Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-09 15:42

Slapstick

Me, myself or I

Ik heb echt zin in deze aflevering :).

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:52

Elvhenk

/me hartje GO

Compizfox schreef op zondag 15 september 2013 @ 20:20:
Had hem al gezien, vond het een beetje kansloos met het geheimhouden van hun "geheime ingrediënt". Alsof we zelf niet kunnen bedenken dat dat waterstofperoxide is :P

En toen ze eerst gingen testen met waterstoffluoride, zeiden ze er ook niet bij welke concentratie ze gebruikten. Tja, dan valt er ook niet veel over te zeggen...
Mja, het blijft Amerika he. Altijd benauwd voor rechtzaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Alweer een breaking bad special?

Voor die grafitiy in dat huis blijven Jessie en Hanks vrouw open staan als optie. Walt lijkt ook weer wat meer op de oude Walt deze aflevering al is zijn gezin het daar niet mee eens :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-10 14:11
Wat een aflevering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 16:04
Wat is het toch een belachelijk vette serie! Ik wilde eigenlijk wachten tot ik alle afleveringen van dit seizoen binnen had maar dat is helaas niet gelukt. Nu afwachten tot eind sept:'(

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:56

Ultimation

Het is als Appels en peren

Dit was weer een neusje van de zalm aflevering. Jesse wordt een soort van kook slaaf voor Jack & crew? Nu hebben ze een cook voor goede meth en $70m dollar van Walt gejat. Leuke flashback ook aan het begin van de aflevering. Walt is trouwens straks Walt niet meer.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

SomerenV schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:50:
Wel gaaf om dat Aaron Paul en Vince Giligan erin zaten :)
Vince Gilligan lijkt zo'n aardige, wat suffe vent maar ondertussen maakt hij een genadeloos goeie serie, wat er deze aflevering gebeurde was beter dan climax van 10 andere series en we zijn er nog niet.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Ultimation schreef op maandag 16 september 2013 @ 10:32:
Dit was weer een neusje van de zalm aflevering. Jesse wordt een soort van kook slaaf voor Jack & crew? Nu hebben ze een cook voor goede meth en $70m dollar van Walt gejat. Leuke flashback ook aan het begin van de aflevering. Walt is trouwens straks Walt niet meer.
Die Todd gaat solo denk ik. Pracht aflevering. "Sorry for your loss".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 21:03

PBP

Iemand valiumtabletten voor me? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Super aflevering! Dit beloofd nog wat, kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:26

DinX

Motormuis

Vaarwel Walt :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Het had ook niet anders kunnen aflopen met Hank en Gomez. Ook al wilde ik stiekem dat Hank tot het einde zou blijven leven. En wow @ Jesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:02
Shocking.. Just Shocking! Echt op het puntje van mijn stoel gezeten weer! Hallo zeg hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow.

Jesse die een "meth-slaaf" wordt. Walt die met zijn laatste telefoontje naar Skyler de schuld helemaal op zich neemt en haar volledig vrijpleit van medeplichtigheid. En het volledig verlies van controle waardoor Walt een archetype gewetenloze godfather wordt. Wat een geweldige aflevering.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

En de Emmy gaat naar ... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Dexter? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit is een van de beste afleveringen ooit gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Vooral die eerste scene vond ik goed.
Zit je te wachten op de conclusie van het schiet festijn, NOPE something else like usual. :D

Elke stap in deze serie is heel erg logisch, toch met het gebruik van logica kan je nooit de volgende stap voorspellen. 8)7

Sorry for your loss, is toch wel de essentie van deze serie.
(sorry maar het is niet uitgepakt zoals je het gewild had, volgende keer beter)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Ik vind het ook zo mooi hoe het best logisch leek dat Marie alles uit de doeken zou doen als Hank dood zou gaan.. Maar zorgen dat Skyler aan Walt Jr vertelt hoe het zit had ik dan weer niet verwacht. Wat een Impact!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Teckna schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:46:
Het had ook niet anders kunnen aflopen met Hank en Gomez.
spoiler:
Ook al wilde ik stiekem dat Hank tot het einde zou blijven leven.
En wow @ Jesse.
Thanks for the spoiler!

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wat een rotspoiler idd. Wel echt een goede aflevering zeg, nog 2 te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Zoals ik ook al een keer verkeerd begrepen had, hoeven er hier zodra de uitzending in amerika is geweest geen spoilertags gebruikt te worden. Anders wordt het zo'n CIA document.

Dus.. als je de afleveringen nog niet gezien hebt, is het het beste om even weg te blijven van dit topic. Gegarandeerd dat mensen hier in hun enthousiasme het een en ander willen bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Je moet hier dan ook absoluut niet lezen voordat je de aflevering gezien hebt.
(maakt niet uit hoe saai/sloom je werk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Inderdaad. Spoilertags gewoon weglaten, de aflevering is overal al te zien. Wil je het niet weten, kom hier dan ook nog niet. Niet zo moeilijk lijkt me :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
PBP schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:32:
Iemand valiumtabletten voor me? ;(
Volgens mij zit je in het verkeerde topic.

Als je interesse hebt in wat Meth-Amphetamine kan je 1 van ons wel een PM`metje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

:7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/faIn15S.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

analogworm schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:21:
[...]

Zoals ik ook al een keer verkeerd begrepen had, hoeven er hier zodra de uitzending in amerika is geweest geen spoilertags gebruikt te worden. Anders wordt het zo'n CIA document.

Dus.. als je de afleveringen nog niet gezien hebt, is het het beste om even weg te blijven van dit topic. Gegarandeerd dat mensen hier in hun enthousiasme het een en ander willen bespreken.
Ik meende dat er gezegd was spoilertags te gebruiken tot een dag na de amerikaanse uitzending. Weinig mensen die maandagochtend voordat zij gaan werken de episode al gezien hebben. Heel veel die pas 's avonds kunnen kijken ... zal mijn fout wel zijn...

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Laatst online: 30-09 16:23
w4rguy schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:51:
[...]

Ik meende dat er gezegd was spoilertags te gebruiken tot een dag na de amerikaanse uitzending. Weinig mensen die maandagochtend voordat zij gaan werken de episode al gezien hebben. Heel veel die pas 's avonds kunnen kijken ... zal mijn fout wel zijn...
Nee ik geloof dat het is: "Als het uitgezonden is, hoeft het niet met spoiler tags". Ik ga echt niet de forum opzoeken als ik het nog niet gezien heb.

Maar inderdaad wat een aflevering weer. Tussendoor even naar de WC geweest en danwel met "wow, damn, enz" :).

Verrassend vind ik wel dat Walt, Molly als zo snel 'afgegeven' had. Ze zijn wel sterk met details bezig zeg. Ik erger me vaak aan series dat ik dingen mis en nog vragen heb, maar BB is zo goed. Wat ik nog wil weten is waarom ze terug in de tijd gingen met de RV. Om het plekje te laten zien, waar het allemaal begon?

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Modest71 schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:00:
Verrassend vind ik wel dat Walt, Molly als zo snel 'afgegeven' had. Ze zijn wel sterk met details bezig zeg. Ik erger me vaak aan series dat ik dingen mis en nog vragen heb, maar BB is zo goed. Wat ik nog wil weten is waarom ze terug in de tijd gingen met de RV. Om het plekje te laten zien, waar het allemaal begon?
Weet niet ook of daar nog wat achter zit, in principe wisten we al dat de plek van de eerste cook was, want dat is immers verteld in de vorige aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik lees dit topic ook alleen ná dat ik een aflevering heb gezien. Ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Zat gelijk te denken aan die "Meme" dat Walt in Witness Protection zou gaan en bij Malcolm in the Middle terecht kwam. Hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Krijgen we dit gezeur weer. Vanaf maandagmorgen 4:00 kan er over de nieuwste episode gepraat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Goede aflevering had het een en ander toch wel goed gegokt wat er ging gebeuren.

Vraag me dan wel weer af hoe de nazi's weten over Brock? Of wist het neefje ervan?

edit: Ook wel jammer dat je niet zag dat Jesse mishandeld werd en wat die eventueel heeft verteld.

[ Voor 23% gewijzigd door Famous op 16-09-2013 15:27 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Famous schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:22:
Goede aflevering had het een en ander toch wel goed gegokt wat er ging gebeuren.

Vraag me dan wel weer af hoe de nazi's weten over Brock? Of wist het neefje ervan?
Dat heeft Jesse misschien verteld toen ze het uit hem geklopt hebben.

Nog "leuk" voor volgende week: de nazi's weten nu dat er nog een video ligt in het huis van Hank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

DinX schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:24:
[...]

Nog "leuk" voor volgende week: de nazi's weten nu dat er nog een video ligt in het huis van Hank :)
Klopt en ik dacht gelijk, einde Marie. Of stel je voor dat Junior en Skyler bij haar thuis zijn... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

DinX schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:24:
[...]

Dat heeft Jesse misschien verteld toen ze het uit hem geklopt hebben.

Maar die video hebben ze weinig meer aan (de politie dan).
Walter heeft al gezegd dat hij alles veroorzaakt heeft en Hank dood is. Vind ik persoonlijk wel jammer dat die video geen grotere rol heeft gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Famous schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:22:

edit: Ook wel jammer dat je niet zag dat Jessy mishandeld werd en wat die eventueel heeft verteld.
2 afleveringen geleden waren zij gevraagd door Walt om bij Brock te gaan kijken toch, toen Walt zei "i know how to draw Jesse out." ? (toen Jesse bij Hank in het huis zat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Och, er zit er nog 1 undercover alleen op een hotelkamertje, dat alleen Hank en collega ervan wist? (medewerker van Saul)

Nog maar 2 afleveringen te gaan. Ze hadden Breaking Bad echt wel meerdere seasons door kunnen gaan. Stoppen op het hoogtepunt, kennen we wel :)

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

enchion schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:28:
[...]

2 afleveringen geleden waren zij gevraagd door Walt om bij Brock te gaan kijken toch, toen Walt zei "i know how to draw Jesse out." ? (toen Jesse bij Hank in het huis zat)
Hij ging er toch zelf heen en die nazi's zaten in de auto, maar dat om op Jesse te wachten.

Wel apart dat op IMDB staat:
spoiler:
Granite State (22 September 2013) - Hank Schrader
Felina (29 September 2013) - Hank Schrader

Dus Hank dus ook speelt in de laatste twee afleveringen. Zullen dan wel Flashbacks zijn of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04:58
Todd zei al "we are working on it" (aangaande de video) dus zal wel een staartje krijgen.

Afscheid Hank was super "you are the smartest guy I've ever met, but you don't see he already made his decision 10 minutes ago"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Famous schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:26:
[...]

Maar die video hebben ze weinig meer aan (de politie dan).
Walter heeft al gezegd dat hij alles veroorzaakt heeft en Hank dood is. Vind ik persoonlijk wel jammer dat die video geen grotere rol heeft gespeeld.
Wie zegt dat er niks op staat over de nazi's ? :)
Voor zover we weten heeft Jesse echt álles verteld wat er gebeurd is.

Niet vergeten dat 2 DEA agenten (waaronder de directeur) dood in een put in de woestijn liggen.
Lijkt me dat de politie dat toch gaat onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Famous schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:36:
[...]

Hij ging er toch zelf heen en die nazi's zaten in de auto, maar dat om op Jesse te wachten.

<spoiler>
Spoilers...?

[ Voor 14% gewijzigd door PBP op 16-09-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Even teruglezen? Was net een discussie over :)

Excusez, ik las zelf met m'n neus... Ging blijkbaar over nieuwe episodes.

[ Voor 18% gewijzigd door M-Opensource op 16-09-2013 15:41 ]

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

M-Opensource schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:40:
[...]

Excusez, ik las zelf met m'n neus...
Die afleveringen zijn nog niet uitgezonden dus dan is het wel een spoiler als je de discussie gelezen heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

M-Opensource schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:40:
[...]

Excusez, ik las zelf met m'n neus...
IMDB info van de cast van niet uitgezonden episodes is niet echt leuk om te weten wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
IMDB list kan ook bewuste mis-information zijn zodat niemand iets kan uitlezen uit de circomstantial evidence.
Buiten het feit dat Hank`s collega`s nu gaan backtracken hoe de zaak in elkaar zit en je dus de doden weer een stukje kan zien spelen.

2de de DEA gaat natuurlijk alle files die Hank thuis heeft opnieuw scannen, en aangezien Skyler ook weet van Saul gaat die waarschijnlijk de eerste worden waar gezocht wordt.

Todd`s vriendjes zullen nog niet zo snel binnen schoots afstand komen, maar Lydia wel aangezien 1 van die drum-diefstallen uit haar magazijn in dezelfde info zit die de DEA nu van Hank overneemt.

[ Voor 13% gewijzigd door enchion op 16-09-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

enchion schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:44:
IMDB list kan ook bewuste mis-information zijn zodat niemand iets kan uitlezen uit de circomstantial evidence.
Buiten het feit dat Hank`s collega`s nu gaan backtracken hoe de zaak in elkaar zit en je dus de doden weer een stukje kan zien spelen.

2de de DEA gaat natuurlijk alle files die Hank thuis heeft opnieuw scannen, en aangezien Skyler ook weet van Saul gaat die waarschijnlijk de eerste worden waar gezocht wordt.

Todd`s vriendjes zullen nog niet zo snel binnen schoots afstand komen, maar Lydia wel aangezien 1 van die drum-diefstallen uit haar magazijn in dezelfde info zit die de DEA nu van Hank overneemt.
én ze zullen Jesse willen vinden. Ze weten dat hij bij Hank en Gomie was en dat hij niet samen met hun in de put zit :+

De nazi's zullen er dus álles aan moeten doen om alle bewijsmateriaal te doen verdwijnen als ze buiten schot willen blijven + Jesse willen laten koken. En daar hoort imho zelfs Marie bij (die was gewoon thuis toen de video opgenomen is, heeft vanalles van Hank gehoord,...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
DinX schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:48:
[...]

én ze zullen Jesse willen vinden. Ze weten dat hij bij Hank en Gomie was en dat hij niet samen met hun in de put zit :+

De nazi's zullen er dus álles aan moeten doen om alle bewijsmateriaal te doen verdwijnen als ze buiten schot willen blijven + Jesse willen laten koken. En daar hoort imho zelfs Marie bij (die was gewoon thuis toen de video opgenomen is, heeft vanalles van Hank gehoord,...)
Ja maar ik denk dat Lydia ongeveer de enige is die weet waar precies Todd&The Gang uithangen.
(zij weten alleen natuurlijk niet zeker dat zij de enige is die dat weet)

[ Voor 5% gewijzigd door enchion op 16-09-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

DinX schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:38:
[...]

Wie zegt dat er niks op staat over de nazi's ? :)
Voor zover we weten heeft Jesse echt álles verteld wat er gebeurd is.

Niet vergeten dat 2 DEA agenten (waaronder de directeur) dood in een put in de woestijn liggen.
Lijkt me dat de politie dat toch gaat onderzoeken.
Ik zat even met de verkeerde video,
Zat met de video van Walter & Skyler in me hoofd die ze aan Hank en Marie hadden gegeven in het restaurant :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
De nazi's, wie weet zien/horen we niets meer van ze terug. Met een knappe 70 miljoen, kan je gerust verdwijnen. Hetzelfde dat Walt nu doet met een ander ID.

Over de IMDB listings, maak ik me niet druk om. Ze hebben in de komende twee afleveringen best wat werk te doen. En hopelijk zijn deze dubbel zo lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Modest71 schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:51:
De nazi's, wie weet zien/horen we niets meer van ze terug. Met een knappe 70 miljoen, kan je gerust verdwijnen. Hetzelfde dat Walt nu doet met een ander ID.

Over de IMDB listings, maak ik me niet druk om. Ze hebben in de komende twee afleveringen best wat werk te doen. En hopelijk zijn deze dubbel zo lang :)
Maar ze gaan juist koken dus ik betwijfel of ze wel vertrekken.
Ben verder ook wel benieuwd of Walter nog veel aandacht krijgt of het meer gaat om wat er verder gebeurt met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Walt komt zeker nog terug, wie gaat hij anders schieten met z`n nieuwe wapen.
(tenzij hij in de wapenhandel gaat (nieuwe hobby)) :D

btw Walt als held ???
Als hij er mede voor zorgt dat Saul, Lydia en Todd verdwijnen, heeft hij er in z`n 1tje voor gezorgd dat de hele regio een tijd schoon zal zijn van drugs bendes en meth opzich.
(hij is er binnen de serie alleen niet populairder van geworden)

[ Voor 7% gewijzigd door enchion op 16-09-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Niet te geloven dat het nog maar 2 afleveringen zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
DinX schreef op maandag 16 september 2013 @ 16:00:
Niet te geloven dat het nog maar 2 afleveringen zijn :/
Misschien krijgen we "Breaking Bad, Again" in 2015 :P
(grapje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een vette episode weer.

Waarom kon dat nu niet Marie zijn ipv Hank :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik vond het wel echt kut dat ze al zijn geld meenamen. Hopelijk maakt hij die hele gang af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Twylight schreef op maandag 16 september 2013 @ 16:12:
Ik vond het wel echt kut dat ze al zijn geld meenamen. Hopelijk maakt hij die hele gang af
Een stelletje moordzuchtige nazi's die opeens 70 miljoen hebben, die maken mekaar hopelijk af over hun deel in de buit en wat ze ermee gaan doen. Al heeft Uncle Jack wel strak de touwtjes in handen, al is het nog zo'n schoft, hij is wel capabel a la Mike.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:29

Ravefiend

Carpe diem!

Walt kreeg als zoethouderdje toch één barrel gekregen ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat was dat laatste nou? Walt wist donders goed dat de politie meeluisterde. Zou hij het willen laten lijken dat hij Skyler altijd al onder druk zette om te zorgen dat ze niet in de problemen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ravefiend schreef op maandag 16 september 2013 @ 16:43:
[...]

Walt kreeg als zoethouderdje toch één barrel gekregen ... ;)
11 miljoen ofzo, ik denk dat hij daar ook wel genoeg aan heeft. Eigenlijk onbegrijpelijk dat hij is doorgegaan tot 80 miljoen als je aan het begin van de serie terugdenkt.
Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:04:
Wat was dat laatste nou? Walt wist donders goed dat de politie meeluisterde. Zou hij het willen laten lijken dat hij Skyler altijd al onder druk zette om te zorgen dat ze niet in de problemen komt?
Ja, hij nam de schuld volledig op zichzelf omdat hij wist dat de politie meeluisterde.

[ Voor 35% gewijzigd door Marzman op 16-09-2013 17:09 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP

PBP

Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:04:
Jep, zodat zij er mee weg komt. Daarom had hij zoveel moeite met die dingen te zeggen en stond te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
PBP schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:08:
[...]

Jep, zodat zij er mee weg komt. Daarom had hij zoveel moeite met die dingen te zeggen en stond te janken.
oowzoo, had ik niet eens door joh..
Ja eigenlijk verwachtte ik aan het eind van de shootout al dat hij wraak zou proberen te nemen. Als verrassing ineens die gun uit zijn achterbak trekken.. Maar misschien komt dat nog.. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-10 23:57
"Wait!"
"I wachted Jane die." _O_

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Watched bedoel je? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Lol, da's nog eens een faal. Ja, watched :D

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 13:56

Ultimation

Het is als Appels en peren

[...]

_O- Molly.

Ik denk om te laten zien wat zich daar 5 jaar geleden afspeelde? Het verschil tussen toen en nu nog eens te laten zien. Hoe snel Walt Heisenberg is geworden.

[ Voor 14% gewijzigd door Ultimation op 16-09-2013 18:43 ]

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Modest71 schreef op maandag 16 september 2013 @ 16:07:
[...]

Misschien krijgen we "Breaking Bad, Again" in 2015 :P
(grapje)
Of Coming Clean :P

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Famous schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:36:
[...]

spoiler:
Granite State (22 September 2013) - Hank Schrader
Felina (29 September 2013) - Hank Schrader

Dus Hank dus ook speelt in de laatste twee afleveringen. Zullen dan wel Flashbacks zijn of iets.
Cast-info van een aflevering zegt weinig: Stel dat in de "previously in..."-voorstukjes acteurs zitten die in de aflevering zelf niet zitten, worden ze wel in de credits en dus IMDB vermeld. Dus ga er maar van uit dat de voorstukjes wat fragmenten van Hank bevatten. Of wie weet die video nog. ;)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:29

Ravefiend

Carpe diem!

BeefHazard schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:11:
"Wait!"
"I wachted watched Jane die." _O_
Maar tot welk doel zegt Walt dat tegen Jesse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Hij wil Jesse psychisch kapotmaken. Hij vindt dat Jesse schuldig is aan de dood van Hank dus zal Jesse het ook maar even moeten voelen.

Skyler, wat ben je weer een domme bitch :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:55
Wat ik wel het leukste vond aan de aflevering was dat Walt z'n eigen broek tegenkwam toen ie met dat vat aan het rollen was. Hoe geniaal kun je het verzinnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-10 11:34

Compizfox

Bait for wenchmarks

w4rguy schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:51:
[...]
Klopt, heb hem nu ook pas gezien. Maar goed, je kunt natuurlijk wel bedenken dat mensen hier dingen gaan posten als de aflevering uitgezonden is, dus het is gewoon zaak om niet in het topic te kijken totdat je de aflevering zelf hebt gezien. ;)
Ik vond het wel echt kut dat ze al zijn geld meenamen.
Ik vond het kutter voor Walt dat ze Hank vermoorden...
Dat geld had Walt wel weer terug kunnen krijgen, met een beetje hulp van een M60 :+
Hopelijk maakt hij die hele gang af
Ik zat daar ook al aan te denken idd. "Nu gaat ie die hele gang overhoop schieten". Maar aangezien hij nu is verdwenen...

[ Voor 31% gewijzigd door Compizfox op 16-09-2013 19:39 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

alex3305 schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:16:
Wat ik wel het leukste vond aan de aflevering was dat Walt z'n eigen broek tegenkwam toen ie met dat vat aan het rollen was. Hoe geniaal kun je het verzinnen :).
Daar heb ik helemaal niks van mee gekregen :o
Ultimation schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:42:
[...]
Ik denk om te laten zien wat zich daar 5 jaar geleden afspeelde?
+- 1 jaar :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Modest71 schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:51:

Ik denk dat Walt zijn geld terug gaat halen. Waarom had hij anders dat machinegeweer?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 10:49

Firesphere

Yoshis before Hoshis

* Firesphere zit te trillen

Wow... En Hank! :'(

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-10 14:24
Ik denk dat de nazi's greedy worden, zie het commentaar van een gast dat ze 1 barrel af moesten staan.
Jack is een goede leider maar met 69 miljoen zal dat snel veranderen, die mustache eikel met z'n auto shotty kaapt alles.

Ik denk dat dit misschien wel de beste BB aflevering ooit was, die blik in walt's ogen toen flynn zijn moeder verdedigde. Volgens mij brak ie daar, gelukkig wel die kleine "gedumpt" in de brandweerwagen. Was een scene waar je haar jasje zag, toen ik hem zo tekeer hoorde gaan met skylar dacht ik echt dat ie haar iets aangedaan had.

En ja dan het commentaar naar jesse

ï could have save her, but i diddn't......

In aflvering 1 was Walth een goeie gast, lievende huisvader met alleen maar het beste voor. Nu is walth een klootzak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Wow, wat een afleveringen de laatste tijd. Stuk voor stuk steengoede kwaliteit. Jammer dat er nog maar 2 aankomen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik denk dat Walt heel snel terug gaat naar de meth-business. Hij is en blijft "De king" in zijn eigen hoofd.

1. Nazi's dood
2. Geld terug halen
3. Todd de huid volschelden
4. Todd & Jesse gevangen houden en dwingen hem te helpen.

Zoiets. En de flash-forward dat'ie de ricin komt halen is dan om 1 van de twee de hoek om te helpen omdat ze te slim worden.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Laatst online: 28-08 12:50
Ah...dat was het dus. Cool....uit welke aflevering komt dat in godsnaam haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
luxzenburcht schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:41:
In aflvering 1 was Walth een goeie gast, lievende huisvader met alleen maar het beste voor. Nu is walth een klootzak :)
Dat vind ik juist niet, juist nu begint hij weer een beetje menselijk te worden, maar er is gewoon geen uitweg meer, en hij is de controle kwijt.

Puur het feit dat hij al zijn geld wil opofferen om Hank te sparen toont dat aan, tevens het feit dat hij Skyler vrijpleit in het telefoontje en Mollie weer teruggeeft.
Ah...dat was het dus. Cool....uit welke aflevering komt dat in godsnaam haha!
Eigenlijk gelijk de eerste aflevering, dan zie je hem in zijn onderbroek op die weg staan als de brandweer langskomt rijden. Dan is hij zijn broek al kwijt.

[ Voor 20% gewijzigd door Woy op 16-09-2013 20:53 ]

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik denk dat hij die hele nazi gang vermoord, het geld ergens neerzet wara skylar en de kids het kunnen vinden en dan zelf de ricin neemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:05

SomerenV

It's something!

Twylight schreef op maandag 16 september 2013 @ 20:51:
Ik denk dat hij die hele nazi gang vermoord, het geld ergens neerzet wara skylar en de kids het kunnen vinden en dan zelf de ricin neemt
Zoiets denk ik ook. Hij weet donders goed dat hij niks meer kan en dat zijn kop straks door heel de VS op posters te zien is. En wát een aflevering zeg. Holy fuck :D Mijn hart ging echt door mijn borstkas heen! _/-\o_

Maar Hank dood :'( Walt z'n gezin uiteengescheurd :'( Mijn veel pijn en moeite een soort laatste gesprek met Skyler voeren :'( Al z'n centjes (op een 'beetje' na) pleite :'(

Het ergste is nu: eigenlijk is Walt niets meer en niets minder dan de bad guy en heeft ie zo'n beetje alles gesloopt wat er te slopen valt maar toch leef ik met 'm mee. Maar ik leef ook mee met Skyler, Marie, Jr, etc. Damn you Giligan! :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

m19 schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:06:
[...]

Weet niet ook of daar nog wat achter zit, in principe wisten we al dat de plek van de eerste cook was, want dat is immers verteld in de vorige aflevering.
Dit keer ging het erom dat daar de eerste leugens begonnen omdat ie voor Bogdan moest overwerken.

Was wel weer een superaflevering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Inderdaad, beginscene was denk ik bedoeld om te onderstrepen hoe "onschuldig" te allemaal begon. Leugentje tegen Skyler over overwerken en het gelijk goedmaken met een weekendje weg. "The lie that started all lies".

De details in de serie zijn ook zo geweldig, echt smullen. Die broek. _O-

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DmDvbup.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Tourniquet op 16-09-2013 21:45 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Ik denk dat die uitbarsting inderdaad juist dat kantel/keerpunt is. Walt is weer een normaal mens, maar je hebt nu ook meer het gevoel (althans, ik) dat je meer boos op 'm kan zijn voor al z'n bizarre acties. Ik heb nu ook meer te doen met de nabestaanden, Walt is nu meer een goede vriend die op basis van zijn fouten helaas zelfmoord zal plegen (of iig niet terugkeren naar zijn oude bestaan). Een mens. Ook al laat de flash forward uit een van de eerste afleveringen van ''t nieuwe seizoen iets anders denken..

Tevens vond ik 't punt dat Walt Jr (Of Flynn, zoals ie meteen werd genoemd deze aflevering) 't nu eindelijk kreeg te horen ook indrukwekkend. Hij was het enige 'grote' karakter wat nog niks wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Problem Dog (4/7)
Rabid Dog (12/5)
Stray Dog?
Afbeeldingslocatie: https://lh3.ggpht.com/-E31QY8_LoU4/UjZoC8kWeBI/AAAAAAAAwGo/SqgkR_MGj8M/s1600/1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Mooi ook dat er geen uitleg nodig is bij die rode auto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Ultimation schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:42:
[...]

_O- Molly.

Ik denk om te laten zien wat zich daar 5 jaar geleden afspeelde? Het verschil tussen toen en nu nog eens te laten zien. Hoe snel Walt Heisenberg is geworden.
Het zijn geen vijf jaar hè, maar nog net geen twee ;)
Het is niet zo dat elk seizoen een jaar vertegenwoordigt. Opeens viel me dit op toen Skyler zwanger was in die flashback naar seizoen 1 en toen er -terug in seizoen 5- werd gezegd dat Holly ongeveer achttien maanden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-09 21:56

Geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:50

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Niemand jesse zijn gezicht opgevallen?
Aan 1 kant heeft hij slaag gehad, abdere kant niet....
Referentie naar two-face?

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:07
Echt wat een verschrikkelijk goede aflevering! Damn....Heb met open mond zitten kijken!
Was het maar vast volgende week..

Mijn vermoeden: Walt maakt alle nazi's af met zijn M60.
Bevrijd Jesse, (Die heeft genoeg geleden en zijn lesje wel geleerd).
Hij neemt zelf de Ricin, laat het geld achter voor Skyler en kids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
1 ding is zeker.
Als wij het kunnen bedenken, dan gebeurt er wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:46

Phydomir

Dennis

Twylight schreef op maandag 16 september 2013 @ 21:51:
Mooi ook dat er geen uitleg nodig is bij die rode auto :P
Dat is het mooie van een serie als deze. Iedere scene heeft een doel. Ookal lijkt het soms niet zo, een paar afleveringen later besef je het pas.
Ik kan echt niet wachten op de laatste 2 afleveringen. Wat een bijzonder goede serie.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/adFokCQdUsMlszMWy9OcJLLF/medium.jpg
OZYMANDIAS

I met a traveller from an antique land
Who said: Two vast and trunkless legs of stone
Stand in the desert. Near them, on the sand,
Half sunk, a shattered visage lies, whose frown
And wrinkled lip, and sneer of cold command

Tell that its sculptor well those passions read
Which yet survive, stamped on these lifeless things,
The hand that mocked them and the heart that fed.
And on the pedestal these words appear:
"My name is Ozymandias, king of kings:
Look on my works, ye Mighty, and despair!"
Nothing beside remains. Round the decay
Of that colossal wreck, boundless and bare
The lone and level sands stretch far away
The central theme of "Ozymandias" is the inevitable decline of all leaders, and of the empires they build, however mighty in their own time
:)

Zulke dingen maakt heel die serie zo briljant.
5 jaar geleden, in de allereerste aflevering vliegt die broek van de RV af. 5 jaar later komen ze er nog op om die terug in beeld te laten komen en het ook nog eens te linken aan de titel / gedicht... En zo zit er in élke aflevering wel iets (of meerdere dingen). Briljant.

[ Voor 16% gewijzigd door DinX op 16-09-2013 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 10:55
[...]

Dat vond ik helemaal niet verrassend. Grappig genoeg heb ik, nu ik inmiddels iets meer dan een jaar vader ben, een wat andere blik op dit soort dingen. Toen dat meisje om haar moeder vroeg kreeg ik het ook even te kwaad. Zeker omdat je zag dat Walt zich toen realiseerde dat het "klaar" was en vervolgens (voor altijd?) afscheid van zijn dochter nam.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
posttoast schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:26:
[...]

Dat vond ik helemaal niet verrassend. Grappig genoeg heb ik, nu ik inmiddels iets meer dan een jaar vader ben, een wat andere blik op dit soort dingen. Toen dat meisje om haar moeder vroeg kreeg ik het ook even te kwaad. Zeker omdat je zag dat Walt zich toen realiseerde dat het "klaar" was en vervolgens (voor altijd?) afscheid van zijn dochter nam.
Ja kan ik wel mee eens zijn. Walt koos ervoor om voor het kind, in de minderheid te zijn en daarom dochtertje lief opgaf.

Wat ik meer bedoelde is dat hij het kind kón gaan gebruiken tegen haar. Zoals erboven al gezegd is, misschien werd Walt wat menselijker nadat het kind "mommy, mommy" bleef roepen. Anders, waarom heeft hij anders het kind meegenomen in eerste plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

Modest71 schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:40:
[...]

Ja kan ik wel mee eens zijn. Walt koos ervoor om voor het kind, in de minderheid te zijn en daarom dochtertje lief opgaf.

Wat ik meer bedoelde is dat hij het kind kón gaan gebruiken tegen haar. Zoals erboven al gezegd is, misschien werd Walt wat menselijker nadat het kind "mommy, mommy" bleef roepen. Anders, waarom heeft hij anders het kind meegenomen in eerste plaats.
Om er zeker van te zijn dat er nog politie aan te pas zou komen en dat die daar zouden blijven zodat hij dat telefoontje kon doen waar hij al de schuld op hem nam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
DinX schreef op maandag 16 september 2013 @ 22:41:
[...]

Om er zeker van te zijn dat er nog politie aan te pas zou komen en dat die daar zouden blijven zodat hij dat telefoontje kon doen waar hij al de schuld op hem nam.
Dat hij alle schuld op zich nam, ja ik kan er mee inkomen dat hij dat met opzet deed om de rest van de familie te beschermen. Maar, hij weet dat niet zeker en hij hoopt nu dat zij d'r mond dichthoudt na het telefoontje. Misschien dat daarom Molly snel afgegeven werd door Walt.

(roept zomaar iets :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:07
Het meisje heet Holly ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/2q1M0J2F3A3E1R2j3C3k/Schermafbeelding%202013-09-16%20om%2023.14.33.png

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste