Staat er bij toch ?FabiandJ schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 19:36:
Hoe heet het nummer wat op 1:18 begint? In de beschrijving en reacties staat het helaas niet.
[video]
Music by Epidemic Sound (http://www.epidemicsound.com)
Staat er bij toch ?FabiandJ schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 19:36:
Hoe heet het nummer wat op 1:18 begint? In de beschrijving en reacties staat het helaas niet.
[video]
Music by Epidemic Sound (http://www.epidemicsound.com)
Epidemic Sound zijn een leverancier van muziek, geen band of iets in die richting. Als je even op de link geklikt had had je dat kunnen weten
[ Voor 25% gewijzigd door kaassouffle op 21-05-2016 00:37 ]
Heeft wat weg van de instrumental versie van => T.I - Whatever You likeFabiandJ schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 19:36:
[video]
Common sense is so rare, it should be classified as a super power.
Roadtrip Through Europe 14FabiandJ schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 19:36:
[video]
Take me thereiTremble schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:07:
Ben al een tijd opzoek naar het nummer wat begint om 2.35, misschien heeft iemand een idee?![]()
[video]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Lange Frans?SinergyX schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:44:
Deze keer geen clip of tekst, maar een vage herinnering naar een Franstalig nummer.
Zat wat Maitre Gims te luisteren, toen herinnerde ik mij een nummer van jaren geleden. In standaard top40 style, stukje rap in het Frans en refrein-gezang (of door een vrouw, of als groep). De rapper was zover ik me kan herinneren een blanke man, in de videoclip had hij dacht ik een petje.
Het is niet veel, maar probeer nog steeds dingen te herinneren, wat niet echt gaat
This too shall pass
Denk dat ik 2000-2005 moet zijn geweest, was geen trage rap maar wat snel in de woorden. Ben al wat boybands afgegaan, ook niets gevonden. Aangezien ik 0,0 Frans ken, dus weet ook weinig woorden.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
SinergyX schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:44:
Deze keer geen clip of tekst, maar een vage herinnering naar een Franstalig nummer.
Zat wat Maitre Gims te luisteren, toen herinnerde ik mij een nummer van jaren geleden. In standaard top40 style, stukje rap in het Frans en refrein-gezang (of door een vrouw, of als groep). De rapper was zover ik me kan herinneren een blanke man, in de videoclip had hij dacht ik een petje.
Het is niet veel, maar probeer nog steeds dingen te herinneren, wat niet echt gaat
Held.. ongelofelijk, dat is em
This too shall pass
Dit was zo ongeveer het enige populaire Franse rap nummer van rond die tijd wat ik me in ieder geval duidelijk kon herinnerenSinergyX schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:13:
[...]
Held.. ongelofelijk, dat is em
(hoe ik op dat petje kom.. maargoed).
Ja, ik wist dat het nummer hier ook populair was geweest, maar wist niet echt meer waarop ik moest gaan zoeken.yes-n schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:00:
[...]
Dit was zo ongeveer het enige populaire Franse rap nummer van rond die tijd wat ik me in ieder geval duidelijk kon herinneren
Ik las eerst de titel, wist ik nog niet dat het het nummer was, tot ik hem hoorde. Ik heb zo weinig met FransSharky schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:55:
Was de eerste die in me opkwam, maar dacht dat is hem vast niet
[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 23-05-2016 15:29 ]
Anoniem: 682931
Ѫа$тёя чѳця аят
Megapaul schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:10:
Vandaag keek ik Car SOS op National Geographic en op het einde vanaf 39:10 hoor je een nummer op de achtergrond. Wie weet welk nummer dit is ik zoek hier al heel lang naar.
Doordat er doorheen gepraat wordt herkend shazam en soundhound het niet.
[video]
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
YouTube: 08. EKS - Gloria feat. Smoku (beat)Mosin schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:41:
Ik zou willen weten welk nummer dit is, de duidelijkst hoorbare, want hij heeft 2 nummers door elkaar laten spelenShazam pakte hem niet, want die stuurde me de hele tijd naar een Japanse zanger..
YouTube: Mario Götze - best Player ever_! 2012 HD
Sooowww heel erg bedankt man!
Ѫа$тёя чѳця аят
Gevonden! Miss Murder van AFI.naarden 4ever schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:26:
https://www.dropbox.com/s...we%20opname%2010.m4a?dl=0
(bovenstaand is een m4a waarin ik het probeer te fluiten)
Ik hoorde dit nummer in de break van het Breaking Benjamin concert afgelopen weekend, en het kwam mij enorm bekend voor maar ik was net te laat voor Shazam. Het is maar een kort, gefloten fragment, maar het is best herkenbaar (hoop ik).
Wat is de titel van dit nummer, en wie is de artiest? Ik vond t wel behoorlijk Green Day achtig, maar ik kan het niet vinden...
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
[ Voor 22% gewijzigd door bakkie1985 op 03-06-2016 22:12 ]
Deze?bk1985 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 22:06:
Ik zoek een nummer uit eind jaren 90 begin 2000. het is een hardcore track met als titel reality. ik kan niks nergens vinden. iemand een idee?
*edit
in de tekst komt een stukje voor met: aaaaaooooooo i got myself a gun
Speel ook Balls Connect en Repeat
Thnx, maar ik zoek een hardcore track. deze was ik inderdaad al vaak tegengekomen maar is het niet
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.
Inderdaad: Jay Sean - Make My Love Go ft. Sean PaulDePaul schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:36:
Dat is volgens mij Close to you origineel van Maxi Priest maar nu gezongen door Sean Paul en nog iemand
Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.
Pak Shazam en de herhaling!!!steveman schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:19:
Argh, was weeer te laat met shazam
De intro tune op 3fm wanneer Frank van der Lende z'n show begint... het komt zo bekend voor. Is het een bestaand iets dat ie gebruikt, of is het een nieuw brouwsel?
Bedankt Paul en Niels! Dat nummer is hem.DePaul schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:36:
Dat is volgens mij Close to you origineel van Maxi Priest maar nu gezongen door Sean Paul en nog iemand
Hmm, na drie pogingen drie verschillende nummers, geen van beide dezelfdeNiels.68 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:36:
[...]
Pak Shazam en de herhaling!!!
http://www.3fm.nl/gemist/uitzending
Succes!!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik heb niets gedaan, alle credits naar Paul!
[ Voor 12% gewijzigd door Niels.68 op 10-06-2016 10:20 ]
Lijkt op een muziekje van Home Alone 2steveman schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:55:
[...]
Hmm, na drie pogingen drie verschillende nummers, geen van beide dezelfdeDuidt op een speciaal gecomponeerd iets.
Maar nu dus wel iets om hem on demand te laten horen:
http://www.3fm.nl/a/ug/340475
@ 7:30 is ie bezig.
[ Voor 12% gewijzigd door Ari Gold op 11-06-2016 22:36 ]
Om maar even een oude post te quotennl.mark schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:47:
[...]
Tijdje geleden alweer, maar nog steeds opzoek.. Iemand die deze herkent?
Ik kan die versie ook niet vinden maar in de Mastermovies versie komt het ting tingeling ting tingeling, ting ting ting... wel voor (bijv. rond 6:22 in onderstaande video). Ik weet niet meer of het origineel vroeger ook zo ging of dat ze bij Mastermovies een soort cover/karaoke versie hebben gebruikt.DopdeDouwer schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:01:
Ff stomme vraag... ik begin aan mezelf te twijfelen; )
De tune van bassie en Adriaan... die begon vroeger met zo'n hoog toontje; ting tingeling ting tingeling, ting ting ting... en dan begon hallo vriendjes etc etc
Zoiets.
Maar elke YouTube filmpje van Bassie en Adriaan daar is tegenwoordig van hun eigen kanaal en volgens mij hebben ze overal de latere tune in geedit gezet.
Heeft er iemand een linkje naar het originele? Of is er geen oude versie en heb ik het me al die jaren verkeerd ingebeeld...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Wat gaaf! Thanksilhanko schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:09:
[...]
Om maar even een oude post te quoten, maar ik heb dit altijd in mijn achterhoofd gehouden omdat ik het ook een vet nummer vind. Ik luister elke week ASOT en heb dit nummer geen één keer gehoord, destijds heb ik alle livesets afgezocht op 1001tracklists om te checken of ik dit nummer in die periode voorbij heb zien komen. Aanknopingspunt was toch de vocal, iets met 'flash light'...
