Hoe heet dit nummer? Deel 42 Overzicht

Pagina: 1 ... 19 ... 42 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 10:23

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

FabiandJ schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 19:36:
Hoe heet het nummer wat op 1:18 begint? In de beschrijving en reacties staat het helaas niet.
[video]
Staat er bij toch ?
Music by Epidemic Sound (http://www.epidemicsound.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Epidemic Sound zijn een leverancier van muziek, geen band of iets in die richting. Als je even op de link geklikt had had je dat kunnen weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Laatst online: 29-05 10:23

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Heb ik ook gedaan, ik bedoel er mee te zeggen dat het misschien dus wel stockmuziek is of iets, en dat er mss geen 'band' bij aan te pas is gekomen.

Of wil je weten hoe het stock nummer heet van die site?

[ Voor 25% gewijzigd door kaassouffle op 21-05-2016 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m2dekker
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-05 13:05
Hoe heet het nummer wat op 1:18 begint? In de beschrijving en reacties staat het helaas niet.
[video]
Heeft wat weg van de instrumental versie van => T.I - Whatever You like

https://youtu.be/BWeCwoIebf0

Common sense is so rare, it should be classified as a super power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-05 22:02
[video]
Roadtrip Through Europe 14

https://player.epidemicso...ks/?search_query=roadtrip

7e van boven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
iTremble schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:07:
Ben al een tijd opzoek naar het nummer wat begint om 2.35, misschien heeft iemand een idee? 8)7

[video]
Take me there
http://www.audionetwork.c...st=composersearch&ref=148

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTremble
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Deze keer geen clip of tekst, maar een vage herinnering naar een Franstalig nummer.

Zat wat Maitre Gims te luisteren, toen herinnerde ik mij een nummer van jaren geleden. In standaard top40 style, stukje rap in het Frans en refrein-gezang (of door een vrouw, of als groep). De rapper was zover ik me kan herinneren een blanke man, in de videoclip had hij dacht ik een petje.

Het is niet veel, maar probeer nog steeds dingen te herinneren, wat niet echt gaat :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-05 21:10

Sharky

Skamn Dippy!

SinergyX schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:44:
Deze keer geen clip of tekst, maar een vage herinnering naar een Franstalig nummer.

Zat wat Maitre Gims te luisteren, toen herinnerde ik mij een nummer van jaren geleden. In standaard top40 style, stukje rap in het Frans en refrein-gezang (of door een vrouw, of als groep). De rapper was zover ik me kan herinneren een blanke man, in de videoclip had hij dacht ik een petje.

Het is niet veel, maar probeer nog steeds dingen te herinneren, wat niet echt gaat :P
Lange Frans? :P

Wat is jaren geleden, 2010? 2000?

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sharky schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:52:

Lange Frans? :P

Wat is jaren geleden, 2010? 2000?
Denk dat ik 2000-2005 moet zijn geweest, was geen trage rap maar wat snel in de woorden. Ben al wat boybands afgegaan, ook niets gevonden. Aangezien ik 0,0 Frans ken, dus weet ook weinig woorden.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yes-n
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-05 11:37
SinergyX schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:44:

YouTube: Manau - La tribu de Dana

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

yes-n schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:03:
[...]

[video]
YouTube: Manau - La tribu de Dana

???
Held.. ongelofelijk, dat is em :D
(hoe ik op dat petje kom.. maargoed :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-05 21:10

Sharky

Skamn Dippy!

Was de eerste die in me opkwam, maar dacht dat is hem vast niet :D

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yes-n
  • Laatst online: 27-05 11:37
SinergyX schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:13:
[...]

Held.. ongelofelijk, dat is em :D
(hoe ik op dat petje kom.. maargoed :P).
Dit was zo ongeveer het enige populaire Franse rap nummer van rond die tijd wat ik me in ieder geval duidelijk kon herinneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

yes-n schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:00:
[...]

Dit was zo ongeveer het enige populaire Franse rap nummer van rond die tijd wat ik me in ieder geval duidelijk kon herinneren :)
Ja, ik wist dat het nummer hier ook populair was geweest, maar wist niet echt meer waarop ik moest gaan zoeken.
Sharky schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:55:
Was de eerste die in me opkwam, maar dacht dat is hem vast niet :D
Ik las eerst de titel, wist ik nog niet dat het het nummer was, tot ik hem hoorde. Ik heb zo weinig met Frans :P

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 23-05-2016 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 682931

Weet iemand hoe de muziek heet die s'ochtends bij de entree van Walibi Holland word gedraaid? Ze 'weten' het zelf namelijk niet. Deze video is het beste wat ik kon vinden. Tussen 1.00 en 1.14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:15
Ik zou willen weten welk nummer dit is, de duidelijkst hoorbare, want hij heeft 2 nummers door elkaar laten spelen :9 Shazam pakte hem niet, want die stuurde me de hele tijd naar een Japanse zanger..
YouTube: Mario Götze - best Player ever_! 2012 HD

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-05 10:57
https://www.dropbox.com/s...we%20opname%2010.m4a?dl=0

(bovenstaand is een m4a waarin ik het probeer te fluiten :P)

Ik hoorde dit nummer in de break van het Breaking Benjamin concert afgelopen weekend, en het kwam mij enorm bekend voor maar ik was net te laat voor Shazam. Het is maar een kort, gefloten fragment, maar het is best herkenbaar (hoop ik).

Wat is de titel van dit nummer, en wie is de artiest? Ik vond t wel behoorlijk Green Day achtig, maar ik kan het niet vinden... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Megapaul schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:10:
Vandaag keek ik Car SOS op National Geographic en op het einde vanaf 39:10 hoor je een nummer op de achtergrond. Wie weet welk nummer dit is ik zoek hier al heel lang naar.
Doordat er doorheen gepraat wordt herkend shazam en soundhound het niet.

[video]
offtopic:
Dat filmpje is intussen weg maar ik heb hier een alternatief gevonden. Ongeveer vanaf 39:30 wanneer het slachtoffer zijn eigen kentekennummer word voorgehouden en zich realiseert dat het om zijn eigen auto gaat, wat een prachtig moment!

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Mosin schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:41:
Ik zou willen weten welk nummer dit is, de duidelijkst hoorbare, want hij heeft 2 nummers door elkaar laten spelen :9 Shazam pakte hem niet, want die stuurde me de hele tijd naar een Japanse zanger..
YouTube: Mario Götze - best Player ever_! 2012 HD
YouTube: 08. EKS - Gloria feat. Smoku (beat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 21:15

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Origineel is overigens Yann Tiersen - J'y Suis Jamais Alle. Kende het al een tijd maar ik kon de originele titel net even niet meer herinneren. Genoeg geremixed iig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-05 10:57
naarden 4ever schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:26:
https://www.dropbox.com/s...we%20opname%2010.m4a?dl=0

(bovenstaand is een m4a waarin ik het probeer te fluiten :P)

Ik hoorde dit nummer in de break van het Breaking Benjamin concert afgelopen weekend, en het kwam mij enorm bekend voor maar ik was net te laat voor Shazam. Het is maar een kort, gefloten fragment, maar het is best herkenbaar (hoop ik).

Wat is de titel van dit nummer, en wie is de artiest? Ik vond t wel behoorlijk Green Day achtig, maar ik kan het niet vinden... :?
Gevonden! Miss Murder van AFI. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

Wie herkent het stuk van Machiro (kandidaat nr 3 @ 0m44s)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-05 21:53
Is dat Rhapsody In Blue van George Gershwin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Dat klopt. Het is het slot van het nummer. Rhapsody In Blue is ook bekend als de muziek van de film 'Manhattan'.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:10
Ik zoek een nummer uit eind jaren 90 begin 2000. het is een hardcore track met als titel reality. ik kan niks nergens vinden. iemand een idee?

*edit
in de tekst komt een stukje voor met: aaaaaooooooo i got myself a gun :X

[ Voor 22% gewijzigd door bakkie1985 op 03-06-2016 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:23

Onbekend

...

bk1985 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 22:06:
Ik zoek een nummer uit eind jaren 90 begin 2000. het is een hardcore track met als titel reality. ik kan niks nergens vinden. iemand een idee?

*edit
in de tekst komt een stukje voor met: aaaaaooooooo i got myself a gun :X
Deze?
https://www.google.nl/sea...yrics++i+got+myself+a+gun
http://www.azlyrics.com/lyrics/nas/gotyourselfagun.html

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Thnx, maar ik zoek een hardcore track. deze was ik inderdaad al vaak tegengekomen maar is het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
Prowler - reality... found it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:10

steveman

Comfortabel ten onder

Argh, was weeer te laat met shazam :/

De intro tune op 3fm wanneer Frank van der Lende z'n show begint... het komt zo bekend voor. Is het een bestaand iets dat ie gebruikt, of is het een nieuw brouwsel?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik zoek een lied wat ik recentelijk heb gehoord op de radio.

'I don't wanna be close to youuu. Don't wanna, don't wanna - cause all the things I do.

Volgens mij ging de songtekst zo. Ik heb hem recentelijk gehoord, maar ik kan hem niet vinden in de top 40 van spotify en als ik I dont wanna be close to you Google vind ik andere liedjes.

Het werd door een man gezongen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:54
Dat is volgens mij Close to you origineel van Maxi Priest maar nu gezongen door Sean Paul en nog iemand

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
DePaul schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:36:
Dat is volgens mij Close to you origineel van Maxi Priest maar nu gezongen door Sean Paul en nog iemand
Inderdaad: Jay Sean - Make My Love Go ft. Sean Paul
"I just wanna be close to you
(Just wanna, I just wanna)
And do all the things you want me to"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Laatst online: 17:54
Okay, de originaliteit was kennelijk weer op dus is men weer aan het samplen geslagen :+

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels.68
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-08-2024
steveman schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:19:
Argh, was weeer te laat met shazam :/

De intro tune op 3fm wanneer Frank van der Lende z'n show begint... het komt zo bekend voor. Is het een bestaand iets dat ie gebruikt, of is het een nieuw brouwsel?
Pak Shazam en de herhaling!!!

http://www.3fm.nl/gemist/uitzending

Succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
DePaul schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:36:
Bedankt Paul en Niels! Dat nummer is hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:10

steveman

Comfortabel ten onder

Hmm, na drie pogingen drie verschillende nummers, geen van beide dezelfde :/ Duidt op een speciaal gecomponeerd iets.

Maar nu dus wel iets om hem on demand te laten horen:
http://www.3fm.nl/a/ug/340475

@ 7:30 is ie bezig.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels.68
Brogala schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 19:57:
[...]

Bedankt Paul en Niels! Dat nummer is hem.
Ik heb niets gedaan, alle credits naar Paul! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Edit: Ik zie nu dat er nog een Niels is 8)7 8)7 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Niels.68 op 10-06-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
steveman schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:55:
[...]

Hmm, na drie pogingen drie verschillende nummers, geen van beide dezelfde :/ Duidt op een speciaal gecomponeerd iets.

Maar nu dus wel iets om hem on demand te laten horen:
http://www.3fm.nl/a/ug/340475

@ 7:30 is ie bezig.
Lijkt op een muziekje van Home Alone 2

Het begin en op 0.20.

[ Voor 12% gewijzigd door Ari Gold op 11-06-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
nl.mark schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:47:
[...]

Tijdje geleden alweer, maar nog steeds opzoek.. Iemand die deze herkent?
Om maar even een oude post te quoten :+, maar ik heb dit altijd in mijn achterhoofd gehouden omdat ik het ook een vet nummer vind. Ik luister elke week ASOT en heb dit nummer geen één keer gehoord, destijds heb ik alle livesets afgezocht op 1001tracklists om te checken of ik dit nummer in die periode voorbij heb zien komen. Aanknopingspunt was toch de vocal, iets met 'flash light'...

Nou, ladies and gentlemen, we've got 'm... Orjan Nilsen - Flashlight! Ik denk dat Armin 'm toen aan het roadtesten was en dat de plaat nu eindelijk af is. YouTube: Armada Invites with Armin van Buuren (07.06.2016)

Dat Orjan Nilsen de artiest is, is overigens niet 100% confirmed, maar het is wel een suggestie op 1001tracklists: http://www.1001tracklists...therlands-2016-06-07.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Ff stomme vraag... ik begin aan mezelf te twijfelen; )

De tune van bassie en Adriaan... die begon vroeger met zo'n hoog toontje; ting tingeling ting tingeling, ting ting ting... en dan begon hallo vriendjes etc etc
Zoiets.
Maar elke YouTube filmpje van Bassie en Adriaan daar is tegenwoordig van hun eigen kanaal en volgens mij hebben ze overal de latere tune in geedit gezet.

Heeft er iemand een linkje naar het originele? Of is er geen oude versie en heb ik het me al die jaren verkeerd ingebeeld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 21:26
DopdeDouwer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:01:
Ff stomme vraag... ik begin aan mezelf te twijfelen; )

De tune van bassie en Adriaan... die begon vroeger met zo'n hoog toontje; ting tingeling ting tingeling, ting ting ting... en dan begon hallo vriendjes etc etc
Zoiets.
Maar elke YouTube filmpje van Bassie en Adriaan daar is tegenwoordig van hun eigen kanaal en volgens mij hebben ze overal de latere tune in geedit gezet.

Heeft er iemand een linkje naar het originele? Of is er geen oude versie en heb ik het me al die jaren verkeerd ingebeeld...
Ik kan die versie ook niet vinden maar in de Mastermovies versie komt het ting tingeling ting tingeling, ting ting ting... wel voor (bijv. rond 6:22 in onderstaande video). Ik weet niet meer of het origineel vroeger ook zo ging of dat ze bij Mastermovies een soort cover/karaoke versie hebben gebruikt.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cmYfk1OTa7M]

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
ilhanko schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:09:
[...]

Om maar even een oude post te quoten :+, maar ik heb dit altijd in mijn achterhoofd gehouden omdat ik het ook een vet nummer vind. Ik luister elke week ASOT en heb dit nummer geen één keer gehoord, destijds heb ik alle livesets afgezocht op 1001tracklists om te checken of ik dit nummer in die periode voorbij heb zien komen. Aanknopingspunt was toch de vocal, iets met 'flash light'...

Nou, ladies and gentlemen, we've got 'm... Orjan Nilsen - Flashlight! Ik denk dat Armin 'm toen aan het roadtesten was en dat de plaat nu eindelijk af is. YouTube: Armada Invites with Armin van Buuren (07.06.2016)

Dat Orjan Nilsen de artiest is, is overigens niet 100% confirmed, maar het is wel een suggestie op 1001tracklists: http://www.1001tracklists...therlands-2016-06-07.html
Wat gaaf! Thanks :)

Oud plaatje dus al inmiddels. Hij draaide hem ook weer tijdens Armin Only afgelopen mei in de Ziggo Dome. Je snapt dat ik toen ook weer dacht; f*ck.. welke plaat is dit? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

AdmiralSnipe schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:46:
[...]

Ik kan die versie ook niet vinden maar in de Mastermovies versie komt het ting tingeling ting tingeling, ting ting ting... wel voor (bijv. rond 6:22 in onderstaande video). Ik weet niet meer of het origineel vroeger ook zo ging of dat ze bij Mastermovies een soort cover/karaoke versie hebben gebruikt.

[video]
Haha ja die bedoel ik. Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechHunter
  • Laatst online: 25-05 23:05
T is allemaal een beetje vaag maar t gaat ongeveer zo:

En ik dans op die beat en ik ga helemaal los
En ik zeg galaka heee galaka heuu galaka

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

TechHunter schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 00:10:

Iemand?
Party squad, ramperen ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechHunter
Fish schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 00:14:
[...]

Party squad, ramperen ?
Helaas dat is m niet, het nummer is niet heel oud maar het is helaas niet gelukt om het te shazamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
TechHunter schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 00:10:

Iemand?
Broederliefde - Alaka ft. KaliBwoy & SBMG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TechHunter
Dat is het nummer! bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

nl.mark schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:10:
[...]

Wat gaaf! Thanks :)

Oud plaatje dus al inmiddels. Hij draaide hem ook weer tijdens Armin Only afgelopen mei in de Ziggo Dome. Je snapt dat ik toen ook weer dacht; f*ck.. welke plaat is dit? 8)
Geniale plaat idd, dank! 8)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Laatst online: 28-05 09:36
Ik heb nu al de hele dag een liedje in m'n hoofd; populair Trance liedje van ik denk begin jaren 90. Heb zelf even vlug in FL de melody nagemaakt:

http://www12.zippyshare.com/v/cy6VPC7E/file.html

Iemand?

Ik heb het gepost en herinner me opeens de naam :F PPK; YouTube: PPK "Resurection"

Was ook geen begin jaren 90 maar begin 2000 dus

[ Voor 33% gewijzigd door Sup4rdurt op 25-06-2016 05:43 ]

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:03
Ik ben op zoek naar een nummertje wat ik ooit ben tegen gekomen maar door tijd uit het oor verloren ben, weet niet precies hoe het gaat, volgens mij over 2 mensen dus uit elkaar gaan en een man loopt in een regenjas buiten en komt thuis, geeft een vrouw een bontjas of schopt haar buiten met een bontjas, kan me ook iets herinneren van een groene stoel waar ze in zit terwijl hij wat zingt geloof ik. Nou succes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Enig idee welke muziekstijl en periode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
Poeh, jaren 80/90 denk ik, misschien 10 jaar geleden dat ik het voor het laatst gehoord heb, en toen was het voor mij al een oud nummer. Volgens mij soort rap uit die tijd.

[ Voor 14% gewijzigd door Flesdop op 29-06-2016 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 22:47

vooghel

Cunning linguist

Topicstarter
Misschien deze?

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:39
Chckdsk! schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 05:39:
Ik heb nu al de hele dag een liedje in m'n hoofd; populair Trance liedje van ik denk begin jaren 90. Heb zelf even vlug in FL de melody nagemaakt:

http://www12.zippyshare.com/v/cy6VPC7E/file.html

Iemand?

Ik heb het gepost en herinner me opeens de naam :F PPK; YouTube: PPK "Resurection"

Was ook geen begin jaren 90 maar begin 2000 dus
Haha je Mp3 bestandje wat je had gemaakt lijkt er best wel op ;)
Geniaal nummer trouwens. Wat ik me eigenlijk afvraag, waarom is er helemaal geen Trance topic?
Alle trance gerelateerde posts zijn van het jaar 2000.

Iemand zin om ''Het grote Trance topic'' te maken? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
Oh shiit!, deze is het ja, thx guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 22:47

vooghel

Cunning linguist

Topicstarter
Kon met je omschrijving, tijdperk en video bijna niet missen :).

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:00
ik heb mij toch een zwaar probleem, een nummer...uit het uitgaansleven, eind jaren 90......

Ik zal het niet te uitgebreid maken, maar ik geef wat hints - kan jij je er iets uithalen, kom op
en geef mij de hints - of nog beter een source met de track.

jaartal: eind jaren 90 dus
genre: house/trance

DJ die het draaide, producer: Vandy O mell...

eerste 10 seconden - het geluid van een tikkende klok

gevoel bij de plaat - hoorde je de eerste 10 seconden van de track ( een tikkende klok)
dan was het feest los..................

Tik Tok You dont stop......

give me the power of this topic :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 01:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Klea - Tic Toc (Magik Muzik Remix). Al is dat begin zeroes.
Milk Inc - Sleepwalker (klopt periodetechnisch wel)
Zonder klok maar wel zelfde lijn: Buzzy Bus - You dont stop

Ik zou zelf voor die Milk Inc gaan als het echt feest moest zijn. Maar goed, nineties is mijn jeugd 8)

Wil je meer richting de hardcore dan kijg je dit:

Maar ik hoop stiekem dat dat hem niet is :P

[ Voor 20% gewijzigd door The Eagle op 02-07-2016 21:53 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:08
Ik zit letterlijk al een paar jaar met een deuntje in m'n hoofd (niet constant natuurlijk :P ) en ik kom er maar niet achter van welk liedje het is.

Het is een liedje wat ik heel wat jaren terug per toeval zag op youtube (je weet wel hoe het gaat, je begint met een informatief filmpje over het strippen van een coax-kabel en voor je het weet zit je te kijken naar tractor-rijdende katten).

Het kan zomaar zijn dat het 10 jaar geleden is dat ik het filmpje zag. Het liedje (met clip) zelf leek mij nog ouder te zijn. Misschien wel jaren 80 of 90 (gezien de kwaliteit van het filmpje).
Ik weet niet onder welk genre ik het kan scharen, ik weet alleen dat er veel synthesizers in voorkwamen en dat het een vrij laag tempo betrof (30-40bpm?).
De artiesten waren volgens mij van aziatische afkomst, met lange, (witte?) gewaden, maar dat kan ik me niet goed meer herinneren. De clip betrof wel veel mist als ik het goed heb, verder geen spectaculaire dingen, de artiesten stonden in een soort aangeklede studio en de camera zweefde hier in rond. Misschien was het wel een opname van een live optreden.

Ik heb geprobeerd om een klein stukje van de intro na te bootsen, maar ik heb niet de juiste klank en waarschijnlijk ook niet de juiste toonhoogte kunnen vinden. Het klonk in elk geval ongeveer als dit:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NEHcgZz89gc]

En dan met die typische synthesizer sound (beetje zoals het begin van Charly Lownoise & Mental Theo - Fantasy World maar dan een iets langere duur van de toon.

Ik zou het knap vinden als iemand me hiermee kan helpen, want ook shazam en soundhound weten er geen raad mee :)

[ Voor 6% gewijzigd door LA-384 op 02-07-2016 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Voldoet niet helemaal aan je beschrijving maar ik zie hier en daar toch wel een studio met mist en synthesizer muziek dus deze misschien? YouTube: Jean-Michel Jarre - Oxygene, Pt. 4

[ Voor 35% gewijzigd door temp00 op 03-07-2016 00:03 ]

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
LA-384 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 22:34:

Het kan zomaar zijn dat het 10 jaar geleden is dat ik het filmpje zag. Het liedje (met clip) zelf leek mij nog ouder te zijn. Misschien wel jaren 80 of 90 (gezien de kwaliteit van het filmpje).
Ik weet niet onder welk genre ik het kan scharen, ik weet alleen dat er veel synthesizers in voorkwamen en dat het een vrij laag tempo betrof (30-40bpm?).
De artiesten waren volgens mij van aziatische afkomst, met lange, (witte?) gewaden, maar dat kan ik me niet goed meer herinneren. De clip betrof wel veel mist als ik het goed heb, verder geen spectaculaire dingen, de artiesten stonden in een soort aangeklede studio en de camera zweefde hier in rond. Misschien was het wel een opname van een live optreden.
Deze voldoet ook niet helemaal aan de omschrijving maar bevat wel synthesizers en gewaden:

Verder moest ik bij de omschrijving denken aan Alphaville, maar dat tempo ligt wel een stuk hoger:

Jean-Michel Jarre zoals hierboven al genoemd is zou inderdaad ook kunnen en anders zou je in de richting van Kraftwerk kunnen zoeken, dat is ook synthesizer muziek met een relatief laag tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Deze misschien:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Bedankt voor het meedenken, maar deze zijn het helaas niet . De groep die ik zoek is wat minder bekend, het zou me niets verbazen als het gezochte nummer niet eens op de Nederlandse radio is geweest. Het deuntje wat ik in m'n hoofd heb, zit direct of vrij direct aan het begin. Ik kan me niet herinneren of er in gezongen wordt, maar als dat het geval is, is het volgens mij niet in het Engels (dan zou ik wel iets hebben kunnen onthouden denk ik).

De synthesizers in de genoemde liedjes klinken allen anders dan in het liedje wat ik zoek.

[ Voor 32% gewijzigd door LA-384 op 03-07-2016 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:00
The Eagle schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 21:51:
Klea - Tic Toc (Magik Muzik Remix). Al is dat begin zeroes.
Milk Inc - Sleepwalker (klopt periodetechnisch wel)
Zonder klok maar wel zelfde lijn: Buzzy Bus - You dont stop

Ik zou zelf voor die Milk Inc gaan als het echt feest moest zijn. Maar goed, nineties is mijn jeugd 8)

Wil je meer richting de hardcore dan kijg je dit:
[video]

Maar ik hoop stiekem dat dat hem niet is :P
Goede suggesties die deels aan de omschrijving voldoen, maar helaas zijn ze het niet.
Als ik deze nummers hoor denk ik dat ik ook fout zit met de periode.
Volgens mij moet ik meer begin 90er jaren zoeken.

Het is zeker geen gabber, meer tekhouse achtig ook geen vrouwen zang.
Volgens mij deed er een MC mee die de tekst "you dont stop" mee deed.

Ook na het tikken van de klok, volgens mij een geluid van zware kerk bellen.

Dat laatste ben ik niet zeker van, het is dan ook meer dan 20 jaar terug haha
...voel mij er opeens oud door....waren wel mooie tijden daar in de palace/zaandam.

Eens kijken of ik wat DJ sets van afterhour power met vandy o mall kan vinden

thx voor de moeite man !

kom leuke mix tegen van hem, totaal of topic maar dacht deel hem met jullie :D

https://soundcloud.com/djvandy/dj-vandy-remix-when-doves-cry

en hoe het er toendertijd uitzag hoe "ons" jeugd uitging, helaas andere muziek er onder geplakt

[ Voor 10% gewijzigd door ppeterr op 03-07-2016 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:06

sjaool

Every life should have 9 cats

LA-384 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 22:34:
Ik zit letterlijk al een paar jaar met een deuntje in m'n hoofd (niet constant natuurlijk :P ) en ik kom er maar niet achter van welk liedje het is.

Het is een liedje wat ik heel wat jaren terug per toeval zag op youtube (je weet wel hoe het gaat, je begint met een informatief filmpje over het strippen van een coax-kabel en voor je het weet zit je te kijken naar tractor-rijdende katten).

Ik heb geprobeerd om een klein stukje van de intro na te bootsen, maar ik heb niet de juiste klank en waarschijnlijk ook niet de juiste toonhoogte kunnen vinden. Het klonk in elk geval ongeveer als dit:
[video]

En dan met die typische synthesizer sound (beetje zoals het begin van Charly Lownoise & Mental Theo - Fantasy World maar dan een iets langere duur van de toon.

Ik zou het knap vinden als iemand me hiermee kan helpen, want ook shazam en soundhound weten er geen raad mee :)
Was het geen Yellow Magic Orchestra?

Firecracker

Tong Poo

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
sjaool schreef op zondag 03 juli 2016 @ 17:33:
[...]

Was het geen Yellow Magic Orchestra?
Helaas niet. Beiden klinken veel te vrolijk, om het zo maar te noemen. Het nummer wat ik zoek is wat dat betreft een beetje "vreemd". De synthesizer waar ik over sprak heeft overigens een beetje weg van een kruising tussen een panfluit en een orgel. Een vrij zachte toon dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels.68
LA-384 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 17:45:
[...]

Helaas niet. Beiden klinken veel te vrolijk, om het zo maar te noemen. Het nummer wat ik zoek is wat dat betreft een beetje "vreemd". De synthesizer waar ik over sprak heeft overigens een beetje weg van een kruising tussen een panfluit en een orgel. Een vrij zachte toon dus.

Is dit wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Helaas is em dat niet, maar kudos voor het vinden van een nummer wat praktisch volledig aan m'n beschrijving voldoet :Y)

[ Voor 100% gewijzigd door LA-384 op 23-12-2019 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Ik wist dat het geen Aurora was. Die heb ik namelijk zelf gespeeld, en zo vaak dat ik hem kan dromen :+

Ik zit tich richting Jean Micehl Jarre te denken, en wel deze

Qua omschrijving kan het, witte gewaden, tijd klopt, en het begin is redelijk langzaam. Scroll dr ff doorheen zou ik zeggen :)
En check anders even het repertoire van Vangelis. Die Griek wil ook nog wel eens iets met witte gewaden doen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels.68
The Eagle schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:04:
Ik wist dat het geen Aurora was. Die heb ik namelijk zelf gespeeld, en zo vaak dat ik hem kan dromen :+
Nachtmerrie??

En check anders even het repertoire van Vangelis. Die Griek wil ook nog wel eens iets met witte gewaden doen :)
John and Vangelis misschien??

[YouTube: https://youtu.be/hti1iZ9LsIU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Geen nachtmerrie, maar de grepen van de akkoorden en de toetsaanslagen heb ik zo nog in mijn hoofd zitten, zo vaak heb ik dat nummer gespeeld. Niet dat je daar ook maar iets mee opschiet though :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384

Ik zit tich richting Jean Micehl Jarre te denken, en wel deze
[video]
Ik heb het nog niet helemaal gezien, maar denk niet dat het em is. De muziekstijl is het iig wel exact, althans op 6 minuten hoor je dezelfde soort synthesizer sound als uit het liedje wat ik zoek. Haal de beat weg en dan de melodie die ik eerder postte, en je hebt het deuntje wat ik in m'n hoofd heb zitten. Het klinkt wel lekker zeg! Hoe heet dit genre?
Helaas niet. Het liedje wat ik zoek is wat zachter qua klank.

[ Voor 30% gewijzigd door LA-384 op 08-07-2016 06:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niels.68
LA-384 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 05:52:
[...]

I. De muziekstijl is het iig wel exact, althans op 6 minuten hoor je dezelfde soort synthesizer sound als uit het liedje wat ik zoek. Haal de beat weg en dan de melodie die ik eerder postte, en je hebt het deuntje wat ik in m'n hoofd heb zitten.
Dan is dit 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
WOW! Dat is em idd :D Fantastisch. Ik denk dat ik destijds dan een cover heb gezien/gehoord, maar dat boeit niet meer haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels.68
LA-384 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 18:57:
[...]

WOW! Dat is em idd :D Fantastisch. Ik denk dat ik destijds dan een cover heb gezien/gehoord, maar dat boeit niet meer haha.
Het stukje op 6 min + jouw gespeelde melodie deed mij overtuigen, vandaar de enigszins zelverzekerde stelling van Dat is 'm.

Ik had alleen jouw reactie pas na 10 minuten, de lengte van het nummer, verwacht :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
haha, nou, op 8 seconden wist ik het al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stereohead
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-05 09:51
Nu ben ik laatst het nummer Abaddon van Demira tegengekomen, en daar zit in het begin een gitaarmelodie in die me toch zo ontzettend bekend voorkomt van een ander nummer. Ik zal alleen niet weten van wie... Is er iemand die het ook herkend en het wel weet?

Vanaf 0:25:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:24
Klinkt als het begin van een tv serie, a la Game of Thrones, maar ik krijg er ook een Ed Sheeran vibe bij

[ Voor 28% gewijzigd door stfn345 op 09-07-2016 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Klinkt als Love you more van Racoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stereohead
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-05 09:51
Ha, ja alleen bij die van racoon gaat de laatste tokkel omhoog in toonhoogte, ik zoek de variant waarbij die als het ware omlaag gaat.

Voor m'n gevoel is er een nummer dat exact hetzelfde melodietje heeft. In familiekring werd Buckethead al genoemd, maar ik kan van buckethead geen nummers vinden die die melodie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
LA-384 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 17:45:
[...]

Bij de panfluit-opmerking moest ik meteen hier aan denken:

'you don't stop' komt er ook in voor.

Edit: Wow, anders lees even goed, ik haal drie posts door elkaar, mijn excuses.

[ Voor 7% gewijzigd door zacht op 09-07-2016 19:39 . Reden: Fail ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:48

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Wie weet hoe deze muziek heet?

[ Voor 57% gewijzigd door AW_Bos op 12-07-2016 19:19 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009

Famous

R 400+

Hoe heet het nummer (kan alleen clip omschrijven)..

Een man staat (brak?) op, gaat naar de WC en begint dat weer met het zelfde riedeltje, uitgaan, vrouwen zoenen die hem wegduwen, drugs gebruiken, overgeven, etc. Einde van de clip komt meneer thuis, kijkt in de spiegel en het blijkt een vrouw te zijn!

Probeer er al even op te komen maar lukt me maar niet..

* net gevonden; smack my bitch up

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 13-07-2016 23:11 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor punk
  • Laatst online: 30-03 21:16
Famous schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:08:

Een man staat (brak?) op, gaat naar de WC en begint dat weer met het zelfde riedeltje, uitgaan, vrouwen zoenen die hem wegduwen, drugs gebruiken, overgeven, etc. Einde van de clip komt meneer thuis, kijkt in de spiegel en het blijkt een vrouw te zijn!

Easy one :) ( the prodigy smack my bitch up )

[Vimeo: https://vimeo.com/44561183]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009

Famous

R 400+

Razor punk schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:11:
[...]

Easy one :) ( the prodigy smack my bitch up )

[video]
Had hem gevonden inderdaad, thanks!
Gekke is dat die ook uncensored op YT staat :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor punk
  • Laatst online: 30-03 21:16
Famous schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 00:44:
[...]

Had hem gevonden inderdaad, thanks!
Gekke is dat die ook uncensored op YT staat :+
Als het live mee maakt gaat helemaal te keer, kan ik je vertellen uit ervaring. Als je van drum and Bass houd is er een vette remix van noisia van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:37
NL-RaVeR schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:00:
Ik kwam toevallig een nummer op spotify tegen, namelijk Mustasch - Thank you for the demon. Nu lijkt het intro (eerste 10 seconden) volgens mij heel erg op een ander nummer, maar ik kan het maar niet vinden. Iemand enig idee?
Ok, we zijn nu bijna een half jaar verder en ik weet het nog steeds niet. De suggestie die iemand had gegeven (Live - Overcome) is het ook niet volgens mij. Iemand anders nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
NL-RaVeR schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:32:
[...]

Ok, we zijn nu bijna een half jaar verder en ik weet het nog steeds niet. De suggestie die iemand had gegeven (Live - Overcome) is het ook niet volgens mij. Iemand anders nog suggesties?
Het heeft ook wel iets weg van Metallica - Nothing Else Matters:
(vanaf 0:37)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:37
Heeft er inderdaad wel iets van weg, maar dat is hem ook niet helaas...

Update: Ik denk dat ik hem heb. Razorlight - Wire to Wire. Zelfde soort deuntje/ritme:

[ Voor 52% gewijzigd door NL-RaVeR op 14-07-2016 12:56 . Reden: found it! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ik zoek een nummer, was rond 1999 a 2000 denk ik, het enige dat ik mij herinner was dat de clip grotendeels "3D" voor die tijd was en er werden motorraces gehouden in die clip, volgensmij in een stadion, vrij kleurvolle clip en er bleven volgensmij ook strepen achter de voertuigen (van de snelheid), werd toen ook uitgezonden op het toenmalige TMF.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
[...]

Deze misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
Slavy schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:59:
Ik zoek een nummer, was rond 1999 a 2000 denk ik, het enige dat ik mij herinner was dat de clip grotendeels "3D" voor die tijd was en er werden motorraces gehouden in die clip, volgensmij in een stadion, vrij kleurvolle clip en er bleven volgensmij ook strepen achter de voertuigen (van de snelheid), werd toen ook uitgezonden op het toenmalige TMF.
Deze wellicht:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niels132
Slavy schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:59:
Cassius - Cassius 99?

[ Voor 77% gewijzigd door niels132 op 14-07-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

OMG Dat is hem :D Thanks! :>

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkware
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:56
Op Pinkpop 2016 zaterdag heb ik op camping B, in de tent 's avonds (zal rond 00:00 / 01:00 ergens geweest zijn) een remix gehoord van Rammstein - Bück dich, het was een Tiroler versie.

Dus eigenlijk een hele vrolijke versie van een "hard" nummer. De tekst was (voor zover ik deze uit mijn hoofd ken) 1-op-1 hetzelfde als het origineel. Alleen de muziek en manier van zingen (gezongen door een man) is dus volledig anders.

Ik ben opzoek naar exact dat nummer. Weet iemand hoe deze heet / of wie de artiest is?

PS: De DJ's die avond volgens het programma waren: DJ’S BRUTUS & CO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Famous schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:08:

* net gevonden; smack my bitch up
Net even anders, maar wel grappig
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=8xiQoPaomvw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels.68
[...]

John Lennon - Working Class Hero (of 1 van de andere artiesten met dit nummer)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=njG7p6CSbCU]
Pagina: 1 ... 19 ... 42 Laatste

Let op:
Voor vragen over genres etc: Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3]