Ik snap wat je bedoelt, maar het nummer wat ik zoek begint evht met enkel en alleen die bassline. En dan voor minimaal een seconde of 10 zo niet langer.
@
Daos dat is hem dus niet, het zit in het begin. Nummer begint gewoon met die bassline.
@Verwijderd 2 unlimited is het volgens mij niet. Heb alle albums hier staan ;)Uit die tijd zou dat een remix van Get Ready, Twilight Zone of Magic Friend moeten zijn (want na het album van No Limits ging het muzikaal een andere kant op). Magic Friend single heb ik hier staan, Get Ready, Tribal dance en Twilight zone helemaal nagezocht op YT via index van Discogs.
Waar ik verder nog aan zit te denken: het zou kunnen dat het origineel van het nummer een saxofoon bevat. Mijn neef had het singletje namelijk waar het nummer op stond dat ik zoek en hij speelde saxofoon (was ook de enige reden dat ie Baker Street op single had

- en die is het ook niet btw).
Dus wellicht dat de combinatie remix, begin jaren 90, saxofoon iemand iets zegt.
Edit: en verder lijkt het gebruikte basgeluid wel wat op dat van Technotronic in Get Up. Remix van technotronic zou ook kunnen, dus die ga ik even nazoeken iig,
[
Voor 50% gewijzigd door
The Eagle op 10-02-2021 22:48
]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)