Punctuality is the politeness of kings
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Overigens: http://www.abqjournal.com.../it-provides-closure.html
Precies wat ik dacht. Dan kun je hem toch al niet meer serieus nemen...Jelte schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:08:
En hij zegt Skylar...
Ik snap 'm niet... Wat is de connectie met BB?
[ Voor 41% gewijzigd door Compizfox op 05-10-2013 00:13 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
SteviaCompizfox schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 00:07:
Ik snap 'm niet... Wat is de connectie met BB?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
High school science teacher David Layman and other members of the “Unofficial Breaking Bad Fan Tour” Facebook group, paid for the Walter White death notice that appears on 4A in today’s Albuquerque Journal.
“I’ve been a humongous ‘Breaking Bad’ fan since the beginning,” says Layman, who notes that he has a student named Jesse. “I was actually in the pilot, and putting the obit in the paper was fitting, because the series was based in Albuquerque and it provides some of us some closure.”
[ Voor 71% gewijzigd door sloth op 05-10-2013 15:05 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
De serie is afgelopen, dat is jammer. Maar dan altijd weer de drang bij mensen om de serie een soort mythische status te geven... Get on with your life!Oyster schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 14:28:
Oke, maar dat zou niet aansluiten aan de plek waar hij dood zou zijn gegaan. De stelling is dat het verhaal in de Volvo net voor het vinden van de sleutels achter de zonneklep over moet zijn gegaan in Walt's droom staat. In dat geval zouden we er beter iets van de Volvo in terug moeten zien.
Dat er wordt gezegd dat alle karakters anders aanvoelen daar zie ik ook wel iets in. Daarbij wordt een groot deel van de finale enkel verhaald vanuit Walt's oogpunt. Op zich is dat logisch, omdat Walt er een einde aan gaat breien. Maar het is zeker anders in vergelijking met de voorgaande afleveringen. Zijn dodelijke schot wond in de zij opgelopen in het clubhuis kan namelijk overeen komen met een schotwond in de Volvo. Ik zie er nog niet voldoende aanwijzingen voor.
Ik zie geen camper in die laatste scene. Daar is ook helemaal geen reden toe.
En dat het allemaal een droom zou zijn past niet in de serie.
Walt sterft midden tussen het kookgerei. Daar is het voor hem allemaal mee begonnen.
In de laatste scene ligt ie daar dan, alsof het nog steeds zijn imperium was. Dat was het niet meer, maar hij stond wel aan de wieg. That's it, toch?
En ook dat de hele aflevering geschoten is op de manier van dat verhaal van de Twilight Zone waar eerder aan gerefereerd werd. (die over die man ging die zijn gewenste einde zag terwijl hij nog aan de boom hing)
Maar dan geloof ik voor geen meter dat dat plot-twists zijn, maar alleen knipoogjes wat styling betreft (gewoon voor de lol) net als die broek die er nog lag toen hij met z`n tonnetje aan het rollen was.
How do you save a random generator ?
Je meent het:
[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 05-10-2013 22:57 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Om de vergelijking nog maar even met Dexter te maken: Hannah liep daar ook steeds rond zonder iets aan veranderd uiterlijk (volgens de schrijvers deden echte gezochten dat ook vaak niet; maar imho best dom).Senor Sjon schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 00:34:
Hoeveel criminelen zou jij herkennen? Walt zat al maanden ondergedoken en zag er al heel anders uit. Daarbij blijft dat niet zolang in het nieuws, net als hier. Dus zo raar is dat niet.
Dexter spoiler (1 na laatste aflevering):
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Dat ze later Andrea doodschoten vond ik helemaal te ver gaan. Iets teveel shock value halen in de laatste afleveringen imo. Goed, ze lieten zien dat die onschuldig uitziende Tod de grootste gewetenloze klootzak in de hele serie was, maar dat wisten we ook al toen hij dat kind neerschoot.
Ik vond het ook wel jammer dat Walt geen scheikunde gebruikte om de nazigang te doden. Al was die m60 killerkofferbak wel spectaculair natuurlijk
Ondanks dit toch een hele goede serie met bijzonder goed acteerwerk en een definitief einde. Ik kan me eigenlijk maar een slechte aflevering herinneren en dat was die met die vlieg in het lab.
[ Voor 7% gewijzigd door Goron op 07-10-2013 12:20 ]
Ze zitten al een redelijke tijd in de serie. Zij zijn ook degene die al die mensen in de gevangenis om laten leggen. Maar ze krijgen inderdaad pas vrij laat een belangrijkere rol.Goron schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:12:
Eindelijk de laatste paar afleveringen gezien. Kon er niet zo goed tegen hoe Hank doodging. Beste karakter uit de serie wordt vermoord door een stel lompe neonazis die nog maar net in de serie zitten. Beetje jammer, hij had meer verdiend.
Dat vond ik juist een geniaal stuk uit de serie. Ja het is vrij grof, maar het geeft echt precies aan hoe Tod in elkaar zit. Een totale psychopaat die totaal niet doorheeft hoe gruwelijk zijn daden zijn, waar de andere nazi's dat wel doorhebben.Dat ze later Andrea doodschoten vond ik helemaal te ver gaan. Iets teveel shock value halen in de laatste afleveringen imo. Goed, ze lieten zien dat die onschuldig uitziende Tod de grootste gewetenloze klootzak in de hele serie was, maar dat wisten we ook al toen hij dat kind neerschoot.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Goron schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:12:
Eindelijk de laatste paar afleveringen gezien. Kon er niet zo goed tegen hoe Hank doodging. Beste karakter uit de serie wordt vermoord door een stel lompe neonazis die nog maar net in de serie zitten. Beetje jammer, hij had meer verdiend.
Dat ze later Andrea doodschoten vond ik helemaal te ver gaan. Iets teveel shock value halen in de laatste afleveringen imo. Goed, ze lieten zien dat die onschuldig uitziende Tod de grootste gewetenloze klootzak in de hele serie was, maar dat wisten we ook al toen hij dat kind neerschoot.
Ik vond het ook wel jammer dat Walt geen scheikunde gebruikte om de nazigang te doden. Al was die m60 killerkofferbak wel spectaculair natuurlijk![]()
Ondanks dit toch een hele goede serie met bijzonder goed acteerwerk en een definitief einde. Ik kan me eigenlijk maar een slechte aflevering herinneren en dat was die met die vlieg in het lab.

Dat vind ik juist zo mooi aan zulke series. Het is grof, maar realistisch. In het dagelijks leven kan ook iedereen zomaar ineenkeer doodgaan, dus waarom niet in een serie/film.
Of bij Dexter seizoen 4:
[ Voor 12% gewijzigd door Ikkuh84 op 07-10-2013 12:33 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Is dat nog spoiler waardig?Timocos schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:30:
[...]
Of bij Dexter seizoen 4:spoiler:Als Dexter Rita dood vind in haar bad... Had wel zoiets van WTF, maar het paste bij de serie
Maargoed, da's wel het moment dat mijn vriendin roept: Wat een kutserie (om daarna natuurlijk uit te kijken naar de volgende aflevering).
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Och ik heb met open mond zitten kijken naar de s03e09 hoor, fantastisch. Maar de ene serie staat bekend om het afmaken van hoofdpersonen in een over-de-top grimmige fantasiewereld zonder moraal. Breaking bad is een semi-realistische serie in de moderne tijd met enige moraliteit. Vond de dood van Andrea niet nodig voor het verhaal en gewoon een beetje te hard en random.Timocos schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:30:
[...]
Het is een serie
Dan zou Game of Thrones al helemaal niks voor jou zijn
De dood van Andrea was juist wel nodig... Het was het breekpunt voor Jesse om hem 100% in het gareel te houden. Todd heeft Jesse zelfs gewaarschuwd dat als Jesse iets stoms doet Andrea dood zou gaan, en blijkbaar is Todd wel iemand die zich aan afspraken houdtGoron schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:39:
[...]
Och ik heb met open mond zitten kijken naar de s03e09 hoor, fantastisch. Maar de ene serie staat bekend om het afmaken van hoofdpersonen in een over-de-top grimmige fantasiewereld zonder moraal. Breaking bad is een semi-realistische serie in de moderne tijd met enige moraliteit. Vond de dood van Andrea niet nodig voor het verhaal en gewoon een beetje te hard en random.

Todd heeft ook een beetje een vreemde vorm van geweten.Timocos schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:42:
[...]
De dood van Andrea was juist wel nodig... Het was het breekpunt voor Jesse om hem 100% in het gareel te houden. Todd heeft Jesse zelfs gewaarschuwd dat als Jesse iets stoms doet Andrea dood zou gaan, en blijkbaar is Todd wel iemand die zich aan afspraken houdt
Hij neemt wel risico's om Jesse in leven te houden. Maar onschuldige vrouwen of kinderen vermoorden is geen enkel probleem.
Hmm ik moet GoT toch maar eens gaan kijken danGoron schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:54:
Zit trouwens even te denken hoe de schrijver van Game of Thrones Breaking Bad had laten aflopen. Was waarschijnlijk geeindigd met Jesse voor eeuwig een kookslaaf aan een ketting, Walt die een rochelende dood sterft in een blokhut terwijl zijn familie hem haat en hij zijn zuurverdiende geld opstookt voor warmte, Saul die verraden wordt door Huell, Skyler die uitglijd in de badkamer met de baby in haar handen en Walter Jr die met zijn dikke bak een groep schoolkinderen kreupel rijdt. Oh en die zenuwachtige duitse zakenvrouw zou gewoon alleen maar machtiger zijn geworden.
Dat was trouwens ook wel een heel klein beetje jammer aan de series finale: die gang zat er pas sindskort in, maar dat was wel de grote geniale endgame van Walt.Goron schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:12:
Ik vond het ook wel jammer dat Walt geen scheikunde gebruikte om de nazigang te doden. Al was die m60 killerkofferbak wel spectaculair natuurlijk![]()
Was mooier geweest als Gus Fring nog had geleefd en Walt hem en z'n henchmen had moeten afmaken, of iets in die trant...
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
YouTube: Breaking Bad || The Reign of Heisenberg
Ja, dat had dus niet z'n einde moeten zijn, bedoel ikTimocos schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:34:
Ik vond juist het einde van Gus slecht gedaan/onrealistisch. Dat ie na die explosie nog een stuk kan lopen en een deel van zijn gezicht mist, en dan pas inelkaar stort. Verder was Gus zeker wel een tof personage.
Die gasten in die Mexicaanse villa waren ook betere bad guys geweest voor de finale trouwens!
Tja, Gus was al dood en hij was de ultieme intelligente druglord die aan Walt gewaagd was. Als je dan in het laatste seizoen dan weer zo'n zelfde type eindbaas introduceerd is het toch wel een beetje herhaling.Sorcerer8472 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:31:
[...]
Dat was trouwens ook wel een heel klein beetje jammer aan de series finale: die gang zat er pas sindskort in, maar dat was wel de grote geniale endgame van Walt.
Was mooier geweest als Gus Fring nog had geleefd en Walt hem en z'n henchmen had moeten afmaken, of iets in die trant...
Vind de keuze van de Nazi's juist wel goed. Walt's succes is gebaseerd op zijn intelligentie en manupulatie van andere mensen om hem heen. De Nazi's zijn juist onmoralistische, losgeslagen honden die niet luisteren (ze komen toch Walt redden van Hank) en uiteindelijk dus niet te controleren zijn door Walt. Dat is dus uiteindelijk zijn downfall geweest.
Als Gus Fring niet was uitgeschakeld was Walt niet geweest waar hij nu was, dus dat soort verzinsels vind ik een beetje onzinnig (nofi).Sorcerer8472 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 13:31:
[...]
Dat was trouwens ook wel een heel klein beetje jammer aan de series finale: die gang zat er pas sindskort in, maar dat was wel de grote geniale endgame van Walt.

Zelf vorige week begonnen aan het 2e deel van S5 van breaking bad en gisterenavond uitgekeken. Serie einde was deftig, mooi alle losse eindjes opgeknoopt. Wel een beetje een onvoldaan gevoel, kan natuurlijk ook gewoon het lege gevoel zijn waarmee je blijft zitten wanneer een topserie gedaan is.
Sowieso 1 van de beste series die ik ooit gezien heb, geen slechte afleveringen gezien. Geen herhalende afleveringen of concepten (hallo dexter). Geen extra seizoenen om nog geld binnen te harken maar.
Overigens had ik al een vermoeden hoe het ging eindigen (althans een stuk) vanaf het begin van de aflevering. Wanneer hij in die ingesneeuwde wagen zit, speelt er een liedje. "Maybe tomorrow a bullet may find me. Tonight nothing's worse than this pain in my heart."
Overigens nog een leuke:

[ Voor 18% gewijzigd door 4bit op 07-10-2013 14:34 ]
I'll do what I can, but expect very little.
Ik blijf erbij dat die aflevering met het vangen van die vlieg een echte klassieke filler was4bit schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:31:
Sowieso 1 van de beste series die ik ooit gezien heb, geen slechte afleveringen gezien.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dat liedje was 'El Paso' van Marty Robbins, gaat btw over ene Felina (niet geheel toevallig de naam van de laatste aflevering)...4bit schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:31:
....
Overigens had ik al een vermoeden hoe het ging eindigen (althans een stuk) vanaf het begin van de aflevering. Wanneer hij in die ingesneeuwde wagen zit, speelt er een liedje. "Maybe tomorrow a bullet may find me. Tonight nothing's worse than this pain in my heart."
Zoiets wel ja: http://breakingbad.wikia.com/wiki/FlyBtM909 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:40:
[...]
Ik blijf erbij dat die aflevering met het vangen van die vlieg een echte klassieke filler was
"Bottle episode"..
Maar desondanks geen slechte aflevering.
Fly was juist geweldig. Ja het mag misschien een filler geweest zijn qua locatie / personeel / kosten. Maar voor mij was het zeker meer dan gewoon een nietszeggende filler. Het is van hetzelfde kaliber als die eetscene met Walt / Jesse / Skyler met 10 minuten screentime. Het had ontzettend veel korter gekund maar in het groter geheel van de series past het perfect. Als een losstaande episode is het inderdaad een beetje meh.BtM909 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:40:
[...]
Ik blijf erbij dat die aflevering met het vangen van die vlieg een echte klassieke filler was
Die aflevering met die vlieg vond ik best vermakelijk ja, maar die dinerscène was dan wel weer extreem meh.Teckna schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:43:
[...]
Fly was juist geweldig. Ja het mag misschien een filler geweest zijn qua locatie / personeel / kosten. Maar voor mij was het zeker meer dan gewoon een nietszeggende filler. Het is van hetzelfde kaliber als die eetscene met Walt / Jesse / Skyler met 10 minuten screentime. Het had ontzettend veel korter gekund maar in het groter geheel van de series past het perfect. Als een losstaande episode is het inderdaad een beetje meh.
Spin offs reken ik hier niet bij, breaking bad is finito. Mooi afgewerkt, het verhaal van Walter White is verteld. Of "Better call Saul" iets deftigs gaat worden valt nog af te wachten, maar op zijn slechts is dat gewoon seizoen 9 van scrubs. Voor mijn part maken ze een spin off die zich alleen afspeelt aan de ontbijttafel met Flynn. ;-)himlims_ schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:47:
[...]
komt toch een spin-off "Better Call Sall"?
En Fly episode was een vreemde eend in de bijt. Maar nog steeds te pruimen voor mij. De aflevering was gewoon, anders. Het is zoals de droom episode in Sopranos, je bent er fan van of niet.
En Huell is nog steeds aan het wachten.

[ Voor 1% gewijzigd door 4bit op 07-10-2013 15:55 . Reden: tag foutje ]
De enige aflevering van Lost die ook echt 100% bottle was (meer dan elke andere aflevering van de serie, die voor driekwart uit bottle episodes bestond, en waarvan de niet-bottle-episodes voor minimaal 25% ook uit bottle-content bestonden), vond ik ook één van de beste afleveringen van Lost ooit. Fly was niet zo heel geweldig ofzo maar ik vond het wel een mooie aflevering en mooie rustige afwisseling met de rest!MrSleeves schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:17:
[...]
Zoiets wel ja: http://breakingbad.wikia.com/wiki/Fly
"Bottle episode"..
Maar desondanks geen slechte aflevering.
http://www.ign.com/articles/2007/03/29/lost-exposa-review (S03E14, Exposé)
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Denk het niet aangezien ze hadden gezegd dat het een prequel zou worden van Breaking Bad.BeefHazard schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:58:
Ben ik de enige die vrij zeker weet dat Saul Huell gaat opzoeken in Better Call Saul en dat dat de rode draad van die serie gaat worden?
Zou ik heel knap vinden, voor een prequel.BeefHazard schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:58:
Ben ik de enige die vrij zeker weet dat Saul Huell gaat opzoeken in Better Call Saul en dat dat de rode draad van die serie gaat worden?
Al zou het best eens kunnen dat hij Huell voor het eerst ontmoet in die serie.
Waarschijnlijk wordt Better Call Saul een prequel op BrBa, waarin Saul Walter nog nooit heeft ontmoet.
Edit: Spuit 11

[ Voor 3% gewijzigd door Viccers op 07-10-2013 16:00 ]
Wel leuk, want Saul was op zich toch al grappig en van Mr. Show weten we dat die acteur nog wel meer in z'n mars heeft (al zal het niet ieders ding zijn).Teckna schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:04:
Het wordt ook een prequel en Vince Gilligan heeft gezegd dat waar Breaking Bad misschien 80% drama en 20% comedy is Better call Saul 80% humor en 20% drama zal zijn. Een heel ander soort serie dus met dezelfde acteurs.
In principe alleen Saul en waarschijnlijk Gus. De rest niet, of misschien z'n secretaresse.Teckna schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:04:
Het wordt ook een prequel en Vince Gilligan heeft gezegd dat waar Breaking Bad misschien 80% drama en 20% comedy is Better call Saul 80% humor en 20% drama zal zijn. Een heel ander soort serie dus met dezelfde acteurs.
en Mike en Huell.MrSleeves schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:32:
[...]
In principe alleen Saul en waarschijnlijk Gus. De rest niet, of misschien z'n secretaresse.
/▌
Is dat bevestigd? Huell lijkt me heel onwaarschijnlijk, aangezien hij pas in seizoen 4 (of 5?) in beeld is gekomen.
/▌
Nog wel een hoop vragen,
- wat gebeurd er met Skyler, wordt ze vrij gesproken?
- Krijgen de kinderen het geld
- Gaat Jesse terug naar Brock?
- Vinden ze Hank
- Wat gebeurd er met Huel/Saul
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik vind dat eerlijk gezegd geen interessante vragen:Gynnad schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:09:
Wat een geweldige serie! 1.5 maand over gedaan, maar het was geweldig..
Nog wel een hoop vragen,
- wat gebeurd er met Skyler, wordt ze vrij gesproken?
- Krijgen de kinderen het geld
- Gaat Jesse terug naar Brock?
- Vinden ze Hank
- Wat gebeurd er met Huel/Saul
- Skyler zal waarschijnlijk vrijgesproken worden (zie telefoontje)
- Jesse zal voor Brock zorgen
- Hank vinden ze ja want hij heeft de coordinaten gegeven
- Saul krijgt zijn eigen serie
3 al volgens mij, maar dat hij niet in beeld kwam wil niet zeggen dat hij er niet al was. Daar is vast wel een mouw aan te passen.MrSleeves schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 18:17:
[...]
Is dat bevestigd? Huell lijkt me heel onwaarschijnlijk, aangezien hij pas in seizoen 4 (of 5?) in beeld is gekomen.
Mike kennen ze vooral via Gus.Marzman schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 22:10:
Ik had er een vraagteken achter moeten zetten, Mike vind ik dat er wel in moet want die kennen ze via Saul.
Ook zijn 2 vooraanstaande DEA agenten dood nadat ze met Jesse waren, genoeg voor een klopjacht op Jesse lijkt me.
Maar daar is geen bewijs voor, of ze moeten die DVD weer terug vinden bij de Nazi's. Natuurlijk kan Marie dat ook verklaren, maar dan is het woord tegen woord.mitch187 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:28:
Ook zijn 2 vooraanstaande DEA agenten dood nadat ze met Jesse waren, genoeg voor een klopjacht op Jesse lijkt me.
Skyler zal sowieso wel vrijgesproken worden want zelfs tegen walt is erg weinig bewijs, dus laat staan bewijs die Skyler daar bij betrekt. Ze werd wel onder druk gezet, en alle bezittingen zijn afgepakt omdat die mogelijk met crimineel geld aangeschaft zijn.
[ Voor 35% gewijzigd door Woy op 08-10-2013 07:57 ]
Waarschijnlijk wel ja, maar daarbij is het overduidelijk dat die met crimineel geld is aangeschaft, dus die kan ze sowieso niet houden.Afvalzak schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:01:
Volgens mij had ze van de Carwash alleen al prima kunnen leven
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Walt gebruikte nog steeds "science". Ik denk niet dat veel mensen even een robot kunnen bouwen.CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:36:
Ik miste de scheikunde in de laatste aflevering. Ik verwachtte dat Jessie het licht zou zien en zou ontsnappen met behulp van de scheikunde die hij de afgelopen jaren heeft geleerd. Ook van Walt had ik een meer scheikundige oplossing verwacht dan "schiet alles kapot".
Ze kennen Gus toch via Mike?
Nou zo'n ding zou ik niet een complexe robot willen noemen. Dan is alles van Knex of technisch lego ook een robotNMe schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:56:
[...]
Walt gebruikte nog steeds "science". Ik denk niet dat veel mensen even een robot kunnen bouwen.Tegelijkertijd begrijp ik ook niet waarom Walt dat dan wel kan, want elektrotechniek en scheikunde zijn nogal twee verschillende dingen.
[ Voor 62% gewijzigd door JvS op 08-10-2013 19:08 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Nou je het zegt, inderdaad. Ik was alweer vergeten dat Mike er eerder in zat dan Gus.
Nouja, hij liet hem wel even werken op de afstandsbediening van zijn alarm en ook het mechanische stukje is niet per se simpel omdat je een goeie draaihoek wil hebben en de trekker bovendien over wil halen op zo'n manier dat het ding niet losschiet door de (substantiële) terugslag en de lompheid van de robot zelf.JvS schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 19:06:
[...]
Nou zo'n ding zou ik niet een complexe robot willen noemen. Dan is alles van Knex of technisch lego ook een robot. Om zo'n ding te maken moet je gewoon wat technisch inzicht hebben en vrij basic kennis van electra (niet eens echt electronica).
Nou betwijfel ik sowieso dat de terugslag van een wapen dat door muren heen kan schieten verdragen kan worden door een simpel garagedeurmotortje maar goed, het is een serie.
[ Voor 65% gewijzigd door NMe op 08-10-2013 19:11 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Ik wil nog steeds dat Mythbusters het magneten verhaal gaat checkenBtM909 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:04:
Ach, het is wachten op Mythbusters: the final Breaking Bad episode
Walt heeft wel eindelijk zijn ricin kunnen gebruiken.CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:36:
Ik miste de scheikunde in de laatste aflevering. Ik verwachtte dat Jessie het licht zou zien en zou ontsnappen met behulp van de scheikunde die hij de afgelopen jaren heeft geleerd. Ook van Walt had ik een meer scheikundige oplossing verwacht dan "schiet alles kapot".
Ik had eerlijk gezegd ook wel wat meer gehoopt op een soort kettingreactie. Puzzelstukjes die in de loop van de aflevering gelegd worden, en dan in de laatste 10 minuten valt als mooi in de plooien.
Zeker als ze het resultaat moeten gaan repliceren..Teckna schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 20:25:
[...]
Ik wil nog steeds dat Mythbusters het magneten verhaal gaat checkenIk weet de uitkomst al maar het lijkt me gewoon gaaf
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Dat gevoel heb ik nu sowieso alLeo1010 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 09:51:
Ik vind het eigenlijk wel goed dat ze niet met een grote klap eindigen. Dat laat de kijker alleen maar met zo'n "ik wil MEEERRRR" gevoel zitten.
Sharif Wody Betch! --Sharif on tweaker.nut
Vond bij de eerste 2-3 seizoenen dat crimineel gedrag wel een beetje werdt verheerlijkt maar de realiteit is maar al te goed naar voren gekomen in de verdere seizoenen. echt een dikke 10.
Waarom zou je willen skippen in deze serie??toeschouwer schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:29:
prachtige serie, in een anderhalf week alles gezien , wat heb ik een spijt dat ik bij de eerste 4 seizoenen best veel heb zitten skippen.
Vond bij de eerste 2-3 seizoenen dat crimineel gedrag wel een beetje werdt verheerlijkt maar de realiteit is maar al te goed naar voren gekomen in de verdere seizoenen. echt een dikke 10.
dude - powerdisking.. you're doing it wrongtoeschouwer schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:29:
eerste 4 seizoenen best veel heb zitten skippen.

//edit - semi-nuttige toegoeving om post te rechtvaardigen

[ Voor 32% gewijzigd door himlims_ op 14-10-2013 19:35 ]
Dear Mister Cranston.
I wanted to write you this email – so I am contacting you through Jeremy Barber – I take it we are both represented by UTA . Great agency.
I’ve just finished a marathon of watching “BREAKING BAD” – from episode one of the First Season – to the last eight episodes of the Sixth Season. (I downloaded the last season on AMAZON) A total of two weeks (addictive) viewing.
I have never watched anything like it. Brilliant!
Your performance as Walter White was the best acting I have seen – ever.
I know there is so much smoke blowing and sickening bullshit in this business, and I’ve sort of lost belief in anything really.
But this work of yours is spectacular – absolutely stunning. What is extraordinary, is the sheer power of everyone in the entire production. What was it? Five or six years in the making? How the producers (yourself being one of them), the writers, directors, cinematographers…. every department – casting etc. managed to keep the discipline and control from beginning to the end is (that over used word) awesome.
From what started as a black comedy, descended into a labyrinth of blood, destruction and hell. It was like a great Jacobean, Shakespearian or Greek Tragedy.
If you ever get a chance to – would you pass on my admiration to everyone – Anna Gunn, Dean Norris, Aaron Paul, Betsy Brandt, R.J. Mitte, Bob Odenkirk, Jonathan Banks, Steven Michael Quezada – everyone – everyone gave master classes of performance … The list is endless.
Thank you. That kind of work/artistry is rare, and when, once in a while, it occurs, as in this epic work, it restores confidence.
You and all the cast are the best actors I’ve ever seen.
That may sound like a good lung full of smoke blowing. But it is not. It’s almost midnight out here in Malibu, and I felt compelled to write this email.
Congratulations and my deepest respect. You are truly a great, great actor.
Best regards
Tony Hopkins.
"Be brave, don't shave"
Waarom sowieso bij een serie afleveringen skippen? Als ik een serie saai begin te vinden ga ik of gewoon doorkijken (als ik heb gelezen dat het later weer beter wordt) of ik stop er gewoon mee. Maar afleveringen skippen? Neh, nooit gedaan. Zelfde als in een film doorspoelen omdat er saaie stukken in zitten.Fire69 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:17:
[...]
Waarom zou je willen skippen in deze serie??
Hoe weet je überhaupt dat iets "saai" is als je het niet eens gezien hebt?Timocos schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:04:
[...]
Waarom sowieso bij een serie afleveringen skippen? Als ik een serie saai begin te vinden ga ik of gewoon doorkijken (als ik heb gelezen dat het later weer beter wordt) of ik stop er gewoon mee. Maar afleveringen skippen? Neh, nooit gedaan. Zelfde als in een film doorspoelen omdat er saaie stukken in zitten.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ik heb ook nog nooit geskipt. Sterker nog, ik heb zelfs pas één keer een film afgezet omdat hij gewoon te slecht was om verder te kijken. Ik ben altijd bang dat ik net dat ene dingetje mis dat de film of serie dan weer wél de moeite waard maakt.Timocos schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:04:
[...]
Waarom sowieso bij een serie afleveringen skippen? Als ik een serie saai begin te vinden ga ik of gewoon doorkijken (als ik heb gelezen dat het later weer beter wordt) of ik stop er gewoon mee. Maar afleveringen skippen? Neh, nooit gedaan. Zelfde als in een film doorspoelen omdat er saaie stukken in zitten.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Bedoelde als een scene saai is die op dat moment bezig is.Siempie schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:13:
[...]
Hoe weet je überhaupt dat iets "saai" is als je het niet eens gezien hebt?
Een vriend van me ook toen we film aan het kijken waren: 'meh, gebeurd niet veel, zullen we scene vooruit spoelen'

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Precies! Bij series zoals deze, spoel ik eerder terug of her kijk ik de afleveringen dan dat ik stukjes zou skippen...Safaci schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:01:
Zulke mensen begrijpen/weten niet hoe een film of serie bekeken moet worden. Dan kun je net zo goed Youtube filmpjes gaan bekijken. En skippen door Breaking Bad? Ik kan maar als volgt reageren: wegwezen uit dit topic!
"Be brave, don't shave"
/▌
Zelfs Anthony Hopkins vond dat breaking bad 6 seizoenen had ipv 5
Baal dat ik er doorheen ben, nu is het wachten op nieuwe afleveringen van Game of Thrones.
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Gilligan is so obsessed with the colors of the show’s characters, that he apparently tracks their progress by what colors they’re wearing. “For instance in the pilot, it was intentional that Walt start off very beige and khaki-ish, very milquetoast, and he would progress through that one hour of television to green and thus show his process of evolution as a character,” he told GQ.
“We started to do that in macrocosm throughout particular series: we’d start Walt for example one year in red and take him to black. The one character we did not do that with was Marie, who stayed very consistent in her colour palette: she would always wear purple, to the extent of being quite monomaniacal about it. But there’s quite a number of man hours spent discussing colour usage, and assigning colours to different characters and thinking in those terms.”
Veel plezier met je trip naar Belize.BtM909 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:43:
Ik keek alleen de previews: da's genoeg voor deze flutserie
Daar stuurt Saul je naartoe. Je kunt er gaaf duiken, schijnt.