![]() |
![]() |
---|
Afleveringen |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door jmxd op 30-09-2013 05:30 . Reden: goodbye and thanks for all the fish ]
![]() |
![]() |
---|
Afleveringen |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door jmxd op 30-09-2013 05:30 . Reden: goodbye and thanks for all the fish ]
[ Voor 30% gewijzigd door Firesphere op 08-10-2012 00:23 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
[ Voor 25% gewijzigd door FastFred op 10-10-2012 10:43 ]
Ja of voorjaar maar in ieder geval niet meer dit jaarFastFred schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:42:
Oh prachtigHeb gisteren aflevering 1 van seizoen 5 gezien, hele toffe afleveringen.
Vind het een heerlijke serie
Maar duurt deel 2 seizoen 5(8-16) serieus nog tot zomer volgend jaarBummer
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
We houden hier op GoT aan dat we geen spoilers meer gebruiken zodra de aflevering waar het over gaat is uitgezonden in de VS.FastFred schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 19:14:
Voor de mensen die nog niet zover zijn in de serie en die het niet willen weten
Dat gebeurt zodat men gewoon vrij kan discussiëren over de meeste recente aflevering. De meesten kijken die namelijk toch binnen enkele dagen na de originele uitzending.FastFred schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:24:
Wat is dat nou weer voor krom iets, als iemand het nog niet wil weten dan hou ik daar rekening mee en doe ik het lekker tussen spoiler tags
I'll do what I can, but expect very little.
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
[ Voor 25% gewijzigd door Safaci op 17-11-2012 11:46 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Mooie video.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Kippenvel. Dit is zo mooi gemaakt; de essentie van de relatie tussen Jesse en Walter. Jesse een simpele stoner die meegezogen wordt in de manipulatieve wereld van Walter.
Sowieso schrijf je zo!
dat waren wel epische dagen dannadroJ schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:20:
[...]
Kippenvel. Dit is zo mooi gemaakt; de essentie van de relatie tussen Jesse en Walter. Jesse een simpele stoner die meegezogen wordt in de manipulatieve wereld van Walter.
Heb afgelopen week in 6 dagen tijd heel Breaking Bad gezien dus zit er nog helemaal in. Wat een geweldige serie!
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Goed te doen hoorFastFred schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:55:
De hele serie t/m 5x08? IN 6 DAGEN? WTF
Sowieso schrijf je zo!
Zou je zo'n 8 à 9 uur per dag gekeken moeten hebben. Is te doen inderdaad.
"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."
Sowieso schrijf je zo!
[ Voor 42% gewijzigd door Mandrake466 op 19-12-2012 12:56 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Ik had al zo'n vermoeden want in de serie zie je zijn mond ook soms "raar" bewegen en de manier waarop hij praat.sjaak88 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 21:02:
Wisten jullie trouwens dat Walter Jr. in het echt ook die ziekte heeft ?
Alleen in mindere mate maar duidelijk merkbaar,
[ Voor 6% gewijzigd door Mandrake466 op 21-12-2012 08:22 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Dat kon hij toch ook gewoon acteren? Het grootste deel is ook geacteerd, want hij heeft er in het echte leven niet erg veel last van.Mandrake466 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:54:
[...]
Ik had al zo'n vermoeden want in de serie zie je zijn mond ook soms "raar" bewegen en de manier waarop hij praat.
Klopt, hij heeft zelfs geoefend om zijn aandoening erger te maken enzo.Safaci schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 22:45:
[...]
Dat kon hij toch ook gewoon acteren? Het grootste deel is ook geacteerd, want hij heeft er in het echte leven niet erg veel last van.
[ Voor 72% gewijzigd door Firesphere op 23-12-2012 03:42 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
[ Voor 45% gewijzigd door gangstahh op 09-01-2013 01:29 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
[ Voor 18% gewijzigd door Safaci op 30-03-2013 21:09 ]
[ Voor 10% gewijzigd door IJzerlijm op 30-03-2013 22:30 ]
And to think they once said that computers would take away jobs.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
is dat zeker, serie gaat nietscorpie schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 22:52:
Best 'zonde' toch om nu al dvd's of bluray's te kopen? Er is nog maar een half seizoen te gaan, en daarna kun je de complete serie kopen in boxset.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Anoniem: 489137
Mooi hoor!gangstahh schreef op zondag 07 april 2013 @ 23:16:
Op Twitter volg ik een aantal gasten van de Breaking Bad cast. Wat kijk ik uit naar het seizoens eind, dit is echt veel belovend. Breaking Bad gaat sowieso als een van de beste series ooit de geschiedenis in. Hoe het afloopt... joost mag het weten.
Gelukkig kan ik tijdens het wachten nog een aantal series volgen, tegen die tijd dat BB weer verder gaat alle seizoenen nog maar eens bij langs ;p
Ohja, ik kon het een tijdje geleden niet laten om dit te maken :
[video]
Ben benieuwd wat jullie er van vinden?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Anoniem: 296939
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
[ Voor 34% gewijzigd door GeeEs op 17-05-2013 10:10 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Sons of Anarchy?Kecin schreef op zondag 19 mei 2013 @ 18:21:
Wat een goede serie. Nu overal doorheen pff. In tijd van een paar dagen eigenlijk, soms 6 a 7 achter elkaar. Damnit. Nu zoeken naar een alternatief
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verassend genoeg spreekt die serie me wel aan.. dacht eerst wat nu motor bende.. maar het is meer dan dat..
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ja is allang bekend dat de serie daarmee ook af isUltimation schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 17:09:
Is dat dan ook het einde van Breaking Bad? Lijkt het wel een beetje op?
Jammer genoeg is er niet echt een aternatief, enige wat er op zit is de hele serie nog een keer te kijken.Kecin schreef op zondag 19 mei 2013 @ 18:21:
Wat een goede serie. Nu overal doorheen pff. In tijd van een paar dagen eigenlijk, soms 6 a 7 achter elkaar. Damnit. Nu zoeken naar een alternatief
How do you save a random generator ?
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik betwijfel het.... Van wat ze op twitter zetten leidt ik niet af dat hij dood gaat. Maargoed, dat zegt natuurlijk niets. Ik kan in ieder geval niet wachten. KOM OP MET DIE EPISODES!FireSonus schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:28:
Moeten/kunnen we hier uit opmaken dat hij dood gaat?. Ik herinner mij nog die scene in de eerste helft van seizoen 5 dat hij zei "Say my name" en dat ze daar dus naar refereren, maar je zou er dus ook uit kunnen opmaken dat Walter dood gaat.... zo benieuwd he naar de laatste afleveringen
.
Firesphere schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:23:
Die met die stapels geld?
Mwoah, ik vind persoonlijk deze dus mooier
Ik verwacht eerlijk gezegd van wel... Mijn gok is dat het eindigt ala de beroemde scene uit Scarface.FireSonus schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:28:
Moeten/kunnen we hier uit opmaken dat hij dood gaat?. Ik herinner mij nog die scene in de eerste helft van seizoen 5 dat hij zei "Say my name" en dat ze daar dus naar refereren, maar je zou er dus ook uit kunnen opmaken dat Walter dood gaat.... zo benieuwd he naar de laatste afleveringen
.
[ Voor 37% gewijzigd door Firesphere op 26-06-2013 18:21 ]
Walt: "Say my name."
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq