Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-05 12:04
Teckna schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:53:
[...]

Hetzelfde truukje als vorig seizoen met die machinegeweer, ik denk dat we pas in de series finale erachter gaan komen.
Machinegeweer? Verfris even mijn geheugen aub :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-04 17:39
Dacuuu schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:55:
[...]

Machinegeweer? Verfris even mijn geheugen aub :P
Ik weet dat technisch gezien we nog steeds in seizoen 5 zitten, maar voor mij is dit gewoon seizoen 6 :P S05E01, Walter die in een wegrestaurant zit en 52 maakt met zn bacon en daarna een M60 koopt uit iemands achterbak en een manual geprint van het internet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Teckna schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:58:
[...]

Ik weet dat technisch gezien we nog steeds in seizoen 5 zitten, maar voor mij is dit gewoon seizoen 6 :P S05E01, Walter die in een wegrestaurant zit en 52 maakt met zn bacon en daarna een M60 koopt uit iemands achterbak en een manual geprint van het internet :P
Deze zijn uit S05E01: Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YImzpvl.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oUQ9G0h.png

En dit is zijn achterbak in E05E09:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kxZrFhp.png

Waar staat die 52 voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:33

PBP

Die 52 staat voor 52 jaar.

In de pilot werd Walt 50 jaar en legt Skylar '50' in bacon op zijn bord.
Afbeeldingslocatie: http://blogs-images.forbes.com/erikkain/files/2012/09/breaking-bad-bacon-50.jpg

Walt werd 51 in seizoen 5
Afbeeldingslocatie: http://www.comicsbulletin.com/main/sites/default/files/shot/images/1208/BreakingBadFiftyOneBacon.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
PBP schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:05:
Die 52 staat voor 52 jaar.

In de pilot werd Walt 50 jaar en legt Skylar '50' in bacon op zijn bord.
[afbeelding]

Walt werd 51 in seizoen 5
[afbeelding]
Thnx, was het ondertussen ook aan het opzoeken: http://flavorwire.com/324834/breaking-bad-season-5-finale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Oh ook eentje als je interesse hebt, Talking Bad. Een aftershow voor breaking bad dit seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Ik ben toch benieuwd wat Walt z'n plan is en denkt 'een M60 met 600 schoten zijn niet genoeg, laat ik dat flesje ricine nog even halen'.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Prachtige aflevering, ff wat domme vragen. Die 2 junkie vrienden van Jesse zijn toch dood? Neem aan dat dat een flashback/trip was? Die dikke weet ik hoe, maar weet even niet hoe die dunne dood is.

En de Advocaat ging toch vluchten? bij S5e7 oid? Merk dat ik wat kleine details kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Nee hoor, Skinny Pete en Badger zijn helemaal niet dood. Ik denk dat je in de war bent met die twee dealers die door Walt zijn omgebracht door over ze heen te rijden en door het hoofd te schieten.

Saul was inderdaad van plan te vluchten, maar die is weer teruggekomen. Waarom schiet me even niet te binnen.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Klopt, ze zijn niet dood, behalve Combo, dat was ook een vriend van hem, maar die is toen door dat kind neergeschoten.

[ Voor 11% gewijzigd door Afvalzak op 12-08-2013 13:15 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-05 21:15

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Saul wilde vertrekken maar is terug geroepen door Walt, in dezelfde scène als waarin Saul aangeeft te willen vertrekken. Walt was redelijk duidelijk, zijn woorden waren :"we're done when i say we're done".

Ben zelf eerst s05 eerst helemaal terug aan het kijken voor ik aan de nieuwe episode begin. Ben nu bij s05e07 en dan vanavond de nieuwe episode, can't wait!

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Anthirian schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:13:
Nee hoor, Skinny Pete en Badger zijn helemaal niet dood. Ik denk dat je in de war bent met die twee dealers die door Walt zijn omgebracht door over ze heen te rijden en door het hoofd te schieten.

Saul was inderdaad van plan te vluchten, maar die is weer teruggekomen. Waarom schiet me even niet te binnen.
Damn das bizar hehe ben idd in de war met die andere die doodgeschoten was. tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Laatst online: 06-11-2024
Zo wat een aflevering! nu helaas weer een week wachten............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Zeker een goede aflevering. Die Hank speelt de pannen van het dak hier.
Ben benieuwd hoe deze clash afloopt. Ik gok zelf dat ze samen emigreren en mooi ergens op een eilandje gaan zitten. Hank en Walt dus met hun families.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:39
Spacey23 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:24:
Zeker een goede aflevering. Die Hank speelt de pannen van het dak hier.
Ben benieuwd hoe deze clash afloopt. Ik gok zelf dat ze samen emigreren en mooi ergens op een eilandje gaan zitten. Hank en Walt dus met hun families.
Lijkt me verre van, aangezien je nu ziet hoe Hank zich verraden voelt.

Walt: The cancer is back.
Hank: Good.

[ Voor 5% gewijzigd door Ikkuh84 op 12-08-2013 15:29 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Timocos schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:28:
[...]

Lijkt me verre van, aangezien je nu ziet hoe Hank zich verraden voelt.

Klopt, maar er zijn nog 7 afleveringen te gaan. Kan me niet voorstellen dat 1 van die 2 omkomt of niks meer met elkaar te maken willen hebben. Hank is wel vaker boos, maar is vaak makkelijk over te halen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:37
Lijkt er meer op dat het een manhunt gaat worden.

Gezien het beginstukje is Walter met zn familie (er woont immers niemand meer in zn huis) gevlucht, en weet iedereen (gezien reactie van buurvrouw en "heisenberg" op zn muur) wie hij is.
Het lijkt er op dat hij terug komt om zijn geld uit de muur te halen. Dus hij zal wel flinke haast hebben gehad met vertrekken.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

RocketKoen schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:36:
Lijkt er meer op dat het een manhunt gaat worden.

Gezien het beginstukje is Walter met zn familie (er woont immers niemand meer in zn huis) gevlucht, en weet iedereen (gezien reactie van buurvrouw en "heisenberg" op zn muur) wie hij is.
Het lijkt er op dat hij terug komt om zijn geld uit de muur te halen. Dus hij zal wel flinke haast hebben gehad met vertrekken.
Hij kwam terug om de ricin achter het stopcontact te halen. Zijn geld lag in die opslagplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304426

Wat een heerlijke aflevering! Ik ben razend benieuwd hoe het af gaat lopen en of Walter die assault rifle nog gaat gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-05 13:19
Fijne aflevering, alleen wel weer op z'n Gilligans. In 't midden gebeurt er niet veel, maar op het eind is er opeens een confrontatie en móét je de volgende aflevering zien.

E: Ik speel net GTA en zie deze scene langskomen. Dit was allemaal gemaakt vóór Breaking Bad.

Vanaf 3:10 kijken.

[ Voor 32% gewijzigd door BeefHazard op 12-08-2013 16:57 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
'If that's true. If you don't know who I am... then maybe your best course would be to tread lightly.'

Afbeeldingslocatie: http://i.qkme.me/3qvscv.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Sagaris op 12-08-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Sagaris schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 16:57:
'If that's true. If you don't know who I am... then maybe your best course would be to tread lightly.'

[afbeelding]
Was ook al zo'n heerlijk dreigement. Benieuwd naar vervolg van die scène.

Ik denk toch dat Walt probeert om Jesse te vermoorden met dat vergif. Zoals Jesse al zei in de aflevering over Mike dat ie een los eind was, zo is Jesse ook een los eind.

Tevens prachtig in beeld gebracht dat Walt een echte bad ass is geworden en Jesse er totaal doorheen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Timocos schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:18:
[...]

Was ook al zo'n heerlijk dreigement. Benieuwd naar vervolg van die scène.

Ik denk toch dat Walt probeert om Jesse te vermoorden met dat vergif. Zoals Jesse al zei in de aflevering over Mike dat ie een los eind was, zo is Jesse ook een los eind.

Tevens prachtig in beeld gebracht dat Walt een echte bad ass is geworden en Jesse er totaal doorheen zit.
Maarom moeilijk doen met vergif? Neerknallen lijkt me sneller te gaan, hij wordt toch al gezocht dus dat boeit allemaal niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Tennisbal schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:30:
[...]

Maarom moeilijk doen met vergif? Neerknallen lijkt me sneller te gaan, hij wordt toch al gezocht dus dat boeit allemaal niet meer
Maar Hank heeft als het goed is nog geen harde bewijzen voor dat Walter W.W. is (behalve dan dat boekje)
Als ik het goed had was dat vergif niet te traceren (geloof dat ze dat in een vorig seizoen zeiden). Walt moet het wel op deze manier doen omdat ie sowieso nu al bij Hank opvalt :)

[ Voor 10% gewijzigd door Ikkuh84 op 12-08-2013 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Bij Hank opvalt? Heb je de garage scene gezien ofwat? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Lijkt me misschien eerder dat hij Hank wil vergiftigen, zowieso vond ik die ziekte raar toen hank naar huis reed. Ook erg verdacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Tennisbal schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:53:
Lijkt me misschien eerder dat hij Hank wil vergiftigen, zowieso vond ik die ziekte raar toen hank naar huis reed. Ook erg verdacht?
Hoezo raar? Hij deed alsof hij ziek was om naar huis te kunnen. En toen kreeg hij weer last van zijn paniekaanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
PBP schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:55:
[...]

Hoezo raar? Hij deed alsof hij ziek was om naar huis te kunnen. En toen kreeg hij weer last van zijn paniekaanvallen.
Ziekte faken snap ik, maar daadwerkelijk zo'n aanval krijgen vind ik verdacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Tennisbal schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:56:
[...]

Ziekte faken snap ik, maar daadwerkelijk zo'n aanval krijgen vind ik verdacht :)
Heb je de vorige seizoenen wel gezien? Daar kreeg hij ook constant paniekaanvallen na een extreme gebeurtenis en herinneringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
PBP schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:58:
[...]

Heb je de vorige seizoenen wel gezien? Daar kreeg hij ook constant paniekaanvallen na een extreme gebeurtenis en herinneringen.
hm das wel waar, was wat weggezakt (net als die andere fouten in geheugen van me....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Tennisbal schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:53:
Mwoah, hij werd gewoon helemaal gek van woede en onbegrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 07:10

Donnie

AKA DonCorleone

Wat een top aflevering was dit zeg, in 1 klap zit je er gewoon weer in! Zalig...

Ben echt heel erg benieuwd hoe dit zich doorontwikkeld volgende week. Vond de intro ook erg gaaf gedaan, heel groot HEISENBERG op de muur. Gaaf gedaan zeg... Benieuwd hoe dat zich tot uiting gaat brengen de komende eps.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-05 11:21

Firesphere

Yoshis before Hoshis

EINDELIJK kunnen kijken.

Waar is die volgende aflevering!

Hank was echt geniaal weer. Typisch hem om te ontploffen, maar tegelijk zo ompraatbaar als een klein kind te zijn.

* Firesphere kan niet wachten

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Ik vond het trouwens wel fijn dat ze meteen in de eerste aflevering de verhouding tussen Hank en Walt op scherp hebben gezet. Dat scheelt weer een paar afleveringen waarbij Hank bewijzen moet zoeken voor zijn vermoedens. Kunnen we mooi door naar een nieuwe en de afsluitende verhaallijn.

Nog even over 'Loose ends'. Todd heeft samen met Walt, Mike omgesmolten. Walt is eruit gestapt en heeft gelogen over Jane, Brock en Mike tegen Jesse. Todd is nog een zeer onberekenbaar los eind als hij Jesse tegenkomt. Todd (en zijn oom?) heeft in het eerste deel van het seizoen al bevestigd dat het een complete mafklapper is. Hij speelde een sterk karakter en heeft voor een aantal afleveringen Jesse vrijwel vervangen. Ben benieuwd hoe hij weer in beeld gaat komen, hij weet teveel om zomaar te verdwijnen. Misschien komt zijn hele familie wel opdagen.

Blijkbaar heeft de machine geweer en de ricin een belangrijk aandeel in de slotafleveringen. Het lijkt haast op een last resort voor Walt. Zowel de machine geweer en de ricin zijn laatste strohalm oplossingen. Dat hij nog even langs huis gaat om ricin te halen terwijl hij publiekelijk is ontmaskert als continentale drugsbaas zegt een hoop. Op dat moment is de kanker ook weer in volle gang, volgens de Flash-forward van zijn 52ste verjaardag in het wegrestaurant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Dat was gaaf. Blij dat we de confrontatie zagen. Leuk hoe Walt ook veel sterker is dan Hank, die helemaal doorslaat. Walt liet ook duidelijk doorschemeren dat hij doorhad dat Hank er in z'n eentje voorstaat:
I mean, it looks just like the GPS tracker that we used on Gus Fring, doesn't it?
Back when we were tracking him, just the two of us?
Het tread lightly dreigement was natuurlijk _/-\o_

Ik ben heel benieuwd waar dit heen gaat. Volgens mij wordt het gewoon Walt vs Hank. Alhoewel we knettergekke Lydia en Todd + familie niet moeten vergeten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Oyster schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 20:58:
Op dat moment is de kanker ook weer in volle gang, volgens de Flash-forward van zijn 52ste verjaardag in het wegrestaurant.
Niet alleen die scène, hij zegt het ook tegen Hank.
Timocos schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 15:28:

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05 11:11

Tourniquet

Hiya, fellas!

Badger's Star Trek script, geanimeerd:

http://video.vulture.com/...ng-Bad-Star-Trek-Scene-An

:D

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:54
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Dat hebben ze snel gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Slimme inhaker. Keiharde flashback naar het eerste seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-05 23:26
Oyster schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 20:58:
Ik vond het trouwens wel fijn dat ze meteen in de eerste aflevering de verhouding tussen Hank en Walt op scherp hebben gezet. Dat scheelt weer een paar afleveringen waarbij Hank bewijzen moet zoeken voor zijn vermoedens. Kunnen we mooi door naar een nieuwe en de afsluitende verhaallijn.
Toch vind ik dat Hank wel snel zn conclusies trekt. Er is best een andere verklaring mogelijk voor het feit dat Walt en Gayle elkaar kennen. Het zijn immers beiden briljante scheikundigen, misschien hebben ze wel samen gestudeerd ofzo? Het is toch je beste vriend en zwager. Voor het verhaal is het inderdaad wel goed.

We moeten er rekening mee houden dat de vorige flash forwards ook niet waren wat het leek. Zo leek het al een keer eerder of zn huis was ontploft en dat bleek een vliegtuigramp.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 22:47
ph4ge schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:14:
We moeten er rekening mee houden dat de vorige flash forwards ook niet waren wat het leek. Zo leek het al een keer eerder of zn huis was ontploft en dat bleek een vliegtuigramp.
De reactie van de buurvrouw en het groot Heisenberg op de muur duiden er wel op dat hij exposed is.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Gisteravond gekeken, wat een aflevering! Niet verwacht dat de confrontatie al in de eerste aflevering zou plaatsvinden..

[ Voor 122% gewijzigd door RDMA op 13-08-2013 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
ephymerous schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:47:
[...]

De reactie van de buurvrouw en het groot Heisenberg op de muur duiden er wel op dat hij exposed is.
Of er is een aanslag gepleegd op zijn huis waarna hij er vandoor is gegaan en iedereen aannam dat hij het niet overleefd had. Er zijn natuurlijk legio van mogelijkheden. Ik ben wel benieuwd wie dat Heisenberg op de muur heeft gekalkt.. doorgedraaide Hank? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Bigs schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:18:
[...]

Of er is een aanslag gepleegd op zijn huis waarna hij er vandoor is gegaan en iedereen aannam dat hij het niet overleefd had. Er zijn natuurlijk legio van mogelijkheden. Ik ben wel benieuwd wie dat Heisenberg op de muur heeft gekalkt.. doorgedraaide Hank? :)
Misschien Declan of iemand van zijn crew ("Now. Say my name")?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:42

loewie1984

music addict! pizza monster!!

Ik vond het ook een erg prettige aflevering, bij geen enkele serie zit ik op het puntje van de bank met de hartslag in de keel van pure adrenaline. Hank was goed op dreef en de opmerking van Walt was echt meesterlijk 'tread lightly'. Heb zin in de volgende aflevering :D

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-04 21:02
Pffffff, ben zo benieuwd... Vorige week ben ik overnieuw begonnen met de hele serie, puur om alles weer vers in gedachten te hebben. Zit nu halverwege seizoen 2 en heb mijzelf voorgenomen de nieuwe afleveringen nog niet te kijken.

De verleiding om te gaan kijken is zo groot... Maar wat gaaf om de serie weer opnieuw te zien, die psychotische Tuco was ik helemaal vergeten, wat een figuur.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

[...]

Toch vind ik dat Hank wel snel zn conclusies trekt. Er is best een andere verklaring mogelijk voor het feit dat Walt en Gayle elkaar kennen. Het zijn immers beiden briljante scheikundigen, misschien hebben ze wel samen gestudeerd ofzo? Het is toch je beste vriend en zwager. Voor het verhaal is het inderdaad wel goed.
....
Dit idee had ik ook, maar de tekening met Heisenberg leek natuurlijk ook wel aardig op Walt. (Zeker als je al in die richting denkt) Samen met die opmerking van Walt toen ze W.W. eerder hadden zien staan wordt het al snel duidelijk dat het wel heel toevallig is.
De gasmaskers die toevallig bij Walt zijn lab gejat waren, zijn dikke auto, betalen voor een te dure operatie etc.

