R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Haha, nee het wordt pas lachen als Walt de Jackpot wint met z'n lot en daarmee z'n gokverslaving 'bewijst' tov Hank. Tot nu toe heeft niemand nog harde bewijzen. Hank heeft vermoedens, en Walter heeft ze niet weerlegd, maar dat zegt natuurlijk niet dat hij instant schuldig is.Dacuuu schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:19:
Mijn ideale Breaking Bad einde: Walter White geeft heel zijn hebben en houden over aan Walter White Jr, de nieuwe mankbeen drugs koning
* scorpie can't wait!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ja, daarom stond er "HEISENBERG" gegraffiti'd in Walter's vervallen huis in de flash forward in aflevering 9.scorpie schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:34:
[...]
Haha, nee het wordt pas lachen als Walt de Jackpot wint met z'n lot en daarmee z'n gokverslaving 'bewijst' tov Hank. Tot nu toe heeft niemand nog harde bewijzen. Hank heeft vermoedens, en Walter heeft ze niet weerlegd, maar dat zegt natuurlijk niet dat hij instant schuldig is.
* scorpie can't wait!
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
De flash forward naar het vliegtuigongeluk enkele seizoenen geleden bleek ook anders dan het leek.NMe schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:45:
[...]
Ja, daarom stond er "HEISENBERG" gegraffiti'd in Walter's vervallen huis in de flash forward in aflevering 9.
Daar heb ik ook aan gedacht, maar hier is het allemaal wel erg tricky natuurlijk. De enige manier waarop ik het logisch zou vinden als zijn buurvrouw van hem zou schrikken en er "Heisenberg" in zijn huis staat buiten de logische gevolgtrekking is als Walter en zijn gezin hun eigen dood in scène zetten en het land verlaten. Het wordt dan nog steeds bekend dat hij Heisenberg is (verklaart de graffiti) en zijn buurvrouw zou inderdaad geshockeerd zijn om hem te zien. Maar dan wordt het weer lastig om het wapen en de ricin te verklaren.haribold schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 18:04:
[...]
De flash forward naar het vliegtuigongeluk enkele seizoenen geleden bleek ook anders dan het leek.
Het blijft natuurlijk raden en de kans is groot dat Gilligan ergens anders heen wil dan wat hij lijkt te suggereren, maar ik zie het in elk geval nog niet. Which is a good thing.
Misschien dat Walt daarom het wapen en het gif nodig heeft, als bescherming tegen die twee.
[ Voor 21% gewijzigd door Marzman op 21-08-2013 19:05 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
tnx, leuk om terug te zien!ctrlaltdelbe schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:27:
Heeft deze hier al zijn plaats gevonden? YouTube: AMC's Breaking Bad in 2 Hours - Cinematic Recap
Deze wel ja. Die rommel die er bovenstaat is daarentegen nog niet eens het lezen waard.
Potentiele Spoiler !NMe schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:45:
[...]
Ja, daarom stond er "HEISENBERG" gegraffiti'd in Walter's vervallen huis in de flash forward in aflevering 9.
What if, het nieuwe "cartelletje" van Lydia met Todd als cook, Skyler en de kids heeft gekidnapped met als ransom dat Walter weer gaat koken en later omdat hij niet meewerkt te zorgen dat hij zichzelf opgeeft aan de DEA (waarom ook Heisenberg in het huis staat gekalkt, hebben Todd en zn maatjes daar dan gedaan nadat ze een batch gemaakt hebben in Walt zn huis).
In de hoop dat Walter dood gaat voordat ze zijn familie vrij geven zodat zij volledig off the hook zijn van de DEA, en van Walter af die alles van hun af weet.
Walter geeft natuurlijk nooit op en gaat met z`n machine geweer er acteraan omdat hij voelt niks te verliezen te hebben.
Absoluut geen idee wat Hank zn paadje gaat worden btw.
How do you save a random generator ?
don't mistake lack of talent for genius.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Dit had ik ook voor ogen na het zien van S05E01, maar begin er nu toch een beetje aan te twijfelen...Lampie schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:26:
De opkomst van een gangsterbaas die zoveel overeenkomsten heeft met Scarface gaat vermoed ik ook op een zelfde manier eindigen. "Say hello to my little friend". Vandaar ook dat wapen in de kofferbak.
Het is ook niet hetzelfde wapen als degene die Tony Montana afvuurde in de beroemde scene.
Is nl de enige die interessant is om Ricin voor te gebruiken, veel anderen zijn direct schietbaar (niemand mist ze, Todd&Lydia), anderen zoals Hank&DEA creeren teveel aandacht (misschien alleen Marie omdat ze haar mond voorbij lult, maar dat zou Hank op superscherp zetten wat Walt nooit zou willen)
Dus kom ik uit op Saul, niemand die hem echt mist maar wel een aantal mensen die waarschijnlijk op een legitimate manier van hem gebruik maken, hij zit precies in die twilightzone waar je hem weg zou willen hebben (misschien nadat hij gearresteerd is), maar waar hij iets meer moeite voor moet doen.
De vraag is dan waarom hij zich niet voor zn kop knalt.Bigs schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:14:
Als je zo zwaar bewapend bent ga je niet de moeite doen om mensen te vergiftigen. Die ricin zou best eens voor Walt zelf kunnen zijn. Legio mogelijkheden in ieder geval, de serie blijft onvoorspelbaar
Punctuality is the politeness of kings
Verwijderd
Misschien wil hij het meer op een natuurlijke dood laten lijken?RocketKoen schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:15:
[...]
De vraag is dan waarom hij zich niet voor zn kop knalt.
dreamscape schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:17:
Dat is meer iets voor een natuurkundeleraar. Een scheikundeleraar doet het natuurlijk met een vies giftig stofje.
Opzich een mogelijke angle, dat hij zelfmoord pleegt om de hele Hank&DEA meute van zn familie af te houden.Bigs schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:14:
Als je zo zwaar bewapend bent ga je niet de moeite doen om mensen te vergiftigen. Die ricin zou best eens voor Walt zelf kunnen zijn. Legio mogelijkheden in ieder geval, de serie blijft onvoorspelbaar
Maar waarom eigenlijk Skylar&Zoon zijn al makkelijk "vrij" te pleiten, kunnen nl gewoon zeggen dat Walter alles gedaan/gemanipuleerd heeft.
Daarbij in de eerste paar seizoenen was Walter wel iemand die zelfmoord kon plegen (lage eigenwaarde), maar nu is imho zijn persoonlijkheid echt meer van "last man standing".
Dus ik ben erg overtuigd dat het wel iemand anders moet zijn.
(Jesse ook niet btw, zou veel te obvious zijn)
Of Jesse getuigt tegen Walter en dreigt ook Skyler&Jr achter de tralies te krijgen.enchion schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:35:
[...]
Opzich een mogelijke angle, dat hij zelfmoord pleegt om de hele Hank&DEA meute van zn familie af te houden.
Maar waarom eigenlijk Skylar&Zoon zijn al makkelijk "vrij" te pleiten, kunnen nl gewoon zeggen dat Walter alles gedaan/gemanipuleerd heeft.
Daarbij in de eerste paar seizoenen was Walter wel iemand die zelfmoord kon plegen (lage eigenwaarde), maar nu is imho zijn persoonlijkheid echt meer van "last man standing".
Dus ik ben erg overtuigd dat het wel iemand anders moet zijn.
(Jesse ook niet btw, zou veel te obvious zijn)
Dan is een sigaret met een geheim ingrediënt makkelijker de gevangenis in de smokkelen dan een AR15
Maar wie mist Lydia nou eigenlijk, wie houdt haar nu in leven, ze heeft sociaal toch verder geen belangrijke link in het verhaal. (gewoon afschieten zou imho weinig consequenties hebben)goldcard schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:42:
Jesse zou de truc met de Ricin sigaret onderhand wel door moeten hebben? Onwaarschijnlijk dat hij doelwit zou zijn. Toch eerder Lydia, die nu ook door Skylar 'bedreigd' is en nog steeds voor Walt een rol ziet die hij niet wil vervullen. Lydia moet nu weten dat ook Skylar kennis van de operatie heeft. Daarmee is Walt wellicht chantabel voor Lydia geworden.
Ze is belangrijk voor europese kopers, die ik niet zomaar zie langskomen, maar verder zou de ricin bij haar alleen "logisch/amerikaans-logisch" zijn omdat ze een vrouw is. (En de schrijvers hebben aangetoond niet van die lame logica gebruik te maken, denk aan de moord van dat kind door Todd en Gale door Jesse)
Maw ik zet 10 Euro in op Saul.
[ Voor 4% gewijzigd door enchion op 22-08-2013 16:11 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Gelukkig maar want een geniale serie als Breaking Bad moet ook gewoon over zijn na dit seizoen. Geen open einde, maar gewoon een duidelijk en standvast einde waar je niet omheen kunt. Breaking Bad moet Breaking Bad blijven. Dat ze daarna de serie 'Cap'n Cook' of 'Better Call Saul!' maken als prequel hoor je mij niet over klagenFiresphere schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:04:
De "saul-spin-off" zou een prequel zijn voor Breaking Bad, dus het zou niet schadelijk zijn voor de serie.
Een goed open einde is ook niet verkeerd toch?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Het risico is dan dat het te veel uitgemolken wordt en dat de serie veel van zijn 'magie' verliest. Dan heb ik liever een goede prequel die het verhaal vertelt van vóór dat Heisenberg in the picture kwam.Firesphere schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:50:
Hoezo moet het afgesloten zijn?
[ Voor 5% gewijzigd door SomerenV op 22-08-2013 21:59 ]
Lol, je moet de meme snappen denk ik. De grappen zijn geniaal.RMX schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:39:
[...]
Deze wel ja. Die rommel die er bovenstaat is daarentegen nog niet eens het lezen waard.
Een happyend in ieder geval wel. Ik vraag me ook af hoe dit moet eindigen. Ben erg benieuwd, maar hopen dat het niet zo'n domper als Lost gaat worden... of een happy ending. Dat past niet.Firesphere schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:50:
Je hebt open einde's en open eindes. Een open einde als in het 4e seizoen breaking bad prima. Een open einde waar alles nog steeds alle kanten op kan ala las vegas nee dank jeFiresphere schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:50:
Ik weet het, ik weet het... Het is alweer twee maanden dat niemand het open einde van las vegas opgegooid heeft op 't forum dus het mag wel weer een keertje
Ik was het juist een beetje vergetenTeckna schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:23:
[...]
Je hebt open einde's en open eindes. Een open einde als in het 4e seizoen breaking bad prima. Een open einde waar alles nog steeds alle kanten op kan ala las vegas nee dank je![]()
Ik weet het, ik weet het... Het is alweer twee maanden dat niemand het open einde van las vegas opgegooid heeft op 't forum dus het mag wel weer een keertje
(verder denk ik ook dat Skyler en zoontje het ook niet gaan overleven, ik denk zelfs dat Hank ongeveer als enige overblijft van alle longterm characters)
Maar we zullen het zien, ik hoop dat het nog boeiender wordt dan mijn ergste/gemeenste gedachten.
En zo zijn er ook series die er een eind aan breiden en plotseling verlengd werden. In Scrubs ging Laverne na een tijdje dood, maar toen opeens werd de serie verlengdElvhenk schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:55:
Open einde is FAIL! Niks zo irritant als een serie zonder afronding. Daarvan zijn er af genoeg, die gewoon niet verlengd zijn en de wereld daarom met een cliffhanger laten zitten.

