de leeftijd niet weet, wat dan te zeggen, 'man' is vrij algemeen, maar het woord 'vrouw' gebruik je niet snel in die context, dus vul maar in wat het beste past : "meid" "jonge dame" "dame" "mevrouw"
Ik check ook even in mijn lijst met soortgelijk muziek met dezelfde artiest name als titel van het liedje:Ferrox1 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 09:10:
[...]
Je zit in de goede hoek met de tijd, en die term heb ik ook niet verzonnen hè![]()
Valt niet mee, heb niet zo veel titels waarvan artiest naam en titel song hetzelfde zijn. Dit is tot dusver wat ik gevonden heb:
- Captain Jack - Captain Jack
- Las Ketchup - The Ketchup Song (niet 100% identiek, maar ach je weet maar nooit)
- Pharao - King Pharao (niet 100% identiek, maar ach je weet maar nooit)
- Scatman John - Scatman (niet 100% identiek, maar ach je weet maar nooit)
- Westbam - Westbam (Celebration Generation) (niet 100% identiek, maar ach je weet maar nooit)
[ Voor 49% gewijzigd door Snowwie op 06-07-2023 18:48 ]
@Ferrox1 ik denk dat we meer aanknopingspunten nodig hebben.
Ik moet door de clues denken aan Lock ‘N’ Load - Blow ya mind (Club Caviar remix). Is dat kwa stijl in de goede richting?
Ik moet door de clues denken aan Lock ‘N’ Load - Blow ya mind (Club Caviar remix). Is dat kwa stijl in de goede richting?
Nou, ik heb er nog één met club in de naam en gelijkaardige titel:
The Voltage Club - The Sound of Voltage Club (Original Mix)
The Voltage Club - The Sound of Voltage Club (Original Mix)
Ik ben op zoek naar een nummer. Het is een nummer dat redelijk veel gedraaid wordt, vrij bekend. Weet alleen de titel ervan niet, maar vind het echt een lekkere plaat.
Het lijkt op Be my lover van La Bouche en de muziek uit dat genre uit die tijd. Een beetje zoals Sash! bijvoorbeeld.
Heb het gisteren op de radio gehoord rond 9:15 uur. Geen idee op welke zender.
De tekst ging, van wat ik er van kon horen, bij het refrein iets in de richting van:
"i want you to be my lover, i want you, i want you and i want it all(of now)".
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met deze summiere omschrijving.
Het lijkt op Be my lover van La Bouche en de muziek uit dat genre uit die tijd. Een beetje zoals Sash! bijvoorbeeld.
De tekst ging, van wat ik er van kon horen, bij het refrein iets in de richting van:
[ Voor 3% gewijzigd door peakrever op 19-07-2023 19:19 ]
Peggy Gou - (It Goes Like) Nananapeakrever schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 19:16:
Ik ben op zoek naar een nummer. Het is een nummer dat redelijk veel gedraaid wordt, vrij bekend. Weet alleen de titel ervan niet, maar vind het echt een lekkere plaat.
Deze wordt de laatste tijd erg veel gedraaid. Tekst komt niet overeen..
Net gevonden.Acid Vendetta schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 19:25:
[...]
Peggy Gou - (It Goes Like) Nanana
Deze wordt de laatste tijd erg veel gedraaid. Tekst komt niet overeen..
Mr. Vain van Culture Beat is het nummer!
Ik zoek een nummer, op het werk luister ik veel naar onder andere female vocal dubstep/edm/trap muziek op YouTube.
Nu heb ik al een paar dagen een nummer in mijn hoofd waar ik echt niet meer het artiest/titel van weet.
Het gebruikt volgens mij het volgende nummer als sample https://youtu.be/hVqrW-fPOQ0 of iets wat dat op lijkt.
Nu weet ik dat dit in enorm veel nummers alles sample wordt gebruikt.
Belangrijk is dat het nummer wat ik zoek een text heeft (ook in dezelfde type stem) dat lijkt op: "adalehi, adelehi atte, adelehi atte, adelehi" .
Ook lijkt het er op alsof er op de achtergrond iets van houten slaginstrumenten worden gebruikt.
Het gaat dus wel om dubstep/edm/trap muziek en er is een grote kans dat het om rechtenvrije muziek gaat.
Ik heb al enorm veel nummers met de titel "kaval sviri" geprobeerd maar heb niks kunnen vinden.
Een collega van mij kent het nummer ook maar ook hij heeft geen flauw idee wat de titel/artiest is. Het moet dus enigszins bekend zijn.
Alvast bedankt.
Nu heb ik al een paar dagen een nummer in mijn hoofd waar ik echt niet meer het artiest/titel van weet.
Het gebruikt volgens mij het volgende nummer als sample https://youtu.be/hVqrW-fPOQ0 of iets wat dat op lijkt.
Belangrijk is dat het nummer wat ik zoek een text heeft (ook in dezelfde type stem) dat lijkt op: "adalehi, adelehi atte, adelehi atte, adelehi" .
Ook lijkt het er op alsof er op de achtergrond iets van houten slaginstrumenten worden gebruikt.
Het gaat dus wel om dubstep/edm/trap muziek en er is een grote kans dat het om rechtenvrije muziek gaat.
Ik heb al enorm veel nummers met de titel "kaval sviri" geprobeerd maar heb niks kunnen vinden.