Maar heeft Walt ook eerder niet gezegd heel die Gayle niet te kennen, dat zou wel heel verdacht zijn dan... ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Die confrontatie _/-\o_ Hopelijk weten ze die spanning vast te houden tot het eind.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 14-05 23:26
Afvalzak schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:30:
Dit idee had ik ook, maar de tekening met Heisenberg leek natuurlijk ook wel aardig op Walt. (Zeker als je al in die richting denkt) Samen met die opmerking van Walt toen ze W.W. eerder hadden zien staan wordt het al snel duidelijk dat het wel heel toevallig is.
De gasmaskers die toevallig bij Walt zijn lab gejat waren, zijn dikke auto, betalen voor een te dure operatie etc.

Maar heeft Walt ook eerder niet gezegd heel die Gayle niet te kennen, dat zou wel heel verdacht zijn dan... ;)
Mwa, veel van die hints zijn te verklaren door de succesvolle carwash en dat laatste kan natuurlijk omdat het lang geleden is of misschien had hij wel een bijnaam ofzo. Ik bedoel maar, op het moment slikken ze alles als zoete koek want het is familie en juist hierdoor slaat Hank door, ik had dan wat meer krediet verwacht.

Overigens heeft Hank natuurlijk als troef dat hij alles kan afnemen wat Walt heeft. Walt kan wel stoer roepen dat hij toch binnen 6 maanden dood is, maar hij wil niet dat Skyler in de bak belandt en al het geld weg is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
ph4ge schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:49:
[...]
Mwa, veel van die hints zijn te verklaren door de succesvolle carwash en dat laatste kan natuurlijk omdat het lang geleden is of misschien had hij wel een bijnaam ofzo. Ik bedoel maar, op het moment slikken ze alles als zoete koek want het is familie en juist hierdoor slaat Hank door, ik had dan wat meer krediet verwacht.
Nu Hank de link legt met Walter zijn er toch ineens vrij veel aanknopingspunten hoor, denk ook aan de relatiecrisis met Skyler, het aansturen op het ongeluk op weg naar de wasserij, de relatie van Walt met Jesse, de tweede mobiele telefoon etc.

Daarnaast heeft Hank destijds een video laten zien aan Walt en Jr. waarop Gale zingend (:')) te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-05 11:31
[...]

Of de conclusies die Hank trok op basis van de initialen W.W. nu wel of niet gegrond waren maakt niet zo gek veel meer uit.

Na de volgende uitspraak: 'If that's true. If you don't know who I am... then maybe your best course would be to tread lightly.' moet Hank wel doorhebben dat hij tegenover Heisenberg staat...

Ik verwacht alleen dat hij wat moeite zal hebben om de rest van de DEA te overtuigen van zijn vermoedens, aangezien niemand Walter tot zoiets in staat acht. Ik denk dat Walter ook weet dat Hank er op dit moment alleen voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
ruurd v. schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:09:
[...]
Ik verwacht alleen dat hij wat moeite zal hebben om de rest van de DEA te overtuigen van zijn vermoedens, aangezien niemand Walter tot zoiets in staat acht. Ik denk dat Walter ook weet dat Hank er op dit moment alleen voor staat.
En Walt speelt hier handig op in door zich steeds weer amicaal op te stellen tegenover Hank's collega's (zo ook vlak voordat hij de garage binnengaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Overigens zijn de sinaasappelen die de buurvrouw van Walter laat vallen ook veelzeggend. De oorsprong hiervan is uiteraard te vinden in The Godfather, waarin de aanwezigheid van dit fruit voorspelt dat er spoedig iemand zal overlijden. Eerder in de serie ook gebruikt bij het ongeluk van Ted Benneke...

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Ram0n schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:55:
Overigens zijn de sinaasappelen die de buurvrouw van Walter laat vallen ook veelzeggend. De oorsprong hiervan is uiteraard te vinden in The Godfather, waarin de aanwezigheid van dit fruit voorspelt dat er spoedig iemand zal overlijden. Eerder in de serie ook gebruikt bij het ongeluk van Ted Benneke...
Grappig! Dat is vast geen toeval. Ik moet echt The Godfather eens gaan kijken :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Geweldig ook hoe hij zijn stem verandert wanneer hij "tread lightly" zegt :D

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Youtube comments zijn altijd leuk.
I think when Walt dies. Flynn will get all the money he's been left and buy a lifetime supply of cereal! Happy days!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:46
Er heerst een theorie dat Walter dingen overneemt van mensen die hij ombrengt. Dit zorgt ervoor dat op internet allerlei dingen worden bedacht aan de hand van de beelden uit de toekomst. Ik ben hiermee snel opgehouden. Voelt toch allemaal een beetje als spoilen. :P

Maar deze theorie zou nog eens best kunnen kloppen. In die seizoen 3 vermoordt Walter die twee gangsters die zich schuldig hebben gemaakt aan de moord van een kind. In seizoen 4 vermoordt Walter bijna zelf een kind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Safaci schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:10:
Er heerst een theorie dat Walter dingen overneemt van mensen die hij ombrengt. Dit zorgt ervoor dat op internet allerlei dingen worden bedacht aan de hand van de beelden uit de toekomst. Ik ben hiermee snel opgehouden. Voelt toch allemaal een beetje als spoilen. :P

Maar deze theorie zou nog eens best kunnen kloppen. In die seizoen 3 vermoordt Walter die twee gangsters die zich schuldig hebben gemaakt aan de moord van een kind. In seizoen 4 vermoordt Walter bijna zelf een kind.
Walt drinkt Whisky met ijs, since hij Mike heeft afgeschoten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Leuk om te lezen dat er in de meeste zaken wel een kern van waarheid zit, al zijn een paar aardig overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Laatst online: 13-05 20:16
Kijk dan ook meteen de Breaking Bad Special van Mythbusters.

Afbeeldingslocatie: http://images.starpulse.com/news/bloggers/8/blog_images/breaking-bad-on-mythbusters-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
baba420 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:28:
Kijk dan ook meteen de Breaking Bad Special van Mythbusters.

[afbeelding]
Thanks, downloading as we speak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Spoiler, info over komende afleveringen

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Weer stuk script gejat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ga het niet lezen dit keer :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Waarom zou je dat gaan lezen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Der laatste aflevering staat er niet bij, dus hoe het afloopt blijft een verrassing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom zou je nog een serie kijken als je het script al gelezen hebt? 8)7 Met op boeken gebaseerde series heb je tenminste nog kans dat het verhaal net wat anders loopt, maar scripts zijn gewoon één op één. 8)7

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

En toen was het een fake script die "gelekt" is, dat is in het verleden weleens gedaan O-) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Het is niet echt een script, meer een samenvatting
Verheug me al op episode 5 8)

[ Voor 24% gewijzigd door Cthulhu op 17-08-2013 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Las van de week wel dat er een fake samenvatting in omloop was. Dat zal die wel zijn dan. Maar ik ga hem sowieso niet lezen. Snap ook niet echt waarom mensen dat hier posten/willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 00:07
Cthulhu schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:10:
Het is niet echt een script, meer een samenvatting
Verheug me al op episode 5 8)
10 bedoel je? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Laatst online: 16-08-2020
Groot fan van de serie.
Echter hoop ik niet dat de serie afgeraffeld word, en word beëindigd als een stoomtrein.

Reden is dat ik nu S05E10 heb gezien en krijg dat gevoel nu wel dat ze pushen naar het einde. Hank verdenkt Walter, waarom is hij niet bang voor zijn gezin's veiligheid? Krijgen we straks nog een verhaallijn van de dame, dat ervoor heeft gezorgd dat die mannen uitgeschakeld werd?

Misschien moet ik alles in één keer kijken en forum even daar laten :)

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Huell _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:58
Supervette aflevering weer!

Direct weer de confrontatie doorzetten tussen Hank en Skyler. Dan mooi in het midden gelaten hoe Hank het gaat aanpakken en als kers op de taart Jesse die een mental breakdown heeft en opgepakt is vanwege het geld 'uitdelen'
Wat ik niet begreep was wat er nou gebeurde met lydia en de schiet partij? wie waren het die iedereen vermoordden maar haar lieten gaan? en waarom?

Edit: spoiler tags verwijderd, de aflevering is immers uitgezonden.

[ Voor 8% gewijzigd door analogworm op 19-08-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

analogworm schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:08:
Supervette aflevering weer!

spoiler: :)
Direct weer de confrontatie doorzetten tussen Hank en Skyler. Dan mooi in het midden gelaten hoe Hank het gaat aanpakken en als kers op de taart Jesse die een mental breakdown heeft en opgepakt is vanwege het geld 'uitdelen'
Wat ik niet begreep was wat er nou gebeurde met lydia en de schiet partij? wie waren het die iedereen vermoordden maar haar lieten gaan? en waarom?
Hoeft niet in spoilers dacht ik zo. Episode is inmiddels uitgezonden.

Als ik het goed begrijp was dat een samenspel tussen Lydia en Todd ( en zijn nazis). De nazi's rekenen af met hun concurrent Declan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
PBP schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:20:
[...]

Als ik het goed begrijp was dat een samenspel tussen Lydia en Todd ( en zijn nazis). De nazi's rekenen af met hun concurrent Declan.
Dat idee had ik ook omdat Lydia niet blij is met de kwaliteit van de Meth en denkt dat Todd het beter kan.

Ik denk niet dat Jesse gaat praten eigenlijk. Maar het aftellen is inderdaad begonnen,

spoiler:
[video]YouTube: BREAKING BAD - Finale | Ozymandias TRAILER | HD]
De Ozymandias trailer geeft mij het idee dat Walter uiteindelijk gewoon alles gaat verliezen. De trailer geeft mij kippenvel :P En zelfs los van Breaking Bad vind ik dat Bryan Cranston hier deze poem perfect verteld.

Een theorie over de ricin die ik nu heb is dat ik denk dat de Ricin voor zichzelf is. Als last resort mocht hij worden opgepakt. Dat hij liever meteen doodgaat dan in een hospital ward in een gevangenis. Dat hij zelf wel beslist over zijn lot ipv anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:58
Teckna schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:01:

Dat idee had ik ook omdat Lydia niet blij is met de kwaliteit van de Meth en denkt dat Todd het beter kan.

Ik denk niet dat Jesse gaat praten eigenlijk. Maar het aftellen is inderdaad begonnen,
Oqwja das best logisch eigenlijk, maar hoe is die Todd ookalweer van 'pest control' tot lydia gekomen?

Ik hoop dat jesse niet gaat praten.. Ik had eigenlijk verwacht dat Skyler zou breaken.. mja de volgende aflevering heet niet voor niets Confessions... spannend!

[ Voor 5% gewijzigd door analogworm op 19-08-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
analogworm schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:08:
[...]

Oqwja das best logisch eigenlijk, maar hoe is die Todd ookalweer van 'pest control' tot lydia gekomen?
Via Walt
Ik hoop dat jesse niet gaat praten.. Ik had eigenlijk verwacht dat Skyler zou breaken.. mja de volgende aflevering heet niet voor niets Confessions... spannend!
Misschien heeft Hank wel bugs op Skyler en/of haar huis geplaatst, of zelfs een telefoontap. Vond het heel dom van Skyler dat ze opgejaagd wordt door Hank en dán de huistelefoon gebruikt 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
Is het iemand nog opgevallen dat het laatste getal van de GPS coördinaten van het geld 52 was? Misschien dat Walt in die diner de coördinaten wel doorgaf aan iemand en dat het helemaal niet om zijn leeftijd ging! Er werd namelijk wel veel nadruk op die 52 gelegd. De manier waarop hij even pauzeerde voor de 52, toen hij het voor zichzelf een aantal maal opnoemde.

BB verbaast mij met niks meer qua diepgang! In de vorige aflevering vond ik de "Oh Walt, you're the devil!" van Marie leuk, toen Hank net van de wc kwam, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Skating_vince schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:16:
Is het iemand nog opgevallen dat het laatste getal van de GPS coördinaten van het geld 52 was? Misschien dat Walt in die diner de coördinaten wel doorgaf aan iemand en dat het helemaal niet om zijn leeftijd ging! Er werd namelijk wel veel nadruk op die 52 gelegd. De manier waarop hij even pauzeerde voor de 52, toen hij het voor zichzelf een aantal maal opnoemde.

BB verbaast mij met niks meer qua diepgang! In de vorige aflevering vond ik de "Oh Walt, you're the devil!" van Marie leuk, toen Hank net van de wc kwam, haha.
Die 52 was niet het enige van die GPS coordinaten, wat kun je met alleen een 52 :P? Die 52 had gewoon te maken met zijn verjaardag. Skyler legde bij elke verjaardag zijn leeftijd neer in bacon. Dit is voor het eerst dat hij het zelf moet doen, en aan die goeie tijd terugdenkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Skating_vince schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:16:

Ik zou de hele serie even terugkijken, mss kom je nummerborden tegen met het getal 52 :) Niet alles hoeft wat te betekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
Tennisbal schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:29:
[...]

Ik zou de hele serie even terugkijken, mss kom je nummerborden tegen met het getal 52 :) Niet alles hoeft wat te betekenen
Hehe, de tijd gaat het leren! Misschien hield hij alleen het laatste getal nog geheim ;). Qua setting van die scene verwacht ik het niet echt hoor, want volgens mij gooide hij de bacon iets later in de scene door de war. Maar, dit soort details houdt de serie juist zo leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Todd en zijn familie zijn terug zoals verwacht. Ik had trouwens verwacht dat Walt de cash in de methylamine tanks zou doen.

De stress wordt alsmaar groter en de grens tussen goed handelen en slecht handelen wordt steeds waziger tussen de karakters onderling. Pfff, spannend!

"Like, uh, where Mike went?" :D

[ Voor 5% gewijzigd door Oyster op 19-08-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
On a trip to Belize?

HANK IS FAMILY!!11!!!!!ONEONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Oyster schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:45:
Bij Hank opvalt? Heb je de garage scene gezien ofwat? :p
En in deze aflevering blijkt dat Hank nog helemaal geen bewijs heeft tegen Walt. Dus hij zou Jesse met dat risin gif om kunnen leggen zonder enig bewijs ervoor.

Sterke aflevering weer. Geweldige scene tussen Hank en Skylar ook. Maar voornamelijk die cliffhanger. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Mijn ideale Breaking Bad einde: Walter White geeft heel zijn hebben en houden over aan Walter White Jr, de nieuwe mankbeen drugs koning _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Dacuuu schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:19:
Mijn ideale Breaking Bad einde: Walter White geeft heel zijn hebben en houden over aan Walter White Jr, de nieuwe mankbeen drugs koning _/-\o_
en die begint een cereal dynasty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Motherfuckers. Kut, weer een week wachten! :(

Wat een fantastische cliffhanger weer op't einde zeg!
PBP schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:20:
[...]

Mwoah, ik vind wachten tot de avond na de US-uitzending persoonlijk wel zo netjes

[ Voor 66% gewijzigd door Firesphere op 19-08-2013 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Firesphere schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:52:
Motherfuckers. Kut, weer een week wachten! :(

Wat een fantastische cliffhanger weer op't einde zeg!

[...]

Mwoah, ik vind wachten tot de avond na de US-uitzending persoonlijk wel zo netjes
Of topic gewoon negeren als je de episode nog niet gekeken hebt :? Bedoel, je weet toch wel dat de reacties die nieuw zijn op de dag dat een aflevering uitgezonden is over die episode gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Tennisbal schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:45:
[...]

en die begint een cereal dynasty!
Happy Days!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Timocos schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:10:
[...]

Of topic gewoon negeren als je de episode nog niet gekeken hebt :? Bedoel, je weet toch wel dat de reacties die nieuw zijn op de dag dat een aflevering uitgezonden is over die episode gaat...
Ik negeer dit topic tot ik de aflevering gezien heb inderdaad ;)
Ik bedoel alleen dat niet iedereen er wakker voor blijft o.i.d. en ook een groot deel waarschijnlijk pas 's avonds kan kijken. Dus tot (in dit geval) maandagavond tussen spoiler-tags zetten vind ik preferabel. Persoonlijk.
Ik zeg niet dat ik het wil, danwel afdwing ofzo hoor :) Ik zeg alleen dat ik't een iets nettere oplossing vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Zamorano schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 19:44:
[...]

We houden hier op GoT aan dat we geen spoilers meer gebruiken zodra de aflevering waar het over gaat is uitgezonden in de VS.
Wie het dan nog niet gezien heeft en ook niet wil weten wat er gaat gebeuren, kan hier beter even niet meelezen. ;)
Zo is dat hier ooit afgesproken. Prima regel, anders heb je een zwart topic.

[ Voor 9% gewijzigd door BeefHazard op 19-08-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

BeefHazard schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:14:
[...]

Zo is dat hier ooit afgesproken. Prima regel, anders heb je een zwart topic.
Weet ik ;)
Op zich niets op tegen hoor :) Ik vroeg me alleen af of het niet wat NL-vriendelijker kon :)

Verder negeer ik rustig hoor, maar ik merk dat het door de gegeven regel hier ook erg rustig blijft tot ongeveer anderhalve dag later. Het is maar wat je liever hebt :)

Wat kan Hank doen tegen Jessie? Hij weet dat Jessie een "notoire" drugdealer is, dus... als Jessie "breekt" en over marijuana begint, wat kan Hank doen? Ik vraag me echt af wat hij denkt te bereiken. Jessie is best stug als't er op aankomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Jesse heeft een mental breakdown en is helemaal kapot. No way dat die een zinnig woord uit gaat spuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:49

SomerenV

It's something!

BeefHazard schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 20:20:
Jesse heeft een mental breakdown en is helemaal kapot. No way dat die een zinnig woord uit gaat spuwen.
Kun je dan sowieso niet ontoerekeningsvatbaar verklaard worden door een arts op aandringen van een advocaat? Lijkt me dat ze daar wel wat mee kunnen (al weet ik niet hoe het rechtssysteem in de VS in elkaar steekt). Lastiger lijkt me te verklaren waar die paar miljoen vandaan komt want dat 'vind' je niet zomaar opeens.

Erg vette aflevering! Dat de week maar weer snel voorbij is! :9~

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste