Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

Toon posts:

Hoe heet dit nummer? Deel 42 Overzicht

Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Gulli
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 26-03 13:23

Gulli

100% Unwiderstehlich

Josk79 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 16:57:
Long shot, want voldoet niet helemaal aan de omschrijving:

Dune - Million miles from home

...touwladder i.p.v. schommel en veer in haar haar i.p.v. aan wimper
Toch voldoet hij aardig! Maar helaas.
* Gulli komt erachter dat er meer clips veren gebruikten dan hij dacht 🤔

Connaisseur des femmes

• BCC
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 22:10
@chiron iets van Madchen?

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 21:46

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Jij bedoelt Madchen van Lucilectric. Die was eerder al genoemd en die was het niet. Ik vind dit wel een hele leuke trouwens, mid 90's eurodance is helemaal mijn ding namelijk en ik breek me de kop er al een paar dagen over. Heb meer info over de muziekstijl nodig. Was het meer eurodance, meer melodieus, ging het meer richting het tempo van Dune, was het stevig of juist niet? Of toch per ongeluk rockmuziek?

Kan ook deze zijn wellicht:

Geen eurodance, wel 90's, rode achtergrond en speeltuin. Veer in de winpels kan ook gewoon een haarlok zijn geweest natuurlijk.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Jeroentjuh82
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 23:44
MarElo schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 22:42:
Neem contact op met Radio10, https://www.radio10.nl/ek...3A%2F%2Fwww.google.com%2FDoctor Pop met Gerard Ekdom, die weet het binnen een poep en een scheet.
Heb ik vorige maand gedaan(27-01)wegens een vrouwenstem die de tekst givin it all i got herhaalt. Bleek Club House - Deep in my heart te zijn uit de Turn Up The bass tijd. Hij weet het vaker wel dan niet idd.

Heb de beschrijving ook gelezen van het gezochte nr en normaal kom ik er wel vrij snel op, maar nu(nog)ff niet. Ik was vroeger meestal de persoon met uitgaan waar ze aan vroegen van wie of hoe het nummer heette en als ik het dan ff niet wist was het nog gelijk slecht ook lol.

• Jeroentjuh82
Gulli schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 17:23:
[...]

Toch voldoet hij aardig! Maar helaas.
* Gulli komt erachter dat er meer clips veren gebruikten dan hij dacht 🤔
Het is niet u96-heaven lijkt me want zitten wel elementen in uit je beschrijving, maar niet alles

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Schommel? Crush van Paige zit ze dacht ik diverse keren op een schommel, geen idee met een veer :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• BCC
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 22:10
The Eagle schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 21:28:
[...]

Jij bedoelt Madchen van Lucilectric. Die was eerder al genoemd en die was het niet. Ik vind dit wel een hele leuke trouwens, mid 90's eurodance is helemaal mijn ding namelijk en ik breek me de kop er al een paar dagen over.
Haha ik ook :) dune en lucilectric zitten zeker in hetzelfde tijdperk :)

• thealterego1
  • Laatst online: 23:27

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Gulli schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 07:05:
[...]

Ik dacht alleen aan haar linker oog, voor de kijkers rechts dus, en zo’n 5-10 cm lang. Volgens mij was hij een beetje bruinig met een soort tijgerprintje er overheen.
Ik kan ook niks vinden, ik dacht eerst ook aan Million miles from home. Hier staan nog wat clips: https://de-jaren-90.nl/videoclip/baby-d.html en anders toch dokter pop proberen :)

iemand iets leuks?

• Davetc
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 23:49
Is dit hem?

Laava - Wherever You Are

[Voor 33% gewijzigd door Davetc op 22-02-2020 10:05]

• Predje
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 31-03 13:07
Predje schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:37:
Ik zoek een hele lastige!

Hoorde hem op de achtergrond bij VT wonen op SBS6 een paar weken geleden.

Het is een soort lekker rustig dance nummer met een wat hogere mannen zangstem.

