'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Hoe gaan ze na deze doctor het regeneren oplossen? Capaldi is doctor 12, dus na de volgende zou hij klaar zijn met regenereren.
[ Voor 24% gewijzigd door ge-flopt op 01-06-2015 17:35 ]
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Yep, dat probleem is opgelost.ge-flopt schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:32:
Volg Doctor Who inmiddels alweer een tijdje , maar heb nog geen tijd gehad om alle afleveringen met de nieuwe doctor te zien. Ik heb alleen 1 vraag die misschien al eens beantwoord is.
Hoe gaan ze na deze doctor het regeneren oplossen? Capaldi is doctor 12, dus na de volgende zou hij klaar zijn met regenereren.
Hoe ze dat hebben gedaan vertel ik natuurlijk niet, dat zie je vanzelf wel als je verder in de serie komt met kijken.
apollo13
Op een of andere manier dacht ik dat in de stem van River Song!kraats schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:36:
Tja.. Dan moet je toch echt alle afleveringen gaan kijken.. *spoilers*
Dank je!!
[ Voor 99% gewijzigd door ge-flopt op 01-06-2015 17:52 ]
Dat klopt niet helemaal. The War Doctor komt ergens anders vandaan. Er zijn wel 2 "Tennant" Doctors (Meta-Crisis)Megajr schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:33:
Het heeft wel met kerst (Christmas) te maken maar niks met de kerst special. De laatste kerst special met hem is toch aan boord van de Titanic? Capaldi is de 13e Doctor overigens aangezien Tennant als Doctor een keer de ijdeltuit uitgehangen heeft. Hier komt ook de 'War Doctor' vandaan.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Ah, dan gooi ik 2 dingen door elkaarArethusa schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:41:
[...]
Dat klopt niet helemaal. The War Doctor komt ergens anders vandaan. Er zijn wel 2 "Tennant" Doctors (Meta-Crisis)
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik vraag mij serieus af wie er de beslissing heeft genomen om Dr Who zo te verpesten.
Was toch net ff iets leuker geweest als de episode "A girl who died" had gehetenBursting with drama, wit and heart, the show continues filming with two period adventures - ‘The Girl Who Died’ written by Jamie Mathieson and Steven Moffat, and ‘The Woman Who Lived’ by Catherine Tregenna. Starring Peter Capaldi (The Doctor) and Jenna Coleman (Clara Oswald), the duo continue to time travel through epic adventures Directed by Ed Bazalgette (BBC One’s 18th Century drama Poldark).
Heel vreemd inderdaad dat een serie die al meer dan 50 jaar kindvriendelijk is op een kindernetwerk wordt uitgezonden en dat de reclame daarvoor een stijl krijgt die daarbij past inderdaad.Teckna schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:58:
Ik vraag mij serieus af wie er de beslissing heeft genomen om Dr Who zo te verpesten.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
<sigh>CopyCatz schreef op zondag 28 juni 2015 @ 13:03:
[...]
[...]
Was toch net ff iets leuker geweest als de episode "A girl who died" had geheten
Ik krijg die notice, dus ik wordt hier hoogst persoonlijk van op de hoogte gesteld..
Ik hoop serieus dat dit geen verwijzing (en dus een soort spoiler) naar Game of Thrones is, maar ik vermoed 't ergste. Kan ik aan de lijst toevoegen dus.
Make lovecraft not warcraft.
Precies, het origineel was kindvriendelijk genoeg! Waarom het zo door de mangel halen!NMe schreef op zondag 28 juni 2015 @ 13:24:
[...]
Heel vreemd inderdaad dat een serie die al meer dan 50 jaar kindvriendelijk is op een kindernetwerk wordt uitgezonden en dat de reclame daarvoor een stijl krijgt die daarbij past inderdaad.
Het is geen spoiler dat er in GoT een karakter is dat Arya Stark steeds "a girl" noemt. Nou ja, een hééééééél klein spoilertje dan. Een beetje zoiets als tegen iemand die net aan DW begint zeggen dat de Daleks evil zijn.Sméagol schreef op zondag 28 juni 2015 @ 14:14:
[...]
<sigh>
Ik krijg die notice, dus ik wordt hier hoogst persoonlijk van op de hoogte gesteld..
Ik hoop serieus dat dit geen verwijzing (en dus een soort spoiler) naar Game of Thrones is, maar ik vermoed 't ergste. Kan ik aan de lijst toevoegen dus.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Make lovecraft not warcraft.
Wat is de spoiler? Ze werd IIRC in seizoen 1 al 'a girl' genoemd. Hooguit is het een spoiler dat de actrice een keer meespeelt in DW - dus de spoiler van Sméagol in "[Serie] Doctor Who - Deel 3"
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
19 september W-day

The ramblings of an idiot
Dat klinkt wel bekend
Trailer is inderdaad nice!Markie577 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:18:
Jup, trailer is erg interessant. Denk dat ik ook wel een goed idee heb wat Maisie Williams rol zal worden. Gewoon een "gut feeling'. Verder was de trailer erg donker en actie georiënteerd en had ik niet verwacht dat ze Missy zouden tonen in de trailer... raar iets toch? Iedereen denkt dat ze dood is en dan gewoon in een trailer tonen? Niet heel spannend, maar goed het is Moffat, dus het zou best wel eens weer iets heel anders kunnen zijn.
Ik heb ook wel een vermoeden wie ze speelt.
Maar ga het niet spoilen voor moest het waar zijn.
http://www.wired.com/2015/07/doctor-who-lego-dimensions/
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik heb ook een donkerbruin vermoeden...Markie577 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:18:
Jup, trailer is erg interessant. Denk dat ik ook wel een goed idee heb wat Maisie Williams rol zal worden.
Van mij hoeft speculaas niet in spoilers, maar goed...
Die lijk mij ook leuk. Ik denk dat ik de setjes ook ga kopen en de grotere DW-set(s?). De game weet ik nog nietfranssie schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:50:
Deze trailer spreekt me ook wel aan (kwam achter die vorige aan bij YT).
[video]
http://www.wired.com/2015/07/doctor-who-lego-dimensions/
The ramblings of an idiot
tsja, krijg je met een oude punkrocker. Zal je nooit uit hem kunnen halen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik denk eerder:McBoom schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:16:
[...]
Ik heb ook een donkerbruin vermoeden...
spoiler:The Doctor's Daughter
Van mij hoeft speculaas niet in spoilers, maar goed...
[...]
Alhoewel ik na het lezen van de aflevering titels eerder denk aan:
[ Voor 13% gewijzigd door Cr0kie op 10-07-2015 13:42 ]
Ik denk op basis van de eerste titel welRobbertDs1 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:28:
[...]
Ik denk eerder:
spoiler:The Doctor's Granddaughter Susan.
Alhoewel ik na het lezen van de aflevering titels eerder denk aan:
spoiler:River or Missy
Umm, die titel daarna is wel een goede inderdaad.
Vergeet niet dat Maisie een Brits meisje is. En in Engeland is Dr Who huge.Megajr schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:50:
Ik denk dat we er niet te veel in moeten lezen. Ze speelt een gastrol in Doctor Who maar speelt nog steeds Arya Stark in GoT en die doet weinig wat haar volgens George Martin logica de pijp uit laat gaan. Dan zit je al met film schema conflicten en dat zij op het moment heel erg gewild als actrice is. Ze speelt in een van de best bekeken series van het moment en dan is Doctor Who toch een flinke stap terug. Niet dat ik haar niet vaker wil zien, ik vind haar fantastisch dus hoe meer ik van haar kan zien hoe beter het is wat mij betreft.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Maar niet zo huge als Game of Thrones. Ik zeg niet dat Doctor Who niet groot is maar niet zo groot als Game of Thrones. Daarnaast het film schema van GoT dwarsboomt ook het schema van Doctor Who gedeeltelijk. En ze speelt daarin nog steeds een grote rol.RocketKoen schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 11:51:
[...]
Vergeet niet dat Maisie een Brits meisje is. En in Engeland is Dr Who huge.
Ik snap dat ze helemaal fangirl gegaan is toen ze gevraagd werd of het zelf vroeg maar zolang ze fulltime in GoT speelt zie ik haar geen grote rol in Doctor Who in nemen.
Ze komt ook maar in 2 afleveringen voor in het komende seizoen.Megajr schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:21:
[...]
Maar niet zo huge als Game of Thrones. Ik zeg niet dat Doctor Who niet groot is maar niet zo groot als Game of Thrones. Daarnaast het film schema van GoT dwarsboomt ook het schema van Doctor Who gedeeltelijk. En ze speelt daarin nog steeds een grote rol.
Ik snap dat ze helemaal fangirl gegaan is toen ze gevraagd werd of het zelf vroeg maar zolang ze fulltime in GoT speelt zie ik haar geen grote rol in Doctor Who in nemen.
En GoT filmt ongeveer van Juli tot December.
Dr Who is in januari begonnen met filmen.
Doctor Who filmt momenteel nog. En ik weet dat ze maar in 2 afleveringen zit. Daarom lijkt mij ook dat ze niet een hele grote rol zal spelen of een belangrijk karakter a la Susan. Maar we zullen het wel zien denk ik?RocketKoen schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:50:
[...]
Ze komt ook maar in 2 afleveringen voor in het komende seizoen.
En GoT filmt ongeveer van Juli tot December.
Dr Who is in januari begonnen met filmen.
Ze is nou echt een van de mindere incarnaties van The Master naar mijn mening
Ik vermoed dat ze ergens in de tijdlijn van Missy terecht komen voordat ze vermoord wordt.
(Wibbly, wobbly, timey, Wimey .. Stuff)
De duistere tint van de trailer spreekt mij wel aan. Dat samen met wat de Doctor verteld lijkt het toch weer een iets donkerdere kant op te gaan (iets waar ik vorig seizoen al hoopte en helaas teleurgesteld werd).
Naar mijn mening zijn de leukste aflevering nog steeds de afleveringen met de nodige mysterie, gruwel en angstmomenten :D!
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Missy hoeft van mij ook niet terug te komen.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Wat vind je dan niet goed aan Clara?Ample Energy schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 19:11:
Is er al bekend of Clara het hele seizoen blijft? Serie 7 trok ik niet zo goed en ik heb wat van 8 gezien, maar ik ga niks meer kijken waar Clara in speelt.
Er is trouwens sinds gisteren een nieuwe trailer online.
Nieuwe trailer:stijn014 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:03:
[...]
Wat vind je dan niet goed aan Clara?
Er is trouwens sinds gisteren een nieuwe trailer online.

[ Voor 48% gewijzigd door Darkfreak op 13-08-2015 12:33 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Amy, ach, je moet toch ergens een hopeloze love story in de seizoenen hebben.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Amy heb ik juist niet veel mee, weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar ik vond Amy en Rory gewoon iets meer kinderlijk overkomen...
Kan overigens niet wachten tot het weer begint!!!.
Nou, als je het zo zegt vraag ik me af of we dezelfde serie wel gekeken hebbencorset schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:46:
Martha was echt.. irritant as hell >_> meer moodswings dan persoon.
Amy, ach, je moet toch ergens een hopeloze love story in de seizoenen hebben.
Rose was ook een hele goede compagnion, wel op z'n best bij David vond ik zelf. Clara, was met Matt Smith nog prima te pruimen, verhaallijn was ook best interessant vond ik. Met de nieuwe doctor kakt het wat in. Zullen zien wat het nieuwe seizoen brengt, alle twee de trailers zien er goed uit in ieder geval.Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:54:
Billie is nog steeds mijn favoriete companion(De chemie met de beide dokters was gewoon grandioos), daarna Martha en Clara(In de paar afleveringen dat ze nog met Matt Smith mee deed vond ik haar erg goed, met de nieuwe dokter is het inderdaad wel wat minder helaas)
Amy heb ik juist niet veel mee, weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar ik vond Amy en Rory gewoon iets meer kinderlijk overkomen...
Kan overigens niet wachten tot het weer begint!!!.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ja griezelen is leuk, maar ik vond ook juist die meer comedy afleveringen leuk! Nu het steeds donkerder word. Natuurlijk heb je briljante afleveringen van Moffat maar naar mijn idee wilt hij te veel wat lang niet altijd gaat. Laat dingen subtiel zijn. 'Bad wolf' was super tof verwerkt in het seizoen. Je begint erop te letten, dat soort dingen mis ik toch een beetje. Blink en silence in the library waren super tof. Al vond ik de aflevering geschreven door Gaimen met die cyberman en attractie planeet toch ook 'eng'. Maar ik mis nu soms wat luchtigheid in de afleveringen.Darkfreak schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:07:
De duistere tint van de trailer spreekt mij wel aan. Dat samen met wat de Doctor verteld lijkt het toch weer een iets donkerdere kant op te gaan (iets waar ik vorig seizoen al hoopte en helaas teleurgesteld werd).
Naar mijn mening zijn de leukste aflevering nog steeds de afleveringen met de nodige mysterie, gruwel en angstmomenten :D!
Enkel mijn gedachten en ik hoop dat je je niet aangevallen voelt want dat is zeker niet de bedoeling maar je haalde dat duistere aan, vandaar.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Ik vond het hele 'Bad Wolf' plot ook niet erg subtiel? Telkens de camera er een second of 5 op stil houden getuigt niet van subtiliteitDaniel_Elessar schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:21:
[...]
Ja griezelen is leuk, maar ik vond ook juist die meer comedy afleveringen leuk! Nu het steeds donkerder word. Natuurlijk heb je briljante afleveringen van Moffat maar naar mijn idee wilt hij te veel wat lang niet altijd gaat. Laat dingen subtiel zijn. 'Bad wolf' was super tof verwerkt in het seizoen. Je begint erop te letten, dat soort dingen mis ik toch een beetje. Blink en silence in the library waren super tof. Al vond ik de aflevering geschreven door Gaimen met die cyberman en attractie planeet toch ook 'eng'. Maar ik mis nu soms wat luchtigheid in de afleveringen.
Enkel mijn gedachten en ik hoop dat je je niet aangevallen voelt want dat is zeker niet de bedoeling maar je haalde dat duistere aan, vandaar.
Het humor element lijkt inderdaad een beetje verdwenen te zijn. Ik vond de eerste ontmoeting tussen de doctor en Amy ook wel humor, dat hij gaat ontdekken wat hij lekker eten vindt en dan de meest bizarre combinaties probeert. Maar daarna kan ik me niet heel veel humor herinneren meer.
En de enge afleveringen zitten enorm veel sterke afleveringen tussen en heeft voor mijn gevoel de serie wel afgestopt. Maar dit seizoen zijn ook enkele vertrouwde schurken weer terug en de doctor lijkt ook weer te weten wie hij is. Ik heb er zin in
Clara begon veel belovend maar staat nu onder in de rij, wat een ongelooflijke zeurdoos. En ik weet niet wat iedereen elkaar zit na te praten over het donkerder worden van de serie. Die wordt juist kinderlijker, wat een knudde verhalen afgelopen seizoen. Toen de serie weer startte in 2005 was het leuk, herkenbaar in het Londen van 'nu'. Nu lijkt alles tijdloos, niet herkenbaar, teveel fantasy. Dinosauriërs in London? Robin Hood, bossen die plots groeien, Cybermen overal. In eerdere seizoenen had dit nog consequenties, maar nu lijkt iedereen dement ofzo? De Queen die Torchwood oprichtte door haar ontmoeting. Harriet Jones die acties onderneemt, en nu niks.
De doctor vind ik geweldig maar komt niet uit de verf met zeurdoos en de verhaallijnen. Moffiat mag plaats maken voor een ander. Voor een verhaal ok, maar niet om een seizoen te bepalen. Maar goed, dat was mijn rant.
Dat is ook wel waar. Ik zal dit seizoen ook zeker kijken. Heck, ik denk dat we zo'n beetje enkel de Digibord aanzetten om sommige series op BBC te kijken? Oké, formule1 ook maar er gaan dagen voorbij dat we enkel dvd series kijken. Ik heb inderdaad el zin in het nieuwe seizoen en laten we hopen dat het een goede isMegajr schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 20:41:
[...]
Ik vond het hele 'Bad Wolf' plot ook niet erg subtiel? Telkens de camera er een second of 5 op stil houden getuigt niet van subtiliteit
Het humor element lijkt inderdaad een beetje verdwenen te zijn. Ik vond de eerste ontmoeting tussen de doctor en Amy ook wel humor, dat hij gaat ontdekken wat hij lekker eten vindt en dan de meest bizarre combinaties probeert. Maar daarna kan ik me niet heel veel humor herinneren meer.
En de enge afleveringen zitten enorm veel sterke afleveringen tussen en heeft voor mijn gevoel de serie wel afgestopt. Maar dit seizoen zijn ook enkele vertrouwde schurken weer terug en de doctor lijkt ook weer te weten wie hij is. Ik heb er zin in
Ik vond Donna ook 1 van de betere companions, iemand die de doctor stuurde i.p.v. andersom. De chemie tussen die twee was ook fantastisch, en natuurlijk een sneu einde wat het verhaal nog beter afmaakt, de doctor die dan terugvalt naar een donkere zelf omdat Donna er niet is om te helpen... moet je de waters of mars eens voorstellen met haar.Pjotrik schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:58:
Ik vind Donna juist 1 van de betere companions. Ze was heel direct, maar had alles over voor het reizen met doctor. En toen ze alles had, was alles 1 keer over..
BBC heeft een 'prologue' voor series 9 geplaatst ; http://bbc.in/1UFcb1w
of hier ; YouTube: Exclusive scene - Doctor Who: Series 9 Prologue - BBC One
Goner schreef op zondag 13 september 2015 @ 22:20:
Zaterdag is het zover ...
BBC heeft een 'prologue' voor series 9 geplaatst ; http://bbc.in/1UFcb1w
of hier ; YouTube: Exclusive scene - Doctor Who: Series 9 Prologue - BBC One
I mean .. Zijn oudste vijand, die vijand vanaf het begin is, is Davros. Gezien Hij en de Master vroeger vrienden waren (en we weten dat de Master samen met Clara op zoek naar de Doc gaat).
Stiekem wel benieuwd naar hoe Davros nou weer in beeld gaat komen. Het lijkt in ieder geval een heerlijk donker seizoen te worden :D! (Het zou mooi zijn om een van de Horrors zoals The Nightmare Child eens te zien te krijgen imo)
Wait what? Oo serieus? Dat zou de dynamiek van de show aardig veranderen.Darkfreak schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:15:
[...]
spoiler:(en we weten dat de Master samen met Clara op zoek naar de Doc gaat).
Daar werd in de trailer hard naar gehintcorset schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:27:
[...]
Wait what? Oo serieus? Dat zou de dynamiek van de show aardig veranderen.
En die Compression Dial die de Doctor aan de Sister geeft eindigt in de handen van Missy (zie je in de trailer). Dus de Doctor geeft zijn testament aan de Sister ' You know who to give this to' en de Sister geeft het aan Missy, die vervolgens met Clara op zoek gaat naar de Doctor.
en ergens daartussen komt Maisi Wiliams ineens, waarschijnlijk als de dochter van de doc
But then again: Moffat zelf heeft gezegd dat Maisi een 'new' personage speelt die we ngo niet kennen, die niet uit de doctor's past is .. Maar goed, zou niet de eerste keer zijn dat Moffat liegt
[ Voor 39% gewijzigd door Darkfreak op 14-09-2015 09:49 ]
Even een kleine opmerking. Als iemand iets in een spoiler tag zet is het niet zo erg handig/netjes om dat te gaan quoten zonder tag. Nu leest iemand anders dus de spoiler!corset schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:27:
[...]
Wait what? Oo serieus? Dat zou de dynamiek van de show aardig veranderen.
Persoonlijk vind ik het niet zo erg, ik was wel een beetje klaar met Clara. Nu hoop ik wel dat ze een goed einde verzinnen en geen Rose/Amy stuff.
TITS! excusesGerard v.d. Horst schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:49:
[...]
Even een kleine opmerking. Als iemand iets in een spoiler tag zet is het niet zo erg handig/netjes om dat te gaan quoten zonder tag. Nu leest iemand anders dus de spoiler!
Voor de rest een erg goede aflevering, echt eentje die je weer doet verlangen naar de volgende.
Dat zit wel Schnorr.
Ach, we zien het de komende weken wel maar ik kijk er naar uit, en hoewel ik vorig jaar de afleveringen wel ok vond, merk ik dat ik nu de volgende wil zien, en dat is een verbetering.
Morgen de nieuwe aflevering maar eens kijken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Misschien is 'the voice' een beter geschikt programma voor je?SinergyX schreef op zondag 20 september 2015 @ 00:49:
Zat even te kijken wie er nieuw komen, eruit gaan en wie blijven, <>
Ik kon het niet laten:franssie schreef op zondag 20 september 2015 @ 01:13:
[...]
Misschien is 'the voice' een beter geschikt programma voor je?Of dance ^3

Hadden we toch al gehad?franssie schreef op zondag 20 september 2015 @ 01:13:
Misschien is 'the voice' een beter geschikt programma voor je?Of dance ^3
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ook vraag ik mij af of Missy en Clara echt dood zijn (of dat het weer een Missy-truucje is zoals ze blijkbaar eerder heeft geflikt, like srsly, kunnen sommige mensen/timelords/kaleds niet gewoon dood gaan XD?)
Nah ... ze lokten allebei de Daleks bijna uit om te schieten enDarkfreak schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:30:
Ook vraag ik mij af of Missy en Clara echt dood zijn
Ja het eerste wat ik dacht was ook de vortex manipulators. Maar hoe dom zouden zowel de daleks als ook Colony Sarf zijn om hun gevangen te nemen en die dingen om te laten =/ ?Goner schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:28:
[...]
Nah ... ze lokten allebei de Daleks bijna uit om te schieten en
spoiler:ze hebben die vortex manipulators (?) nog om ...
Ik ben zelf iets minder fan van deze seizoenen. Hij heeft echter wel in het verleden super goede afleveringen gemaakt maar ik heb zo het gevoel dat het voor een lange termijn te donker word. Ik zou het tof vinden als er ook nog eens wat luchtiger komen. Al blijft 'girl in the fireplace' een favoriet.
Het is een goed begin van deze reeks, dat wel. Ik spreek waarschijnlijk mezelf tegen nu maar ik blijf kijken op de zaterdag avond
Daniel_Elessar schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:23:
Wat humor maar ook het krankzinnige, goed.
Als je Michelle Gomez echt gek wilt zien doen, kan ik Green Wing aanbevelen ...
Sue White (Michelle Gomez), the Scottish staff liaison officer employed to listen and respond to the problems of East Hampton's staff. However, Sue is perhaps the least suited person for the job; she is abrasive, cruel, foul-mouthed, obsessive and completely self-absorbed. Her office is a place where the impossible tends to happen, and anyone who enters is normally treated with a mixture of verbal abuse and psychological torture, so she can get back to doing nothing, or thinking about how to upset the next visitor.
Dankje! Die ga ik eens opzoeken.Goner schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:31:
[...]
offtopic:
Als je Michelle Gomez echt gek wilt zien doen, kan ik Green Wing aanbevelen ...
Sue White (Michelle Gomez), the Scottish staff liaison officer employed to listen and respond to the problems of East Hampton's staff. However, Sue is perhaps the least suited person for the job; she is abrasive, cruel, foul-mouthed, obsessive and completely self-absorbed. Her office is a place where the impossible tends to happen, and anyone who enters is normally treated with a mixture of verbal abuse and psychological torture, so she can get back to doing nothing, or thinking about how to upset the next visitor.

Ook gemaakt door de ontwerper van het eerdere The Voice plaatje?
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
NopeArethusa schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:32:
[afbeelding]
* Chevy454 heeft alle voorgaande via Netflix bekeken (binge watching btw)
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
BBC one .. elke zaterdagavond ..Chevy454 schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:19:
Waar is het nieuwe seizoen overigens te kijken?
* Chevy454 heeft alle voorgaande via Netflix bekeken (binge watching btw)
Wat betreft de eerste twee afleveringen van dit seizoen: gaaf! Al zakte de moed me weer een beetje in de schoenen toen de Doctor aan Davros verteld dat hij het allemaal allang doorzien had. Wat een goedkope plotwending. Enfin, de Daleks en Davros zijn weer van wat energie voorzien, en ze zullen zich wel weer redden uit dat "sink hole" op Skaro. Het wordt wel tijd dat de Doctor Gallifrey weer weet te vinden. Dit is weer fijne "dark" Who, al die humor erbij hoeft voor mij niet.
En dan Clara in dat Dalek omhulsel. Ik dacht even dat de cirkel rond was, want hoe trof de Doctor haar ook alweer voor de allereerste keer aan? Zou het niet briljant zijn als ze op die manier in dat Dalek omhulsel beland was? Maar nee, ze is er alweer uit.
Wat Davros betreft: dit blijft toch wel de meest briljante promo allertijden hoor.. zo dark en scary. En dat ritme dat erin zit. De promoregisseur die dit gemonteerd heeft verdient een Nobelprijs!
[ Voor 67% gewijzigd door BamSlam_ op 27-09-2015 19:06 ]
Stiekem hoopte ik ook op zo'n einde. Hopelijk is het een voorproefje voor wat gaat komen!BamSlam_ schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:58:
En dan Clara in dat Dalek omhulsel. Ik dacht even dat de cirkel rond was, want hoe trof de Doctor haar ook alweer voor de allereerste keer aan? Zou het niet briljant zijn als ze op die manier in dat Dalek omhulsel beland was? Maar nee, ze is er alweer uit.
Dat zit wel Schnorr.
Missy is zoals gewoonlijk lekker evil en fout bezig. Precies zoals het hoort.
Clara.. mag gewoon weg gaan vind ik
Nooit geweten dat Davros een handtasje had.Arethusa schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:32:
[afbeelding]
Vond de aflevering van afgelopen zaterdag een goede. zoals hierboven al opgemerkt lekker donker. Zal mij benieuwen of we Missy nog terug gaan zien. Ik hoop van wel, ze is lekker geschift en evil. Oh, en de nieuwe Sonic Screwdriver a.k.a. een zonnebril vond ik een geniale twist. Denk wel dat het een eenmalige was, met de originele Sonic Screwdriver is, denk ik, visueel en filmtechnisch meer mogelijk.
apollo13
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Je kan een ander seizoen instappen. (Seizoen 5, was het instap moment vooral voor de US)burgt schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:57:
van de week begonnen aan deze serie op Netflix, Net 1x01 en 1x02 maar die vond ik toch wel extreem slap. Wordt het niveau wel wat beter, of kan ik beter in een ander seizoen instappen?
Maar, ik raad het af. Je mist veel informatie die toch regelmatig terug komt.
En om heel eerlijk te zijn, vanaf het einde van seizoen 1 word het steeds beter.
De show kreeg meer budget, meer en betere special effects, enz enz...
Ook krijg je in seizoen 1 al een voorproefje van de nieuwe hoofd schrijver. (steven moffat, aflevering 9)
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik