Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Ik vond die speech van de Doctor aan het einde wel geinig en de manier waarop Clara de Tardis oplaadde vond ik ook wel mooi. Ik heb alleen nog steeds een beetje het idee dat Capaldi niet heel goed tot zijn recht komt.Darkfreak schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:42:
Zelfde schrijver als de mummy-aflevering.
Maar het was een redelijk leuke aflevering. Had niet echt het wow-effect (wat ik sowieso erg mis dit seizoen) maar was te kijken.
Ik begrijp dat inderdaad ook niet. Ze was al the impossible girl, maar nu heeft is ze blijkbaar ook nog in contact gebracht met de Doctor door die geheimzinnige dame aan het eind van zowat elke aflevering? Misschien een beetje té toevallig allemaal?Ik vind het jammer dat ze zoveel focus op Clara (die mij stiekem een beetje de kont uit hangt) leggen. Tijdens de mummy-aflevering was ik voor een moment echt in de hoop dat we een nieuwe (male) companion zouden krijgen in vorm van die mechanic (dat was echt een leuk duo geweest).
Meer focus op de Doctor zou wel mogen. Dit nieuwe, duistere personage heeft zoveel mogelijkheden, maar nee, ze blijven op Clara en haar drama focusen (wordt een beetje oud na het hele impossible Girl gezever)
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Die speech was top ja, en helemaal mee eens dat capaldi niet tot zijn recht komt.NMe schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:46:
[...]
Ik vond die speech van de Doctor aan het einde wel geinig en de manier waarop Clara de Tardis oplaadde vond ik ook wel mooi. Ik heb alleen nog steeds een beetje het idee dat Capaldi niet heel goed tot zijn recht komt.
[...]
Ik begrijp dat inderdaad ook niet. Ze was al the impossible girl, maar nu heeft is ze blijkbaar ook nog in contact gebracht met de Doctor door die geheimzinnige dame aan het eind van zowat elke aflevering? Misschien een beetje té toevallig allemaal?
De nieuwe doctor is geheel ander soort doctor dan 10 en 11. Veel berekender, kouder, 'vrijer' ..
Er zijn echt maar een paar momenten dat capaldi echt de volle kant van zijn doctor kan laten zien (in de mummy had je zo een moment).
En dat ze Missy (Die dame van 'Heaven') ineens weer aan Clara moeten koppelen vind ik ook maar meh. Clara's hele timeline wordt vele malen meer uitgemolken dan Rose en Pond (Bij Pond was het tenminste nog leuk). Helaas was dat einde met Missy voor mij het doorslaggevende feit dat we nog even niet van Clara af komen ><
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
ik vind de huidige dokter ook juist wel sterk. Na 'the one who regrets' en 'the one who forgot' . Een dokter die zich van zijn daden bewust is. En inwendig strijdt met de gevolgen daarvan. Niet al zijn goed bedoelde bemoeienissen leiden tot een goed resultaat. En wat is een goed resultaat?
Na de onschuldige onbekommerde Matt, houd ik wel van deze wat grimmige donkere man. Hopelijk komt daar met een nieuwe companion wat meer verdieping en tegenwicht bij.
Verwijderd
Erg genoten van de laatste 2 eps.
Wat was dat pijnlijk om naar te kijken zeg. Die kinderen, bomen met vuurvliegjes die via een meisje praten, de niet zo subtiele boodschap...
De achtergronden waren wel mooi gedaan, maar qua verhaal en uitvoering daarvan was het echt om te janken.
En voor wie nog niet heeft gekeken: zet de aflevering meteen af zodra de promo voor volgende week in beeld komt, want anders krijg je waarschijnlijk een enorm grote spoiler voor je kiezen.
De BBC kennende zal het ook echt zijn wat het leek te zijn.
Dat zit wel Schnorr.
Eens, dit was echt bagger.Stukfruit schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 00:54:
Ik nomineer de aflevering van vanavond graag als de slechtste Dr. Who-ep ooit.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Er stond wel opvallend vaak een rode telefooncel in het bos?
Dat zit wel Schnorr.
Er is een verschil tussen een donkere doctor en ditNMe schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:20:
Ik vind dat ook mooi, maar dat is precies wat ik bedoel met dat hij niet goed tot zijn recht komt. Hij doet te veel dingen schijnbaar willekeurig en veel dingen worden gewoon niet goed uitgelegd. Die donkere kant van de Doctor kunnen ze veel beter uitbeelden en tot nu toe heb ik dat alleen in deze aflevering en die van de mummy goed gezien.
Dit is meer iets van we zijn van de the man who regrets naar the man who forgot gegaan en nu hebben we the man who doesn't care er voor in de plaats gekregen.
Zoals deze doctor tot nu toe wordt uitgebeeld is het meer dat deze doctor doet wat hij doet omdat hij dat al zolang doet. Dan kom je bij mij niet over als een donkere doctor maar als een gewoontediertje die niet weet wat hij wilt en door blijft gaan met wat hij doet omdat het herkenbaar is.
Ze mogen van mij echt een nieuwe team van schrijvers erop gaan zetten, of juist het oude team terug halen want deze laatste ep was gewoon een grote teleurstelling. Dit seizoen hebben we eigenlijk maar twee sterke afleveringen gezien. Ik weet zeker dat er veel meer uit Capaldi te halen valt.
@Teckna 2 maar? Ik vind toch echt tot nu toe meer dan de helft wel prima... De nieuwe Doctor viel voor mij ook wel aan te wennen, vond Matt Smith toch leuker. Maar tot nu toe kunnen Into the Dalek, Listen, Time Heist, Kill the Moon en met name Flatline echt wel hoor! Mummy on the Orient Express moet ik ook nog kijken, maar hierboven lees ik dat 't niet heel erg kan zijn...
Weer bijzonder kut dat er maar tien afleveringen in zo'n seizoen zitten, maar ik heb eigenlijk wel erg veel zin in de finalespecials. En er komt natuurlijk weer een kerstspecial (die dan wellicht ruk is omdat kerstspecials dat altijd zijn...) en hopelijk nog een andere special (children in need?).
Nou ja, binnenkort begint citizen khan weer, dus dan heb ik alsnog een reden om naar de BBC te kijken...
"We have nothing to fear but running out of beer"

De rest bestond ook vooral uit compwerk en matte paintings (weliswaar best mooi), dus zo erg duur is het ook weer niet.
Vergeleken met echte 3d-modellen ed.
Dat zit wel Schnorr.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Ik had vanaf het begin al door waarom de dingen gebeuren en dat het goed zou komen.
De afleidingsmanoeuvre van de kinderen om je van dat feit te ontdoen viel ook wat tegen. En ik vind het jammer dat de docter zomaar iedereen in de Tardis laat.
En dan de GIGA spoiler op het einde.... Waarom toch? Kunnen ze niet van te voren de quote van River op het scherm gooien dat er nu een grote spoiler aankomt.
Verder is me bij vorige seizoenen opgevallen dat de serie heel erg wisselt qua kwaliteit in de verhaallijnen, naar mijn vermoeden komt dat doordat er gebruik wordt gemaakt van wisselende schrijvers voor de episodes. Zo'n manier van werken zie je bij meer series, maar ik heb m'n twijfels of het de kwaliteit te goede komt. Aangezien series die gebaseerd zijn op voorbereid materiaal (GoT comes to mind) imho beter verhaallijnen neerzetten, zou het hele seizoen in 1 keer gezamenlijk schrijven misschien beter kunnen werken.
Maar misschien wil men juist het gezamenlijke niet, aangezien je dan geen naam kan maken als schrijven.
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Oh nee, er is spontaan een groot fireproof bos gegroeid en er komt een zonnevlam op ons af die de aarde gaat frituren.
Om achteraf ook nog eens het bos weer net zo magisch te laten verdwijnen, iedereen gewoon doet alsof er niks gebeurd is en alle vergeet met als klap op de vuurpijl de vermiste zus van het meisje ook ineens weer spontaan terecht is!
Als de Doctor niks had gedaan en gewoon lekker in zijn TARDIS was blijven zitten, was alles exact hetzelfde afgelopen. In zo'n situatie had ik ook een appearance van UNIT verwacht gezien men dacht dat het alien in oorsprong was.
Nee niet echt het hoogtepunt van storytelling in een seizoen dat op de 2 vorige afleveringen na al niet bijzonder is...
Vind ik ook, er worden "spectaculaire" verhaaldelen verzonnen (hele planeet vol met bomen, maan blijkt ei te zijn en verdwijnt) waarvan je meteen al denkt, hoe gaan ze dat weer oplossen. En vervolgens verdwijnen gewoon alle bomen en hangt er een nieuwe maan.. Ok het is SF, maar je mag wel een beetje je best doen zeg. En inderdaad dat vermiste meisje, waar sloeg dat nou weer op.. Of komt die nog weer terug..michel2506 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:23:
Om achteraf ook nog eens het bos weer net zo magisch te laten verdwijnen, iedereen gewoon doet alsof er niks gebeurd is en alle vergeet met als klap op de vuurpijl de vermiste zus van het meisje ook ineens weer spontaan terecht is!
Verder zijn er nog mogelijkheden zoals zijn kleindochter e.d. ofcourse.
Eerst dacht ik dat Missy een toekomstige versie van Clara was, maar dat zou niet op gaan gezien Missy ergens over Clara 'I chose well' zegt oid
Verder vond ik de laatste aflevering ook maar zwakjes.
[ Voor 27% gewijzigd door Darkfreak op 28-10-2014 09:35 ]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Darkfreak schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:31:
spoiler:Ergens zou het me niets verbazen als Missy = The Master (regeneration) is. Dat die weer een of ander uitgebreid plan heeft waar die Clara voor gebruikt. Alleen snap ik het hele 'heaven' gebeuren dan niet helemaal
Verder zijn er nog mogelijkheden zoals zijn kleindochter e.d. ofcourse.
Eerst dacht ik dat Missy een toekomstige versie van Clara was, maar dat zou niet op gaan gezien Missy ergens over Clara 'I chose well' zegt oid
Verder vond ik de laatste aflevering ook maar zwakjes.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
RobbertDs1 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:11:
[...]
spoiler:Ik denk eerder dat ze The Rani is, de Master is wel een beetje uitgemolken nu en na de vorige keer toch wel echt weg (denk ik) The Rani is nog niet terug geweest in de nieuwe series.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
2d episode = 9/10
Forest episode = 1/10..
Hell, ik kijk liever de jank episode van Rose die een Doctor clone krijgt dan de forest zooi. En dat vond ik al een van de slechtste afleveringen. (slechtste was de dona episode waarin ze zich herinnerd, en er fuck all gebeurt).
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Rule 1: Moffat liesSpike_wolf schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:38:
[...]
spoiler:Moffat heeft heel duidelijk gezegd dat het niet The Rani is
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dit is een account.
Ik niet, want dat hadden die eikels van editors vorige week al vergald met die preview waarin er binnen 2 seconden een cyberman voor je neus liep.franssie schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 22:05:
to be continued, maar ik vond 'm gaaf - toen er ergens een deur dichtging met zo'n cyberman traan eronder zat ik wel iets rechterop in mijn stoel

Ik ben trouwens vergeten hoe de Master de vorige keer verslagen is. Zou die niet ergens opgesloten moeten zitten?
De laatste keer was in de laatste aflevering met David Tennant, waar hij mede werd opgesloten bij de Time Lords in de Time War.NMe schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:44:
Ik ben trouwens vergeten hoe de Master de vorige keer verslagen is. Zou die niet ergens opgesloten moeten zitten?
huh? werd die niet verbrand omdat die dood ging? met al die 'future humans'?gambieter schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:07:
[...]
De laatste keer was in de laatste aflevering met David Tennant, waar hij mede werd opgesloten bij de Time Lords in de Time War.
Dit is een account.
Verwijderd
Of ben ik nou mieren aan het neuken?
Kan iedereen die wel valt over dat geneuzel gewoon ophouden met kijken ?? Wel zo leuk voor hunzelf als de rest ... of is dat gewoon masochisme ?
Aww yeahSpike_wolf schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:41:
Idee: Missy = Master?
Ik moet zeggen dat die vrouw haar rol prima speelde hier, goed gecast.
Het is wel jammer dat de Cybermen al compleet gespoiled waren, toen die vent zijn hand in het water stak en vertelde dat alleen organisch materiaal zichtbaar was, was het nu door de Spoilers van de BBC en de gelekte foto's direct duidelijk dat het allemaal Cybermen waren. Daardoor was ook gelijk het logo van 3W direct overduidelijk geïnspireerd door de faceplates van de Cybermen.
Maar al die doden zijn dus geupload naar die hardeschijf en nu dus net als River niet meer dan AI? Een kopie van het bewustzijn van die mensen(/robots) en niet echt die mensen. Pink is dood, zijn AI kon geen antwoord geven op de vragen van Clara omdat die gegevens ontbraken/gewist waren ofzo.
Ik vond die actie van Clara aan het begin ook wel erg out of character eigenlijk. Ze houdt van Pink, prima, maar we hebben nog nooit gezien dat ze meer van hem houdt dan van tijdreizen, sterker nog ze heeft alleen maar laten zien dat hij juist op de 2e plaats komt. Nu gaat ze ineens zo ver dat ze heel doordacht alle Tardis sleutels verzamelt en moedwillig vernietigd waarmee ze effectief het leven van haarzelf en de Doctor weg gooit (hoe zouden ze zonder de Tardis uit die vulkaan komen?).
Dat is verre van de Clara(s) die we tot nu toe gezien hebben. Maargoed.
Ook wel bizar dat ze blijkbaar alle verstop plekken van de Tardissleutels (die er ineens heel anders uit zien) weet, het lijkt me dat de Doctor toch minimaal de helft van die sleutels ergens bewaart waar niemand er bij kan.
Humankind… be both.
Heb je haar (Michelle Gomez) ooit gezien in Green Wing ?? Zo gek als een deur ...Spike_wolf schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:37:
Ik moet zeggen dat die vrouw haar rol prima speelde hier, goed gecast.
in een droom ...Nu gaat ze ineens zo ver dat ze heel doordacht alle Tardis sleutels verzamelt en moedwillig vernietigd waarmee ze effectief het leven van haarzelf en de Doctor weg gooit
[ Voor 27% gewijzigd door Goner op 02-11-2014 20:01 ]
Ze zat natuurlijk wel in een droom staat, dus waarschijnlijk vandaar dat ze ze allemaal kon vinden.Spike_wolf schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:37:
Ook wel bizar dat ze blijkbaar alle verstop plekken van de Tardissleutels (die er ineens heel anders uit zien) weet, het lijkt me dat de Doctor toch minimaal de helft van die sleutels ergens bewaart waar niemand er bij kan.
De doctor was niet onder invloed van de droompatch die ze gebruikte.
Maar daarvoor had ze alle sleutels al verzameld. Je ziet die sleutels overigens ook op de grond liggen als ze weer bijkomt.
Humankind… be both.
Dan heb ik denk ik dat gezien, herkende haar ergens van, letterlijk waanzinnig ... en goed geacteerd.Goner schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:58:
[...]
Heb je haar (Michelle Gomez) ooit gezien in Green Wing ?? Zo gek als een deur ...
<>
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
The ramblings of an idiot
Kan hij dat ook als je de deur op slot draait? Maar de Tardis zal nooit in gevaar geweest zijn, maar dat wist Clara blijkbaar niet, zij was er heilig van overtuigd dat het vernietigen van die sleutels het einde zou betekenen. Het gaat hier niet om de sleutels, maar om het feit dat zij bereid is om zo ver te gaan.McBoom schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:40:
Ik snap niet wat het probleem was met het weggooien van de sleutels. De Doctor kan de TARDIS toch openen met een knip van z'n vingers?
Humankind… be both.
Ik had bij die scene direct zoiets van de doctor heeft nog iets achter de hand.Spike_wolf schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:50:
[...]
Kan hij dat ook als je de deur op slot draait? Maar de Tardis zal nooit in gevaar geweest zijn, maar dat wist Clara blijkbaar niet, zij was er heilig van overtuigd dat het vernietigen van die sleutels het einde zou betekenen. Het gaat hier niet om de sleutels, maar om het feit dat zij bereid is om zo ver te gaan.
Wel mooi dat de cloister bell afging bij het gooien van de sleutels.
Trouwens dat Missy de
Volgens mij gaf Pink bewust geen antwoord op haar vragen omdat zij dan naar hem toe zou komen als bleek dat hij de echte Pink was. Oftewel: ze zou dan zelfmoord plegen/dood gaan. Dit had hij door en bleef dus (in tranen) "I love you" roepen omdat Clara vroeg iets anders te zeggen om haar te overtuigen. Hij deed dit dus bewust om haar leven te redden en niet omdat hij een slechte kopie was.Spike_wolf schreef op zondag 02 november 2014 @ 19:37:
Maar al die doden zijn dus geupload naar die hardeschijf en nu dus net als River niet meer dan AI? Een kopie van het bewustzijn van die mensen(/robots) en niet echt die mensen. Pink is dood, zijn AI kon geen antwoord geven op de vragen van Clara omdat die gegevens ontbraken/gewist waren ofzo.
Ik denk ook dat ze in die Nethersphere ook een soort vrijwillige consent nodig hebben van de ziel/geest om het lichaam om te bouwen naar Cyberman. Vandaar de tablet met "delete" knop die aangeboden werd op het eind. Ik denk dus (mits Danny niet op die knop drukt) er nog wel een kans is dat hij nog terug gebracht kan worden in een of andere vorm.
IK WIST HET :D! Ik zat te springen toen ze zei 'Short for Mistress' ..Darkfreak schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:31:
Ergens zou het me niets verbazen als Missy = The Master (regeneration) is. Dat die weer een of ander uitgebreid plan heeft waar die Clara voor gebruikt.
Mooi om The Master terug te zien, al vond ik zijn mannelijke incantation wel een stuk leuker
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Helpt denk ik ook niet dat hij een wat minder plooibaar gezicht heeft dan bijv Matt Smith.
Verwijderd

Ik zag wat sneeuwvlokjes en wist het meteen
Wel een klote einde met Clara. Bah.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik denk het niet, Clara en de Doctor logen allebei. Clara over dat Mr. Pink terug was en de Doctor dat hij Gallifre heeft gevonden.SinergyX schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 23:51:
Ik heb het hele nieuwe seizoen nog niet gezien, maar
spoiler:zijn er nu enkel nog die 2 oudjes over? Nieuwe doctor de nieuwe master? Clara is er niet meer, of kreeg hij nieuwe companion?
Allebei hebben ze iets niet "afgesloten". Volgens mij komen zij beide terug in de kerstspecial, is mijn gok.
Voor zover ik weet, heb gelezen, is er nog geen sprake van een nieuwe compagnion.
What about the master you might ask? Die is niet dood. Toen de Master werd weggezapt gebeurde dat in een blauwe gloed. Toen de Master met dat zelfde apparaat iemand vermoorde, was dat met een oranje gloed. Dus wat is er gebeurd met de Master? Questions, questions and more questions....?
apollo13
De Master/Missy werd niet weggezapt met het apparaatje, maar door de Cyberman (de vader van de blonde dame). Maar de Master/Missy zal nog wel een keer terugkomenapollo13 schreef op zondag 09 november 2014 @ 00:30:
What about the master you might ask? Die is niet dood. Toen de Master werd weggezapt gebeurde dat in een blauwe gloed. Toen de Master met dat zelfde apparaat iemand vermoorde, was dat met een oranje gloed. Dus wat is er gebeurd met de Master? Questions, questions and more questions....?
Yep, je hebt gelijk, ff de scene in slowmo terug gezien, de Doctor zapte de Master/Missy niet... My bad.gambieter schreef op zondag 09 november 2014 @ 00:38:
[...]
De Master/Missy werd niet weggezapt met het apparaatje, maar door de Cyberman (de vader van de blonde dame). Maar de Master/Missy zal nog wel een keer terugkomen
apollo13
Daarom bedankte hij de generaal ook, anders had de Doctor zelf moeten doden en dat doet hij nietapollo13 schreef op zondag 09 november 2014 @ 00:42:
Yep, je hebt gelijk, ff de scene in slowmo terug gezien, de Doctor zapte de Master/Missy niet... My bad.
Wat mij betreft graag, want Michelle Gomez vertolkte de rol van de Master op uitstekende wijze. Oh, als Moffet dan toch bezig is met de dames, laat de dochter van de Doctor dan ook een rentree maken..please.
apollo13
Een evil versie van Mary Poppins als "the Master" is een leuke variant. Maar het idee voor een female doctor is al eens gedaan door Rowan Atkinson voor Comic Relief.apollo13 schreef op zondag 09 november 2014 @ 00:50:
Zou Stephen met een vrouwelijke master de deur hebben geopend voor een vrouwelijke Doctor, ergens in de toekomst van de serie?
Wat mij betreft graag, want Michelle Gomez vertolkte de rol van de Master op uitstekende wijze. Oh, als Moffet dan toch bezig is met de dames, laat de dochter van de Doctor dan ook een rentree maken..please.
(zie 2e helft)
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
imo een goede stap om een totaal 'andere' weg te zetten.
( Capaldi is btw best een cool guy )
http://comicbook.com/2014...essage-to-autistic-boy-w/
Dit is een account.

Het viel erg tegen allemaal, Capaldi had een hele goede Doctor neer kunnen zetten, maar daar hadden ze wel een goede Doctor voor moeten schrijven. Missy zette haar rol ook prima neer, maar ook die werd amper benut. Het hele Clara gebeuren ging nergens over, en de laatste afleveringen waren niet veel meer dan deprimerend, waar de voorgaande vooral saai en onlogisch waren.
Erg jammer

Humankind… be both.
Verder vermoed ik inderdaad dat ze ook de deur open hebben gezet voor een vrouwelijke doctor. Ook vanwege het zinnetje 'go be a king or something, or a queen you know, whatever'.
Toen Smith ging stoppen begon iedereen op het web te schreeuwen dat er nu eindelijk een vrouwelijke Doctor moest komen, in de lore kan het maar Moffat deed het niet omdat hij daar te seksistisch voor is!!!!oneeleven enzo.
Als hij nu voor een vrouwelijke Doctor gegaan was had iedereen geroepen "Ja maar nu telt het niet want hij moest wel omdat wij daar nu zo mee bezig waren!!oneeleven!
Je kan het immers nooit goed doen.
Door Capaldi te casten hebben we nog even wat gezeik gehad maar dat werd een stuk minder omdat er een grote groep was die Capaldi geweldig vindt, dus moest het wel prima worden.
Het einde van het seizoen is iedereen alweer vergeten dat ze een jaar terug met hooivorken en teer rond renden en is het ineens helemaal super dat de Master nu een vrouw is.
De komende 2 jaar komt er geen vrouwelijke Doctor want dat is dan in navolging hierop en alleen maar gedaan om die meute weer aan te spreken.
Er zal best een keer een vrouwelijke Doctor komen, maar dat zal nog een paar seizoenen duren denk ik.
Iedereen is bang voor geschreeuw van het internet, dat moet eerst overwaaien voor je weer verder kan.
Ik denk dat hij zijn best doet het nog 2 of 3 seizoenen met Capaldi uit te zingen, dan als iedereen het gezeur weer is vergeten alsnog een vrouwelijke Doctor introduceert, en er na een seizoen zelf mee stopt, dan gaat hij zonder gezeur de boeken in als de showrunner die Doctor Who eerst naar een hoger niveau tilde, toen de Master in een vrouw veranderde en daarna de eerste showrunner werd die de Doctor in een vrouw veranderde. Prima carrière sluiter. Maar nu kan dat simpelweg nog niet.
[ Voor 15% gewijzigd door Spike_wolf op 09-11-2014 12:25 ]
Humankind… be both.
Verwijderd
Daarna ergens weer fris oppakken, met nieuwe mensen. Het probleem is dan natuurlijk alleen dat de BBC er 10 jaar lang geen geld aan kan verdienen, en dat zie ik voorlopig niet gebeuren. Kijk bijvoorbeeld eens naar de eBooks die ze nog niet te lang geleden zijn gaan verkopen en de comics waar ze een jaar of wat geleden mee kwamen en de 3(!) losse comic series die ze een paar maanden terug gestart zijn. Nee, dit melken ze uit tot het echt niet meer kan voor ze het in de ijskast zetten denk ik.
Humankind… be both.
Verwijderd
En de BBC verdient er genoeg aan, alleen al aan de rechten.
Imho is daarom een aflevering zoals Listen erg goed (daar boeit het niet of en waarom er aliens of whatever zijn) en de finale niet. De wezens (in dit geval dus de Cybermen) staan er letterlijk maar wat bij.
Dat zit wel Schnorr.
Als je Rose wilt zien kan je beter secret diary of a callgirl kijkenVerwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 12:38:
Of ze halen Rose terug als Doctor![]()
En de BBC verdient er genoeg aan, alleen al aan de rechten.
Verwijderd
Of gewoon de kerstspecial van vorig jaar. Echt bizar hoeveel verschil erin zit.Teckna schreef op zondag 09 november 2014 @ 13:02:
[...]
Als je Rose wilt zien kan je beter secret diary of a callgirl kijken
Elke keer hoop ik op meer, lijkt er vooruitgang te zijn. Maar helaas.
Een groot deel van de mindere tot slechte afleveringen van dit seizoen zijn niet eens door moffat geschreven, maar door allemaal randoms.
De paar afleveringen waar Moffat wel zijn handen in had waren juist de beteren van dit seizoen naar mijn mening.
Zo was ik behoorlijk goed te spreken over de laatste twee afleveringen, en die waren beiden door moffat geschreven.
Zelf vond ik het een mooi seizoenseinde.
Ik had best met Doc te maken toen bleek dat de Master had gelogen over Gallifrey (stiekem hoopte ik dat hij de waarheid sprak). Erg benieuwd wat de kerstspecial gaat brengen.
De Kerstspecial van dit jaar, kan ik die kijken zonder die twee laatste eps van het laatste seizoen gezien te hebben of zitten er elementen in de Kerstspecial die voortborduren op de laatste twee afleveringen?
Vooral de verhaallijn tussen Clara en Danny zie je terugkomen in de kerstaflevering. De kerstspecial zou nu een spoiler voor je worden.
Wildfire schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:28:
Snel vraagje tussendoor... van het laatste seizoen heb ik laatste twee eps nog niet bekeken om die dan komend jaar samen met de eerste aflevering van het nieuwe seizoen als een soort film te kunnen kijken.
De Kerstspecial van dit jaar, kan ik die kijken zonder die twee laatste eps van het laatste seizoen gezien te hebben of zitten er elementen in de Kerstspecial die voortborduren op de laatste twee afleveringen?
apollo13
Bedankt voor de info, dan zal ik die twee laatste eps toch maar gewoon nu afkijken ipv pas bij het volgende seizoen. Alhoewel, nu... ik zie dat die drie eps bij elkaar 2h45m duren. Dat wordt dan maar morgenavond kijken.apollo13 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 23:47:
Ik zou je aanraden om eerst die twee afleveringen te gaan kijken, dan pas de kerstaflevering.
Vooral de verhaallijn tussen Clara en Danny zie je terugkomen in de kerstaflevering. De kerstspecial zou nu een spoiler voor je worden.
[...]
Ik ben alleen wel benieuwd of ze nu ook echt wakker zijn. Ze hadden nl. geen afdrukken of plekken van die facehuggers (die ze wel zouden moeten hebben volgens The Doctor) en de huggers verdwenen ook door te verpulveren (wat volgens hem ook niet perse zou moeten gebeuren nadat ze er de eerste keer "uit" kwamen).
..of pleeg ik nu een inception op m'n eigen gedachten?
Dat zit wel Schnorr.

Ook erg jammer dat ze niet even 2 minuten de tijd genomen hebben om wat research naar rendieren te doen, helemaal als je CGI rendieren gebruikt is het geen probleem om het gewei er goed uit te laten zien voor deze periode van het jaar.
Met live action rendieren kan ik het vergeven omdat je maanden van tevoren opneemt, maar als je ze dan toch digitaal in elkaar zet heb je geen enkel excuus als je dat fout doet

Humankind… be both.
Ik denk het wel ja, moest idd ook meteen aan die film denken.Stukfruit schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:46:
Kerstspecial was best interessant
Ik ben alleen wel benieuwd of ze nu ook echt wakker zijn. Ze hadden nl. geen afdrukken of plekken van die facehuggers (die ze wel zouden moeten hebben volgens The Doctor) en de huggers verdwenen ook door te verpulveren (wat volgens hem ook niet perse zou moeten gebeuren nadat ze er de eerste keer "uit" kwamen).
Dit schoot mij ook net te binnen.:
A Dream Within a Dream
By Edgar Allan Poe
Take this kiss upon the brow!
And, in parting from you now,
Thus much let me avow —
You are not wrong, who deem
That my days have been a dream;
Yet if hope has flown away
In a night, or in a day,
In a vision, or in none,
Is it therefore the less gone?
All that we see or seem
Is but a dream within a dream.
I stand amid the roar
Of a surf-tormented shore,
And I hold within my hand
Grains of the golden sand —
How few! yet how they creep
Through my fingers to the deep,
While I weep — while I weep!
O God! Can I not grasp
Them with a tighter clasp?
O God! can I not save
One from the pitiless wave?
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
Ik vond de kwinkslag naar de film: Alien, ook leuk gevonden. De Dreamcrab, lijkt idd redelijk op de Facehugger..
apollo13
Humankind… be both.
Verwijderd
Verder wel een flauwe ep.
Vond het ook geen fantastische EP of seizoen eerlijk gezegd.
Ik heb het hele seizoen de verhaallijn en de karakters nie echt geweldig gevonden. Terwijl ik toch groot fan ben en zelfs een twitter account als dalek heb. Sinds het nieuwe seizoen daar dan ook niet echt meer actief geweest.
Ik weet het niet. Ik mis het energieke van de adhd doctoren denk ik.
(user icon is een getekende dalek door een engelstalige fan
[ Voor 8% gewijzigd door Leutje op 26-12-2014 21:27 ]
A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT
Dat is nog verklaarbaar ook: het waren geen echte rendieren maar het resultaat van de verbeelding, waardoor je niet noodzakelijk de meest realistische voorstelling van de werkelijkheid hoeft te krijgen en omdat de slachtoffers blijkbaar geen rendier kenners zijn, zijn ze te zien met een verkeerd gewei.Spike_wolf schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:52:
Hij was wel aardig, maar ook deze keer geen topper, tot zover ben ik niet bepaald enthousiast over Who dit jaar
Ook erg jammer dat ze niet even 2 minuten de tijd genomen hebben om wat research naar rendieren te doen, helemaal als je CGI rendieren gebruikt is het geen probleem om het gewei er goed uit te laten zien voor deze periode van het jaar.
Met live action rendieren kan ik het vergeven omdat je maanden van tevoren opneemt, maar als je ze dan toch digitaal in elkaar zet heb je geen enkel excuus als je dat fout doet
Goede ep verder, wel erg veel inspiratie van Inception maar zeker voor een kerstspecial erg interresant!
Verwijderd
Daar heb je opzich wel een goed punt inderdaadmichel2506 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 02:02:
[...]
Dat is nog verklaarbaar ook: het waren geen echte rendieren maar het resultaat van de verbeelding, waardoor je niet noodzakelijk de meest realistische voorstelling van de werkelijkheid hoeft te krijgen en omdat de slachtoffers blijkbaar geen rendier kenners zijn, zijn ze te zien met een verkeerd gewei.
Nouja, dat alarm spreekt weer zo tot de verbeelding dat je daar prima in mee kunt gaan wat betreft de vliegende rendieren van de kerstman.Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 06:36:
Niemand die er ook op let eigenlijk, en een rendier met een car alarm? Daar hoor ik je niet over wolfje
Het uiterlijk van een dier waar verder helemaal geen extra dingen aan veranderd zijn of waar een rede voor is anders dan gewoon te lui zijn om research te doen stoort me dan wel.
Zoals ik zei is dat bij Live Action nog te vergeven, daar zit je gewoon met schema's die ervoor zorgen dat je eigenlijk niet anders kunt (anders dan een jaar eerder schieten), maar als je de tijd neemt om die dingen polygoon voor polygoon in elkaar te steken ben je gewoon dom bezig
Maar die rode neus en dat alarm horen bij het verhaal, en daar kan ik prima in mee gaan
Humankind… be both.
Dat zit wel Schnorr.
Humankind… be both.
Was het niet zo dat elke laag dieper langer leek te duren? Dat betekent dus dat ze eigenlijk maar net gepakt waren in de bovenste laag. Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat dit een afgesloten verhaal is en dat ze niet nog vastzitten in een droom.Stukfruit schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 14:46:
Kerstspecial was best interessant
En Clara mag niet weg
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Ik ga maar s weer de laatste seizoen oppakken. Was blijven hangen op episode 1.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Verwijderd
En niet Classic Who kijken?Mandrake466 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:34:
Eerste comment in 2015!![]()
Ik ga maar s weer de laatste seizoen oppakken. Was blijven hangen op episode 1.
Jawel, ik ben die driehoek zeik assistants wel zat. "OMG ik wil met je mee, maar ik heb ook nog vriend, familie, whatever. laten we dus om de aflevering 30 minuten hierop focussen!"
Geef mij maar gewoon een assistant die lef heeft, tegen de Doctor in durft te gaan, en zich echt kan meten qua snarkiness (geen woord) tegenover Capaldi.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
En idd, Jenna Coleman is teruggekomen van haar beslissing om ermee te stoppen.
Nomen nescio
Verwijderd
Ik verwachtte een meer donkere versie van de Doctor na de anniversary specials, en in plaats daarvan krijgen wij een meer kinderachtige whiny Doctor dan wat we tot nu toe voorgeschoteld hebben gekregen. De aflevering met de Dalek is eigenlijk de enige glimps naar wat ik had verwacht, maar daar wordt dan weer niks mee gedaan de rest van het seizoen.
Nu ik het heb over dingen waarmee niks wordt gedaan, waar sloeg het op dat Clara uitviel tegen de Doctor? De volgende aflevering gaat ze weer vrolijk verder als weleer, en voor de rest wordt het blijkelijk gewoon genegeerd. Ik moest dubbel checken dat ik niet per ongeluk een aflevering had overgeslagen, want ze heeft kennelijk off-screen een 180 graden draai gemaakt. (dit kan te maken hebben met dat ze in het echt wilde stoppen, en toen toch in de serie bleef?)
De enige highlight van dit seizoen vond ik Missy, die dan weer op het eind tegenviel. Ze neemt alle moeite om een leger op te maken die niet te verslaan is, om het......weg te geven? Haar reactie dat 1 ontploffende Cyrberman niet genoeg zal zijn om het probleem op te lossen, terwijl ze net een seconde eerder gezien heeft dat die bepaalde Cyberman controle heeft gekregen over allen.....en dit is een manipulerende mastermind?
Ik snap dat Dr. Who ook gericht is aan de jongere generatie kijkers, maar dat heb ik dit seizoen meer ervaren dan de andere ervoor. Eigenlijk heb ik geen leuke aflevering gezien, wat mij wat zorgen geeft voor het volgende seizoen omdat er waarschijnlijk niet veel zal veranderen qua huidige status quo.
Nomen nescio
Make lovecraft not warcraft.