Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoe heet dit nummer? Deel 42 Overzicht

Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 15:06
AW_Bos schreef op woensdag 20 november 2019 @ 11:51:
[YouTube: RMB - Spring (Official Video HD)]

Zojuist hoorde ik dit liedje tijdens de 90' top 538 op Radio 538.

Vanaf 2:07 hoorde ik een bekend deuntje wat ik al een tijdje naar opzoek was. Is dit als cover afkomstig uit een ander nummer?
Voorzover ik weet hebben ze alleen deze sample erin van een track van 3 jaar daarvoor:

En dat stuk van 2:07 is juist een bewerking daarvan.

(Manitou = Rolf Maier Bode = RMB)

[Voor 5% gewijzigd door Chiron op 20-11-2019 12:15]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• XNL073
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 14:58
Er is een nieuw nummer van Snelle. Die heet Kapitein. Het begin van die beat komt me heel bekend voor van een nummer van Eminem. Ik kan er niet op komen. Kan iemand mij van deze stress af helpen? Of ik zit er helemaal naast.

YouTube: Snelle - Kapitein (Prod. Jimmy Huru)

• Megatron
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 24-03 14:20

Megatron

Intergalactic Planetary

XNL073 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 11:27:
Er is een nieuw nummer van Snelle. Die heet Kapitein. Het begin van die beat komt me heel bekend voor van een nummer van Eminem. Ik kan er niet op komen. Kan iemand mij van deze stress af helpen? Of ik zit er helemaal naast.

Hmm... ik snap wel wat je bedoelt. Mij deed het een beetje denken aan Eminem - Kim.

Fix the cigarette lighter.

• XNL073
Hmm dat is hem niet als ik het zo hoor :'(

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Nu online

Stan? :P

Recent nummer van Eminem of wel +5 jaar oud?

fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020

• Hermaniak88
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 14:06

Like Toy Soldiers van Eminem heeft ook een soortgelijk deuntje volgens mij?

• XNL073
Ari Gold schreef op donderdag 21 november 2019 @ 22:27:
[...]

Stan? :P

Recent nummer van Eminem of wel +5 jaar oud?
Ik durf het echt niet te zeggen. Ik luister bijna alleen maar Eminem maar ik kan hem echt niet plaatsen. En het komt me zo bekend voor. Maar misschien zit ik er wel gewoon helemaal naast.

• Chiron
Gaat het om de beat of dat sampletje voordat de beat begint?
De beat zelf doet me erg denken aan:

(Dr Dre produceert alle beats voor Eminem)

Deze kan ook nog, is iets 'droger':

[Voor 23% gewijzigd door Chiron op 22-11-2019 09:52]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Ari Gold
  • Nu online
XNL073 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:28:
[...]

Ik durf het echt niet te zeggen. Ik luister bijna alleen maar Eminem maar ik kan hem echt niet plaatsen. En het komt me zo bekend voor. Maar misschien zit ik er wel gewoon helemaal naast.
Als het om de sample stijl gaat denk ik aan Killshot en Lucky You.

• Dwarlorf
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 15:16

Dwarlorf

Muziek connoisseur

Het is gewoon vrij generiek.

We don't sell our souls anymore, give it away for free -Sleaford Mods | Rip Bushwick Bill

• XNL073
Chiron schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 09:50:
Gaat het om de beat of dat sampletje voordat de beat begint?
Het gaat inderdaad om de sample. Maar het zal wel gewoon iets generieks zijn.

• areanet
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 06-12-2019
Ik ben opzoek naar de titel en artiest van het nummer dat op de achtergrond te horen is in de volgende video.
Het nummer is te horen tussen 6:40 en 6:57

Alvast bedankt.

[Voor 3% gewijzigd door areanet op 06-12-2019 15:36]

• DarkAllMan
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 09:38
areanet schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 15:30:
Ik ben opzoek naar de titel en artiest van het nummer dat op de achtergrond te horen is (in de Zillion >:) ) in de volgende video.
Het nummer is te horen tussen 6:40 en 6:57

[YouTube: VTM Telefacts: De Strijd om de deur. Reportage Portiers Zillion La Rocca]

Alvast bedankt.

• areanet
  • Laatst online: 06-12-2019
Bedankt DarkAllMan dat is hem inderdaad.

• _ferry_
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

De panfluit achtige muziek in dit filmpje. Die komt mij echt mega bekend voor, niet Ed Sheeran volgens mij, maar ik en GF Komen er niet uit :+
Volgens mij met een tekst in de trand van "if i can't...."

• kozue
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 09:16
Misschien een beetje vreemde vraag maar volgens mij past ie nog wel in dit topic. De kans dat iemand hier iets over weet lijkt me heel klein, maar ik kan het altijd proberen toch? ;)

Ik zoek niet een muzieknummer maar een speciale radio uitzending van halverwege jaren '90 (exacte jaartal weet ik niet meer, misschien 95/96?). Ik ben er zo'n 80% zeker van dat het op 3FM was, ergens in de avond. Het was volgens mij een uitzending van een uur en was geen muziek maar een soort "audio art". Ik kan me er niet super veel meer van herinneren, omdat het voornamelijk samplewerk was en geen melodie die je makkelijk onthoudt, maar een fragment er uit ging ongeveer zo:

Een mannelijke presentator op radio of TV roept iets met een Brits accent als "they taught a computer how to sing, and to accompany itself", gevolgd door 1:06 - 1:13 uit dit filmpje. Daarna verdwijnt het volgens mij in ruis of een fadeout en begint er iets anders. Ik weet het, niet super veel om mee te werken, en een hele tijd geleden, maar misschien is er hier nog iemand bij wie dit een belletje doet rinkelen en er iets over kan roepen?

Ik had m toen opgenomen op een cassette, maar heb een jaar of 10 geleden al m'n cassettes weggegooid omdat ik geen werkend deck meer had, niet kon voorstellen dat ik er ooit nog een ging kopen, en ik dacht dat alles "toch wel op internet te vinden was", wat wellicht klopt voor al die getapete CD's en losse nummers, maar niet voor dit soort speciale uitzendingen ;) Ik had ook nog een tape met Brainsessions van Ad Visser, die ze gewoon een keer in z'n geheel op de radio draaiden, maar die is ook op CD uitgebracht en dus niet zo moeilijk te vinden ;) Het kan zijn dat meneer Visser ook iets met bovenstaande te maken heeft (het werd beide op dezelfde zender uitgezonden), maar dat is maar een vage gok en eigenlijk nergens op gebaseerd behalve dat het beide non-muziek op de radio was.

• Onbekend
  • Registratie: juni 2005
  • Nu online
_ferry_ schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 19:18:
[YouTube: 阿木爷爷制作竹杯子,自然环保很好看]
De panfluit achtige muziek in dit filmpje. Die komt mij echt mega bekend voor, niet Ed Sheeran volgens mij, maar ik en GF Komen er niet uit :+
Volgens mij met een tekst in de trand van "if i can't...."
Bedoel je misschien deze? Nik Kershaw - The Riddle

Speel ook Airplane Manager en Repeat

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@kozue Wat ik kan vinden zijn meerdere uitzendingen van de VPRO. Helaas staan deze specifieke uitzendingen niet online maar zijn wel ter plekke te beluisteren http://in.beeldengeluid.n...ViewableResultsOnly=false
Helaas kunnen we dit materiaal niet online aanbieden vanwege auteursrechtelijke beperkingen.
Wil je het toch beluisteren? Als het gedigitaliseerd is, kan dat op werkdagen bij de klantenservice van Beeld en Geluid.
Maar gezien de match op audio art, vaag = VPRO en 1992 lijkt het me misschien de reis waard (of beter eerst even bellen/mailen. Ze hebben voor mij ook ooit eens een televisiefilm op DVD gezet tegen vergoeding nadat ze toestemming van de maker hadden gekregen).

Ze hebben een mega archief en zijn er (terecht) trots op dus ik zou daar even proberen.

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

• kozue
Thanks @franssie. Interessant archief. Er zal inderdaad nog wel ergens een opname van bestaan, al is het alleen al bij degene die het ooit gemaakt heeft. Maar 1992 is te vroeg (het was sowieso later dan 1993), en “audio art” was een term die ik er zelf aan heb gegeven, niet hoe ze het in die tijd genoemd zouden hebben. Ook geen idee op welke omroep het uitgezonden werd. VPRO zou kunnen, maar het kan net zo goed een van de vele anderen zijn geweest...

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Nu online
https://www.kickstarter.c...sult=project&term=Tone%20

Kent iemand het liedje uit deze kickstarter reclame? Shazam kent hem niet.

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 13:49
kozue schreef op woensdag 11 december 2019 @ 11:33:
Misschien een beetje vreemde vraag maar volgens mij past ie nog wel in dit topic. De kans dat iemand hier iets over weet lijkt me heel klein, maar ik kan het altijd proberen toch? ;)

Ik zoek niet een muzieknummer maar een speciale radio uitzending van halverwege jaren '90 (exacte jaartal weet ik niet meer, misschien 95/96?). Ik ben er zo'n 80% zeker van dat het op 3FM was, ergens in de avond. Het was volgens mij een uitzending van een uur en was geen muziek maar een soort "audio art". Ik kan me er niet super veel meer van herinneren, omdat het voornamelijk samplewerk was en geen melodie die je makkelijk onthoudt, maar een fragment er uit ging ongeveer zo:

Een mannelijke presentator op radio of TV roept iets met een Brits accent als "they taught a computer how to sing, and to accompany itself", gevolgd door 1:06 - 1:13 uit dit filmpje. Daarna verdwijnt het volgens mij in ruis of een fadeout en begint er iets anders. Ik weet het, niet super veel om mee te werken, en een hele tijd geleden, maar misschien is er hier nog iemand bij wie dit een belletje doet rinkelen en er iets over kan roepen?

Ik had m toen opgenomen op een cassette, maar heb een jaar of 10 geleden al m'n cassettes weggegooid omdat ik geen werkend deck meer had, niet kon voorstellen dat ik er ooit nog een ging kopen, en ik dacht dat alles "toch wel op internet te vinden was", wat wellicht klopt voor al die getapete CD's en losse nummers, maar niet voor dit soort speciale uitzendingen ;) Ik had ook nog een tape met Brainsessions van Ad Visser, die ze gewoon een keer in z'n geheel op de radio draaiden, maar die is ook op CD uitgebracht en dus niet zo moeilijk te vinden ;) Het kan zijn dat meneer Visser ook iets met bovenstaande te maken heeft (het werd beide op dezelfde zender uitgezonden), maar dat is maar een vage gok en eigenlijk nergens op gebaseerd behalve dat het beide non-muziek op de radio was.
Is dit iets wat jou verder kan helpen?
AD VISSER & THE AMSTERDAM COMPUTER ENSEMBLE - CANON
CANON IN D– AD VISSER & THE AMSTERDAM COMPUTER ENSEMBLE
http://www.advisser.nl/index.html#bio
Alegro
https://dutchcharts.nl/sh...nsemble&titel=Canon&cat=s

Video
YouTube: Ad Visser: The Amsterdam Computer Ensemble (1990, Amiga)

nog een video
YouTube: AVRO - The Amsterdam Computer Ensemble (27-9-1990)

[Voor 7% gewijzigd door Mel33 op 22-12-2019 11:07]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• kozue
@Mel33 Bedankt voor de suggestie. Ik kan er nergens audio van vinden maar ik denk niet dat dat het is. Dat is al een release uit 1990, en iets van 7” formaat, terwijl dit langer was (volgens mij een uur) en halverwege de jaren 90 werd uitgezonden.

• Maverick24
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01-04 23:07
Beste Tweakers,

Kan iemand mij vertellen om welk nummer dit gaat? De gebruikelijke Shazam/Soundhound krijgt 'm helaas niet gevonden..

https://soundcloud.com/th...m-rooom-lo-vestad#t=21:35

(Vanaf 21:35 voor de mobiele gebruikers)

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14:42

sjaool

Every life should have 9 cats

Maverick24 schreef op zondag 22 december 2019 @ 23:03:
Beste Tweakers,

Kan iemand mij vertellen om welk nummer dit gaat? De gebruikelijke Shazam/Soundhound krijgt 'm helaas niet gevonden..

De tracklisting staat op Facebook staat in het bericht onder de Soundcloud mix.

"When you grow up your heart dies"

• basjo
  • Laatst online: 27-02 07:54
Ik ben tijd opzoek naar een muziekclip
Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien.
Het gaat om het volgende er staan dames te dansen in lingerie of sexy kort broekje op een balkon.
Wie heeft er een idee.

• Ari Gold
  • Nu online
sjaool schreef op maandag 23 december 2019 @ 10:34:
[...]

[YouTube: Azari & III - Hungry for the power (Jamie Jones remix)]

De tracklisting staat op Facebook staat in het bericht onder de Soundcloud mix.
Hoop dat je zelf wel geluisterd hebt, maar dat klopt niet. De tracklist is van de Boom Room zelf en niet van de guestmixes.
Maverick24 schreef op zondag 22 december 2019 @ 23:03:
Beste Tweakers,

De track is Lövestad - Laridae (unreleased). Ook te horen in hun Marktkantine set
https://soundcloud.com/lovestad/liveset-2019-mk

[Voor 35% gewijzigd door Ari Gold op 25-12-2019 14:21]

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14:42

sjaool

Every life should have 9 cats

Ari Gold schreef op woensdag 25 december 2019 @ 14:15:
[...]

Hoop dat je zelf wel geluisterd hebt, maar dat klopt niet. De tracklist is van de Boom Room zelf en niet van de guestmixes.

[...]

De track is Lövestad - Laridae (unreleased). Ook te horen in hun Marktkantine set
https://soundcloud.com/lovestad/liveset-2019-mk
Zeker wel geluisterd. Die lijst staan de gebruikte nummers in. De bassline van dat nummer is gebruikt.

"When you grow up your heart dies"

• Chiron
basjo schreef op woensdag 25 december 2019 @ 07:13:
Ik ben tijd opzoek naar een muziekclip
Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien.
Het gaat om het volgende er staan dames te dansen in lingerie of sexy kort broekje op een balkon.
Wie heeft er een idee.

:?

[Voor 7% gewijzigd door Chiron op 27-12-2019 17:01]

• Jwiering
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 07-01 18:36
sjaool schreef op woensdag 25 december 2019 @ 22:07:
[...]

Zeker wel geluisterd. Die lijst staan de gebruikte nummers in. De bassline van dat nummer is gebruikt.
Dit is een eigen onuitgebrachte plaat van Lövestad, live uitgevoerd op de radio. De plaat uit de Youtube link heeft hier niets mee te maken. Deze werd gedraaid om 21:00 door Gijs (radio-dj). Lövestad deed een liveset van 22:30 tot 23:00.

• saveljos
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 14:41
Dit weekend met stappen voor de tweede keer(of vaker) een nummer gehoord van de bekende Los del Río - Macarena. Maar dan met een veeeel betere drop.
Ik krijg op YouTube niet gevonden welk nummer dat is. Ik vermoed dat hij is uitgebracht onder een andere naam. Dat "hey macerena" komt wel voor in het nummer. Maar een stuk minder gepraat dan in alle remixen die ik wel gevonden krijg.
Het is tevens niet het nieuwe nummer van Tyga. Ik zoek denk ik de club versie. En mijn gevoel zegt dat hij in 2019 of misschien 2018 is uitgekomen.

Weet iemand misschien welk nummer ik bedoel? O-)

• The Eagle
  • Laatst online: 14:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Deze is het vast niet? :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• saveljos
Dat dat goed genoeg was om uitgezonden te worden op tmf :+ .
Maar nee niet helemaal nee :P

• kozue
saveljos schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 13:31:
[...]

Dat dat goed genoeg was om uitgezonden te worden op tmf :+ .
Maar nee niet helemaal nee :P
In die tijd wel hoor. Gabber was toen helemaal in, dus dit soort dingen ook ;)

Misschien kun je Mas Macarena van Gente De Zona eens proberen, misschien dat je die bedoelt?

• The Eagle

The Eagle

Happy hardcore he, niet gaan schelden :P
Heb het CD singletje nog hier liggen ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15:14

Deathchant

Don't intend. Do!

Voor alle industrial strength liefhebbers: had 't al eens gevraagd in 2019, maar ik weet 't nog steeds niet...Het ultieme gebeuk op 4:50 is gewoon meer dan 1337. Die moet ik gewoon hebben! Hoe heet dat nummer?
YouTube: Tripped @ Dominator 2019 part 1

[Voor 48% gewijzigd door Deathchant op 02-01-2020 16:50]

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• NtFinshd
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 11:49
Deathchant schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 16:47:
Voor alle industrial strength liefhebbers: had 't al eens gevraagd in 2019, maar ik weet 't nog steeds niet...Het ultieme gebeuk op 4:50 is gewoon meer dan 1337. Die moet ik gewoon hebben! Hoe heet dat nummer?
Goede vraag, welke DJ draaide op dat moment? Dan word het al wat makkelijker..

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

NtFinshd schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 16:55:
[...]

Goede vraag, welke DJ draaide op dat moment? Dan word het al wat makkelijker..
Tripped :)
Het vorige nummer, rond 2:20 is Tripped - Fuckin Child.

[Voor 19% gewijzigd door Deathchant op 02-01-2020 16:57]

• NtFinshd
Vandaar de titel 8)7 Neem aan dat je al zijn platen al door gelopen ben? Ken hem niet maar lijkt me dat het nummer die je zoekt niet van hem is wat dan vrij lastig zoeken word..

• kozue
The Eagle schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 16:15:
Happy hardcore he, niet gaan schelden :P
Heb het CD singletje nog hier liggen ;)
Nee hoor, Fuck The Macarena was geen happy hardcore. Misschien voor de echte gabbers ook geen gabber, maar voor happy hardcore heb je meer nodig dan alleen maar een beukbeat. Daar hoort ook melodie bij.

Ik heb m hier overigens ook nog ergens op een oude verzamelCD staan ;)

• Chillz
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14:51
"Fuck Macarena" stond ook met een versie op Thunderdome (15)
Misschien dan wel niet dezelfde versie als wat in de clip zit.
Toendertijd was het erg gebruikelijk om van heel veel platen meerdere versies te hebben (een Harcore/Gabber, een Happy Hardcore remix, een radioversie... dan vaak ook nog een lange en een korte versie, in verband met intro/outtro voor het mixen... en verzin maar op)

Leeg - Sinds 20180907

• saveljos
Lijkt erop dat ik hem heb gevonden.
https://soundcloud.com/dj...it-macarena-free-download
Bedankt voor het meedenken iig.

• Ryur
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 01-04 22:57
_/-\o_
Ik was jaren opzoek naar dit nummer! Jeugdherinneringen, kon hem alleen nooit vinden!

• LukasW
  • Registratie: september 2013
  • Nu online
Deathchant schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 16:47:
Is het: YouTube: Angernoizer - Bomb Da Drop ?

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@LukasW Nee dat is em niet. Bass is anders. Hij lijkt wel op fucking child van Tripped...
Overigens die bomb da drop is ook vet :) Geen geauwhoer, gewoon rammen :)

@NtFinshd Hier hoor je em ook:
YouTube: Tripped vs Striker Live at Masters of Hardcore Tournament of Tyrants
gvd, deze hele mix is vet!

[Voor 36% gewijzigd door Deathchant op 08-01-2020 15:28]

• Jeanke117
  • Registratie: mei 2016
Ik ben op zoek naar het nummer met de volgende woorden in:

"If I...."
"Tel me one that can please here....."
"Tell me woman" (volgens mij)

Is een nummer met zo rond de 120 bpm. Had hem vandaag op de radio gehoord maar weet niet welk nummer dit is. Is volgens mij een wat ouder nummer met synthesizers in?

• Roamor
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online
Jeanke117 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 20:32:
Ik ben op zoek naar het nummer met de volgende woorden in:

"If I...."
"Tel me one that can please here....."
"Tell me woman" (volgens mij)

Is een nummer met zo rond de 120 bpm. Had hem vandaag op de radio gehoord maar weet niet welk nummer dit is. Is volgens mij een wat ouder nummer met synthesizers in?
Deze?

• Jeanke117

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeanke117
https://drive.google.com/...i7p9fdCk/view?usp=sharing

Beetje cringe maar zo klinkt het nummer op het exacte tempo. Op het laatste moet je zelf maar even de tekst "Tell me one that can please her....." invullen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Q
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 14:48

Q

Au Contraire, mon capitaine!

Ik heb een nummer in mijn hoofd zitten uit mijn jeugd wat ik niet kan terug vinden. Ik ken het uit de jaren 80 of begin jaren negentig. Maar het kan best een ouder nummer zijn, ik heb geen idee.

Het klinkt zo: <insert ugly piano tune here>

Heeft iemand enig idee?

Ik kon geen Engels toen ik dat nummer hoorde maar het staat me bij dat de woorden Yellow en Moon (of iets wat fonetisch er op lijkt) in de text voor kwamen.

Iemand enig idee? Ik kan het niet vinden.

[Voor 5% gewijzigd door Q op 05-01-2020 23:37]

Blog | 71TB NAS | 450MB/s over Gigabit | Thinking about ZFS for NAS? | The Perfect NAS

• Niels.68
  • Laatst online: 13-03 07:53
Q schreef op zondag 5 januari 2020 @ 23:36:
Ik heb een nummer in mijn hoofd zitten uit mijn jeugd wat ik niet kan terug vinden. Ik ken het uit de jaren 80 of begin jaren negentig. Maar het kan best een ouder nummer zijn, ik heb geen idee.

Het klinkt zo: <insert ugly piano tune here>
Goed gepield op de piano!

• Q
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 14:48

Q

Au Contraire, mon capitaine!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Fantastisch! Hartelijk bedankt. Ik kon het echt niet vinden. Het nummer moet ik hebben gehoord toen ik een jaar of 9 of 10 was.

Het is niet het hoogtepunt in de muziek geschiedenis (leuk nummertje evengoed) maar op een gegeven moment dan kun je het niet vinden en dan wil je het gewoon weten. :+

Blog | 71TB NAS | 450MB/s over Gigabit | Thinking about ZFS for NAS? | The Perfect NAS

• NtFinshd
@Deathchant beetje late reactie maar de video van je linkje is verwijderd 8)7

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

NtFinshd schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 15:31:
@Deathchant beetje late reactie maar de video van je linkje is verwijderd 8)7
Ik zie het :'( Ik heb gelukkig de MP3 ervan, maar goed. Ik zal eens op zoek gaan of er nog andere duidelijkere filmpjes te vinden zijn waarop het nummer speelt. Kep nog niks gevonden.

EDIT: ik kan je de mp3 sturen? Is wel een uur :) Wel een uur flink rammen!

[Voor 9% gewijzigd door Deathchant op 08-01-2020 15:40]

• NtFinshd
Deathchant schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 15:35:
[...]

Ik zie het :'( Ik heb gelukkig de MP3 ervan, maar goed. Ik zal eens op zoek gaan of er nog andere duidelijkere filmpjes te vinden zijn waarop het nummer speelt. Kep nog niks gevonden.

EDIT: ik kan je de mp3 sturen? Is wel een uur :) Wel een uur flink rammen!
Misschien dat je dan meer resultaat krijg. Heb zelf even zitten zoeken maar is knap lastig om het nummer te achterhalen. Ben verder ook niet zo bekend met Tripped. Anders een DM naar hem sturen ;)

• Steefmeister
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 13:56
Aan het einde van iedere 'Internetgekkies' is een zelfde nummer te horen: YouTube: De Internetgekkies van de maand December 2019

Wanneer ik dit shazam krijg ik Johnny Bl4ze - Going internationale, Dit klopt volgens mij niet want ik kan het nummer niet vinden. Ik ken het nummer goed, heb het nummer meerdere malen gehoord, maar kan niet meer op titel/artiest komen.

Shazam geeft niet het goede resultaat. Wie wel :)

EDIT: Na poging 4 kreeg ik het goede resultaat: Yeah Yeah Yeahs - Heads will Roll (A-trax remix) _/-\o_

[Voor 10% gewijzigd door Steefmeister op 09-01-2020 09:46]

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

NtFinshd schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 15:44:
[...]

Misschien dat je dan meer resultaat krijg. Heb zelf even zitten zoeken maar is knap lastig om het nummer te achterhalen. Ben verder ook niet zo bekend met Tripped. Anders een DM naar hem sturen ;)
DM naar hem?

Op discogs staat een emailadres. Dus kep 't gevraagd. Eens kijken of ik uberhaupt iets terugkrijg. Ik hoop dat ie me weer fatsoenlijk kan laten slapen ;)

EDIT: @NtFinshd hij heeft ook nog antwoord gegeven: Delta 9 & Tripped - Shit Blizzard: YouTube: Delta 9 & Tripped - S**t Blizzard

Hij is alleen wat langzaam. In dat filmpje van dominator is het toch zeker 240 bpm ofzo. Dus ik ga wel weer even met FL studio 12 aan de slag :P

[Voor 25% gewijzigd door Deathchant op 09-01-2020 14:21]

• Jeanke117
Steefmeister schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 09:40:
Aan het einde van iedere 'Internetgekkies' is een zelfde nummer te horen: YouTube: De Internetgekkies van de maand December 2019

Wanneer ik dit shazam krijg ik Johnny Bl4ze - Going internationale, Dit klopt volgens mij niet want ik kan het nummer niet vinden. Ik ken het nummer goed, heb het nummer meerdere malen gehoord, maar kan niet meer op titel/artiest komen.

Shazam geeft niet het goede resultaat. Wie wel :)

EDIT: Na poging 4 kreeg ik het goede resultaat: Yeah Yeah Yeahs - Heads will Roll (A-trax remix) _/-\o_
Heads will roll heet het nummer: YouTube: Project X - Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll ( A-Track Remix ) (m...

In dat YouTube fragment zal er wel een remix zij gebruikt.

• NtFinshd
Deathchant schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 11:40:
[...]

DM naar hem?

Op discogs staat een emailadres. Dus kep 't gevraagd. Eens kijken of ik uberhaupt iets terugkrijg. Ik hoop dat ie me weer fatsoenlijk kan laten slapen ;)

EDIT: @NtFinshd hij heeft ook nog antwoord gegeven: Delta 9 & Tripped - Shit Blizzard: YouTube: Delta 9 & Tripped - S**t Blizzard

Hij is alleen wat langzaam. In dat filmpje van dominator is het toch zeker 240 bpm ofzo. Dus ik ga wel weer even met FL studio 12 aan de slag :P
Pfoeh, dat is geluk hebben.. Wat een plaat zeg, heerlijk :D De aanhouder wint uiteindelijk ;)

• MdO82
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 15:18
Ik heb helaas geen link naar een clip o.i.d. wat ik zoek.
Maar dit was een van de topics die ik tegenkwam of Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3]

Ik zoek namelijk geen muziek die lijkt op, maar ik zit met een cover van een cd in mijn hoofd en weet niet van wie dit was (is al enige jaren oud meen jaren '80).

Zo heb ik wel een beeld van de cover, maar totaal niet meer van wie dit was :X

Mogen zulke vragen ook in dit topic ?
Omdat ik absoluut niet weet waar ik het anders kan vragen -O-

2250 WP Zuid PVoutput

• kozue
“Don’t ask to ask, just ask” ;)
Als iets ongepast is hoor je het vanzelf. Maar meestal zijn mensen wel behulpzaam hier :)

• ppeterr
  • Registratie: juni 2008
  • Nu online
@MdO82 Ik heb 20 jaar in de grafische voorziening gewerkt van de grote platen labels. Ik heb zoveel cd inlays in mijn handen gehad. Dat ik denk dat hij er vast wel bij zat :)

Enkel heb ik een geheugen als een goudvis. Maar goed. SHOOT!

MENTAL SHUTDOWN

• MdO82
Ik dacht dat het van de schorpions was, maar kon het daarbij niet vinden. Wat ik mij nog vaag kan herinneren is dat het 3 of 4 schotels waren op volgens mij een blauwe achtergrond. En ik meen mij iets te herinneren dat het instrumentaal was. Zat ineens met deze afbeelding in mijn hoofd.

Weet niet meer of het mijn muzieksmaak was, maar deze afbeelding blijft spoken :D

2250 WP Zuid PVoutput

• ppeterr
  • Registratie: juni 2008
  • Nu online
MdO82 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 16:14:
Ik dacht dat het van de schorpions was, maar kon het daarbij niet vinden. Wat ik mij nog vaag kan herinneren is dat het 3 of 4 schotels waren op volgens mij een blauwe achtergrond. En ik meen mij iets te herinneren dat het instrumentaal was. Zat ineens met deze afbeelding in mijn hoofd.

Weet niet meer of het mijn muzieksmaak was, maar deze afbeelding blijft spoken :D
https://res.cloudinary.com/reverb-lp/image/upload/c_fill,f_auto,g_center,h_450,w_450/v1/v2/images/b69a21b6-6e43-41c1-a555-93347fedfcca

https://i.ebayimg.com/images/g/Ib0AAOSwwJJcrptK/s-l1600.jpg

[Voor 23% gewijzigd door ppeterr op 12-01-2020 16:38]

MENTAL SHUTDOWN

• MdO82
Dank je wel nu weet ik van wie het was. (y)
Kan ik weer rustig verder ;)

2250 WP Zuid PVoutput

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

NtFinshd schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:41:
[...]

Pfoeh, dat is geluk hebben.. Wat een plaat zeg, heerlijk :D De aanhouder wint uiteindelijk ;)
@NtFinshd Wat ook echt een bazenplaat is (ik hoorde em ook in een mix en wilde hier weer posten om te vragen hoe ie heette, maar ik heb em al zelf gevonden):
YouTube: NKR014: 01. Noisekick VS Tripped - Just Stating (260 BPM)

Geen gare melodietjes, geen Dj Paul Elstak-gepiew-piew-piew, nee, gewoon rammen!
Misschien ook wel wat voor jou :)

• NtFinshd
Deathchant schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:43:
[...]

@NtFinshd Wat ook echt een bazenplaat is (ik hoorde em ook in een mix en wilde hier weer posten om te vragen hoe ie heette, maar ik heb em al zelf gevonden):
YouTube: NKR014: 01. Noisekick VS Tripped - Just Stating (260 BPM)

Geen gare melodietjes, geen Dj Paul Elstak-gepiew-piew-piew, nee, gewoon rammen!
Misschien ook wel wat voor jou :)
Ja heerlijk, gewoon snelle kicks geen melodietjes of rare vocals, Knallen!!! 8)7 Dit hoor je niet heel veel meer tegenwoordig :/

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@NtFinshd Weet jij hoe het nummer heet bij 30:43 hier:
https://soundcloud.com/ma...avyweights-from-hell-edit
Ik hoor daar iets van "i'm gonna release the beast" of zoiets? Daarop gezocht het hele weekend, maar niks gevonden :'( (Bij 32:30 gaat ie opnieuw los :) )

Overigens is dat die wat ik eerder via youtube wilde linken maar ineens het account weg was.

EDIT: gevonden!!! Striker - Travel to Purgatory: YouTube: Striker - Travel to Purgatory [VDR003]
Kon opzich wel een bump naar 240 bpm krijgen ;)

[Voor 23% gewijzigd door Deathchant op 20-01-2020 16:07]

• Trisjin
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 01-04 22:12
Iemand enig idee welk nummer vanaf 4:44 te horen is in aflevering 2 van Kamp Waes( https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/kamp-waes/1/kamp-waes-s1a2/ ). Het komt me zo bekent voor maar geen idee waar van.

• Niels.68
Trisjin schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 22:27:
Iemand enig idee welk nummer vanaf 4:44 te horen is in aflevering 2 van Kamp Waes(https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/kamp-waes/1/kamp-waes-s1a2/). Het komt me zo bekent voor maar geen idee waar van.
Linkje werkt bij mij niet...

• Dwarlorf

Dwarlorf

Muziek connoisseur

Niels.68 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 08:17:
[...]

Linkje werkt bij mij niet...
Je moet de ( en de ). verwijderen en dan een account aanmaken.

We don't sell our souls anymore, give it away for free -Sleaford Mods | Rip Bushwick Bill

• temp00
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam :P

Dwarlorf schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 08:59:
[...]
en dan een account aanmaken.
:? Ja of hij post gewoon even een normaal linkje waarbij je je niet hoeft te registeren.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 3700X, 16GB @ 3600cl16, A2000 1TB, RTX 2070 Super, S2417DG @ 165HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

• Dwarlorf

Dwarlorf

Muziek connoisseur

temp00 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 14:29:
[...]

:? Ja of hij post gewoon even een normaal linkje waarbij je je niet hoeft te registeren.
Ik heb me dan ook niet geregistreerd. ;)

• Trisjin
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 01-04 22:12
temp00 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 14:29:
[...]

haha Ja ik weet het, irritant. Als ik een ander linkje wist zonder inlog dan had ik die natuurlijk gebruikt.

• temp00
  • Registratie: januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam :P

Tsja zo moeilijk is het niet om een stukje op te nemen dmv stereo mix als mic (of desnoods met je tel) en dit ergens te hosten.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 3700X, 16GB @ 3600cl16, A2000 1TB, RTX 2070 Super, S2417DG @ 165HZ ♠ Big black cock and tiny white pussy ♠

• kozue
Sterker nog, een link achter een login is een 100% garantie op geen antwoord. Wie gaat al die moeite doen? Je moet het zo makkelijk mogelijk maken, anders haken mensen af...

• Sharky
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 15:08

Sharky

Skamn Dippy!

Ik luisterde pas op Spotify naar de nummerradio van Showtek - Here we fucking go en daar kwam een superfijn nummer langs. Het was minder stevig en harder dan Showtek en consorten. Klonk wel redelijk vrolijk omdat de melodie door een vrouwenstem werd gezongen, maar alleen door 'dum dum dum dum dum dum' te zingen, zeg maar een klein beetje zoals Melodie mc, maar dan melodieuzer. Volgens mij kwam hij 2018. Iemand een idee?

Portfolio // Bruiloftsfotografie

• NtFinshd
Sharky schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 13:06:
Ik luisterde pas op Spotify naar de nummerradio van Showtek - Here we fucking go en daar kwam een superfijn nummer langs. Het was minder stevig en harder dan Showtek en consorten. Klonk wel redelijk vrolijk omdat de melodie door een vrouwenstem werd gezongen, maar alleen door 'dum dum dum dum dum dum' te zingen, zeg maar een klein beetje zoals Melodie mc, maar dan melodieuzer. Volgens mij kwam hij 2018. Iemand een idee?
Maddix - Mangalam toevallig?

• Sharky
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 15:08

Sharky

Skamn Dippy!

NtFinshd schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 13:31:
[...]

Maddix - Mangalam toevallig?
Thanks, je bent wel warm qua sound. Ik ben nu een paar dagen op zoek naar dat nummer en 10 minuten na mijn post vond ik hem 8)7 Het is

Portfolio // Bruiloftsfotografie

• Donderstraaltje
  • Niet online
Een leuke die nogal moeilijk te googlen is.

Wat ik zeker weet;
- Instrumentaal
- Grieks
- Heel rustig zomers aandoend nummer
- typisch Grieks snaarinstrument maar niet perse op de voorgrond overheersend
- Jaren 60/70, heb het 2x op 192tv voorbij een komen maar helaas lukt me niet het terug te luisteren daar
- Veel beelden van stranden/zeegezichten/flanerende mensen in de muziekvideo

En nee het is niet de sirtaki of iets, geen Nana Mouskouri of iets. En ook geen klassiek nummer.
Nu had ik het opgeschreven en meen iets met Yesterdays world of iets van die strekking, maar briefje kwijt.
Griekse instrumentale muziek is zat te vinden op youtube maar helemaal niets wat juist hierop lijkt.

Gevalletje dit weet je of weet je niet.

• Niels.68
Beeld klopt niet, muziek enigszins. In ieder geval even genieten?!

• The Eagle

The Eagle

Donderstraaltje schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 18:48:
Een leuke die nogal moeilijk te googlen is.

Wat ik zeker weet;
- Instrumentaal
- Grieks
- Heel rustig zomers aandoend nummer
- typisch Grieks snaarinstrument maar niet perse op de voorgrond overheersend
- Jaren 60/70, heb het 2x op 192tv voorbij een komen maar helaas lukt me niet het terug te luisteren daar
- Veel beelden van stranden/zeegezichten/flanerende mensen in de muziekvideo

En nee het is niet de sirtaki of iets, geen Nana Mouskouri of iets. En ook geen klassiek nummer.
Nu had ik het opgeschreven en meen iets met Yesterdays world of iets van die strekking, maar briefje kwijt.
Griekse instrumentale muziek is zat te vinden op youtube maar helemaal niets wat juist hierop lijkt.

Gevalletje dit weet je of weet je niet.
Ik mag een boon zijn als ie dit niet is:

Moest idd even goed denken hoe ie ook weer heette. Maar als je hem in je jeugd zelf gespeeld hebt weet je dit soort dingen idd :P

• gambieter
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Narf! Poit! Egad! Zort!

En anders iets van Gheorge Zamfir?

++?????++ Out of Cheese Error. Redo From Start.

• Donderstraaltje
  • Niet online
The Eagle schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 20:38:
Ik mag een boon zijn als ie dit niet is:
Mispoes, maar heeft wel wat
Nou die gaat een heel eind kwa sfeer in de richting ja, zat daar ook al aan te denken maar dan had ik het waarschijnlijk wel geweten.

Maar... iemand op IRC sloeg erop aan en we zijn eruit gekomen!
Dit moet hem zijn:

YouTube: Never On Sunday (Instrumental)

Iets meer aanwezig dat snaarinstrument (blijf vergeten hoe zo'n ding daar heet :X) en weet niet of dit de exacte uitvoering is, maar zit er verdomd dicht tegenaan....
Yesterday/sunday, wat scheelt het...

• The Eagle

The Eagle

Da's de Bouzouki die jij bedoelt :)

* The Eagle nu een boon dus, en bedankt he :+
EN verder: Wikipedia: Never on Sunday (song)

Covers zat, dat moet aanknopingspunten bieden :)

[Voor 46% gewijzigd door The Eagle op 13-02-2020 10:45]

• Donderstraaltje
  • Niet online
The Eagle schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:43:
Da's de Bouzouki die jij bedoelt :)

* The Eagle nu een boon dus, en bedankt he :+
EN verder: Wikipedia: Never on Sunday (song)

Covers zat, dat moet aanknopingspunten bieden :)
Zo teruglezend heb ik schijnbaar een nieuw stopwoord "maar". XD

Nog niet gevonden, meeste is met zang.
Als 192tv nu een doorzoekbare betaalde database had met wat ze hebben en wat wanneer voor het laatst afgespeeld is zou ik daar zeker voor betalen.
Een van mijn favoriete mogelijkheden om oude muziek te (her)ontdekken.
Komt verdomd veel voorbij wat ik in geen jáááááááren gehoord heb en zo (her)ontdek.
Zou wel willen dat er meer van dergelijke (radio)zenders waren...wat is er buiten radio5/192tv nu?

• The Eagle

The Eagle

• Gulli
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 26-03 13:23

Gulli

100% Unwiderstehlich

Ik zit al sinds vorige week met een gedeelte van een videoclip in mijn hoofd maar ik kom er dus maar niet op van welke artiest het is of hoe het nummer heette. Ik heb de complete top40 lijst uit de jaren 90 doorgelopen (weet je hoeveel weken er in 10 jaar zitten! 8)7 )

Het was in elk geval een nummer uit de tweede helft van de jaren 90, beetje in de stijl van Dune, Nakatomi, Robert Miles enzo. Beetje Dance met zo’n hoge/schattige vrouwenstem erin. Het was geen hardcore of gabber volgens mij, het was redelijk melodieus denk ik. Het werd vrij vaak op TMF uitgezonden waarschijnlijk.

In de clip zie je een meisje/jongedame op een schommel zitten (je ziet de bovenkant van de schommel niet, ze zit voor een green screen) en het lijkt alsof ze op een andere planeet is, volgens mij is de achtergrond een beetje oranje/rood. Ze had vrij lang donker haar en wat ik me nog wel heel goed kan herinneren dat er aan een van haar wimpers een soort lange veer hing (die dus ook mee wapperde als ze knipperde).

Iemand enig idee?

Connaisseur des femmes

• kozue
Ik heb geen verstand van videoclips maar was altijd aardig fanatiek met dance muziek. Als je meer omschrijving hebt van het nummer zelf zou ik een poging kunnen wagen. Stukjes tekst? Waar lijkt het op (Dune en Robert Miles liggen “miles” uit elkaar)? Hoge vrouwenstemmen waren aardig gebruikelijk in die scene...

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

kozue schreef op maandag 17 februari 2020 @ 22:29:
Ik heb geen verstand van videoclips maar was altijd aardig fanatiek met dance muziek. Als je meer omschrijving hebt van het nummer zelf zou ik een poging kunnen wagen. Stukjes tekst? Waar lijkt het op (Dune en Robert Miles liggen “miles” uit elkaar)? Hoge vrouwenstemmen waren aardig gebruikelijk in die scene...
Nee helaas weet ik echt niets meer van de tekst

Connaisseur des femmes

• Josk79
  • Laatst online: 00:08
Gulli schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:57:
In de clip zie je een meisje/jongedame op een schommel zitten (je ziet de bovenkant van de schommel niet, ze zit voor een green screen) en het lijkt alsof ze op een andere planeet is, volgens mij is de achtergrond een beetje oranje/rood.
Lucilectric - Mädchen?

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

Nee dat is meer pop-achtig. Het was echt meer dancemuziek volgens mij

Connaisseur des femmes

• The Eagle

The Eagle

Ik neig een beetje naar deze

Sowieso, veren op wimpers neigt naar wat extravagante clips, die zijn er niet zoveel. Alternatief zou je eens naar de clips van de Army of Lovers kunnen kijken, zit ook potentieel wat tussen.

• Josk79
Grappig, ik zat ook aan club bizarre te denken, maar...geen schommel

• Chiron
Gulli schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:57:
Ik zit al sinds vorige week met een gedeelte van een videoclip in mijn hoofd maar ik kom er dus maar niet op van welke artiest het is of hoe het nummer heette. Ik heb de complete top40 lijst uit de jaren 90 doorgelopen (weet je hoeveel weken er in 10 jaar zitten! 8)7 )

Het was in elk geval een nummer uit de tweede helft van de jaren 90, beetje in de stijl van Dune, Nakatomi, Robert Miles enzo. Beetje Dance met zo’n hoge/schattige vrouwenstem erin. Het was geen hardcore of gabber volgens mij, het was redelijk melodieus denk ik. Het werd vrij vaak op TMF uitgezonden waarschijnlijk.

In de clip zie je een meisje/jongedame op een schommel zitten (je ziet de bovenkant van de schommel niet, ze zit voor een green screen) en het lijkt alsof ze op een andere planeet is, volgens mij is de achtergrond een beetje oranje/rood. Ze had vrij lang donker haar en wat ik me nog wel heel goed kan herinneren dat er aan een van haar wimpers een soort lange veer hing (die dus ook mee wapperde als ze knipperde).

Iemand enig idee?
Kan alleen die veer niet terugvinden, maar:

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

@The Eagle Ik zit dankzij die top40 lijst echt al een week met Club Bizarre in mijn hoofd, goeie optie maar het is hem niet. Wel een heel vet nummer trouwens dus ik vind dit een van de minder erge earworms :)

@Chiron Nope, ik begin een beetje te klinken als een plaat die vastzit :) Wel grappig want hij voldoet best goed aan de beschrijving! Maar het detail van de veer staat me nog erg helder voor de geest dus ik weet zo goed als zeker dat die erin hoort.

Connaisseur des femmes

• Chiron
Gulli schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 09:38:
@The Eagle Ik zit dankzij die top40 lijst echt al een week met Club Bizarre in mijn hoofd, goeie optie maar het is hem niet. Wel een heel vet nummer trouwens dus ik vind dit een van de minder erge earworms :)

@Chiron Nope, ik begin een beetje te klinken als een plaat die vastzit :) Wel grappig want hij voldoet best goed aan de beschrijving! Maar het detail van de veer staat me nog erg helder voor de geest dus ik weet zo goed als zeker dat die erin hoort.
Dit is de enige tot nu toe die ik kon vinden met een schommel :+

Weet je nog of het qua muziek in dezelfde richting kwam? of was het sneller of langzamer?

Zo'n veer aan de wimper staat me ook nog wel iets van bij, maar ik kan er ook niet op komen.. speld in een hooiberg ook tussen de berg eurodance, rave en andere 90's videoclips :+

• thealterego1
  • Laatst online: 07:41

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Kan je de veer eens iets beter omschrijven? Nog een idee hoe lang die was enzo. Ik ben ook wel benieuwd geworden :P
Gulli schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 09:38:

iemand iets leuks?

• MarElo
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 01-04 21:52

MarElo

Ik zie je wel!

Neem contact op met Radio10, https://www.radio10.nl/ek...3A%2F%2Fwww.google.com%2FDoctor Pop met Gerard Ekdom, die weet het binnen een poep en een scheet.

• Gulli

Gulli

100% Unwiderstehlich

thealterego1 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 22:03:
Kan je de veer eens iets beter omschrijven? Nog een idee hoe lang die was enzo. Ik ben ook wel benieuwd geworden :P

[...]
Ik dacht alleen aan haar linker oog, voor de kijkers rechts dus, en zo’n 5-10 cm lang. Volgens mij was hij een beetje bruinig met een soort tijgerprintje er overheen.

Connaisseur des femmes

• Josk79
Long shot, want voldoet niet helemaal aan de omschrijving:

Dune - Million miles from home

...touwladder i.p.v. schommel en veer in haar haar i.p.v. aan wimper
Pagina: 1 ... 28 29 30 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True