Rose, oh Rose
(kan het niet helpen
)
Voor de rest wel eens met hierboven, ik ben bang dat ik ga afhaken
(kan het niet helpen
Voor de rest wel eens met hierboven, ik ben bang dat ik ga afhaken

Verwijderd
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Die Sonic Screwdriver:Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:43:
Lijkt mij voor een acteur ook niet makkelijk trouwens, je zult maar in hun schoenen moeten staan om het stokje de Sonic Screwdriver over te nemen
Daarom denk ik dat het juist goed is om verschillende karakter-types te hebben die de doctor spelen. Als je gaat forceren dat de nieuwe acteur de vorige probeert na te doen, dan zou de serie het lang niet zo lang hebben volgehouden. Op de manier waarop men het nu doet hou je het een stuk frisser. Al zal het inderdaad regelmatig voorkomen dat je een deel van het publiek tegen de schenen schopt omdat ze Doctor N+1 minder leuk vinden dan Doctor N.Teckna schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 11:39:
Ik vond Tennant juist een beetje vervelendZo heeft iedereen zijn eigen voorkeuren. Denk in ieder geval dat je op basis van 3 afleveringen nog niet echt iets kan zeggen, hij begint nu pas zijn rol te consolideren. Altijd tijdens een wissel is het eventjes vooral vervelend.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Jep, lesbische zoenscene, dat mag niet blijkbaar. In bepaalde landen is de scene er ook uitgehaald. Want stel je voor dat mensen een alien zien zoenen. /gasp
BronPromotion of Beastiality. I am a married man with 6 children , and i do not appreciate the active promotion of beastiality on prime time t.v. The recent new series of Dr Who starts off with a servant girl declaring her love for her misstress and then smacking her mistress on the head whilst reminding her they are married ? Not too dramatic untill the fact that the servant girls mistress is a LIZARD is made apparent . I am sick of all the men kissing men and women on women in t.v. soaps but to have this depraved viewing presented to us in what is in essence a kids t.v. programme is beyond a joke . This current so called modern world mentality should be stopped .
[ Voor 81% gewijzigd door Bra-Jo op 09-09-2014 14:36 ]
Nomen nescio
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
[ Voor 36% gewijzigd door Mutatie op 09-09-2014 17:22 ]
Cpt Jack is geweldigWybo schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:11:
Ben nu ook Torchwood aan het kijken, toch wel wat minder dan Doctor Who... maar zeer aan te raden aan al die homofoben
[ Voor 9% gewijzigd door Stukfruit op 14-09-2014 00:56 ]
Dat zit wel Schnorr.
Zal misschien aan mijn bui gelegen hebben, maar vond het weer een bar weinig interresante aflevering. Mijn vriendin vond hem wel redelijk. Maar jij bent in mijn ogen wel heel positief.Stukfruit schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:55:
Vreemd dat nog niemand heeft gereageerd op een aflevering die vanaf nu bekend zal staan als een van de befaamde Moffat-klassiekers
Deze ep maakt voor mij gelijk weer duidelijk waarom ik ook alweer Dr. Who kijk
En interessant dat de klokken weer klonken...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dat zit wel Schnorr.
Seizoen 1 en 2 van Torchwood zijn pretty good. Seizoen 3 (Torchwood: Children of Earth) is waarschijnlijk een van de beste stukjes TV ever. Ideale manier om deze te kijken is exact één per dag, vijf dagen na elkaar. En eerst 1 en 2 zien voor maximale feels.Wybo schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:11:
Ben nu ook Torchwood aan het kijken, toch wel wat minder dan Doctor Who... maar zeer aan te raden aan al die homofoben
[ Voor 20% gewijzigd door AmbroosV op 14-09-2014 02:26 ]
Zoals ik al zei, het kan aan mij bui gelegen hebben, vond het verhaal gewoon niet interresant zo erg dat ik halverwege eigenlijk nog wel zat te kijken, maar niet oplette (het hele Pink gedeelte).Stukfruit schreef op zondag 14 september 2014 @ 02:07:
Wel redelijk? Ik vond het eigenlijk behoorlijk geniaal om het tijdreizen op deze manier te gebruiken
En het verhaal (waarin Capaldi het imho erg goed deed) slaat met deze aflevering ook gelijk een nieuwe bladzijde open: de Doctor is onder al die gekkigheid eigenlijk een heel bang jongetje...
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Gisteren aan seizoen 3 begonnen. Wel iets meer dan 1 aflevering per dag hoor...AmbroosV schreef op zondag 14 september 2014 @ 02:25:
[...]
Seizoen 1 en 2 van Torchwood zijn pretty good. Seizoen 3 (Torchwood: Children of Earth) is waarschijnlijk een van de beste stukjes TV ever.
Dat was "dus" gewoon een van de andere kinderen.Wybo schreef op zondag 14 september 2014 @ 07:18:
Alleen de scenespoiler:vond ik wat lang, en inconsistent.in de slaapkamer van kleine Rupert
[ Voor 30% gewijzigd door F_J_K op 14-09-2014 07:41 . Reden: uitgezonden, dus geen spoiler ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik sluit me bij jou aan, geweldige aflevering. Het enige jammere eraan is het feest van herkenning met de Silence. Die hebben al perfect hiding: zodra je ze niet aankijkt vergeet je dat ze er zijn ik verwachtte dan ook half dat zij het geheimzinnige monster waren. Ik ben blij dat dat niet zo was.Stukfruit schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:55:
Vreemd dat nog niemand heeft gereageerd op een aflevering die vanaf nu bekend zal staan als een van de befaamde Moffat-klassiekers
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Eens !!Stukfruit schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:55:
Met de Daleks is ook al diverse keren afgerekend.Daniel_Elessar schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:24:
@NMe, The silence is al mee afgerekend dus die kunnen niet echt terugkomen lijkt mij.
Ehm, dat is allemaal al uitgelegd in Day of the Doctor?Goner schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:40:
[...]
Deze ep. was echt heel goed, benieuwd wat de War Doctor en de 'shed' nog gaan betekenen ...
Heb ik niet goed opgelet zeker ... of ik zoek er teveel achter.NMe schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:55:
[...]
Ehm, dat is allemaal al uitgelegd in Day of the Doctor?
Dat is ook wel zo, maar die dingen storen me wel. Moffat houd totaal geen rekening met wat er in het verleden is gezegd/gedaan met Gallifrey. En eerlijk gezegd ben ik inmiddels de Daleks en weeping angels ook wel een beetje zat. Ja, er zijn onwijs goede/dramatische afleveringen met die wezens maar nu weer eens iets anders.NMe schreef op zondag 14 september 2014 @ 13:55:
[...]
Met de Daleks is ook al diverse keren afgerekend.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
De cloister bell: http://tardis.wikia.com/wiki/Cloister_BellStukfruit schreef op zondag 14 september 2014 @ 00:55:
En interessant dat de klokken weer klonken...
Echt "perfect" hiding heeft de Silence niet. Een simpel elektronisch apparaatje bij je oog en je vergeet ze al niet meer.NMe schreef op zondag 14 september 2014 @ 12:19:
[...]
Ik sluit me bij jou aan, geweldige aflevering. Het enige jammere eraan is het feest van herkenning met de Silence. Die hebben al perfect hiding: zodra je ze niet aankijkt vergeet je dat ze er zijn ik verwachtte dan ook half dat zij het geheimzinnige monster waren. Ik ben blij dat dat niet zo was.
Dit is een account.
Nomen nescio
Ze zouden er best eens nog iets meer mee kunnen gaan doen. Hierboven werd al die scheur in de muur genoemd. Misschien wordt dit wel een terugkerend thema.Bra-Jo schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:16:
Waar ik wel een beetje mee zit, is wie er nu precies op Rupert's kamer onder die bedsprei zat. Toen die afgleed, zag je vaag een plat, kaal hoofd. Jammer dat daar niet meer mee gedaan is.
Misschien de dokter zelf? Om de illusie hoog te houden. Het zou kunnen dat de doctor nog niet klaar is voor de waarheid. (Ik verzin ook maar wat, maar ik hoop dat we er nog achter komen)Bra-Jo schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:52:
Ja maar wie was dan die bult onder die bedsprei die Rupert en Clara zagen?
[ Voor 9% gewijzigd door Cr0kie op 15-09-2014 14:10 ]
Gewoon een ander kind?Bra-Jo schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:52:
Ja maar wie was dan die bult onder die bedsprei die Rupert en Clara zagen?
Dat was lachen ... door Clara nota bene, die je zag denken "wat doe ik nou ?! zadel ik de Doctor op met een jeugd-trauma", maar mooi terugkomt met het 'fear is a superpower' verhaal.F_J_K schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:48:
Ben ik de enige die interpreteerde dat / hoopte dat het "gewoon" in het hoofd van de Dr zit, omdat 'ie in zijn jeugd blijkbaar bij de enkels was gepakt?
[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 15-09-2014 14:29 ]
Dat zit wel Schnorr.
Heh, dat is van voor mijn (Dr Who) tijd, maar Google is your friend ;Stukfruit schreef op maandag 15 september 2014 @ 15:25:
En hij heeft een ruimtepak aan wat al eerder te zien is geweest...
Verwijderd
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Verwijderd
Ik ben er ook Clara mee, vooral dat muziekjeSpike_wolf schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:22:
...
Maar Clara is nu dus min of meer de reden van het bestaan van de serie? Zij heeft de Doctor aangezet om altijd met companions te reizen...
Om heel eerlijk te zijn ben je een beetje verkeerd ingestapt.sambalbaj schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:00:
Misschien een vraag aan de fans als nieuwe kijker:
Dacht dat een nieuwe doctor een mooi moment was om in te stappen bij deze serie, goeie verhalen over gehoord maar ja het loopt al zolang. Vind het wel vermakelijk en het acteerwerk is ok, alleen verhaal technisch komt het 3 eps in s08 ver een beetje beperkt over. Is dit het nou: 'beetje tijdreizen, steeds andere setting, obsessie voor cyborgs/ robots, steeds beetje knallen en de doctor de boel redden en een naïeve barbie die een beetje de rode draad speelt'? Of ben ik gewoon verkeerd ingestapt?
Als je het heel kort samenvat, dan is dat het ongeveer jasambalbaj schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:00:
Misschien een vraag aan de fans als nieuwe kijker:
Dacht dat een nieuwe doctor een mooi moment was om in te stappen bij deze serie, goeie verhalen over gehoord maar ja het loopt al zolang. Vind het wel vermakelijk en het acteerwerk is ok, alleen verhaal technisch komt het 3 eps in s08 ver een beetje beperkt over. Is dit het nou: 'beetje tijdreizen, steeds andere setting, obsessie voor cyborgs/ robots, steeds beetje knallen en de doctor de boel redden en een naïeve barbie die een beetje de rode draad speelt'? Of ben ik gewoon verkeerd ingestapt?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 21% gewijzigd door Shamalamadindon op 22-09-2014 13:57 ]
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Nouja, er waren wat leuke afleveringen en Capaldi komt in elk geval overtuigend over als Doctor. De aflevering van vorige week kon ik goed waarderen. De nieuwste aflevering vond ik minder indrukwekkend. Ik wist meteen op het moment dat ik de Architect hoorde spreken wie het was. En met dat in gedachten was de hele aflevering een stuk minder interessant.gambieter schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:34:
Heb gisteravond de nieuwe ep gekeken, en vond het maar warrig en dun verhaaltje. Tot nu toe een vrij teleurstellende start van het seizoen.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
[ Voor 28% gewijzigd door Teckna op 04-10-2014 20:48 ]
Dat zit wel Schnorr.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 06-10-2014 10:16 ]
Nomen nescio
Dat is al te lezen over verschillende sites.Bra-Jo schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:57:
Is dus idd een vergelijking met Clara's situatie, om aan te geven dat een situatie niet eeuwigdurend is, en imo al een voorloper op later in de serie. Niet zeker of dit een spoiler waard is, maarspoiler:.er komt een nieuwe companion, Jenna Coleman/Clara houdt ermee op
Ik ben zelf ook net samen met mijn partner gestart met Doctor Who. Beiden wel iets van gehoord (Tardis, Dalek) maar heel weinig voorkennis. Door een vriendin werden wij geadviseerd om met 2005 te starten, dus het Eccleston seizoen. Daar zijn wij gestart, en we hebben eigenlijk weinig te klagen mbt voorkennis of ontbrekende hints naar vorige seizoenen.Rannasha schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:31:
[...]
Als je het heel kort samenvat, dan is dat het ongeveer jaDe meeste afleveringen hebben een op zichzelf staand verhaal, maar er lopen ook een of meer langere verhaallijnen die een seizoen of meerdere seizoenen doorlopen. Die komen niet iedere aflevering terug.
Overigens is een ideaal instapmoment moeilijk te vinden. Bij het begin van dit seizoen (#8 van de nieuwe serie) is er inderdaad een nieuwe doctor, maar de companion was er al, dus die neemt al wat verhaal mee. En hoewel een nieuwe doctor een ander karakter heeft en vaak andere verhaallijnen, blijft het wel dezelfde persoon met een lange geschiedenis die terug kan komen.
De beste instapmomenten, zijn volgens mij momenten met zowel een nieuwe doctor als een nieuwe companion. Daarvan zijn er in de huidige serie 2 geweest: Helemaal aan het begin in 2005 en aan het begin van seizoen 6 toen doctor 11 (Matt Smith) begon en direct een nieuwe companion vond.
Kiwi !
Ah,that's the stuff nightmares are made of!X-Kiwi schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:44:
'Are you my mommy? Mommy?' aflevering NIET gewaardeerd hebben.
Humankind… be both.
Ik vond het een behoorlijk dom idee voor een aflevering, de maan is een ei?!?Maar net zoals alle kippeëieren min of meer even groot zijn, zal die nieuwe maan ook min of meer even groot zijn, dat vond ik dan wel logisch klinkenAvAars schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 17:44:
Ik vond het juist weer een hele goede aflevering. Alleen het laatste; "it laid a new egg" Precies zo groot als de originele maan. Dat wel wel heel slap
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Het probleem in de logica is dat een kuiken dat net uit het ei gekropen is fysiek niet in staat is om een net zo groot ei te leggen. Even helemaal los van de eventuele biologie en geslachtsrijpheid (laat staan bevruchting) kan dat gewoon niet.blobber schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 00:21:
[...]
kippeëieren min of meer even groot zijn, zal die nieuwe maan ook min of meer even groot zijn, dat vond ik dan wel logisch klinken
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Er is niks mis met natuurwetten schenden voor een beter verhaal, maar de grens ligt toch wel bij het punt waar iemand van 10 nog kan zeggen dat iets niet klopt.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:52:
't blijft wel Dr Who he. Natuurwetten schenden is dagelijkse kost in die serie.
Haha, heb je een punt, had ik nog niet eens bij stilgestaan, anyway het hele "maan=ei" idee was nogal knullig op zijn zachtst gezegdNMe schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:19:
[...]
Het probleem in de logica is dat een kuiken dat net uit het ei gekropen is fysiek niet in staat is om een net zo groot ei te leggen. Even helemaal los van de eventuele biologie en geslachtsrijpheid (laat staan bevruchting) kan dat gewoon niet.
[ Voor 37% gewijzigd door Goner op 12-10-2014 10:07 ]
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 18% gewijzigd door Spike_wolf op 12-10-2014 19:22 ]
Humankind… be both.
Dat zit wel Schnorr.
Dit.Stukfruit schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 00:17:
Deze aflevering was inderdaad wel leuk. "are you my mummy?"![]()
![]()
Nomen nescio
Eens.blobber schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 01:02:
Leuke aflevering, maar de plotselinge ommezwaai van Clara aan het eind vond ik een beetje te snel en te gemakkelijk.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Volgens IMDB is de laatste aflevering ook geschreven door iemand zonder DW ervaringDarkfreak schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 09:43:
Tot slot was hier te merken dat er schrijvers aan de gang waren die Doctor Who ervaring hebben.
En niet zoals vorige aflevering iemand die nog nooit één DW aflevering geschreven heeft.
Hmmm, klopt inderdaad zie ik nu.Artjuh schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:22:
[...]
Volgens IMDB is de laatste aflevering ook geschreven door iemand zonder DW ervaring.
[ Voor 7% gewijzigd door Stukfruit op 18-10-2014 17:52 ]
Dat zit wel Schnorr.
Dat zit wel Schnorr.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq