Hoe heet dit nummer? Deel 42 Overzicht

Pagina: 1 ... 38 ... 42 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dan post ik hem wel in de 12" versie ;)

YouTube: Paolo Conte - Max (Extended Version)

Inderdaad een goeie plaat :Y

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dank @ppeterr . Ik herkende het (het zit in mijn muziekverzameling en wordt zeker niet geskipt op shuffle play) maar kon ook niet op de naam/titel komen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:10
[edit] Ik zet dit even in een ander topic, niet relevant hier.

[ Voor 92% gewijzigd door ppeterr op 08-01-2023 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Even m'n geluk testen voor vandaag... :p

Nadat ik iedereen even op de hoogte had gesteld dat ik het nummer wat ik zocht gevonden had hier... kreeg ik meteen verzoek om te kijken of volgende nummer ook gevonden kan worden.

Melodie is wel een stuk generieker, ik herken het ook wel... maar weet ook niet wat het is, hoogstwaarschijnlijk ook uit de jaren 80 (of eerder) uit een (kinder-, tv-) serie / reclame uit die tijd, gespeeld op waarschijnlijk een accoordeon... wat ik binnen kreeg was:

https://www.dropbox.com/s/d178tvu168yefc8/fluit.mp3?dl=0

en heb het ook even proberen na te maken met een soort van accoordeon om het iets meer context te geven

https://www.dropbox.com/s...6ucrw/accoordeon.mp3?dl=0

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jipenjanneke
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:43
kaspur schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:26:
Doet me denken aan de Game of Thrones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

jipenjanneke schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:35:
[...]

Doet me denken aan de Game of Thrones
Daar heeft het idd wel wat van weg.. maar dat is het niet.

Ter verduidelijking: dachten eerst dat het iets was uit de ciske de rat film oid (uit de jaren 80) maar dat is het blijkbaar ook niet.

Accoordeon klinkt wat dat betreft ook wel allemaal een beetje hetzelfde natuurlijk :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-06 23:22

vooghel

Cunning linguist

Topicstarter
kaspur schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:26:

Nadat ik iedereen even op de hoogte had gesteld dat ik het nummer wat ik zocht gevonden had hier... kreeg ik meteen verzoek om te kijken of volgende nummer ook gevonden kan worden.

Melodie is wel een stuk generieker, ik herken het ook wel... maar weet ook niet wat het is, hoogstwaarschijnlijk ook uit de jaren 80 (of eerder) uit een (kinder-, tv-) serie / reclame uit die tijd, gespeeld op waarschijnlijk een accoordeon... wat ik binnen kreeg was:

https://www.dropbox.com/s/d178tvu168yefc8/fluit.mp3?dl=0

en heb het ook even proberen na te maken met een soort van accoordeon om het iets meer context te geven

https://www.dropbox.com/s...6ucrw/accoordeon.mp3?dl=0
Klinkt als YouTube: JAMES LAST - Biscaya

Werd vroeger gebruikt onder de agenda van Veronica (komt naar je toe deze zomer!)

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

vooghel schreef op zondag 8 januari 2023 @ 21:09:
[...]

Klinkt als YouTube: JAMES LAST - Biscaya

Werd vroeger gebruikt onder de agenda van Veronica (komt naar je toe deze zomer!)
Dit is em gewoon! Haha ik dacht echt dat dit heel lang ging duren... hah heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

franssie

Save the albatross

James Last, veel ondergewaardeerd en wellicht ook door mij maar wat een hoeveelheid toegeankelijke muziek heeft ie op de wereld gezet. Toch maar weer eens opzoeken op Spotify

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jipenjanneke
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:43
kaspur schreef op zondag 8 januari 2023 @ 20:41:
[...]

Daar heeft het idd wel wat van weg.. maar dat is het niet.

Ter verduidelijking: dachten eerst dat het iets was uit de ciske de rat film oid (uit de jaren 80) maar dat is het blijkbaar ook niet.

Accoordeon klinkt wat dat betreft ook wel allemaal een beetje hetzelfde natuurlijk :p
Ik werd inderdaad afgeleid door de accordeon (beginnersfoutje). Wel vreselijk topic trouwens dit, want als je eenmaal hebt geluisterd, dan ben je daarna ook zelf nieuwsgierig. Ik vond nog deze versie, is wel stukje nostalgie. YouTube: Veronica komt naar je toe - de tune (de tweede) - biscaya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 28-06 23:22

vooghel

Cunning linguist

Topicstarter
jipenjanneke schreef op zondag 8 januari 2023 @ 21:34:
[...]

Ik werd inderdaad afgeleid door de accordeon (beginnersfoutje). Wel vreselijk topic trouwens dit, want als je eenmaal hebt geluisterd, dan ben je daarna ook zelf nieuwsgierig. Ik vond nog deze versie, is wel stukje nostalgie. YouTube: Veronica komt naar je toe - de tune (de tweede) - biscaya
Ja, die vond ik in eerste instantie ook. Ik wist dat het en Veronia tune was, en na een tijdje zoeken schoot het me te binnen dat het van James Last was. Toen was jouw video de eerste die ik vond.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wiethoofd schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 23:32:
[YouTube: V8-Swapped 470bhp Mad Max-Style MX-5: The Wildest Miata Ever? | Top Gear American Tuned]
Vanaf 7:04 (wanneer ze de racetrack op gaan) tot het einde van de video speelt een nummer wat ik maar niet kan vinden.
Zal zelf maar even updaten, na wat internet detective gespeeld te hebben de track wel gevonden, maar onmogelijk om een volledige versie ergens te luisteren :(

Analyse van de muziek van de aflevering leverde op: Ki Loraine - From Behind (Instrumental) van het album Entrance Hill (2018), welke wel op Spotify in de lijst staat op nummer 17, maar niet af te spelen is.

Stomtoevallig in een reddit thread waar iemand anders naar een nummer zocht is het eerste nummer in die video herkend door een bot en ook waar ik dus naar zocht! Helaas geen apple/last.fm/deezer/spotify mogelijkheid om te luisteren en ook in de wat donkerdere hoekjes van het internet dit nummer & album niet te vinden, maar toch gevonden! O-)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-06 13:25
Misschien ietwat anders dan men in dit topic gewend is maar aangezien ik op een ander forum geen succes had probeer ik het hier ook even:

Ik zoek sinds zeker een jaar een album (en ook de naam van de band), waarvan ik eigenlijk alleen de cover vaag van in gedachten heb.

Wat ik me herinner, en dus aanknopingspunten:
- Mijn ex-schoonvader bezat de cd, die lag in zijn dashboardkastje omstreeks 2012 of 2013;
- Toentertijd was het een nieuw uitgebracht album;
- Ik meen (80% zekerheid) dat het een Nederlandse band betrof;
- Rockachtige muziek;
- Het misschien wel belangrijkste wat me bijstaat: het was een zwarte cover met daarop een lijnenpatroon in alle kleuren van de regenboog, beetje á la The Restistance van Muse (ik bedoel de kleuren, niet de hele cover).
- Ik vond het gave muziek, dus geen idee waarom ik dit uit het oog verloren ben.

Verder weet ik helaas niets meer, geen melodie, niks. Maar wellicht heeft iemand n.a.v. bovenstaande punten een idee? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Malfoi op 16-01-2023 13:26 ]

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

@Malfoi zoiets? https://media.s-bol.com/31Rg3V46QE5Q/550x550.jpg
Di-rect Daydreams maar dat is 2014.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
Joah, qua kleuren misschien. Het was echter echt een lijnenspel. En het was geen Di-Rect, dat had ik wel onthouden.

[ Voor 10% gewijzigd door Malfoi op 16-01-2023 13:42 ]

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtFinshd
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 23-06 09:08
Malfoi schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:25:
Misschien ietwat anders dan men in dit topic gewend is maar aangezien ik op een ander forum geen succes had probeer ik het hier ook even:

Ik zoek sinds zeker een jaar een album (en ook de naam van de band), waarvan ik eigenlijk alleen de cover vaag van in gedachten heb.

- Mijn ex-schoonvader bezat de cd, die lag in zijn dashboardkastje omstreeks 2012 of 2013;
- Rockachtige muziek;
- Het misschien wel belangrijkste wat me bijstaat: het was een zwarte cover met daarop een lijnenpatroon in alle kleuren van de regenboog, beetje á la The Restistance van Muse (ik bedoel de kleuren, niet de hele cover).
- Ik vond het gave muziek, dus geen idee waarom ik dit uit het oog verloren ben.

Verder weet ik helaas niets meer, geen melodie, niks. Maar wellicht heeft iemand n.a.v. bovenstaande punten een idee? :)
Het album Vultures van Kensington wellicht? De cover heeft geen regenboog kleuren maar qua release datum en muziek genre komt het in de buurt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-06 00:49
Malfoi schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:25:

- Rockachtige muziek;

Het album Collider van Moke? Komt uit 2012 en komt qua omschrijving aardig overeen.

https://writteninmusic.co...9/cover-moke-collider.jpg

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Malfoi
NtFinshd schreef op maandag 16 januari 2023 @ 14:43:
[...]

Het album Vultures van Kensington wellicht? De cover heeft geen regenboog kleuren maar qua release datum en muziek genre komt het in de buurt.
Als Kensingtonfan had ik dat geweten. :P
AdmiralSnipe schreef op maandag 16 januari 2023 @ 15:05:
[...]

Het album Collider van Moke? Komt uit 2012 en komt qua omschrijving aardig overeen.

https://writteninmusic.co...9/cover-moke-collider.jpg
JAAAAA! HELD! Wauw, dankjewel! _/-\o_ _/-\o_ Ben echt sinds 4 jaar naar dat album op zoek. 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door Malfoi op 16-01-2023 15:53 ]

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 22:53

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Hallo mensen,

Ik zoek een liedje dat vaak wordt geassocieerd met de Vietnam oorlog. In de lyrics zegt er een vrouw ongeveer het volgende "how would you feel if you knew you were sent into war, to die"

Ik dacht dat het Fortunate Son was maar dus niet :P
Heeft iemand enig idee?

[ Voor 4% gewijzigd door BroWohsEdis op 19-01-2023 12:52 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-01 22:53

BroWohsEdis

George Orwell was right.

BroWohsEdis schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 12:25:
Hallo mensen,

Ik zoek een liedje dat vaak wordt geassocieerd met de Vietnam oorlog. In de lyrics zegt er een vrouw ongeveer het volgende "how would you feel if you knew you were sent into war, to die"

Ik dacht dat het Fortunate Son was maar dus niet :P
Heeft iemand enig idee?
Heb me echt de kolere lopen zoeken, dacht even dat ik gek werd omdat de lyrics nergens op internet stonden, maar blijkbaar was het de soundtrack van Battlefield Vietnam (een variatie van Jefferson Airplane - White Rabbit)

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bojaaper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:05
Ik ben echt al een week op zoek naar de naam van een nummer. Het is een beetje een 90's (?) house/trance achtig nummer. Ik weet dat ie ook wel eens voorkomt in livesets van hardstyle feesten. Hierbij een stukje gezongen (niet door mij :D).

[YouTube: Hoe heet dit nummer]

[ Voor 4% gewijzigd door bojaaper op 13-03-2023 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinmastah2005
  • Laatst online: 27-06 20:57
@bojaaper

Gek genoeg komt mij dit bekend voor.
Alleen kan niet op de naam komen.
Zal vd week is in mijn muziek collectie duiken.

Sony 65x95L, Denon x4700h, Klipsch Atmos 5.1.4, Ziggo, Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:33
@bojaaper frontliner-tuduu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper
Nee helaas niet. Het lijkt er qua toon wel veel op, maar de melodie is anders. Het is ook net iets minder hard. Het is al wel echt een oud nummer, als ik zelf zou moeten schatten ergens tussen '95 en '98.
kevinmastah2005 schreef op maandag 13 maart 2023 @ 20:15:
@bojaaper

Gek genoeg komt mij dit bekend voor.
Alleen kan niet op de naam komen.
Zal vd week is in mijn muziek collectie duiken.
Ja irritant zeg. In m'n hoofd hoor ik zo de melodie. Het is een nummer zonder tekst ook, dus er valt niet veel aan uit te leggen.

[ Voor 35% gewijzigd door bojaaper op 13-03-2023 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
@bojaaperoke, jaydee - plastic dreams die is uit begin 90s met een soort melodie alleen langzamer als is ingesproken.

[ Voor 32% gewijzigd door Jeroentjuh82 op 13-03-2023 22:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fluidified
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-06 19:19
BroWohsEdis schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 12:43:
[...]

Heb me echt de kolere lopen zoeken, dacht even dat ik gek werd omdat de lyrics nergens op internet stonden, maar blijkbaar was het de soundtrack van Battlefield Vietnam (een variatie van Jefferson Airplane - White Rabbit)

[YouTube: Jefferson Airplane - White Rabbit - Battlefield Vietnam Soundtrack (FULL LENGTH)]
Lijkt wel veel op deze.

YouTube: Jefferson Airplane - Somebody to Love (HQ)

Ik zie net ook dat het dezelfde artiest is :') ook niet heel gek dus.

[ Voor 5% gewijzigd door fluidified op 13-03-2023 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
bojaaper schreef op maandag 13 maart 2023 @ 18:45:
Ik ben echt al een week op zoek naar de naam van een nummer. Het is een beetje een 90's (?) house/trance achtig nummer. Ik weet dat ie ook wel eens voorkomt in livesets van hardstyle feesten. Hierbij een stukje gezongen (niet door mij :D).

[YouTube: Hoe heet dit nummer]
Ik moest hieraan denken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinmastah2005
  • Laatst online: 27-06 20:57
@bojaaper
@temp00

Deze moet het zijn.
Deze had ik ook in gedachte maar kon er niet op komen.

@bojaaper zeg het maar was het deze?

Credits naar @temp00

[ Voor 37% gewijzigd door kevinmastah2005 op 13-03-2023 23:40 ]

Sony 65x95L, Denon x4700h, Klipsch Atmos 5.1.4, Ziggo, Windows 10

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bojaaper
Trigga Finga is het! Bedankt iedereen voor het helpen! Zonder jullie had ik hem nooit gevonden! Nogmaals hartelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:24

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

https://www.dumpert.nl/item/100055941_5d453f1d

Welk dramatische liedje is dit eigenlijk?
Briljante scene overigens _O-

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Laatst online: 12:43
Staat in de comments er onder :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

D-Three schreef op zondag 2 april 2023 @ 23:34:
Staat in de comments er onder :)
Ja dat helpt echt ;-)

@AW_Bos Lux Aeterna (Requiem for a Dream).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:45
Wellicht een lastige , weinig informatie maar is voor mn 83 jarige moeder die er er ineens over begon.

Jaren 60 waarschijnlijk , oudere man , zingt Engels met Italiaans/Italiaans, Engels en volgens haar een beetje grappig.

Zou mooi zijn om haar er mee te verrassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
ramrodwillem schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 09:43:
Wellicht een lastige , weinig informatie maar is voor mn 83 jarige moeder die er er ineens over begon.

Jaren 60 waarschijnlijk , oudere man , zingt Engels met Italiaans/Italiaans, Engels en volgens haar een beetje grappig.

Zou mooi zijn om haar er mee te verrassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Plot twist: hij zingt geen woord engels :+

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:33

Punkrocker

Mostly harmless

2004 ook goed? 8)

Of gewoon deze classic

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Is daar ook niet een Andre van Duin versie van ? Soort carnaval kraker :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ppeterr
Ow nee is niet Andre.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het origineel is van Joe Dolce: YouTube: Shaddap You Face - Joe Dolce

1980, en grootste wapenfeit is dat het een klassieker (Vienna van Ultravox) van de UK nummer 1 plek afhield ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Laatst online: 12:45
Thx , Volgens moeders is het wel zoiets als Shaddap you face maar niet welk ze bedoelde .

Volgen haar kwam er iets met I'm a lover in voor .... lastig ik weet het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
ramrodwillem schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 20:11:
Thx , Volgens moeders is het wel zoiets als Shaddap you face maar niet welk ze bedoelde .

Volgen haar kwam er iets met I'm a lover in voor .... lastig ik weet het
Je zal met iets meer moeten komen, het is iets te vaag zo :)

Misschien kan ze een melodie neuriën.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:24

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

https://www.instagram.com...I_lT/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Heeft iemand enig idee wel pianostuk dit is?

Gevonden, ik deed moeilijk door dat door translate te halen. 8)7. En staat ook in de hashtags. 8)7

YouTube: Comptine d'un autre été, l'après-midi

[ Voor 48% gewijzigd door AW_Bos op 25-04-2023 21:53 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-06 21:54

OMD

AW_Bos schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 21:48:
https://www.instagram.com...I_lT/?igshid=MDJmNzVkMjY=

Heeft iemand enig idee wel pianostuk dit is?

Gevonden, ik deed moeilijk door dat door translate te halen. 8)7. En staat ook in de hashtags. 8)7

YouTube: Comptine d'un autre été, l'après-midi
YouTube: Yann Tiersen - Amelie | Comptine d'un autre été | Piano Cover

Je was zelf mij al voor :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 10:55
Iemand die dit nummer kent?

Is al een oud nummer:

https://www.instagram.com...m_source=ig_web_copy_link

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl2rmahotmail
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-05 21:44
Iemand enig idee welke band en/of song dit is op de achtergrond in het stukje mp3?
Klinkt een beetje jaren 70 a 80. begint met stukje (mooi) electrisch gitaar werk en op 40 seconden komt de zang er bij.

Ik heb all geprobeerd om de achtergrond muziek wat duidelijker te krijgen maar de herkenning apps en sites lukt het niet om er wat van te maken.
Ook de tekst die ik herken op lyric sites geeft geen bevredigend resultaat.

http://www.code634.nl/WHAT-SONG0BAND.mp3

Dank..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:49
nl2rmahotmail schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 11:49:
Iemand enig idee welke band en/of song dit is op de achtergrond in het stukje mp3?
Klinkt een beetje jaren 70 a 80. begint met stukje (mooi) electrisch gitaar werk en op 40 seconden komt de zang er bij.

Ik heb all geprobeerd om de achtergrond muziek wat duidelijker te krijgen maar de herkenning apps en sites lukt het niet om er wat van te maken.