Verder totaal geen info, maar mompel het al weken in m'n hoofd.. :P
Zojuist heb ik hem gevonden! (kwam voorbij als achtergrond bij twitchstream)

YouTube: Tame Impala - The Less I Know The Better

• Josk79
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 21:20
Knap gevonden, dat moet hem haast wel zijn, wat zegt @Gulli ?

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

JAAAAAAAA!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

* Gulli danst een rondje door zijn kantoor en is blij dat er nog bijna niemand aan het werk is op dit onchristelijke tijdstip :o

Goed man, Laava, daar was ik dus echt nooit meer opgekomen, al zoveel bekende namen afgezocht maar eindelijk dan gevonden :) Thanks!!

De rest ook bedankt voor het zoeken, het heeft in elk geval voor een leuke playlist gezorgd :)

Ik snap trouwens ook meteen waarom ik dit een leuke clip vond O-)
"she is a licensed fitness trainer in aerobics, body pump and Tae Bo" uhuh...

[Voor 10% gewijzigd door Gulli op 24-02-2020 07:32]

Connaisseur des femmes

• The Eagle

The Eagle

Ja duh dat we hem niet konden vinden. Da's helemaal niet de stijl van Dune, da's begin 00's (2002 - 2004) en zit meer in de stijl van Better of Alone enzo. Al snap ik wel dat je ergens een link met Robert Miles legt. Maar TL;DR zit je in de verkeerde decade te zoeken :P
Voor meer info: Wikipedia: Fernanda Brandão

Wel een lekker nummer ding idd :9

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

The Eagle schreef op maandag 24 februari 2020 @ 10:21:
Ja duh dat we hem niet konden vinden. Da's helemaal niet de stijl van Dune, da's begin 00's (2002 - 2004) en zit meer in de stijl van Better of Alone enzo. Al snap ik wel dat je ergens een link met Robert Miles legt. Maar TL;DR zit je in de verkeerde decade te zoeken :P
Voor meer info: Wikipedia: Fernanda Brandão

Wel een lekker nummer ding idd :9
Haha ja en hij heeft maar 3 weken onderaan de top40 gebungeld, dan kun je lang zoeken natuurlijk! Ik dacht echt dat hij ouder was dan dat! Overigens heeft de producer ook meegewerkt aan nummers van Dune dus ik zat er niet helemáál naast, alleen maar een beetje :+

Ik had de wikipedia-pagina ook gevonden idd, ik ben er achter dat ik een paar duitse afleveringen van Fort Boyard terug moet gaan kijken. Bestaat er ook zoiets als aussendunggemist.de? 8)7

Connaisseur des femmes

• The Eagle

The Eagle

Makkelijkste lijkt mij YouTube: fort boyard deutschland ;)

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:41

Deathchant

Don't intend. Do!

@NtFinshd Weet jij hoe het nummer hier heet:
YouTube: Mark N @ Ground Zero 2015 part 3 of 3

Op 10:06 gaat ie los. Kep nooit een reply gekregen van Mark-N hoe dit nummer heet. Mijn hoop ligt bij jou nu :P

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• NtFinshd
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 31-03 16:40
Deathchant schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:27:
@NtFinshd Weet jij hoe het nummer hier heet:
YouTube: Mark N @ Ground Zero 2015 part 3 of 3

Op 10:06 gaat ie los. Kep nooit een reply gekregen van Mark-N hoe dit nummer heet. Mijn hoop ligt bij jou nu :P
Sorry, zou het echt niet durven zeggen :/ Het is ook niet de beste audio ;)

• LuNaTiC
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Valt dit nog onder muziek dan? :| :+

als in, een bewust gecomponeerd muziekstuk, een nummer met kop & staart? Klinkt als een hoop random noise :X

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:41

Deathchant

Don't intend. Do!

LuNaTiC schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:37:
Valt dit nog onder muziek dan? :| :+

als in, een bewust gecomponeerd muziekstuk, een nummer met kop & staart? Klinkt als een hoop random noise :X
Uh, het topic heet toe "hoe heet dit nummer", dat staat toch los van of iemand dit wel/geen muziek vindt?
Het kan altijd erger. Zoete broodjes ;)

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• Basekid
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20:30
YouTube: RUMBLE Trailer (2021)

Die eerste paar seconden... gitaar solo.

Weet dat het een mega bekend lied is maar weet ff de titel niet meer.... :-( :'(

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

Basekid schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 21:52:
YouTube: RUMBLE Trailer (2021)

Die eerste paar seconden... gitaar solo.

Weet dat het een mega bekend lied is maar weet ff de titel niet meer.... :-( :'(
@Basekid : Sirius van Alan Parsons Project. Gaat op de LP/CD over in Eye in the Sky, een van de meest bekende nummers van APP.

Sirius wordt in de VS veel gebruikt als intro nummer bij sportevenementen: Wikipedia: Sirius (song)

[Voor 33% gewijzigd door gambieter op 29-02-2020 23:34]

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Basekid
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20:30
Bwoah true! Ik zat te googlen op Pink Floyd... thanks!

• vooghel
  • Laatst online: 22:49

vooghel

Cunning linguist

Topicstarter
Alan Parsons was de recording engineer voor Dark Side Of The Moon, dus er was wel een link :)

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• KaiseRRuby
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 31-03 15:29
Zat zojuist ergens op de piste in Italië te wachten en toen hoorde ik een nummer wat sprekend op Dire Straits/Mark Knopfler leek. Ik herkende het nummer niet maar er werd gezegd 'sunday' 'monday' 'she will be back again'

Echt de stijl van Dire Straits wel.

• biomass
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 21:34
8)7 Jij hebt er niks aan, maar ik kwam The Long Road van Mark Knopfler tegen, die ik al enige tijd zocht zonder te weten dat die van Mark was!
Is het niet JJ Cales Someday door o.a. Mark Knopfler? YouTube: MARK KNOPFLER - SOMEDAY Die kan het eigenlijk niet zijn vanwege de tekst. Hoe was de stem van de zanger ??

[Voor 12% gewijzigd door biomass op 02-03-2020 14:55]

• SkyStreaker
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 06:45

SkyStreaker

Draaierig!

Categorie House.

Okay, dit nummer speelt ook in Kees & Co "kastje naar de muur" wanneer Kees in de kast verstopt als haar dochter thuiskomt met een klasgenoot.

Opname, lyrics beginnen bij 40 seconden: https://drive.google.com/...bktonqEo/view?usp=sharing

De videoclip heeft als hoofdrolspeler een Jack-Russel die in A'dam eropuit gaat. Lyrics is heel simpel: "feel me, show me, touch me" - ik dacht eerst Rui da Silva, maar nee :)

Er zit een enorm aanstekelijk piano-rifje in. Als iemand een idee heeft, eeuwige dank!

Niet DaRude, niet The Who, niet Selena Gomez :D

[Voor 15% gewijzigd door SkyStreaker op 02-03-2020 20:14]

Blizzard: Tekknician#2871 MTGA Direct: SkyStreaker#18517

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Niels.68
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 13-03 07:53
SkyStreaker schreef op maandag 2 maart 2020 @ 20:04:

De videoclip heeft als hoofdrolspeler een Jack-Russel die in A'dam eropuit gaat. Lyrics is heel simpel: "feel me, show me, touch me" - ik dacht eerst Rui da Silva, maar nee :)

Deze!

[Voor 72% gewijzigd door Niels.68 op 02-03-2020 22:27]

• dragon2
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
Whaha ik kende dat nummer vaag nog van vroeger, was het aan het opzoeken, klik klik klik maar ik eindigde zojuist met YouTube: Panic! At The Disco's Brendon Urie Sings the DuckTales Theme Song for some reason <shrug> :z

• SkyStreaker

SkyStreaker

Draaierig!

Yessssssssssssss _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Moet gek genoeg ook ineens denken aan een soortgelijk nummer met een kerel die met een nunchaku aan het spelen is volgens mij... Hoe je toch ook van het ene naar het andere komt af en toe..

