Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:20

PBP

giganielsie schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:07:
Wat is er eigenlijk met Brock gebeurd? Die is toch niet dood gegaan?
Misschien bij zijn oma die we in eerdere episodes zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 20:16

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Erg fraai einde van deze magistrale serie :)

Wat mij alleen opviel:

Jack laat zich simpel manipuleren door Walt en haalt Jesse uit de kuil. Eigenlijk totaal onnodig, ook omdat ie Walt al gaat omleggen. Voor mij was dit duidelijk ietwat geforceerd, om Jesse bij de final showdown te betrekken.

Prachtmoment als Walt weer thuis is om afscheid te nemen van Skyler. Op het moment dat hij zegt dat ie het allemaal voor zichzelf heeft gedaan, ziet Skyler na al die tijd weer even de 'echte' Walt zoals hij vroeger was. Mooi moment.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter03
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-08-2024
Nyarlathotep schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 16:24:
Erg fraai einde van deze magistrale serie :)

Wat mij alleen opviel:

Jack laat zich simpel manipuleren door Walt en haalt Jesse uit de kuil. Eigenlijk totaal onnodig, ook omdat ie Walt al gaat omleggen. Voor mij was dit duidelijk ietwat geforceerd, om Jesse bij de final showdown te betrekken.

Prachtmoment als Walt weer thuis is om afscheid te nemen van Skyler. Op het moment dat hij zegt dat ie het allemaal voor zichzelf heeft gedaan, ziet Skyler na al die tijd weer even de 'echte' Walt zoals hij vroeger was. Mooi moment.
Mwa, ik zie dit toch iets anders. Jack leek er een trots op met wat hij met Jesse had gedaan. Zo van: kijk mijn slimme alternatief waardoor ik nu betere meth maak en dat ik zoveel macht heb. Zo raar was het niet dat Jesse uit de kuil gehaald werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 16:18
Reddit weet mij altijd te laten lachen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4iqlnG8TwMU1RYTmo7q7OEtJ/full.png

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:52
wouter03 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 17:00:
[...]

Mwa, ik zie dit toch iets anders. Jack leek er een trots op met wat hij met Jesse had gedaan. Zo van: kijk mijn slimme alternatief waardoor ik nu betere meth maak en dat ik zoveel macht heb. Zo raar was het niet dat Jesse uit de kuil gehaald werd.
ik vond het van jack ook wel geloofwaardig dat hij de staat van Jesse aan walt liet zien. Misschien dat ze net zo goed naar de loods hadden kunnen lopen mja, dit was minder moeite én goed voor het verhaal..

Maarja, die huell.... Die zal wel wat afgevallen zijn inmiddels :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10 15:00

MrSleeves

You'll thank me later.

Mooie serie; erg van genoten. En ik kan eigenlijk niet een andere serie opnoemen die ik zo heb gewaardeerd. Ik denk dat ik die DVD-barrel wel ga kopen (als tegenprestatie voor het gratis kijken).

En het einde: verrassend genoeg niet zo verrassend. De meeste wilde theorieën; ik hoopte ook op wat wraak v.w.b. Gray Matter. Die wraak kwam er voornamelijk door het zaaien van angst; geen probleem voor Heisenberg..

Goed doordacht, dat sommige dingen niet helemaal kloppen (zwak frame van M60 bv), stoor ik me niet zo aan. Plotholes vind ik storender (in deze aflevering was dat eigenlijk alleen met de politie en de Volvo in het begin: in de sneeuw moet je toch voetsporen zien. Maargoed, zelfs ook nog wel verklaarbaar)..

[ Voor 3% gewijzigd door MrSleeves op 01-10-2013 23:09 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
MrSleeves schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:09:

Goed doordacht, dat sommige dingen niet helemaal kloppen (zwak frame van M60 bv), stoor ik me niet zo aan. Plotholes vind ik storender (in deze aflevering was dat eigenlijk alleen met de politie en de Volvo in het begin: in de sneeuw moet je toch voetsporen zien. Maargoed, zelfs ook nog wel verklaarbaar)..
Maar kwam de politie auto niet van rechtsachter langs? Ofwel is walt niet aan de stoepkant ingestapt, dan klopt het wel weer.

[ Voor 27% gewijzigd door analogworm op 02-10-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Mja, kleine dingetjes... Ze hadden wat sneeuw van de ruit kunnen vegen om in de auto te kunnen kijken. En... had de deur aan de bestuurderskant niet sneeuwvrij moeten zijn omdat Walt de deur gebruikt?

Tenzij hij al langer in de auto zat, en deze (samen met de voetsporen) weer was ondergenseeuwd. Dan had de dienstdoende diender ( :P ) minder redenen om nauwkeuriger te kijken.

Ik kan zo gauw geen andere serie opnoemen waar zo veel op detail is gelet als bij Breaking Bad. Kleine dingetjes die vele afleveringen later weer terugkomen. Het lijkt echt alsof men niets is vergeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 16:04
Ik kan dit topic eindelijk weer es bekijken:) Vorige week even verborgen gezien ik de laatste 2 afleveringen bewaard heb voor gisterenavond. Ik moet zeggen dat het me eigenlijk een beetje tegenviel. Waar ik veel verassende dingen heb gezien in breaking bad, was de laatste aflevering wat minder verassend dat ik had verwacht. Het leek wel of ze even met een poetsdoekje over de serie gingen en alles even goed moesten maken. Inderdaad flink wat wilde theoriën gelezen, en eigenlijk is het gene gebeurd wat iedereen had verwacht.
Mooi gebracht, goed gefilmd, goed acteerwerk etc (zoals we inmiddels van breaking bad gewend zijn) maar iets onverwachts had wel gemogen.

Aan de andere kant ben ik blij en opgelucht. Walt heeft gekregen wat hij de laatste tijd verdient heeft. Zeker na hank en al het gezeik waar jesse doorheen is gegaan, daarnaast is jesse iig op vrije voeten (ik had wel graag gezien dat die jonge met een grote bult geld er vanoor ging...maar ok), walt heeft eindelijk iets goeds gezegd tegen skylar, hoe irritant ze ook kan zijn met tijden, heb wel het idee dat ze het verdiende om de waarheid uit walt te krijgen.

Al met al geen verkeerde avond (laatste 2 afleveringen dus) maar ik had iets spectaculairders verwacht:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Jongens asjeblieft, het is Skyler en niet Skylar :P

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Breaking_Bad_characters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Ik had graag gezien dat de regisseur van de Ozymandias aflevering de finale had gemaakt.. Vond toch dat er ineens een hoop eindjes nog aan elkaar geknoopt moeten worden.

Toch ook wel paar mooie momenten gezien. Vond de stilte in de kamer van Holly als hij afscheid neemt, en het kijken naar Flynn toch wel de mooiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Lampie schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 08:38:
Ik had graag gezien dat de regisseur van de Ozymandias aflevering de finale had gemaakt.. Vond toch dat er ineens een hoop eindjes nog aan elkaar geknoopt moeten worden..
Dex spoiler
spoiler:
Ja maar dan hadden we precies het Dexter einde.. Dexter alleen in een hutje, walt alleen in een hutje..

Ik vond het goed zo, gewoon sterk en een rond verhaal. Met zelfs in de laatste afleveringen een paar leuke twists. Zoals dat hij toegaf aan skyler dat hij het voor zichzelf deed, of dat Jesse walt kom doodschieten, het niet deed en toen met de auto nog twee kansen had. En vooral als het net rustig is na de shootout dat Jesse Todd vermoord als een extra highlight. Dat klopt helemaal in het verhaal vanaf het moment dat todd dat kind vermoordde bij de overval, dat trok Jesse al erg slecht..

al met al gaaf! Ik kijk nu al uit naar een nieuw vince gilligan verhaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 16:04
analogworm schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 08:54:
[...]

spoiler:
Ja maar dan hadden we precies het Dexter einde.. Dexter alleen in een hutje, walt alleen in een hutje..

Ik vond het goed zo, gewoon sterk en een rond verhaal. Met zelfs in de laatste afleveringen een paar leuke twists. Zoals dat hij toegaf aan skyler dat hij het voor zichzelf deed, of dat Jesse walt kom doodschieten, het niet deed en toen met de auto nog twee kansen had. En vooral als het net rustig is na de shootout dat Jesse Todd vermoord als een extra highlight. Dat klopt helemaal in het verhaal vanaf het moment dat todd dat kind vermoordde bij de overval, dat trok Jesse al erg slecht..

NOOOOOOOO GEEN DEXTER SPOILERS!!!^&*%^&$*@

Btw...excuus...skyler idd:( Voorheen me op zitten fokken over het verkeerd schrijven en het nu zelf doen is natuurlijk de grootste faal ooit:(

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Skylar zit bij mij dochter op school.. :D
Ze is 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:44
[...]

spoiler:
Ik vond het goed zo, gewoon sterk en een rond verhaal.
Met zelfs in de laatste afleveringen een paar leuke twists. Zoals dat hij toegaf aan skyler dat hij het voor zichzelf deed, of dat Jesse walt kom doodschieten, het niet deed en toen met de auto nog twee kansen had. En vooral als het net rustig is na de shootout dat Jesse Todd vermoord als een extra highlight. Dat klopt helemaal in het verhaal vanaf het moment dat todd dat kind vermoordde bij de overval, dat trok Jesse al erg slecht..

Seriously dude? 8)7 Spoiler het even flink voor diegene die Dexter nog niet afgekeken hebben (waaronder ik) :/

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Timocos schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:19:
[...]

Seriously dude? 8)7 Spoiler het even flink voor diegene die Dexter nog niet afgekeken hebben (waaronder ik) :/
Mijn excuus.. ik heb hem ook maar even onder spoiler tags gezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 18:09

DinX

Motormuis

"I Did It For Me. I Liked It. I Was Good At It. And I Was Really — I Was Alive"
En met deze uitspraak in gedachten nu de hele serie opnieuw bekijken :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
DinX schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:11:
[...]

Zullen we dat over een jaartje pas weer doen? als alle details uit ons brein zijn vervaagd en we weer verrast kunnen worden door de slimmigheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

... of hij wist wat Skyler moest horen en zei dat daarom zo. (Net als die opmerking dat hij blut was, zodat ze niet aan zijn geld zou denken als er opeens een donatie komt van Gray Matter).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

F_J_K schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:16:
[...]

... of hij wist wat Skyler moest horen en zei dat daarom zo. (Net als die opmerking dat hij blut was, zodat ze niet aan zijn geld zou denken als er opeens een donatie komt van Gray Matter).
Mja, ik denk beide :)

In het begin was het voor zijn familie (toen hij mooi uitgerekend had hoeveel hij nodig had). Maar toen spraken we over 7-800.000 dollar ofzo. Hij is uiteindelijk geëindigd op 80 miljoen dollar. Dat had geen bal meer met zijn familie te maken imho :)

Maar het is mooi dat hij het toegeeft uiteindelijk (en volgens mij niet gelogen). Het is de eerste keer dat hij zonder 1 of ander bullshitverhaal aankomt bij Skyler en je ziet ook dat ze het voor de eerste keer echt gelooft. Hierdoor hoeft ze meteen ook geen schuldgevoel meer te hebben nu het allemaal gedaan is.

Het is gewoon de ideale afsluiter, langs welke kant je het ook bekijkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:26
MrSleeves schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:09:
Goed doordacht, dat sommige dingen niet helemaal kloppen (zwak frame van M60 bv), stoor ik me niet zo aan..
Zwak frame? Was een raammechanisme van een autodeur. Die dingen knippen je vingers dr af als je de beveiliging er af haalt ;)

Bron: 2 jaar ervaring als autoruitschademonteur bij een welbekend bedrijf met irritante jingle.

[ Voor 14% gewijzigd door Melkunie op 02-10-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Mja, het werd hier al in het topic genoemd. Het leek ook eerder het mechanisme van een garagedeur en zag er nou niet heel sterk uit.

Overigens, Felina ging gewoon over de 10 miljoen kijkers heen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Melkunie schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:58:
[...]

Zwak frame? Was een raammechanisme van een autodeur. Die dingen knippen je vingers dr af als je de beveiliging er af haalt ;)

Bron: 2 jaar ervaring als autoruitschademonteur bij een welbekend bedrijf met irritante jingle.
Jij bent toch niet Paul ? ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:30
MrSleeves schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:05:
Mja, het werd hier al in het topic genoemd. Het leek ook eerder het mechanisme van een garagedeur en zag er nou niet heel sterk uit.

Overigens, Felina ging gewoon over de 10 miljoen kijkers heen..
Plus nog wel een paar miljoen die niet geregistreerd kijken (downloaden dus)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

[...]

Ik heb dat altijd al gedacht, want ze hebben wel vaker hints gegeven dat hij het puur voor zichzelf deed (bijv. het gevoel van macht of ontbreken daaraan) :)
F_J_K schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:16:
[...]

Op dat moment was hij toch ook echt blut? Ik had juist het gevoel dat het echt gemeend was bedoeld. Eindelijk weer eerlijk tegen Skyler.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Door zijn eerlijkheid had ik eigenlijk wel meer toenadering van Skyler verwacht. Ze had wel duidelijk door dat dit het afscheid was. Hij mocht natuurlijk zijn dochter nog zien, maar ik had toch wel een afscheidsknuffel verwacht na zoveel jaar huwelijk, ondanks de gebeurtenissen van de laatste twee jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
BtM909 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:13:
[...]

Ik heb dat altijd al gedacht, want ze hebben wel vaker hints gegeven dat hij het puur voor zichzelf deed (bijv. het gevoel van macht of ontbreken daaraan) :)
Dat was ook redelijk duidelijk, vooral na deze uitspraak
I'm not in the money business. I'm in the empire business.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Skating_vince schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:14:
Door zijn eerlijkheid had ik eigenlijk wel meer toenadering van Skyler verwacht. Ze had wel duidelijk door dat dit het afscheid was. Hij mocht natuurlijk zijn dochter nog zien, maar ik had toch wel een afscheidsknuffel verwacht na zoveel jaar huwelijk, ondanks de gebeurtenissen van de laatste twee jaar...
Dat zou ik te sentimenteel gevonden hebben. Nu benadrukte de afstand tussen skyler en walt juist de enorme schade die het gezin heeft ondervonden van zijn handelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
analogworm schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:17:
[...]

Dat zou ik te sentimenteel gevonden hebben. Nu benadrukte de afstand tussen skyler en walt juist de enorme schade die het gezin heeft ondervonden van zijn handelen
Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX

DinX

Motormuis

analogworm schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:17:
[...]

Eens. Je moet je als kijker eens écht in de huid van Skyler proberen verplaatsen en inbeelden wat voor shit je allemaal over je heen gehad hebt.
Al helemaal als je bedenkt hoe het had gelopen als Walt het geld van Elliott had aangenomen. Dan had hij gewoon z'n kankerbehandeling gedaan, en was het een doorsnee Amerikaans gezinnetje geweest.

[ Voor 18% gewijzigd door DinX op 02-10-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

[...]

Twists? Voor mij waren die dingen al duidelijk eigenlijk... De finale was hartstikke voorspelbaar eigenlijk...
Dexter spoiler / Dex/BB vergelijking:
spoiler:
dat was bij Dexter wel anders.. daar werd heel veel nadruk gelegd op emotioneel heftige dingen, iets dat het grote publiek niet altijd snapt en wat minder rond voelt als einde... In de Dexter-finale en de aflevering daarvoor zien we dat Dexter eindelijk een volledig rond emotioneel persoon wordt, en door de dood van Debra gelijk helemaal gebroken is, zo gebroken dat hij de noodzaak voelt om zich af te zonderen omdat hij volledig overtuigd is van dat hij de oorzaak is van al het slechts dat anderen overkomen is, terwijl hij wat mij betreft ook in de voorlaatste aflevering bewees dat dat niet meer zo is. Vond het nogal emotioneel dat hij Debra van life support haalde als een soort ultieme uiting van broederliefde, na zichzelf jarenlang telkens een beetje van haar afgeschermd te hebben. Bij Breaking Bad zijn juist de emotionele momenten de sterkste van de laatste aflevering, hoewel dit juist wel een einde is dat het grote publiek meer aanspreekt hadden een paar van die punten toch echt wat meer benadrukt mogen worden.

Er had wel wat meer nadruk mogen worden gelegd op emotie ipv op actie/schieten/dingen in de BB-finale dus :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
Ik was wel erg blij met mijn subwoofer in die schietscene *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Lampie schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 08:38:
Ik had graag gezien dat de regisseur van de Ozymandias aflevering de finale had gemaakt.. Vond toch dat er ineens een hoop eindjes nog aan elkaar geknoopt moeten worden.

Toch ook wel paar mooie momenten gezien. Vond de stilte in de kamer van Holly als hij afscheid neemt, en het kijken naar Flynn toch wel de mooiste.
Ik vond het wel goed zo. Ozymandias is inderdaad het hoogtepunt geweest van dit seizoen. Het instorten van alles en alles erna is simpelweg verhaaltje afmaken.

Om een vergelijking te trekken; In Harry potter is de 'finale' het gevecht tussen Voldemort en Potter. Maar daarna gaat het verhaal nog een hoofdstuk verder om alles af te ronden. De laatste twee afleveringen breaking bad waren dat hoofdstuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

[...]

[...]

Op dat moment was hij toch ook echt blut? Ik had juist het gevoel dat het echt gemeend was bedoeld. Eindelijk weer eerlijk tegen Skyler.
Ja, want nazi Jack en zijn trawanten hadden zijn geld. Het boeide Walt ook niet, want Jack kreeg de kogel. Zijn laatste geld was die stapel op de tafel van het Grey Matter duo, en dat zou bij zijn zoon terecht moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Toen hij eenmaal bij Skyler was, was hij inderdaad "blut".
Daarvoor heeft die echter nog enkele miljoenen gedropt bij Grey Matters welke voor zijn zoon (en ook haar) bestemd zijn.

Ik ga ervan uit dat hij het zei zodat ze niet zouden denken, wanneer FLynn 18 wordt, dat het het drugsgeld is van Walter.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorcerer8472 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:10:
[...]

Er had wel wat meer nadruk mogen worden gelegd op emotie ipv op actie/schieten/dingen in de BB-finale dus :)
Die emotie zat in het afscheid nemen van zijn familie. De aflevering waar Hank neergeschoten wordt, de aflevering waarin hij onderduikt en de laatste aflevering zie ik alledrie als onderdeel van één grote finale. Iemand hierboven zei al dat Ozymandias, Granite State en Felina alledrie een verschillend soort einde voor de serie vormen. Op volgorde: een stuk actie, een stuk drama en een stuk feelgood.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:07:
[...]

Toen hij eenmaal bij Skyler was, was hij inderdaad "blut".
Daarvoor heeft die echter nog enkele miljoenen gedropt bij Grey Matters welke voor zijn zoon (en ook haar) bestemd zijn.

Ik ga ervan uit dat hij het zei zodat ze niet zouden denken, wanneer FLynn 18 wordt, dat het het drugsgeld is van Walter.
Inderdaad. Walt is alleen eerlijk als het hem zo uitkomt. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Zamorano schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:09:
[...]

Inderdaad. Walt is alleen eerlijk als het hem zo uitkomt. 8)
Zoals zovelen van ons dus ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 10:49

Firesphere

Yoshis before Hoshis

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Grappig om te zien!
Toch vind ik die Vince praten als die vriend van Jesse (langere met zwarten haren) even de naam kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Skinny Pete

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Nee Badger :D

River Dance!
YouTube: Breaking Bad - Badger riverdance

[ Voor 28% gewijzigd door Famous op 02-10-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10 09:33

neanderthaler

Are friends electric?

Badger en Skinny Pete, voor al uw huurmoorden _O-

Afbeeldingslocatie: http://static.businessinsider.com/image/5248ebb56bb3f7eb6186fd7c/image.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door neanderthaler op 02-10-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik denk bij "die lange" meer aan Skinny Pete, hoewel inderdaad Badger groter is enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

neanderthaler schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:45:
[...]

Badger en Skinny Pete, voor al uw huurmoorden _O-

[afbeelding]
Het viel mij bij het kijken al op, maar die actrice kijkt op de verkeerde plek terwijl ze schrikt :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Firesphere schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:50:
[...]

Ik denk bij "die lange" meer aan Skinny Pete, hoewel inderdaad Badger groter is enzo.
Hebben we het haar wel eens gezien van Skinny Pete? Kan ik me niet herinneren in elk geval.

En ach, ik kwam door jou in elk geval op de naam!

Weet iemand waar je die "screensaver" van de TV kan krijgen?
Die leuk me leuk om naar te kijken als ik eens hoog zit :+

edit: link moet erbij natuurlijk! YouTube: Badger's awesome Star Trek script idea - from Breaking Bad Season 05 Episode 09

[ Voor 16% gewijzigd door Famous op 02-10-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:34

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1382942_336420846504304_1960706783_n.jpg

35.167068,-106.622067

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Weet je dat zeker ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Famous schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:58:
Weet iemand waar je die "screensaver" van de TV kan krijgen?
Die leuk me leuk om naar te kijken als ik eens hoog zit :+
1001 in 1 visualisatie plugin van vlc/winamp etc.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

studio waar een deel is opgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie zo 1-2-3 niet of 'ie al gemeld is, maar vind deze theorie over de laatste episode best aardig: http://www.sandiegoreader...e-lied-to-you-and-why-yo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:24:
Zie zo 1-2-3 niet of 'ie al gemeld is, maar vind deze theorie over de laatste episode best aardig: http://www.sandiegoreader...e-lied-to-you-and-why-yo/
And that final camera angle rising up overhead and looking down at Walt spread out and dying a “hero” who saved Jesse and the world from an evil even worse than his own…the shot is framed by overhead architecture that sure as hell looks like the outline of a car, with Walt reclined in the seat.
Ziet iemand dat?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LonF7QJ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Alle kanten opdraaien met een nekletsel is niet goed voor je |:(
Maar nee, ik zie de auto zelf niet, jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

dacht bij dat shot wel 'hee, de camper' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 00:24:
De theorie dat de laatste aflevering een droom zou zijn van walter vind ik eigenlijk alleen maar geloofwaardig omdat vince gilligan aangeeft heel geinspireerd te zijn door dat boek. Voor de rest vind ik de argumenten een beetje geneuzel hoor. En komt het opsommen van dit/dat.zus is niet realistisch op mij gewoon een beetje over als lopen graven naar onregelmatigheden en die enorm opblazen.

Maarja, het laatste shot deed mij inderdaad wel denken aan de camper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
En hij zegt Skylar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 13:53
De punten die die persoon aanhaalt kloppen ook gewoon niet... Walt is al wel eens eerder in de Nazi compound geweest bijvoorbeeld. Alle punten over Skyler en Marie zijn ook onzin, tuurlijk is Skyler gestressd aan het roken, vind je het gek voor een persoon die haar familie kapot heeft zien gaan en die ook nog eens vervolgd wordt door de overheid voor de daden van haar man. Marie zag er inderdaad anders uit (witte kleding, geen paars meer, en haar ander model), maar dat lijkt me een gevolg van de dood van Hank. Niets vreemds aan. Dat deze dingen een illusie van Walt zouden moeten zijn vind ik echt onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Uit het WTF-topic:
Afbeeldingslocatie: http://nos.nl/data/teletekst/gif/P122_01.gif?v=1380789845 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:56
Het bevat tenminste geen ricine

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Viccers schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:17:
De punten die die persoon aanhaalt kloppen ook gewoon niet... Walt is al wel eens eerder in de Nazi compound geweest bijvoorbeeld. Alle punten over Skyler en Marie zijn ook onzin, tuurlijk is Skyler gestressd aan het roken, vind je het gek voor een persoon die haar familie kapot heeft zien gaan en die ook nog eens vervolgd wordt door de overheid voor de daden van haar man. Marie zag er inderdaad anders uit (witte kleding, geen paars meer, en haar ander model), maar dat lijkt me een gevolg van de dood van Hank. Niets vreemds aan. Dat deze dingen een illusie van Walt zouden moeten zijn vind ik echt onzin.
Eens. En kom op, als je "Skylar" schrijft, heb je gewoon niet op zitten letten.
Toen Walt in de eerste scene in de auto zat, was hij in de veronderstelling dat Jesse dood was; misschien had hij een vermoeden, maar dat werd pas bevestigd door Skinny Pete en Badger.
En op dat moment wilde hij Jesse eerder uit de weg ruimen.

Verder in dat Nazi compound: Jesse werd betrapt door camera's, niet door patrouillerende Nazi's. En er stond er wel degelijk één bij de auto, maar die werd als eerste neergemaaid.
Uiteindelijk was het misschien wel het doel om ze allemaal af te maken, maar zou hij tevreden zijn met het grootste deel. In ieder geval de leiding, en die zit natuurlijk binnen.
En Jesse ophalen uit dat hol, had voor de schietpartij niet uitgemaakt; maar ze wilden gewoon hun macht bewijzen tegenover Walt.

Dus van dat verhaal geloof ik niet veel, dan had er nog wel een soort van hint ingezeten; een shot naar die auto ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
idd als hij in die auto gestorven zou zijn, had ik wel verwacht dat het voor de sleutel er iets anders uit zou zien dan erna.

Lijkt me dan logischer dat hij in de bar opgepakt zou zijn of onderweg naar de bar (bij het hek) dood zou zijn gegaan. (het perongeluk op tv zien van zn twee ex collegas van grey matters wordt dan nl ook een verdacht moment)

Gaat allemaal een beetje te ver dan.

[ Voor 5% gewijzigd door enchion op 03-10-2013 11:43 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
enchion schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:42:
idd als hij in die auto gestorven zou zijn, had ik wel verwacht dat het voor de sleutel er iets anders uit zou zien dan erna.
En de sleutel in de auto bewaren schijnt in afgezonderde plekken van de wereld helemaal niet ondenkbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
[...]

bull ! hij deed het voor zn familie, en als zn achterlijke vrouw nou eens dr man zou steunen dan was zou walt het ook niet altijd zo afreageren op jesse !

en hij heeft het alleen maar gezegd omdat dat is wat ze wou horen de eigenwijze snol !

in de laatste afleveringen had ik echt zin om de krukken van flynn af te pakken en hem en zn ma een paar tikken mee verkopen, stelletje goody goody 2 shoes ! bah ! :r

[ Voor 7% gewijzigd door fuqua op 03-10-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
fuqua schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:03:
[...]

bull ! hij deed het voor zn familie, en als zn achterlijke vrouw nou eens dr man zou steunen dan was zou walt het ook niet altijd zo afreageren op jesse !

en hij heeft het alleen maar gezegd omdat dat is wat ze wou horen de eigenwijze snol !

in de laatste afleveringen had ik echt zin om de krukken van flynn af te pakken en hem en zn ma een paar tikken mee verkopen, stelletje goody goody 2 shoes ! bah ! :r
In welke grot heb jij Breaking bad gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
analogworm schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:05:
[...]

In welke grot heb jij Breaking bad gekeken?
batcave... wat jij gaat me vertellen dat skyler gelijk heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
kom op, dat walt het niet voor zijn familie deed was eigenlijk al duidelijk toen hij ver over zijn winst van 8 ton heen ging. Het is alleen voor het eerst dat hij het voorzichzelf en anderen toegeeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
analogworm schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 13:13:
kom op, dat walt het niet voor zijn familie deed was eigenlijk al duidelijk toen hij ver over zijn winst van 8 ton heen ging. Het is alleen voor het eerst dat hij het voorzichzelf en anderen toegeeft..
ok true, he did get carried away, maar zat hij toen ook niet wat met zijn rug tegen de muur ? was hij toen niet met gus bezig ?

oh en ook al was hij toen daar gestopt, dan had hij skyler alsnog verloren dan had ze hem verlaten.

[ Voor 10% gewijzigd door fuqua op 03-10-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

analogworm schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:57:
[...]

En de sleutel in de auto bewaren schijnt in afgezonderde plekken van de wereld helemaal niet ondenkbaar te zijn.
En dat geldt ook voor de auto waar Jesse in stapt. Sleutels zaten waarschijnlijk in het contact aangezien niemand zo gek is om het te stelen van een omheinende Nazi hide out.

Overigens vond ik het wurgen door Jesse toch anders dan hoe Walt het deed. Allebei wurgen, maar daar houdt de gelijkenis ook op (ander materiaal, andere houding, ander motief).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 11:30
Ach, Flynn is wel één van de meest ondankbare karakters uit de serie. Dikke bak voor de deur vond ie geen probleem schijnbaar. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Als je op zoek bent naar een nieuwe serie om te volgen, dit ziet er veelbelovend uit: YouTube: Metástasis

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Senor Sjon schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:01:
Ach, Flynn is wel één van de meest ondankbare karakters uit de serie. Dikke bak voor de deur vond ie geen probleem schijnbaar. :P
nee precies, ipv te settelen voor een 2de hands auto moet meneer een vette bak hebben.. en gaat ie ook nog het opnemen voor zn dode oom die zn vader die toch al niet zo lang te leven heeft de bak in gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

IJzerlijm schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:06:
Als je op zoek bent naar een nieuwe serie om te volgen, dit ziet er veelbelovend uit: YouTube: Metástasis
Teh fuq, is een Spaanse versie van BB ?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

NMe schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:34:
[...]

Je coördinaten kloppen dan ook voor geen meter.

[afbeelding]
http://goo.gl/maps/kPYAi

Er zijn echt te weinig aanwijzingen om te zeggen dat het allemaal een fantasie is nadat hij daar in die auto zit. Ook zijn er in het hele seizoen flash-forwards naar deze aflevering (iets dat de hele serie lang al gebeurde, alleen vaak wat minder ver vooruit).

De opmerkingen over Flynn in de laatste posts hieronder getuigen vooral van het niet voldoende ontwikkeld inlevingsvermogen van de posters trouwens :+

[ Voor 29% gewijzigd door Sorcerer8472 op 03-10-2013 14:52 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 11:30
Het gaat om de hele serie. Daarin is ie meestal een redelijke pain in the ass for Walt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Afvalzak schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 14:44:
[...]

Teh fuq, is een Spaanse versie van BB ?
Ja in veel spaanse landen, zoals cuba, is het zo dat er vooral nagesynchroniseerde versies bekeken worden. Voor breaking bad dachten ze blijkbaar dat een spaanse remake wel de moeite waard zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-10 06:42
SPOILER ALERT < Waarschuwing voor diegene die het nog niet gezien hebben> Dit maal geen grap.. het betreffende plaatje / gif laat onder andere het einde zien...

spoiler:
Gifje van 9GAG Als het daadwerkelijk zo'n soort einde zou hebben, dan zou ik dat persoonlijk een beetje cliche en totaal geen waardig einde vinden voor de serie. Als dit het einde zou zijn. :/ Hoe denken jullie er over?

Maar wel mooi bedacht die gif :)

[ Voor 8% gewijzigd door MuVo op 03-10-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Iedereen in dit topic moet het al gezien hebben, anders ben je niet slim bezig :P
Maar zou best een kut einde zijn :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-10 21:34
De serie is afgelopen, als ze het einde niet willen weten zou ik afraden dit tlopic te lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
MuVo schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:46:
SPOILER ALERT < Waarschuwing voor diegene die het nog niet gezien hebben> Dit maal geen grap.. het betreffende plaatje / gif laat onder andere het einde zien...

spoiler:
Gifje van 9GAG Als het daadwerkelijk zo'n soort einde zou hebben, dan zou ik dat persoonlijk een beetje cliche en totaal geen waardig einde vinden voor de serie. Als dit het einde zou zijn. :/ Hoe denken jullie er over?

Maar wel mooi bedacht die gif :)
Best grappig bedacht die gif, zou wel zeer lame zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Laatst online: 06-10 15:15
Wil toch nog even Firesphere bedanken voor de geweldige afsluiting van Breaking bad!
Het was echt geweldig om de laatste aflevering op dat mega grote scherm te bekijken.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Graag gedaan :)

Ik vond het ook erg leuk :)

[ Voor 50% gewijzigd door Firesphere op 03-10-2013 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Net even de Pilot aflevering (S01E01) gezien. Wat tof zeg, er is veel veranderd gedurende de serie. Maar Walt is vanaf het begin een manipulator geweest. :)
Famous schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 01:40:
[...]

Alle kanten opdraaien met een nekletsel is niet goed voor je |:(
Maar nee, ik zie de auto zelf niet, jij wel?
Nee ik niet, heb geen idee wat ermee bedoeld wordt. Ik vind de theorie wel interessant, maar het schort aan _nogal_ wat punten. Het zou wel enorm tof zijn geweest als hints voor deze verhaallijn aanwezig waren geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
Het is lastig te zien op die screenshot omdat die vrij donker is, maar als je kijkt naar de ijzeren constructie die je ziet, zie je een rechthoek en met de apparatuur in de lengterichting aan de zijkanten opgesteld.
Sommigen zien er dan direct een camper in ;). Maar ik weet niet of ze soortgelijke topshot van de opengewerkte camper ooit eens hebben gedaan. Dan kan ik het me voorstellen dat er een link tussen zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Oke, maar dat zou niet aansluiten aan de plek waar hij dood zou zijn gegaan. De stelling is dat het verhaal in de Volvo net voor het vinden van de sleutels achter de zonneklep over moet zijn gegaan in Walt's droom staat. In dat geval zouden we er beter iets van de Volvo in terug moeten zien.

Dat er wordt gezegd dat alle karakters anders aanvoelen daar zie ik ook wel iets in. Daarbij wordt een groot deel van de finale enkel verhaald vanuit Walt's oogpunt. Op zich is dat logisch, omdat Walt er een einde aan gaat breien. Maar het is zeker anders in vergelijking met de voorgaande afleveringen. Zijn dodelijke schot wond in de zij opgelopen in het clubhuis kan namelijk overeen komen met een schotwond in de Volvo. Ik zie er nog niet voldoende aanwijzingen voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

http://www.vice.com/read/...-endings-for-breaking-bad

Zitten een paar vrij geniale tussen :P

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Laatst online: 26-09 13:53
Vond ze allemaal dikke onzin en niet echt grappig, maar dat zal wellicht aan mij liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Viccers schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:16:
Vond ze allemaal dikke onzin en niet echt grappig, maar dat zal wellicht aan mij liggen...
Eens. Wat pure garbage kunnen sommige mensen opschrijven.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ziet er uit als een hoax. Maar er is wel een imdb pagina, waar je ziet dat er een Walter Blanco in zit :D

Spaanse remake van Breaking Bad ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 12:57
Nyarlathotep schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:10:
Ziet er uit als een hoax. Maar er is wel een imdb pagina, waar je ziet dat er een Walter Blanco in zit :D

Spaanse remake van Breaking Bad ofzo?
Heb er al eerder iets over gelezen, dus is volgens mij gewoon een echte remake. Dacht dat het ergens uit Zuid-Amerika kwam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja is nu ook een trailer van http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=33430. Amerikaanse is goed genoeg zonde dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

La ciencia, puta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:19
Imanes, puta!

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Puta! Why you flinch!?

Ofzoiets :P

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imanes, perra!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
vraag mij inderdaad af of puta de bitch gaat worden van de Jesse in die spaanse versie. :P Ik weet niet of ik het wel wil zien, er zal vast ondertiteling voor gemaakt worden maar ik krijg er zo een bollywood gevoel bij.
Pagina: 1 ... 15 ... 20 Laatste