Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:03
Ser Gregor
Raff the Sweetling
The Tickler
The Hound
Ser Meryn
King Joffrey
Queen Cersei
The Master (Mistress)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als er maar geen bruiloft met GoT-thema komt, die lopen nooit goed af :X

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Volg Doctor Who inmiddels alweer een tijdje , maar heb nog geen tijd gehad om alle afleveringen met de nieuwe doctor te zien. Ik heb alleen 1 vraag die misschien al eens beantwoord is.

Hoe gaan ze na deze doctor het regeneren oplossen? Capaldi is doctor 12, dus na de volgende zou hij klaar zijn met regenereren.

[ Voor 24% gewijzigd door ge-flopt op 01-06-2015 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:55

kraats

Ik rol

Tja.. Dan moet je toch echt alle afleveringen gaan kijken.. *spoilers* ;)

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:20
ge-flopt schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:32:
Volg Doctor Who inmiddels alweer een tijdje , maar heb nog geen tijd gehad om alle afleveringen met de nieuwe doctor te zien. Ik heb alleen 1 vraag die misschien al eens beantwoord is.

Hoe gaan ze na deze doctor het regeneren oplossen? Capaldi is doctor 12, dus na de volgende zou hij klaar zijn met regenereren.
Yep, dat probleem is opgelost.
Hoe ze dat hebben gedaan vertel ik natuurlijk niet, dat zie je vanzelf wel als je verder in de serie komt met kijken.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Nu online
kraats schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:36:
Tja.. Dan moet je toch echt alle afleveringen gaan kijken.. *spoilers* ;)
Op een of andere manier dacht ik dat in de stem van River Song! :P

Dank je!! :D (Het wordt dus opgelost bij de huidige doctor?)

[ Voor 99% gewijzigd door ge-flopt op 01-06-2015 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Nee volgens mij bij de laatste kerstspecial van Matt Smith zie je hoe ze dat opgelost hebben haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Het heeft wel met kerst (Christmas) te maken maar niks met de kerst special. De laatste kerst special met hem is toch aan boord van de Titanic? Capaldi is de 13e Doctor overigens aangezien Tennant als Doctor een keer de ijdeltuit uitgehangen heeft. Hier komt ook de 'War Doctor' vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:46

Arethusa

Niet die server

Megajr schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:33:
Het heeft wel met kerst (Christmas) te maken maar niks met de kerst special. De laatste kerst special met hem is toch aan boord van de Titanic? Capaldi is de 13e Doctor overigens aangezien Tennant als Doctor een keer de ijdeltuit uitgehangen heeft. Hier komt ook de 'War Doctor' vandaan.
Dat klopt niet helemaal. The War Doctor komt ergens anders vandaan. Er zijn wel 2 "Tennant" Doctors (Meta-Crisis)

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Arethusa schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:41:
[...]

Dat klopt niet helemaal. The War Doctor komt ergens anders vandaan. Er zijn wel 2 "Tennant" Doctors (Meta-Crisis)
Ah, dan gooi ik 2 dingen door elkaar :+ my bad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Nu online
hmmmmm... Wat zou er gebeuren:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/11391270_1004979956186670_5117799435648923035_n.jpg?oh=bd7d37e27f3126154687b927711a89c8&oe=55F52994

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

niks aangezien hij de deur ook wel eens open doet in de ruimte

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niks, zit een bubble omheen schijnbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zoals sommigen al aangaven heeft de TARDIS een soort 'bubble' om zich heen. Hierdoor is er altijd een stukje waar men gewoon in kan ademen, en daardoor is het ook mogelijk dat de deur gewoon in de ruimte (en wss onder water) open kan.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48

Gewoon, wow... Dit is dus serieus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ik.. shock.. ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Ik kon eerst ook niet geloven dat dit serieus was, ik dus checken maar nee het is echt het disney channel youtube kanaal. Toen maar naar de disney pagina gegaan om te checken of het echt is. Maar het is echt helemaal echt. http://disneyxd.disney.com/doctor-who

Ik vraag mij serieus af wie er de beslissing heeft genomen om Dr Who zo te verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:13

Grvy

Bot

Gewoon reruns op dat kanaal.. njah prima toch?

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:17
Bursting with drama, wit and heart, the show continues filming with two period adventures - ‘The Girl Who Died’ written by Jamie Mathieson and Steven Moffat, and ‘The Woman Who Lived’ by Catherine Tregenna. Starring Peter Capaldi (The Doctor) and Jenna Coleman (Clara Oswald), the duo continue to time travel through epic adventures Directed by Ed Bazalgette (BBC One’s 18th Century drama Poldark).
Was toch net ff iets leuker geweest als de episode "A girl who died" had geheten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Teckna schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:58:
Ik vraag mij serieus af wie er de beslissing heeft genomen om Dr Who zo te verpesten.
Heel vreemd inderdaad dat een serie die al meer dan 50 jaar kindvriendelijk is op een kindernetwerk wordt uitgezonden en dat de reclame daarvoor een stijl krijgt die daarbij past inderdaad. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

CopyCatz schreef op zondag 28 juni 2015 @ 13:03:
[...]

[...]

Was toch net ff iets leuker geweest als de episode "A girl who died" had geheten :)
<sigh>
Ik krijg die notice, dus ik wordt hier hoogst persoonlijk van op de hoogte gesteld..

Ik hoop serieus dat dit geen verwijzing (en dus een soort spoiler) naar Game of Thrones is, maar ik vermoed 't ergste. Kan ik aan de lijst toevoegen dus.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
NMe schreef op zondag 28 juni 2015 @ 13:24:
[...]

Heel vreemd inderdaad dat een serie die al meer dan 50 jaar kindvriendelijk is op een kindernetwerk wordt uitgezonden en dat de reclame daarvoor een stijl krijgt die daarbij past inderdaad. ;)
Precies, het origineel was kindvriendelijk genoeg! Waarom het zo door de mangel halen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De serie blijft dan ook origineel neem ik aan, maar dat wil nog niet zeggen dat er geen flashy reclame voor gemaakt kan worden. :P
Sméagol schreef op zondag 28 juni 2015 @ 14:14:
[...]

<sigh>
Ik krijg die notice, dus ik wordt hier hoogst persoonlijk van op de hoogte gesteld..

Ik hoop serieus dat dit geen verwijzing (en dus een soort spoiler) naar Game of Thrones is, maar ik vermoed 't ergste. Kan ik aan de lijst toevoegen dus.
Het is geen spoiler dat er in GoT een karakter is dat Arya Stark steeds "a girl" noemt. Nou ja, een hééééééél klein spoilertje dan. Een beetje zoiets als tegen iemand die net aan DW begint zeggen dat de Daleks evil zijn. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Mjah, als dat 't was dan valt 't mee, maar ik ben er een beetje gevoelig voor. Zonder ze zelf op te zoeken wordt ik geconfronteerd met GoT spoilers op internet, terwijl dat voor seizoen 5 nog redelijk meeviel.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Wat is de spoiler? Ze werd IIRC in seizoen 1 al 'a girl' genoemd. Hooguit is het een spoiler dat de actrice een keer meespeelt in DW - dus de spoiler van Sméagol in "[Serie] Doctor Who - Deel 3" ;) Maar dat zie je bij de start vd aflevering ook wel in beeld dus geen al te grote spoiler. Desondanks meer een spoiler dan 'a girl': dat is enkel een grapje.. (Zeg ik als kijker, nooit een van de boeken gelezen).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

De eerste trailer voor seizoen 9...

19 september W-day *O*

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Maisie Williams met een vaderfiguur die regelmatig van uiterlijk verandert.
Dat klinkt wel bekend ;) Zou The Doctor stiekem een Faceless man zijn?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Trailer ziet er goed uit! Ze lijken een wat rauwer beeld neer te zetten? Dat The Master terug is, ben er nog niet helemaal over uit wat ik daar van vind. Maisie Williams daar in tegen zie ik wel graag en ik hoop dat ze hier ook fantastisch gaat zijn. En dat ze bovenal de Game of Thrones verwijzingen achterwege laten. Ze is getalenteerd genoeg om niet voor eeuwig Arya Stark te hoeven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
Jup, trailer is erg interessant. Denk dat ik ook wel een goed idee heb wat Maisie Williams rol zal worden. Gewoon een "gut feeling'. Verder was de trailer erg donker en actie georiënteerd en had ik niet verwacht dat ze Missy zouden tonen in de trailer... raar iets toch? Iedereen denkt dat ze dood is en dan gewoon in een trailer tonen? Niet heel spannend, maar goed het is Moffat, dus het zou best wel eens weer iets heel anders kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Laatst online: 31-08 21:21
Markie577 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:18:
Jup, trailer is erg interessant. Denk dat ik ook wel een goed idee heb wat Maisie Williams rol zal worden. Gewoon een "gut feeling'. Verder was de trailer erg donker en actie georiënteerd en had ik niet verwacht dat ze Missy zouden tonen in de trailer... raar iets toch? Iedereen denkt dat ze dood is en dan gewoon in een trailer tonen? Niet heel spannend, maar goed het is Moffat, dus het zou best wel eens weer iets heel anders kunnen zijn.
Trailer is inderdaad nice!
Ik heb ook wel een vermoeden wie ze speelt.
Maar ga het niet spoilen voor moest het waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Afbeeldingslocatie: http://leakynews.s3.amazonaws.com/pub/wp-content/uploads/2015/07/DW_Trailer_Guitar.png

beste moment uit de trailer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:24

franssie

Save the albatross

Deze trailer spreekt me ook wel aan (kwam achter die vorige aan bij YT).

http://www.wired.com/2015/07/doctor-who-lego-dimensions/

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Markie577 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:18:
Jup, trailer is erg interessant. Denk dat ik ook wel een goed idee heb wat Maisie Williams rol zal worden.
Ik heb ook een donkerbruin vermoeden...
spoiler:
The Doctor's Daughter

Van mij hoeft speculaas niet in spoilers, maar goed... :P
franssie schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:50:
Deze trailer spreekt me ook wel aan (kwam achter die vorige aan bij YT).

[video]

http://www.wired.com/2015/07/doctor-who-lego-dimensions/
Die lijk mij ook leuk. Ik denk dat ik de setjes ook ga kopen en de grotere DW-set(s?). De game weet ik nog niet :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
tsja, krijg je met een oude punkrocker. Zal je nooit uit hem kunnen halen :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
McBoom schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:16:
[...]
Ik heb ook een donkerbruin vermoeden...
spoiler:
The Doctor's Daughter

Van mij hoeft speculaas niet in spoilers, maar goed... :P

[...]
Ik denk eerder:
spoiler:
The Doctor's Granddaughter Susan.

Alhoewel ik na het lezen van de aflevering titels eerder denk aan:
spoiler:
River or Missy

[ Voor 13% gewijzigd door Cr0kie op 10-07-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
RobbertDs1 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:28:
[...]

Ik denk eerder:
spoiler:
The Doctor's Granddaughter Susan.

Alhoewel ik na het lezen van de aflevering titels eerder denk aan:
spoiler:
River or Missy
Ik denk op basis van de eerste titel wel
spoiler:
The doctor's daughter, doordat zij in die aflevering voor de doctor was gestorven

Umm, die titel daarna is wel een goede inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Ik denk dat we er niet te veel in moeten lezen. Ze speelt een gastrol in Doctor Who maar speelt nog steeds Arya Stark in GoT en die doet weinig wat haar volgens George Martin logica de pijp uit laat gaan. Dan zit je al met film schema conflicten en dat zij op het moment heel erg gewild als actrice is. Ze speelt in een van de best bekeken series van het moment en dan is Doctor Who toch een flinke stap terug. Niet dat ik haar niet vaker wil zien, ik vind haar fantastisch dus hoe meer ik van haar kan zien hoe beter het is wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Megajr schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:50:
Ik denk dat we er niet te veel in moeten lezen. Ze speelt een gastrol in Doctor Who maar speelt nog steeds Arya Stark in GoT en die doet weinig wat haar volgens George Martin logica de pijp uit laat gaan. Dan zit je al met film schema conflicten en dat zij op het moment heel erg gewild als actrice is. Ze speelt in een van de best bekeken series van het moment en dan is Doctor Who toch een flinke stap terug. Niet dat ik haar niet vaker wil zien, ik vind haar fantastisch dus hoe meer ik van haar kan zien hoe beter het is wat mij betreft.
Vergeet niet dat Maisie een Brits meisje is. En in Engeland is Dr Who huge.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

In de USA is het ook behoorlijk groot overigens, overal kan je miniaturen kopen van dr who.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
RocketKoen schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 11:51:
[...]

Vergeet niet dat Maisie een Brits meisje is. En in Engeland is Dr Who huge.
Maar niet zo huge als Game of Thrones. Ik zeg niet dat Doctor Who niet groot is maar niet zo groot als Game of Thrones. Daarnaast het film schema van GoT dwarsboomt ook het schema van Doctor Who gedeeltelijk. En ze speelt daarin nog steeds een grote rol.

Ik snap dat ze helemaal fangirl gegaan is toen ze gevraagd werd of het zelf vroeg maar zolang ze fulltime in GoT speelt zie ik haar geen grote rol in Doctor Who in nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Megajr schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:21:
[...]

Maar niet zo huge als Game of Thrones. Ik zeg niet dat Doctor Who niet groot is maar niet zo groot als Game of Thrones. Daarnaast het film schema van GoT dwarsboomt ook het schema van Doctor Who gedeeltelijk. En ze speelt daarin nog steeds een grote rol.

Ik snap dat ze helemaal fangirl gegaan is toen ze gevraagd werd of het zelf vroeg maar zolang ze fulltime in GoT speelt zie ik haar geen grote rol in Doctor Who in nemen.
Ze komt ook maar in 2 afleveringen voor in het komende seizoen.

En GoT filmt ongeveer van Juli tot December.
Dr Who is in januari begonnen met filmen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
RocketKoen schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 12:50:
[...]

Ze komt ook maar in 2 afleveringen voor in het komende seizoen.

En GoT filmt ongeveer van Juli tot December.
Dr Who is in januari begonnen met filmen.
Doctor Who filmt momenteel nog. En ik weet dat ze maar in 2 afleveringen zit. Daarom lijkt mij ook dat ze niet een hele grote rol zal spelen of een belangrijk karakter a la Susan. Maar we zullen het wel zien denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Dat Missy terugkomt zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten.
Ze is nou echt een van de mindere incarnaties van The Master naar mijn mening :( ..

Ik vermoed dat ze ergens in de tijdlijn van Missy terecht komen voordat ze vermoord wordt.
(Wibbly, wobbly, timey, Wimey .. Stuff)

De duistere tint van de trailer spreekt mij wel aan. Dat samen met wat de Doctor verteld lijkt het toch weer een iets donkerdere kant op te gaan (iets waar ik vorig seizoen al hoopte en helaas teleurgesteld werd).

Naar mijn mening zijn de leukste aflevering nog steeds de afleveringen met de nodige mysterie, gruwel en angstmomenten :D!

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:43
Is er al bekend of Clara het hele seizoen blijft? Serie 7 trok ik niet zo goed en ik heb wat van 8 gezien, maar ik ga niks meer kijken waar Clara in speelt.
spoiler:
Ik hoop dat ze sterft in aflevering 5 en dat ze dan eventueel een nieuwe versie introduceren met een ander karakter en een andere actrice, maar aangezien haar vorige versies door dezelfde actrice werd gespeeld zal het niet zo zijn.

Missy hoeft van mij ook niet terug te komen.
spoiler:
Aangezien ze alleen expliciet is bevestigd voor de eerste 2 afleveringen hoop ik dat ze zo snel mogelijk vertrekt en Clara mee ten onder neemt zodat ik in ieder geval een halve serie kan kijken :P

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:39
Ample Energy schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 19:11:
Is er al bekend of Clara het hele seizoen blijft? Serie 7 trok ik niet zo goed en ik heb wat van 8 gezien, maar ik ga niks meer kijken waar Clara in speelt.
Wat vind je dan niet goed aan Clara?
Er is trouwens sinds gisteren een nieuwe trailer online.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

stijn014 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 12:03:
[...]

Wat vind je dan niet goed aan Clara?
Er is trouwens sinds gisteren een nieuwe trailer online.
Nieuwe trailer:

spoiler:
Ziet ernaar uit dat Skaro terug is @ 0:21 :O

[ Voor 48% gewijzigd door Darkfreak op 13-08-2015 12:33 ]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vind Clara een van de leukste companions. Ze is (naar mijn idee) de meest zelfstandige van allemaal.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Megajr
Dan doe je Amy en Rory toch niet heel erg recht vind ik. Of Martha? Clara wil graag zelfstandig zijn maar redt het naar mijn idee lang niet bij Amy of Martha.

• corset
Martha was echt.. irritant as hell >_> meer moodswings dan persoon.

Amy, ach, je moet toch ergens een hopeloze love story in de seizoenen hebben.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

Billie is nog steeds mijn favoriete companion(De chemie met de beide dokters was gewoon grandioos), daarna Martha en Clara(In de paar afleveringen dat ze nog met Matt Smith mee deed vond ik haar erg goed, met de nieuwe dokter is het inderdaad wel wat minder helaas)

Amy heb ik juist niet veel mee, weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar ik vond Amy en Rory gewoon iets meer kinderlijk overkomen...

Kan overigens niet wachten tot het weer begint!!!.

• Megajr
corset schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:46:
Martha was echt.. irritant as hell >_> meer moodswings dan persoon.

Amy, ach, je moet toch ergens een hopeloze love story in de seizoenen hebben.
Nou, als je het zo zegt vraag ik me af of we dezelfde serie wel gekeken hebben ;) ik heb dat zelf heel anders ervaren. Maar zo ieder z'n voorkeuren natuurlijk.
Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 16:54:
Billie is nog steeds mijn favoriete companion(De chemie met de beide dokters was gewoon grandioos), daarna Martha en Clara(In de paar afleveringen dat ze nog met Matt Smith mee deed vond ik haar erg goed, met de nieuwe dokter is het inderdaad wel wat minder helaas)

Amy heb ik juist niet veel mee, weet niet precies hoe ik het moet uitleggen maar ik vond Amy en Rory gewoon iets meer kinderlijk overkomen...

Kan overigens niet wachten tot het weer begint!!!.
Rose was ook een hele goede compagnion, wel op z'n best bij David vond ik zelf. Clara, was met Matt Smith nog prima te pruimen, verhaallijn was ook best interessant vond ik. Met de nieuwe doctor kakt het wat in. Zullen zien wat het nieuwe seizoen brengt, alle twee de trailers zien er goed uit in ieder geval.

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:33
Grappig dat alle companions worden genoemd behalve Donna, waarschijnlijk zo vreselijk dat iedereen haar verdrongen heeft (ik weet nog steeds niet of het nou het character of de actrice was, maar ik heb dat seizoen echt moeten doorworstelen)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Donna, prima comedian, maar als companion vond ik het echt de slechtste keus in de hele serie. Dus inclusief alle oude afleveringen die ik gezien heb.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Darkfreak schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:07:

De duistere tint van de trailer spreekt mij wel aan. Dat samen met wat de Doctor verteld lijkt het toch weer een iets donkerdere kant op te gaan (iets waar ik vorig seizoen al hoopte en helaas teleurgesteld werd).

Naar mijn mening zijn de leukste aflevering nog steeds de afleveringen met de nodige mysterie, gruwel en angstmomenten :D!
Ja griezelen is leuk, maar ik vond ook juist die meer comedy afleveringen leuk! Nu het steeds donkerder word. Natuurlijk heb je briljante afleveringen van Moffat maar naar mijn idee wilt hij te veel wat lang niet altijd gaat. Laat dingen subtiel zijn. 'Bad wolf' was super tof verwerkt in het seizoen. Je begint erop te letten, dat soort dingen mis ik toch een beetje. Blink en silence in the library waren super tof. Al vond ik de aflevering geschreven door Gaimen met die cyberman en attractie planeet toch ook 'eng'. Maar ik mis nu soms wat luchtigheid in de afleveringen.

Enkel mijn gedachten en ik hoop dat je je niet aangevallen voelt want dat is zeker niet de bedoeling maar je haalde dat duistere aan, vandaar.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Daniel_Elessar schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:21:
[...]

Ja griezelen is leuk, maar ik vond ook juist die meer comedy afleveringen leuk! Nu het steeds donkerder word. Natuurlijk heb je briljante afleveringen van Moffat maar naar mijn idee wilt hij te veel wat lang niet altijd gaat. Laat dingen subtiel zijn. 'Bad wolf' was super tof verwerkt in het seizoen. Je begint erop te letten, dat soort dingen mis ik toch een beetje. Blink en silence in the library waren super tof. Al vond ik de aflevering geschreven door Gaimen met die cyberman en attractie planeet toch ook 'eng'. Maar ik mis nu soms wat luchtigheid in de afleveringen.

Enkel mijn gedachten en ik hoop dat je je niet aangevallen voelt want dat is zeker niet de bedoeling maar je haalde dat duistere aan, vandaar.
Ik vond het hele 'Bad Wolf' plot ook niet erg subtiel? Telkens de camera er een second of 5 op stil houden getuigt niet van subtiliteit :P

Het humor element lijkt inderdaad een beetje verdwenen te zijn. Ik vond de eerste ontmoeting tussen de doctor en Amy ook wel humor, dat hij gaat ontdekken wat hij lekker eten vindt en dan de meest bizarre combinaties probeert. Maar daarna kan ik me niet heel veel humor herinneren meer.

En de enge afleveringen zitten enorm veel sterke afleveringen tussen en heeft voor mijn gevoel de serie wel afgestopt. Maar dit seizoen zijn ook enkele vertrouwde schurken weer terug en de doctor lijkt ook weer te weten wie hij is. Ik heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ik vind Donna juist 1 van de betere companions. Ze was heel direct, maar had alles over voor het reizen met doctor. En toen ze alles had, was alles 1 keer over.
Clara begon veel belovend maar staat nu onder in de rij, wat een ongelooflijke zeurdoos. En ik weet niet wat iedereen elkaar zit na te praten over het donkerder worden van de serie. Die wordt juist kinderlijker, wat een knudde verhalen afgelopen seizoen. Toen de serie weer startte in 2005 was het leuk, herkenbaar in het Londen van 'nu'. Nu lijkt alles tijdloos, niet herkenbaar, teveel fantasy. Dinosauriërs in London? Robin Hood, bossen die plots groeien, Cybermen overal. In eerdere seizoenen had dit nog consequenties, maar nu lijkt iedereen dement ofzo? De Queen die Torchwood oprichtte door haar ontmoeting. Harriet Jones die acties onderneemt, en nu niks.
De doctor vind ik geweldig maar komt niet uit de verf met zeurdoos en de verhaallijnen. Moffiat mag plaats maken voor een ander. Voor een verhaal ok, maar niet om een seizoen te bepalen. Maar goed, dat was mijn rant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Zei het al een keer eerder, we zijn van de the man who regrets naar the man who forgot gegaan en nu hebben we the man who doesn't care er voor in de plaats gekregen. Deze doctor was goed voor een seizoen of zo, als buffer, de doctor die zichzelf moet terugvinden na die aparte generatie. Maar voor het brede verhaal hebben we eigenlijk niet echt heel veel gezien met (grote) impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Megajr schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 20:41:
[...]

Ik vond het hele 'Bad Wolf' plot ook niet erg subtiel? Telkens de camera er een second of 5 op stil houden getuigt niet van subtiliteit :P

Het humor element lijkt inderdaad een beetje verdwenen te zijn. Ik vond de eerste ontmoeting tussen de doctor en Amy ook wel humor, dat hij gaat ontdekken wat hij lekker eten vindt en dan de meest bizarre combinaties probeert. Maar daarna kan ik me niet heel veel humor herinneren meer.

En de enge afleveringen zitten enorm veel sterke afleveringen tussen en heeft voor mijn gevoel de serie wel afgestopt. Maar dit seizoen zijn ook enkele vertrouwde schurken weer terug en de doctor lijkt ook weer te weten wie hij is. Ik heb er zin in :)
Dat is ook wel waar. Ik zal dit seizoen ook zeker kijken. Heck, ik denk dat we zo'n beetje enkel de Digibord aanzetten om sommige series op BBC te kijken? Oké, formule1 ook maar er gaan dagen voorbij dat we enkel dvd series kijken. Ik heb inderdaad el zin in het nieuwe seizoen en laten we hopen dat het een goede is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
Pjotrik schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:58:
Ik vind Donna juist 1 van de betere companions. Ze was heel direct, maar had alles over voor het reizen met doctor. En toen ze alles had, was alles 1 keer over..
Ik vond Donna ook 1 van de betere companions, iemand die de doctor stuurde i.p.v. andersom. De chemie tussen die twee was ook fantastisch, en natuurlijk een sneu einde wat het verhaal nog beter afmaakt, de doctor die dan terugvalt naar een donkere zelf omdat Donna er niet is om te helpen... moet je de waters of mars eens voorstellen met haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

De invloed van Donna werd ook wel duidelijk toen ze links afsloeg ipv rechts met de auto.. (of andersom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

Zaterdag is het zover ...

BBC heeft een 'prologue' voor series 9 geplaatst ; http://bbc.in/1UFcb1w

of hier ; YouTube: Exclusive scene - Doctor Who: Series 9 Prologue - BBC One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

Mooie proloog, lijkt eindelijk iets van het vorige seizoen te gaan oogsten. Ik heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
donker..

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

spoiler:
Hoe de neuk gaat Moffat het nou weer voor elkaar krijgen om Davros alweer terug te halen :P!?
I mean .. Zijn oudste vijand, die vijand vanaf het begin is, is Davros. Gezien Hij en de Master vroeger vrienden waren (en we weten dat de Master samen met Clara op zoek naar de Doc gaat).

Stiekem wel benieuwd naar hoe Davros nou weer in beeld gaat komen. Het lijkt in ieder geval een heerlijk donker seizoen te worden :D! (Het zou mooi zijn om een van de Horrors zoals The Nightmare Child eens te zien te krijgen imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Darkfreak schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:15:
[...]

spoiler:
(en we weten dat de Master samen met Clara op zoek naar de Doc gaat).
Wait what? Oo serieus? Dat zou de dynamiek van de show aardig veranderen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

corset schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:27:
[...]
Daar werd in de trailer hard naar gehint :P ..

spoiler:
http://www.ibtimes.com/do...aming-missy-video-2084872

En die Compression Dial die de Doctor aan de Sister geeft eindigt in de handen van Missy (zie je in de trailer). Dus de Doctor geeft zijn testament aan de Sister ' You know who to give this to' en de Sister geeft het aan Missy, die vervolgens met Clara op zoek gaat naar de Doctor.

en ergens daartussen komt Maisi Wiliams ineens, waarschijnlijk als de dochter van de doc :P

But then again: Moffat zelf heeft gezegd dat Maisi een 'new' personage speelt die we ngo niet kennen, die niet uit de doctor's past is .. Maar goed, zou niet de eerste keer zijn dat Moffat liegt :P

[ Voor 39% gewijzigd door Darkfreak op 14-09-2015 09:49 ]

• GHorsie
  • Laatst online: 20:36
corset schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:27:
[...]

Even een kleine opmerking. Als iemand iets in een spoiler tag zet is het niet zo erg handig/netjes om dat te gaan quoten zonder tag. Nu leest iemand anders dus de spoiler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
http://blogtorwho.blogspo...an-leaves-doctor-who.html

Persoonlijk vind ik het niet zo erg, ik was wel een beetje klaar met Clara. Nu hoop ik wel dat ze een goed einde verzinnen en geen Rose/Amy stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:05
Op zich vind ik het niet eens zo heel jammer: Toen we kennis met haar maakten, was ik echt onder de indruk. Maar op één of andere manier hebben ze in DW een gave om dat dus niet uit te kunnen werken/vasthouden. Dat was met Amy Pond en Martha Jones ook al zo, op zich prima actrices, maar hun karakters werden net een beetje te klein gehouden. Nu is dus Clara aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gerard v.d. Horst schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:49:
[...]

Even een kleine opmerking. Als iemand iets in een spoiler tag zet is het niet zo erg handig/netjes om dat te gaan quoten zonder tag. Nu leest iemand anders dus de spoiler!
TITS! excuses :( had niet door dat de quoting fout was gegaan.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/y5IHEwnASGA50R5NJLgExwMW/full.jpg

Dude!

_O-

• franssie

franssie

Save the albatross

Axe fight, A tank for the fish (en zo nog wat) ik lag dubbel - you will get it in a few centuries, do stay around :)

Voor de rest een erg goede aflevering, echt eentje die je weer doet verlangen naar de volgende.

Verwijderd

Eindelijk weer eens een goede aflevering :Y

• Stukfruit
  • Niet online
Het was wel leuk, vooral de grapjes, maar ik blijf de feel van de eerste (nieuwe) seizoenen missen. De Davros van RTD was echt bedreigend en zag er eng uit, terwijl het nu een malle oude kerel in een rolstoel is die maar wat zit te brabbelen :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

malle oude kerels in rolstoelen .. het maakt niet uit, het gaat erom of ze macht hebben en dat was wel een grappig iets, ik meende te horen dat ie ze wel maakte maar niet beheerste? Alsnog heeft ie als ontwerper van de technologie wel iets in de melk te brokkelen denk ik de komende afleveringen.
Ach, we zien het de komende weken wel maar ik kijk er naar uit, en hoewel ik vorig jaar de afleveringen wel ok vond, merk ik dat ik nu de volgende wil zien, en dat is een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zat even te kijken wie er nieuw komen, eruit gaan en wie blijven, ben niet echt blij met de mensen. Missy vind ik maar een vaag mens, Clara was leuk maar had geen inhoud (goh, nog minder dan donna?) en die nieuwe chick.. tja, als ik haar zie heb ik weer een flashback naar een voor mij rukserie.

Morgen de nieuwe aflevering maar eens kijken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

SinergyX schreef op zondag 20 september 2015 @ 00:49:
Zat even te kijken wie er nieuw komen, eruit gaan en wie blijven, <>
Misschien is 'the voice' een beter geschikt programma voor je? ;) Of dance ^3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
:D Nadat letterlijk iedere aflevering in het vorig seizoen een teleurstelling was is dit wel een gave opener. Nu maar hopen dat ze dit niveau vast blijven houden. Kan deze doctor toch nog gered worden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
franssie schreef op zondag 20 september 2015 @ 01:13:
[...]

Ik kon het niet laten:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2Hj7CSC.jpg

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

franssie schreef op zondag 20 september 2015 @ 01:13:

Hadden we toch al gehad? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Wat een prachtige aflevering :D .. Echt, wow. Ik ben wel heel benieuwd hoe de hell Davros de ontploffende Crucible heeft overleeft. Hij weigerde toen om met de 10e Doc mee te gaan en bleef achter (boom -> dood?). Zal wel weer een of andere lame emergency temporal shift geweest zijn.

Ook vraag ik mij af of Missy en Clara echt dood zijn (of dat het weer een Missy-truucje is zoals ze blijkbaar eerder heeft geflikt, like srsly, kunnen sommige mensen/timelords/kaleds niet gewoon dood gaan XD?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Darkfreak schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:30:
Ook vraag ik mij af of Missy en Clara echt dood zijn
Nah ... ze lokten allebei de Daleks bijna uit om te schieten en
spoiler:
ze hebben die vortex manipulators (?) nog om ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Goner schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:28:
[...]

Nah ... ze lokten allebei de Daleks bijna uit om te schieten en
spoiler:
ze hebben die vortex manipulators (?) nog om ...
Ja het eerste wat ik dacht was ook de vortex manipulators. Maar hoe dom zouden zowel de daleks als ook Colony Sarf zijn om hun gevangen te nemen en die dingen om te laten =/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Ik vond het persoonlijk een redelijk aflevering. Missy komt in mijn beleving wel een beetje in de richting van John Simm's Master. Wat humor maar ook het krankzinnige, goed.

Ik ben zelf iets minder fan van deze seizoenen. Hij heeft echter wel in het verleden super goede afleveringen gemaakt maar ik heb zo het gevoel dat het voor een lange termijn te donker word. Ik zou het tof vinden als er ook nog eens wat luchtiger komen. Al blijft 'girl in the fireplace' een favoriet.

Het is een goed begin van deze reeks, dat wel. Ik spreek waarschijnlijk mezelf tegen nu maar ik blijf kijken op de zaterdag avond :) Ik wil wel weten hoe Missy en Clara gered gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Daniel_Elessar schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:23:
Wat humor maar ook het krankzinnige, goed.
offtopic:
Als je Michelle Gomez echt gek wilt zien doen, kan ik Green Wing aanbevelen ...
Sue White (Michelle Gomez), the Scottish staff liaison officer employed to listen and respond to the problems of East Hampton's staff. However, Sue is perhaps the least suited person for the job; she is abrasive, cruel, foul-mouthed, obsessive and completely self-absorbed. Her office is a place where the impossible tends to happen, and anyone who enters is normally treated with a mixture of verbal abuse and psychological torture, so she can get back to doing nothing, or thinking about how to upset the next visitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Goner schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:31:
[...]

offtopic:
Als je Michelle Gomez echt gek wilt zien doen, kan ik Green Wing aanbevelen ...
Sue White (Michelle Gomez), the Scottish staff liaison officer employed to listen and respond to the problems of East Hampton's staff. However, Sue is perhaps the least suited person for the job; she is abrasive, cruel, foul-mouthed, obsessive and completely self-absorbed. Her office is a place where the impossible tends to happen, and anyone who enters is normally treated with a mixture of verbal abuse and psychological torture, so she can get back to doing nothing, or thinking about how to upset the next visitor.
Dankje! Die ga ik eens opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Laatst online: 16:46

Arethusa

Niet die server

Afbeeldingslocatie: http://s15.postimg.org/lyjgwe063/12072765_10153544786988213_52342593820937387_n.jpg

Ook gemaakt door de ontwerper van het eerdere The Voice plaatje?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Arethusa schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:32:
[afbeelding]

Nope :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Waar is het nieuwe seizoen overigens te kijken?
* Chevy454 heeft alle voorgaande via Netflix bekeken (binge watching btw)

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Chevy454 schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:19:
Waar is het nieuwe seizoen overigens te kijken?
* Chevy454 heeft alle voorgaande via Netflix bekeken (binge watching btw)
BBC one .. elke zaterdagavond ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Ja, jammer van Netflix. Er was een tijd dat er op de dag na eerste uitzending op BBC One de aflevering op Netflix beschikbaar was, in HD en Nederlands ondertiteld. Ziggo gaf BBC toen nog door in SD. Helaas is dat sinds S8 al verleden tijd.

Wat betreft de eerste twee afleveringen van dit seizoen: gaaf! Al zakte de moed me weer een beetje in de schoenen toen de Doctor aan Davros verteld dat hij het allemaal allang doorzien had. Wat een goedkope plotwending. Enfin, de Daleks en Davros zijn weer van wat energie voorzien, en ze zullen zich wel weer redden uit dat "sink hole" op Skaro. Het wordt wel tijd dat de Doctor Gallifrey weer weet te vinden. Dit is weer fijne "dark" Who, al die humor erbij hoeft voor mij niet.

En dan Clara in dat Dalek omhulsel. Ik dacht even dat de cirkel rond was, want hoe trof de Doctor haar ook alweer voor de allereerste keer aan? Zou het niet briljant zijn als ze op die manier in dat Dalek omhulsel beland was? Maar nee, ze is er alweer uit.

Wat Davros betreft: dit blijft toch wel de meest briljante promo allertijden hoor.. zo dark en scary. En dat ritme dat erin zit. De promoregisseur die dit gemonteerd heeft verdient een Nobelprijs!

[ Voor 67% gewijzigd door BamSlam_ op 27-09-2015 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
BamSlam_ schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:58:
En dan Clara in dat Dalek omhulsel. Ik dacht even dat de cirkel rond was, want hoe trof de Doctor haar ook alweer voor de allereerste keer aan? Zou het niet briljant zijn als ze op die manier in dat Dalek omhulsel beland was? Maar nee, ze is er alweer uit.
Stiekem hoopte ik ook op zo'n einde. Hopelijk is het een voorproefje voor wat gaat komen!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Uiteindelijk terug naar de donkere Doctor Who, met een geweldige acteur. Ook uiteindelijk een aflevering waarin hij compleet tot zijn recht komt.

Missy is zoals gewoonlijk lekker evil en fout bezig. Precies zoals het hoort.

Clara.. mag gewoon weg gaan vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:20
Arethusa schreef op zondag 27 september 2015 @ 13:32:
[afbeelding]

Nooit geweten dat Davros een handtasje had. :+

Vond de aflevering van afgelopen zaterdag een goede. zoals hierboven al opgemerkt lekker donker. Zal mij benieuwen of we Missy nog terug gaan zien. Ik hoop van wel, ze is lekker geschift en evil. Oh, en de nieuwe Sonic Screwdriver a.k.a. een zonnebril vond ik een geniale twist. Denk wel dat het een eenmalige was, met de originele Sonic Screwdriver is, denk ik, visueel en filmtechnisch meer mogelijk.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Ik hoop dat we nog meer van Missy gaan zien dit seizoen. Vond haar vorig seizoen niet heel sterk (niemand eigenlijk) maar dit smaakte wel echt naar meer. De plottwist dat de Doctor alles al zag aankomen, mwoah dat had niet gehoeven voor mij. Ik had liever een een echte oplossing gezien en niet op deze manier en de zonnebril mag ook een eenmalig trucje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

van de week begonnen aan deze serie op Netflix, Net 1x01 en 1x02 maar die vond ik toch wel extreem slap. Wordt het niveau wel wat beter, of kan ik beter in een ander seizoen instappen?

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
burgt schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:57:
van de week begonnen aan deze serie op Netflix, Net 1x01 en 1x02 maar die vond ik toch wel extreem slap. Wordt het niveau wel wat beter, of kan ik beter in een ander seizoen instappen?
Je kan een ander seizoen instappen. (Seizoen 5, was het instap moment vooral voor de US)
Maar, ik raad het af. Je mist veel informatie die toch regelmatig terug komt.
En om heel eerlijk te zijn, vanaf het einde van seizoen 1 word het steeds beter.
De show kreeg meer budget, meer en betere special effects, enz enz...
Ook krijg je in seizoen 1 al een voorproefje van de nieuwe hoofd schrijver. (steven moffat, aflevering 9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 17:49
Gisteren Episode 0 The pilot uit 1961 binnengehaald en wat is dat leuk om te zien..... Zonder veel gadgets en budget maar wat was dat leuk om te zien.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

de 3e aflevering was al beter (zie dat dat ook ene andere schrijver is) ik kijk het nog wel even aan. ;)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste