Hoe heet dit nummer? Deel 42 Overzicht

Pagina: 1 ... 20 ... 42 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

De trompet/trombone intro vanaf 0:08 tot 0:16 WIe weet of daar een langer nummer van is?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 63975 op 15-07-2016 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appul
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-04 16:42
Dit is waarschijnlijk een makkelijke.. :P

Ik ben op zoek naar een nummer wat nu op de radio is, het heeft iets weg van the bloodhound gang qua "zang"stijl, kenmerkend voor het nummer is one,two three four....(tekst) gevolgd door een soort melodische dance sequence.

Ik ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik zoek een dubstep-nummer van een paar jaar oud met een melodietje dat een beetje klinkt zoals dit:
http://members.chello.nl/storagehub/nr.mp3 (vanuit m'n hoofd nagespeeld in een online synthesizer dus het kan zijn dat het nummer wat ik zoek anders klinkt).
Verder zitten er volgens mij hier en daar nog wat rap samples in.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:26
Een makkelijke, voor de kenners en radio-2 luisteraars:

Vanochtend op radio-2, Ekdom in de ochtend, ergens tussen 7 en 8 uur (ik gok tussen 7:30 en 8). Een beetje foute italo-stijl, spaans/italiaans ofzo, zanger met hele lage stem en regelmatig kwam het woord "balle" voorbij in de tekst. Waarbij Ekdom grappig ging doen door op tijd "tennis", "pingpong" en zo ervoor te zeggen.

Ik wilde 'm opzoeken, maar de playlist-site van nporadio2.nl beweert dat er geen uitzending was. Met wat google op 'foute italo balle' kom ik geen goede hits tegen.

Wie weet 'm? Dank alvast!

Edit: en al gevonden!
Geen playlist op de radio2 site, maar wel een 'uitzending gemist' - en inderdaad strak om 7:30:
YouTube: Pino D'Angio - Ma Quale Idea

[ Voor 16% gewijzigd door vanaalten op 21-07-2016 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djampire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-05 17:19
vanaalten schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:48:
Een makkelijke, voor de kenners en radio-2 luisteraars:

Vanochtend op radio-2, Ekdom in de ochtend, ergens tussen 7 en 8 uur (ik gok tussen 7:30 en 8). Een beetje foute italo-stijl, spaans/italiaans ofzo, zanger met hele lage stem en regelmatig kwam het woord "balle" voorbij in de tekst. Waarbij Ekdom grappig ging doen door op tijd "tennis", "pingpong" en zo ervoor te zeggen.

Ik wilde 'm opzoeken, maar de playlist-site van nporadio2.nl beweert dat er geen uitzending was. Met wat google op 'foute italo balle' kom ik geen goede hits tegen.

Wie weet 'm? Dank alvast!

Edit: en al gevonden!
Geen playlist op de radio2 site, maar wel een 'uitzending gemist' - en inderdaad strak om 7:30:
YouTube: Pino D'Angio - Ma Quale Idea
YouTube: MA QUALE IDEA - Pino D'Angiò

9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-05 14:16
Ik ben op zoek naar *volgens mij* een 90's nummer. Het nummer begint met iemand die iets als roept als ".... selecta ta ta ta " of iets dergelijks en dat gaat vervolgens in muziek over.. Een stem die zingt vervolgens wat teksten. Ergens doet dit nummer me er ook aan denken: YouTube: Modjo - Lady (Hear Me Tonight) (Official Video) maar geen idee waarom. Ik kan nu even niet op meer informatie komen maar het nummer zit qua melodie en pseudo-tekst wel een beetje in mijn hoofd. :+ Iets als: "to the last....*muziek*.... here i am!"

[ Voor 4% gewijzigd door Steephh op 25-07-2016 12:07 ]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Steephh schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:06:
Ik ben op zoek naar *volgens mij* een 90's nummer. Het nummer begint met iemand die iets als roept als ".... selecta ta ta ta " of iets dergelijks en dat gaat vervolgens in muziek over.. Een stem die zingt vervolgens wat teksten. Ergens doet dit nummer me er ook aan denken: YouTube: Modjo - Lady (Hear Me Tonight) (Official Video) maar geen idee waarom. Ik kan nu even niet op meer informatie komen maar het nummer zit qua melodie en pseudo-tekst wel een beetje in mijn hoofd. :+ Iets als: "to the last....*muziek*.... here i am!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

sorry voor de herrie, maar bij het zoeken van een oude guiltypeasure vond ik een mix van een aantal nummers.
DJ Isaac - Nobody listen to techno
The Beholder & Balistic - Decibel Anthem (Original Mix)

Maar er zitten nog een paar andere nummers doorheen (o.a. Dark Monks - Insane), eentje ervan is een hele oude, veel ouder dan de nummers hierboven... Maar kan dus niet op de naam komen.

YouTube: Beholder & Ballistic vs DJ Isaac - Nobody Listens to Decibel
Hier begint het ongeveer (3:40)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je dat "yeahhhhhhh" bedoelt: dat komt uit deze:

Verscheen in 1991 dus ook de tijd klopt :)

Lekkere mix btw :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Die Go vocal hoor ik er ook in. Verder lijkt 1 van die nummers wel erg op The French Connection-The French Connection alleen dan als één of andere HS versie.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Nee bedoel dat melodietje, ik denk iets van Paul Elstak, midtown records, forze team zoiets... zo bekend maar kom er niet op.
Die go sample zit volgens mij verwerkt in dat nummer van dark monks... mix in de mix...
temp00 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 23:22:
Die Go vocal hoor ik er ook in. Verder lijkt 1 van die nummers wel erg op The French Connection-The French Connection alleen dan als één of andere HS versie.
YouTube: French Connection - French Connection

Ja dat is hem toch, was helemaal in verkeerde richting aan het zoeken. Super bedankt.

[ Voor 68% gewijzigd door DopdeDouwer op 28-07-2016 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

edit: nvm

Graag gedaan d:)b

[ Voor 90% gewijzigd door temp00 op 28-07-2016 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
nl.mark schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:10:
[...]

Wat gaaf! Thanks :)

Oud plaatje dus al inmiddels. Hij draaide hem ook weer tijdens Armin Only afgelopen mei in de Ziggo Dome. Je snapt dat ik toen ook weer dacht; f*ck.. welke plaat is dit? 8)
En weer iets verder ;)
Armin van Buuren & Orjan Nilsen - Flashlight (taken from ASOT Ibiza 2016)

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:09

steveman

Comfortabel ten onder

NL-RaVeR schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:51:
Heeft er inderdaad wel iets van weg, maar dat is hem ook niet helaas...

Update: Ik denk dat ik hem heb. Razorlight - Wire to Wire. Zelfde soort deuntje/ritme:
[video]
Hmm, deed mij gelijk denken aan I am overcome van Live.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Helpen jullie Ben & Ruurd mee?? (Je kent ze wel! _O_) d:)b

http://picosong.com/edit/5a8c16e3978e18e6c554271b6c7cebeb

"Kan iemand ons helpen naar 't zoeken van een nummer??
Wij zoeken een nummer die een paar jaar oud is & 't liedje wordt gezongen door een Operazangeres met een hele mooie hoge zangstem & er zit Electro/Synthesizer in dit nummer die wij zoeken met een mooie flitsende atmosferische geluidje erin & ook zit er een mooie dreunende basgeluid in & 't is, of Italiaans gezongen, maar 't kan ook Spaans zijn & er zit Rood in de Videoclip.
Dit nummer die wij Zoeken vind ik (Ben) ook wel wat naar een Hit klinken.
Ik (Ben) heb dit nummer 1 keer op TV Oranje gezien, maar dat is alweer een paar jaar geleden & ik ben de naam van de Zangeres kwijt & ook ben ik de Titel van dit nummer kwijt.
Kunnen jullie ons helpen naar 't zoeken van dit nummer??
Vriendelijke groet,
Ben & Ruurd."

Edit: op FOK! waren ze sneller :P YouTube: ADYA & GEISHA - CHERUBINOS ARIA Official Video

[ Voor 13% gewijzigd door LuNaTiC op 30-07-2016 12:27 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-02 13:13
Kon het niet laten om op 2x speed te zetten _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Oke het nummer waar ik nu naar op zoek ben daarin hoor je wat mannen "hmmmm hmmm hmmmm" neurieen dacht ik en je hoort er gitaarspel tussen. Het doet me een beetje denken aan Walk Of Life van Dire Straits maar dat is m niet. En voor mijn gevoel is het een insteumentaal nummer.

_@/'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Steephh schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 00:02:
Oke het nummer waar ik nu naar op zoek ben daarin hoor je wat mannen "hmmmm hmmm hmmmm" neurieen dacht ik en je hoort er gitaarspel tussen. Het doet me een beetje denken aan Walk Of Life van Dire Straits maar dat is m niet. En voor mijn gevoel is het een insteumentaal nummer.
Niet instrumentaal, maar toch even uitsluiten; Crash Test Dummies - MMM MMM MMM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
Roamor schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 07:39:
[...]

Niet instrumentaal, maar toch even uitsluiten; Crash Test Dummies - MMM MMM MMM ?
Die is wel heel mooi en die zat ook nog ergens in mijn hoofd verstopt. :+ Maar toch bedoel ik die niet, het nummer is wel echt in de stijl van Dire Straits volgens mij.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Hier kom ik echt niet uit, en zowel Shazam als Soundhound ook niet: http://www.slam.nl/terugluisteren/ en dan vrijdag (dan zijn er alleen maar livesets op Slam) tussen 14.00 en 15.00. Het nummer begint vanaf 53m15.

Degene die het weet krijgt een gratis voetreis naar Rome! :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Bart-Willem schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:46:
Hier kom ik echt niet uit, en zowel Shazam als Soundhound ook niet: http://www.slam.nl/terugluisteren/ en dan vrijdag (dan zijn er alleen maar livesets op Slam) tussen 14.00 en 15.00. Het nummer begint vanaf 53m15.

Degene die het weet krijgt een gratis voetreis naar Rome! :+
Shakecraft & Kamereon - Sweat

en heb liever een vliegticket. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Vele malen dank! 8) Hoe heb je dat gefixt? Zelfs Shazam kon er totaal niets van maken. :/

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:36

vooghel

Cunning linguist

Topicstarter
Steephh schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 00:02:
Deze begint met wat gehum maar geen 'Walk of Life'-melodietje:

En deze heeft weer wel een 'Walk of Life'-melodietje, maar geen gehum.

[ Voor 14% gewijzigd door vooghel op 03-08-2016 19:47 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 18:28
Ik zoek een jaren '90 rock nummer met een tekst die constant 'pop popop pop pop popop pop' gaat. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels.68
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-08-2024
Dupje schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 17:49:
Ik zoek een jaren '90 rock nummer met een tekst die constant 'pop popop pop pop popop pop' gaat. Iemand?
Geen rock, wel popperdepop (geen popperdeplop kabouters) is Speedy J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 18:28
Niels.68 schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 14:55:
[...]

Geen rock, wel popperdepop (geen popperdeplop kabouters) is Speedy J

[video]
Nee, het is echt wel rock. Ik heb een audiofragment, zal het straks uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30965

Disclaimer: ik luister enkel radio bij een incidentele rit in de auto.

Ik hoor hier nu al enige tijd elke dag een of ander RnB/pop-nummer met de volgende synth melodielijn door het gebouw schallen, interval van zeg een ruime seconde:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NHk5DFi.gif

Jaja je kunt zien dat ik een muzikale achtergrond heb. :+

De zangstem is vermoedelijk van een afro-amerikaanse man, heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-05 20:08

skoozie

SCSI

Anoniem: 30965 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:29:
Disclaimer: ik luister enkel radio bij een incidentele rit in de auto.

Ik hoor hier nu al enige tijd elke dag een of ander RnB/pop-nummer met de volgende synth melodielijn door het gebouw schallen, interval van zeg een ruime seconde:
[afbeelding]

Jaja je kunt zien dat ik een muzikale achtergrond heb. :+

De zangstem is vermoedelijk van een afro-amerikaanse man, heeft iemand enig idee?
welke zender + hoelaat ongeveer? Vaak hebben radio stations playlists online staan waar je kan zien hoelaat wat gespeeld is.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In de middag, geen idee of het radio is want ik hoor het van mijn bovenbuurman en het gaat natuurlijk gemakkelijker vragen of het iets zachter mag als ik exact het nummer weet te noemen maar ik ken het niet, dit is het gemakkelijkste nummer dat te herkennen zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Ik ben op zoek naar een pop/dance(?) nummer van ongeveer 2008.

De lyrics wat ik nog weet was (vrouwelijke stem);
One, two, three, four.
Come and get me, come and get me

Het is niet het nummer van Martin Solveig in elk geval! Iemand enig idee :+?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Famous schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 15:52:
Ik ben op zoek naar een pop/dance(?) nummer van ongeveer 2008.