Een collega van mij kent het nummer ook maar ook hij heeft geen flauw idee wat de titel/artiest is. Het moet dus enigszins bekend zijn.
Alvast bedankt.
Is het recent? Ik moest gelijk denken aan een songfestivalnummer van dit jaar.StampVoet schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 00:58:
Ik zoek een nummer, op het werk luister ik veel naar onder andere female vocal dubstep/edm/trap muziek op YouTube.
Alvast bedankt.
Echt geen idee, het zat in een mix die ik vast wel ergens dit jaar heb gehoord.kraanwagen schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 09:04:
[...]
Is het recent? Ik moest gelijk denken aan een songfestivalnummer van dit jaar.
Ik zal even de songfestival nummers van dit jaar doorscrollen.
Edit: Alle nummers van de laatste 3 jaar doorgescrolled, niks dat in de buurt komt helaas.
[ Voor 11% gewijzigd door StampVoet op 28-07-2023 09:45 ]
Ik heb zelf geen idee, maar ook wat gezocht op Youtube.
Kan je wellicht via browse geschiedenis nog de set achterhalen?
YouTube: Kuzev & Bogdana Petrova - Kaval Sviri (Official Audio) [SLAVIC DUBS...
YouTube: 04. Dashe - Kaval Sviri [Кавал Свири]
https://blackghoat.bandca...al-sviri-blackghoat-remix
YouTube: OmegaSign - Kaval Sviri (Slavic Trap) #Slavic #Trap
YouTube: Heldeus - Kaval Sviri
YouTube: Mytha - Кавал Свири [TRAP]
Op één na heb ik die helaas allemaal al geluisterd.aurelius142 schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 10:13:
Ik heb zelf geen idee, maar ook wat gezocht op Youtube.
Wat ik wel vrijwel zeker weet is dat de tekst "adalehi, adelehi atté, adelehi atté, adelehi" de enige tekst is die wordt gezongen en de hele tijd wordt herhaald.
In ieder geval bedankt voor het helpen zoeken!
Nee haha, wel leuk gevonden!
Edit:
GEVONDEN!
YouTube: PLS&TY - Run Wild
Bedankt iedereen voor het meezoeken!
[ Voor 22% gewijzigd door StampVoet op 28-07-2023 10:56 ]
Ik ben op zoek naar het hele grappige nummer wat een parodie is op giddy up go van Gerard de Vries.
Het nummer gaat over een man die uit het cafe komt en dan in de auto stapt.
Als hij in de spiegel kijkt ziet hij op een gegeven moment de tekst: stop politie
Als ik het goed heb, doet hij dit 2 keer.
Beetje weinig info misschien, maar misschien weet iemand welk nummer ik bedoel.
Als hij in de spiegel kijkt ziet hij op een gegeven moment de tekst: stop politie
Jantje Plezier - De BlaastestGooimeer schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 01:13:
Ik ben op zoek naar het hele grappige nummer wat een parodie is op giddy up go van Gerard de Vries.
Misschien nog een uitdaging.
In mijn ouwe zendpiratentijd weet ik bijna zeker dat ik een single had van de band Quintus waarop een nummer stond(nederlands uiteraard) dat een vertaling was van Fire van de Pointer-Sisters.
Ik kan het alleen nergens vinden en voor zover mijn kennis van zoeken rijkt, heb ik zelfs bij Quintus dit nummer niet gevonden.
Weet iemand of Quintus dit nummer inderdaad heeft gehad, of ben ik in de war met een andere band?
Het begon ongeveer zo: We zitten in jouw auto, ik zet de radio aan
In mijn ouwe zendpiratentijd weet ik bijna zeker dat ik een single had van de band Quintus waarop een nummer stond(nederlands uiteraard) dat een vertaling was van Fire van de Pointer-Sisters.
Ik kan het alleen nergens vinden en voor zover mijn kennis van zoeken rijkt, heb ik zelfs bij Quintus dit nummer niet gevonden.
Weet iemand of Quintus dit nummer inderdaad heeft gehad, of ben ik in de war met een andere band?
Geschreven door Bruce Springsteen trouwens.Gooimeer schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 15:47:
Misschien nog een uitdaging.
Waar ik meteen aan moet denken is Jan Rot - Tering.
Of Sylvia Millecam - Brandzacht schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 16:03:
[...]
Geschreven door Bruce Springsteen trouwens.
Waar ik meteen aan moet denken is Jan Rot - Tering.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Helaas , beide komen mij niet bekend voor.
Was volgens mij een B kant van een single van Quintus.(of dan misschien een andere band)
Sylvia was in die tijd nog niet bekend.
Ik weet heel zeker dat ik hem in mijn piratentijd gedraaid heb.
Ik heb gelukkig nog heel veel piratenmuziek op mijn pc, maar helaas daar staat hij niet bij.
Ook weet ik nog dat wij vanuit Putten(veluwe) met alle piraten, speciaal naar Groningen(volgens mij) met een bus gegaan zijn, naar een platenwinkel waar singles voor 1 gulden te koop waren.
En volgens mij zat die single daar toen bij.
Was volgens mij een B kant van een single van Quintus.(of dan misschien een andere band)
Sylvia was in die tijd nog niet bekend.