Dank..
Lijkt mij iets van Pink Floyd, afgaande op de gitaar klank. De zang is lastig te verstaan.

apollo13

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kaspur
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

nl2rmahotmail schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 11:49:

Dank..
klinkt als YouTube: You Never Knew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl2rmahotmail
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-05 21:44
Tnx Kaspur, dat is het helemaal. je bent een held. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik had gewoon meteen hier moeten vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper
Ik ben al even aan het zoeken maar kan het echt niet vinden, iemand een idee hoe het volgende nummer heet?

https://www.youtube.com/watch?v=OfMm6160Wq0

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
bojaaper schreef op zondag 18 juni 2023 @ 17:30:
Ik ben al even aan het zoeken maar kan het echt niet vinden, iemand een idee hoe het volgende nummer heet?

YouTube: Jade LeMac - Aimed to Kill (Official Music Video)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanMc
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-06 23:26
Ik ben op zoek naar de naam van dit nummer. Ik heb 2 geluidsfragmenten beschikbaar
In mijn beleving is het origineel een hardstyle achtig nummer.

YouTube: ID trance (trance versie)

https://vocaroo.com/1iglPZvvZej4 (hardcore versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
@DaanMc Tricky tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanMc
Thanks! :)

[ Voor 31% gewijzigd door DaanMc op 20-06-2023 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
bojaaper schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:51:
[...]

Nee sorry, maar dat is hem niet.
Uhm. ik dacht van wel. Volgens mij dan het orgineel en wat jij laat horen een soort pitched-up remix.

Succes met de zoektocht!

[ Voor 5% gewijzigd door ppeterr op 21-06-2023 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:04
bojaaper schreef op zondag 18 juni 2023 @ 17:30:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
  • Laatst online: 15:08
Cool, wist niet eens dat dit topic bestond. Ik zoek al heel lang een nummer wat ik ooit heb gehad op CD (welke niet meer hier is). Het zal een vage beschrijving zijn... Daarnaast is het nummer nooit commercieel bekend geworden, maar voor mij was dit hèt bamboo nummer uit die tijd. 7 minuten lang :-)

Het enige dat ik weet is dat er een bamboo sound nummer is (zoals veel klubbheads/boozy woozy nummers, komt ook uit die tijd). De titel én artiest zijn exact hetzelfde. En er staat iets van Klub, Club of iets vergelijkbaars in. Maar doordat die titel en artiest exact hetzelfde zijn kan ik hem niet vinden en ook niet herinneren.

Sorry voor de vaagheid, maar ik zoek dit nummer al lang en kan er maar niet achter komen.. Ik hoop dat iemand zich dit plaatje nog kan herinneren of heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ferrox1 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 14:11:
Cool, wist niet eens dat dit topic bestond. Ik zoek al heel lang een nummer wat ik ooit heb gehad op CD (welke niet meer hier is). Het zal een vage beschrijving zijn... Daarnaast is het nummer nooit commercieel bekend geworden, maar voor mij was dit hèt bamboo nummer uit die tijd. 7 minuten lang :-)

Het enige dat ik weet is dat er een bamboo sound nummer is (zoals veel klubbheads/boozy woozy nummers, komt ook uit die tijd). De titel én artiest zijn exact hetzelfde. En er staat iets van Klub, Club of iets vergelijkbaars in. Maar doordat die titel en artiest exact hetzelfde zijn kan ik hem niet vinden en ook niet herinneren.

Sorry voor de vaagheid, maar ik zoek dit nummer al lang en kan er maar niet achter komen.. Ik hoop dat iemand zich dit plaatje nog kan herinneren of heeft.
wat houdt 'bamboo sound' precies in? :o

als het commercieel niet bekend is geworden wordt het wel een stukje lastiger lijkt me. Iets met Klub of Club gaat er geen belletje rinkelen. Dacht eerst nog iets van Poco Loco Gang ofzo? (is ook groep met dito nummer)

Ook niet iets als 'Klubbheads - Klubbslang' of 'Klubbhopping' ofzo? Of écht exact dezelfde titel?

[ Voor 3% gewijzigd door LuNaTiC op 26-06-2023 15:30 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:51

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Klubbheads, DJ Klubbingman kan ook nog. Bamboo sounds zegt me niks...ik krijg op die term alleen een hoop relaxing muziek. Dat was ergens in de jaren 90 een ding, maar da's vast niet wat je bedoelt.

Wellicht bedoel je iets met een panfluit er in ofzo? Dat zag je toen ook af en toe.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
Haha, Bamboo sound was inderdaad jaren 90 house, soms ook bekend met euro dance. Het geluidje zit ook in de intro van de Klubbheads CD. Hier de link naar spotify. (kun je leuke dingen mee doen als DJ >:) )

Dit is de jaren 90 bamboo sound. Denk ook aan bamboozled remixen.

Zie ook het album met die naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:12

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Pamfluitdancemuziek uit de 90s....

Hmmmm... Power of American Natives van Dance2Trance... en verder kom ik niet helaas...

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
Die ken ik inderdaad ook. Ik weet echter dat het 100% zeker dezelfde artiest en titel is. Dat maakt het zo lastig :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaanMc
De Klubbheads brachten onder een aantal aliassen veel muziek uit op het label Digidance en sublabels.
Je zou Spotify/Discogs verder kunnen raadplegen.

Als ik snel even kijk zie ik 'Tha Bomb - Tha Bomb' als optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
Goeie vondst, maar die is het niet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

offtopic:
bamboo sound - echt nieuwe term voor me, leuk om dat 30 jaar na dato nog te leren. Die Tha Bomb Doe Maar tribute is wel lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanMc
Poging 2: The Ultimate Seduction - The Ultimate Seduction
of
Magica - Magica (eventueel in de Klubbheads remix)

[ Voor 35% gewijzigd door DaanMc op 26-06-2023 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
Dankjewel, maar ook die zijn het niet... Heb inmiddels wel deze gevonden: https://www.discogs.com/r...ubb-Bizarre-Clubb-Bizarre... maar kan hem niet online vinden om te luisteren :|

Heb zelf bijna het vermoeden dat het deze is....

[ Voor 11% gewijzigd door Ferrox1 op 26-06-2023 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Ferrox1 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 16:58:
Dankjewel, maar ook die zijn het niet... Heb inmiddels wel deze gevonden: https://www.discogs.com/r...ubb-Bizarre-Clubb-Bizarre... maar kan hem niet online vinden om te luisteren :|

Youtube heeft dit allemaal wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
Dat is die van U96, niet van Clubb Bizarre :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Ferrox1 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 17:01:
Dat is die van U96, niet van Clubb Bizarre :)
Ja ik zie het :)

Evengoed een leuk nummertje om even tussendoor te rammelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
@Ferrox1 Toch niet een nr van DJ Jean :) Die had ook mega veel van dat soort sample's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
Nope, DJ Jean had dat ook inderdaad. Maar ik denk nu voor 60% dat het die clubb bizarre is... ik ga even een verkoper contacteren, kijken of ik het goed heb.. (en dan koop ik die CD wellicht :))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Ferrox1 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 17:10:
Nope, DJ Jean had dat ook inderdaad. Maar ik denk nu voor 60% dat het die clubb bizarre is... ik ga even een verkoper contacteren, kijken of ik het goed heb.. (en dan koop ik die CD wellicht :))
Als die een mp3 sample met je kan delen, dan ben ik nu ook wel benieuwd :+

edit: Lijkt hier ook te koop overigens voor weinig https://fr.shopping.rakut...lubb-Bizarre-CD-Maxi.html helaas geen mp3 soundbite

[ Voor 18% gewijzigd door franssie op 26-06-2023 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Ferrox1 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 17:10:
https://www.muziekweb.nl/...l-4?TrackID=JK113896-0049

Track 49 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Ferrox1 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 16:41:
Haha, Bamboo sound was inderdaad jaren 90 house, soms ook bekend met euro dance. Het geluidje zit ook in de intro van de Klubbheads CD. Hier de link naar spotify. (kun je leuke dingen mee doen als DJ >:) )

Dit is de jaren 90 bamboo sound. Denk ook aan bamboozled remixen.

Zie ook het album met die naam :)
Nooi geweten dat ze dat bamboo sound noemden, denk ook dat dat iets Klubbheads specifiek is.
Kan je wel melden dat dit qua periode 1996 / 1997 is, dat helpt misschien.
Dit misschien ook: SPotify Braun MTV Eurocharts ;)

Er liggen wat nummers op het topje van mijn tong, maar kom er nog net niet aan. Zal ook even thuis kijken, kan goed zijn dat ik die club bizarre - club bizarre ergens op cd heb liggen :)

Edit: toevallig Future Breeze - why dont you dance with me?

Je bedoelt toch niet Doop - Doop he (vreselijk nummer :X )

[ Voor 11% gewijzigd door The Eagle op 26-06-2023 17:23 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferrox1
Haha die 2 ook niet. Heb de CD gekocht... we zullen zien.

Dank voor die lijst, dat is een leuke!

[ Voor 26% gewijzigd door Ferrox1 op 26-06-2023 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
Nee, dat is hem niet. Let ook op, is 1 b bij club... Op discogs staat het onder harddance, en dat is deze absoluut niet :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ferrox1 op 26-06-2023 17:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
Ferrox1 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 17:40:
[...]

Nee, dat is hem niet. Let ook op, is 1 b bij club.. en die vind ik ook op spotify. Op discogs staat het onder harddance, en dat is deze absoluut niet :)
Ja dat zag ik ook, maar dacht wellicht een tikfout :) Flut spelletje dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
foutje

[ Voor 98% gewijzigd door ppeterr op 26-06-2023 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Je bedoelt niet toevallig Age of love - Age of love?
Jam & spoon hebben die geremixt, is ie ook onder bekend. Die zie ik wel 7 minuten duren in de juiste mix.

En anders de tracklists van Houseparty deel 1 tm x, Turn up the bass, techno trance en andere series eens langslopen :)

[ Voor 27% gewijzigd door The Eagle op 26-06-2023 19:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
The Eagle schreef op maandag 26 juni 2023 @ 17:15:
[...]

Je bedoelt toch niet Doop - Doop he (vreselijk nummer :X )
Shit, nou zit ie in m’n hoofd…🤨

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82

Clubbhouse - Deep in my heart ?vanwege dat je schrijft er staat Club of iets in, maar dat is van voor de Klubbheads periode. Plaat duurt ook vrij lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
kraanwagen schreef op maandag 26 juni 2023 @ 23:20:
[...]

Shit, nou zit ie in m’n hoofd…🤨
Leuke plaat, maar ook commercieel dus die zal het niet zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 26-06 10:38
De term Bamboo was mij nog niet bekend, maar wel veel naar deze sound geluisterd vroeger.
Ik ken het dan weer als 'hard club'.
Veel in geproduceerd door met name de Klubbheads en matig tot slecht treug te vinden online.

De dubbele naam - artiest combinatie kan ik zo gauw niet terugvinden, maar tracklists waren in die tijd niet altijd even betrouwbaar, dus ik ga toch een poging doen met een paar kletsers uit die tijd:

Als ik tijd heb zal ik nog wat cd's mp3 lijstjes van me nalopen.
Ik weet namelijk zeker dat ik nog wel zo'n dikke track heb met gelijke artiest-titel combinatie met club of klubb in de naam. In ieder geval niet terug te vinden in mijn Youtube playlists (diversie videos zijn verwijderd in de loop der jaren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
_NooT_ schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:40:
De term Bamboo was mij nog niet bekend, maar wel veel naar deze sound geluisterd vroeger.
Ik ken het dan weer als 'hard club'.
Veel in geproduceerd door met name de Klubbheads en matig tot slecht treug te vinden online.

De dubbele naam - artiest combinatie kan ik zo gauw niet terugvinden, maar tracklists waren in die tijd niet altijd even betrouwbaar, dus ik ga toch een poging doen met een paar kletsers uit die tijd:

[YouTube: Bad Habit Boys - Weekend (C.J. Stone & George Dee Club Mix) 1999]
Moet zeggen, die is wel vet en hij lijkt er ook nog een beetje op (mis de echte bamboosound, maar het deuntje heeft er wel wat van weg)! Maar ook nergens anders te vinden...
Als ik tijd heb zal ik nog wat cd's mp3 lijstjes van me nalopen.
Ik weet namelijk zeker dat ik nog wel zo'n dikke track heb met gelijke artiest-titel combinatie met club of klubb in de naam. In ieder geval niet terug te vinden in mijn Youtube playlists (diversie videos zijn verwijderd in de loop der jaren)
Kan ik die ergens vinden? of wil je een link delen? Ben naast dit nummer altijd wel op zoek naar nummers uit die tijd. En ja, dat is inderdaad behoorlijk lastig. veel staat niet (meer) op spotify of youtube inderdaad.

Ondertussen ben ik ook in oude hoesjes aan het duiken voor info. De single is inmiddels onderweg vanuit frankrijk. Heel erg veel dank voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
Jeroentjuh82 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 23:38:
[...]

Clubbhouse - Deep in my heart ?vanwege dat je schrijft er staat Club of iets in, maar dat is van voor de Klubbheads periode. Plaat duurt ook vrij lang.
Dat is hem inderdaad niet. Het is inderdaad uitgebracht rond de klubbheads periode... maar niet door hen zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Ferrox1 schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:21:
[...]

Dat is hem inderdaad niet. Het is inderdaad uitgebracht rond de klubbheads periode... maar niet door hen zelf.
Zou ook nog een alias kunnen zijn van de mannen. hun wikipedia geeft een redelijke overview: Wikipedia: Klubbheads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:14
_NooT_ schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 09:40:
De term Bamboo was mij nog niet bekend, [..]
Ik was op een gegeven moment helemaal verslaafd aan deze 'bamboo-sound' urenlang Klubbheads geluisterd op de weg naar school met mijn CD speler in de jaszak. Nostalgie dit.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:14
Ferrox1 schreef op maandag 26 juni 2023 @ 16:58:

Brooklyn Bounce heeft ook er nog een handje van om deze sound te gebruiken én ze hebben vele nummers met een eigen naam in de titel.

Tevens hebben ze een nummer met de titel "Club Bizarre" die wel 100x door diverse artiesten (en henzelf) gemixt is.

Je zou ook Loud & Proud eens kunnen proberen.. ik weet niet specifiek de bamboo sound.. maar aangezien er al zoveel afgeschoten zijn wellicht het proberen waard.
https://open.spotify.com/...G9qMm?si=319aae9e0ab04438

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
Brooklyn bounce is het zeker niet, die ken ik ook nog goed. Ik wacht voor nu even die single af, mocht hem dat niet zijn kom ik weer terug. Is hem dat wel, zal ik proberen een sample online te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-06 20:26
Zo even door mijn mp3 lijst spitten, kwam ik op "Crazy Frog - Crazy Frog (Club mix)", maar ik betwijfel of dat het nummer is dat je zoekt. En "Summerjam 2003 van Sunclub" is het denk ik ook niet. Lastige hoor. :-)

Ik zoek ook een nummer, waarschijnlijk eind jaren 60 begin jaren 70, dat kort te horen was in een hele oude familie video, het nummer duurde ook maar even en dat stukje fragment dat juist dat muziek bevat ben ik kwijt.

Het enige wat ik me kan herinneren zijn de volgende lyrics

"Equal she is right......."
"The sky is through the ages" (gezongen in de achtergrond)
"We must accept; will meet agaaaaaaain"......... "aquaaaaaaaaarius"...... "aquaaaaaaaaarius"

Het is dus niet de bekende "the age of Aquaris" maar een ander nummer. Iemand een idee?

[ Voor 36% gewijzigd door Snowwie op 30-06-2023 23:12 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Snowwie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:47:

Het is dus niet de bekende "the age of Aquaris" maar een ander nummer. Iemand een idee?
YouTube: Aquarius (Let the Sunshine in)
Deze?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
Snowwie schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 22:47:
[...]

Zo even door mijn mp3 lijst spitten, kwam ik op "Crazy Frog - Crazy Frog (Club mix)", maar ik betwijfel of dat het nummer is dat je zoekt. En "Summerjam 2003 van Sunclub" is het denk ik ook niet. Lastige hoor. :-)
Nee die zijn het ook niet, heb inmiddels de single binnen ennnnn,
Dat is dus toch dit nummer... en nee, dat is hem ook niet.

In de zoektocht wel een andere gevonden uit dit tijd. die wilde ik jullie ook niet onthouden:

Die is het ook niet, dus ik zoek ook nog even verder. (voldoet wel bijna volledig aan mijn beschrijving :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 28-06 19:38

Chiron

Moderator Discord
Club Caviar?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferrox1
Nope, helaas niet. Vind het wel leuk dat jullie zo mee zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 28-06 19:38

Chiron

Moderator Discord
Ferrox1 schreef op maandag 3 juli 2023 @ 14:10:
Nope, helaas niet. Vind het wel leuk dat jullie zo mee zoeken!
Maar even voor de duidelijkheid, het gaat om dat lage geluid, dus niet bamboo als in panfluit? Zoals in Carlos - The Silmarillia:

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

@Chiron lekker nummer, kende ik niet.
@Ferrox1 Weet je nog iets over de (Verzamel?) CD waar het nummer op stond? Wellicht geeft dat een extra spoor om mee te zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ferrox1
franssie schreef op maandag 3 juli 2023 @ 16:13:
@Chiron lekker nummer, kende ik niet.
@Ferrox1 Weet je nog iets over de (Verzamel?) CD waar het nummer op stond? Wellicht geeft dat een extra spoor om mee te zoeken.
Het nummer stond op een eigen gebrande cd... dus ehh dat maakt het lastig. We zijn in de tussentijd bij mijn ouders thuis ook oude hardschijven na aan het gaan en alle hoesjes die ik ooit gemaakt heb voor die cd's... dus het is echt een zoektocht van jewelste.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferrox1
Chiron schreef op maandag 3 juli 2023 @ 16:07:
[...]

Maar even voor de duidelijkheid, het gaat om dat lage geluid, dus niet bamboo als in panfluit? Zoals in Carlos - The Silmarillia:
[YouTube: Carlos - The Silmarillia 1997]
Klopt helemaal, net voor de tijd dat er reversed base kwam in de hardstyle wereld, wat op diezelfde positie in tussen de kicks zit. Zie ook die intro in een paar posts eerder van mij. Dat geluid bedoel ik.

Dit was overigens ook een lekker nummer hoor :9

[ Voor 4% gewijzigd door Ferrox1 op 03-07-2023 16:27 ]

Pagina: 1 ... 38 ... 42 Laatste

Let op:
Voor vragen over genres etc: Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3]