[Voor 26% gewijzigd door SkyStreaker op 03-03-2020 06:12]

• KaiseRRuby
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 31-03 15:29
biomass schreef op maandag 2 maart 2020 @ 14:53:
8)7 Jij hebt er niks aan, maar ik kwam The Long Road van Mark Knopfler tegen, die ik al enige tijd zocht zonder te weten dat die van Mark was!
Is het niet JJ Cales Someday door o.a. Mark Knopfler? YouTube: MARK KNOPFLER - SOMEDAY Die kan het eigenlijk niet zijn vanwege de tekst. Hoe was de stem van de zanger ??
Yes, thanks. Geen 'sunday', maar someday dus..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tribunus
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 31-03 18:31
Helden,

Zojuist Breaking me van Topic, A7s op de radio gehoord en ik heb het gevoel dat het deuntje vanaf 20 seconden bekend is van een ander liedje. Kom er maar niet achter welke. Ik denk zelf aan een dance / trance nummer.

Iemand een idee?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeroentjuh82
Tribunus schreef op zondag 8 maart 2020 @ 10:45:
Helden,

Zojuist Breaking me van Topic, A7s op de radio gehoord en ik heb het gevoel dat het deuntje vanaf 20 seconden bekend is van een ander liedje. Kom er maar niet achter welke. Ik denk zelf aan een dance / trance nummer.

Iemand een idee?
Meduza - Piece of Your Heart

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 07:12
Helden,

Iemand een idee?
Ik moest aan deze denken
https://youtu.be/KDxJlW6cxRk

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not. Don't follow me, I'm lost too.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tribunus
Jeroentjuh82 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 11:33:
[...]

Meduza - Piece of Your Heart
Helaas, deze bedoel ik niet maar ik heb wel het idee dat er ook invloeden van dit nummer in dit liedje voorkomen.
Ook niet jammer genoeg.

Super vervelend dit, ik heb het idee dat ik het herken maar geen idee waar van :/

Het herkenbare deel zit vooral in de zin I wanna hear you say it cause i cant believe it. :D

Dank voor het meedenken!

[Voor 8% gewijzigd door Tribunus op 08-03-2020 12:01]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 07:12
Tribunus schreef op zondag 8 maart 2020 @ 11:47:
[...]

Helaas, deze bedoel ik niet maar ik heb wel het idee dat er ook invloeden van dit nummer in dit liedje voorkomen.

[...]

Ook niet jammer genoeg.

Super vervelend dit, ik heb het idee dat ik het herken maar geen idee waar van :/

Het herkenbare deel zit vooral in de zin I wanna hear you say it cause i cant believe it. :D

Dank voor het meedenken!
Dat stukje komt mij ook bekend voor. Ik denk hierbij aan een liedje waar die melodie in het refrein zit wat gezongen wordt door een vrouw.

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not. Don't follow me, I'm lost too.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tribunus
TinusTegengas schreef op zondag 8 maart 2020 @ 13:27:
[...]

Dat stukje komt mij ook bekend voor. Ik denk hierbij aan een liedje waar die melodie in het refrein zit wat gezongen wordt door een vrouw.
Heel goed mogelijk. Het viel mij gelijk op dus ik ga er eigenlijk van uit dat het een redelijk bekend nummer is, maar al wel wat ouder. Inschatting is lastig te maken!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Een andere suggestie uit de comments was

YouTube: Jax Jones - Breathe ft. Ina Wroldsen (Official Music Video)

Ik vond er zelf in de verte nog wel iets van Anita Mayer’s Why Tell Me Why in zitten... :+ 7(8)7

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0Henk 'm!

• saveljos
  • Laatst online: 07:41
Ik wil nu ook weten aan welk nummer het mij doet denken. Youtube comments suggeren ook Ocean Drive van Duke Dumont (dat had iemand hier al gepost*)
Heeft er iets van weg maar is niet het nummer wat ik dacht dat ik zocht.

[Voor 10% gewijzigd door saveljos op 08-03-2020 22:00]

• NtFinshd
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 31-03 16:40
Zit te denken aan Imany - Don’t be so shy (Filatov & Karas Remix)

YouTube: Imany - Don't Be So Shy (Filatov & Karas Remix) / Official Music Video

• Nivida_intel
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 31-03 16:58

Nivida_intel

In future permantly offline

In dit filmpje hoor ik vanaf 1:20 iets heel bekends
YouTube: Rondleiding door de supermarkt
Alleen ik kan er niet meer op komen....

One day you'll leave this world behind, so live a life you will remember

• Typnix
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 00:16
Ik ben een tijdje op zoek naar een nummer die vermoedelijk ergens in eind jaren zeventig begin jaren tachtig is uitgekomen.

Het nummer zelf is een zeer uptempo popnummer wat gezongen wordt door een vermoedelijk Italiaanse zangeres met hoge opera uithalen in de coupletten.

Tegen het eind van het nummer hoor je ook het geluid van een electroshock. Het nummer lijkt ook te gaan over electroshock. Maar ik kan daar niks op vinden.

• Guillermow93
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 27-03 21:07
Ik ben op zoek naar een nummer waarin een persoon verkleed als een eend (geel pak) doet breakdancen.

Ik heb al gezocht op Blasterjaxx, Bassjackers, Quintino, Oliver Heldens, Showtek, Marshmello en Sander van Doorn maar ik vind het niet meer. Het is echt een videoclip die blijft hangen, die persoon in het pak doet breakdancen en er loopt een dame in die clip met een lollie.

Weet iemand wat ik bedoel?

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 01:45

• Typnix
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 00:16
Typnix schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:19:
Ik ben een tijdje op zoek naar een nummer die vermoedelijk ergens in eind jaren zeventig begin jaren tachtig is uitgekomen.

Het nummer zelf is een zeer uptempo popnummer wat gezongen wordt door een vermoedelijk Italiaanse zangeres met hoge opera uithalen in de coupletten.

Tegen het eind van het nummer hoor je ook het geluid van een electroshock. Het nummer lijkt ook te gaan over electroshock. Maar ik kan daar niks op vinden.
Alsnog gevonden.

YouTube: Mauro Sabbione - Matia Bazar - Elettrochoc - Tango 1983

• Nivida_intel
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 31-03 16:58

Nivida_intel

In future permantly offline

One day you'll leave this world behind, so live a life you will remember

• The Eagle

The Eagle

Guillermow93 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 11:38:
Ik ben op zoek naar een nummer waarin een persoon verkleed als een eend (geel pak) doet breakdancen.

Ik heb al gezocht op Blasterjaxx, Bassjackers, Quintino, Oliver Heldens, Showtek, Marshmello en Sander van Doorn maar ik vind het niet meer. Het is echt een videoclip die blijft hangen, die persoon in het pak doet breakdancen en er loopt een dame in die clip met een lollie.

Weet je zeker dat het een eend is? Ken de clip niet, maar iets met een geel pak doet mij meteen aan Flat Beat van Mr Oizo denken.
Mocht het die niet zijn ben ik wel heel benieuwd wat het wel is :D

• Jeroentjuh82

Freestylers - Push Up?

[Voor 8% gewijzigd door Jeroentjuh82 op 21-03-2020 20:38]

• Sharky
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 31-03 19:37

Sharky

Skamn Dippy!

Een half jaar geleden of zo stond in de Mad Decent weekly playlist op Spotify een elektronisch nummer dat -volgens mij- van een artiest was die 'Based god' heet. Het was een nummer met weinig lyrics, alleen sprekende vrouwenstem en het nummer viel nogal op door alle rare effecten die over die stem waren gegooid. Beetje horror-achtige effecten. Er zat een zware maar langzame beat onder het nummer. Eerder kon je zien welke nummers uit een playlist zijn verwijderd op Spotify maar nu kan dat geloof ik niet meer. Iemand een idee wie ik zoek? Het is niet Lil B, die zit in een heel ander genre.

Portfolio // Bruiloftsfotografie

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 02:02

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik kom alleen maar Lil B tegen als 'Based God', maar die spit zijn lyrics als een malle :P
Weet je zeker dat het based god is?

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Outerspace schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 15:24:
Ik kom alleen maar Lil B tegen als 'Based God', maar die spit zijn lyrics als een malle :P
Weet je zeker dat het based god is?
Nou ik *was* daar heel zeker van :P Maar omdat ik er niks over kan vinden twijfel ik inmiddels wel.

• P-Rock
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 31-03 18:03

Deze?

[Voor 6% gewijzigd door P-Rock op 26-03-2020 02:10]

• Guillermow93
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 27-03 21:07
Nee dat is me ook niet. Het is echt van een bekende artiest. Ik kom er gewoon niet meer op...

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

• Daos
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Sharky schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 15:22:
Een half jaar geleden of zo stond in de Mad Decent weekly playlist op Spotify een elektronisch nummer dat -volgens mij- van een artiest was die 'Based god' heet. Het was een nummer met weinig lyrics, alleen sprekende vrouwenstem en het nummer viel nogal op door alle rare effecten die over die stem waren gegooid. Beetje horror-achtige effecten. Er zat een zware maar langzame beat onder het nummer. Eerder kon je zien welke nummers uit een playlist zijn verwijderd op Spotify maar nu kan dat geloof ik niet meer. Iemand een idee wie ik zoek? Het is niet Lil B, die zit in een heel ander genre.
Dit komt een beetje in de buurt:

Langzame beat, sprekende vrouwenstem. Alleen geen horror-achtige effecten. Ik zou het eerder zwoel noemen.

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Daos schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 22:04:
[...]

Dit komt een beetje in de buurt:
[Video: Peggy Gou - Starry Night]

Langzame beat, sprekende vrouwenstem. Alleen geen horror-achtige effecten. Ik zou het eerder zwoel noemen.
Het komt niet echt in de buurt van wat ik zoek. Het nummer is langzamer, duisterder en gebruikt eigenlijk helemaal niet zoveel instrumenten. Lyrics zijn ook heel beperkt en repetitief. Tempo en beat is meer zoals YouTube: Big Freedia, Diplo, DJ Snake - Drop (Official video)

• heuveltje
  • Laatst online: 06:50

heuveltje

KoelkastFilosoof

Iets anders.

Ben op zoek naar eem nederlandstalig nummer van acda en de munnick. Of tenminste ik dacht dat het van hun was, het is in iedergeval in die stijl.

Het gaat over zijn moeder en de "circle of life". Liedje is een beetje in 2en gedeelt, Hoe de zanger opgroeit, en zijn relatie met zijn moeder, tot hij volwassen word en de moeder langzaam bejaard en dood gaat

Dingen als
1 Op al je mooie schorten, heb ik wel eens gekotst als baby.
en later
Op al mijn mooie blouzen heb jij wel eens gemorst.

Je zou zeggen dat het simpel genoeg te vinden moest zijn, maar ik kan het niet vinden :(

[Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 28-03-2020 12:38]

“I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.” ― Terry Pratchett

• Rob310
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21:56

Rob310

kermisfanaat

heuveltje schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 12:37:
Iets anders.

Ben op zoek naar eem nederlandstalig nummer van acda en de munnick. Of tenminste ik dacht dat het van hun was, het is in iedergeval in die stijl.

Het gaat over zijn moeder en de "circle of life". Liedje is een beetje in 2en gedeelt, Hoe de zanger opgroeit, en zijn relatie met zijn moeder, tot hij volwassen word en de moeder langzaam bejaard en dood gaat

Dingen als
1 Op al je mooie schorten, heb ik wel eens gekotst als baby.
en later
Op al mijn mooie blouzen heb jij wel eens gemorst.

Je zou zeggen dat het simpel genoeg te vinden moest zijn, maar ik kan het niet vinden :(
Misschien van Veldhuis & Kemper?
Ik heb jaren gedacht dat 'ik wou dat ik jou was' van Acda en de Munnick was....

De meeste computerproblemen ontstaan tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord

• heuveltje
  • Laatst online: 06:50

heuveltje

KoelkastFilosoof

Rob310 schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 14:39:
[...]

Misschien van Veldhuis & Kemper?
Ik heb jaren gedacht dat 'ik wou dat ik jou was' van Acda en de Munnick was....
thanx. dat was het inderdaad
YouTube: Omgekeerd - Veldhuis & Kemper
opeens in 2 seconden gevondne.

We zullen het er maar op houden dat ik nu ff niet helemaal helder kan denken.

[Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 28-03-2020 15:29]

“I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.” ― Terry Pratchett

• Davetc
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 23:49
SkyStreaker schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 05:58:
[...]

Yessssssssssssss _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Moet gek genoeg ook ineens denken aan een soortgelijk nummer met een kerel die met een nunchaku aan het spelen is volgens mij... Hoe je toch ook van het ene naar het andere komt af en toe..
Ik heb een vermoeden dat je deze bedoelt :9

• SkyStreaker

SkyStreaker

Draaierig!

En ik zal je zeggen, dat ook DIE in mijn hoofd zat, die had ik niet verwacht :) Geweldig! _/-\o_

• _NooT_
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 31-03 09:03
Sharky schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 15:22:
Qua omschrijving denk ik aan Ic3peak.
Echter kan ik geen connectie maken met 'based god'.

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

_NooT_ schreef op zondag 29 maart 2020 @ 20:03:
[...]

Qua omschrijving denk ik aan Ic3peak.
Echter kan ik geen connectie maken met 'based god'.
Het komt er wel een beetje in de buurt, het nummer dat ik zoek klinkt wat minder hysterisch :P

Het effect over de vocals is een beetje zoals ze vaak in horrorfilms doen met kinderstemmen. Soort van echo, alsof wat er gezegd wordt heel vaak wordt herhaald en dan van ver lijkt te komen. Geen idee hoe dat effect heet. Ook een beetje zoals de eerste 5 seconden van YouTube: Jules Unlimited Intro

Acties:
  • +1Henk 'm!

• saveljos
  • Laatst online: 07:41
saveljos schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:58:
Ik wil nu ook weten aan welk nummer het mij doet denken. Youtube comments suggeren ook Ocean Drive van Duke Dumont (dat had iemand hier al gepost*)
Heeft er iets van weg maar is niet het nummer wat ik dacht dat ik zocht.
Helden,

Iemand een idee?
Ik denk dat ik hem gevonden heb :*) :*)

YouTube: Keep This Fire Burning - Beverley Knight

Of de club versie

YouTube: Bolier & Joe Stone - Keep This Fire Burning (Official Music Video)

• Tribunus
De overeenkomst is in ieder geval overduidelijk :*) knap gevonden! Helaas niet het nummer wat ik zoek. Maar in ieder geval goed om te weten dat het nog iemand bezig houdt :D

• Rob310
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21:56

Rob310

kermisfanaat

Tribunus schreef op maandag 30 maart 2020 @ 20:51:
[...]

De overeenkomst is in ieder geval overduidelijk :*) knap gevonden! Helaas niet het nummer wat ik zoek. Maar in ieder geval goed om te weten dat het nog iemand bezig houdt :D
Bedoel je toevallig ook niet:

YouTube: Felix Jaehn - Ain't Nobody (Loves Me Better) (Official Video) ft. Ja...

De meeste computerproblemen ontstaan tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord

• nielsgaastra
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 31-03 16:42
Tribunus schreef op maandag 30 maart 2020 @ 20:51:
[...]

Het doet mij denken aan Happy Together:

Origineel:

Of de iets stevigere versie:

[Voor 4% gewijzigd door nielsgaastra op 31-03-2020 11:08]

Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True