You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
gisteren bij DWDD begint bij 18:55 een stukje muziek, dat stukje muziek, lijkt wel een sample ergens uit, zijn trompetten.
ik heb het kunnen recorden maar soundhound geeft geen resultaat, shazaam op mn pc geeft Jurassic5 maar die is het niet.
http://www.npo.nl/de-were...10-11-2016/VARA_101380050
ik heb hem ooit een paar jaar geleden ook gehoord en heb hem toen ook niet kunnen vinden.
wie o wie
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
talin schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:21:
ik zit nu al vanaf 8 uur vanmorgen te zoeken naar wat de muziek is van het volgende:
gisteren bij DWDD begint bij 18:55 een stukje muziek, dat stukje muziek, lijkt wel een sample ergens uit, zijn trompetten.
ik heb het kunnen recorden maar soundhound geeft geen resultaat, shazaam op mn pc geeft Jurassic5 maar die is het niet.
http://www.npo.nl/de-were...10-11-2016/VARA_101380050
ik heb hem ooit een paar jaar geleden ook gehoord en heb hem toen ook niet kunnen vinden.
wie o wie
Lange leve Cortana (Windows Mobile)

[ Voor 3% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 11-11-2016 11:37 ]
hulde!b2vjfvj75gjx7 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:31:
[...]
[video]
Lange leve Cortana (Windows Mobile)
[afbeelding]

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
I Think She Knows van Justin Timberlake: YouTube: Justin Timberlake - I Think She KnowsRedFox schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:37:
Welk nummer zit er onder dit item van rtl boulevard: https://drive.google.com/...VDZpSDQ/view?usp=drivesdk
Klinkt heel bekend, maar ik kom er niet op. . .
[ Voor 3% gewijzigd door ieperlingetje op 11-11-2016 19:03 ]
Held! dat is hem inderdaadieperlingetje schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:01:
[...]
I Think She Knows van Justin Timberlake: YouTube: Justin Timberlake - I Think She Knows
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
Ook ik kom weer eens jullie hulp vragen. Ik ben op zoek naar de titel en artiest van een nummer. Het is een r&b nummer gebaseerd op een heel bekend klassiek stuk (categorie Vijfde Symphonie van Beethoven) en het wordt gezongen door een man en een vrouw. De vrouwenstem zou Lauryn Hill kunnen zijn van de Fugees maar kan maar niet vinden hoe het nummer dan heet. Het klassieke stuk bevat voor zover ik kan horen trompetten en het LIJKT op Komt Allen Tezamen (Kerstmuziek)
Iemand enig idee wat ik bedoel?
Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.
Toch niet:DePaul schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 19:15:
Medetweakers!
Ook ik kom weer eens jullie hulp vragen. Ik ben op zoek naar de titel en artiest van een nummer. Het is een r&b nummer gebaseerd op een heel bekend klassiek stuk (categorie Vijfde Symphonie van Beethoven) en het wordt gezongen door een man en een vrouw. De vrouwenstem zou Lauryn Hill kunnen zijn van de Fugees maar kan maar niet vinden hoe het nummer dan heet. Het klassieke stuk bevat voor zover ik kan horen trompetten en het LIJKT op Komt Allen Tezamen (Kerstmuziek)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=O_X_Nj276Ps]
---edit---
En kijk anders eens hier (ook in de comments): http://www.wqxr.org/#!/st...d-classical-music-combos/
[ Voor 8% gewijzigd door barrymossel op 12-11-2016 19:32 . Reden: toevoeging ]
Deze gebruikt hem iig als sample:DePaul schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 19:15:
Medetweakers!
@BarryMossel : Nee, dat is hem ook niet, al kende ik deze versie nog niet.
[ Voor 38% gewijzigd door DePaul op 12-11-2016 20:02 ]
Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.
A+ - Enjoy Yourself?DePaul schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 19:15:
Medetweakers!
Ook niet maar ik heb hem onderwijl via een flard tekst die ik me ineens weer herinnerde gevonden
Dank voor het meedenken!
Oke, het nummer wat ik zocht lijkt er niet helemaal op, maar ik hem hem uiteindelijk wel gevonden. Het ging op RedRum met het nummer Rise from the Deep. Dit is ook de theme song van de game BardbarianNL-RaVeR schreef op maandag 07 november 2016 @ 14:24:
Ik kwam net een nummer tegen op spotify waarvan het eerste piano gedeelte heel erg lijkt op een ander nummer. Het nummer waar het om gaat is: Paddy and the Rats - Captain of my Soul. Het intro met het piano gedeelte lijkt dus op iets anders, maar ik kom niet op de naam. Iemand een idee?
ps: @redfox: door jouw naam ging er een belletje rinkelen
Of misschien ook een postreclame of pakketdienstreclame...?
Ik weet het, it's not a lot to go on, maar ik weet het echt niet...driving me crazy
[ Voor 4% gewijzigd door Deathchant op 30-11-2016 21:51 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Deathchant schreef op woensdag 30 november 2016 @ 21:47:
Jongens...ik heb een moeilijke...Ik hoor de laatste tijd een liedje, zo'n melancholisch uptempo pianonummer, waarbij het uptempo stukje voornamelijk hoge tonen zijn. Ik associeer het met een dierenleed-reclame of met een andere commercial, of met een moderne dans bij So you think you can dance. Ik meen het laatst te hebben gehoord bij een stukje docu bij Humberto Tan over het leven van Emma Caris, anorexiapatient die het niet overleefd heeft. Volgens mij is het wel redelijk recent, iets van dit jaar.
Of misschien ook een postreclame of pakketdienstreclame...?
Ik weet het, it's not a lot to go on, maar ik weet het echt niet...driving me crazy
Deze?
Anoniem: 372672
Ik zoek een nummer en ik weet alleen de melodie. Het is een pop-liedje uit de jaren 90, zo'n one hit wonder. In de clip zingt een jonge vrouw met halflang haar. De melody gaat als volgt:
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 372672 op 01-12-2016 15:58 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
YouTube: Ann Lee - Two Times [Official Video HD] ?Anoniem: 372672 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:58:
Hallo,
Ik zoek een nummer en ik weet alleen de melodie. Het is een pop-liedje uit de jaren 90, zo'n one hit wonder. In de clip zingt een jonge vrouw met halflang haar. De melody gaat als volgt:
https://soundcloud.com/david-r-734817023/niet-lachen
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Anoniem: 372672
Held! Dat is hem!... ik dacht indd hele tijd dat het iets met Anne was...
Thanks
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OE29FAc9s3Y]
Iemand enig idee welk nummer hier gebruikt wordt? de reclame is voor ICE-Watch Loulou
http://185.66.251.52/tweakers/onbekend_piano.mp3
Het komt uit een show van Leon van Zanden (Cola)
https://www.leonvanderzanden.nl/contact/ Dit lijkt mij in dit geval de makkelijkste manier.. (lijkt namelijk op een zelfgeschreven of gespeeld stuk..)om3ega schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 16:14:
Wie weet welke componist dit heeft geschreven en/of de titel van dit lied?
Het is volgens mij een improvisatie gebaseerd op een heleboel bekende muziekstukken. Ik herken er ook een deel van de soundtrack van de film Amélie in.om3ega schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 16:14:
Wie weet welke componist dit heeft geschreven en/of de titel van dit lied?
"When you grow up your heart dies"
Ik heb inderdaad antwoord gekregen van het management.nachtnet schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 21:55:
[...]
https://www.leonvanderzanden.nl/contact/ Dit lijkt mij in dit geval de makkelijkste manier.. (lijkt namelijk op een zelfgeschreven of gespeeld stuk..)
Het is een nederlandse componist, Joep Lans.
[YouTube: https://youtu.be/XdifHcohsO4]
Puur genieten...
[ Voor 0% gewijzigd door om3ega op 13-12-2016 21:33 . Reden: komma vergeten ]
Bonnie & Clyde - Jaz Z Beyonce
YouTube: Beyonce feat. Jay Z Bonnie & Clyde
En dan van 0:04 tot en met 0:11 seconden.
Jay-Z - Blueprint 2saveljos schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:21:
Geen idee of er een origineel van is. Maar ik krijg niet gevonden waar deze sample van is. Niet via google of wikipedia iig.
Bonnie & Clyde - Jaz Z Beyonce
YouTube: Beyonce feat. Jay Z Bonnie & Clyde
En dan van 0:04 tot en met 0:11 seconden.
Google en TrackID hebben geen flauw idee. Lyrics ook geprobeerd maar niets gevonden. Iemand enig idee?
S_Chief schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:07:
https://www.facebook.com/nos/videos/1571952149487004/
Google en TrackID hebben geen flauw idee. Lyrics ook geprobeerd maar niets gevonden. Iemand enig idee?
Lucas Hamming - Are You With Me (Anthem Song Serious Request 2016)
Classic! Dat is "Walking in the Air" van componist Howard Blake. Er zijn talloze versies ingezongen door muzikanten, zoals de onderstaande van Chloë Agnew:walletje-w schreef op zondag 25 december 2016 @ 17:51:
Op eerste kerstavond liet iemand deze video zien. En het nummer wat op 15:23 kwam mij erg bekend voor en ik vermoed dat het op een klassiek nummer gebaseerd is maar ik weet niet welke. Ik ben benieuwd of iemand hier weet welk nummer ik bedoel. YouTube: de sneeuwman - volledige film
https://www.facebook.com/ThisIsZinc/videos/558966407637363/
Weet iemand welk nummer hier onder staat? Met Shazam en Soundhound kom ik er niet uit helaas. Van 0:22 tot 0:48 is er een stuk stem-vrij audio.
Overigens een interessant filmpje, voor degene die het nog niet gezien heeft.
Anoniem: 833165
iemand een idee hoe het nummer vanaf 5:45 heet?
Mijn zoontje van 3 helemaal gek van het muziekje onder deze video.
Shazam kan er bij mij niets mee....
Iemand enig idee ?
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Ardana schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:16:
Ik zoek 'n nummer, in de clip zitten overal wat notities met de songtexten erop rond. Beetje dubstep/happy hardcore achtig. Recent 'n hit geweest, en ik weet zeker dat als iemand 't zegt dat ik zeg "owja, die!".
Owja deze?
Owja, die!
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
1) Er was een liedje van vroeger, die ik in de jaren 90 wel eens hoorde. Het opmerkelijkste deel van het liedje, waarin niet werd gezongen (dacht ik?) hoorde je een opbouwend lachje...
ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha
HA HA HA HA HA HA
HA HA HA HA HA HA HA
** geschater**HA HA HA HA HA HA HA
HA HA HA HA HA HAha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha
Iemand een idee?
2)
Er was in de jaren 90 ook een liedje waarin je een kakelende kip hoort, op de wijze van:
Pok-pok-pok-pok-pok-petôk....
Iemand die deze herinnert? Volgens mij kan het niet zo heel lastig zijn
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Denk dat dat Disturbed was.KaiseRRuby schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:55:
Was vorige week op wintersport in Oostenrijk en op de radio hoorde ik daar een aantal keer een versie van Simon and Garfunkel - Sound of Silence. Was een diepe mannenstem die zong. Iemand enig idee?
1. Was het een housenummer en heb je wat meer details?AW_Bos schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:43:
Twee requests:
1) Er was een liedje van vroeger, die ik in de jaren 90 wel eens hoorde. Het opmerkelijkste deel van het liedje, waarin niet werd gezongen (dacht ik?) hoorde je een opbouwend lachje...
ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha
HA HA HA HA HA HAHA HA HA HA HA HA HA
HA HA HA HA HA HA
ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha
Iemand een idee?
2)
Er was in de jaren 90 ook een liedje waarin je een kakelende kip hoort, op de wijze van:
Iemand die deze herinnert? Volgens mij kan het niet zo heel lastig zijn![]()
2. Tok tok actie op 1:23 YouTube: Ramirez - El Gallinero
Josh Wink - Don't Laugh ? - anders zou ik 't zo niet wetenAW_Bos schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:43:
Twee requests:
ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha
HA HA HA HA HA HA
ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha
SW-1682-5926-5204
1) SMF - hahaha https://www.youtube.com/watch?v=xXpZj_hqEAA vanaf 1:36AW_Bos schreef op maandag 27 februari 2017 @ 10:43:
Twee requests:
ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha
HA HA HA HA HA HA
ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha
Iemand een idee?
2)
Dat was 'm. Graag gedaan_Uploader_ schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:07:
2. Tok tok actie op 1:23 YouTube: Ramirez - El Gallinero. Overigens de eerste keer dat ik de video clip zie en bedank hé
Ik had die videoclip ook nog nooit gezien, en ik vind het een behoorlijk WTF gehalte
Die was het!AstralizeR schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:18:
[...]
Josh Wink - Don't Laugh ? - anders zou ik 't zo niet weten
[ Voor 20% gewijzigd door AW_Bos op 27-02-2017 11:26 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Anoniem: 15758
Gegoogled, geyoutubed, top40 bekeken, enz. Maar misschien is het geen nieuw nummer; dat kan. Kan iemand me op weg helpen?
Volgens watiseropderadio.nl is het Grey - KölschAnoniem: 15758 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 13:40:
Net (13:20) op Slam een vet dance/trance-nummer, volgens mij zonder zang dus instrumentaal. Het nummer werd ook na afloop genoemd, maar ik heb het denk ik niet helemaal goed verstaan: Pulse & Bray.
Gegoogled, geyoutubed, top40 bekeken, enz. Maar misschien is het geen nieuw nummer; dat kan. Kan iemand me op weg helpen?
De videoclip gaat over een dame die wraak wil nemen en over straat loopt met een lange jas aan. Na een tijdje loopt ze een nachtwinkel binnen en haalt daar een gasfles.
Vervolgens sluit ze deze gasfles aan op de airco van een hotel oid.
Haar (vermoedelijke) ex vriend moet het uiteindelijk ontgelden en wordt met zijn vriendin vergast op zijn kamer door bovengenoemde dame.
Op het einde van de clip gooit ze haar gasmasker op straat.
Nummer is nog niet zo heel erg oud, denk pas een paar jaar.
Heb het een tijdje geleden nog op de radio gehoord, dacht slam fm op vrijdag. Zodoende had ik het toen opgezocht en gevonden maar ben het helaas kwijt.
[ Voor 4% gewijzigd door Franko P. op 05-03-2017 21:59 ]
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
http://members.chello.nl/storagehub/nrr.mp3
Iemand een idee?
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Namelijk die uit het filmpje van Picobello BV YouTube: Picobello BV - Waardenberg en De Jong (HD) Iemand enig idee welke ringtone dit is?
Even een tijdsindicatie misschien zodat men niet het hele filmpje hoeft door te snuffelen? Hoe grappig het ook moge zijnShifty47 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 16:59:
Ik ben niet echt op zoek naar een nummer maar naar een ringtone.. maar aangezien dit topic er wel het meest in de buurt komt post ik deze vraag toch maar hier.
Namelijk die uit het filmpje van Picobello BV YouTube: Picobello BV - Waardenberg en De Jong (HD) Iemand enig idee welke ringtone dit is?
Dat is Nocturnal van Trypticon (aka Ophidian)temp00 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:55:
Ik ben opzoek naar een nummer wat ik op een oud cassettebandje heb staan. Dat bandje staat vol met Artcore Alliance, Ruffneck, Enzyme etc. dus volgens mij moet het in die hoek gezocht worden. Het is een beetje ambient achtig nummer (geen hardcore):
http://members.chello.nl/storagehub/nrr.mp3
Iemand een idee?
Alias waaronder die begonnen is in 1999.
YouTube: Trypticon - Nocturnal
Helemaal top! Ben al best lang opzoek naar dat nummer dus thanks. Mooi ook dat Ophidian daar blijkbaar achter zitEdwin__ schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 19:51:
[...]
Dat is Nocturnal van Trypticon (aka Ophidian)
Alias waaronder die begonnen is in 1999.
YouTube: Trypticon - Nocturnal
Dat is de Nokia Playground ringtone. Staat onder andere op de befaamde 3310.Shifty47 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 16:59:
Ik ben niet echt op zoek naar een nummer maar naar een ringtone.. maar aangezien dit topic er wel het meest in de buurt komt post ik deze vraag toch maar hier.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Het heeft op de achtergrond door het hele liedje heen een soort onderzeeër geluid, klinkt een beetje als een liedje wat zo rond de evenaar gemaakt zou worden (doet een beetje mediterraan aan). Heeft een mannelijke stem die volgens mij de coupletten doet en een vrouwelijke stem die de rest doet, en dat beide redelijk monotoon. "ta-da-data-tada..." en dat zo'n beetje het hele liedje door. Denk dat het liedje zo rond 1980-1990 is gemaakt, maar daar kan ik me 100% in vergissen. De tekst is Engels.
[ Voor 3% gewijzigd door Kuusj op 09-03-2017 23:51 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Geen idee maar zou jij niet eens een kaart of wereldbol kopen?kuusj98 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 23:51:
zo rond de evenaar
(doet een beetje mediterraan aan).
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
YouTube: Manu Chao-Bongo Bong(great song)kuusj98 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 23:51:
Ik zoek een liedje wat ik al een paar keer op het werk heb gehoord, maar eigenlijk weet ik niet hoe het heet.
Het heeft op de achtergrond door het hele liedje heen een soort onderzeeër geluid, klinkt een beetje als een liedje wat zo rond de evenaar gemaakt zou worden (doet een beetje mediterraan aan). Heeft een mannelijke stem die volgens mij de coupletten doet en een vrouwelijke stem die de rest doet, en dat beide redelijk monotoon. "ta-da-data-tada..." en dat zo'n beetje het hele liedje door. Denk dat het liedje zo rond 1980-1990 is gemaakt, maar daar kan ik me 100% in vergissen. De tekst is Engels.
Gokje: A horse with no name - Americaalmightyarjen schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 01:36:
Hoorde een nummer laatst op de radio, uiteraard vergeten hoe die ging. Was op Radio 2, Ekdom in de ochtend en een wat ouder nummer. Begeleid met een gitaar, enige lyrics die ik herinner zijn "... in the desert of joy...". Refrein was wel heel herkenbaar: geen woorden maar slechts "paaam paaam padampampam paaam paaam padampampam" of zoietsRara??
I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic
Nou jaCyBeR schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 00:28:
[...]
Geen idee maar zou jij niet eens een kaart of wereldbol kopen?
Thanks! Dat is 'm
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik hoef hem geen eens te luisteren, ik herken de titel, thanks!
Super! Dankjewel!AdmiralSnipe schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 23:40:
[...]
Dat is de Nokia Playground ringtone. Staat onder andere op de befaamde 3310.
In de credits wordt voor muziek aangegeven: "Massive Music"twerk schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:30:
ik ben opzoek naar componist en het stuk die worden gebruikt in de nieuwe reclame van ING voor het NL elftal.
[video]
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Bedankt, helaas geen echt nummer dus.EXX schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:26:
[...]
In de credits wordt voor muziek aangegeven: "Massive Music"
In de tijd van inbel internet bood Zonnet die dienst aan, ze hadden die catchy reclames met Brigitte Bardot en de single Contact op de achtergrond. Er is ook een variant van de reclame van Zonnet met andere achtergrond muziek. Ik heb hem op YouTube gevonden, maar mijn Shazam herkend het niet. Het googelen van de enige regel lyrics uit de reclame heeft geen resultaat: "There's an endless source out there, connect". Bij deze ook de link: YouTube: Reclame - Zon internet - Zonnet
Verlos mij, hoe heet dit nummer en van wie is het? Of is het nummer voor de gelegenheid gemaakt?
Simone Angel, ex DJ van MTV.
Of bedoelde je die net niet? Anyway, daar staan ook de producenten op. Orgineel is van Brigitte Bardot idd, zal ook wel Contact heten.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Thanks The Eagle maar deze had ik inderdaad al. Helaas is dat hem niet, er was één variant van de reclame waar de link ook naar verwijst die een ander nummer had als Contact van Simone Angel (die coverde het inderdaad oeps vergeten), en juist dat andere nummer zoek ik.The Eagle schreef op zondag 12 maart 2017 @ 17:49:
Dit was die van de reclame:
[video]
Simone Angel, ex DJ van MTV.
Of bedoelde je die net niet? Anyway, daar staan ook de producenten op. Orgineel is van Brigitte Bardot idd, zal ook wel Contact heten.
Zal zelf ook een zoekpoging doen op de producenten
EDIT: Zoeken op producenten etc heeft niets opgeleverd
[ Voor 4% gewijzigd door markkie95 op 12-03-2017 19:43 ]
1) Engels nummer, bestaat uit 1 artiest beetje trance achtig Speelt zich af in een (roman?) gypsy kamp en volgens mij zeggen ze de tekst die hij zingt. Je ziet een auto met speakers er boven op en een man die met iets met hout doet, jongen die zit op bed.
2) Was volgens mij een rap nummer en het enige wat ik kan herinneren was dat ze in een kleine auto zaten en hun hoofd bewogen op iets wat klonk als "zen zen zen" speelde ook af in een club dacht ik.
Mocht iemand ze kennen dan hoor ik het graag!
Wel vage herinneringen aan de clip en het feit dat een maatje van mij en ik dit destijds een leuk nummer vonden.
Genre: R&B, pop, hip-hop
Top 40 gehaald tussen 1999-2002, schat ik.
Clip: Blanke mannelijke artiesten met zwart/wit gestreepte boevenpakken, Amerikaans landschap en truck(s), Texas achtig ofzo.
Het was geen mega hit en volgens mij waren het ook geen mega artiesten, soort eendagsvliegen misschien wel qua hitparade hier. Heeft ook nog op een hitzone gestaan denk ik.
Meer info heb ik dus gewoon niet.. levend in gedachten maar via Google niks te vinden en ook niet uit te leggen. Vaag dit, haha.
[ Voor 13% gewijzigd door remzor op 23-03-2017 21:46 ]
Niet echt boevenpakken, maar Bubba Sparks - Ugly?remzor schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 21:42:
Ik zoek een nummer die ik zojuist wilde laten horen maar waarvan ik de artiest, titel en tekst niet meer weet.
Wel vage herinneringen aan de clip en het feit dat een maatje van mij en ik dit destijds een leuk nummer vonden.
Genre: R&B, pop, hip-hop
Top 40 gehaald tussen 1999-2002, schat ik.
Clip: Blanke mannelijke artiesten met zwart/wit gestreepte boevenpakken, Amerikaans landschap en truck(s), Texas achtig ofzo.
Het was geen mega hit en volgens mij waren het ook geen mega artiesten, soort eendagsvliegen misschien wel qua hitparade hier. Heeft ook nog op een hitzone gestaan denk ik.
Meer info heb ik dus gewoon niet.. levend in gedachten maar via Google niks te vinden en ook niet uit te leggen. Vaag dit, haha.
Thanks!! De gouden tip.. het was niet 'Ugly' maar wel Bubba Sparxxx met 'Deliverance'. Lekker nummertje, en Bubba had nog wel een paar redelijk bekende tracks geloof ik.Roamor schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 08:17:
[...]
Niet echt boevenpakken, maar Bubba Sparks - Ugly?
Liedje staat aardig hoog in de top 2000 en het is dus geen recent nummer..
IEMAND?!
[Sorry voor het vorige topic, ik zocht in de zoekbalk en klikte op de eerste opties]
genre muziek? Waar gehoord? Met 2 woordjes enkel wordt het wel heeeeel moeilijk
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Heb werkelijk geen idee, weet dat het aardig hoog is, een soort koor? Lijkt ook wel weer een beetje op John Miles - Music was my first love, zoek het dus in dat genre (denk ik..)azz_kikr schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:08:
@Luukwa Dat is wel heeeeeeeel bondig en vaag![]()
genre muziek? Waar gehoord? Met 2 woordjes enkel wordt het wel heeeeel moeilijk
Heel erg bekend volgens mij maar ik kan er niet opkomen waar ik het van ken of wie de artiest is.
Ik ken zelf de versie van Nightwish. De eerste 40 seconden van die sneeuwmanfilm zijn trouwens van hetzelfde nummer.Tweakmans schreef op zondag 25 december 2016 @ 18:02:
[...]
Classic! Dat is "Walking in the Air" van componist Howard Blake. Er zijn talloze versies ingezongen door muzikanten, zoals de onderstaande van Chloë Agnew:
[video]
[ Voor 68% gewijzigd door Mentalist op 29-03-2017 20:17 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Fatboy Slim - Right Here, Right NowW3ird_N3rd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 19:52:
watishet.mp3
Heel erg bekend volgens mij maar ik kan er niet opkomen waar ik het van ken of wie de artiest is.
Ik gok op deze:Luukwa schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:09:
Ik ben al tijden op zoek naar een liedje dat zo gaat, iets van: Intensified, satisfied en dan een stukje wat ik niet kan plaats brengen...
IEMAND?!![]()
[Sorry voor het vorige topic, ik zocht in de zoekbalk en klikte op de eerste opties]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dank u.
Eerste waar ik aan denk is Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger. Tweede waar ik aan denk is King of the World - R.H. weber/ Bluesified. Maar da's niet echt hoog.Luukwa schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:09:
Ik ben al tijden op zoek naar een liedje dat zo gaat, iets van: Intensified, satisfied en dan een stukje wat ik niet kan plaats brengen...
IEMAND?!![]()
Als je een vaag idee hebt zou je zelf de top2000 kunnen doorspitten..
Er is ook een Engelse versie van dat nummer: https://www.discogs.com/Simone-Angel-Contact/master/101859markkie95 schreef op zondag 12 maart 2017 @ 14:39:
Wie o wie wil mijn helpen met een probleem waar ik al een tijd mee rondloop?
In de tijd van inbel internet bood Zonnet die dienst aan, ze hadden die catchy reclames met Brigitte Bardot en de single Contact op de achtergrond. Er is ook een variant van de reclame van Zonnet met andere achtergrond muziek. Ik heb hem op YouTube gevonden, maar mijn Shazam herkend het niet. Het googelen van de enige regel lyrics uit de reclame heeft geen resultaat: "There's an endless source out there, connect". Bij deze ook de link: YouTube: Reclame - Zon internet - Zonnet
Verlos mij, hoe heet dit nummer en van wie is het? Of is het nummer voor de gelegenheid gemaakt?
Godsonmogelijk om dat ergens te vinden dus ik heb ook geen idee wat daarop de tekst is.
[ Voor 34% gewijzigd door Mentalist op 29-03-2017 21:30 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Het is in het refrein/rifje met een koor gezongen..
Dat moet haast wel:Luukwa schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 20:38:
Aaaah beide niet! Helaas!! Wel bedankt voor het mee denken..
Het is in het refrein/rifje met een koor gezongen..
YouTube: Leonard Cohen - You Want It Darker (Audio)
zijn
Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter
Neen.. het is vlotter..jordy2811 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 20:41:
[...]
Dat moet haast wel:
YouTube: Leonard Cohen - You Want It Darker (Audio)
zijn
Ik ben maar even de top2000 aan het doorspitten.
Het wordt gezongen door een vrouw. Het refrein gaat zo: 'Come on, come on, come on ***weet ik niet meer**** come on, deden dedededen'
Nou ik ben benieuwd...nogal vaag....
[ Voor 7% gewijzigd door technorabilia op 01-04-2017 19:06 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
All saints met i dont wanna be alone?juani schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 18:45:
Ik zoek een nummer waarvan ik heel weinig info heb. Het is een pop nummer en ik schat dat het gemaakt is tussen 2000 en 2010.
Het wordt gezongen door een vrouw. Het refrein gaat zo: 'Come on, come on, come on ***weet ik niet meer**** come on, deden dedededen'
Ik dacht eerst gary glitter met leader of the gang maar dan voldoet de vorige toch aan meer voorwaarden
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Nogal cliche voor menig rockvideo, maar een poging:kraades schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 19:05:
Ik ben op zoek naar een nummer waar in de video clip een zanger in een storm staat. Het is een beetje een harder nummer met 1 catchy woord (is ook de titel). De rest van zijn/hun? muziek is anders/minder hard van aard. Volgens mij een aantal jaar geleden. Band hoor je nu niks met van. Nummer werd dacht ik ook gebruikt in een tv serie...
Nou ik ben benieuwd...nogal vaag....
Bedankt, maar ik ben er met achter. Het was Sail van Awolnation.Roamor schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 20:13:
[...]
Nogal cliche voor menig rockvideo, maar een poging:
[video]

En ja een totaal verkeerde beschrijving gegeven...

👉🏻 Blog 👈🏻
Een blanke jongen speelt Piano, buiten onder een boom waar lampen aan een touwtje uit de boom hangen. Er komt ook een meisje / jonge vrouw voor in de clip en het is een rustig nummer. Zelf vind ik dat zijn stem lijkt op die van John Legend.
juani schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 18:45:
Ik zoek een nummer waarvan ik heel weinig info heb. Het is een pop nummer en ik schat dat het gemaakt is tussen 2000 en 2010.
Porn Kings - Amour (C'mon)
Maar even een ripoff video gepakt, de originele clip moet ik voor inloggen wegens leeftijd en dat vertik ik
Zal dat nummer nooit vergeten, had ooit een scharrel die spontaan van de stoel af gleed ald ik dat nummer opzette. Erg handig

TMIThe Eagle schreef op zondag 2 april 2017 @ 11:08:
[...]
[video]
Porn Kings - Amour (C'mon)
Maar even een ripoff video gepakt, de originele clip moet ik voor inloggen wegens leeftijd en dat vertik ik
Zal dat nummer nooit vergeten, had ooit een scharrel die spontaan van de stoel af gleed ald ik dat nummer opzette. Erg handig
Come on and touch me kan ook nog.
[YouTube: https://youtu.be/62IkQQlJc6Q]
https://www.mixcloud.com/...estival-utrecht-18022017/
Het gaat om het nummer dat start op 1:07:30 van de set, echt de laatste anderhalve minuut van de set dus. Vanaf 1:08:13 begint de tekst.
Hoop enorm dat jullie mij kunnen helpen!
"Gamechangers: Inventing the world"
YouTube: 'Alleen de dood staat tussen ons in' | Gamechangers: Inventi...
Iemand een idee?
Volgens de info op 1001tracklists is het Orjan Nilsen ft. Rykka - The Hardest Part. Verder is er weinig over te vinden.Majesty schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:21:
2 maanden terug naar A State of Trance geweest, daar dit nummer gehoord, maar nergens een ID te vinden op internet helaas. Misschien is 'ie ook nog wel onbekend, maar zelfs met de tekst kom ik niet verder op Google.
https://www.mixcloud.com/...estival-utrecht-18022017/
Het gaat om het nummer dat start op 1:07:30 van de set, echt de laatste anderhalve minuut van de set dus. Vanaf 1:08:13 begint de tekst.
Hoop enorm dat jullie mij kunnen helpen!
Thanks voor de hulp! In ieder geval een track ID. Maar inderdaad nergens te vinden anders dan ASOT 800. Misschien wordt 'ie binnenkort pas gereleased. Nogmaals bedankt!Renfie schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 14:41:
[...]
Volgens de info op 1001tracklists is het Orjan Nilsen ft. Rykka - The Hardest Part. Verder is er weinig over te vinden.
Voor vragen over genres etc: Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3]