Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Serie] Breaking Bad - deel 2 Overzicht

Pagina: 1
Acties:

• MikelenniuM
  • Registratie: november 2004
  • Niet online
Subtiele schop:
El Camino: A Breaking Bad Movie komt in oktober al op Netflix

Ben benieuwd... in de trailer lijkt het wel of Gus Fring ook te zien is.

• Ebayzo
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 15:35

Ebayzo

Gekke eend

Marzman schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 06:06:
El Camino gaat verder waar BB eindigde? Dat is lang geleden, ik weet de details helemaal niet meer. Alleen dat Jesse leeft/wint.
Iedereen dood, incl. Walter, nadat hij Jesse heeft bevrijd. Die rijdt de horizon tegemoet (richting zijn nieuwe film blijkbaar).

• miicker
  • Registratie: juni 2011
  • Niet online
dreamscape schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:45:
[...]

Behalve dan dat dinges* dood is, dat was in de serie niet volledig duidelijk en dat is altijd voer voor speculatie gebleven. Ik had eigenlijk gehoopt dat Aaron Paul daar ook geen uitspraken over zou doen...

* dit leest fijner dan spoilertags :)
Het was 100% duidelijk dat hij dood was. Dit is ook altijd bevestigd door de schrijvers..

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Shutdown
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 16:08
Mensen El Camino al gezien? Ik wel en zeker niet teleurgesteld! Misschien niet zo goed als het niveau van seizoen 5, maar wel erg gaaf om te zien welk pad Jesse Pinkman gaat bewandelen.

• Spooksel
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 24-01 13:58

Spooksel

Spooksel!

Discount Matt Damon was aardig wat aangekomen :D

Mooi einde voor Jesse zo :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• Karel V
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 17-01 20:21

Karel V

Een simpele ziel

Het is discutabel in hoeverre iemand in zo'n fysieke en geestelijke gebroken toestand in staat is zulke acties uit te voeren. Toch wordt het nergens echt onrealistisch. Oude karakters komen in beeld zonder afbreuk te doen aan het verhaal. De beelden zijn verassend gemonteerd en wat er volgt is nauwelijks te voorspellen. Ik zat tijdens het kijken op het puntje van mijn stoel.
Jesse past de lessen toe die hij gekregen heeft van Mike en Walter en kiest een betere weg.
De achterliggende boodschap vind ik sterk: de weg van diefstal, misbruik en geweld maken je kapot. De weg om daaruit te komen is loodzwaar, de mensen om je heen begrijpen je meestal niet en kun je niet vertrouwen. Maar er is hoop en die hoop op een tweede kans is krachtig in beeld gebracht. Wat mij betreft een waardig einde... en een sterk staaltje cinema.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

• snah001
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15:25
Heb hem gisterenavond gekeken en heb lekker genoten.
Eigenlijk moet je de laatste 3 afleveringen van BB eerst teruggekeken hebben ondanks dat de samenvatting aan het begin redelijk uitgebreid was.
Mooi ook dat je goed moest opletten op welk moment in tijd een scene in beeld gebracht werd en dat was wat gemakkelijker geweest als ik eerst die laatste 3 afleveringen teruggekeken had.
Al met al erg blij dat er na al die tijd weer een aansluiting op BB te zien was en eerder werd gezegd dat de naam Walter White in de film niet genoemd werd maar dat werd er wel degelijk.
Gewoon heerlijk om het te kijken.

Mi 9T Pro - V11.0.4.0. - QFKEUXM

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 16:13

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ook een kleine duit in het zakje. Gisteren gekeken. En mixed feelings.
Sluit grotendeels aan bij bovenstaande.

Als afsluiter van de serie, om wat losse eindjes aan elkaar te knopen prima natuurlijk.
Als op zichzelf staande film vond ik er niet zo gek veel aan.
Zegt niet zoveel over de kwaliteit, welke m.i. gewoon goed was.

• PM_Petrol
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23-01 12:13
Inderdaad je kan eerst even opfrissen met een samenvatting van BB.
De film zelf vond ik niet zo goed. Het eerste half uur is nog redelijk spannend maar daarna wordt het snel minder. Ze hadden er meer uit kunnen halen.

|| Xiaomi Mi 9T Pro 64 GB Black ||

• Gunner
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Gunner

#ArtetaIn

Fire69 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 09:25:
[...]

Die serie is 6 jaar geleden geëindigd! Spoilers zijn dus niet meer nodig.
Mee eens, maar aan de andere kant is dit een BCS topic, terwijl er ook een [Serie] Breaking Bad - deel 2 topic is. Dus je denkt iets over BCS te lezen maar komt in een spoiler van BB terecht.

Ezechiël 25:17 | 10x295wp Pal Zuid | PVoutput

• avotar
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 23-01 20:56

avotar

P0werd by Black Coffee

rens-br schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:28:
[...]

Eens. Van mij voegde het persoonlijk ook erg weinig toe aan het BB verhaal.
Oneens. Het was een hele mooie afronding van de arc van Jesse.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True