Ik weet heel zeker dat ik hem in mijn piratentijd gedraaid heb.
Ik heb gelukkig nog heel veel piratenmuziek op mijn pc, maar helaas daar staat hij niet bij.
Ook weet ik nog dat wij vanuit Putten(veluwe) met alle piraten, speciaal naar Groningen(volgens mij) met een bus gegaan zijn, naar een platenwinkel waar singles voor 1 gulden te koop waren.
En volgens mij zat die single daar toen bij.
Je hebt het juiste antwoord al, maar ik wil je de versie van Paul de Leeuw (als Bob de Rooi) niet onthouden. Staat op alle streamingdiensten.Gooimeer schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 01:13:
Graag gedaan (of sorry, als je niet origineel nu niet meer kunt horen zonder de versprekingen van Bob de Rooi).
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Die van de Leeuw vond ik irritant. Dit is ook een optie:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dank Gambieter;
Zoals je kunt lezen heb ik hem reeds.
Toch bedankt voor je reactie
Ja, en? Het is gewoon een alternatiefje.Gooimeer schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 19:12:
Dank Gambieter;
[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 19-08-2023 22:00 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zoek een nummer uit de '90s of '00s. In mijn beleving is het een reel2real-achtig nummer, maar dat weet ik niet helemaal meer. Enige wat ik nog weet is dat er een stukje tekst in zit, een mannenstem die: energy... Energy... ENERGY!! roept in een break
Klinkt als iets dat Scooter zou doen.TheKeeper schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 09:11:
Ik zoek een nummer uit de '90s of '00s. In mijn beleving is het een reel2real-achtig nummer, maar dat weet ik niet helemaal meer. Enige wat ik nog weet is dat er een stukje tekst in zit, een mannenstem die: energy... Energy... ENERGY!! roept in een break
★ What does that mean? ★
Misschien "Don't stop [wiggle wiggle]".TheKeeper schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 09:11:
Vond ik destijds een verschrikkelijk nummer
If it does not kill u, it makes u stronger
Dat is hem inderdaad!!Redbull4u schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 09:24:
[...]
Misschien "Don't stop [wiggle wiggle]".
Vond ik destijds een verschrikkelijk nummer
(Tsja, ik zei ook niet dat ik het een mooi nummer vond, maar het stukje tekst werd een soort gimmick tijdens een spelletje waar je Energy moest verzamelen en we alle 4 aan dit nummer dachten, maar geen idee welke)
I'm zie het zo voor me! Succes met verzamelenTheKeeper schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 09:33:
[...]
Dat is hem inderdaad!!
(Tsja, ik zei ook niet dat ik het een mooi nummer vond, maar het stukje tekst werd een soort gimmick tijdens een spelletje waar je Energy moest verzamelen en we alle 4 aan dit nummer dachten, maar geen idee welke)
If it does not kill u, it makes u stronger
Goededag allen,
Ik ben op zoek naar een instrumentaal nummer dat ik waarschijnlijk 30+ jaar geleden hoorde. Dit weet ik er van:
Dit is dus alleen het instrument dat er inzit, het is niet de melodie.
Ik heb een video (zonder beeld) op Google gezet waarin ik probeer het begin van de melodie te fluiten. Het bombastische is er wel een beetje van af... :-)
https://photos.app.goo.gl/C2XQxk2f7N1m6gPY6
Ik zou dit nummer weer eens willen horen en ben erg benieuwd of iemand deze weet.
Ik heb overigens al tegen Google gefloten, maar die wist het niet.
Ik ben op zoek naar een instrumentaal nummer dat ik waarschijnlijk 30+ jaar geleden hoorde. Dit weet ik er van:
- Het was zeer waarschijnlijk een Amiga mod
- Het was een 'zwaar', bombastisch nummer
- Volgens mij was de hoofdlijn van de melodie een trompet
Ik heb een video (zonder beeld) op Google gezet waarin ik probeer het begin van de melodie te fluiten. Het bombastische is er wel een beetje van af... :-)
Ik zou dit nummer weer eens willen horen en ben erg benieuwd of iemand deze weet.
[ Voor 2% gewijzigd door enigmafan op 24-08-2023 12:05 . Reden: Toegevoegd dat ik al heb geprobeerd via Google ]
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Ik kan je Google-filmpje niet kijken, maar bij het horen van dat instrument moest ik meteen aan de intro van de Amiga-game Alien Breed '92 Special Edition denken:enigmafan schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 11:56:
Goededag allen,
Ik ben op zoek naar een instrumentaal nummer dat ik waarschijnlijk 30+ jaar geleden hoorde. Dit weet ik er van:Toevallig liep ik laatst tegen een youtube filmpje aan waar in de eerste 15 seconden hetzelfde instrument (althans, in mijn herinnering) zit als het nummer dat ik zoek: YouTube: Haujobb - Mnemonics (1999) Amiga
- Het was zeer waarschijnlijk een Amiga mod
- Het was een 'zwaar', bombastisch nummer
- Volgens mij was de hoofdlijn van de melodie een trompet
YouTube: Alien Breed 92 SE Longplay (Amiga) [50 FPS]
Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl
Ik heb deze beluisterd maar dit is hem niet. Wel coole muziek, dat welHeroic_Nonsense schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:56:
[...]
Ik kan je Google-filmpje niet kijken, maar bij het horen van dat instrument moest ik meteen aan de intro van de Amiga-game Alien Breed '92 Special Edition denken:
YouTube: Alien Breed 92 SE Longplay (Amiga) [50 FPS]
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
@Redbull4u @TheKeeper origineel is niet heel denderend idd. Maar probeer de DFC Techno Remix eens: https://spotify.link/RehivshxwCb
Heel anders. Draaide men toen regelmatig in de betere discotheken
Heel anders. Draaide men toen regelmatig in de betere discotheken
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Hallo allemaal;
Weet iemand toevallig of Caterina Valente( of iemand anders) het nummer "Manuel"ook in het nederlands gemaakt heeft?
Ik heb er wel 1 gevonden van Mieke, maar dat is niet degene die ik deze week hoorde.
Daar zit niet die mooie drum bij.
Het nummer kwam langs bij de piratenzender van Stingray.
Alvast bedankt.
Weet iemand toevallig of Caterina Valente( of iemand anders) het nummer "Manuel"ook in het nederlands gemaakt heeft?
Ik heb er wel 1 gevonden van Mieke, maar dat is niet degene die ik deze week hoorde.
Alvast bedankt.
Niet dat ik weet. Ze spreekt/zingt wel Nederlands, maar volgens mij heeft ze Manuel nooit in het Nederlands vertaald.Gooimeer schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 23:31:
Hallo allemaal;
Alvast bedankt.
Mieke deed dat inderdaad wel, maar die had je al gevonden.
Frank & Mirella hebben ook een nummer dat Manuel heet en dat overduidelijk geïnspireerd is door het nummer van Valente, maar geen cover is.
Verder zie ik dat Specs Hildebrand ook een cover heeft die "Manuel" heet, maar die heb ik niet. Het kan zijn dat dat een cover is van het Maywood-nummer "Manuel" (dat niet hetzelfde nummer is als dat van Catarina Valente).
Ik kan me nog indenken dat je "Het lied van Manuel" van Marcel hebt gehoord - ook weer geen cover maar het is er door geïnspireerd. Er zit in ieder geval een aparte drumlijn in. Klik hier om te luisteren.
Ik heb al 2 dagen een een oorwurm in mijn hoofd maar ik kan de track niet vinden. Ze draaide dit nummer, vast een remix van een ouder nummer, op het Into the Woods festival.
De lyrics zit onder andere deze tekst:
"Don't you want me", "You're the one for me", "Because I Can't let go"
Het genre was house/disco-ish.
Ik denk meteen aan D-train of Felix:Noxa schreef op maandag 18 september 2023 @ 07:49:
Ik heb al 2 dagen een een oorwurm in mijn hoofd maar ik kan de track niet vinden. Ze draaide dit nummer, vast een remix van een ouder nummer, op het Into the Woods festival.
YouTube: D Train - You're The One For Me
YouTube: Felix - Don't You Want Me
Nee helaas! Dit is hem niet. De vocals worden gezongen door een vrouw, misschien dat dat helpt.kraanwagen schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:16:
[...]
Ik denk meteen aan D-train of Felix:
YouTube: D Train - You're The One For Me
YouTube: Felix - Don't You Want Me
Kan natuurlijk ook origineel een mannenstem zijn waar pich control overheen is geweestNoxa schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:13:
[...]
Nee helaas! Dit is hem niet. De vocals worden gezongen door een vrouw, misschien dat dat helpt.
* The Eagle neight richting een originlee van de Backstreet Boys
Heyo!
Iemand enig idee hoe dit nummer heet? Komt volgens mij uit een romatische film (dacht love actually, maar dat is 'm volgens mij toch niet). Zit een tijdje in m'n hoofd, heb hem zo goed mogelijk geprobeerd na te spelen
.
Thanks!! Groet,
Max
https://www.filemail.com/d/obtxsazpmhtqkbm
Iemand enig idee hoe dit nummer heet? Komt volgens mij uit een romatische film (dacht love actually, maar dat is 'm volgens mij toch niet). Zit een tijdje in m'n hoofd, heb hem zo goed mogelijk geprobeerd na te spelen
Thanks!! Groet,
Max
Het is niet de Glasgow love theme van. Raig armstrong uit Love actually?
xammies schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:57:
Heyo!
Iemand enig idee hoe dit nummer heet? Komt volgens mij uit een romatische film (dacht love actually, maar dat is 'm volgens mij toch niet). Zit een tijdje in m'n hoofd, heb hem zo goed mogelijk geprobeerd na te spelen.
Thanks!! Groet,
Max
iemand iets leuks?
xammies schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:57:
Heyo!
Iemand enig idee hoe dit nummer heet? Komt volgens mij uit een romatische film (dacht love actually, maar dat is 'm volgens mij toch niet). Zit een tijdje in m'n hoofd, heb hem zo goed mogelijk geprobeerd na te spelen.
Thanks!! Groet,
Max
offtopic:
De bestandsnaam van die MP3's is zo te zien je huisadres (Jan H****straat) - zou ik even aanpassen.
De bestandsnaam van die MP3's is zo te zien je huisadres (Jan H****straat) - zou ik even aanpassen.
Heb geen idee, maar komt me bekend voor. Maar je speelt heel goed. Je bent de eerste waarbij ik zeg: ga naar een groot station, speel het op een publieke piano en wacht net zo lang tot er iemand mee komt zingen omdat ie het stuk herkentxammies schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:57:
Heyo!
Thanks!! Groet,
Max
Thanks allen!
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken, maar is hem helaas toch niet.
Haha, geen eens een slecht idee. BedanktHeb geen idee, maar komt me bekend voor. Maar je speelt heel goed. Je bent de eerste waarbij ik zeg: ga naar een groot station, speel het op een publieke piano en wacht net zo lang tot er iemand mee komt zingen omdat ie het stuk herkent
Hoi, ik zoek een nummer wat heel af en toe gebruikt wordt als 'bedje' bij radioprogramma's of als sfeer(achtergrond)muziek bij tv-programma's. Heb het de laatste 15 jaar al niet meer gehoord.
Ik vermoed dat het een thema is van een tv-serie uit de jaren zestig oid. Het is geen Dragnet, het is geen Twilight Zone, het is geen Alfred Hitchcock Presents. Het zit wel in die hoek, het is namelijk een 'suspense'-achtig thema. Mysterieus. Misschien is er zelfs nog wel een rapnummer op gemaakt in de 90's of 00's bedenk ik me nu.
Ik heb het thema nog wel in mijn hoofd, pak je muziekinstrument er maar bij en speelt u maar mee. Het zijn allemaal kwartnoten, dus dat scheelt weer.
G-G#-A#-G#-G-F-D#-D-C#-D#-E-F#-A#-en dan weet ik het niet zo goed meer. Het thema gaat in elk geval nog een paar kwartnoten door.
Heeft iemand een idee?
Ik vermoed dat het een thema is van een tv-serie uit de jaren zestig oid. Het is geen Dragnet, het is geen Twilight Zone, het is geen Alfred Hitchcock Presents. Het zit wel in die hoek, het is namelijk een 'suspense'-achtig thema. Mysterieus. Misschien is er zelfs nog wel een rapnummer op gemaakt in de 90's of 00's bedenk ik me nu.
Ik heb het thema nog wel in mijn hoofd, pak je muziekinstrument er maar bij en speelt u maar mee. Het zijn allemaal kwartnoten, dus dat scheelt weer.
G-G#-A#-G#-G-F-D#-D-C#-D#-E-F#-A#-en dan weet ik het niet zo goed meer. Het thema gaat in elk geval nog een paar kwartnoten door.
Heeft iemand een idee?
Agree to disagree... | Sort that one out!
Doet me aan een kerstliedje denken, maar voor andere users is dit nuttiger dan losse noten
https://trinket.io/music/137cf2384f
Of je speelt het als een ware baas in op de piano als de vorige user
https://trinket.io/music/137cf2384f
Of je speelt het als een ware baas in op de piano als de vorige user
Adagio schreef op maandag 25 september 2023 @ 17:09:
Hoi, ik zoek een nummer wat heel af en toe gebruikt wordt als 'bedje' bij radioprogramma's of als sfeer(achtergrond)muziek bij tv-programma's. Heb het de laatste 15 jaar al niet meer gehoord.
Heeft iemand een idee?
iemand iets leuks?
Voor wat hoort wat, dit is volgens mij het thema van Forrest Gumpxammies schreef op maandag 25 september 2023 @ 15:57:
Heyo!
Thanks!! Groet,
Max
YouTube: Forrest Gump Soundtrack - Main Theme
Wauwww Geweldig!! Prachtig gevonden zeg, 'romatische film' doet Forrest Gump iets tekort, maar blij dat het stemmetje weer uit m'n hoofd kan!Adagio schreef op maandag 25 september 2023 @ 17:26:
[...]
Voor wat hoort wat, dit is volgens mij het thema van Forrest Gump
YouTube: Forrest Gump Soundtrack - Main Theme
Dit heb ik net even zitten spelen, maar komt erg dissonant op me over haha. Weet je meer met welke instrumenten dit wordt gespeeld? Pak je de noot die altijd het 'dichtst' bij de ander in de buurt ligt?G-G#-A#-G#-G-F-D#-D-C#-D#-E-F#-A#-en dan weet ik het niet zo goed meer. Het thema gaat in elk geval nog een paar kwartnoten door.
G (omhoog) G# (omhoog) A# (omhoog) G# (omlaag) G (omlaag) etc.?
Het doet me denken aan The Lady Vanishes - Prelude.Adagio schreef op maandag 25 september 2023 @ 17:09:
Heeft iemand een idee?
Het is idd in een rap nummer gebruikt:
En het is gesampled van zo ongeveer de moeder van alle suspense films, "Psycho" van Alfred Hitchcock:
En het is gesampled van zo ongeveer de moeder van alle suspense films, "Psycho" van Alfred Hitchcock:
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Haha, geweldig! Psycho, uiteraardChiron schreef op maandag 25 september 2023 @ 20:12:
Het is idd in een rap nummer gebruikt:
[YouTube: Busta Rhymes - Gimme Some More (Official Video) [Explicit]]
[YouTube: Psycho • Main Theme • Bernard Herrmann]
We zijn een paar maanden verder maar ik vraag me oprecht af of je het nummer nog gevonden hebt. Toen ik het net allemaal zat door te lezen viel me Gouryella nog in. Niet helemaal de bamboo sound, maar wel ongeveer uit die tijd denk ik.Ferrox1 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 09:10:
[...]
11 minuten, zo lang duren ze tegenwoordig niet meer
Haha leuk! Nee ik heb hem nog steeds niet gevonden. ook Gouryella is een lekker nummertje uit die tijd. Maar die zoek ik helaas niet.ChokingHazard schreef op donderdag 28 september 2023 @ 16:38:
[...]
We zijn een paar maanden verder maar ik vraag me oprecht af of je het nummer nog gevonden hebt. Toen ik het net allemaal zat door te lezen viel me Gouryella nog in. Niet helemaal de bamboo sound, maar wel ongeveer uit die tijd denk ik.
[YouTube: Gouryella (Extended Mix)]
11 minuten, zo lang duren ze tegenwoordig niet meer
Ik zal nog eens een poging doen om oude hoesjes boven water te krijgen. Al heb ik de vrees dat die er niet meer zijn...
Je had het van een verzamelalbum? Was dat een club-gericht album of meer commercieel?Ferrox1 schreef op donderdag 28 september 2023 @ 19:51:
[...]
Haha leuk! Nee ik heb hem nog steeds niet gevonden. ook Gouryella is een lekker nummertje uit die tijd. Maar die zoek ik helaas niet.
Ik zal nog eens een poging doen om oude hoesjes boven water te krijgen. Al heb ik de vrees dat die er niet meer zijn...
Mocht het een commercieel album zijn geweest: heb je al geluisterd naar nummers van Moguai (Beatbox) of DJ BoozyWoozy (Party Affair e.a)?
Het nummer stond ooit op een zelf gebrande cd. Echter heb ik daar ooit afscheid van genomen zonder er bij na te denken dat ik wellicht nog eens ooit er iets mee wilde doen. Bovendien dacht ik alles inmiddels aangeschaft te hebben wat ik daar van wilde houden. Maar ook dat is niet het geval.Adagio schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 12:45:
[...]
Je had het van een verzamelalbum? Was dat een club-gericht album of meer commercieel?
Mocht het een commercieel album zijn geweest: heb je al geluisterd naar nummers van Moguai (Beatbox) of DJ BoozyWoozy (Party Affair e.a)?
Het is juist niet commercieel bekend geworden. Ik was destijds heel erg aan het zoeken naar dat soort nummers en gooide die op een CD.
En nu is het dus een zoektocht waarbij ik weinig hoop heb dat ik hem ooit ga vinden...
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik heb een tijdje terug Klubbheads tributes gevonden op Youtube. Er zijn meerdere delen van. Sommige daarvan met een tracklist. Wie weet zit ie er tussen.Ferrox1 schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 13:27:
[...]
Het nummer stond ooit op een zelf gebrande cd. Echter heb ik daar ooit afscheid van genomen zonder er bij na te denken dat ik wellicht nog eens ooit er iets mee wilde doen. Bovendien dacht ik alles inmiddels aangeschaft te hebben wat ik daar van wilde houden. Maar ook dat is niet het geval.
Het is juist niet commercieel bekend geworden. Ik was destijds heel erg aan het zoeken naar dat soort nummers en gooide die op een CD.
En nu is het dus een zoektocht waarbij ik weinig hoop heb dat ik hem ooit ga vinden...
Weet iemand welk liedje dit is?
https://sndup.net/w968/
Ze speelden dit tussen de races door tijdens het F1-weekend in Spa-Francorchamps.
Ze speelden dit tussen de races door tijdens het F1-weekend in Spa-Francorchamps.
Denk dat het niet echt een liedje is, maar meer een soort placeholdertune in een endlessloop. Net zoals die Radio Tourdefrance loop (trumpet Cross) daar komt ook nooit een einde aan YouTube: Rein van den Broek - Trumpet Cross (Tune - Radio Tour de France) - 1981BassieBulk schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 21:27:
Weet iemand welk liedje dit is?
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Hallo
Op een slecht cassettebandje heb ik dit nummer - ik denk van een Nederlandse band. Ik weet de titel niet, noch wie het uitvoert. Het gaat over gokken, heb ik de indruk. Ik kan niet alles verstaan vanwege de slechte kwaliteit van het bandje. Tussen de coupletten door is de muziek bijzonder snel - op het hysterische af (lekker!) Het is new wave-achtig. Dit is wat ik eruit haal:
…. Dices. Let them sound like thunder.
Flip the coin …..
…… what’s the ……. moving in front of your face
Well, it’s a coin rolling out your pocket
……….. bookmakers are closing up
………………………………races …………………………
…………………… let them run like lightning
A thousand ways to lose your money
Cause which one’s always ……
The one who ……. you play the game is the one who wins the most
…………………. When it sounds like thunder
Ik zou heel blij zijn met het antwoord! Shazam herkende het niet. Ik heb een mp4 file van de (slechte) cassette-opname maar weet niet hoe ik die hier moet toevoegen.
Bij voorbaat dank, Winandt
Op een slecht cassettebandje heb ik dit nummer - ik denk van een Nederlandse band. Ik weet de titel niet, noch wie het uitvoert. Het gaat over gokken, heb ik de indruk. Ik kan niet alles verstaan vanwege de slechte kwaliteit van het bandje. Tussen de coupletten door is de muziek bijzonder snel - op het hysterische af (lekker!) Het is new wave-achtig. Dit is wat ik eruit haal:
Flip the coin …..
Ik zou heel blij zijn met het antwoord! Shazam herkende het niet. Ik heb een mp4 file van de (slechte) cassette-opname maar weet niet hoe ik die hier moet toevoegen.
MIsschien ff dropen op een dropbox of Gdrive accountje?Winandt schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 21:44:
Hallo
Flip the coin …..
apollo13
Dit is het nummer: https://www.dropbox.com/s...bs0j4ckyc5p1w4l94526&dl=0
Klinkt (ondaks de brakke kwaliteit van de opname) best als een leuk liedje - helaas geen idee.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Gezien de instrumenten - ik hoor een orgel en een dwarsfluit er tussendoor - moet je denk ik in de hoek van Flairck of andere jaren 70 bands zoeken. Psychedelische kanten. Ik hoor volgens mij een dame zingen, accent klinkt te goed om NL te zijn imho. Je zou ook richting Shpongle kunnen zoeken, maar dat is denk ik te recent.
Ik vind het wel iets van iron maiden hebben maar kan het nummer ook zo niet plaatsen. Wel een lekker nummer volgens mij.
@Winandt De 'ei/ij' klanken komen op mij dan wel weer erg Duits over, dat kan ook wel kloppen met het nogal drukke muziekbeeld. Maar dan nog geen idee wie of wat, maar geen Nederlands denk ik ook.The Eagle schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 22:36:
[...]
Gezien de instrumenten - ik hoor een orgel en een dwarsfluit er tussendoor - moet je denk ik in de hoek van Flairck of andere jaren 70 bands zoeken. Psychedelische kanten. Ik hoor volgens mij een dame zingen, accent klinkt te goed om NL te zijn imho. Je zou ook richting Shpongle kunnen zoeken, maar dat is denk ik te recent.
Ben nu ook benieuwd, lekker nummer om hard op te scheuren in de wagen.
Dit klinkt als iets wat Emerson, Lake en Palmer zouden kunnen hebben gemaakt, maar ik hoor ook zeker een stem die lijkt op die van Bruce Dickinson van Iron Maiden. Het past zeker bij mijn muzieksmaak, dus ik ben erg nieuwsgierig! 😉
[ Voor 37% gewijzigd door Mizojojo op 29-09-2023 23:15 ]
jethro tull ?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Kleine aanpassing aan de tekst zoals ik hem hoor:
Flip the coin and
Through the tunnels, watch the future moving in front of your face
Well intertwined, coin out of your pocket
A thousand ways to lose your maker
The one who invites you to play the game, is the one who wins the most
Flip the coin and
Through the tunnels, watch the future moving in front of your face
Well intertwined, coin out of your pocket
A thousand ways to lose your maker
The one who invites you to play the game, is the one who wins the most
Bij nader inzien zou dit wel eens van focus kunnen zijn, is een Nederlandse band
En dan Gambling ? YouTube: Jethro Tull - Banker Bets, Banker Wins (Thick As a Brick - Live in I...Microkid schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 23:15:
jethro tull ?
Ik ken aardig wat van Focus, maar dit is volgens mij niet hun stijl/klank.Mizojojo schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 23:21:
Bij nader inzien zou dit wel eens van focus kunnen zijn, is een Nederlandse band
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ook mijn eerste gedachte toen ik de dwarsfluit hoorde. Met name hun snelle versie van Hocus Pocus is net zo hysterisch. Maar ik kan nergens meer info vinden.Mizojojo schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 23:21:
[ Voor 8% gewijzigd door joppybt op 29-09-2023 23:27 ]
Hoe dan ook, Jethro Tull kende ik niet, heerlijk - dank @Microkid - lekker in de hoek van FW Mac, Greatful Dead etc.
maar nu nog dat nummer en bandje vinden
maar nu nog dat nummer en bandje vinden
Qua muziekstijl doet het me heel erg denken aan Arjen Lucassen/Ayreon. Maar zijn vroegste werk is 1982, geen 81, en meer Metal (Bodine/Vengenge). Zijn werk wat meer lijkt op het bandje is allemaal minstends 10 jaar later.
Is het nummer wat je zoekt het enige nummer op het bandje? Of zijn er andere clues, in de opname, of op de cassette zelf die misschien een tikkie in de goede richting kunnen geven?

Is het nummer wat je zoekt het enige nummer op het bandje? Of zijn er andere clues, in de opname, of op de cassette zelf die misschien een tikkie in de goede richting kunnen geven?
Ik ga er van uit dat 1981.mp3 op de casette staat. Maar bedenk me net dat dat niet persee betekend dat het nummer ook uit dat jaar is. Het was niet ongebruikelijk om bandjes over te tapen als je je dikke mixtape zat was.
Met een beetje pech een gevalletje achter de kast gevallen en na 2 jaar gevonden, overtaped, en zit er zo wat rek in de datum die op de tape staat geschreven. (of mazzel, latere muziek is doorgaans makkelijker te vinden)
Met een beetje pech een gevalletje achter de kast gevallen en na 2 jaar gevonden, overtaped, en zit er zo wat rek in de datum die op de tape staat geschreven. (of mazzel, latere muziek is doorgaans makkelijker te vinden)
Ik denk dat je de grotere bandnamen wel kunt vergeten. Daarvan staan de lyrics doorgaans wel ergens online en zijn te vinden met Google.
Het wordt er niet gemakkelijker op als je weet dat je een relatief onbekende bandnaam moet hebben.
Het wordt er niet gemakkelijker op als je weet dat je een relatief onbekende bandnaam moet hebben.
Ik heb het van de radio overgetaped - destijds. Het staat op een bandje met nummers uit laat 1981 - ook van de radio opgenomen. Dus ik denk echt dat het uit (laat) 1981 is. En ja: het is inderdaad een heel lekker nummer! Omdat ik "dices" hoor - wat niet correct Engels is - en omdat het me enigszins zo bijstond, denk ik dat het een Nederlandse band is. Maar ik heb verder geen enkel aanknopingspunt. Er zit ook geen hint naar de titel in de tekst.
Nog enig idee naar welke zenders je toen vaak luisterde, of in NL omroepen?
@Winandt het klinkt veel ouder dan van 1981, eerder de jaren 70.
Mijn eerdere suggestie blijft staan:
https://www.radio10.nl/ek...jouw-vraag-aan-dokter-pop
Mijn eerdere suggestie blijft staan:
https://www.radio10.nl/ek...jouw-vraag-aan-dokter-pop
Het lijkt mij iets van: Procol Harum, tenminste iets in die stijl?
apollo13
Holy cow
Maar ik gok dat we binnenkoirt (is er al?) stretched tape sound restore AI krijgen.
MrMOnkE gaat proberen met wat AI en STT.. Back in 60 mins.
(Bij dropbox krijg ik overigens cross site scripting warning.. dat terzijde)
edit: Python env was foobar duurt iets langer.

Song lyrics according to TTS:
Still just solve your business.
You don't have to stop crying, Daniel.
Blowing up just what we want.
Oh, what do you do?
I have found some way to live in a busy car.
haha.. klopt NIETS van volgens mij
FAIL
ik hoor "The one who <decides?> to play the game is the one who wins the most"
"good ones always do"
en "supercoin"??
Maar kan er niets mee vinden. Nog wat andere dingen die ik hoor maar kan ik ook niets mee vinden.
Chat GPT vind er in elk geval niets mee.
Lijkt mij meer eind 60'r jaren trouwens.
[ Voor 44% gewijzigd door MrMonkE op 30-09-2023 11:11 ]
★ What does that mean? ★
@franssie Ik luisterde bijna altijd naar Hilversum 3. En omdat we in Soestdijk woonden (dus dicht bij Soesterberg), kon ik ook luisteren naar AFN (American Forces Network) - wat ik dan ook regelmatig deed.
@tlpeter Ik heb inmiddels een berichtje gestuurd naar Dokter Pop (Ekdom). Dank voor de tip!
Het doet mij ergens denken aan Heart. Zangeres daarvan speelt ook dwarsfluit. Maar ik geloof niet dat ze het zijn tenzij een of andere album-track
De meeste computerproblemen ontstaan tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord
Vanochtend werd ik wakker met in mn hoofd het nr In the River to my Heart, van Urban Heroes, uit 1982. Niet zo maar. Ik dacht: bingo! (Luister zelf maar ns, te vinden op Youtube). Dan heb ik tenminste de uitvoerenden - dacht ik. Maar ik kan het “gambling/betting” liedje bij de nrs van Urban Heroes niet terugvinden. 😞
[ Voor 8% gewijzigd door Winandt op 30-09-2023 16:37 ]
Ik vind het beetje Melanie vibe hebben.Rob310 schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:23:
Het doet mij ergens denken aan Heart. Zangeres daarvan speelt ook dwarsfluit. Maar ik geloof niet dat ze het zijn tenzij een of andere album-track
Born Melanie Safka in Astoria, Queens, in 1947
Beautyfull people, niet dat nummer. maar heeft gewoon haar vibe vind ik.
★ What does that mean? ★
Is wel een begin voor een zoektocht door de Nederlandse popgeschiedenis. Er zijn links met Bertus Borgers (die naast sax ook dwarsfluit speelt), en Borgers heeft weer links met allerlei andere bands, waaronder Supersister (waar Sacha van Geest dwarsfluit speelt). Heb al het een en ander geluisterd, maar nog niets gevonden, wel een leuke zoektocht.Winandt schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 16:35:
Vanochtend werd ik wakker met in mn hoofd het nr In the River to my Heart, van Urban Heroes, uit 1982. Niet zo maar. Ik dacht: bingo! (Luister zelf maar ns, te vinden op Youtube). Dan heb ik tenminste de uitvoerenden - dacht ik. Maar ik kan het “gambling/betting” liedje bij de nrs van Urban Heroes niet terugvinden. 😞
Overigens moest ik ook in eerste instantie aan Heart denken.
Ik ben op zoek naar het nummer tussen 8:18 en 9:00.
YouTube: MIJN RIJBEWIJS IS INGEVORDERD! • DriversDream
YouTube: MIJN RIJBEWIJS IS INGEVORDERD! • DriversDream
Let op:
Voor vragen over genres etc: Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3]
Voor vragen over genres etc: Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3]