Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
burgt schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:11:
de 3e aflevering was al beter (zie dat dat ook ene andere schrijver is) ik kijk het nog wel even aan. ;)
Ik vond heel eerlijk het eerste seizoen af en toe ook even doorbijten. Vond het vrij irritant dat de Doctor niks uitlegt maar wel regelmatig over de flip ging tegen Rose. Tweede seizoen was ik eigenlijk pas verkocht. Raadt je wel aan om verder te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

RobbertDs1 schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:17:
Ook krijg je in seizoen 1 al een voorproefje van de nieuwe hoofd schrijver. (steven moffat, aflevering 9)
En aflevering 10. Aflevering 9 en 10 waren ook de betere, zoniet de beste, afleveringen van het eerste seizoen, trouwens.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mindcrash schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:55:
[...]

En aflevering 10. Aflevering 9 en 10 waren ook de betere, zoniet de beste, afleveringen van het eerste seizoen, trouwens.
Ja, dat waren de eerste ( imo ) echt spannende afleveringen, Empty child .... "R u my mommy ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Megajr schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:46:
[...]

Ik vond heel eerlijk het eerste seizoen af en toe ook even doorbijten. Vond het vrij irritant dat de Doctor niks uitlegt maar wel regelmatig over de flip ging tegen Rose. Tweede seizoen was ik eigenlijk pas verkocht. Raadt je wel aan om verder te kijken!
Was ook meer een soort geschiedenis les ;-) Vond het gewoon heel leuk om het originele te zien en dat met nu te vergelijken. Totaal anders geworden maar toch nog heel herkenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Megajr schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:46:
[...]

Gelukkig past het goed. Die doctor komt net uit de Time War, totaal gesloopt door alles daar. Natuurlijk gaat hij niet vrolijk zijn.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
corset schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:52:
[...]

Gelukkig past het goed. Die doctor komt net uit de Time War, totaal gesloopt door alles daar. Natuurlijk gaat hij niet vrolijk zijn.
Tuurlijk, er zijn omstandigheden voor. Persoonlijk was dat een irritatie puntje en ik gaf dat aan. Niet meer, niet minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Megajr schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:34:
[...]

Tuurlijk, er zijn omstandigheden voor. Persoonlijk was dat een irritatie puntje en ik gaf dat aan. Niet meer, niet minder :)
Kan het goed begrijpen hoor. Was ook niet als kritiek bedoelt, sorry als het zo overkwam :)

Ik ben zelf wat meer van 9, of capaldi. Geef mij maar de wat donkere kant, dat over vrolijke van Tennant en Smith (hoewel ze allebei goede afleveringen hadden) vond ik niet echt werken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Megajr
corset schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:52:
[...]

Kan het goed begrijpen hoor. Was ook niet als kritiek bedoelt, sorry als het zo overkwam :)

Ik ben zelf wat meer van 9, of capaldi. Geef mij maar de wat donkere kant, dat over vrolijke van Tennant en Smith (hoewel ze allebei goede afleveringen hadden) vond ik niet echt werken.
Ik snap dat het niet als kritiek bedoelt was en ik snap je punt ook zeker. Maar het gehalte 'Ik leg niks uit maar wordt wel heel boos als je iets doet waar ik niks over gezegd heb' lag voor mij wat te hoog. Dat dat komt doordat hij een oorlogstrauma te verwerken heeft snap ik ook en het is ook best redelijk.

Ik vond alleen dat het met Tennant wel een stuk beter ging persoonlijk. Al had hij echt heel veel vrolijke afleveringen. Smith vond ik zeker een stuk meer donkere verhaallijnen hebben. Denk aan het overkoepelende verhaal van de cracks in time, River Song, the silence, a town called christmas. Dat waren best duistere afleveringen/verhaallijnen.

Voor mij is dat persoonlijk ook de juiste mix denk ik. Donkere verhaallijnen afgewisseld met wat eigenaardige trekken van de Doctor en Tennant had die mix ook wel maar Smith was echt de beste. Capaldi lijkt die mix nu ook gevonden te hebben en ik kan niet wachten op meer!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Mijn persoonlijke favoriet blijft toch echt wel Tennant (Al moet ik zeggen dat Capaldi een goede second begint te worden). Tennant had voor mijn smaak echt die juiste balans tussen koud en duister en de nodige timey wimey-humor.

Smith was voor mij (als Doctor) te vrolijk en 'Quirky'. De Smith verhaallijnen waren leuk en zat genoeg serieus en duister in (zoals hierboven genoemd), maar de Doctor zelf was me te vrolijk (Een van de weinige eps die ik echt geweldig vond was toen Smith op Stonehenge stond en even heel het universum uitdaagde).

Capaldi, oh capaldi toch. Het eerste moment dat ze Capaldi in beeld brachten dacht ik 'Oh fck yeah, een oude doc? Dat belooft goed te worden' .. Echter vond ik het vorige seizoen in zijn geheel wat magertjes en jammer. Dit seizoen is er echter een switch en zet Capaldi ineens een veel leukere doctor neer. Momenteel staat Capaldi nog wel boven Smith voor mij. Als ze echter dit momentum en toon aan kunnen houden weet ik zeker dat hij bijna op Tennant niveau zit voor mij.

Waar ik dit seizoen vooral van ben gaan kijken is The Master (Missy blijf ik maar n 'meh' naam vinden. Het is The Master, klaar :P). Missy's portrayal van The Master leek dit seizoen veel meer op de duistere en evil master die ik ken uit de classics en de film (Dan wel met de nodige vrolijke gestoordheid erdoorheen). Ik was een enorme fan van de vorige Master. Missy vond ik vorig seizoen tegen vallen, maar dat is echt goed bijgetrokken dit seizoen.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• corset
Missy > Master van "The drums" afleveringen. Dze darkness, gestoordheid, heerlijk.

Maar goed, eigen mening :)

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

corset schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:41:
Missy > Master van "The drums" afleveringen. Dze darkness, gestoordheid, heerlijk.

Maar goed, eigen mening :)
De 'nieuwe' missy wel ja (Missy van vorig seizoen was zo zwakjes en niet aanwezig vergeleken met hoe ze dit seizoen neergezet werd). Hopen dat ze die toon aan kunnen houden (Want obviously leeft ze nog :P)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• corset
Vorige seizoen was ze.. ja.. ach wat was ze.

Hoop wel dat we snel van Clara af zijn, dat goedgelovige van haar constant ben ik wel zat. Vooral de laatste 2 afleveringen werd het wel heel erg.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
corset schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:17:
Vorige seizoen was ze.. ja.. ach wat was ze.

Hoop wel dat we snel van Clara af zijn, dat goedgelovige van haar constant ben ik wel zat. Vooral de laatste 2 afleveringen werd het wel heel erg.
Ook gewoon niet opletten....

Hoe moet hij dicht?
Gewoon het woordje "dicht" denken.

En dan later niet kunnen bedenken hoe hij open moet....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:55

franssie

Save the albatross

Ik denk dat ik dit seizoen wel aardig ga vinden :) Na een aardige lading daleks Inet niet teveel) nu deze verhaallijn met eindelijk weer eens een andere soort.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runelaenen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 14:17
"Oh no... No no no..."
Leuke woorden om een aflevering mee af te sluiten... Vind het persoonlijk wel niet leuk dat er dit seizoen zoveel dubbelafleveringen zijn, da's enkel leuk als je kan bingewatchen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:14
Dus.,.. nu hangt dat nummer de hele zondag in mn kop :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dus. Wie heeft meteen gegoogled op die bootstrap paradox? :P

http://www.radiotimes.com...-is-the-bootstrap-paradox

Wibbly wobbly timey wimey hoofdpijn...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentDecode
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-07 14:05
Stukfruit schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 01:03:
Dus. Wie heeft meteen gegoogled op die bootstrap paradox? :P

http://www.radiotimes.com...-is-the-bootstrap-paradox

Wibbly wobbly timey wimey hoofdpijn...
De hoofdpijn valt wel mee hoor :P

Plezant. Krokant. Galant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Goeie epp!
Ik vond de Magpie Electrical reference wel nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Leuk seizoen tot heden, kijk ze wel steeds 2 achter elkaar met week pauze maar bevalt prima. Alleen de rol van Clara is minder dan vorig seizoen, alleen nog goedgelovig dom gansje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:53

Wildfire

Joy to the world!

De komende vier afleveringen zijn tweemaal dubbelafleveringen. Daarna twee "losse" aflevering gevolgd door een dubbelaflevering als seizoensafsluiter. Alhoewel het waarschijnlijk een cliffhanger zal zijn en dus eigenlijk eerder een drievoudige aflevering.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Ik vond het een goede aflevering weer! En ik kijk al helemaal uit naar volgende week als Maisie Williams meespeelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Megajr schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:45:
Ik vond het een goede aflevering weer! En ik kijk al helemaal uit naar volgende week als Maisie Williams meespeelt :)
Zij zelf ook ;)

http://www.theguardian.co...g-doctor-who-game-thrones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:07
Prachtig seizoen tot nu toe! _/-\o_ Juist spijtig dat er zo weinig afleveringen zijn in een seizoen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Wat een enorm sterke aflevering. Ik hoop dat we meer van Maisie gaan zien in het volgende seizoen. Een soort van River Song maar dan anders, vooral nu ze hoogstwaarschijnlijk onsterfelijk is en herrie trapt hebben ze die mogelijkheid er zelf al ingeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een depressieve aflevering vorige week :/ Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

sambalbaj schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:03:
Leuk seizoen tot heden, kijk ze wel steeds 2 achter elkaar met week pauze maar bevalt prima. Alleen de rol van Clara is minder dan vorig seizoen, alleen nog goedgelovig dom gansje.
Was dat vorig seizoen anders? Ik heb haar nooit een interessant karakter gevonden, Amy was wat dat betreft veel leuker. Karen Gillan had ook veel meer dynamiek met Matt Smith dan Jenna Coleman met Peter Capaldi heeft. Oh well, Doctors en companions komen en gaan. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik juist mooi vond was de dynamiek van Rose en de begindagen van Clara, the Doctor draagt de zwaarte van de wereld, maar ze (de companions) hielden het in evenwicht met een vrolijke noot (en voor Clara dat einde op de ep van vorige week AWW). Dat mis ik.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wHWKKW3mAT6FxXbXriWWPZMk/full.jpg

Sterk spul he :'( :(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2015 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Megajr schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 23:12:
Wat een enorm sterke aflevering. Ik hoop dat we meer van Maisie gaan zien in het volgende seizoen. Een soort van River Song maar dan anders, vooral nu ze hoogstwaarschijnlijk onsterfelijk is en herrie trapt hebben ze die mogelijkheid er zelf al ingeschreven.
spoiler:
Dit seizoen nog zelfs, volgens IMDB. Ze staat in de credits van ep 10.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:25:
Wat ik juist mooi vond was de dynamiek van Rose en de begindagen van Clara, the Doctor draagt de zwaarte van de wereld, maar ze (de companions) hielden het in evenwicht met een vrolijke noot (en voor Clara dat einde op de ep van vorige week AWW). Dat mis ik.

[afbeelding]

Sterk spul he :'( :(

[ Voor 37% gewijzigd door RocketKoen op 28-10-2015 00:11 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Zo zeg... die 10-minuten durende speech op het einde van de aflevering van dit weekend was too much. Ik zat echt te denken, schiet nou eens op...

Verder best wel vermaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Huh. Ik vond dat (vanwege zijn acteren) juist prima i.t.t. dat gedaanteverwisseling-gedoe :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vond die hele scene wel sterk, mooi dat Bonnie zo wordt overtuigd om te kappen met d'r revolutie. Tegelijk een mooie reality-check dat dat de Doctor pas na 16 pogingen (minimaal) is gelukt. Denk daar maar eens aan - als je die scene lang vond duren - een Doctor die tientallen keren een (iets) ander toneelstukje opvoert om het gewenste resultaat te krijgen :P. Waarbij hij ook vrij is om de dilemma's voor Kate en Bonnie te veranderen na elke 'geheugen-reset'. Briljante safeguard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had echt het idee, eindelijk Capaldi die op stoom is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Laten we zo zeggen, ik kan mij niet voorstellen dat er veel mensen zijn die zeggen wat is Capaldi een goede doctor. Maar ik vind dit seizoen echt zo ontzettend veel beter dan vorig seizoen, als vorig seizoen zo was als dit seizoen zat ie bij mij niet ergens onderaan te bundelen (sinds de reboot).

Die speech was wel een van de betere momentjes in Dr Who. Zeker als je nagaat dat ontzettend veel mensen - jong of oud - wel daadwerkelijk beïnvloed worden, al is het maar voor even.

[ Voor 23% gewijzigd door Teckna op 09-11-2015 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Prima seizoen tot nu toe, de speech aan het eind vond ik prima, laten we hopen dat deze lijn zich voortzet!

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gave aflevering hoor, net een game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Volgens mij zijn er nu velen blij :p Ik irriteerde me eigenlijk nooit echt aan Clara, volgens mij ben ik wel in de minderheid hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Arya Stark and the three eyed raven ;)
In Diagon Alley

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Tot zover vond ik het seizoen meer "meh" dan wat anders, het vorige ook trouwens, maar deze was wel redelijk, ook niet super maar wel aardig.
Ik had wel graag gehoord waarom Clara in dat stasis field geen optie was, dat was het eerste dat in mij op kwam toen ze daar mee bezig waren, "ah, ze kunnen haar niet op tijd van die tattoo ontdoen dus stoppen ze haar daar in tot ze een oplossing hebben", maar daar waren ze zelf niet op gekomen blijkbaar.

Wat me wel op viel was dat het Doctor Who universum ineens heel erg groot geworden is :P
Aurebesh

Die tekst is Aurebesh, de geschreven taal in het Star Wars Universum. Er staat "Delorean", dus wellicht dat Doc en Marty ook ergens in het Who Universum rond wandelen :P

Wel weer erg jammer dat deze set niet anders deed dan het gevoel geven dat ze op een redelijk klein sound stage waren, die buiten straten van ze geven altijd het gevoel van een set die te veel wil zijn in een te kleine binnen ruimte. Je hebt met die alien straten van ze nooit het gevoel dat ze daadwerkelijk buiten zijn.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Teckna schreef op zondag 22 november 2015 @ 00:10:
Volgens mij zijn er nu velen blij :p Ik irriteerde me eigenlijk nooit echt aan Clara, volgens mij ben ik wel in de minderheid hier :P
Nou je bent niet de enige, ik ben wel aardig aan het rouwen nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

*snif* :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Ik heb me ook wel met regelmaat aan Clara kunnen ergeren maar toen het einde daadwerkelijk daar was vond ik het wel jammer. Ik ben benieuwd wat de komende twee afleveringen gaan bieden. De titels in combinatie met wat de Doctor zei "You’ll find that it’s a very small universe when I’m angry with you" beloven veel moois >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:03
Qua uiterlijk was Clara erg leuk om naar te kijken, maar qua karakterontwikkeling vond ik haar erg saai. Ik vind het dus niet zo heel erg, hopelijk komt er snel weer een leuke companion.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Waarom kon Ashildr de tijdklok/tatoeage van Clara niet over nemen? Die is toch onsterfelijk? Of anders heeft ze haar zin en kan toch sterven na al die jaren? Zeker na die opmerking dat ze Clara zal beschermen had ik een andere uitkomst verwacht.

Op naar de volgende companion 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Tjeerdtq schreef op maandag 23 november 2015 @ 13:44:
Waarom kon Ashildr de tijdklok/tatoeage van Clara niet over nemen? Die is toch onsterfelijk? Of anders heeft ze haar zin en kan toch sterven na al die jaren? Zeker na die opmerking dat ze Clara zal beschermen had ik een andere uitkomst verwacht.

Op naar de volgende companion 8)
Had naar mijn idee een tweetal redenen:
1. De persoon die het overneemt moet daadwerkelijk het over willen nemen en dus ook willen sterven voor je. Clara kon dit vrij makkelijk omdat ze in de veronderstelling was dat ze beschermt was omdat Ashildr haar niet dood zou laten gaan en voor het zover zou komen de doctor het wel opgelost had. Voor Ashildr betekende dit alleen dat ze daadwerkelijk dood zou gaan.
2. De chronolock neemt je ziel en daardoor sterf je, lichamelijk sterven is voor Ashildr onmogelijk maar haar ziel kan niet vervangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
3. Als een tatoeage word overgenomen dan gaat het 'contract' terug naar de oorspronkelijke shade.
Er is verder niet verteld wie/wat dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tsja Clara.
Leuk poppetje maar dat ze door een eigen naïviteit of zelfoverschatting eindigt is wel erg toepasselijk.

De Doctor zal wel flink spijt hebben van Ashildr. Hadden we Sam Swift niet terug moeten zien? Daar moest Ashildr toch op letten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megajr
Remy!!!! schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:04:
3. Als een tatoeage word overgenomen dan gaat het 'contract' terug naar de oorspronkelijke shade.
Dit stukje heb ik gemist? Of bedoel je dat als de tattoeage overgenomen wordt het dan een contract wordt tussen de overnemer (Clara) en de shade en dat Ashildr er dan niet meer als 3e partij tussen zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Dat bedoel ik ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Teckna schreef op zondag 22 november 2015 @ 00:10:
Volgens mij zijn er nu velen blij :p
:Y
Spike_wolf schreef op zondag 22 november 2015 @ 17:10:
Ik had wel graag gehoord waarom Clara in dat stasis field geen optie was, dat was het eerste dat in mij op kwam toen ze daar mee bezig waren, "ah, ze kunnen haar niet op tijd van die tattoo ontdoen dus stoppen ze haar daar in tot ze een oplossing hebben", maar daar waren ze zelf niet op gekomen blijkbaar.
Mwoah, redelijk makkelijk om daar een plausibele verklaring voor te hebben: niet het slachtoffer maar de Shade zelf houdt de tijd bij. ;)
Remy!!!! schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:04:
Hebben ze goed uigelegd hoor, je hebt even gemist dat Ashildr voor het zetten van die "tattoo" een contract maakt met die Shade (=die raaf) om hem een ziel te geven. Als het slachtoffer het zaakje doorschuift komt er een nieuw contract tot stand tussen de Shade en die nieuwe persoon en zit Ashildr er niet meer als tussenpersoon tussenin en kan zij dus ook niet meer de zaak terugdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

NMe schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:40:
[...]

Mwoah, redelijk makkelijk om daar een plausibele verklaring voor te hebben: niet het slachtoffer maar de Shade zelf houdt de tijd bij. ;)
Mij ging het niet zozeer om de tijd, maar meer haar staat. Als dat stasis field haar behoudt zoals ze op dat moment is zou ze dus niet dood kunnen gaan zolang ze daar in zit. Dan zou die Shade kunnen doen wat hij/zij/het wil, maar dat zou geen effect hebben tot het stasis field uitgeschakeld wordt.
Tegen die tijd zou die Shade het al opgegeven kunnen hebben of zouden ze er inmiddels een oplossing voor gevonden kunnen hebben.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Spike_wolf schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:45:
[...]

Mij ging het niet zozeer om de tijd, maar meer haar staat. Als dat stasis field haar behoudt zoals ze op dat moment is zou ze dus niet dood kunnen gaan zolang ze daar in zit. Dan zou die Shade kunnen doen wat hij/zij/het wil, maar dat zou geen effect hebben tot het stasis field uitgeschakeld wordt.
Die Shade steelt je ziel, hij richt geen lichamelijke schade aan. Lijkt me ook daar weer plausibel dat 'ie niet geremd wordt door een stasis field. Ze zeggen eerder in de aflevering nog dat rennen geen enkele zin heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

NMe schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:46:
[...]

Die Shade steelt je ziel, hij richt geen lichamelijke schade aan. Lijkt me ook daar weer plausibel dat 'ie niet geremd wordt door een stasis field. Ze zeggen eerder in de aflevering nog dat rennen geen enkele zin heeft. :)
Dat kan helemaal, maar ik had toch graag gezien dat ze er in ieder geval zelf aan gedacht hebben, al was het een enkele zin die liet zien dat ze er aan dachten en er plausible antwoord hadden waarom het niet zou werken.
Ze stonden er naast, lijkt me dat het in ieder geval in je op komt, helemaal bij de Doctor en Clara zelf, het ding compleet negeren kwam wat vreemd op me over.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:48:
[...]
...
Ze stonden er naast, lijkt me dat het in ieder geval in je op komt, helemaal bij de Doctor en Clara zelf, het ding compleet negeren kwam wat vreemd op me over.
Het voelt een beetje aan als een plot hole.

Nou Clara, good bye ;( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Was ik de enige die de hele episode iets had van ehh, okay? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nope :) Maar (ondanks die gruwelijk lelijke Britse omgevingen..) toch een leuk verhaal. Gelukkig had ik de spoiler uit de promo van de BBC niet gezien. Dan was het waarschijnlijk heel wat minder interessant geweest!

spoiler: Niet lezen als je de aflevering nog niet hebt gezien!
In de promo maakten ze dus duidelijk dat al die schedels van the Doctor zelf waren...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Beetje vage aflevering, met een beetje erg veel herhaling ;) :+

Maar goed, ik ben heel blij dat nu eindelijk het moment aan is gebroken waar ik twee jaar op heb gewacht en naar toe heb geleefd ;)

spoiler: Niet lezen als je de aflevering nog niet hebt gezien!
The Doctor is terug op Gallifrey!

[ Voor 21% gewijzigd door BamSlam_ op 29-11-2015 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:09
Eerste dr Who episode die ik doorgezapt heb, trok 'm echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Vond het wel een redelijke aflevering. Al ben ik meer benieuwd naar volgende week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vond de aflevering wel gaaf, alleen jammer dat ze toch weer een manier hebben gevonden om Clara erin te verwerken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Ik was blij dat ik de trailer niet gezien had. Daardoor had ik hem iets later door.
Ik vond het wel een goeie aflevering, alleen net als hierboven jammer dat Clara er toch weer in voor kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:59
Het zou best vreemd zijn als Clara niet in deze aflevering zou voorkomen. De Doctor wil wraak, dat helpt hem in ieder geval de eerste paar duizend jaar op de been. Clara was even nodig om hem eraan te herinneren dat zij dat niet zou willen. Ik vond het echt een top aflevering. Prima werk van Capaldi.

[ Voor 14% gewijzigd door Eddye op 30-11-2015 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Eddye schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:26:
Het zou best vreemd zijn als Clara niet in deze aflevering zou voorkomen. De Doctor wil wraak, dat helpt hem in ieder geval de eerste paar duizend jaar op de been. Clara was even nodig om hem eraan te herinneren dat zij dat niet zou willen. Ik vond het echt een top aflevering. Prima werk van Capaldi.
De eerste paar duizend jaar? De hele clou van de aflevering was dat hij steeds pas tegen het eind van elke cyclus wist dat er tijd verstreken was. Voor hem was het verlies van Clara dus gedurende de hele aflevering steeds even vers.

Verder is het prima dat ze haar erin verwerkten als concept. Ik vond het zelfs prima dat ze op dat bord aan het schrijven was. Wat niet prima was is dat ze de actrice zelf nog een paar zinnetjes lieten zeggen, dat verpestte het juist een beetje voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:59
NMe schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:13:
[...]

De eerste paar duizend jaar? De hele clou van de aflevering was dat hij steeds pas tegen het eind van elke cyclus wist dat er tijd verstreken was. Voor hem was het verlies van Clara dus gedurende de hele aflevering steeds even vers.

Verder is het prima dat ze haar erin verwerkten als concept. Ik vond het zelfs prima dat ze op dat bord aan het schrijven was. Wat niet prima was is dat ze de actrice zelf nog een paar zinnetjes lieten zeggen, dat verpestte het juist een beetje voor mij.
Ik heb meer het idee dat het uiteindelijk zijn eigen wil om te overleven is. Volgens mij vraagt hij zich op een gegeven moment ook bij zichzelf af of hij nog door moet gaan.

Daarnaast veranderen er in die omgeving telkens wel wat zaken, ondanks dat elke kamer wordt reset, denk aan de schedels, de sterren en natuurlijk die muur waar hij zich doorheen slaat. Ik vraag me dan ook af of het verlies van Clara altijd even vers was/bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Voor de mensen die van Lego en Doctor Who houden: http://shop.lego.com/en-NL/Doctor-Who-21304 is vanaf vandaag beschikbaar. (Mijn kerstcadeau is al besteld! :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

een teaser met Peter Jackson klik

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katie for companion! Weer eens wat anders, een NZ accent :D

Net de ep van afgelopen zaterdag gezien, en ik kon er niets mee :/
Next! :P

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2015 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Ik vond het een geweldige aflevering, deed me in de verte aan "cause & effect" van tng denken.Een prima acterende Capaldi die laat zien dat hij wel degelijk een goede Doctor neer kan zetten.

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
OK. Dit was GOED! Eerste keer in lange tijd dat ik echt uitgekeken heb naar een aflevering van Doctor Who en deze was briljant. Kom maar op met de nieuwe spin-off en leve
spoiler:
River Song
!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Er werd steeds 'series finale' gezegd. Dat viel gelukkig wel mee, wordt vervolgd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
F_J_K schreef op zondag 06 december 2015 @ 07:44:

Er werd steeds 'series finale' gezegd. Dat viel gelukkig wel mee, wordt vervolgd.
Dat is Brits voor season finale, klopt dus wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Klopt inderdaaad, in Engeland is een series gewoon een reeks afleveringen die bij elkaar hoort. Dit was dus series 9 van Doctor Who, sinds de herstart geteld uiteraard.

Ik vond de aflevering van vorige week eerlijk gezegd véél beter dan die van deze week. De Doctor maakte nogal wat keuzes die hij normaal nooit zou maken en ook Clara zei nogal wat rare dingen. Het raarste waar zij nadruk op legde was die miljarden jaren die de Doctor vastgezeten heeft, want van al die jaren heeft de Doctor helemaal niks meegekregen. Voor deze Doctor bestond het bezoek uit het uit de transporter stappen, de Time Lords vervloeken, opgejaagd worden tot hij uitvindt wat 'ie moet doen en even het laatste stukje gang graven. Dat hele emotionele momentje met Clara's tranen sloeg echt nergens op...

Die spinoff, Class... Is de hoofdrol daarin voor de persoon die ik denk? Want in dat geval ga ik 'm overslaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
NMe schreef op zondag 06 december 2015 @ 12:36:
Die spinoff, Class... Is de hoofdrol daarin voor de persoon die ik denk? Want in dat geval ga ik 'm overslaan. :P
The plan, Ness says, is to air Class in the fall of 2016, but with nearly a year to go, he’s still pretty tight-lipped.
“I can tell you that it does not involve Clara,” he tells EW after confirming once again that it will be set in Coal Hill School. “I’ve tweeted this, so I don’t think I’m breaking anyone’s confidence.”
http://www.ew.com/article...pinoff-class-patrick-ness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mooi, dan kan ik 'm een kans geven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
NMe schreef op zondag 06 december 2015 @ 12:36:
Ik vond de aflevering van vorige week eerlijk gezegd véél beter dan die van deze week. De Doctor maakte nogal wat keuzes die hij normaal nooit zou maken en ook Clara zei nogal wat rare dingen. Het raarste waar zij nadruk op legde was die miljarden jaren die de Doctor vastgezeten heeft, want van al die jaren heeft de Doctor helemaal niks meegekregen. Voor deze Doctor bestond het bezoek uit het uit de transporter stappen, de Time Lords vervloeken, opgejaagd worden tot hij uitvindt wat 'ie moet doen en even het laatste stukje gang graven. Dat hele emotionele momentje met Clara's tranen sloeg echt nergens op...
Maar de Doctor lijkt zich wel al die 'loops' te herinneren. In Heaven Sent, als hij voor die muur staat en terug denkt aan BIRD, heeft hij een flinke 'flashback' en stort hij in.
That's when I remember! Always then. Always...then. Always exactly then!
...
But I can remember, Clara. You don't understand, I can remember it all. Every time.
Die herinnering is volgens mij de essentie van de marteling van die Confession Dial. En die herinnering verklaard ook het gedrag van de Doctor en de reactie van Clara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heeft The Doctor ineens een andere gitaar in zijn handen? Hij had tot nu toe een zwarte strat en het geluid wat eruit kwam was flink overdriven en fuzzy. Dus lekker jong en rock achtig. Nu had hij ineens een bordeaux SG in z'n handen met een dikke bigsby erop. Het geluid wat eruit kwam was ook heel clean en bluesy.

Persoonlijk vind ik SG's met een trem, vooral een bigsby heel lelijk. Had dan een Gretsch gebruikt als prop, maar goed dat even terzijde.

Het is niet echt een simpele fout in de props want het uiterlijk is zo anders dat het wel moet opvallen. Wat willen ze hiermee zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Tech-alert? :P

Ik zou er niet te veel achter zoeken. Bovendien leek het me in deze scenes juist de bedoeling te zijn dat het niet lekker hip en rockerig klinkt? <- zie daar je mogelijke antwoord :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:52
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:09:
Waarom heeft The Doctor ineens een andere gitaar in zijn handen? Hij had tot nu toe een zwarte strat en het geluid wat eruit kwam was flink overdriven en fuzzy. Dus lekker jong en rock achtig. Nu had hij ineens een bordeaux SG in z'n handen met een dikke bigsby erop. Het geluid wat eruit kwam was ook heel clean en bluesy.

Persoonlijk vind ik SG's met een trem, vooral een bigsby heel lelijk. Had dan een Gretsch gebruikt als prop, maar goed dat even terzijde.

Het is niet echt een simpele fout in de props want het uiterlijk is zo anders dat het wel moet opvallen. Wat willen ze hiermee zeggen?
Zijn strat lag in de tardis die hij kwijt was op dat moment, zou dus eerder raar zijn als hij wel die strat had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Ik wacht met smart op een spin off met Ashildr en Clara in hun Tardis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Invisible_man schreef op zondag 06 december 2015 @ 17:30:
[...]

Zijn strat lag in de tardis die hij kwijt was op dat moment, zou dus eerder raar zijn als hij wel die strat had.
Zwarte strats zijn makkelijker aan te komen dan bordeaux SG's met een Bigsby.
Stukfruit schreef op zondag 06 december 2015 @ 17:29:
Tech-alert? :P

Ik zou er niet te veel achter zoeken. Bovendien leek het me in deze scenes juist de bedoeling te zijn dat het niet lekker hip en rockerig klinkt? <- zie daar je mogelijke antwoord :Y
Ik denk dat er meer achter zit. Ik denk dat ze aan willen geven dat de doctor qua persoon ook veranderd is en dat daar ook een andere sound en een andere gitaar bij hoort. Ik mist tijdens de gehel aflevering ook het explosieve en spontante van The Doctor. Hij leek meer een vermoeide (depressieve?) oude man.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2015 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 18:57:
Ik denk dat er meer achter zit. Ik denk dat ze aan willen geven dat de doctor qua persoon ook veranderd is en dat daar ook een andere sound en een andere gitaar bij hoort. Ik mist tijdens de gehel aflevering ook het explosieve en spontante van The Doctor. Hij leek meer een vermoeide (depressieve?) oude man.
Zou jij dat niet zijn na 4.5 miljard jaar rondjes rennen in een gesloten wereld? :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
BamSlam_ schreef op zondag 06 december 2015 @ 17:30:
Ik wacht met smart op een spin off met Ashildr en Clara in hun Tardis!
Ik was sowieso al heel blij dat Maisie dit seizoen 4 afleveringen mee mocht doen. Zou ook niet de eerste dr who spin-off zijn met een immortal ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op zondag 06 december 2015 @ 22:56:
[...]

Zou jij dat niet zijn na 4.5 miljard jaar rondjes rennen in een gesloten wereld? :P
Ik vind het verder niet negatief ofzo hoor. :) Ik vind het alleen mooi dat ze zover gaan dat ze simpel ding als een gitaar gebruiken om bepaalde boodschappen over te brengen. Veel mensen zullen het niet zien of begrijpen maar de gitaar fanaten onderons (waaronder ikzelf) zullen het zeker waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Ik had een hele mooie situatie in mijn hoofd maar tijdens het type heb ik al antwoord gegeven op mijn eigen vraag :Y

Op dit moment is Clara niet dood gegaan door de raaf.

En dan nu het verhaal met terug werkende kracht.

De Doctor weet dat Clara nog leeft en zit gevangen. Wacht hij tot Clara hem komt redden in de Tardis? Had hij het zelfde gereageerd?

Hoe dan ook de Doctor ontsnapt uit de gevangenis. De Doctor moeten Clara te redden van de raaf. Heb je alleen 2 versies van Clara die je ergens in "de tijd" kwijt moet (een in de diner en 1 uit het verleden). Is op te lossen nu de huidige Clara gaat tijd reizen met haar eigen Tardis.

Maar dat is allemaal op te lossen als Clara oud is en klaar om te sterven. Dan plaats je haar terug en is de tijdlijn weer hersteld.

Ik merk dat ik er nu ook niet meer uit kom. Dit is niet de eerste aflevering waar ik te lang over denk en het niet meer klopt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:05
Waarom staat het in een spoilertag? Het zijn je eigen hersenspinsels.

Clara gaat volgens mij niet oud worden, want ze zit gevangen in die ene hartslag qua tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Raymond schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:29:
Waarom staat het in een spoilertag? Het zijn je eigen hersenspinsels.

Clara gaat volgens mij niet oud worden, want ze zit gevangen in die ene hartslag qua tijd.
Ze zou zelfs onsterfelijk kunnen worden als haar dood, net als Cpt Jack, een fixed point in time is.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Dit: :D :D :D

Gallifreyan Soldier: There was a saying, sir, in the Time War.
Lord President Rassilon: A saying?!
Gallifreyan Soldier: First thing you notice about the Doctor of War is that he is unarmed. For many, it's also the last.

Ik vond het stuk op Gallifrey het beste van de hele aflevering.

[ Voor 8% gewijzigd door Cr0kie op 08-12-2015 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

RobbertDs1 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:26:
Dit: :D :D :D

Gallifreyan Soldier: There was a saying, sir, in the Time War.
Lord President Rassilon: A saying?!
Gallifreyan Soldier: First thing you notice about the Doctor of War is that he is unarmed. For many, it's also the last.

Ik vond het stuk op Gallifrey het beste van de hele aflevering.
Ik vond waar ze hem opdracht gaven zijn wapens te laten vallen en hij die lepel op de grond liet vallen veel leuker :P
Knipoog naar de Robin Hood aflevering.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
Spike_wolf schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 08:38:
[...]

Knipoog naar de Robin Hood aflevering.
En uiteraard een Game of Thronese reference tegen het einde. ''It's not summer forever" aka "winter is coming"

[ Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 08-12-2015 09:21 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Puc van S. schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:20:
[...]

En uiteraard een Game of Thronese reference tegen het einde. ''It's not summer forever" aka "winter is coming"
En het gebruik van "Highborn" door "Me".
Er zaten veel references in deze afl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
RobbertDs1 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:25:
[...]

En het gebruik van "Highborn" door "Me".
Er zaten veel references in deze afl.
Highborn is niet verzonnen door GoT hoor :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
RocketKoen schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 09:43:
[...]

Highborn is niet verzonnen door GoT hoor :P
Dat weet ik, maar het feit dat "Me" het zei was wel een mooie knipoog naar GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Hoe kan het dat niemand een opmerking gemaakt heeft over dat epische moment dat Capaldi eindelijk weer een (enorm flitse!) sonic screwdriver in handen krijgt!?

Ik vond die gig met zijn zonnebril zo lam, blij dat we een vertrouwde schroevendraaier weer terug hebben.

Dit finale heeft me zoals altijd weer verlangend naar meer gelaten. De preview van de special was ook weer veelbelovend (als je net als ik niets hebt tegen het enorm kerst-getinte gedoe).

Afbeeldingslocatie: http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--R33024L6--/c_fit,f_auto,fl_progressive,q_80,w_636/v4xi9e1lravkolsc3sql.gif

BAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De binnenkant van die cylindervormige TARDIS vind ik wel erg mooi eigenlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:39
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:31:
the round things ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:31:
Heeft veel weg van de look van de oude (pre-reboot) seizoenen:
http://www.thedoctorwhosite.co.uk/tardis/interior/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkfreak schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:57:
[...]

Heeft veel weg van de look van de oude (pre-reboot) seizoenen:
http://www.thedoctorwhosite.co.uk/tardis/interior/
Dit dus :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zelf waren Series 5 en Series 8 mijn favoriet (hoewel ik echt niets met Smith's doctor heb, Tennant + Capaldi all the way :P). Die old-school look van de TARDIS (wat waarschijnlijk de 'standaard en onaangepaste' look is) was even leuk om te zien, maar het is niet iets waar ik iedere aflevering naar zou willen kijken tbh

Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste