Hoe heet dit nummer? Deel 42 Overzicht

Pagina: 1 ... 28 ... 43 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-10 09:28
Chillz schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 12:07:
Klein stukje teruggezocht...

Zou het kunnen dat de text in plaats van "Forever" - "I Feel Love" was...?
Want dat nummer was duidelijk te herkennen tijdens het 'dansen' en voldoet verder wel richting de omschrijving.
Dat is hem! :D
Heel erg bedankt voor het terugkijken en het herkennen van het nummer. :)

Hoe ik "Forever" heb kunnen horen in plaats van "I feel love" is me wel een raadsel. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Op veel Nederlandse Tv heb je nog wel eens van die versnelde samenvattingen, veelal grappig, met een bekend deuntje als muziek die begint met zoals het klinkt een saxofoon.

Maar ik kom gewoon niet op de naam, geen idee waar ik eigenlijk moet beginnen met zoeken, iemand een idee?

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 10-07-2019 14:03 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

SinergyX schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:02:
Op veel Nederlandse Tv heb je nog wel eens van die versnelde samenvattingen, veelal grappig, met een bekend deuntje als muziek die begint met zoals het klinkt een saxofoon.
Je bedoelt toch niet die Benny Hill theme?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

LuNaTiC schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:03:
[...]

:$ ja dus. Dat ik die gewoon niet kon vinden.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

SinergyX schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:05:
[...]

:$ ja dus. Dat ik die gewoon niet kon vinden.
Nah, je moet dat maar net weten toch!

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:54

vooghel

Cunning linguist

Topicstarter
LuNaTiC schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 14:03:
[...]

De officiële naam is overigens 'Yakety Sax'.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:01
Ik ben opzoek naar het nummer die aan het einde van dit nummer wordt gebruikt. (timestamp zit er bij)

Hij komt mij erg bekend voor maar ik kan er niet op komen. Ook al vrienden gevraagd en die komen er ook niet op. Kan iemand hier mij helpen?

Ondertussen heb ik hem gevonden.

Dj Panda - It's a dream

[ Voor 20% gewijzigd door SkullboyNL op 15-07-2019 14:14 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Jester-NL schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 10:48:
Ik kan er niet meer opkomen. Vorig (?) jaar liep ik - naar aanleiding van een review in de volkskrant - tegen een synth-artiest aan. Klonk heel erg 80's (inclusief de foute blazers op het goeie moment) maar de teksten waren echt heel erg anno nu (stalken op internet, facebook, et cetera)
Wie is deze artiest ook al weer?
Gevonden... bleek alweer twee jaar oud, en niet in de Volkskrant, maar de Morgen (handig, zo'n app waar je tig kranten in kunt lezen).
Maar goed... voor diegenen die nieuwsgierig zijn/waren:
Alex Cameron

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:38

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik hoorde vandaag in de sportschool een liedje dat in de tekst "I love you" of iets dergelijks had. Ik hoorde het van afstand uit de kantine, dus wellicht hoorde ik het niet goed. Enfin, hiermee vallen gelukkig al 5% van alle liedjes af :P

Qua stijl deed het me denken aan (deep)house en het werd gezongen door een mevrouw met een middelhoge stem. Nummers met een vergelijkbare beat/klank/vibe/zang zijn bijv.

YouTube: A-Trak - DJs Gotta Dance More ft. Todd Terry (Official Audio)
en
YouTube: Flight Facilities - Crave You (Adventure Club Dubstep Remix)

Iemand een idee?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miciel
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-10 11:14
hallo ik zoek het nummer wat gedraaid wordt in dit filmpje.
https://www.dumpert.nl/me...op_die_knappe_jongen.html

de tekst is iet met so brace your heart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:48

Honesty

kattenneus!

Jorgen schreef op maandag 22 juli 2019 @ 22:29:
Ik hoorde vandaag in de sportschool een liedje dat in de tekst "I love you" of iets dergelijks had. Ik hoorde het van afstand uit de kantine, dus wellicht hoorde ik het niet goed. Enfin, hiermee vallen gelukkig al 5% van alle liedjes af :P

Qua stijl deed het me denken aan (deep)house en het werd gezongen door een mevrouw met een middelhoge stem. Nummers met een vergelijkbare beat/klank/vibe/zang zijn bijv.

YouTube: A-Trak - DJs Gotta Dance More ft. Todd Terry (Official Audio)
en
YouTube: Flight Facilities - Crave You (Adventure Club Dubstep Remix)

Iemand een idee?

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:01

Deathchant

Don't intend. Do!

