Ik vond het op zich wel een goede film, niet spectaculair maar wel goed. Daarnaast is Jesse nooit ontsnapt. Hij is door Heisenbergt bevrijd in de het methlab waar je hem tijdens de film aan de ketting zag. Hij heeft toen Tod gewurgd met zijn handboeien.G_Dragon schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 23:38:
Helaas valt de film erg tegen, had er veel meer van verwacht. Wat is er nou eigelijk allemaal gebeurd in twee uur tijd? Nou niet veel om eerlijk te zijn..
De hele film was ik benieuwd wat Jessie is overkomen en hoe hij is ontsnapt aan Tod, hier hebben ze helaas teveel van weggelaten en niet onthuld.
Vond daarnaast het mooi om te zien hoe gebroken Jessie daar is nadat hij het geweer teruggeeft, ik zit nog steeds met verbazing te denken hoe ze het zo slecht hebben kunnen doen.
Wat dan wel weer slecht is, is dat Jesse dus aan een ketting vast zat, maar dat Heisenberg hem gered heeft door op hem te springen en hem naar de grond te brengen. Dat zou dus niet gekund hebben met die ketting om. Nu kan ik me die scene niet meer 100% voor de geest halen, misschien werd hij eerder van die ketting bevrijd.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.