De lyrics wat ik nog weet was (vrouwelijke stem);
One, two, three, four.
Come and get me, come and get me

Het is niet het nummer van Martin Solveig in elk geval! Iemand enig idee :+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Helaas niet, het was ook wat 'zachter' en de vrouwenstem wat hoger

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
vooghel schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:50:
[...]

Deze begint met wat gehum maar geen 'Walk of Life'-melodietje:
[video]

En deze heeft weer wel een 'Walk of Life'-melodietje, maar geen gehum.
[video]
Even bij de radio omroep nagevraagd, blijkbaar was het deze YouTube: De Jazz Politie - Liefdesliedjes :+ Tot zover mijn slechte omschrijving (ik hoorde dan ook alleen de laatste 10 sec, te laat om te shazammen).

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-05 11:52

Moortn

Hallo

M'n broertje stuurde net een audiofragment op, opgenomen in een club (waardoor de kwaliteit enigzins tegenvalt) met de vraag of ik wist hoe het nummer heet. Helaas niet, maar het klinkt wel goed.
http://picosong.com/DJrD/

Het is dus iets van house, maar ik kan de lyrics ook niet echt verstaan (ik dacht iets van "i don't remember" te horen)

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steephh
Moortn schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 18:44:
M'n broertje stuurde net een audiofragment op, opgenomen in een club (waardoor de kwaliteit enigzins tegenvalt) met de vraag of ik wist hoe het nummer heet. Helaas niet, maar het klinkt wel goed.
http://picosong.com/DJrD/

Het is dus iets van house, maar ik kan de lyrics ook niet echt verstaan (ik dacht iets van "i don't remember" te horen)
Ik kon m gewoon shazammen :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zVbezkmvqyA]

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-05 11:52

Moortn

Hallo

Bedankt _/-\o_ Had Shazam niet geinstalleerd maar verwachtte ook niet dat hij dit kon herkennen.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casmino
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-03 16:55
Ik ben op zoek naar het nummer dat op 04:40 wordt gebruikt in:

video: Aan de slag met Cryteks vr-games - The Climb en Robinson: The Journey

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Ik zou zeggen, vraag het aan diegene die de video report online heeft gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrstylo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-05 15:54
Weet iemand hoe dit nummer heet? Hoorde het
In de sportschool maar had geen telefoon bij me.

Lyrics gaan ongveer zo:
We really had a chance, we could have had it all but you waste it.

Het is een dance nummer en wordt gezongen door een vrouw

Alvast bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door wrstylo op 19-08-2016 22:57 ]

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:08
In het afgelopen jaar was er een dance nummer dat wel wat weg heeft van een schotse "drinking song", om het zo maar te noemen. Flinke beat eronder en een beetje opzwepend.
Meer dan dat weet ik er helaas ook niet meer van (anders had ik op lrics oid kunnen zoeken).
Het schoot me dit weekend weer te binnen, omdat ik een beat hoorde die me eraan herinnerde. En nu spookt het nog steeds door mn hoofd en ik kom er niet vanaf :P hopelijk weten jullie welke het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:50

Magic666

No one's neighbour!

1tje voor de muziekkenners:

ik zoek het nummer waarin het woordje "desire" vrij vaak voor komt. Ik denk een beetje een indie pop/rock band? (mannelijke stem) De laatste tijd vrij vaak op de radio

Nee, U2 is het niet :P

[ Voor 4% gewijzigd door Magic666 op 31-08-2016 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zoek me helemaal de pleuris naar een tracklist van deze mix van DJ Remy uit 2001: DJ Remy - Live at Silly Sessions 28-01

Eigenlijk gaat het me alleen om track 1 en 3. Track 1 heb ik, dat is: Roland Klinkenberg - Inner Laugh (James Holden Remix)

Track 3 kan ik niet vinden! Al gezocht met Shazam en Soundhound, maar geen succes. Iemand enig idee?
Hij begint op 10:17 min en heeft net zijn eerste break gehad op 11:41 min.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 08:44
Magic666 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:26:
1tje voor de muziekkenners:

ik zoek het nummer waarin het woordje "desire" vrij vaak voor komt. Ik denk een beetje een indie pop/rock band? (mannelijke stem) De laatste tijd vrij vaak op de radio

Nee, U2 is het niet :P
Ik zet in op:

Editors - A Ton Of Love

qua recent zou Years & Years - Desire ook misschien nog kunnen

Leeg - Sinds 20180907

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:50

Magic666

No one's neighbour!

Editors it is! _/-\o_

damn... het is al een soort van oud ook! 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Nu online
Jey Vazz - UNIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Meer mensen weten meer dan één, dit is een vraag van iemand ie ik ken.
Het intro van Jett Rebels nieuwe nummer doet me enorm denken aan zo'n basloop deuntje uit de 60's / 70's, veel gebruikt in films en dergelijke. Kan er niet opkomen, herkent iemand hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
FabiandJ schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:50:
Meer mensen weten meer dan één, dit is een vraag van iemand ie ik ken.
Het intro van Jett Rebels nieuwe nummer doet me enorm denken aan zo'n basloop deuntje uit de 60's / 70's, veel gebruikt in films en dergelijke. Kan er niet opkomen, herkent iemand hem?
[video]
Deze:

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03:00
Oke, dit is een long shot maar goed:

Ik ben opzoek naar de naam van dit liedje http://www117.zippyshare.com/v/9pMxg8LG/file.html. Het is een achtergrondmuziekje van Stop! Politie (hoor je ook in het fragment). Is dit ergens ooit officieel uitgegeven?

Bij voorbaat dank!

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 10:11

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Klinkt als:

[Video][URL="https://youtu.be/qmxFAT581T4"]YouTube: Ludovico Einaudi - Primavera[/URL][/video]

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-05 13:17
Roamor schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:38:
[...]

Klinkt als:

[[url="[URL=\"https://youtu.be/qmxFAT581T4\"]YouTube: Ludovico Einaudi - Primavera[/URL]"]video[/url]]
Het is wel Ludovico Einaudi maar het is een ander nummer:

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-05 09:09

Luukwa

o/

Kom er niet achter..

Eerste zin is Into the morning sun (of) light
Is een beetje funky/groovy, zit ook in een hedendaagse reclame.. gezongen door volgens mij een zwarte artiest... HELP!

Soundcloud!

• Ari Gold
  • Nu online
Luukwa schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:33:
Kom er niet achter..

Is een beetje funky/groovy, zit ook in een hedendaagse reclame.. gezongen door volgens mij een zwarte artiest... HELP!
Eerste hit;

?

• Luukwa

Luukwa

o/

Nee dat is 'm dus niet, zoals ik al zij lijkt de stem op Marvin Gaye of Aloe Blacc..
Volgens mij is t ook al ouder, het begint iig met een bass riff

[ Voor 9% gewijzigd door Luukwa op 15-09-2016 20:41 ]

Soundcloud!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Luukwa schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:33:
Kom er niet achter..

• barrymossel
  • Laatst online: 15:49
Zou een goed kunnen zijn idd.

• Ari Gold
  • Nu online
Luukwa schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:36:
[...]

Nee dat is 'm dus niet, zoals ik al zij lijkt de stem op Marvin Gaye of Aloe Blacc..
Volgens mij is t ook al ouder, het begint iig met een bass riff
Jammer.

Maar dit zie ik niet staan in je vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels.68
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-08-2024

• ruuxx
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-08-2020
Hey,

Ik zoek de naam en/of de artiest van een liedje. Het enige wat ik weet is dat "Stoten, stoten, lekker lekker stoten." wordt gezegd.

Zie ook dit filmpje: YouTube: RapFabriek ( 3KB ) Het is moeilijk om je dromen waar te maken..
Vanaf 0:05 t/m 0:10.

Hoop dat iemand kan helpen!

Thx alvast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-05 10:07
ruuxx schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:11:
Hey,

Ik zoek de naam en/of de artiest van een liedje. Het enige wat ik weet is dat "Stoten, stoten, lekker lekker stoten." wordt gezegd.

Zie ook dit filmpje: YouTube: RapFabriek ( 3KB ) Het is moeilijk om je dromen waar te maken..
Vanaf 0:05 t/m 0:10.

Hoop dat iemand kan helpen!

Thx alvast.
Als je de tekst Google-d, kom je vast op NSFW-content uit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 12:36

vooghel

Cunning linguist

Topicstarter
Of de website van een biljartvereniging B).

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Rein Raus van Rammstein?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• ruuxx
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-08-2020
CappieL schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:17:
[...]

Als je de tekst Google-d, kom je vast op NSFW-content uit..
Klopt, vandaar dat ik het ook via deze weg probeer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 14:41
Ik zoek een klein stukje van een nummer.

Op 2.22 van dit nummer begint een stukje wat volgens mij uit Skyrim komt. Maar ik kan dat specifieke stukje niet in een nummer oid terugvinden. YouTube: Bass Modulators - Dragonblood (Defqon.1 Anthem 2016)

Weet iemand waar dit van is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Room42 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:10:
Ik zoek me helemaal de pleuris naar een tracklist van deze mix van DJ Remy uit 2001: DJ Remy - Live at Silly Sessions 28-01

Eigenlijk gaat het me alleen om track 1 en 3. Track 1 heb ik, dat is: Roland Klinkenberg - Inner Laugh (James Holden Remix)

Track 3 kan ik niet vinden! Al gezocht met Shazam en Soundhound, maar geen succes. Iemand enig idee?
Hij begint op 10:17 min en heeft net zijn eerste break gehad op 11:41 min.
Het lijkt iig op een nummer van Remy zelf.
Hopelijk stuur ik je niet de verkeerde kant op. :)

[ Voor 3% gewijzigd door albino71 op 06-10-2016 18:21 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
albino71 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 18:21:
[...]

Het lijkt iig op een nummer van Remy zelf.
Hmm. Misschien dat het dan gewoon niet uitgebracht is en dat hij het voor zichzelf gehouden heeft. Zou jammer zijn :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Chillz schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:34:
[...]

[...]

Hahaha
Dat was het eerste wat vanmorgen in m'n hoofd schoot bij Heatonme's uitgeschreven melodietje
Maar toen dacht ik Nee, daar is geen Z-Vago remix van ofzo, dat zal 'm wel niet zijn dan
:P
Zo, toch nog even op terugkomend, het was dus niet the horror, wel van Z-vago, alleen was mijn omschrijving niet echt sluitend voor dit nummer :P

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

KaiseRRuby schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 12:32:
Ik zoek een klein stukje van een nummer.

Op 2.22 van dit nummer begint een stukje wat volgens mij uit Skyrim komt. Maar ik kan dat specifieke stukje niet in een nummer oid terugvinden. YouTube: Bass Modulators - Dragonblood (Defqon.1 Anthem 2016)

Weet iemand waar dit van is?
Wat bedoel je precies? Want ik snap je even niet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 14:41
Grudgie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:02:
[...]

Wat bedoel je precies? Want ik snap je even niet haha
Haha. Op 2.22. begint een nummer. Ik dacht dat het de soundtrack van Skyrim was maar dat is het helemaal niet. Dus ik vraag me af: is het speciaal geschreven voor dit nummer of komt het ergens vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

KaiseRRuby schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:15:
[...]

Haha. Op 2.22. begint een nummer. Ik dacht dat het de soundtrack van Skyrim was maar dat is het helemaal niet. Dus ik vraag me af: is het speciaal geschreven voor dit nummer of komt het ergens vandaan?
Ik denk dat het gewoon speciaal voor dit nummer is geschreven en niet ergens vandaan komt. Maar als je het zeker wil weten, kan je het ze vragen op Facebook. Reageren ze vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Humma Kavula schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:53:
[...]

Zo, toch nog even op terugkomend, het was dus niet the horror, wel van Z-vago, alleen was mijn omschrijving niet echt sluitend voor dit nummer :P
[video]
Dat was mijn reactie ook 3 jaar geleden 8)7 ;) : Da Bad Device (ik meende dat die destijds op veel cd's als Da Bad Device was uitgebracht ipv The Bat Device maar daar zat ik denk naast).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikelV2
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-04-2024
Weet iemand toevallig hoe dit nummer heet?
Het is een of andere mix van Adele met hello

https://www.youtube.com/watch?v=afxHnVxbdOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:22
maikelV2 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:41:

Ga even na wie er daar draait en zoek even in livesets naar een remix van Adele. Vaak kun je het dan wel vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikelV2
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-04-2024
oohh schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 00:05:
[...]

Ga even na wie er daar draait en zoek even in livesets naar een remix van Adele. Vaak kun je het dan wel vinden ;)
Ja das een beetje het probleem, kan van Kingsland geen livesets vinden, k weet wel dat het liedje ook aan het einde van Puinhoop Kollektiv Mixtape 3 zit, al is deze op het filmpje weer een mix daarvan. Alleen van die mixtape is weer geen tracklist te vinden. Heb ook al op youtube gezocht naar Trap en Happy Hardcore remix van Adele - Hello.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 21:35
maikelV2 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 00:50:
[...]

Ja das een beetje het probleem, kan van Kingsland geen livesets vinden, k weet wel dat het liedje ook aan het einde van Puinhoop Kollektiv Mixtape 3 zit, al is deze op het filmpje weer een mix daarvan. Alleen van die mixtape is weer geen tracklist te vinden. Heb ook al op youtube gezocht naar Trap en Happy Hardcore remix van Adele - Hello.
Vanaf 0:58 klinkt het wel erg gelijkend.....

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woksie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Woksie

Gone

Ik zoek een nummer met deze sample:

General Zod: No! Who else is seeing this?
Reporter: Well, with the satellite link up just about everybody, I mean the whole planet.
General Zod: The whole planet Houston?
Reporter: Earth... The whole planet Earth.

Ik zit nu Superman 2 te kijken (de oude met Christopher Reeve) en deze quote komt voorbij.
Het zit in een nummer, maar kan er maar niet achter komen welke het was (googlen op planet Houston helpt niet).

Waarschijnlijk komt de quote voor in een nummer van een Amerikaanse rapper, maar zeker weet ik het niet.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 21:35
Ik ben ook weer handige Harry geweest.

Heb ik met EAC een aantal nummers van oude cd's van mijn vriendin gekopieerd, heeft EAC niet de artiesten namen opgeslagen. Van de meeste nummers wist ik de artiestennaam nog wel, maar van deze niet. Shazam geeft geen resultaat. Weten jullie het? En ik weet ook niet meer op welke van de honderden cd's dit nummer stond. Ik heb het even naar YouTube geupload in de hoop dat youtube me een copyright melding geeft, met daarin de naam van de artiest van dit nummer. Als iemand van jullie het weet, graag.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wi7cfB36UGA]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

1ste hit op Youtube als je zoekt op': 90's are your ready:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8NYwdU0RD0k]

Maarja, daar staat dan net weer geen artiest bij 8)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:54
RaZ schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:12:
1ste hit op Youtube als je zoekt op': 90's are your ready:

[video]

Maarja, daar staat dan net weer geen artiest bij 8)
Wel in de comments;
YouTube: Anti Funky - Let's Go Dancing (Original Version)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Nu online
Wacht, is dat het nummer wel?

Want klonk voor mij als 2 totaal andere nummers alleen met de zelfde vocal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Woksie schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:25:
Ik zoek een nummer met deze sample:

General Zod: No! Who else is seeing this?
Reporter: Well, with the satellite link up just about everybody, I mean the whole planet.
General Zod: The whole planet Houston?
Reporter: Earth... The whole planet Earth.

Ik zit nu Superman 2 te kijken (de oude met Christopher Reeve) en deze quote komt voorbij.
Het zit in een nummer, maar kan er maar niet achter komen welke het was (googlen op planet Houston helpt niet).

Waarschijnlijk komt de quote voor in een nummer van een Amerikaanse rapper, maar zeker weet ik het niet.
Eminem refereert naar Zod in zijn nummer 'Rap God', maar volgens mij komt de letterlijke quote er niet in voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-03 06:28

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik zoek het nummer dat wordt gebruikt voor de intro van het programma Drugslab. Het zit er maar kort in aan het begin en er wordt doorheen gepraat :)

[video]YouTube: Welkom in ons Drugslab[/video]

Iemand een idee?

Of ik controleer gewoon eerst even de comments...
Het is Supersci - All Year Next Year

[ Voor 25% gewijzigd door Mystic Spirit op 15-10-2016 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citomaster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:29
Ik ben al twee dagen op zoek naar een nummer. Hij kwam van de week voorbij in zo'n spotify reclame voor een playlist, maar helaas was ik te laat om erop te klikken. Ik denk dan ook dat het een vrij recent nummer is.

Het gaat om een up beat popliedje met vrij veel elektronische elementen erin. Meerdere keren in het nummer (ik vermoed dus in het refrein) wordt aan het eind van de zin een woord uitgesproken dat klinkt als "su-pe-ri-or" (de streepjes met opzet toegevoegd; zo wordt het gezongen). Het is echter niet dat woord, want Google geeft geen resultaten.

Ik heb geprobeerd om vanuit mijn herinnering de toonhoogte van dat woord te ontdekken en dat is als volgt:

'Su': F#3
'pe': G3
'ri': B3
'or': A3

Het is een longshot, maar ik ben benieuwd of iemand dit herkent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-05 22:48
Al een tijdje op zoek naar dit nummer, maar echt geen spoor van te vinden.

https://m.facebook.com/st...F%2Fwww.google.nl%2F&_rdr

Ook in de comments is men op zoek, maar helaas nergens iets te vinden. Shazam en SoundHound kennen hem ook niet.

Iemand hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zou graag even willen luisteren maar ik heb geen Facebook. Anders even (stereomix) opnemen en een mp3 linkje posten?

Edit:
@hieronder: link werkt wel maar je kan het filmpje niet afspelen zonder fb account. Misschien komt t door m'n anti track maatregelen.

[ Voor 54% gewijzigd door temp00 op 25-10-2016 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
temp00 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:56:
Zou graag even willen luisteren maar ik heb geen Facebook. Anders even (stereomix) opnemen en een mp3 linkje posten?
Linkje werkt ook zonder facebook volgens mij (heb ik namelijk ook niet). Maar ik zal even kijken of ik hem even kan opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
Sorry, beetje druk.
Linkje naar MP3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 135360

maikelV2 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:41:

das deze YouTube: Adele - HeLLo (marshmello Remix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Ha mensen, ik ben op zoek naar een nummer. Het moet redelijk recent zijn, niet ouder dan 2010. Het heeft een clip met een clown die zich opmaakt en daarna in zijn eentje een soort dans doet, en de muziek is melodische metal. Het is zo'n geval "ik weet het wel maar ik weet het niet" en als ik het me goed herinner was het een erg lekker nummer, dus ik hoop dat jullie de naam weten :) Ik heb al een aantal dingen gegoogled, maar dan kom ik vooral op horrorclowns uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
461943 schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 00:12:
Ha mensen, ik ben op zoek naar een nummer. Het moet redelijk recent zijn, niet ouder dan 2010. Het heeft een clip met een clown die zich opmaakt en daarna in zijn eentje een soort dans doet, en de muziek is melodische metal. Het is zo'n geval "ik weet het wel maar ik weet het niet" en als ik het me goed herinner was het een erg lekker nummer, dus ik hoop dat jullie de naam weten :) Ik heb al een aantal dingen gegoogled, maar dan kom ik vooral op horrorclowns uit :+
Dansende clown is meestal Pennywise uit It van Stephen King. Wellicht kun je daar iets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

zacht schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 10:53:
[...]

Dansende clown is meestal Pennywise uit It van Stephen King. Wellicht kun je daar iets mee.
Volgens mij was deze video niet over Pennywise, het was een meer menselijke gast. Je ziet hem eerst zonder schmink met een koffertje rondlopen, en daarna zie je hem zichzelf schminken.

Nadeel is ook dat Pennywise ook de naam van een band is, dus met Google kom je vooral daar op uit :P

Edit: Ik heb 'm :)

[ Voor 7% gewijzigd door 461943 op 06-11-2016 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-05 23:08
Ik kwam net een nummer tegen op spotify waarvan het eerste piano gedeelte heel erg lijkt op een ander nummer. Het nummer waar het om gaat is: Paddy and the Rats - Captain of my Soul. Het intro met het piano gedeelte lijkt dus op iets anders, maar ik kom niet op de naam. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
NL-RaVeR schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:24:
Ik kwam net een nummer tegen op spotify waarvan het eerste piano gedeelte heel erg lijkt op een ander nummer. Het nummer waar het om gaat is: Paddy and the Rats - Captain of my Soul. Het intro met het piano gedeelte lijkt dus op iets anders, maar ik kom niet op de naam. Iemand een idee?
Abel - Onderweg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-05 23:08
Die lijkt er inderdaad wel op, maar dat is niet diegene die ik ergens ver in mijn achterhoofd heb zitten volgens mij. Heb toch een iets andere melodie als Abel in mijn hoofd zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:05
NL-RaVeR schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:24:
Ik moest gelijk denken aan YouTube: Pirates Of The Caribbean Theme Song :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
Gisteravond weer zitten zoeken, maar nog steeds geen niks kunnen vinden... ;w
Pagina: 1 ... 20 ... 42 Laatste

Let op:
Voor vragen over genres etc: Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3]