Neef van me is op dominator geweest en ik vroeg me af hoe dit zeer vette nummer heet:

YouTube: Tripped @ Dominator 2019 part 1

Overigens heel dit filmpje is echt top! Ik ben al hardcore liefhebber sinds '91 maar al ainds pubertijd meer into het uptempo hardcore zoals dit. Overigens bij 3:45 en bij 4:40 begint ie opnieuw te rammen. Echt 1337 dit! Ik ken 't nummer wel alleen niet bij naam :'( Kep 't vermoeden dat 't toch een ouder nummer is van Dj Narotic of DOA ofzo. Wie o wie?

[ Voor 7% gewijzigd door Deathchant op 25-07-2019 23:10 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10 14:24

M14

Heeft iemand een idee welk nummer dit is?

YouTube: VIDEO0023

Ja, ik weet het, destijds gefilmd met een aardappel :p

[ Voor 21% gewijzigd door M14 op 27-07-2019 20:30 ]

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
Deathchant schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 23:07:
Neef van me is op dominator geweest en ik vroeg me af hoe dit zeer vette nummer heet:

YouTube: Tripped @ Dominator 2019 part 1

Overigens heel dit filmpje is echt top! Ik ben al hardcore liefhebber sinds '91 maar al ainds pubertijd meer into het uptempo hardcore zoals dit. Overigens bij 3:45 en bij 4:40 begint ie opnieuw te rammen. Echt 1337 dit! Ik ken 't nummer wel alleen niet bij naam :'( Kep 't vermoeden dat 't toch een ouder nummer is van Dj Narotic of DOA ofzo. Wie o wie?
https://www.beatport.com/...ild-original-mix/10076075

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:01

Deathchant

Don't intend. Do!

@Edwin__ Held! d:)b

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:31
M14 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:29:
Heeft iemand een idee welk nummer dit is?

YouTube: VIDEO0023

Ja, ik weet het, destijds gefilmd met een aardappel :p
Ik hoor alleen maar herrie... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:16
Ik zag laatst een programma op tv met een terugblik. Daar werd onder andere een videoclip getoond met een nummer waarvan ik dus echt de naam niet meer weet.

Het is dance music. De clip toonde repen papier die overal lagen en vielen met de lyrics erop die elke keer in beeld kwamen. Hopelijk kan iemand mij helpen. :)

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
miciel schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:36:
hallo ik zoek het nummer wat gedraaid wordt in dit filmpje.
https://www.dumpert.nl/me...op_die_knappe_jongen.html

de tekst is iet met so brace your heart
Ik geloof dat het een variant is op/remix van: YouTube: The Chainsmokers - Closer ft. Halsey
Het stukje wat je hier hoort begint op 1min52sec in de Youtube video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miciel
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-10 11:14
Rutger schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 16:05:
[...]

Ik geloof dat het een variant is op/remix van: YouTube: The Chainsmokers - Closer ft. Halsey
Het stukje wat je hier hoort begint op 1min52sec in de Youtube video.
ja dat is hem. ik dacht al het kwam me zo bekend voor maar ik kon het gewoon niet meer plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:08
Ik zit weer met een lastige. Ik kwam op m'n dropbox (lang niet gebruikt) ineens een oude ringtone tegen.

Ik weet nog dat ik destijds vaker naar A state of Trance luisterde, dus ik denk dat het daar vandaag komt, maar het kan ook van een toevallige youtube video, of andere liveset zijn.

Het bestandje heb ik "Trentemoller ringtone" genoemd, dus ga er vanuit dat het een mix van Trentemöller is, maar welke, dat is de vraag. Ik heb een aantal youtube-video's uit die tijd beluisterd, maar geen van allen komt overeen. Het is iig een intro-stukje, dat is vrijwel zeker.

https://www.dropbox.com/s...oller%20ringtone.mp3?dl=0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19:01
Hugo schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:59:
Ik zag laatst een programma op tv met een terugblik. Daar werd onder andere een videoclip getoond met een nummer waarvan ik dus echt de naam niet meer weet.

Het is dance music. De clip toonde repen papier die overal lagen en vielen met de lyrics erop die elke keer in beeld kwamen. Hopelijk kan iemand mij helpen. :)
Deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Laatst online: 11-10 21:16
Jup..mijn god dat ik dit niet zelf had kunnen vinden. Thanks!!!

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:58
Vraagje:

YouTube: Classic Disco Hits 70's & 80's - Best Disco Songs Of The 70s and 80s

Hoe heet dat nummer dat begint op 3:12:00 (3 uur 12 min)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Volgens soundcloud: Lancelot - Valerie Dore

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
dragon2 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 08:49:
[...]

Volgens soundcloud: Lancelot - Valerie Dore
Merci beaucoup :) (of in dit geval eerder, grazie mille)

[ Voor 9% gewijzigd door Sir_Hendro op 14-08-2019 10:37 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 22:16

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik heb een aantal jaren geleden de originele song + clip van een voor zover ik mij kan herinneren McDonalds Reclame helemaal grijs gedraaid; maar weet de artiest niet meer en ook niet terug te vinden,

Denk dat het om de New York Bagel Supreme Commercial pomotie ging of iets dergelijks.

Clip was veel zwart wit en sowieso een Metro erin in New York Sferen.

20*350ZO45°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
Richard schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:34:
Ik heb een aantal jaren geleden de originele song + clip van een voor zover ik mij kan herinneren McDonalds Reclame helemaal grijs gedraaid; maar weet de artiest niet meer en ook niet terug te vinden,

Denk dat het om de New York Bagel Supreme Commercial pomotie ging of iets dergelijks.

YouTube: Proef de vibe van New York, nu met de New York Bagel Supreme! | Oude...

Die reclame?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Richard schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:34:

YouTube: "New York Flavor" Artifacts feat Denise Weeks theme song for McDonal...
aardig zwart/wit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik ben opzoek naar een trance-nummer wat ik een paar geleden volgens mij op Youtube heb gehoord/gezien. Wat bijzonder veel indruk heeft gemaakt was niet zozeer de muziek (hoewel ook mooi) maar de setting van de clip. Een groot deel van de geanimeerde clip wordt weergegeven als silhouet en je ziet een man/vrouw door het leven gaan en samen ouder worden. Op een gegeven moment zie je ook dat ze hun dochter naar school brengen en de dochter er even later als volwassen meid met diploma uit lopen en later afscheid nemen wanneer ze zelf haar vleugels uitslaat. Volgens mij zat er ook iets van een grote boom in de clip.

Iemand enig idee?

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Samen ouder worden ken ik van deze:

Voldoet alleen niet aan de rest van je omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nee klopt. Het is echt een trance nummer. Het thema is idd wel een beetje hetzelfde. De clip ziet er een beetje zo uit (silhouet):
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT6wes1-Os7DMOaj11W-IWct9O_SzI1ClWq-J2PVKB8LxgHuOIX

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:38

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Weet iemand hoe die track heet vanaf 0.40?

[ Voor 35% gewijzigd door Techno Overlord op 05-09-2019 11:43 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:33
Ik heb een hele lastige, hopelijk kan iemand me helpen.

Een britpop achtig nummer, uitgekomen tussen 1992 en 1996. Het is geen grote hit geweest in NL maar heeft wel in de top 40 gestaan dacht ik.
Het begint rustig, waarna na ca. 1 minuut extra instrumentatie invalt en het nummer echt 'begint'. Ik kan de melodie niet meer herinneren waardoor een beschrijving lastig is.
Ik dacht dat de titel en/of artiest iets bevat van 'Bohemian' en/of 'Ball'. Het is niet The Dandy Warhols - Bohemian Like You.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:14
Msniekers schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:17:

Een britpop achtig nummer, uitgekomen tussen 1992 en 1996. Het is geen grote hit geweest in NL maar heeft wel in de top 40 gestaan dacht ik.
Het begint rustig, waarna na ca. 1 minuut extra instrumentatie invalt en het nummer echt 'begint'. Ik kan de melodie niet meer herinneren waardoor een beschrijving lastig is.
Ik dacht dat de titel en/of artiest iets bevat van 'Bohemian' en/of 'Ball'. Het is niet The Dandy Warhols - Bohemian Like You.
Supergrass?

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 07-10 18:13

Een omschrijving gebaseerd op vage herinneringen is altijd erg lastig.
Ik wil wel een tweetal gokjes wagen, die niet aan al je omschrijvingen voldoen.
Maar misschien is het wat je zoekt.

[YouTube: A Flock of Seagulls - I Ran (HD) (HQ) + Lyrics]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
En dan misschien specifieker, dit nummer?

• Chiron
  • Laatst online: 17:47

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM

Deze moest ik aan denken met je beschrijving van een minuut lange rustige intro, en er zit zelfs 'all' in de titel :+ maar dat strookt dan weer niet met 'geen grote hit geweest in NL' :+

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Msniekers
@ge-flopt @_NooT_ @Arie- @Chiron Bedankt voor de reacties zo ver maar hij zit er niet bij. Qua stijl lijkt het wel wat op Oasis, of Travis bijvoorbeeld.
Het herkenbaarst is het opeens overgaan naar een meer gelaagd geluid wat ik eerder omschreef als 'extra instrumentatie'. Misschien kan ik het beter iets anders omschrijven; alsof je een nummer eerst hoort door een transistorradio en dan plots een hifi-installatie inschakelt.
Maar ik realiseer me dat het erg vaag is en de oude herinnering het er niet makkelijker op maakt.

