Hoe heet dit nummer? Deel 42 Overzicht

Pagina: 1 ... 18 ... 43 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Ik zoek een dance nummer wat in jaren '90 is uitgebracht, waarbij je een (formule1) motor hoort ronken door het gehele nummer heen op een 1/4

VROEM - (beat) - (beat) - (beat) - VROEM

Intussen ben ik al mijn hitzone's aan het afzoeken

al gevonden
Dj Visage _ Formula

[ Voor 7% gewijzigd door Lip op 22-01-2016 23:19 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-10 16:45

Vuvuzela

My spire is forming

Ik zoek de muziek van o.a het begin van dit filmpje

en hier vanaf 0.50

Lijkt onwijs op de Hans Zimmer Inception OST maar dan net niet..

[ Voor 16% gewijzigd door Vuvuzela op 25-01-2016 03:38 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:20
De marathon interviews (VPRO) beginnen met een klassiek muziekje (gok op Vivaldi), maar kom er niet achter welke precies.

Klik hier een willekeurige media file aan voor een voorbeeld: http://weblogs.vpro.nl/af...o/marathoninterview/feed/

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twerk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:41
Brent schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 22:57:
De marathon interviews (VPRO) beginnen met een klassiek muziekje (gok op Vivaldi), maar kom er niet achter welke precies.

Klik hier een willekeurige media file aan voor een voorbeeld: http://weblogs.vpro.nl/af...o/marathoninterview/feed/
Shazam zegt, Tempesta di mare maar ik vind het lastig vergelijken met al die tig versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10 17:24

Wiethoofd

Broadcast TOM

Gisternacht veel lol gehad met PianoImproMan, schakelde in tijdens een 8-bit track, hier te horen op 8:46:20 en ben benieuwd welk nummer dit is.

Twitch ReChat kan me helaas niet helpen omdat niemand de titel noemt en ik heb geen idee welke van de vele donaties die ervoor zitten me de goede richting op kan helpen.

edit:
Gelukkig is er een tracklist in de reddit thread gepost: The Judges - Think Twice III (C64) (1987)

[ Voor 26% gewijzigd door Wiethoofd op 27-01-2016 20:38 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:39
Basekid schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 20:44:
Weet iemand de naam van het nederlandse liedje dat gezongen wordt als een jongetje zichzelf nat maakt bij de nieuwste unox soep reclame?
Voor als je hem nog zoekt..

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=--etlDxETCU]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-10 20:20
Ari Gold schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:19:
[...]

Voor als je hem nog zoekt..

[video]
Ah jazeker. Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-10 21:21
Ik heb me wat afgegoogelt de laatste dagen, maar kom er maar niet uit :(.
Wie heeft toevallig ik hou van Holland op oudjaar gezien? Daar bij dat liedjes raden ( geen idee hoever in de uitzending ) kwam een liedje voorbij, welke ik maar niet kan achterhalen ( stond op de achtergrond aan, en verstond niet wat het nu was. De uitzending van ikvh is inmiddels niet meer te kijken zonder rtl XL en dat kost weer poen zie ik :(

Ik dacht ik ik in het refrein iets van stuck in the middle hoorde, maar alles wat daar met google uit komt rollen komt totaal niet overeen met de melodie die ik hoorde

Wie oh wie heeft een lijst ( of kan deze ergens vandaan toveren ) van de liedjes die in de oudjaars uitzending 2015 op ik hou van holland zijn geraden? Nogal frustrerend dat ik er zelf niet achter kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-10 13:44

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Leon Zwiers schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:23:
Wie heeft toevallig ik hou van Holland op oudjaar gezien? Daar bij dat liedjes raden ( geen idee hoever in de uitzending ) kwam een liedje voorbij, welke ik maar niet kan achterhalen ( stond op de achtergrond aan, en verstond niet wat het nu was. De uitzending van ikvh is inmiddels niet meer te kijken zonder rtl XL en dat kost weer poen zie ik :(

Ik dacht ik ik in het refrein iets van stuck in the middle hoorde, maar alles wat daar met google uit komt rollen komt totaal niet overeen met de melodie die ik hoorde

Wie oh wie heeft een lijst ( of kan deze ergens vandaan toveren ) van de liedjes die in de oudjaars uitzending 2015 op ik hou van holland zijn geraden? Nogal frustrerend dat ik er zelf niet achter kom :P
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=DohRa9lsx0Q]

Deze?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Nee helaas, die had ik ook al gehoord in mijn zoektocht. Ik denk ook niet dat dat stuck in the middle ook echt in dat nummer zat, maar dacht t toen door t gezwets van mijn schoonzusje heen te horen.
Het is een redelijk recent nummer, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-10 13:23

Sharky

Skamn Dippy!

Volgens mij doet Ik hou van Holland alleen Nederlandse artiesten in al hun vragenrondes dus daartoe kun je je zoektocht beperken.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-10 16:40

Ypho

Allround Nerd

Leon Zwiers schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:23:

Heb het niet gezien, maar "stuck", "middle of nowhere" en "ik hou van holland": YouTube: Caro Emerald - Stuck (Official Video)

die?

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ypho schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:34:
[...]

Heb het niet gezien, maar "stuck", "middle of nowhere" en "ik hou van holland": YouTube: Caro Emerald - Stuck (Official Video)

die?
Nope, het was een mannelijke zanger.

Jammer dat als ik nu zoek op NL artiesten dat ik enkel van die NL-talige troep naar voren krijg :P

[ Voor 12% gewijzigd door LZ86 op 28-01-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Het was niet de huisband van Ik hou van holland die Stuck van Caro Emerald deed? :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Afvalzak schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:01:
Het was niet de huisband van Ik hou van holland die Stuck van Caro Emerald deed? :P
Nee, want ik heb het nummer ( origineel ) voor die uitzending wel eens hier en daar op de radio horen passeren. Maar nu ik het actually eens wil gaan opzoeken om in een playlist te zetten kom ik er dus niet meer achter.

[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 28-01-2016 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Die oudjaars uitzending ging over muziek uit 2015 als ik het goed heb.
Dus eventueel daarop focussen, Kensington, Common Linnets misschien?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
Afvalzak schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:09:
Die oudjaars uitzending ging over muziek uit 2015 als ik het goed heb.
Dus eventueel daarop focussen, Kensington, Common Linnets misschien?
Dank je wel! :)F *O* ! Het was Kensington - Riddles.

Riddle/Middle het klinkt helaas een beetje hetzelfde |:(

[ Voor 8% gewijzigd door LZ86 op 28-01-2016 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Leon Zwiers schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:23:
[...]

Dank je wel! :)F *O* ! Het was Kensington - Riddles.

Riddle/Middle het klinkt helaas een beetje hetzelfde |:(
Er zit ook wel een beetje middle in de lyrics ;)
"Where we will go, we'll be lost in the middle"

Maar Kensington is nogal slecht verstaanbaar imho dus ik neem je sowieso niets kwalijk :D

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 17:04
Afvalzak schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:01:
[...]

Er zit ook wel een beetje middle in de lyrics ;)
"Where we will go, we'll be lost in the middle"

Maar Kensington is nogal slecht verstaanbaar imho dus ik neem je sowieso niets kwalijk :D
Ik maak er meestal maar van "Lost in de Lidl", klinkt leuker :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
nl.mark schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 13:16:
Ik ben opzoek naar onderstaande track. Zelf opgenomen tijdens de 'Embrace' release party van Armin van Buuren. Helaas kent Shazam hem niet en kan ik ook nergens een playlist vinden.. Hoop dat iemand het hier weet :)

[YouTube: https://youtu.be/pewqkgRs_RQ]
Tijdje geleden alweer, maar nog steeds opzoek.. Iemand die deze herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-10 17:58

Racing_Reporter

Contentmaker

Heey allemaal, gisteren kwam ik een terugkerend thema in Underbelly die enórm impressive en dramatisch is, maar Shazam en Google komen er niet uit!

YouTube: Underbelly Ep#8 Razor

Ik ben de hele hitscore afgeweest met tracklists van CD's, maar er rol gewoon niks uit de automaat.. Superzonde als dat zo blijft. Zou iemand een idee hebben?

Edit: onderschatte ik even m'n eigen skillset. Het blijkt een nummer van de übergoede componist Burkhard Dallwitz zelf te zijn! Hij zit verstopt op het einde van het nummer Razors.

YouTube: Razors (Underbelly Razor Soundtrack)

So happy! Nu nog hogere kwaliteit vinden :)

[ Voor 29% gewijzigd door Racing_Reporter op 01-02-2016 13:35 ]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

The Eagle schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:19:
[...]

Ik zit aan Living on Video van Pakito te denken. Is echt zo'n melodie die blijft hangen :)
-Bas schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 14:41:
[...]

Heb een idee wat het zou kunnen zijn, alleen dan zit ik of jij qua jaartal dus volledig mis. Misschien het nummer van Alexis Jordan - Happiness. Een nummer van deadmau5 - Brazil is hier dan alleen de instrumental. ;)

Geen idee of het klopt, er zijn meer nummers met het woord love. :+
Zo het duurde even maar ik hoorde hem met toeval weer op de radio, en werd nog afgekondigd ook. Geen wonder dat jullie er niet opkwamen, had niets met love te maken... althans zit bijna niet in de tekst. :D

Heb ooit ergens op een festival of trancefeest een super toffe versie gehoord (de melodielijn aan het eind zat daar vooral in verwerkt), en sindsdien hele goede herinneringen aan. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hulp! Ik zoek een nummer waar ik enkel de videoclip vaag van ken nog van TMF/MTV. Betreft een dance achtig nummer uit begin zeroes schat ik, potentieel einde '90. Clip is enkel een vrouw (weet niet meer of zij ook zingt) die zichzelf met zwarte olie/verf/vloeistof overgiet. Kan ook water zijn en dat er een beeldtechniek gebruikt wordt. Verder meen ik iets van vuur te herinneren en of dat het zwart goud wordt of heel erg glanst. Google helpt niet verder....:(. Moest er aan denken door I like it van Narcotic Trust, gevoelsmatig dezelfde periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:20:
Hulp! Ik zoek een nummer waar ik enkel de videoclip vaag van ken nog van TMF/MTV. Betreft een dance achtig nummer uit begin zeroes schat ik, potentieel einde '90. Clip is enkel een vrouw (weet niet meer of zij ook zingt) die zichzelf met zwarte olie/verf/vloeistof overgiet. Kan ook water zijn en dat er een beeldtechniek gebruikt wordt. Verder meen ik iets van vuur te herinneren en of dat het zwart goud wordt of heel erg glanst. Google helpt niet verder....:(. Moest er aan denken door I like it van Narcotic Trust, gevoelsmatig dezelfde periode.
Martin Solveig - Rockin' Music ?

Alhoewel de dame in deze clip de verf afspoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaa! Tnx dat is en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-10 20:54

World Citizen

FreeReef.nl

Hoooiii

Ik zoek het fluit liedje uit deze advertentie...

Mocht iemand hem weten of binnekort tegenkomen. THANKS!

Wil ik op zondag wel mee opstaan :)

[YouTube: http://youtu.be/4uWA8dP94TY]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndyMan8
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-10 10:44
Let niet op Luuk Ikink die er doorheen babbelt, ik zoek het nummer dat je in het volgende fragment op de achtergrond hoort (eerste 1,5 seconde van het fragment hoor je niks)

https://www.dropbox.com/s...020160206%201828.mp3?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 20:36
Racing_Reporter schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:23:
Heey allemaal, gisteren kwam ik een terugkerend thema in Underbelly die enórm impressive en dramatisch is, maar Shazam en Google komen er niet uit!

YouTube: Underbelly Ep#8 Razor

Ik ben de hele hitscore afgeweest met tracklists van CD's, maar er rol gewoon niks uit de automaat.. Superzonde als dat zo blijft. Zou iemand een idee hebben?

Edit: onderschatte ik even m'n eigen skillset. Het blijkt een nummer van de übergoede componist Burkhard Dallwitz zelf te zijn! Hij zit verstopt op het einde van het nummer Razors.

YouTube: Razors (Underbelly Razor Soundtrack)

So happy! Nu nog hogere kwaliteit vinden :)
Kon hem gewoon met Shazam vinden! Heb wel de betaalde app.. :+

Iemand zou me blij kunnen maken met het volgende: YouTube: Ahzee The Beginning
27:50 komt een melodie waar ik me de pleurs op gezocht heb. Ik meen daar ooit een heel nummer van te hebben gehoord en het deuntje is nogal Basto achtig.

[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 09-02-2016 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Mosin schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 00:08:
[...]

Kon hem gewoon met Shazam vinden! Heb wel de betaalde app.. :+

Iemand zou me blij kunnen maken met het volgende: YouTube: Ahzee The Beginning
27:50 komt een melodie waar ik me de pleurs op gezocht heb. Ik meen daar ooit een heel nummer van te hebben gevonden en het deuntje is nogal Basto achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 20:36
Het is 00:31, dus je bent de held van vandaag haha!
Heel erg bedankt :D

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-10 07:33
Ik kwam toevallig een nummer op spotify tegen, namelijk Mustasch - Thank you for the demon. Nu lijkt het intro (eerste 10 seconden) volgens mij heel erg op een ander nummer, maar ik kan het maar niet vinden. Iemand enig idee?

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-10 14:36
NL-RaVeR schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:00:
Ik kwam toevallig een nummer op spotify tegen, namelijk Mustasch - Thank you for the demon. Nu lijkt het intro (eerste 10 seconden) volgens mij heel erg op een ander nummer, maar ik kan het maar niet vinden. Iemand enig idee?
Grmpf.. Ik weet precies wat je bedoel maar ik kan er ook niet opkomen. Nu laat het mij ook niet meer los :|

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Lijk heel ver weg een beetje op de intro van Live-Overcome

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• NL-RaVeR
temp00 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:03:
Lijk heel ver weg een beetje op de intro van Live-Overcome
Een beetje?! Dit zou hem wel eens kunnen zijn die ik in mijn hoofd had zitten, al ben ik er nog niet 100% zeker van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Lieve tweakers,

ik zoek het origineel waar deze sample op is gebaseerd.

Ik had het origineel ooit ergens, en nu hoorde ik de sample weer voorbij komen in dat liedje van sunskape en ik kan mij gewoonweg niet meer herinneren wat het origineel was.

In het origineel zingt er trouwens een man, kan bijna niet anders dan een liedje uit de soulperiode, hij zong iets van

"if we keep on [...] i [...] Soo bad"

Pin me hier niet op vast maar m'n muzikale geheugen laat mij in de steek. Ik hoop alleen dat iemand op basis van de sample al hoort welk liedje het is. Bijt me nu hier al 2 uur op vast. 8)7

En!
Biertje voor de melder! :Y
OF
Bierarrangement voor degene die de LP heeft van het origineel en 'm wil verkopen! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-10 23:20
Iemand die weet waarvan de muziek is die je hier op de achtergrond hoort?

Ik heb het geprobeerd te shazammen, maar ik krijg de meest rare resultaten.. :+

_@/'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
Nickbn schreef op maandag 15 februari 2016 @ 22:42:
Lieve tweakers,

ik zoek het origineel waar deze sample op is gebaseerd.

Ik had het origineel ooit ergens, en nu hoorde ik de sample weer voorbij komen in dat liedje van sunskape en ik kan mij gewoonweg niet meer herinneren wat het origineel was.

In het origineel zingt er trouwens een man, kan bijna niet anders dan een liedje uit de soulperiode, hij zong iets van

"if we keep on [...] i [...] Soo bad"

Pin me hier niet op vast maar m'n muzikale geheugen laat mij in de steek. Ik hoop alleen dat iemand op basis van de sample al hoort welk liedje het is. Bijt me nu hier al 2 uur op vast. 8)7

En!
Biertje voor de melder! :Y
OF
Bierarrangement voor degene die de LP heeft van het origineel en 'm wil verkopen! *O*
Ik kom uit op Ultra High Frequency - We're On The Right Track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

Ari Gold schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:37:
[...]

Ik kom uit op Ultra High Frequency - We're On The Right Track.
Ai. Ik hoor en herken de sample ook, maar dit is niet het nummer dat ik zocht, ik had het eigenlijk net even iets anders moeten formuleren, want reply.

Maar dankzij jou wel het nummer gevonden dat ik zocht!

Deep Sensation - Somehow, somewhere

Biertje dan maar? :>

[ Voor 19% gewijzigd door Nickbn op 19-02-2016 18:22 . Reden: joetjoep - en sommige mensen moeten het laatste woord hebben ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Het nummer dat ik zoek is denk ik rond het jaar 2008 of ver daarvoor. Het is een dance nummer met drums. De clip is volgens mij opgenomen in een jungle en je ziet een draagbare radio (soort boomblaster). Het lijkt ook een beetje op het Bacardi nummer.

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 17:01

Deathchant

Don't intend. Do!

Mensen, ik hoop dat iemand me uit mijn lijden kan verlossen. Neef van me is naar Ground Zero geweest en heeft deze opname gemaakt:
YouTube: Mark N @ Ground Zero 2015 part 3 of 3

Welk nummer wordt er gespeeld bij 10:07? Bij 10:07 gaat ie flink los en ik wil weten of dit een nummer van Mark N zelf is, of een ander nummer...

Let op: is industrial hardcore met 220 BPM+ :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Deathchant schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:54:
[...]

Let op: is industrial hardcore met 220 BPM+ :)
offtopic:
My god, wat een inspirerende lichtshow :O 8)7 Zonder geluid lijkt het alsof er een paar man staan te trippen op Abba of zo :D

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 17:01

Deathchant

Don't intend. Do!

hehe. Filmpje is gemaakt met een HTC One M7 met defecte camerasensor. Uiteraard gaat t zich om t liedje :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Nickbn schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:56:
[...]
Ai. Ik hoor en herken de sample ook, maar dit is 'm niet!

Maar dankzij jou wel het nummer gevonden dat ik zocht!
Dit is een nummer dat dezelfde sample gebruikt. Het nummer uit de 'soulperoide' is Soul Heaven van E. Rodney Jones & Friends… :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-10 15:40
Ok, hopelijk kan iemand me helpen, ik zit redelijk vast. Zette per ongeluk een playlist aan op spotify waarop dit nummer voorbij kwam:
YouTube: The Chainsmokers - Don't Let Me Down (Audio) ft. Daya

De eerste paar seconden klinkt als een gitaar-intro van een ander nummer, maar dan heeft het net wat meer tempo. Ik heb gezocht en kom dan uit bij the XX met Intro, maar dat is 'm juist niet. Ik heb het gevoel dat het meer jaren 80 is waarheen gezocht moet worden, maar dat is slechts een gevoel, geen idee of 't echt zo is.

Inmiddels gevonden. Lijkt er toch een stuk minder op dan ik dacht :X

YouTube: The Church - Reptile

[ Voor 12% gewijzigd door JanW op 19-02-2016 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:49
Heb een makkelijke, heb het fragment voor julie, maar de titel kom ik niet achter

http://www.npo.nl/radio-5...4-02-2016/RBX_MAX_3172209

nr vanaf 1.01.26 tot 1.04.16

[ Voor 6% gewijzigd door Sjah op 24-02-2016 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Speak Up Mambo van The Manhattan Transfer volgens mij

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:49
Merci. :) Klopt geloof ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:42
Weet iemand het nummer wat op 3:07 word afgespeeld van deze video?

YouTube: THIS IS IT!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
NL-RaVeR schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:00:
Ik denk dat ik destijds "Working Class Hero" bedoelde van John Lenon. De uitvoering van Green Day lijkt er nog iets meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanland
  • Laatst online: 21:12
Aangezien hier vast wel mensen zitten die thuis zijn in HipHop-muziek en dergelijke, mijn volgende vraag.

Het nummer begint redelijk(!) hetzelfde als
YouTube: Tiësto & Oliver Heldens ft. Natalie La Rose - The Right Song (Radio Edit)
maar dan de eerste 16 seconden. Vervolgens hoor je een man iets roepen als "Let's go, What up. Let's go, I am G[...]" ofzoiets, na de I am ben ik niet meer zeker.

Kan iemand mij hiermee toevallig uit de brand helpen? :)

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:28
Afgelopen weekend hoorde ik een nummer en ik heb geen idee wat de titel is. het is een house nummer.

Melodie weet ik echt niet meer. Maar het had iets wat ik niet eerder hoorde in een nummer. Namelijk dat de muziek regelmatig helemaal stopte om dan keihard BAM BAM te doen. En de ene keer was het volgens mij: BAM en dan BAM BAM BAM. En BAM moet dan de drums vol bass voorstellen.

Vrij kansloze missie, maar wie heeft enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Damocles.NL schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:08:
Afgelopen weekend hoorde ik een nummer en ik heb geen idee wat de titel is. het is een house nummer.

Melodie weet ik echt niet meer. Maar het had iets wat ik niet eerder hoorde in een nummer. Namelijk dat de muziek regelmatig helemaal stopte om dan keihard BAM BAM te doen. En de ene keer was het volgens mij: BAM en dan BAM BAM BAM. En BAM moet dan de drums vol bass voorstellen.

Klink als De Staat met Witch Docter:

[ Voor 4% gewijzigd door NL-RaVeR op 15-03-2016 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 24-09 10:28
NL-RaVeR schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:23:
[...]

Klink als De Staat met Witch Docter:
[video]
Nee, die is het niet. Nummer is echt een house nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolaf
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-05 17:55
Basekid schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 20:44:
Weet iemand de naam van het nederlandse liedje dat gezongen wordt als een jongetje zichzelf nat maakt bij de nieuwste unox soep reclame?
Waarschijnlijk heb je 'm al, maar het nummer is volgens mij Wat Een Dag van Okke Punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolaf
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-05 17:55
Ooit heb ik een keer een nummer gehoord, klassiek, waarschijnlijk in een film. Er wordt gezongen door een fransman volgens mij die een soort van hoogtepunt op bouwt met de zang.
Die man begint dus met een oooooooooh (echt een lang durende ooooooh, en dan de verlengde 'o' van het woord pot. Na die lange ooooooh zingt hij enkele franse woorden, geen idee wat. Van het instrumentale gedeelte kan ik mij eigenlijk niks meer herinneren.
Jullie zijn mijn laatste hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:12

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Dus in het kort, je zoekt een housenummer met bambambam erin. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

dolaf schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 22:55:
Ooit heb ik een keer een nummer gehoord, klassiek, waarschijnlijk in een film. Er wordt gezongen door een fransman volgens mij die een soort van hoogtepunt op bouwt met de zang.
Die man begint dus met een oooooooooh (echt een lang durende ooooooh, en dan de verlengde 'o' van het woord pot. Na die lange ooooooh zingt hij enkele franse woorden, geen idee wat. Van het instrumentale gedeelte kan ik mij eigenlijk niks meer herinneren.
Jullie zijn mijn laatste hoop.
Is het niet Oh fortuna ? op z'n Frans misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Erazzzer schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 23:01:
[...]

Dus in het kort, je zoekt een housenummer met bambambam erin. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? :P
oopsie, verkeerde quote

[ Voor 20% gewijzigd door MarElo op 23-03-2016 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo

MarElo

Ik zie je wel!

Welke zender, tijd? Daar kom je al een stuk verder mee denk ik.
Ik denk dat ik weet welk nr je bedoelt, maar ik kan niet op de naam komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:36
Op zoek naar 2 nummers/artiesten:

1. oude man rijdt met bewusteloze vrouw in de auto in de woestijn. Gaat ergens een gat graven om de vrouw in te begraven. De vrouw wordt een engel, de muziek makende mannen met instrumenten ook. De oude man gaat dood / naar de hel

2. een artiest, man. Is volgens mij meer trance. Lord of the dancefloor en dergelijke uitspraken herken ik nog. Hij heeft wit stekeltjehaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-10 14:35
tweakerdennis schreef op maandag 28 maart 2016 @ 20:27:
Op zoek naar 2 nummers/artiesten:

1. oude man rijdt met bewusteloze vrouw in de auto in de woestijn. Gaat ergens een gat graven om de vrouw in te begraven. De vrouw wordt een engel, de muziek makende mannen met instrumenten ook. De oude man gaat dood / naar de hel

2. een artiest, man. Is volgens mij meer trance. Lord of the dancefloor en dergelijke uitspraken herken ik nog. Hij heeft wit stekeltjehaar
2 Moet scooter zijn lijkt me:
https://www.google.nl/sea...e=UTF-8#q=scooter&tbm=vid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fabje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:36
@tweakerdennis
1: within temptation met angels
YouTube: Within Temptation - Angels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Ik weet alleen de video clip nog. Had hem in mijn playlist staan maar is verwijderd van youtube.

Het is electronische muziek die beetje lijkt op Flume.

Videoclip begint met een familie (pa, ma, dochter en zoon) die aan het dineren zijn.
De vader heeft kritiek op de zoon. Waarop de zoon volgens mij met het eten gooit en het huis uitloopt.
Vervolgens start nu de muziek.

Oja, de clip is denk rond de 2 jaar oud.

[ Voor 5% gewijzigd door DFC-Neo op 07-04-2016 16:30 ]

realityalways start as a dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iuigi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
Ooit heb ik een filmpje gezien waar er door een vrouw werd gezongen. Ze zong iets in de trant van seasons change and seasons fall, waar ze het laatste stuk van de zin bijna fluisterde. De tekst klopt sowieso niet want ik kan het daar niet mee vinden, maar dat staat me bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat het nummer vanaf 04:05 is? :? Shazam en soundhound komen er bij mij niet uit. :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:56:
[video]

Weet iemand wat het nummer vanaf 04:05 is? :? Shazam en soundhound komen er bij mij niet uit. :'(
YouTube: Guided by Voices - "Glad Girls" TVT Records

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is het nummer @05:05, het stuk @04:05 komt hier niet in voor en dat is dus helaas niet hetzelfde nummer. :'( toch bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:20:
[...]

Dat is het nummer @05:05, het stuk @04:05 komt hier niet in voor en dat is dus helaas niet hetzelfde nummer. :'( toch bedankt. :)
Oh ik dacht dat het een opbouw was daar naartoe :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afvalzak schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:21:
[...]

Oh ik dacht dat het een opbouw was daar naartoe :P
Dat dacht ik eerst ook. :Y maar dat was helaas niet het geval. :'( dit filmpje is een compilatie, de twee stukjes komen feitelijk uit twee verschillende afleveringen en volgens mij zelfs uit verschillende seizoenen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welk nummer er op 5:02 in deze aflevering van Top Gear draait?https://www.youtube.com/watch?v=GuCff8nCxBU&nohtml5=False (van Top Gears eigen youtube kanaal, zo ver ik weet geen warez dus)
Het gaat om aflevering 4 van seizoen 7, maar kan er verder niets over vinden.
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:20:
[...]

Volgens de reacties op youtube is het Grizzly Bear - Two Weeks. Klinkt enigszins het zelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niels.68
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 20:33:
Weet iemand welk nummer er op 5:02 in deze aflevering van Top Gear draait?https://www.youtube.com/watch?v=GuCff8nCxBU&nohtml5=False (van Top Gears eigen youtube kanaal, zo ver ik weet geen warez dus)
Hawkwind - Silver machine. De zanger is Lemmy (ja, die van Motörhead!!)

WERELDS NUMMER!!

[YouTube: https://youtu.be/yao_T2adl14]

[ Voor 5% gewijzigd door Niels.68 op 08-04-2016 22:40 . Reden: kleine typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 00:42
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:56:
[video]

Grizzly Bear - Two Weeks

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die met grizzly bear - two weeks kwamen, dat is hem inderdaad, heel erg bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niels.68 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 21:20:
[...]

Hawkwind - Silver machine. De zanger is Lemmy (ja, die van Motörhead!!)

WERELDS NUMMER!!
Dat is em. Bedankt! _/-\o_ Geweldig nummer idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcman007
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-09 01:21
Ik zoek een liedje met iets van sky erin maar kan het maar niet vinden, wordt onder andere hier vanaf ongeveer 02:20 afgespeeld: http://www.kijk.nl/sbs6/u...HBDJ/utopia-11-april-2016. Ik hoop dat iemand het herkent, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-10 15:39
pcman007 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:52:
Ik zoek een liedje met iets van sky erin maar kan het maar niet vinden, wordt onder andere hier vanaf ongeveer 02:20 afgespeeld: http://www.kijk.nl/sbs6/u...HBDJ/utopia-11-april-2016. Ik hoop dat iemand het herkent, alvast bedankt.
Martin Garrix ft. Usher - Don't Look Down?

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcman007
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-09 01:21
aDutchCow schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:19:
[...]

Martin Garrix ft. Usher - Don't Look Down?
Ja dat is hem, heel erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Niet online
weet iemand hoe dit nummer heet? :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:27
https://soundcloud.com/dj...perience-19032016-curacao

Om 18:45

Soundhound en Shazam kunnen er geen wijs uit.

Nvm... Chocolate Puma - Listen to the talk :)

[ Voor 16% gewijzigd door Vimana op 19-04-2016 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Iemand een idee hoe het nummer heet wat op 3:17 begint?
http://3opreis.bnn.nl/bestemming/berlijn-2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Vandaag keek ik Car SOS op National Geographic en op het einde vanaf 39:10 hoor je een nummer op de achtergrond. Wie weet welk nummer dit is ik zoek hier al heel lang naar.
Doordat er doorheen gepraat wordt herkend shazam en soundhound het niet.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KaIfWFt0iJk]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Megapaul schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:10:
Vandaag keek ik Car SOS op National Geographic en op het einde vanaf 39:10 hoor je een nummer op de achtergrond. Wie weet welk nummer dit is ik zoek hier al heel lang naar.
Doordat er doorheen gepraat wordt herkend shazam en soundhound het niet.

[video]
Ik ken of herken het niet maar het zou best een nummer van Karl Jenkins kunnen zijn. Die maakt muziek in die stijl.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
ido schreef op zondag 17 april 2016 @ 00:07:
weet iemand hoe dit nummer heet? :
[video]
Dit komt op mij over als een instrumental van een nummer dat ik wel ken maar even zo gauw niet kan plaatsen.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
Zijn die links verlopen? Ik kom op de homepage van filedropper uit.

<Oh ja, had moeten editen ipv quoten. Sorry>

[ Voor 7% gewijzigd door Obelink op 25-04-2016 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 01:05

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Obelink schreef op maandag 25 april 2016 @ 22:08:
[...]
Dit komt op mij over als een instrumental van een nummer dat ik wel ken maar even zo gauw niet kan plaatsen.
JIj bedoelt When I Ruled The World van Coldplay :)
Daar lijkt ie idd wel op, wellicht een gebruik van een sample / riff, maar daar houdt het ben ik bang een beetje op :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Niet online
The Eagle schreef op maandag 25 april 2016 @ 22:57:
[...]

JIj bedoelt When I Ruled The World van Coldplay :)
Daar lijkt ie idd wel op, wellicht een gebruik van een sample / riff, maar daar houdt het ben ik bang een beetje op :)
thanks (en Obelink!), lijkt er inderdaad wel op. Toch eens een mailtje richting Philips sturen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

De achtergrondmelodie in dit nummer (bijvoorbeeld het stuk rond 2 minuten) doet me sterk denken aan een dancenummer. Iemand een idee?

YouTube: Little Boots - Motorway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:44
Andamanen schreef op woensdag 27 april 2016 @ 19:55:
De achtergrondmelodie in dit nummer (bijvoorbeeld het stuk rond 2 minuten) doet me sterk denken aan een dancenummer. Iemand een idee?

YouTube: Little Boots - Motorway
Barthezz - On The Move?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-10 16:08

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Heeft iemand een idee welk nummer dit is?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAncientDovah
  • Laatst online: 29-09 13:28

TheAncientDovah

Meester in de kunsten van...

Ik heb een vage omschrijving van een liedje, maar ik heb al gezocht en kan het nergens vinden.
Ik heb het gehoord op Radio 2, weet niet meer wanneer.

Ik weet de tekst niet zeker, maar ik weet wel dat hij op sommige punten rijm vertoond, en dus mooi is om naar te luisteren.
Ik schat dat het liedje ergens uit de periode van 1980-2010 komt, maar dit hoeft niet per se te kloppen

Tekst gaat ongeveer zo:
always, hope for the best, look for the chances (and....(things to regret?))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels.68
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-08-2024
TheAncientDovah schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:31:
Ik heb een vage omschrijving van een liedje, maar ik heb al gezocht en kan het nergens vinden.
Ik heb het gehoord op Radio 2, weet niet meer wanneer.

Ik weet de tekst niet zeker, maar ik weet wel dat hij op sommige punten rijm vertoond, en dus mooi is om naar te luisteren.
Ik schat dat het liedje ergens uit de periode van 1980-2010 komt, maar dit hoeft niet per se te kloppen

Tekst gaat ongeveer zo:
always, hope for the best, look for the chances (and....(things to regret?))
Need more data!!
Zanger/zangeres/groep
uptempo/disco/(hard)rock/(rock)ballad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAncientDovah
  • Laatst online: 29-09 13:28

TheAncientDovah

Niels.68 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:35:
[...]

Need more data!!
Zanger/zangeres/groep
uptempo/disco/(hard)rock/(rock)ballad??
Volgens mij zou het in disco vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTremble
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-10 17:22
Ben al een tijd opzoek naar het nummer wat begint om 2.35, misschien heeft iemand een idee? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 17:04
iTremble schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 19:07:
Ben al een tijd opzoek naar het nummer wat begint om 2.35, misschien heeft iemand een idee? 8)7

[video]
Het staat in de omschrijving... Toevallig gisteren nog beantwoord!! :D

Manuel Salgado1 year ago
+XCARFilms Seriously, would you please tell us what the song is at 2:36? Surely you must be able to get that bit of info. I'd really appreciate it. Thank you!

Kathryn Wild1 year ago
+Manuel Salgado It's a track from a stock music website. Generally not available to download unless you have a subscription.

Colbe Wells11 months ago
+Kathryn Wild what site? maybe some of us have the ability and access to these songs? lol

Manuel Salgado3 months ago
+Kathryn Wild - Great, what's the song called? or Where I can get it. Thanks

Carfection1 day ago
+Colbe Wells It's called Audio Network. (Sorry to took so long to get back to you!)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTremble
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-10 17:22
Chillz schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:51:
[...]

Het staat in de omschrijving... Toevallig gisteren nog beantwoord!! :D

Manuel Salgado1 year ago
+XCARFilms Seriously, would you please tell us what the song is at 2:36? Surely you must be able to get that bit of info. I'd really appreciate it. Thank you!

Kathryn Wild1 year ago
+Manuel Salgado It's a track from a stock music website. Generally not available to download unless you have a subscription.

Colbe Wells11 months ago
+Kathryn Wild what site? maybe some of us have the ability and access to these songs? lol

Manuel Salgado3 months ago
+Kathryn Wild - Great, what's the song called? or Where I can get it. Thanks

Carfection1 day ago
+Colbe Wells It's called Audio Network. (Sorry to took so long to get back to you!)
Inderdaad zeg |:( ..net 100+ liedjes geluisterd, denk dat ik maar een email stuur....Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mic2000
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 20:45
Hoi hoi, wie kan mij zeggen hoe het nummer heet dat in de videopreview van google instant apps gebruikt wordt?

reviews: Googles Instant Apps voor Android - apps draaien zonder te installeren

Of heeft de video producer misschien ergens een tracklist op soundcloud / spot?

Shazam wilde het nummer niet herkennen. Voor de rest props voor de muziek keuze keer op keer!

Edit: Na user jpaarhuis zijn reactie weet ik dat het nu AIRWAV - 100M, (w/JBell) is.
YouTube: AIRWAV - 100M (w/JBell) :)

[ Voor 15% gewijzigd door Mic2000 op 20-05-2016 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoe heet het nummer wat op 1:18 begint? In de beschrijving en reacties staat het helaas niet.

[ Voor 18% gewijzigd door FabiandJ op 20-05-2016 19:37 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 43 Laatste

Let op:
Voor vragen over genres etc: Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3]