Nou, ladies and gentlemen, we've got 'm... Orjan Nilsen - Flashlight! Ik denk dat Armin 'm toen aan het roadtesten was en dat de plaat nu eindelijk af is. YouTube: Armada Invites with Armin van Buuren (07.06.2016)
Dat Orjan Nilsen de artiest is, is overigens niet 100% confirmed, maar het is wel een suggestie op 1001tracklists: http://www.1001tracklists...therlands-2016-06-07.html
Haha ja die bedoel ik. TnxAdmiralSnipe schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:46:
[...]
Ik kan die versie ook niet vinden maar in de Mastermovies versie komt het ting tingeling ting tingeling, ting ting ting... wel voor (bijv. rond 6:22 in onderstaande video). Ik weet niet meer of het origineel vroeger ook zo ging of dat ze bij Mastermovies een soort cover/karaoke versie hebben gebruikt.
[video]
Party squad, ramperen ?TechHunter schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 00:10:
T is allemaal een beetje vaag maar t gaat ongeveer zo:
En ik dans op die beat en ik ga helemaal los
En ik zeg galaka heee galaka heuu galaka
Iemand?
Helaas dat is m niet, het nummer is niet heel oud maar het is helaas niet gelukt om het te shazamen.
Broederliefde - Alaka ft. KaliBwoy & SBMG?TechHunter schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 00:10:
T is allemaal een beetje vaag maar t gaat ongeveer zo:
En ik dans op die beat en ik ga helemaal los
En ik zeg galaka heee galaka heuu galaka
Iemand?
Geniale plaat idd, dank!nl.mark schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:10:
[...]
Wat gaaf! Thanks![]()
Oud plaatje dus al inmiddels. Hij draaide hem ook weer tijdens Armin Only afgelopen mei in de Ziggo Dome. Je snapt dat ik toen ook weer dacht; f*ck.. welke plaat is dit?
Het leven is te kort om geduld te hebben!
[ Voor 33% gewijzigd door Sup4rdurt op 25-06-2016 05:43 ]
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
[ Voor 14% gewijzigd door Flesdop op 29-06-2016 19:30 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Haha je Mp3 bestandje wat je had gemaakt lijkt er best wel opChckdsk! schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 05:39:
Ik heb nu al de hele dag een liedje in m'n hoofd; populair Trance liedje van ik denk begin jaren 90. Heb zelf even vlug in FL de melody nagemaakt:
http://www12.zippyshare.com/v/cy6VPC7E/file.html
Iemand?
Ik heb het gepost en herinner me opeens de naamPPK; YouTube: PPK "Resurection"
Was ook geen begin jaren 90 maar begin 2000 dus
Nederlands is makkelijker als je denkt.
[ Voor 20% gewijzigd door The Eagle op 02-07-2016 21:53 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
[ Voor 6% gewijzigd door LA-384 op 02-07-2016 22:52 ]
[ Voor 35% gewijzigd door temp00 op 03-07-2016 00:03 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Deze voldoet ook niet helemaal aan de omschrijving maar bevat wel synthesizers en gewaden:LA-384 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 22:34:
Het kan zomaar zijn dat het 10 jaar geleden is dat ik het filmpje zag. Het liedje (met clip) zelf leek mij nog ouder te zijn. Misschien wel jaren 80 of 90 (gezien de kwaliteit van het filmpje).
Ik weet niet onder welk genre ik het kan scharen, ik weet alleen dat er veel synthesizers in voorkwamen en dat het een vrij laag tempo betrof (30-40bpm?).
De artiesten waren volgens mij van aziatische afkomst, met lange, (witte?) gewaden, maar dat kan ik me niet goed meer herinneren. De clip betrof wel veel mist als ik het goed heb, verder geen spectaculaire dingen, de artiesten stonden in een soort aangeklede studio en de camera zweefde hier in rond. Misschien was het wel een opname van een live optreden.
[ Voor 32% gewijzigd door LA-384 op 03-07-2016 07:57 ]
Goede suggesties die deels aan de omschrijving voldoen, maar helaas zijn ze het niet.The Eagle schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 21:51:
Klea - Tic Toc (Magik Muzik Remix). Al is dat begin zeroes.
Milk Inc - Sleepwalker (klopt periodetechnisch wel)
Zonder klok maar wel zelfde lijn: Buzzy Bus - You dont stop
Ik zou zelf voor die Milk Inc gaan als het echt feest moest zijn. Maar goed, nineties is mijn jeugd
Wil je meer richting de hardcore dan kijg je dit:
[video]
Maar ik hoop stiekem dat dat hem niet is
[ Voor 10% gewijzigd door ppeterr op 03-07-2016 08:53 ]
Was het geen Yellow Magic Orchestra?LA-384 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 22:34:
Ik zit letterlijk al een paar jaar met een deuntje in m'n hoofd (niet constant natuurlijk) en ik kom er maar niet achter van welk liedje het is.
Het is een liedje wat ik heel wat jaren terug per toeval zag op youtube (je weet wel hoe het gaat, je begint met een informatief filmpje over het strippen van een coax-kabel en voor je het weet zit je te kijken naar tractor-rijdende katten).
Het kan zomaar zijn dat het 10 jaar geleden is dat ik het filmpje zag. Het liedje (met clip) zelf leek mij nog ouder te zijn. Misschien wel jaren 80 of 90 (gezien de kwaliteit van het filmpje).
Ik weet niet onder welk genre ik het kan scharen, ik weet alleen dat er veel synthesizers in voorkwamen en dat het een vrij laag tempo betrof (30-40bpm?).
De artiesten waren volgens mij van aziatische afkomst, met lange, (witte?) gewaden, maar dat kan ik me niet goed meer herinneren. De clip betrof wel veel mist als ik het goed heb, verder geen spectaculaire dingen, de artiesten stonden in een soort aangeklede studio en de camera zweefde hier in rond. Misschien was het wel een opname van een live optreden.
Ik heb geprobeerd om een klein stukje van de intro na te bootsen, maar ik heb niet de juiste klank en waarschijnlijk ook niet de juiste toonhoogte kunnen vinden. Het klonk in elk geval ongeveer als dit:
[video]
En dan met die typische synthesizer sound (beetje zoals het begin van Charly Lownoise & Mental Theo - Fantasy World maar dan een iets langere duur van de toon.
Ik zou het knap vinden als iemand me hiermee kan helpen, want ook shazam en soundhound weten er geen raad mee
"When you grow up your heart dies"
Helaas niet. Beiden klinken veel te vrolijk, om het zo maar te noemen. Het nummer wat ik zoek is wat dat betreft een beetje "vreemd". De synthesizer waar ik over sprak heeft overigens een beetje weg van een kruising tussen een panfluit en een orgel. Een vrij zachte toon dus.
LA-384 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 17:45:
[...]
Helaas niet. Beiden klinken veel te vrolijk, om het zo maar te noemen. Het nummer wat ik zoek is wat dat betreft een beetje "vreemd". De synthesizer waar ik over sprak heeft overigens een beetje weg van een kruising tussen een panfluit en een orgel. Een vrij zachte toon dus.
[ Voor 100% gewijzigd door LA-384 op 23-12-2019 12:40 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Nachtmerrie??The Eagle schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:04:
Ik wist dat het geen Aurora was. Die heb ik namelijk zelf gespeeld, en zo vaak dat ik hem kan dromen
John and Vangelis misschien??The Eagle schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:04:
En check anders even het repertoire van Vangelis. Die Griek wil ook nog wel eens iets met witte gewaden doen
Ik heb het nog niet helemaal gezien, maar denk niet dat het em is. De muziekstijl is het iig wel exact, althans op 6 minuten hoor je dezelfde soort synthesizer sound als uit het liedje wat ik zoek. Haal de beat weg en dan de melodie die ik eerder postte, en je hebt het deuntje wat ik in m'n hoofd heb zitten. Het klinkt wel lekker zeg! Hoe heet dit genre?The Eagle schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:04:
Ik zit tich richting Jean Micehl Jarre te denken, en wel deze
[video]
Helaas niet. Het liedje wat ik zoek is wat zachter qua klank.
[ Voor 30% gewijzigd door LA-384 op 08-07-2016 06:11 ]
Dan is dit 'm!LA-384 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 05:52:
[...]
I. De muziekstijl is het iig wel exact, althans op 6 minuten hoor je dezelfde soort synthesizer sound als uit het liedje wat ik zoek. Haal de beat weg en dan de melodie die ik eerder postte, en je hebt het deuntje wat ik in m'n hoofd heb zitten.
WOW! Dat is em idd
Het stukje op 6 min + jouw gespeelde melodie deed mij overtuigen, vandaar de enigszins zelverzekerde stelling van Dat is 'm.LA-384 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 18:57:
[...]
WOW! Dat is em iddFantastisch. Ik denk dat ik destijds dan een cover heb gezien/gehoord, maar dat boeit niet meer haha.
[ Voor 28% gewijzigd door stfn345 op 09-07-2016 01:04 ]
Bij de panfluit-opmerking moest ik meteen hier aan denken:LA-384 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 17:45:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door zacht op 09-07-2016 19:39 . Reden: Fail ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 13-07-2016 23:11 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Easy oneFamous schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:08:
Hoe heet het nummer (kan alleen clip omschrijven)..
Een man staat (brak?) op, gaat naar de WC en begint dat weer met het zelfde riedeltje, uitgaan, vrouwen zoenen die hem wegduwen, drugs gebruiken, overgeven, etc. Einde van de clip komt meneer thuis, kijkt in de spiegel en het blijkt een vrouw te zijn!
Probeer er al even op te komen maar lukt me maar niet..
Had hem gevonden inderdaad, thanks!Razor punk schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:11:
[...]
Easy one( the prodigy smack my bitch up )
[video]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Als het live mee maakt gaat helemaal te keer, kan ik je vertellen uit ervaring. Als je van drum and Bass houd is er een vette remix van noisia van.Famous schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 00:44:
[...]
Had hem gevonden inderdaad, thanks!
Gekke is dat die ook uncensored op YT staat
Ok, we zijn nu bijna een half jaar verder en ik weet het nog steeds niet. De suggestie die iemand had gegeven (Live - Overcome) is het ook niet volgens mij. Iemand anders nog suggesties?NL-RaVeR schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:00:
Ik kwam toevallig een nummer op spotify tegen, namelijk Mustasch - Thank you for the demon. Nu lijkt het intro (eerste 10 seconden) volgens mij heel erg op een ander nummer, maar ik kan het maar niet vinden. Iemand enig idee?
Het heeft ook wel iets weg van Metallica - Nothing Else Matters:NL-RaVeR schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:32:
[...]
Ok, we zijn nu bijna een half jaar verder en ik weet het nog steeds niet. De suggestie die iemand had gegeven (Live - Overcome) is het ook niet volgens mij. Iemand anders nog suggesties?
[ Voor 52% gewijzigd door NL-RaVeR op 14-07-2016 12:56 . Reden: found it! ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Deze misschien?NL-RaVeR schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:32:
[...]
Ok, we zijn nu bijna een half jaar verder en ik weet het nog steeds niet. De suggestie die iemand had gegeven (Live - Overcome) is het ook niet volgens mij. Iemand anders nog suggesties?
Deze wellicht:Slavy schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:59:
Ik zoek een nummer, was rond 1999 a 2000 denk ik, het enige dat ik mij herinner was dat de clip grotendeels "3D" voor die tijd was en er werden motorraces gehouden in die clip, volgensmij in een stadion, vrij kleurvolle clip en er bleven volgensmij ook strepen achter de voertuigen (van de snelheid), werd toen ook uitgezonden op het toenmalige TMF.
Cassius - Cassius 99?Slavy schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:59:
Ik zoek een nummer, was rond 1999 a 2000 denk ik, het enige dat ik mij herinner was dat de clip grotendeels "3D" voor die tijd was en er werden motorraces gehouden in die clip, volgensmij in een stadion, vrij kleurvolle clip en er bleven volgensmij ook strepen achter de voertuigen (van de snelheid), werd toen ook uitgezonden op het toenmalige TMF.
[ Voor 77% gewijzigd door niels132 op 14-07-2016 13:22 ]
OMG Dat is hem
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Net even anders, maar wel grappigFamous schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:08:
Hoe heet het nummer (kan alleen clip omschrijven)..
Een man staat (brak?) op, gaat naar de WC en begint dat weer met het zelfde riedeltje, uitgaan, vrouwen zoenen die hem wegduwen, drugs gebruiken, overgeven, etc. Einde van de clip komt meneer thuis, kijkt in de spiegel en het blijkt een vrouw te zijn!
Probeer er al even op te komen maar lukt me maar niet..
* net gevonden; smack my bitch up
John Lennon - Working Class Hero (of 1 van de andere artiesten met dit nummer)NL-RaVeR schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:32:
[...]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq