Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Het is Skyler en geen Skylar.
Het is Jesse en geen Jessie.
Het is Holly en geen Mollie of iets dergelijks
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
En het is Hank en geen HenkCompizfox schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:20:
Wat is dat toch met die namen?
Het is Skyler en geen Skylar.
Het is Jesse en geen Jessie.
Het is Holly en geen Mollie of iets dergelijks
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ontopic: De rol van Walt Jr. was weer eens geniaal, die jongen snapt 't echt niet
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Maar hij gebruikte nog wel even dat moment om Skyler vrij te pleiten. Zoals iemand hier eerder al zei: hij heeft zijn menselijkheid teruggevonden, maar er is nu geen weg meer terug.
Heb je "Talking Bad" gezien?BeefHazard schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:23:
Skylar/Skyler vind ik wel de irritantste.
Ontopic: De rol van Walt Jr. was weer eens geniaal, die jongen snapt 't echt niet
Daar vertelde RJ dat Junior "late to the game" is, maar het begint te snappen. Maar vooral, hij WIL het niet snappen.
Nu het hem verteld is zit hij ineens met een innuendo
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik had best wel een beetje medelijden.BeefHazard schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:23:
Ryzen 3600 - GTX1060

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Werd Gus' broer daar niet vermoord? Zwager - broer.Compizfox schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:29:
Interessant... Bij Gus was die scene pas het begin van zijn grote meth emporium. Zou dat iets betekenen?
Op zich is dat op de knieen vallen niet zo bijzonder denk ik. Het is een vrij algemeen gebruikte methode op TV om verbijstering/verdriet aan te geven. Een fysieke actie is vaak meerzeggend dan alleen een close-up van wat traantjes.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Jep. Aardig wat overeenkomsten dus.Oyster schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:41:
[...]
Werd Gus' broer daar niet vermoord? Zwager - broer.
Ryzen 3600 - GTX1060

Direct daarna deze shot waar je als kijker 15 seconde twijfelt of ze naar het mes (defensief/offensief?) of telefoon (politie/Marie?) (of fruitschaal als twist?) gaat. Zo gepositioneerd als in een fout adventure-spel dat ik bijna uit ongeduldigheid wilde klikken op één van de objecten om het verhaal interactief verder te laten gaan.

Tijdens het telefoongesprek tussen Walt en Skyler/politie heeft Skyler ook al snel door dat Walt haar vrijpleit. Daarna lijkt zijn benadrukking wat overdreven: "mark my words, Skyler", "toe the line", "he crossed me, you think about that", "you let that sink in". Probeert hij nou dominant over te komen vanwege de aanwezige politie of probeert hij Skyler iets in code duidelijk te maken?
[ Voor 24% gewijzigd door Nextron op 17-09-2013 02:46 ]
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Hij laat het voor de politie overkomen dat Skyler geen keuze had. Hij speelt echt een tiran in z'n "toneelstukje". Moest hij heel rustig verteld hebben dat hij die dingen gewoon gedaan heeft dan zou Skyler zo sterk nog niet staan, dan kunnen ze nog zeggen "waarom ben je niet tegen hem in gegaan". Nu lijkt het alsof Walt ze verplicht heeft, een "of anders ..." geval dus.Nextron schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 02:24:
Op het moment dat het duidelijk wordt voor Skyler dat Hank dood is realiseert ze zich dat ze geen idee heeft wie er voor haar staat:
[afbeelding]
Direct daarna deze shot waar je als kijker 15 seconde twijfelt of ze naar het mes (defensief/offensief?) of telefoon (politie/Marie?) (of fruitschaal als twist?) gaat. Zo gepositioneerd als in een fout adventure-spel dat ik bijna uit ongeduldigheid wilde klikken op één van de objecten om het verhaal interactief verder te laten gaan.
[afbeelding]
Tijdens het telefoongesprek tussen Walt en Skyler/politie heeft Skyler ook al snel door dat Walt haar vrijpleit. Daarna lijkt zijn benadrukking wat overdreven: "mark my words, Skyler", "toe the line", "he crossed me, you think about that", "you let that sink in". Probeert hij nou dominant over te komen vanwege de aanwezige politie of probeert hij Skyler iets in code duidelijk te maken?
Hij kon moeilijk vriendelijk zeggen "je weet dat ik het voor de familie deed" of "alles komt in orde" of weet ik veel
Nee, nu lijkt het alsof Skyler moest luisteren of ook gedood zou worden. Je kan niet nóg meer vrijgepleit worden
[ Voor 11% gewijzigd door DinX op 17-09-2013 07:44 ]
Mejor así
Zou mij niks verbazen als Todd die express heeft opgehangen, die kerel is een behoorlijke sociapaat.Resteleiro schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 07:54:
Wat een briljante aflevering weer! Wat ik me afvroeg, toen Jesse in die hangar was keek hij naar een foto van Brock en z'n moeder, hebben ze die daar opgehangen als soort van "bedreiging" of hing de foto daar nog "toevallig" naar aanleiding van het verzoek van Walt.
"Find what you love and let it kill you"
Moest echt lachen toen die begon te vechtenBeefHazard schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:23:
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Goeie rol van die jongen, ik moest eerst ook lachen maar toen ging ik denken. Hoe de fuck zou ik reageren als mijn brave vader die worstelt met kanker plots een drugs kingpin was die mensen omlegde en bergen met geld had...Cthulhu schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:09:
[...]
Moest echt lachen toen die begon te vechten
Ik zou ook flippen en zo raar gaan praten
"Find what you love and let it kill you"
Eens, in het begin dacht ik dat het gewoon slecht acteerwerk of slechte casting was. zo'n beetje een sulletje die bad guy speelt. Maar nu zie je dat hij inderdaad gewoon verknipt isM-Opensource schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:14:
[...]
Zou mij niks verbazen als Todd die express heeft opgehangen, die kerel is een behoorlijke sociapaat.
"I'm sorry for your loss"

ik heb Todd er nooit van verdacht slecht te acteren. Voor mij had hij altijd wel iets vaags. Hij had bijvoorbeeld totaal geen moeite met het maken van meth of the train robbery. Maar toen hij dat kind in koele bloede vermoordde was het voor mij toch wel alsof hij zijn rol (niet acteer rol) als crimineel veel te serieus nam. 'nobody can ever know right?' Uit een soort overdreven plichtsgevoel ofzo. Nu blijkt wel dat hij aardig verknipt is. Maar niet eenzijdig, immer hij gaf Walt een deel van het geld én is zo snugger om tegen de afspraken in met Jesse te gaan koken. Volgens mij gaat hij nog wel een belangrijke rol spelen in het slot. Maar is het for the better, or the worse?DinX schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:19:
[...]
Eens, in het begin dacht ik dat het gewoon slecht acteerwerk of slechte casting was. zo'n beetje een sulletje die bad guy speelt. Maar nu zie je dat hij inderdaad gewoon verknipt is
"I'm sorry for your loss"
Owja en walt is volgens mij nog láng niet klaar met de Nazi's. Het overwinnen vd politie/Hank kan hij wel vergeten. Cq heeft hij opgegeven, vandaar de nieuwe identiteit. Maar ik kan mij niet voorstellen dat hij hanks dood zomaar laat gaan. De handshake tussen hem en de Nazi was ookal zo gespannen.. He's not done yet boys..
[ Voor 13% gewijzigd door analogworm op 17-09-2013 09:34 ]
Ben trouwens erg benieuwd wanneer we het vervolg van deze scene gaan zien..
(filmpje is crappy kwaliteit) YouTube: "Hello Carol" - FULL INTRO Breaking Bad (S.5 E.9)
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Nee zeker niet, die hand geeft hij alleen omdat hij anders dood is.analogworm schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:29:
[...]
Owja en walt is volgens mij nog láng niet klaar met de Nazi's. Het overwinnen vd politie/Hank kan hij wel vergeten. Cq heeft hij opgegeven, vandaar de nieuwe identiteit. Maar ik kan mij niet voorstellen dat hij hanks dood zomaar laat gaan. De handshake tussen hem en de Nazi was ookal zo gespannen.. He's not done yet boys..
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Verwijderd
Nog 2 afleveringen...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2013 10:19 ]
Verwijderd
Als je Breaking Bad leuk vind vind je dan Dexter per default ook leuk? Ik moet mezelf er nogsteeds eens toe zetten het te gaan kijken.keverjeroen schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 10:07:
Pffff.... wat een aflevering zeg! Volg nu Dexter en Breaking Bad, bij Dexter heb ik het idee dat ze het allemaal een beetje rekken tot het einde, maar bij Breaking Bad zit ik iedere aflevering bijna letterlijk op het puntje van mn bank! Kan het gewoon niet geloven dat het bijna voorbij is..
Ben trouwens erg benieuwd wanneer we het vervolg van deze scene gaan zien..
(filmpje is crappy kwaliteit) YouTube: "Hello Carol" - FULL INTRO Breaking Bad (S.5 E.9)
Dexter is zeker een toppertje alleen vind ik het laatste seizoen wat minder. Ze zijn wat te lang door gegaan ..Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:21:
[...]
Als je Breaking Bad leuk vind vind je dan Dexter per default ook leuk? Ik moet mezelf er nogsteeds eens toe zetten het te gaan kijken.
✌
Helemaal mee eens, Dexter is een beetje uitgemolken. Die Dr. Vogel komt er vanuit het niks bij en dan heb je dr zoon nog...MJHH93 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:23:
[...]
Dexter is zeker een toppertje alleen vind ik het laatste seizoen wat minder. Ze zijn wat te lang door gegaan ..
ontopic: Die aflevering van gister vind ik toch wel een van de beste afleveringen van heel BB, samen met de aflevering Face Off (seizoens eind 4). Ik heb drie kwartier vol spanning zitten kijken

Nope. Zoals ze het wel eens zeggen: "they're not even in the same league", waar BB dus flink beter is. ImoVerwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:21:
[...]
Als je Breaking Bad leuk vind vind je dan Dexter per default ook leuk? Ik moet mezelf er nogsteeds eens toe zetten het te gaan kijken.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Vraag me af hoe dat uit gaat pakken met het geld wat al witgewassen is
En natuurlijk sluit ik me aan bij die 84 mensen voor mij: Wat. Een. Aflevering
Thank you...gangstahh schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:58:
[...]
Helemaal mee eens, Dexter is een beetje uitgemolken. Die Dr. Vogel komt er vanuit het niks bij enspoiler:dan heb je dr zoon nog...
ontopic: Die aflevering van gister vind ik toch wel een van de beste afleveringen van heel BB, samen met de aflevering Face Off (seizoens eind 4). Ik heb drie kwartier vol spanning zitten kijken. Kan ook werkelijk niet geloven dat het met 2 afleveringen gebeurd is
Maar we hebben er zin in!
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
De eerste seizoenen van Dexter waren ook top. Als je die nog niet gekeken hebt is dat zeker de moeite waard. Sons of Anarchy is ook een goede serie met hoofdrolspelers die niet helemaal zuiver zijn, die net weer begonnen zijn. Een beetje The Shield achtig, maar ipv een politieunit is het een motorbende.Chester schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:00:
[...]
Nope. Zoals ze het wel eens zeggen: "they're not even in the same league", waar BB dus flink beter is. Imo
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Sorry maar SoA is vanaf seizoen 4 echt niet meer geloofwaardig en al helemaal niet in een zin te noemen met Dexter of BBMarzman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:36:
[...]
De eerste seizoenen van Dexter waren ook top. Als je die nog niet gekeken hebt is dat zeker de moeite waard. Sons of Anarchy is ook een goede serie met hoofdrolspelers die niet helemaal zuiver zijn, die net weer begonnen zijn. Een beetje The Shield achtig, maar ipv een politieunit is het een motorbende.
We gaan erg offtopic, maar wil toch nog even kwijt dat SoA ondertussen toch echt wel vermakelijker is dan Dexter. Dexter gaat vanaf seizoen 4 al bergafwaarts. Vond het seizoen dat ze naar Ierland gingen bij SoA niks aan.GrooV schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:44:
[...]
Sorry maar SoA is vanaf seizoen 4 echt niet meer geloofwaardig en al helemaal niet in een zin te noemen met Dexter of BB
En dit komt ook door Breaking Bad, de andere series zijn gewoon lang niet zo interessant.
[ Voor 5% gewijzigd door E2TK op 17-09-2013 12:52 ]
Jeetje, daar had ik nog nieteens bij stil gestaan...posttoast schreef op maandag 16 september 2013 @ 23:25:
Ik denk dat hij Holly meenam in een vlaag van paniek/verstandsverbijstering. Hij zag zijn gezin (Skyler en Junior) zich tegen hem keren dus nam hij Holly mee als een soort laatste strohalm. Toen ze om haar moeder vroeg realiseerde hij zich dat het gewoon klaar was.
Maar hij gebruikte nog wel even dat moment om Skyler vrij te pleiten. Zoals iemand hier eerder al zei: hij heeft zijn menselijkheid teruggevonden, maar er is nu geen weg meer terug.

Je moet bij deze serie echt opletten :'D
Default blanke hetero
Ach, smaken verschillen he.GrooV schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:44:
[...]
Sorry maar SoA is vanaf seizoen 4 echt niet meer geloofwaardig en al helemaal niet in een zin te noemen met Dexter of BB
Breaking Bad vind ik erg leuk maar in de eerste seizoenen ben ik wel een paar keer afgehaakt. Breaking Bad kijk ik op maandag na Boardwalk Empire, en SoA vind ik eigenlijk ook net iets leuker.
Ben wel erg benieuwd wat er nu komen gaat verder
[ Voor 4% gewijzigd door MaDLiVe op 17-09-2013 13:24 ]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Skyler.. aldus de eerdere discussie..MaDLiVe schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:24:
Ik vraag me af of Skylar uberhaupt .... ... omdat hij Skylar vrij .....
Niet echt opletten toch?Ebayzo schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:11:
[...]
Jeetje, daar had ik nog nieteens bij stil gestaan...![]()
Je moet bij deze serie echt opletten :'D
Het was een redelijk lang stuk en je zag dat Walter ook instorten en menselijk werd. Het is meer "logisch nadenken" dan opletten
no offense.
Verwijderd
Absoluut. Ze speelde het duidelijk mee.MaDLiVe schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:24:
Ik vraag me af of Skylar uberhaupt wel doorheeft dat Walt haar vrijpleit door te zeggen dat hij haar onder druk heeft gezet.
Ze wist ook al dat Hank nokkie was want dat deed haar immers beslissen WW aan te vallen met een mes, vervolgens vroeg ze aan de telefoon toch nog naar Hank.
Skyler
Ik had het ook niet begrepen. Dacht meer dat Walt compleet doordraaide..Famous schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:48:
[...]
Niet echt opletten toch?
Het was een redelijk lang stuk en je zag dat Walter ook instorten en menselijk werd. Het is meer "logisch nadenken" dan opletten![]()
no offense.
Inderdaad gebrek aan logisch nadenken
They made me do it.
Blijf het grappig vinden met de namen. Het is al het vijfde seizoen en nog typen mensen het verkeerd.
Zelfs na de vorige "discussies"
Ik had het ook niet begrepen haha. Vandaar dat ik na het kijken dit topic doorneem om te zien hoe anderen er over denken. Altijd leuk om de reacties door te lezen en details te lezen die ik zelf over het hoofd heb gezien.Gardocki schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:52:
[...]
Ik had het ook niet begrepen. Dacht meer dat Walt compleet doordraaide..
Inderdaad gebrek aan logisch nadenken
Mejor así
Mij was de broek niet eens opgevallen, dacht waarom doen ze zon votje opeens in beeldResteleiro schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:00:
[...]
Ik had het ook niet begrepen haha. Vandaar dat ik na het kijken dit topic doorneem om te zien hoe anderen er over denken. Altijd leuk om de reacties door te lezen en details te lezen die ik zelf over het hoofd heb gezien.
Precies, ik had de broek in de woestijn volledig over het hoofd gezien.Resteleiro schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:00:
[...]
Ik had het ook niet begrepen haha. Vandaar dat ik na het kijken dit topic doorneem om te zien hoe anderen er over denken. Altijd leuk om de reacties door te lezen en details te lezen die ik zelf over het hoofd heb gezien.
Wat ik ook vond in deze aflevering dat Heisenberg helemaal terug was tov Jesse.
Ik gok erop dat Walt in de laatste aflevering zal bekennen dat ze begraven liggen op die GPS coördinaten want Hank en Gomez zijn door die nazi bende in hetzelfde gat gedumpt van waaruit ze die barrels hebben opgegraven ....Ultra schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 13:41:
Hank en Gomez, hoe gaan die ooit gevonden worden?
En Heisenberg presenteerde zichzelf voor het eerst aan Flynn.Lieuwe15 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:02:
[...]
Precies, ik had de broek in de woestijn volledig over het hoofd gezien.
Wat ik ook vond in deze aflevering dat Heisenberg helemaal terug was tov Jesse.
Verwijderd
Er hing een briefje met het adres op HollyVerwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:33:
Wellicht een saillant detail, in de USA laten mensen hun kinderen achter bij de brandweer als ze deze ten vondeling willen leggen. Wellicht dat de brandweer uiteindelijk uit vindt dat de baby bij de Amber Alert hoort maar who knows...
IMDB: "Breaking Bad" Ozymandias (TV Episode 2013)
10 op 10
[ Voor 12% gewijzigd door DinX op 17-09-2013 14:40 ]
Miscchien ook met de locatie van Hank erop, ik zag wat nummers. (maar dat kan ook gewoon het telefoon nr. van Skyler geweest zijn.
How do you save a random generator ?
Volgens mij gewoon het telefoonnummer idd, begon met 505-.enchion schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:39:
[...]
Miscchien ook met de locatie van Hank erop, ik zag wat nummers. (maar dat kan ook gewoon het telefoon nr. van Skyler geweest zijn.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Lijkt me geen huisnummer gezien er niets anders bij stond.
[ Voor 27% gewijzigd door Famous op 17-09-2013 14:43 ]
http://breakingbad.wikia.com/wiki/White_ResidenceFamous schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:43:
Linksboven aan stond ook "308". Die kon ik ook niet plaatsen, iemand een idee?
Lijkt me geen huisnummer gezien er niets anders bij stond.
Toch wel dus
Zag er verder niets bij staan dus vond het zo gek.
During the game of chess between the firemen, the WHITE king is cornered, but not checkmated or even in check. The king is simply going behind another pawn, buying time, but not advancing the game. The only remaining White pieces are a Knight (not a Queen) and two pawns. If the Knight were a Queen, it could take out all of the black pieces. Skyler is no longer King Walt's queen, and their two children are now mere pawns in Walt's power struggle. If Skyler were still on Walt's side as Queen, he wouldn't be biding his time to avoid stalemate or wait on fate.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Mejor así
Tot nu toe is bijna alles bewust erin gestokenTourniquet schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:54:
Misschien vergezocht, maar als dit daadwerkelijk zo door de schrijvers is bedoeld....
[...]
Dan moet je de film Revolver eens kijkenTourniquet schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:54:
Misschien vergezocht, maar als dit daadwerkelijk zo door de schrijvers is bedoeld....
[...]
Ook met schaken te maken en dit soort acties erin.
Het schaakstuk viel mij ook al op, al wist ik niet wat er achter zat. Ik zat meer te denken aan "checkmate"Tourniquet schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:54:
[...]
All-Round nerd | iRacing Profiel
Op reddit ziet men overal wel iets achter. Even visueel:Tourniquet schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:54:
[...]

Echt geweldig al die details in deze serie zegBeefHazard schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 16:14:
[...]
Op reddit ziet men overal wel iets achter. Even visueel:
[afbeelding]
Benieuwd waar het op uitloopt.
Ook zoiets: de schrijvers mogen maar 1 keer fuck per seizoen gebruiken

1. Hank 2. Skyler 3. WW in S1
[ Voor 63% gewijzigd door BeefHazard op 17-09-2013 16:41 ]
Leuk detail: de producer/regisseur van SoA is schrijver geweest bij The Shield (en tevens die Otto in SoA en die vage Armeen in The Shield). Vandaar dat het een beetje Shield-achtig is, en ook veel acteurs die in SoA spelen die je ook in The Shield ziet. The Shield is sowieso erg goed, SoA is ook tof, pas vanaf seizoen 4 vond ik het echt boeiend (met name de eerste afleveringen van S5 zijn echt goed en lekker grof). Dexter vond ik heel tof, maar het laatste seizoen is 1 grote poopsmear.Marzman schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 12:36:
[...]
De eerste seizoenen van Dexter waren ook top. Als je die nog niet gekeken hebt is dat zeker de moeite waard. Sons of Anarchy is ook een goede serie met hoofdrolspelers die niet helemaal zuiver zijn, die net weer begonnen zijn. Een beetje The Shield achtig, maar ipv een politieunit is het een motorbende.
Maar Breaking Bad is wat mij betreft de beste serie ooit.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244
True that.Bart-Willem schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:44:
Al zijn Boardwalk Empire, Ray Donovan en Hell on Wheels ook goed bezig, genoeg goeds te zien iig dit jaar.
Jammer dat BB bijna is afgelopen, dan moeten we het weer met series als Homeland doen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qlnos6DcK5U]
"I could've saved her... But I didn't"
[ Voor 19% gewijzigd door BeefHazard op 17-09-2013 23:17 ]
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Ja, daar is hier nog een mooi stuk over: http://www.newyorker.com/...ndbending-phone-call.htmllj_tree schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 23:42:
GODVE^%$&^@....net aflevering 14 zitten loeren
spoiler:Kan iemand hier bevestigen of walter in het gesprek met skylar aan de foon nu met opzit de schuld naar zich toe heeft getrokken? En ik baal HEEL ERG HARD van wat er met Hank is gebeurd:(
Ik hoop echt dat Walt zijn verdiende loon krijgt; zijn normen en waarden uit aflevering één terug en dan een dosis gedwongen zelfreflectie. Dan maakt hij zichzelf wel van kant.
Wat een eikel is het geworden zeg...even Jesse opgeven voor marteling omdat hij zelf de boel te ver heeft verkloot (voor de zoveelste keer, alleen nu te ver).
Ctrl+k
Dat hoor ik erg vaak de laatste tijd en ik vind het eigenlijk maar apart.. Mijn gevoel is dat er bij Breaking BBart-Willem schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 18:44:
[...]
*knip*
ad erg veel uitgezocht word qua less obvious dingetjes die er overal in zitten en dat dat heel erg gewaardeerd word terwijl ik eigenlijk series vooral beoordeel op hoe leuk ik het vind om de afleveringen te kijken. Wat dat betreft vind ik Boardwalk Empire (de muziek in die serie alleen al!) en SoA (ook vaak sterke muziek trouwens) vermakelijker. En dan is Game of Trones net afgelopen en moet The Walking Dead nog beginnen. Nou heeft The Walking Dead even een dipje gehad naar mijn mening maar eigenlijk vind ik al die series net iets leuker dan Breaking Bad.
Breaking Bad vind ik erg leuk, dat absoluut, maar of dat 'beste ooit' labeltje dat het vaak krijgt nou zo terecht is.. Ik zou niet weten waarom in ieder geval, het komt op mij over als een hype

Dan had Jesse maar moeten instappen. Had hij een lekker leven gehadSibylle schreef op woensdag 18 september 2013 @ 00:49:
Geniale serie en prachtige aflevering s05e14
Ik hoop echt dat Walt zijn verdiende loon krijgt; zijn normen en waarden uit aflevering één terug en dan een dosis gedwongen zelfreflectie. Dan maakt hij zichzelf wel van kant.
Wat een eikel is het geworden zeg...even Jesse opgeven voor marteling omdat hij zelf de boel te ver heeft verkloot (voor de zoveelste keer, alleen nu te ver).
Het staat zeker in de top 5, het mooie van Breaking Bad is dat je in principe de hele serie nog een keer kan kijken en er weer nieuwe dingen in ziet.JohnBQ schreef op woensdag 18 september 2013 @ 01:29:
[...]
Breaking Bad vind ik erg leuk, dat absoluut, maar of dat 'beste ooit' labeltje dat het vaak krijgt nou zo terecht is.. Ik zou niet weten waarom in ieder geval, het komt op mij over als een hype
Veel series zijn vermakelijk, maar Breaking Bad is vermakelijk+.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
UltraSub schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:19:
En hoe vaak heeft Jesse ook weer bijna alles verkloot? En hoe vaak heeft Walt alles op het spel gezet om de boel te redden èn Jesse te redden... Had hij maar moeten instappen

Nee, zeker niet. Ik vergeleek het met elkaar omdat beide series na een aantal jaar op hun einde lopen. Dexter nu nog 1 aflevering, BB nu nog 2. Vond Dexter een heerlijke serie om te kijken, maar heb het gevoel dat ze het laatste seizoen te veel zitten te rekken. Bij BB heb ik juist het idee dat ze de spanning maar op blijven bouwen! Overigens heb ik bij beide series nog geen idee hoe het af gaat lopen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:21:
[...]
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
UltraSub schreef op woensdag 18 september 2013 @ 08:19:
En hoe vaak heeft Jesse ook weer bijna alles verkloot? En hoe vaak heeft Walt alles op het spel gezet om de boel te redden èn Jesse te redden... Had hij maar moeten instappen

Omgedraaide wereld imo.
Walt sleept Jesse keer op keer mee in onmogelijke situaties waar hij bij lange na niet klaar voor is (zoals overgote deel van de normale mensen die geen last hebben van dat ze stervende zijn en te kampen hebben met sociopatische trekjes).
Jesse worstelt met alles, maar toch sleept Walt hem keer op keer mee de shit in. Walt is degene voor wie het nooit genoeg is en die altijd de inzet wilt verhogen (en de risico's aanvaard, terwijl Jesse dat niet wilt).
Zelfs als Jesse er definitief uit stapt, is Walt een eikel en geeft hem zijn geld niet (5 miljoen)....kun je je voorstellen wat was gebeurd als het andersom was geweest en Jesse 5 miljoen van Walt had gehouden?
En nu moet Jesse opeens dood....en waarom? Nou het was pijnlijk obvious in de discussie met de nazi's: Walt heeft maar heel weinig motivatie nodig om iemand om te leggen.
Jesse heeft nooit kwaad in zin gehad zoals Walt dat wel heeft, en is gedurende de hele serie slachtoffer geweest van Walts manipulatie en acties, een marteldood verdient hij zeker niet.
Het geeft aan hoe ver Walt de controle kwijt is en een psychopatische sociopaat is geworden.
Ctrl+k
Vergeet niet dat Skyler hem daartoe heeft aangezet.Sibylle schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:09:
[...]
En nu moet Jesse opeens dood....en waarom? Nou het was pijnlijk obvious in de discussie met de nazi's: Walt heeft maar heel weinig motivatie nodig om iemand om te leggen.
Het is allemaal te verantwoorden in zijn denkwijze, Jesse vormde een bedreiging voor hem en zijn familie.
[ Voor 13% gewijzigd door chocolade-reep op 18-09-2013 10:14 ]
Hij is fucked up geraaktchocolade-reep schreef op woensdag 18 september 2013 @ 10:13:
[...]
Vergeet niet dat Skyler hem daartoe heeft aangezet.
Het is allemaal te verantwoorden in zijn denkwijze, Jesse vormde een bedreiging voor hem en zijn familie.
En Skyler...tsjah...alles voor de familie right? En ik kan haar daarin geen ongelijk geven als moeder.
Ctrl+k