• Chiron

Chiron

Msniekers schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:18:
@ge-flopt @_NooT_ @Arie- @Chiron Bedankt voor de reacties zo ver maar hij zit er niet bij. Qua stijl lijkt het wel wat op Oasis, of Travis bijvoorbeeld.
Het herkenbaarst is het opeens overgaan naar een meer gelaagd geluid wat ik eerder omschreef als 'extra instrumentatie'. Misschien kan ik het beter iets anders omschrijven; alsof je een nummer eerst hoort door een transistorradio en dan plots een hifi-installatie inschakelt.
Maar ik realiseer me dat het erg vaag is en de oude herinnering het er niet makkelijker op maakt.
Charlatans?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-10 14:50

Is het misschien "Fastball - The Way" ?

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:53

Agent47

I always close my contracts.

Zoek een nummer, werd laatst nog op 538 gedraaid. Nummer had een best wel dikke beat vond ik zelf. Vrouwelijke zangeres. Ik dacht eerst Miley Cyrus, Iggy Azalea of Katy Perry.
Weet niet zeker of er rap in voor kwam. Weinig info, toch een poging.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Chiron

Chiron

Agent47 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:34:
Zoek een nummer, werd laatst nog op 538 gedraaid. Nummer had een best wel dikke beat vond ik zelf. Vrouwelijke zangeres. Ik dacht eerst Miley Cyrus, Iggy Azalea of Katy Perry.
Weet niet zeker of er rap in voor kwam. Weinig info, toch een poging.
Billie Eilish?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012

Agent47

I always close my contracts.

Ik heb hem gevonden door te googlen op " 538 gister"
Het antwoord is: Mother's Daughter - Miley Cyrus ( toch wel) :P

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Msniekers schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:18:
alsof je een nummer eerst hoort door een transistorradio en dan plots een hifi-installatie inschakelt.
Het enige nummer dat ik kan bedenken dat raar begint is deze:

• Msniekers
chrisO schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:31:
[...]

Is het misschien "Fastball - The Way" ?
Dit is 'm, thanks! :)

• Raymond
YouTube: Mark Knopfler - Sultans Of Swing (An Evening With Mark Knopfler, 2009)

Op 2m46 speelt'ie volgens mij de melodie van een ander nummer uit de jaren 80 erdoor. Het kwartje wil ff niet vallen welke dat ook alweer is. Herkennen jullie het?

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Raymond schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:26:

Op 2m46 speelt'ie volgens mij de melodie van een ander nummer uit de jaren 80 erdoor. Het kwartje wil ff niet vallen welke dat ook alweer is. Herkennen jullie het?
Zelfde titel maar dan van Dire Straits? :9

Once again open up your bag of tricks!

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:58
SwooX schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:43:
[...]

Zelfde titel maar dan van Dire Straits? :9
Das toevallig, ook dezelfde zanger d:)b

PV Output

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Het doet mij denken aan Telegraph Road, maar ik denk eerder dat het gewoon een stukje freestyle is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:06

Ik denk dat die losse frasen je doen denken aan Moonlight Shadow van Mike Oldfield & Maggy Reilly?
YouTube: Mike Oldfield ft. Maggie Reilly - Moonlight Shadow (Official Video)

Het gekke is, ik heb die video van Mark eerder gezien dit jaar, en ik dacht hetzelfde. Maar toen wist ik het antwoord al. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door biomass op 15-01-2022 22:13 . Reden: tijdstempel in gevraagd fragment ]

• Raymond
biomass schreef op donderdag 26 september 2019 @ 23:23:
[...]

Ik denk dat die losse frasen je doen denken aan Moonlight Shadow van Mike Oldfield & Maggy Reilly?
YouTube: Mike Oldfield ft. Maggie Reilly - Moonlight Shadow (Official Video)

Het gekke is, ik heb die video van Mark eerder gezien dit jaar, en ik dacht hetzelfde. Maar toen wist ik het antwoord al. ;)
Dankje, dat is hem!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 16:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

@Raymond Het lijkt idd in de verte op Moonlight Shadow maar volgens mij is het gewoon een stukje freestyle van Mark hoor. Ik ken Moonlight Shadow vrij goed en ik herken het niet echt daarzo. Maar snap ook waarom je hem meent te horen :)
Lijkt me wel gaaf om een uitvoering van Moonlight Shadow door Knopfler te horen btw :)

[ Voor 15% gewijzigd door The Eagle op 27-09-2019 11:36 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:09
Ik zoek een nummer dat de laatste tijd regelmatig op, iig Slam FM, te horen is. Het is een club/house nummer en de lyrics kan ik niet echt neerzetten, maar het komt er op neer dat je iets in de trant hoort van; Living in the XTC. Het is misschien een longshot, maar hopelijk weet iemand welk nummer ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 12-10 17:11
@tiguan Geen idee, maar als je weet hoe laat het gedraaid is, kan je het opzoeken: http://watiseropderadio.nl/radio+slam-fm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-10 17:03

TinusTegengas

Formula Racing

tiguan schreef op zondag 29 september 2019 @ 01:22:
Ik zoek een nummer dat de laatste tijd regelmatig op, iig Slam FM, te horen is. Het is een club/house nummer en de lyrics kan ik niet echt neerzetten, maar het komt er op neer dat je iets in de trant hoort van; Living in the XTC. Het is misschien een longshot, maar hopelijk weet iemand welk nummer ik bedoel?
Deze misschien?
Solardo & Eli Brown - XTC
Ze zingt Shining in the XTC

[ Voor 4% gewijzigd door TinusTegengas op 29-09-2019 18:39 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:09
@TinusTegengas Thanks, dat is 'm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 14:53
Waar te beginnen. Het is een vrij kort warm nummer (misschien niet eens 3 minuten) dat ik van een TV serie ken. Mogelijk Castle. Er wordt in gezongen en er zit rap in. Vermoedelijk Andre 3000 of iemand die op hem lijkt.

Als ik de muziek van Castle of Andre 3000 (al dan niet als featuring artiest) check vind ik het niet. Zoeken op stemmen die lijken op Andre 3000 ook nog zonder succes.

Het is best een emotioneel liedje. De clip of promotie foto is dacht ik geschoten in een leeg wit appartement.

Van de tekst kan ik me alleen het woord falling herinneren.

Op Reddit geprobeerd zonder succes.

Het is geen hit geweest.

Iemand een idee? O+

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:04
Genre?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
Lastig te zeggen. Heel rustig. Warm. Pop/R&B?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Eiríkr schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:17:
[...]

Lastig te zeggen. Heel rustig. Warm. Pop/R&B?
En in welk seizoen zou het (ongeveer) moeten zitten?

KLEZ - Here Right Now

https://f4.bcbits.com/img/0007437377_10.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door mercapto op 06-10-2019 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
mercapto schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 06:55:
[...]

En in welk seizoen zou het (ongeveer) moeten zitten?

KLEZ - Here Right Now

https://f4.bcbits.com/img/0007437377_10.jpg
Ik denk dat het rond 2011 of 2012 was? Eigenlijk weet ik net te weinig. Volgens mij was er niemand te zien in de videoclip. Ik denk dat het een kleine album track of B-kant van iets anders was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinny1994
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 00:42
Tweakers! Ik zoek het volgende nummer, gezongen door een man, met deze stukken in de tekst :

Niks werkt
Niks doet het
Niemand helpt
Alles gaat kapot
Alles gaat verkeerd

Bovenstaande stukjes worden achter elkaar gezongen in een soort van lange zin.

Hoorde hem op Omroep Venlo, dus dat zal niet bepaald voor veel mensen enige hulp zijn :+

Hoorde hem na een lange rot dag dus vond het wel ironisch haha.

Gevonden : Lörk - Bitter

[ Voor 4% gewijzigd door Vinny1994 op 12-10-2019 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
Hey!
Ik heb een liedje/videoclip in mijn hoofd van heel erg lang geleden en ik kom niet op de naam/artiest/titel.
Het is een oud rock/techno nummer dat vroeger wel eens op The Box of TMF kwam. Misschien kun je het genre ook wel electropunk of gabberpunk noemen. De clip begint met iemand die een simpel synthesizer deuntje speelt, dan komen er vocals overheen en een hele simpele gitaar riff.
De videoclip speelt zich af op een autokerkhof, de zanger/gitarist heeft een hele rare grijze gitaar in een rare vorm met allerlei uitstulpingen en hij staat op een gesloopte auto te stampen terwijl hij die gitaar bespeelt. Hij had lang blond haar en riep iets met "everybody make some noise" voordat het main melodietje werd gespeeld.
De zanger heeft lang blond haar en de drummer was volgens mij kaal.
Het is qua stijl een beetje vergelijkbaar met Aux Raus.
Volgens mij was het van Nederlandse makelij, maar weet niet heel zeker.

Ik heb de synth melodie hier nagemaakt:
https://musiclab.chromeex...ker/song/4514466290991104

En deze variant heeft de drums eronder die na het intro erbij komen:
https://musiclab.chromeex...ker/song/5941926958202880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
Heb sinds het weekend een nummer in m’n hoofd. Ik kan alleen zeggen dat het vrij nieuw is, het is soort van dance en een vrouw zingt erdoorheen. Soms gaat het tempo van het nummer op het tempo dat zij zingt.

[ Voor 11% gewijzigd door SwooX op 14-10-2019 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

striner schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 15:20:
Hey!
Ik heb een liedje/videoclip in mijn hoofd van heel erg lang geleden en ik kom niet op de naam/artiest/titel.
Het is een oud rock/techno nummer dat vroeger wel eens op The Box of TMF kwam. Misschien kun je het genre ook wel electropunk of gabberpunk noemen. De clip begint met iemand die een simpel synthesizer deuntje speelt, dan komen er vocals overheen en een hele simpele gitaar riff.
De videoclip speelt zich af op een autokerkhof, de zanger/gitarist heeft een hele rare grijze gitaar in een rare vorm met allerlei uitstulpingen en hij staat op een gesloopte auto te stampen terwijl hij die gitaar bespeelt. Hij had lang blond haar en riep iets met "everybody make some noise" voordat het main melodietje werd gespeeld.
De zanger heeft lang blond haar en de drummer was volgens mij kaal.
Het is qua stijl een beetje vergelijkbaar met Aux Raus.
Volgens mij was het van Nederlandse makelij, maar weet niet heel zeker.

Ik heb de synth melodie hier nagemaakt:
https://musiclab.chromeex...ker/song/4514466290991104

En deze variant heeft de drums eronder die na het intro erbij komen:
https://musiclab.chromeex...ker/song/5941926958202880
Het deed me een beetje denken aan Break & Enter van The Prodigy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:44
SwooX schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 22:36:
Heb sinds het weekend een nummer in m’n hoofd. Ik kan alleen zeggen dat het vrij nieuw is, het is soort van dance en een vrouw zingt erdoorheen. Soms gaat het tempo van het nummer op het tempo dat zij zingt.
Tiesto,Jonas Blue & Rita Ora - Ritual?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
Jeroentjuh82 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:00:
[...]

Tiesto,Jonas Blue & Rita Ora - Ritual?
Nee helaas, in de Slam!40 op spotify staat die ook niet helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Geen Andre 3000, of iemand die daar op lijkt, maar wel zang, rap en fallin. Misschien is dit het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Eiríkr schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:27:
Waar te beginnen. Het is een vrij kort warm nummer (misschien niet eens 3 minuten) dat ik van een TV serie ken. Mogelijk Castle. Er wordt in gezongen en er zit rap in. Vermoedelijk Andre 3000 of iemand die op hem lijkt.

Als ik de muziek van Castle of Andre 3000 (al dan niet als featuring artiest) check vind ik het niet. Zoeken op stemmen die lijken op Andre 3000 ook nog zonder succes.

Het is best een emotioneel liedje. De clip of promotie foto is dacht ik geschoten in een leeg wit appartement.

Van de tekst kan ik me alleen het woord falling herinneren.

Op Reddit geprobeerd zonder succes.

Het is geen hit geweest.

Iemand een idee? O+
Wellicht vind je hier de rapper die je zoekt: https://www.last.fm/music/Andre+3000/+similar

En anders vind je hier allerlei hip-hop liedjes met het woord falling in de tekst: https://www.lyrics.com/serp.php?st=falling&genre=Hip+Hop

[ Voor 7% gewijzigd door Jorgen op 16-10-2019 03:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
SwooX schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 22:36:
Qua uitleg zat ik er compleet naast, maar ik heb hem gevonden!

Tones and I - Dance Monkey.

Wat een heerlijk plaatje. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:11

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb het ergens gehoord, maar waar geen idee... Het nummer heeft een hele specifieke “plop” als onderdeel van een beat. Zoals een beat boxer een waterdruppel na zou doen, alleen dan heel erg over-the-top. Krijg het niet uit mijn hoofd, hoop dat hint genoeg is. Moet van dit jaar zijn...

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-10 17:03

TinusTegengas

Formula Racing

SkyStreaker schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 23:00:
Ik heb het ergens gehoord, maar waar geen idee... Het nummer heeft een hele specifieke “plop” als onderdeel van een beat. Zoals een beat boxer een waterdruppel na zou doen, alleen dan heel erg over-the-top. Krijg het niet uit mijn hoofd, hoop dat hint genoeg is. Moet van dit jaar zijn...
Deze misschien?

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
SkyStreaker schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 23:00:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

@TinusTegengas @Arie-

Helaas, het effect waar ik op doel is een op zichzelf staand iets, heel expliciet komt het dan even in beeld, als het ware. Beetje: beat-beat-beat-helekleinepauze-PLOOP-beat-beat-beat.

Tja... :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 17:34

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

lateef schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 20:49:
[...]

Geen Andre 3000, of iemand die daar op lijkt, maar wel zang, rap en fallin. Misschien is dit het?

[YouTube: Teenage Fanclub - Fallin']
Ook als het hem niet is. Geweldig dat je er op komt. Goed album (staat bij mij in de kast). Judgment Night OST

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtFinshd
  • Registratie: September 2019
SkyStreaker schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:57:
@TinusTegengas @Arie-

Helaas, het effect waar ik op doel is een op zichzelf staand iets, heel expliciet komt het dan even in beeld, als het ware. Beetje: beat-beat-beat-helekleinepauze-PLOOP-beat-beat-beat.

Tja... :)
Wat voor genre is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Denk een beetje trap-achtig zelfs, of met mumble-rap beats maar dan zonder gemompel. Heb ik het wellicht gehoord in Jimmy Fallon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtFinshd
SkyStreaker schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:43:
[...]

Denk een beetje trap-achtig zelfs, of met mumble-rap beats maar dan zonder gemompel. Heb ik het wellicht gehoord in Jimmy Fallon?
Oke, je beschrijving is een beetje beperkt. Een PLOP effect komt voor in veel nummers. Kan je de melodie misschien nabootsen of weet je iets dat er op lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

NtFinshd schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:47:
[...]

Oke, je beschrijving is een beetje beperkt. Een PLOP effect komt voor in veel nummers. Kan je de melodie misschien nabootsen of weet je iets dat er op lijkt?
Ik ga vanavond eens mijn youtube geschiedenis door, volgens mij heb ik het daar gehoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtFinshd
SkyStreaker schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:51:
[...]

Ik ga vanavond eens mijn youtube geschiedenis door, volgens mij heb ik het daar gehoord :)
Kan je bepaalde zinnen of woorden herineren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lateef
Dwarlorf schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:23:
[...]

Ook als het hem niet is. Geweldig dat je er op komt. Goed album (staat bij mij in de kast). Judgment Night OST
:D Hij staat bij mij ook in de kast :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 17:34

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

lateef schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:34:
[...]

:D Hij staat bij mij ook in de kast :*)
Ik had de connectie totaal niet gelegd. Maar misschien komt dat ook wel omdat het niet bij m'n favoriete nummers op het album hoort. :$

Ik had wel m'n hele Outkast verzameling doorgespit maar ik kwam niks vergelijkbaars tegen nav van @ericafterdarks omschrijving.

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

NtFinshd schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:52:
[...]

Kan je bepaalde zinnen of woorden herineren?
Dacht heel even dat het deze was:
, bijv. rondom 1:25, alleen was de "plop" dan nog net wat explicieter. Lastig dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
Luitjes, weer even de collectieve kennis gebruiken. Ik ben druk bezig maar krijg het nummer wat ik net hoorde maar niet uit mijn hoofd, hopelijk kunnen jullie me de juiste kant op sturen. Ik ben dus op zoek naar een nummer, beetje dance/pop achtig. Het is niet al te oud (maximaal 5 jaar?)

En een regeltje is 'You got me lifted, shifted, higher than the ceiling' (of iets wat daar zeer sterk op lijkt, ben 90% zeker van deze tekst)

Dit is echter niet Suga suga van Baby Bash (had ik zelf al gevonden) :+

Iemand enig idee welke ik dan wel bedoel? :)

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:10
DePaul schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 15:38:
Luitjes, weer even de collectieve kennis gebruiken. Ik ben druk bezig maar krijg het nummer wat ik net hoorde maar niet uit mijn hoofd, hopelijk kunnen jullie me de juiste kant op sturen. Ik ben dus op zoek naar een nummer, beetje dance/pop achtig. Het is niet al te oud (maximaal 5 jaar?)

En een regeltje is 'You got me lifted, shifted, higher than the ceiling' (of iets wat daar zeer sterk op lijkt, ben 90% zeker van deze tekst)

Dit is echter niet Suga suga van Baby Bash (had ik zelf al gevonden) :+

Iemand enig idee welke ik dan wel bedoel? :)
Als in het is niet dezelfde tekst als Suga suga van Baby Bash, of niet die uitvoering?
In het geval van het tweede, Sugar - Robin Schulz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Dwarlorf schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:40:
[...]
Ik had wel m'n hele Outkast verzameling doorgespit maar ik kwam niks vergelijkbaars tegen nav van @ericafterdarks omschrijving.
Ik durf wel met redelijk grote zekerheid te zeggen dat het geen Outkast nummer is, maar ook een nummer waaraan Andre 3000 heeft meegewerkt, komt bij mij ook niet op. Hij heeft overigens wel een uniek geluid, een ander die daar op lijkt, zou ik ook echt niet weten.

Maar @ericafterdark laat ons in het ongewisse, dus we zullen het nooit weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
Coocoocachoo schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 15:47:
[...]

Als in het is niet dezelfde tekst als Suga suga van Baby Bash, of niet die uitvoering?
In het geval van het tweede, Sugar - Robin Schulz?
@Coocoocachoo Nee, ook niet, maar niet getreurd, ineens schoot het me weer te binnen waar ik 't eerder had gehoord. Tekst had ik niet goed onthouden maar melodie wel, het is nl F1rstman met Squat (NL hiphop maar best goed te pruimen)

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
lateef schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 14:26:
[...]

Ik durf wel met redelijk grote zekerheid te zeggen dat het geen Outkast nummer is, maar ook een nummer waaraan Andre 3000 heeft meegewerkt, komt bij mij ook niet op. Hij heeft overigens wel een uniek geluid, een ander die daar op lijkt, zou ik ook echt niet weten.

Maar @ericafterdark laat ons in het ongewisse, dus we zullen het nooit weten :D
Ik ben nog altijd aan het zoeken. Ik heb de melodie in mijn hoofd, misschien dat ik het even ergens moet inspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-10 21:39
Crosspost vanuit de technoburen: :)

KirovAir in "Het grote Techno-liefhebberij-topic"
Weet iemand welk nummer dit is? Werd gedraaid door Artbat vorige week en ik heb al z'n nummers uitgepluist klik er net naast volgens mij! (Gaat om de drop, heb slechts 3 seconden daarvan :p )
https://imgur.com/a/B9dy0tn

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Eiríkr schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:06:
[...]
Ik ben nog altijd aan het zoeken. Ik heb de melodie in mijn hoofd, misschien dat ik het even ergens moet inspelen.
Als je meer hints hebt, hoor ik het graag. Fallin’ van Teenage Fanclub en De La Soul was het dus in elk geval niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 11:35
Ben op zoek naar de naam van de track/mix in dit filmpje:

YouTube: Gypsy kid dancing at club can't be bothered. 1997.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

YouTube: Patrick Lindsey - The Swing Man

Pro-tip het loont vaak de moeite om even de comments door te scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:59
Ok, wie had minuut of 13 geleden Radio continu aan? Daar was een nr, insturmentaal en ik werd er blij van. En JA ik heb gelijk op hun site gekeken welk nr dat was. Stond bij dat het Acapulco - Acapulco was. Klaar zou je denken, nou ik vind er niks mee... ;( Niet op YT en op spotify. Potverrr waar hebben ze het over... Het was louter insturmentaal, en klonk zonnig, was meer jaren 70 dan nu.

[ Voor 10% gewijzigd door Sjah op 17-11-2019 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Sjah schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:02:
Ok, wie had minuut of 13 geleden Radio continu aan? Daar was een nr, insturmentaal en ik werd er blij van. En JA ik heb gelijk op hun site gekeken welk nr dat was. Stond bij dat het Acapulco - Acapulco was. Klaar zou je denken, nou ik vind er niks mee... ;( Niet op YT en op spotify. Potverrr waar hebben ze het over... Het was louter insturmentaal, en klonk zonnig, was meer jaren 70 dan nu.
Radio continu zegt me niets, maar Acapulco was een Nederlands bandje uit eind jaren 70/begin jaren 80, je zit dus waarschijnlijk wel goed. Maar dat er niets van op spotify of youtube te vinden is, verbaast me niet zo veel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dupje
  • Laatst online: 10-09 10:03
Dupje schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:33:
[YouTube]

Ik zoek het elektro nummer dat begint op 38s. De tekst is iets als check check check check.

Ik ken het zeker, maar kan er echt niet opkomen.
Mentalist schreef op woensdag 19 april 2017 @ 12:43:

[...]

Jezus, ik versta het amper! :P

Het lijkt op de intro van Anabolic Frolic & Cru L T* - Feels So Right maar ik twijfel wel.

[edit]Denk dat dat het toch niet is.
Het was deze: YouTube: Circles - Adam F
Circles - Adam F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Sjah schreef op zondag 17 november 2019 @ 22:02:
Hun bekendste nummer staat wel op YouTube:

YouTube: Acapulco - Bebida Magica

Misschien is dat hem stiekem wel, het album waarop dit staat heet ook Acapulco.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:59
zacht schreef op maandag 18 november 2019 @ 10:47:
[...]

Hun bekendste nummer staat wel op YouTube:

YouTube: Acapulco - Bebida Magica

Misschien is dat hem stiekem wel, het album waarop dit staat heet ook Acapulco.
Tx , ik weet wel zeker dat dat dezelfde band is ja, denk niet dat dat het nr is, geeft niet want word ook hier blij van.
Heb op usenet ook een 8 jaar oude posting vh nr el Fuego gevonden van Acapulco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:50

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Zojuist hoorde ik dit liedje tijdens de 90' top 538 op Radio 538.

Vanaf 2:07 hoorde ik een bekend deuntje wat ik al een tijdje naar opzoek was. Is dit als cover afkomstig uit een ander nummer?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Pagina: 1 ... 28 ... 43 Laatste

Let op:
Voor vragen over genres etc: Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3]