Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 07-01 20:09

Ultimation

Het is als Appels en peren

quote:
Haha leuk gedaan.

rMBP 13" (2012) [8GB RAM, 256GB SSD]

• The_Worst
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 23-01 19:23
In aanloop van het aankomende einde van deze serie ben ik weer helemaal vanaf het begin begonnen met kijken: heerlijke serie. Ik had alles nog maar één keer gezien dus erg veel was ook weggezakt. Mooie dialogen, pijnlijke situaties prachtig in beeld gebracht. Heerlijk.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Deem
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 19:14

Deem

Ontcijfer mij!

Potverdorie, dat ik deze serie niet eerder ontdekt heb. Ik ben zelden zo geboeid aan een TV serie, maar deze serie is echt geniaal. Ik heb samen met mijn vrouw in twee weken tijd alle afleveringen er doorheen gejaagd. Net op het goede moment, begrijp ik, want de laatste afleveringen zijn er al over een maand. *O*

"May our framerates be high and our temperatures low." Check mijn NZXT h440 watercooling build

• MrSleeves
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 29-12-2019

MrSleeves

You'll thank me later.

quote:
ruurd v. schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:23:
[...]

Ik verwacht eerlijk gezegd van wel... Mijn gok is dat het eindigt ala de beroemde scene uit Scarface. >:)

Hij heeft in ieder geval al een enorme gun in de kofferbak van zijn auto liggen (eerste scene uit S05E01)!

[afbeelding]

Sowieso is het duidelijk dat het van kwaad tot erger gaat met WW, dit kan bijna alleen maar eindigen met een knal...
In de achter-de-schermen-afleveringen van S05 zegt die Vince ook dat ze Walter steeds slechter zodat het voor de kijker steeds moeilijker wordt om hem "te steunen". Met de seizoenen is hij steeds onsympathieker geworden en van good guy in bad guy veranderd. Wellicht in het tweede deel van S05 zo erg dat iedereen het begrijpt en accepteert dat hij dood gaat/moet.

Wikipedia: Walter White (Breaking Bad)

MrSleeves wijzigde deze reactie 10-07-2013 12:51 (6%)

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• almightyarjen
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 02:12

almightyarjen

When does the hurting stop?

Ik vind het een prachtserie! Deze staat absoluut (voor mijzelf dan) tussen pareltjes als the X-files en Lost. Ik kijk uit naar deel 2. En idd: WW wordt steeds minder symphatiek neergezet maar wel op een realistische manier, geweldig!

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• ph4ge
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 06:38
quote:
MrSleeves schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:08:
[...]

In de achter-de-schermen-afleveringen van S05 zegt die Vince ook dat ze Walter steeds slechter zodat het voor de kijker steeds moeilijker wordt om hem "te steunen". Met de seizoenen is hij steeds onsympathieker geworden en van good guy in bad guy veranderd. Wellicht in het tweede deel van S05 zo erg dat iedereen het begrijpt en accepteert dat hij dood gaat/moet.

Wikipedia: Walter White (Breaking Bad)
Ik denk dat hij verdwijnt, niet dood gaat. Zn leven met zn familie is dan voorbij. Een einde waarin je nooit precies weet hoe het met hem is afgelopen, misschien wel een scene een paar jaar in de toekomst waar toch ineens weer blauwe meth opduikt. :)

SW-0040-8191-9064

• boomr
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20:42
quote:
ph4ge schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:57:
[...]

Ik denk dat hij verdwijnt, niet dood gaat. Zn leven met zn familie is dan voorbij. Een einde waarin je nooit precies weet hoe het met hem is afgelopen, misschien wel een scene een paar jaar in de toekomst waar toch ineens weer blauwe meth opduikt. :)
Ik denk dat beide theoriën te makkelijk zijn voor een serie van dit kaliber. Breaking Bad staat bij mij ERG hoog op het lijstje series. Niet bovenaan maar komt er wel dicht bij in de buurt. En gezien de geweldige acteerprestaties, goede script, briljante dialogen en het feit dat ze de serie alsmaar boeiender maken doet mij geloven dat het einde ook een geweldige klappen moet worden! Dat er iets groots staat te gebeuren weten we allemaal, maar ik hoop heilig dat de schrijvers dusdanig briljant zijn dat het iets gaat zijn wat we geen van allen verwachten/aan zien komen.

Aan de ene kant hoop ik echt dat ze walter pakken, dat Hank hem tegen de grond mept, in de boeien slaat, de bak in smijt, een grote promotie krijgt, jessie een bak geld overhoudt en EINDELIJK gelukkig wordt, z'n vrouw en walt junior van al het gezeik af zijn en nog een slaatje weten te slaan uit de carwash etc....maar ik hoop nog veel meer dat er iets aan gaat komen wat ik niet verwacht.

Zelfde met dexter (ja verkeerde topic)....daar liggen ook wat zaken voor de hand (zeker als je de titel van de laatste aflevering ziet) maar ik hoop toch heel erg dat we het allemaal bij het verkeerde eind hebben:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Fire69
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23-01 19:42
Het probleem bij series die zo'n ongelooflijk hoge verwachtingen hebben, is dat het meestal echt een flut-einde is.
Lost, Fringe, ... allemaal hetzelfde probleem.

Move along folks, nothing interesting to see here.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:03

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
The_Worst schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 23:34:
In aanloop van het aankomende einde van deze serie ben ik weer helemaal vanaf het begin begonnen met kijken: heerlijke serie. Ik had alles nog maar één keer gezien dus erg veel was ook weggezakt. Mooie dialogen, pijnlijke situaties prachtig in beeld gebracht. Heerlijk.
Dat was mijn plan eigenlijk ook. Heb de Blu-ray rips (iets van 100GB bij elkaar) al klaar staan. Ik wacht even tot de laatste op de TV is geweest en dan ga ik vanaf het begin opnieuw kijken.

Ik was er in 2008 al direct bij (Toen nog in 4:3 SD) dus er zal ook hier wel een hoop afgezakt zijn.

(Heb er zin aan!)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• jmxd
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Breaking Bad in 4:3? :?

• Spacey23
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 01-09-2019
quote:
Fire69 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:23:
Het probleem bij series die zo'n ongelooflijk hoge verwachtingen hebben, is dat het meestal echt een flut-einde is.
Lost, Fringe, ... allemaal hetzelfde probleem.
Je vergelijkt nu 2 matige series met een top serie. De schrijvers achter Breaking Bad hebben zich al bewezen en dat zie je elke aflevering opnieuw.

Why do we fall? So we can learn to pick ourselves up.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Ja ja helemaal aan het begin was dat.
De pilot sowieso en ik dacht ook wat eerste afleveringen.

• boomr
quote:
Spacey23 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:45:
[...]

Je vergelijkt nu 2 matige series met een top serie. De schrijvers achter Breaking Bad hebben zich al bewezen en dat zie je elke aflevering opnieuw.
Inderdaad. Lost is blijkbaar begonnen met een groep goede schrijvers en na seizoen 1 hebben ze die stukje bij beetje vervangen door bakstenen...tegen seizoen 6 waren er geen schrijvers meer over, enkel bakstenen! En het is algemeen bekend dat bakstenen niet zo'n heel goede schrijfskills hebben als het om series gaat!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• jmxd
  • Niet online
De episode titles en descriptions van de laatste acht afleveringen zijn inmiddels bekend, let er op dat het minor spoilers zijn voor je klikt.

http://blog.zap2it.com/fr...know-about-season-5b.html

Aflevering 9 heet "Blood Money" en de beschrijving is:
spoiler:
As Walt and Jesse adjust to life outside of the business, Hank grapples with a troubling lead.

De OP is inmiddels geüpdate met de namen van de episodes

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 07:39

JvS

Ik heb hem zelf ook

quote:
Donstil schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:50:
[...]

Ja ja helemaal aan het begin was dat.
De pilot sowieso en ik dacht ook wat eerste afleveringen.
Breaking Bad is sinds het begin gewoon in full HD beschikbaar hoor.

Zelfs lost is dat. Je moet naar 24 gaan om sd seizoenen te vinden.

Anyway, nog drie weken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 24-12-2019

Ram0n

Filmverslaafde

Breaking Bad panel is nu bezig op Comic Con. Bryan Cranston heeft trouwens vandaag op de beurt rondgelopen met een masker van Walter White :P foto

Mijn filmsite

• GeeEs
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 18-01 11:16
Deze kan hier ook wel even bij :)
Ben benieuwd...

• Safaci
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:03

Safaci

Transhumanist

quote:
GeeEs schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 17:37:
Deze kan hier ook wel even bij :)
Ben benieuwd...

[video]
Cool, maar even de hele aflevering kijken! O+

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

• luxzenburcht
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 19-01 13:41
Ohh, nu wil ik wel weten of ze dat ook met die magneet gaan doen. Volgens mij is dat niet mogelijk met alleen maar auto accu's.

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
JvS schreef op zondag 21 juli 2013 @ 19:06:
[...]

Breaking Bad is sinds het begin gewoon in full HD beschikbaar hoor.

Zelfs lost is dat. Je moet naar 24 gaan om sd seizoenen te vinden.

Anyway, nog drie weken?
Breaking bad is NU in 1080p beschikbaar idd (net zoals lost) maar helemaal aan het begin werd het zo niet gepost door de scene, zelfs de 720p's kwamen altijd later. Toen de serie nog niet door iedereen was opgepakt zeg maar.

(Lost was ook geen 1080p bij uitkomst, dat zijn alleen de BR's. Zelfs web-dl is pas een half jaartje fatsoenlijk 1080p)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 00:49

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Eric Calderone maakt het af:

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22:22

aex351

I am the one

Dit is echt een top serie. Destijds toen ik de omschrijving van deze serie las sprak het onderwerp mij niet zo aan. Ik dacht dat zijn ziekte het hoofd onderwerp zou zijn en daar zat ik niet zo op te wachten. Een maand of twee geleden ben ik toch begonnen met kijken en kan niet anders concluderen dat dit een top serie is. Het is een serie vergelijkbaar met Weeds, maar dan met een serieuze en realistische ondertoon.

< dit stukje webruimte is te huur >

• Nyarlathotep
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 21:01

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Gelukkig blijft de kwaliteit van Breaking Bad wél hoog. Bij Weeds was het na de deus ex machina (afbranden Agrestic) gelijk klaar, en haalde de serie bij lange na nooit meer het nivo van die eerste seizoenen...
Gewoon een stelletje puike schrijvers inhuren helpt :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

• 4bit
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21:47

4bit

Onward, to futility!

Weeds heeft zoals vele andere series het probleem dat ze een goed draaiende serie niet stop willen zetten. En als Breaking Bad inderdaad echt stopt na dit seizoen dan maakt deze serie die fout niet. Althans tot nu toe nooit het gevoel gehad dat ze maar dingen lopen bij te voegen om de serie te kunnen rekken.

Zo veel andere series waarvan ik denk, had gewoon de hele serie 3 seizoenen korter gemaakt, en dan alle slechte afleveringen er uit gehaald. En dan de beste concepten uit die laatste 3 seizoenen er mee in verwerkt. En het was een topserie geweest. In plaats van lopen aanmodderen en net boven de middenmoot te eindigen.

Maar Breaking Bad behoort echt wel tot de top, de serie had mij van aflevering 1 te pakken en heeft me niet losgelaten tot nu toe.

I'll do what I can, but expect very little.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

quote:
Donstil schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 23:23:
[...]

Breaking bad is NU in 1080p beschikbaar idd (net zoals lost) maar helemaal aan het begin werd het zo niet gepost door de scene, zelfs de 720p's kwamen altijd later. Toen de serie nog niet door iedereen was opgepakt zeg maar.
No way dat breaking bad ooit in 4:3 of in SD (als best beschikbaar) is uitgezonden. Waarom zouden ze dat in godesnaam doen? Er is weet ik hoeveel tonnen/miljoen in de 1e aflevering geïnvesteerd, die in z'n geheel opgenomen in HD of op film en dan gaan ze in 2008 in 4:3 en SD uitzenden op een kanaal dat gewoon in HD uitzend omdat ... eh ... Je daarmee bandbreedte bespaart ofzo?

Sorry maar dat is echt totale onzin. Mogelijk dat je in je directe downloads geen goede kon vinden, maar het was er wel. Maar zelfs dat lijkt me onwaarschijnlijk (dan zou je daar nu nog wel wat sporen van moeten kunnen vinden op internet).

JvS wijzigde deze reactie 29-07-2013 22:17 (6%)

• jmxd
  • Niet online
quote:
JvS schreef op maandag 29 juli 2013 @ 22:16:
[...]

No way dat breaking bad ooit in 4:3 of in SD (als best beschikbaar) is uitgezonden. Waarom zouden ze dat in godesnaam doen? Er is weet ik hoeveel tonnen/miljoen in de 1e aflevering geïnvesteerd, die in z'n geheel opgenomen in HD of op film en dan gaan ze in 2008 in 4:3 en SD uitzenden op een kanaal dat gewoon in HD uitzend omdat ... eh ... Je daarmee bandbreedte bespaart ofzo?

Sorry maar dat is echt totale onzin. Mogelijk dat je in je directe downloads geen goede kon vinden, maar het was er wel. Maar zelfs dat lijkt me onwaarschijnlijk (dan zou je daar nu nog wel wat sporen van moeten kunnen vinden op internet).
Misschien had hij gewoon een old school 4:3 tv en heeft hij het daar op voor het eerst gezien, maar BB was inderdaad al vanaf het begin in 720p 16:9 beschikbaar :Y

• Lampie
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 23-01 16:49
Even gekeken naar de het lijstje afleveringen dat ons nog te wachten staat. Altijd wel leuk om vast te kijken wat er mogelijk komen gaat. :)

55 9 "Blood Money"
56 10 "Buried"
57 11 "Confessions"
58 12 "Rabid Dog"
59 13 "To'hajiilee"
60 14 "Ozymandias"
61 15 "Granite State
62 16 "Felina"
quote:
The Tohajiilee Indian Reservation, formerly known as the Canoncito Indian Reservation, is a non-contiguous section of the Navajo Nation lying in parts of western Bernalillo, eastern Cibola, and southwestern Sandoval counties in New Mexico, USA, west of the city of Albuquerque. It has a land area of 314.911 km² (121.588 sq mi) and a 2000 census resident population of 1,649 persons. The land area is only about one-half of one percent of the entire Navajo Nation total.
quote:
The central theme of "Ozymandias" is the inevitable decline of all leaders, and of the empires they build, however mighty in their own time.
Granite State is volgens Wiki een nickname voor New Hampshire. In de eerste aflevering van seizoen 5 is Walter te zien met een rijbewijs uit New Hampshire. De eerste aflevering van het seizoen heette "Live free or die", het motto van de staat New Hampshire.

Over Felina heb ik geen idee...

• Cthulhu
  • Laatst online: 22-01 13:05

Cthulhu

Carpe Noctem

Felina=Finale ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Twylight schreef op maandag 29 juli 2013 @ 23:28:
[...]

Misschien had hij gewoon een old school 4:3 tv en heeft hij het daar op voor het eerst gezien, maar BB was inderdaad al vanaf het begin in 720p 16:9 beschikbaar :Y
Haha nou ik had zeker geen 4:3 Tv toen de eerste Breaking Bad afleveringen uitkwamen :) .
quote:
JvS schreef op maandag 29 juli 2013 @ 22:16:
[...]

Omdat jullie je het zo aantrekken ben ik nog eens het web op gedoken.

Ik zie online dat er iets voor de uitzending al DSR rips zijn geweest, DSR waren/zijn vaak in 4:3.
Misschien dat ik daar mee mis ben gegaan en dus telkens keurig een week heb gewacht maar daardoor telkens voor liep.

Is ook wel even geleden natuurlijk dus weet het niet precies meer.

Inmiddels heb ik alle seizoenen in 1080p Blu-ray rips binnen dus ga ik het voor het einde nog eens allemaal doorkijken.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

quote:
Donstil schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:15:
[...]

Haha nou ik had zeker geen 4:3 Tv toen de eerste Breaking Bad afleveringen uitkwamen :) .
Gelukkig. Mijn ex vriendin heeft het voor elkaar weten te krijgen om een 4:3 LCD TV te kopen. Wist niet eens dat ze bestonden, maar het kán dus :P.

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Toevallig even een kijkje aan het nemen en zie een 4:3 discussie. Ik zou het zeker niet uitsluiten aangezien in Amerika SDTV uitzendingen nog steeds 4:3 zijn cmiiw ...

• jmxd
  • Niet online
Nog 10 dagen

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb nog steeds een 4:3 TV :')

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• botje88
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 07-12-2017
ben net weer begonnen met kijken.. ben benieuwd naar't nieuwe seizoen^^

• Ikkuh84
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 06:59
quote:
botje88 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 13:45:
ben net weer begonnen met kijken.. ben benieuwd naar't nieuwe seizoen^^
Is nog steeds hetzelfde seizoen hoor ;) Ze hebben alleen gewoon een half jaartje pauze genomen voor deze laatste afleveringen.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Maak daar maar bijna een jaar van: Wikipedia: Breaking Bad (season 5)

• jmxd
  • Niet online

• Onoffon
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 23-01 16:31

Just a simple thought....

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik kom er net achter dat je "Saul Goodman" kan lezen als " 'S all Good man" :$

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• RocketKoen
  • Laatst online: 19-01 19:58

TheS4ndm4n#1919

• jmxd
  • Niet online
quote:
Firesphere schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 20:12:
s aul good man?

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

quote:
Firesphere schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 20:12:
Zou leuk zijn als ze het idee van een spin off met Saul door zouden zetten..

• jmxd
  • Niet online
quote:
MrSleeves schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:05:
[...]

Ik zit daar eigenlijk helemaal niet zo op te wachten :P ik vind saul wel leuk maar niet zó leuk

• M-Opensource
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 13-01 08:30
quote:
Twylight schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:08:
[...]

Ik zit daar eigenlijk helemaal niet zo op te wachten :P ik vind saul wel leuk maar niet zó leuk
Me neither, Saul is leuk, zeker met die bodyguard van 'm (die kerel is een leuke comedian trouwens). Maar Saul is niet leuk genoeg om een serie te dragen denk ik, briljante ondersteunende character, dat wel.

Ik vond het mooi om te zien dat Saul op een gegeven moment ook bang werd van Walt en eigenlijk dieper zat dan 'ie wilde zitten, te diep om er zo uit te stappen.

Kan niet wachten... nog een paar nachtjes...

"Find what you love and let it kill you"

• Xzi
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 17-07-2018
quote:
M-Opensource schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 08:41:
[...]

Me neither, Saul is leuk, zeker met die bodyguard van 'm (die kerel is een leuke comedian trouwens). Maar Saul is niet leuk genoeg om een serie te dragen denk ik, briljante ondersteunende character, dat wel.

Ik vond het mooi om te zien dat Saul op een gegeven moment ook bang werd van Walt en eigenlijk dieper zat dan 'ie wilde zitten, te diep om er zo uit te stappen.

Kan niet wachten... nog een paar nachtjes...
Wel ik had eerlijk gezegd ook niet zoveel van Breaking Bad zelf verwacht, toen ik voor het eerst de introductie van Breaking Bad las, leerkracht met kanker gaat drugs maken, dacht ik ook zoiets van "oh boy" dus hangt een beetje af van hoe ze het aanpakken. :)

• Tennisbal
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Yeah nog een paar nachten slapen. Eindelijk!!!!!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

en dan.... ontploft je tennisbal?

• Teckna
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 20-01 22:29
Nee hoor, hoogstens Hank die probeert zich in te houden maar ontploft omdat hij er eindelijk achter is dat Walter Heisenberg is.

• RDMA
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18-12-2019
quote:
MrSleeves schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 23:05:
[...]

Doe mij maar een serie over Gus Fring en de totstandkoming van zijn emperium. :7

• vinom
  • Laatst online: 22:43
Oh, dat zou wel super vet zijn ja :D

• M-Opensource
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 13-01 08:30
Dit is echt een van m'n favoriete scenes...

"Find what you love and let it kill you"

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

quote:
RDMA schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 23:02:
[...]

Doe mij maar een serie over Gus Fring en de totstandkoming van zijn emperium. :7
Die kans is nog aanwezig ook, aangezien Vince Gilligan al hints gaf dat die show een prequel zou worden; en het liefst weer met Giancarlo Esposito samen wilde werken.

Ik zie niet helemaal hoe dat dan een "sit-com"-achtige show wordt; anderzijds heeft Dean Norris (Hank) al eens in een interview gezegd (als serieuze grap) dat Breaking Bad een comedy is. Maar zo zijn er wel meer series (Burn Notice is ook vaak grappig).

MrSleeves wijzigde deze reactie 08-08-2013 08:34 (5%)

• RDMA
  • Laatst online: 18-12-2019
quote:
MrSleeves schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 08:33:
[...]

Die kans is nog aanwezig ook, aangezien Vince Gilligan al hints gaf dat die show een prequel zou worden; en het liefst weer met Giancarlo Esposito samen wilde werken.
Echt? Dat zou echt supertof zijn!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Dit kwam ik gister tegen: http://screenrant.com/breaking-bad-spinoff-saul-goodman/

Op zich kan het, want Saul heeft Walter geïntroduceerd bij Gus (toch?).

MrSleeves wijzigde deze reactie 08-08-2013 09:51 (31%)

• Safaci
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:03

Safaci

Transhumanist

quote:
MrSleeves schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 09:50:
Dit kwam ik gister tegen: http://screenrant.com/breaking-bad-spinoff-saul-goodman/

Op zich kan het, want Saul heeft Walter geïntroduceerd bij Gus (toch?).
Klopt, maar Saul kende Gus via via via..

"All living organisms are no more than walking algorithms" - A. Kadmon Killed by bad philosophy PSN: Saffaci (GTAV, Driveclub)

• Oyster
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

Oyster

Perpetual

BB Maraton op AMC. Maar dat kunnen we hier niet kijken. ;(

Officially certified

• Pizzaboer_JA
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 12-02-2014
Ben weer opnieuw begonnen met Breaking Bad; gister S01E01 en S01E02 gekeken. Fan-tas-tisch om weer te zien.

way active

• Anthirian
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 12-01 16:16

Anthirian

In Trance We Trust

Ik heb in iets meer dan twee weken de hele serie opnieuw gekeken. Verbazingwekkend hoeveel dingen je al ziet aan hints als je weet wat er gaat komen. Je ziet bijvoorbeeld dat Ted Beneke al een keertje bijna struikelt over het kleed in zijn huis. Zoiets valt je de eerste keer totaal niet op, want het lijkt niet relevant. Later weet je echter dat precies dat kleedje de oorzaak is van zijn hersenschudding.

Anyway, nog 5 afleveringen en dan ben ik weer helemaal klaar voor de laatste 8.

Mijn Films en TV Series en Muziek.

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 23-01 18:12

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

quote:
Lampie schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:40:
The central theme of "Ozymandias" is the inevitable decline of all leaders, and of the empires they build, however mighty in their own time.
quote:
Percey Shelley:
`My name is Ozymandias, King of Kings:
Look on my works, ye mighty, and despair!'
Nothing beside remains. Round the decay
Of that colossal wreck, boundless and bare,
The lone and level sands stretch far away".

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Jellabie
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 07:11

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

quote:
Anthirian schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:35:
Ik heb in iets meer dan twee weken de hele serie opnieuw gekeken. Verbazingwekkend hoeveel dingen je al ziet aan hints als je weet wat er gaat komen. Je ziet bijvoorbeeld dat Ted Beneke al een keertje bijna struikelt over het kleed in zijn huis. Zoiets valt je de eerste keer totaal niet op, want het lijkt niet relevant. Later weet je echter dat precies dat kleedje de oorzaak is van zijn hersenschudding.

Anyway, nog 5 afleveringen en dan ben ik weer helemaal klaar voor de laatste 8.
Die had ik net wel door tov alle andere details :p

De Nederbelg !

• BeefHazard
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23-01 14:38
quote:
Safaci schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 11:59:
[...]

Klopt, maar Saul kende Gus via via via..
"I know a guy who knows a guy who knows a guy who... Knows a guy."
Grappig want uiteindelijk kent 'ie Mike die Gus kent. Zijn uitspraak klopt dus niet helemaal ;)

80D | EF-S 18-135 IS USM | EF-S 10-18 IS STM | EF 70-300 IS USM | EF 50mm f/1.8 | ZBook Studio G3 | 27UD88-W (4K)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

quote:
BeefHazard schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 02:00:
[...]

"I know a guy who knows a guy who knows a guy who... Knows a guy."
Grappig want uiteindelijk kent 'ie Mike die Gus kent. Zijn uitspraak klopt dus niet helemaal ;)
Je hebt het hier over een "criminelen advocaat". Zijn woorden zijn correct in zijn wereld. I know a guy who knows a guy and knows a guy and an I don't want to get into this right now guy.

• Rubinski
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 25-10-2018

Rubinski

Dodelijk blond!

Ik kom net deze tegen op Reddit: Today is the day, BITCH

Software is like sex, it's better when it's free

• jmxd
  • Niet online
Weet iemand eigenlijk of de laatste aflevering ook nog extra lang is ofzo? :P

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Heisenberg (8>

• RocketKoen
  • Laatst online: 19-01 19:58
quote:
Twylight schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 14:58:
Weet iemand eigenlijk of de laatste aflevering ook nog extra lang is ofzo? :P
Waarschijnlijk niet.
Tenminste, normaal bij een dubbele finale krijg je 2 episode nummers, die dan achter elkaar worden uitgezonden. Maar dit keer is het maar 1 episode.

TheS4ndm4n#1919

• Ikkuh84
Morgen mag Hank eindelijk van die wc af, na ongeveer een jaar :+

• PBP
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 06:24
quote:
Timocos schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:26:
Hij zal wel flink afgevallen zijn.

Zag hem in Under the Dome en hij is echt erg afgevallen :D

PBP wijzigde deze reactie 11-08-2013 19:29 (12%)

• BeefHazard
quote: Zach Braff
Zach Braff ‏@zachbraff
Hey @aaronpaul_8 lets do meth and watch together tonight?
Zach Braff = JD in Scrubs

Humor :D

80D | EF-S 18-135 IS USM | EF-S 10-18 IS STM | EF 70-300 IS USM | EF 50mm f/1.8 | ZBook Studio G3 | 27UD88-W (4K)

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

En de reactie :D
quote:
Aaron Paul
“@zachbraff: Hey @aaronpaul_8 lets do meth and watch together tonight?” Come over! I just made cookies. #BreakingBad
quote:
Timocos schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 19:26:
*Insert Jeremy Clarkson*
quote:
Tonight, on Breaking Bad: Hank finally leaves the toilet
(Bij gebrek aan Top Gear)

Firesphere wijzigde deze reactie 11-08-2013 20:08 (37%)

• SomerenV
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 23-01 14:00

SomerenV

It's something!

quote:
RocketKoen schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:33:
[...]

Waarschijnlijk niet.
Tenminste, normaal bij een dubbele finale krijg je 2 episode nummers, die dan achter elkaar worden uitgezonden. Maar dit keer is het maar 1 episode.
Aflevering 7 wordt 22 september uitgezonden en aflevering 8 op 29 september dus het lijkt er inderdaad op dat de finale maar één aflevering in beslag neemt. Al is natuurlijk heel het tweede deel van seizoen 5 een grote finale _/-\o_ Morgen na het werk/eten bij de supermarkt borrelnootjes halen, wat lekkers om te drinken en dan 's avonds genieten van de nieuwste Breakin Bad. Ik ben écht benieuwd!

@Firesphere: Some say that he is the danger, others say that he is the one who knocks. All we know is, he's call Heisenberg!

SomerenV wijzigde deze reactie 11-08-2013 22:07 (9%)

EightZero Drive | Facebook | Youtube | Tweakers topic

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

quote:
SomerenV schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:05:
[...]

Aflevering 7 wordt 22 september uitgezonden en aflevering 8 op 29 september dus het lijkt er inderdaad op dat de finale maar één aflevering in beslag neemt. Al is natuurlijk heel het tweede deel van seizoen 5 een grote finale _/-\o_ Morgen na het werk/eten bij de supermarkt borrelnootjes halen, wat lekkers om te drinken en dan 's avonds genieten van de nieuwste Breakin Bad. Ik ben écht benieuwd!

@Firesphere: Some say that he is the danger, others say that he is the one who knocks. All we know is, he's call Heisenberg!
Doe het dan meteen goed!
quote:
Some say, he is the danger. Others say, he is the one who knocks. All we know, he's called Heisenberg.

• SomerenV

SomerenV

It's something!

quote:
Firesphere schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:11:
[...]

Doe het dan meteen goed!

[...]
Mierenneuker :+

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

:Y

• BeefHazard
Vanaf deze post niet meer in het topic kijken; als het in de US is uitgezonden wordt het hier bediscussiëerd. Niet leuk als je na je werk oid wil kijken ;)

• SomerenV

SomerenV

It's something!

quote:
BeefHazard schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 00:18:
Vanaf deze post niet meer in het topic kijken; als het in de US is uitgezonden wordt het hier bediscussiëerd. Niet leuk als je na je werk oid wil kijken ;)
Of, om het leuk te houden, tot tenminste dinsdag 17:00 alle (mogelijke) spoilers even in spoilertags plaatsen. De echte fans kijken het vanavond/nacht, morgen of overmorgen dus dat moet wel te doen zijn toch?

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
BeefHazard schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 00:18:
Hier nog een, lees nu mee maar daar ga ik vanaf morgen mee stoppen.
Ook vind ik op Facebook Breaking Bad niet meer leuk zodat ik daar geen hits oid kan krijgen.

Nu alleen nog hopen dat vrienden er niet over beginnen op Facebook of collega's bij de koffie automaat.

Donstil wijzigde deze reactie 12-08-2013 00:32 (17%)

• Compizfox
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 23-01 18:28

Compizfox

I use Arch, btw

Is hij al uitgezonden dan?

There is no system but GNU and Linux is one of its kernels

• Megamind
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 02:15
Nee het is nu 18:05 hier en wordt om 19:00 uitgezonden.

Als je nog op bent kan je hier live kijken:
http://www.epctv.com/channels/AMC-Online-Watch-4901.htm

Megamind wijzigde deze reactie 12-08-2013 02:14 (49%)

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

Thx voor de info en link :)

Volgens jouw wordt het dus om 3:00 (deze tijd) uitgezonden? Er is anders wel Breaking Bad op nu... Is oude aflevering denk ik.

Compizfox wijzigde deze reactie 12-08-2013 02:32 (59%)

• jmxd
  • Niet online
Die aflevering die er nu op is is S05E08

• Compizfox

Compizfox

I use Arch, btw

It's happening...

EDIT: Nu kapt de steam er mee. Whatever, ik kijk hem morgen (eigenlijk moet ik zeggen vanmiddag) wel. Ik neem aan dat er mensen zijn die die episode zo snel mogelijk in HD op internet willen krijgen :P

Compizfox wijzigde deze reactie 12-08-2013 03:07 (85%)

• SomerenV

SomerenV

It's something!

quote:
Compizfox schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 02:58:
It's happening...

EDIT: Nu kapt de steam er mee. Whatever, ik kijk hem morgen (eigenlijk moet ik zeggen vanmiddag) wel. Ik neem aan dat er mensen zijn die die episode zo snel mogelijk in HD op internet willen krijgen :P
Grote kans dat de eerste HD-versies online komen nog voordat de zon hier goed en wel op is gekomen ;)

• jmxd
  • Niet online
Ok, het begon rustig als inleiding maar holy shit dat einde.

SHIT IS ABOUT TO GO DOWN

• Megamind
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 02:15
Grr ik heb 'm niet live kunnen zien, torrent staat al uurtje online, maar 400kb/s schiet niet op in HD :P

• boomr
Ik ga hier dus zoiezo mee wachten tot ik alle afleveringen binnen heb. Weet dat ik hem anders helemaal flip als er weer zo'n cliffhanger komt als vorig jaar:(

• Dacuuu
  • Laatst online: 07:02
quote:
Megamind schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 05:21:
Grr ik heb 'm niet live kunnen zien, torrent staat al uurtje online, maar 400kb/s schiet niet op in HD :P
Inbelinternet-torrent site?

De aflevering was goed hoor. Ik zit er weer helemaal in. Vet begin ook.

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• IJzerlijm
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Zo heel af en toe komt er iets waar eindeloos naartoe wordt opgebouwd en dat 100% van die verwachtingen waarmaakt en zelfs overtreft. Dit was zoiets, holy shit wat een aflevering.

And to think they once said that computers would take away jobs.

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

quote:
lj_tree schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 08:18:
Ik ga hier dus zoiezo mee wachten tot ik alle afleveringen binnen heb. Weet dat ik hem anders helemaal flip als er weer zo'n cliffhanger komt als vorig jaar:(
Bij ons net als bij Dexter; wachten tot de ondertiteling er is (meestal donderdag).
quote:
IJzerlijm schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 08:51:
Zo heel af en toe komt er iets waar eindeloos naartoe wordt opgebouwd en dat 100% van die verwachtingen waarmaakt en zelfs overtreft. Dit was zoiets, holy shit wat een aflevering.
Ik kan niet wachten. Verwachting bij dit laatste seizoen (vergeleken met Dexter) is ook een stuk hoger.
Ik verwacht ook minimaal een Emmy voor één van de acteurs of de serie.

• Teckna
Whoohoo \o/ Eindelijk! Een jaar op gewacht :P En nu maar kijken :D

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Nog 9 minuten :P

• Teckna
quote:
IJzerlijm schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 08:51:
Breaking bad is dan ook een serie die steeds net als een stoomtrein langzaam aan opbouwt en dan ineens overal doorheen dendert :D

• PBP
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 06:24
Wat een aflevering _/-\o_ , ze nemen in ieder geval geen gas terug.

Nu weer een week wachten :'(

• Ikkuh84
Die eind scène. Kippenvel.

• Bananeman
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online
Top aflevering. Vol gas meteen, niet de ontdekking van Heisenberg door Hank aflevering na aflevering uitsmeren maar meteen de confrontatie tussen die twee. Nice.

Motormedia.nl Motor-forum.nl Motorshopper.nl

• Ultimation
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 07-01 20:09

Ultimation

Het is als Appels en peren

Was inderdaad meteen een goede confrontatie. Niet langer erom heen draaien, gelijk to the point.

rMBP 13" (2012) [8GB RAM, 256GB SSD]

• Dacuuu
  • Laatst online: 07:02
Ben benieuwd wat hij gaat doen met dat flesje vergif wat al 2 seizoenen achter zijn stekkerdoos zit.

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• Teckna
quote:
Dacuuu schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:49:
Ben benieuwd wat hij gaat doen met dat flesje vergif wat al 2 seizoenen achter zijn stekkerdoos zit.
Hetzelfde truukje als vorig seizoen met die machinegeweer, ik denk dat we pas in de series finale erachter gaan komen.
Pagina: 1 2 3 ... 20 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True