Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
"Clara, tell me, am I a good man?"
En zij zegt: "I don't know"
lijkt te hinten op een nogal zwaar wegende beslissing die hij gaat nemen, of heeft genomen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik ben wel benieuwd hoe de nieuwe doctor gaat zijn/worden en wat het effect is van een hele nieuwe set of regenerations.
Daleks eindelijk uitschakelen? Ik denk het niet...
Sarah Jane: Well, what are you waiting for?!
The Doctor: Just touch these two strands together, and the Daleks are finished... Have I that right?
Sarah Jane: To destroy the Daleks? You can't doubt it!
The Doctor: Well, I do! You see, some things could be better with the Daleks. Many future worlds will become allies because of the fear of the Daleks!
Sarah Jane: It isn't like that!
The Doctor: Well, the final responsibility is mine. And mine alone. You see, if someone who knew the future pointed out a child to you and told you that that child would grow up totally evil to be a ruthless dictator who would destroy millions of lives... could you then kill that child?
Sarah Jane: [pause] We're talking about the Daleks, the most evil creatures ever invented. You must destroy them! You must complete your mission for the Time Lords!
The Doctor: Do I have the right? Simply touch one wire against the other, and it's it? The Daleks cease to exist? Hundreds of millions of people, thousands of generations, can live without fear, in peace, and never even know the word "Dalek"?
Sarah Jane: Then why wait? If it was a disease or some sort of bacteria you were destroying, you wouldn't even hesitate!
The Doctor: But if I kill, wipe out a whole intelligent life form, then I'd become like them. I'd be no better than the Daleks.
Sarah Jane: Think of all the suffering there'll be if you don't do it!
Sarah Jane heeft een punt.. ik denk dat de Doctor dit ook begint in te zien. Of hij de Daleks uitroeit, dat weet ik niet, maar er komt een zeer zware beslissing aan.Then why wait? If it was a disease or some sort of bacteria you were destroying, you wouldn't even hesitate!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De Tardis is als de zwart/rode bus uit The A-Team.. je kunt de Daleks beter vergelijken met Kolonel DeckerSinergyX schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:30:
Die zullen altijd in de serie blijven, beetje iconisch element geworden. Beetje de Zwart/rode bus uit A-team
De Daleks kunnen ook tijdreizen, dus als hij ze wil uitroeien dan moet hij dat over het hele spacetime continuum doen.RocketKoen schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:45:
[...]
Ach, in een wereld waar tijdreizen mogelijk is kun je oude vijanden altijd terugbrengen
Of het is de magie van trailermaken waarin iets uit context getrokken is om jou als kijker nieuwsgierig te maken. Misschien hoor je deze quote al 10 minuten in de eerste eerste aflevering nadat Capaldi even heel gek heeft gedaan en Clara niet meer weet wie ze nu voor zich heeft, dus of een regenerated Doctor wel dezelfde persoon blijft. Dan is die vraag met dat antwoord ineens niet zo gek meer en tegelijkertijd betekent hij niks.lanerios schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:56:
Dat is waar, maar vooral de manier waarop hij vraagt
"Clara, tell me, am I a good man?"
En zij zegt: "I don't know"
lijkt te hinten op een nogal zwaar wegende beslissing die hij gaat nemen, of heeft genomen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Zo dus

Een geanimeerde intro voor het nieuwe seizoen!
[ Voor 14% gewijzigd door Stukfruit op 09-08-2014 22:44 ]
Dat zit wel Schnorr.
Ehm, dit is een qoute van de vierde doctor in de classic serie, niet van de nieuwe serie.. (lijkt er op dat je dit in war hebt?)lanerios schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:27:
[...]
Sarah Jane heeft een punt.. ik denk dat de Doctor dit ook begint in te zien. Of hij de Daleks uitroeit, dat weet ik niet, maar er komt een zeer zware beslissing aan.
is wat Sarah Jane zegt tegen de 4e doctor. Hij is het er niet mee eens. Zoveel regens (12) later, begint hij denk ik in te zien wat voor punt ze eigenlijk had :-)Then why wait? If it was a disease or some sort of bacteria you were destroying, you wouldn't even hesitate!
Lijkt me niet hoor, wat SinergyX ook al zei, de Daleks zijn een icoon van de serie.lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:21:
[...]
is wat Sarah Jane zegt tegen de 4e doctor. Hij is het er niet mee eens. Zoveel regens (12) later, begint hij denk ik in te zien wat voor punt ze eigenlijk had :-)
Daarnaast hebben ze al enorm veel moeite moeten doen om de licentie te krijgen voor de 2005 serie.
(Daleks zijn bedacht door Terry Nation en zijn fam wou het niet vrijgeven)
Daleks gaan nergens heen, en ALS er dan al wel wat geneurd is het heel tijdelijk.
(hebben ze uberhaupt een season niet meegedaan in de 2005 serie?)
lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:25:
Ach, daleks zijn al vaker "uitgeroeid" en terug gekomen vanwege "PLOT TIME HOLE ATTACK!"dus zou me niks verbazen.
Zit ik netjes met Spoilertag te werken. we hebben dat btw al wel gehad (Season 2 finale met Tennant)lanerios schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:30:
Cybermen hebben hem al geholpen, dus nee :-p en vergeet niet. We moeten nog een obligatory Dalek vs cyber episode hebben xD
Sorry, but no dice. (ik ga de discussie nu ook laten varen)
description of episode 8.02
Confronted with a decision that could change the Daleks forever he is forced to examine his conscience. Will he find the answer to the question, am I a good man?
Bron : io9
Waarvan gaat The doctor aan zijn eigen goedheid twijfelen? Dankzij 1 ding op deze manier; hij breekt de regel van "Never kill" (oid was het). Wat is een beter doel dan de Daleks?
Zouden ze niet eerder de regenboog daleks van een paar series geleden retconnen ?lanerios schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:26:
LOL! het was echt gewoon een wilde gok. Maar gebaseerd op een idee
Waarvan gaat The doctor aan zijn eigen goedheid twijfelen? Dankzij 1 ding op deze manier; hij breekt de regel van "Never kill" (oid was het). Wat is een beter doel dan de Daleks?
Leuk, maar de verkeerde console in de TARDISStukfruit schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 22:43:
Een tekenaar die fan is van Dr. Who bedacht zich: hoe zou een geanimeerde serie van Dr. Who kunnen zijn?
[video]
Zo dus
Een geanimeerde intro voor het nieuwe seizoen!
The ramblings of an idiot
Welke specials?
La la la la la la la la la
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2014 13:22 ]
Hmm, niet heel erg bijzonder helaas.
Ook een beetje jammer dat Capaldi naar het personage refereert als "Doctor Who"

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ik ga in Antwerpen kijken. (Voordeel van dicht aan de grens te wonen)
De Belgian Whovians United hebben een bioscoop event georganiseerd in Gent, Leuven, Brussel en Antwerpen.
http://www.belgianwhovian...te-bekijken-in-de-cinema/
http://www.belgianwhovian...ema-screening-in-de-pers/
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Inderdaad, dat leek mij ook.franssie schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 13:42:
In de bios, leuk! Ik kijk thuis, BBC one HD op de sat maar bios is natuurlijk wel erg gaaf.
+ Ze gaan 15 minuten extra materiaal uitzenden in de bios dus ik ben benieuwd. ( 80min epp. + 15min extra )
Ik zal hier posten wat die 15 minuten extra waren. Maar ik veronderstel dat die 15 minuten de dag erna gewoon op het internet zullen verschijnen.
Wij (mijn vriendin en ik) hebben de afgelopen weken de 2005-serie helemaal gezien tot The Time of the Doctor. Die gaan we vanavond zien voordat Deep Breath uitgezonden wordt
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

[ Voor 8% gewijzigd door Amanoo op 23-08-2014 22:07 ]
[ Voor 12% gewijzigd door franssie op 23-08-2014 22:11 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
We weten niet in hoeverre dit nog belangrijk gaat zijn voor het verhaal...franssie schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:11:
verhaaltje deze aflevering is de proloog, het echte verhaal moet nog komen. Ik vond het een gave start!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
edit:// het zou natuurlijk raar zijn als in de proloog het hele verhaal wordt weggegeven, het is hier geen 24S08E01 oid, dit is Doctor Who!A prologue or prolog (Greek πρόλογος prologos, from the word pro (before) and lógos, word) is an opening to a story that establishes the setting and gives background details, often some earlier story that ties into the main one, and other miscellaneous information. The Greek prologos included the modern meaning of prologue, but was of wider significance, more like the meaning of preface. The importance, therefore, of the prologue in Greek drama was very great; it sometimes almost took the place of a romance, to which, or to an episode in which, the play itself succeeded.
[ Voor 9% gewijzigd door franssie op 23-08-2014 22:27 ]
Een paar dingetjes:
- SS Madame de Pompadour (The Girl in the Fireplace)
- Marcus Aurelius (The Fires of Pompeï), ook gespeeld door Capaldi i.c.m.
- 'I know this face'
Ik ben benieuwd waartoe deze dingen samen komen
Nog wat anders: Ik vond de T-Rex een beetje te formaat Godzilla

Ja we zaten te rekenen.. Ding was bijna zo groot als de BigBenMcBoom schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:18:
Hij was fijnHeerlijke aftrap van een nieuwe Doctor.
Een paar dingetjes:
- Marcus Aurelius (The Fires of Pompeï), ook gespeeld door Capaldi i.c.m.
- 'I know this face'
Ik ben benieuwd waartoe deze dingen samen komen
Nog wat anders: Ik vond de T-Rex een beetje te formaat Godzilla

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Het verhaal van de aflevering krijgt een 6je. Maarja dit verhaal heb je nodig tot verdere opbouw van het seizoen.
De referenties een 8, sommige waren een beetje overdreven. De nieuwe doctor een 9,5 kon naar mijn mening niet beter. Ben een fan van de clasics en ik voelde me direct goed bij de nieuwe doctor. Kortom mooie start van een nieuw seizoen. Oohh ja nieuwe intro: I don't like it....
Hij is wat rustiger dan zijn voorgangers, I like, maar nog steeds zo gedreven en quirky als de vorige timelords. Het verhaal had idd aardig wat verwijzingen naar vorige afleveringen, vraag me af waarom? Dat maakt meteen de Doctor Who fan in mij weer nieuwsgierig en blij. De intro, c.q. theme is ook niet mijn smaak, kwestie van wennen?
Clara was goed op dreef, ze overschaduwde de Doctor in sommige stukken, graag meer van zulks.
apollo13
Verwijderd
Capaldi is echt een old school Doctor, whoo hoo

"I need clothes. And a big long scarf. Nah, that looks stupid"Verwijderd schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:45:
T-Rex was formaat eten die Big BenKnipoog naar oude rampenfilms met monsters?
![]()
Capaldi is echt een old school Doctor, whoo hooEn die merge naar Scottish, echt
Die droids hadden ook wel wat weg van die robot dingen in die aflevering, grote kans dat die hetzelfde waren?McBoom schreef op zaterdag 23 augustus 2014 @ 23:18:
--
--
De tweede helft van de intro vond ik erg tof, de eerste helft vond ik dan weer niet echt passen, en was visueel ook compleet het tegenovergestelde van de tweede helft. Ik heb het idee dat dat klokwerk (hoewel dat ook met tijdreizen te maken heeft) gericht was op het steampunk thema van de aflevering en dat we elke aflevering een ander begin van de intro krijgen. Dat lijkt me wel wat, als dit de permanente intro voor het seizoen is valt dat me heel erg tegen want hij hangt helemaal niet lekker samen zo

E nwie is die evil Mary Poppins? Die hebben we volgens mij nog niet eerder gezien, of ben ik dat vergeten?
Zij zal in ieder geval zijn wie die twee bij elkaar wil houden.
Die hele T-rex vond ik ook wat buiten de boot vallen, die had nergens wat mee te maken en deed ook helemaal niets. Het leer er meer op dat ze mensen willen trekken door het seizoen te beginnen met een peperduur CGI shot van een T-rex in Londen, meer niet. Beetje jammer was dat.
Humankind… be both.
Ze is degene die het telefoonnummer van de Tardis aan Clara gaf. En de advertentie van the impossible girl heeft geplaatst.
Ik merk wel dat ik het laatste seizoen (of 2) steeds vaker dingen vergeet, het kijkt de laatste tijd veel minder te boeien dan voorheen.
[edit]
Idee: Missy = Master?
[ Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 24-08-2014 11:53 ]
Humankind… be both.
Verder wel een geinig verhaal, maar ik begin ook te merken dat ik niet echt meer uitkijk naar nieuwe afleveringen.
Dat zit wel Schnorr.
Humankind… be both.
De nieuwe opening intro is ook erg mooi gedaan, na jaren door de time vortex te vliegen is er nu toch een andere twist aan gegeven. Ook de nieuwe versie van de intro theme bevalt mij. Ik heb die van de Matt Smith era nooit zo fijn gevonden. (voornamelijk dat instrumentele onheilspellende begin)
Was ook mijn idee ja (Missy was vrouw aan einde van episode?Spike_wolf schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:41:
Ja precies, maar die is nog niet eerder in beeld geweest, toch?
Ik merk wel dat ik het laatste seizoen (of 2) steeds vaker dingen vergeet, het kijkt de laatste tijd veel minder te boeien dan voorheen.
[edit]
Idee: Missy = Master?
Wat ik trouwens wel weer heel goed vond was die typische Moffat-sfeer op sommige momenten, zoals dat waar Clara door een hal vol robots moet lopen zonder adem te halen...
En dat de "hoofdrobot" ook echt een gat met klokwerk in z'n hoofd had was ook wel tof. Ik begin er steeds vaker een flinke hekel aan te krijgen dat men in deze tijd vaak nog gewoon met een dom lapje en een stukje zilverfolie aankomt om de indruk te wekken dat iets een robot is (JA, EXTANT, IK KIJK NAAR JULLIE!!1) terwijl het tegenwoordig ook weer niet zo ingewikkeld is om de boel te ver-after-effects-en, dus dit was zeker een stap voorwaarts.
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb zelf eigenlijk het idee dat Missy Clara is?lanerios schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 15:21:
[...]
Was ook mijn idee ja (Missy was vrouw aan einde van episode?)
Mede doordat Missy de Doctor als Boyfriend aanduid (en Clara juist heeft aangegeven op oudere mannen te vallen itt jongere mannen) en omdat Clara herhaaldelijk in de aflevering als Miss Clara aangesproken werd (en als boy.. maar ja, Soltarans..)
1.) River Song (gaan theorien over. denk het niet)
2.) The Master (gender bending regen?)
3.) The Rani (meest logische)
Ik denk ook The Rani, die hebben we nog niet gezien en de master terug brengen na de vorige keer zou een lastig verhaal worden.lanerios schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 10:13:
Missy is:
1.) River Song (gaan theorien over. denk het niet)
2.) The Master (gender bending regen?)
3.) The Rani (meest logische)
Zou trouwens grappig zijn want in de eerste aflevering met the Rani kwam ook een T-rex voor. Die plots uit een embryo kwam groeien. En The Rani was verbannen van haar planeet omdat ze muizen tot gigantische beesten liet groeien.
[ Voor 23% gewijzigd door Cr0kie op 25-08-2014 10:44 ]
Denk eerder dat het Idris of een andere incarnatie van de Tardis is.In "The Doctor's Wife" wanneer Idris (de Tardis) de Doctor ontmoet, bijt ze naar hem. En Missy bijt naar de camera.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Goed om te zien hoe de nieuwe Doctor op zoek is naar zichzelf; is een hij een goede of slechte timelord?
De reactie op het einde van de Dalek, hij zegt tegen de Doctor: "You are a good Dalek", fantastisch om te horen. Clara zet de Doctor, denk ik, op het goede spoor.
apollo13
Zo te lezen een generatie kloof:http://www.imdb.com/title/tt0060397/?ref_=nv_sr_1Verwijderd schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 22:46:
OMG die IMDB: Innerspace reference
Tijd geleden dat ik die film gezien heb
/verderkijkengaat
Fantastic Voyage is de voorloper van InnerSpace.

Ik ben zelf van '64, dus is eigenlijk Fantastic Voyage ook voor mijn tijd, maar de film uit 1966 is een Thriller/Actie film, terwijl Innerspace meer een Komedie/Actie film is. Download die oude versie eens en vergeet de "slechte" cgi uit die tijd en je zult genieten van dat oudje.
P.s., met cgi bedoel ik eigenlijk; special effects, cgi bestond in 1966 nog niet.
[ Voor 35% gewijzigd door apollo13 op 31-08-2014 00:57 ]
apollo13
Ligt het aan mij of is dit nieuwe seizoen heel anders gefilmd? Wat meer uhm, filmachtig bij gebrek aan beter woord
Verder denk ik niet meer dat deze dokter (meer) evil wordt, wel wat pragmatischer.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit beschrijft mijn gevoel bij deze aflevering (net voor de tweede maal bekeken) wel goed, ben dan ook erg benieuwd naar die van volgende week met Robin H.gambieter schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:28:
Ik had een beetje mixed feelings bij deze episode. Het wordt allemaal wel erg simplistisch en teveel op visuele effecten gericht.
Hoe de nieuwe dokter wordt neergezet spreek mij wel aan in ieder geval, nu het verhaal nog (maar dat was in de vorige seizoenen ook niet altijd elke aflevering even sterk).
Doc vraagt aan Clara "Am I a good man"
Wat is het uiteindelijke antwoord?
"You are a good Dalek" (wat gewoon zo is, hij heeft zoveel haat voor Daleks.)
Voor de rest vond ik het erg meh..
De hele "oh nee ik zie een dalek" was een carbon copy van de aflevering met 9..
Dan een "honey I shrunk the kids" achtige episode
en een "Lol look into mah brain Ow wait.. I forgot I hate the daleks, damn!"
Phil Wang - "The Pope is a lot like Doctor Who. He never dies, just keeps being replaced by white men."
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
"Welcome to heaven"Spike_wolf schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 11:17:
[...]
E nwie is die evil Mary Poppins? Die hebben we volgens mij nog niet eerder gezien, of ben ik dat vergeten?
Zij zal in ieder geval zijn wie die twee bij elkaar wil houden.
geweldig .... maar is dat zo
Let op: Missy spoilers

Deze was wel grappig, een verwijzing naar het nieuwe symbool voor ziekenhuizen.
Is de Palestijnse halve maan, het teken wat nu daar gebruikt wordt, maar dan in het rood
Wikipedia: Rode Kruis
Stom dat ik de spoiler heb gelezen, maar kan me dan ook nooit inhouden.lanerios schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:13:
Het is nu bekend.. SPOILERS:
spoiler:Missy is een Time Lord. Ze heeft een Red London Phone Box als tardis
maarrrrr...
lanerios schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:33:
spoiler:Ding stond blijkbaar open op de set, en zat een Tardis console achtig iets in. Dus het versterkt de theorieen
Humankind… be both.
lanerios schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:42:
spoiler:Zeker waar, maar het feit blijft dan, er is dus een nieuwe Tardis, Missy was er nogal mee bezig. 1+1
Humankind… be both.
Dit is een account.
Ach met de 50th special hebben ze veel verklaard. Want het is onmogelijk dat alle daleks dood zijn door cross-fire. En alle time-lords zouden toevallig op de planeet zijn?Grvy schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:40:
yes! nog meer time lords! en daleks! en andere dingen die niet zouden moeten kunnen..
Het wordt steeds spannender ....
Lijkt of ik een CIA-file aan het bekijken ben, al die zwarte strepen
Dat is al een keer voorbijgekomen!!!Teckna schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 15:50:
spoiler:Ik weet niet of dit spoiler is of nietMaar the face of boe zei ook ooit eens 'you are not alone' wat kan betekenen dat er inderdaad nog andere time lords zijn of eventueel the master nog eens terugkomt. eventueel kan het ook nog gewoon dat deze aflevering in 1999 afspeelt oid
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
lanerios schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 08:13:
Het is nu bekend.. SPOILERS:
spoiler:Missy is een Time Lord. Ze heeft een Red London Phone Box als tardis
Het verhaal was meer een "kapstok" om de link te leggen naar: The Promised Land.
Dit is de 2e of 3e keer al dat dit wordt genoemd en ik gok dat er hier een verhaallijn wordt gepresenteerd die in de loop van de serie duidelijker wordt.
De rivaliteit tussen de Doctor en Robin Hood was een leuke een goede twist. Die interactie was leuk om te zien, toch stal Clara de show. Zij was degene die "cool" bleef en de twee "hero's " met beide voeten op de grond hield...... tenminste de meeste tijd
apollo13
Verwijderd
Die van volgende week ziet er weer duister uit, heb er zin aan. Is het al volgende week?

Ja, die nieuwe leraar Danny Pink wordt ook een Companion zo te zien. Tenminste, met een pic zoals deze lijkt me dat het meest voor de hand liggend.
-- Edit: hmmm, blijkt al oud nieuws te zijn. http://onepopz.com/samuel...s-8-companion-danny-pink/
[ Voor 20% gewijzigd door Wildfire op 07-09-2014 10:37 ]
Ik moet je zeggen, ik had vroeger nooit iets met dr who, vond het vooral erg kinds en zo met de daleks en cybermen etc. (hoe kon je dat nu serieus nemen!) Maar stiekem is het best erg leuk
Die ziet losstaande afleveringen, en dan nog niet eens uit een seizoen, en blijft inderdaad ook dat volhouden ..
"domme Daleks en Aliens"
Een van de eerste afleveringen in jaren waar ik gewoon halverwege iets anders ben gaan doen met Who op de achtergrond.
En weer robot dingen.. Wanneer krijgen we weer wat originaliteit?
En de sanctuary zal wel een of andere Cybermen planeet zijn, en dan komt de doctor daar, season finale. Tadaa, alles opgelost.
[ Voor 26% gewijzigd door corset op 08-09-2014 08:59 ]
Aah, welkom in het Doctor who topic. Kritiek op een aflevering is zeurenLeo1010 schreef op maandag 08 september 2014 @ 09:22:
Ach zeur niet. We zijn vreselijk verwent. Vreuger was het altijd monster of the week! Of zoals Sydney Newman het noemde, "bug-eyed monsters".

Fanboys, fanboys everywhere!
Sorry, maar tot nu toe is dit echt een van de minste season starts.
Clara begint echt te irriteren, van best slimme meid naar het IQ van Rose (aka, net boven vriespunt) per aflevering.
Capaldi is goed, maar ja.. Dalek aflevering, sommige scenes zijn echt carbon copies van andere episodes. Deze aflevering was hij opeens een grappenmaker terwijl hij de andere 2 dit totaal niet was.
Het lijkt wel alsof ze niet weten welke kant ze op willen met de serie.
De vorige aflevering leek het iets beter te gaan maar dit was weer niks. Capaldi lijkt nog steeds niet in de rol van Dr Who te passen. Zijn beste moment dusver was toen hij boos op de Dalek was, maar boos zijn is maar een heel klein deel van het karakter van de dokter. Voor mij is de dokter een kleine jongen met de macht van een timelord in het lichaam van een gewone man. Deze dokter heeft noch de speelse naiviteit van een kleine jongen, noch het eindeloze zelfvertrouwen van oppermachtige een timelord. Hij zegt z'n teksten wel op maar het overtuigd niet. We zijn de afgelopen jaren verwend met een geweldige serie dus ik kijk nog wel even door, maar ik heb nog nooit zo veel zin gehad om Dr. Who af te sluiten.
Het enige lichtpuntje is dat het toch steeds weer prachtig aangekleed en tot in de puntjes verzorgd is.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
is het toch erg lastig om een Doctor te vinden die daar boven uitsteekt.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Tennant is gewoon een goede acteur, maar de gehele "OMG ROSE OMG MARTHA" bullshit werd zwaar vervelend. En net toen we een keer een assistant hadden die de balls had tegen de doctor in te gaan? Werd ze maar met een zeer, zeer, zeer slechte verklaring de serie uit gehaald. En nu hebben we dus Clara, Rose v2.0