Ik denk dat er in de komende uitzendingen de familie ineens weer naar elkaar toe getrokken wordt. Hank en Marie leken het kwaadst te zijn om het feit dat ze al die tijd belogen waren. Het feit dat Walt een grote crimineel is en Skyler zeer medeplichting leek voor Marie niet op de voorgrond te staan. Voor Hank meer natuurlijk, ook omdat het samenhangt met zijn carriere.
Als er ineens een grote vijand/bedreiging (Lydia et alia) ten tonele verschijnt, kunnen de gelederen zich weer sluiten. Marie zal bezorgd zijn om Skyler want het is toch haar zus. Dan denkt ze niet van "ach, schiet die maar overhoop dan".
Bovendien zit ergens nog een addertje onder het gras dat Hank ook "besmet" is, wat hij niet weet, in de zin dat zijn herstel betaald is van Walt's drugsgeld. Ik dacht niet dat Marie dat al had opgebiecht aan Hank.
[ Voor 4% gewijzigd door Elvhenk op 24-08-2013 14:12 ]
Heisenberg
[ Voor 10% gewijzigd door Cthulhu op 24-08-2013 15:15 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ik zal geen spoiler maken voor de mensen die hem nog moeten zien.
Heulemaal met je eens en wat een eindeenchion schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 06:58:
Wow deze aflevering (11) verandert alles weer, gooi alle theorien maar weer bij het vuil.(echt heerlijk dat geen enkele speculatie echt ooit uitkomt, tenminste het is nooit wat je op dat moment verwacht)
Ik zal geen spoiler maken voor de mensen die hem nog moeten zien.
In deze aflevering kon het gewoon alle kanten opgaan. Je kon gewoon niets voorspellen, denk bijvoorbeeld aan de omhelzing.
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Overigens vermoed ik dat Jesse in de volgende aflevering voor hij zijn zippo/aansteker/lucifer/sigaret whatever laat vallen verantwoordelijk is voor de Heisenberg graffiti op de muur.
waarom volgende week pas? en hoe kom jij aan die informatie?
All-Round nerd | iRacing Profiel
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Geloof ik niet. Maarja we zullen zien.Cthulhu schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:20:
ok maar is wel een grote spoiler, komt ie, klikken op eigen risico:
Ik juist wel. Wie is nu niet de weg kwijt.
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
ik heb nog niet geklikt, maar hoe kom je aan die info?Cthulhu schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:20:
ok maar is wel een grote spoiler, komt ie, klikken op eigen risico:
spoiler:skyler gaat dood
Zolang we dat niet weten is het geen echte spoiler. Dus laat maar zo wmb. (wil niet de kans lopen dat de bron betrouwbaar is)w4rguy schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:45:
[...]
ik heb nog niet geklikt, maar hoe kom je aan die info?
Het huis was niet afgebrand in eerste aflevering van dit seizoen, maar gewoon leeggehaald en gedeeltelijk gesloopt. (tenzij de brand heel snel is geblust)Teckna schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 07:31:
Haha een heerlijke aflevering inderdaad. Toch zie ik vooral een Walt die probeert zijn Heisenberg leven af te sluiten en anderen die het steeds oprakelen.
Overigens vermoed ik dat Jesse in de volgende aflevering voor hij zijn zippo/aansteker/lucifer/sigaret whatever laat vallen verantwoordelijk is voor de Heisenberg graffiti op de muur.
Maw kan nog iemand anders worden, ookal is het wel heel erg aannemelijk.
Gevonden op het internet, dus is het waarw4rguy schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:45:
[...]
ik heb nog niet geklikt, maar hoe kom je aan die info?
[ Voor 3% gewijzigd door Cthulhu op 26-08-2013 14:24 ]
Daar waar alles wordt gecontroleerd wat gezegd wordt.Cthulhu schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:23:
[...]
Gevonden op het internet, dus is het waar

Doorlopen mensen, niks te zien.
E: you ninja editor.
Speculatie: Ik denk dat Jesse op het laatste moment gestopt wordt wanneer hij Walt's huis in de fik wil steken. Alleen ik snap het hele verhaal met de ricine niet meer zo goed. Jesse zegt dat Saul het van hem heeft gestolen, maar Walt heeft het achter zijn stopcontact zitten. Walt heeft het dus helemaal niet gebruikt om Brock te vergiftigen, maar hoe is Brock dan vergiftigd geraakt?
Lelietje-van-dalenBeefHazard schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:27:
[...]
Daar waar alles wordt gecontroleerd wat gezegd wordt.![]()
Doorlopen mensen, niks te zien.
E: you ninja editor.
Speculatie: Ik denk dat Jesse op het laatste moment gestopt wordt wanneer hij Walt's huis in de fik wil steken. Alleen ik snap het hele verhaal met de ricine niet meer zo goed. Jesse zegt dat Saul het van hem heeft gestolen, maar Walt heeft het achter zijn stopcontact zitten. Walt heeft het dus helemaal niet gebruikt om Brock te vergiftigen, maar hoe is Brock dan vergiftigd geraakt?
Kinderen die in het najaar een portie van de rode besjes verorberen, kunnen last krijgen van misselijkheid, braken, diaree, suf- en duizeligheid en hartritmestoornissen. Voor peutertjes met dorst is zelfs het bloemenwater waarin de lelelietjes-der-dalen op de salontafel staan te fleuren en geuren, gevaarlijk spul.
[ Voor 18% gewijzigd door ReTechNL op 26-08-2013 14:32 ]
Verwijderd
Dit wist ik idd, maar Jesse draait door na dat hij zijn pakkie peuken pakt. Waarom? Ik vat de hint ffe nietReTechNL schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:29:
[...]
Lelietje-van-dalen
Kinderen die in het najaar een portie van de rode besjes verorberen, kunnen last krijgen van misselijkheid, braken, diaree, suf- en duizeligheid en hartritmestoornissen. Voor peutertjes met dorst is zelfs het bloemenwater waarin de lelelietjes-der-dalen op de salontafel staan te fleuren en geuren, gevaarlijk spul.
Het kan ook die punthoofd zijn, het is alweer even geleden
[ Voor 16% gewijzigd door Slapstick op 26-08-2013 15:11 ]
Dat snapte ik ook nog, maar hoe ging dat ook al weer de vorige keer met dat vergif? dat ben ik vergetenSlapstick schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:10:
Hij Is dus terwijl hij Saul aanraakte bestolen van de heroïne. Net zoals toen der tijd dat hij Saul aanraakte hij bestolen werd van zijn sigaret. Hij legde opeens die connectie, net als Hank opeen een connectie legde op het toilet.
De capsule die in de sigaret zat is gewisseld en hebben ze terug gevonden toen ze het hele huis overhoop hebben gehaald.donnie1992 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:25:
Die capsule zat toen toch in de sigaret?
In volgorde:
Walt haalt capsule uit sigaret
Walt haalt ricin uit de capsule en stopt er zout in
Walt stopt de capsule met zout terug in de sigaret
Walt haalt het hele huis overhoop met Jessie
Walt haalt de capsule uit zijn broek tevoorschijn en doet alsof hij het uit de robotstofzuiger haalt
Jessie gaat over de zeik omdat hij onvoorzichtig was met de ricin
Dat denk ik dus ook.Teckna schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 07:31:

Verder denk ik dat:
[ Voor 52% gewijzigd door Bart-Willem op 26-08-2013 15:57 ]
Bart-Willem schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:50:
[...]
spoiler:Skyler dood gaat: bij het begin van dit seizoen zag je Walt met eten een cijfer maken van het voedsel. Dat deed Skyler een jaar eerder ook. Walt heeft de neiging om bepaalde zaken van de mensen die dood gaan over te nemen, dus dat past er wel bij. Denk aan Fringe die een Volvo reed en Walt die bij de opening van S5 (wat een vooruitblik is op wat komen gaat) ook een Volvo rijdt. Of die dude die geen korstjes bij z'n boterhammen wilde en Walt die na het doden van die dude dat overneemt. Of dat Ermantraut (of hoe je dat ook schrijft) ijsblokjes gebruikt en Walt niet, en daarna wel. Long story short: doordat Skyler ooit getallen maakte met voedsel, zou het zomaar kunnen dat Walt dat overgenomen heeft nadat 'ie haar vermoord heeft omdat ze teveel zou kunnen weten.
w4rguy schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:17:
[...]
spoiler:Walt die zijn eigen vrouw doodt? Klinkt dat niet enorm raar voor zijn karakter? Hij zou eerder zichzelf de pijp uit laten gaan dan haar...
Signature
Bart-Willem schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:50:
[...]
Verder denk ik dat:
spoiler:Skyler dood gaat: bij het begin van dit seizoen zag je Walt met eten een cijfer maken van het voedsel. Dat deed Skyler een jaar eerder ook. Walt heeft de neiging om bepaalde zaken van de mensen die dood gaan over te nemen, dus dat past er wel bij.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
(ik zag hem eerst ook op de Breaking Bad wiki maar nu niet meer.)
http://www.film1.nl/images/plaatjes/97554.jpg
Zeg dan gewoon niks. Dit soort "ik-weet-iets-wat-jullie-niet-weten" geneuzel is net zo'n grote spoiler als de spoiler zelf.
"Saul, why don't you take a walk."
Iets met 7 kleuren enzo
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Whoooooly shit wat vet. Die biecht ook!
Dat stukje waarin Jesse een ingeving over de ricin krijgt is een beetje vreemd. Ik ben benieuwd of dat nog verder uitgediept gaat worden. Dit was even te kort door de bocht. De scènes daarna waren wel enorm gaaf gefilmd.
Saul, wat een baas. Onze flanellen Vegas-strip lawyer.
I am Walter White, and this is my confession. :W
Wat een ontzettend gave aflevering. Knap dat het na de Fring affaire in S04 alleen nog maar beter is geworden.
Huel is de zakkenroller. Hij legt de connectie als hij op de pickuppoint zijn drugs wil gaan roken, maaide niet kan vinden.Slapstick schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:10:
Hij Is dus terwijl hij Saul aanraakte bestolen van de heroïne. Net zoals toen der tijd dat hij Saul aanraakte hij bestolen werd van zijn sigaret. Hij legde opeens die connectie, net als Hank opeen een connectie legde op het toilet.
En het huis is niet afgefikt, zoals te zien in Ep 9. Dus ja, Jesse wordt onderbroken...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
JvS schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:08:
Mensen, kan maar een ding zeggen over dit seizoen: deze serie.ftfy
Jesse ziet het toch al niet helder meer want hij weet dat Brock niet ziek is geworden van de ricin...
Ook cool dat wanneer je kijkt je Walter nogsteeds een beetje een nerd vind, maar dat die tussen de topcriminelen (en Saul) gewoon echt een kingping is! Zonder dat die het zelf al te goed doorheeft, haha.
Superieure opbouw deze serie.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Saul blijft ook prachtig, hoe hij er ongemakkelijk bij staat als Walt en Jesse bezig zijn.
Dat papiertje waarmee hij het opveegde werd wel heel goed in beeld gebracht, alsof het nog iets gaat betekenen.
Volgens mij het laatste idd..Lampie schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:28:
De man met wie Todd in het restaurant zat, had hij nou bloed op zijn schoenen geplast (oftewel is hij ziek --> overeenkomst met WW), of was dat gewoon een restant van de shooting?
Weer een geniale aflevering btw!
Na die scene zag je Todd met een aanhanger (incl. watertank) wegrijden, zou hij nu op eigen houtje zo'n trein-heist gaan plegen om aan zijn chemicaliën te komen?Kecin schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:36:
Wel grappig dat ze aan zijn lippen hingen terwijl die aan het vertellen was over de trainheist. Opvallend was ook dat hij hierover heeft gebeld naar Walt, en hem geen Heisenberg noemt maar Mr. White...
[ Voor 32% gewijzigd door ruurd v. op 27-08-2013 09:41 ]