Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Voor de liefhebbers: de complete programering rond DW50 :9

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

What the...
Afbeeldingslocatie: http://ichef.bbci.co.uk/images/ic/240xn/p01lhsk8.jpg

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Ze zijn niet bang om het teveel uit te melken zo te zien :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
RocketKoen schreef op maandag 18 november 2013 @ 23:32:
[...]

Ze zijn niet bang om het teveel uit te melken zo te zien :P
Voor die ene keer in 50 jaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Robbert, zeker geen Doctor Who fan? Ze melken alles uit. Dat is de selling point hiervan. De Who fans kopen alles toch blind ;)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gisteren die Science of the doctor zitten kijken, had alles al keertje gezien met through the wormhole.

Vanavond was toch de aflevering met alle monsters?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

lanerios schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:50:
Robbert, zeker geen Doctor Who fan? Ze melken alles uit. Dat is de selling point hiervan. De Who fans kopen alles toch blind ;)
Als de aliens en what not er enigszins geloofwaardig uit zouden zien zou de studio meteen een horde boze fans op hun dak krijgen. Dat het uitmelken de selling point is van Doctor Who, dat is quoted for truth. De fans willen niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
lanerios schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 08:50:
Toch wel, daarom vind ik het ook helemaal niet erg!!!
23/11 word een dagje bankhangen voor mij.
Paar oude afleveringen bekijken.
Rustig de voorstukjes. Stukje pizza erbij.
En dan 80min genieten O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt helemaal amanoo :) Maar het is altijd wel grappig om te zien. Ik heb langzaam aan geleerd dat Whovians en Xbox fanboys de ergste zijn die je kan vinden. Zeg wat slechts over Tennant/Rose en je bent gelijk de lul. Klaag wat over Smith etc en je bent een held. Dat is ook een beetje de reden dat ik me niet meer bezig hou op zulk soort internationale fora. Ik kijk de serie gewoon, geniet er van, en voor de rest boeit het me niet.
Was paar weken geleden in Waterstones in A'dam, en ze hadden daar net het nieuwe Doctor Who boek weer binnen (Die 50th anniv zooi). Gelijk een paar mensen "OMG Tennant staat erin, beste doctor ooit. oh my god dit moet ik instagrammen" (ja, letterlijke quote).
En daarom blijf ik daar dus ver van weg, wil niks met dat soort volk te maken hebben :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Ik heb de 23e een verkleed feestje met het thema wodan/herfst/mystiek e.d. Ik ga als de 4e Doctor verkleed, vanzelfsprekend eerst de aflevering kijken en daarna naar het feestje.

Verder probeer ik de spoilers te ontwijken, afgezien van de trailer. Ook kijk ik uit naar "An Adventure in Space and Time".

[ Voor 26% gewijzigd door Arethusa op 19-11-2013 12:48 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTMK
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09-2023
Pics or it didn't happen :-)

Is iedereen hier ook to enthusiast over Peter Capaldi als de 12e doctor ? Ikzelf vind het nogal moeilijk hem te accepteren omdat hij eerder een rol had.. (nu weet ik wel dat Colin Baker dit ook al had) maar ik blijf het een beetje raar vinden....

Sowieso kijk ik erg uit naar de 50th en de xmas special, hoop dat 11 een waardig afscheid zal krijgen

just to be sure :
spoiler:
het afscheid van 10 vond ik namelijk een beetje tegenvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:37

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Nerdist produceert een Doctor Who Pre show voor BBC America gepresenteerd door Veronica Belmont! *O*
http://www.nerdist.com/20...who-pre-show-on-nov-23rd/

[ Voor 12% gewijzigd door Spike_wolf op 19-11-2013 19:22 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• TTMK
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09-2023
Er is een tweede "prequel" uit voor day of the doctor :)

http://www.dailymotion.com/video/x17f1y0_50th-mini-epsode-the-last-day_shortfilms

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 13:44
Niet vergeten: zometeen om 22:00 op BBC2: An Adventure of Space and Time. One off drama van 90 minuten waarin het ontstaan van Doctor Who wordt getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Iemand de google doodle van vandaag al gezien? ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geweldige Google doodle weer _/-\o_ In "Doctor Suit Larry" stijl ;)

Doctor Who 50 jaar Google Doodle 1

Doctor Who 50 jaar Google Doodle 2

[ Voor 79% gewijzigd door BamSlam_ op 22-11-2013 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

michel2506 schreef op donderdag 21 november 2013 @ 21:47:
Niet vergeten: zometeen om 22:00 op BBC2: An Adventure of Space and Time. One off drama van 90 minuten waarin het ontstaan van Doctor Who wordt getoond.
Een mooi stuk drama was dat, erg leuk om een kijkje in de keuken van het onstaan van Doctor Who te zien.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelbuuu
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06 09:51
Over de val van Arcadia mini episode.

<Got>Endurat#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BamSlam_ schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:08:
Geweldige Google doodle weer _/-\o_ In "Doctor Suit Larry" stijl ;)

[afbeelding]

[afbeelding]
Gaaf, maar heeft meer weg van Q*Bert dan LSL. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Cool, als je door een Dalek wordt geterminate in die "Whoodle" dan krijg je een regeneratie :P

Leuk artikel over de totstandkoming van de Whoodle:
http://www.theguardian.co...-behind-the-google-doodle

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
is het al bekend of wij ook de 3D versie voorgeschoteld krijgen ?
ik kijk via Canal-Digital, en vrees dat het niet zo zal zijn :(

het is ook jammer dat er ook geen bioscopen zijn die de uitzending showen, Duitsland wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmbroosV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 16:48
Mmm, zeer goed ^^

spoiler:
Ik vraag me wel af of het begin van de regeneratie van The War Doctor die in Nine was. Had gehoopt dat hij toch nog even in beeld zou komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
als je goed opgelet had, had je hem heel close up gezien :)

en helaas niet in 3D, dan maar downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
De special is net afgelopen, Ben de laatste paar minuten nog even aan het verwerken maar wat een gave aflevering zeg!

Rose Tyler werd ook echt creatief ingezet en niet als verplicht nummer in het script verwerkt. Zij als geweten van "the moment" is ook logisch met haar "Bad Wolf" geschiedenis.

Team up van 8 1/2, 10 en 11 was ook erg gaaf en zelfs Capaldi als "13e doctor" maakte een korte cameo.

Dit verhaal maakt de cirkel toch weer rond en we hebben nu al zijn incarnaties in beeld gezien. Toch ook benieuwd wat het redden van Gallifrey voor gevolgen heeft en wat er na de run van Capaldi gebeurt. Hij is tenslotte de 13e doctor en volgens de "time lord regels" is dit zijn laatste regeneratie al zal dit natuurlijk makkelijk op te lossen zijn met een verhaallijn willen ze verder gaan.

spoiler over de teaser voor de kerstspecial
spoiler:
De kerstspecial belooft in elk geval een knallend einde te worden voor Matt Smith zijn run met zijn bezoek aan Trenzalore en niet een one off kerstverhaal met een regeneratie aan vast geplakt
absrnd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 22:13:
als je goed opgelet had, had je hem heel close up gezien :)

en helaas niet in 3D, dan maar downloaden :)
Doctor who was op de satelliet dus wél in 3D op een red button kanaal op de astra 2 satelliet :P
http://www.bbc.co.uk/blog...sion-Our-3D-Viewing-Guide

Morgen tijdens de herhaling op BBC3 zal de 3d versie nogmaals uitgezonden worden :)

[ Voor 31% gewijzigd door michel2506 op 23-11-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

The Day of the Doctor.... Wow... Just wow... Ben alles nog even aan het verwerken, ik heb 'm opgenomen, dus op een ander moment nog maar een keer bekijken :)

Leuk fragment, check vooral vanaf 1:50 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Damn die gast Matt lijkt echt bizar op hem :D

Episode gezien, einde was even verwerkingsmoment. Die oude man uit het einde, waar is hij van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Doctor Who :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
De vele hints waren niet duidelijk genoeg? :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Toen hij die kamer uitliep zal hij wel opzoek gegaan zijn naar zijn sjaal :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Tom Baker ftw! Was echt geweldige cameo. Vond het een coole aflevering, uiteindelijk weer eens een keer een goede rol van Piper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
lanerios schreef op zondag 24 november 2013 @ 12:48:
Tom Baker ftw! Was echt geweldige cameo. Vond het een coole aflevering, uiteindelijk weer eens een keer een goede rol van Piper.
Als callgirl was ze ook leuk hoor ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Alleen wel raar dat het er in die schuur met Billie zo lief en vrolijk uitzag terwijl daarbuiten een complete allesvermoordende oorlog zou woeden.

En ook wel raar dat de Daleks niet de hoofdvijand waren ipv die rare lopende man-in-pak-puddinkjes, aangezien het om de time war ging.

Maar de aanwezigheid van Piper en Tennant maakten een hoop goed *O*

[ Voor 11% gewijzigd door Stukfruit op 24-11-2013 12:58 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

De sjaal van de 4th Doctor was er ook leuk in verwerkt. Ik moest glimlachen toen de 12th Doctor de opmerking:"Nice scarf" maakte.

Ik ga de episode straks nog eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

michel2506 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 22:19:
Team up van 8 1/2, 10 en 11 was ook erg gaaf en zelfs Capaldi als "13e doctor" maakte een korte cameo.
Ik vond het wel redelijk opvallen dat ze die rol eigenlijk voor Eccleston hadden geschreven, en niet voor Hurt. Don't get me wrong, Hurt was geweldig en ze hebben het goed opgelost, maar toch was het redelijk duidelijk dat Eccleston oorspronkelijk de Doctor was die op de knop heeft gedrukt gezien de vele hints in het eerste seizoen van de nieuwe serie.

Dat ze die regeneratie naar Eccleston niet hebben laten zien is trouwens niet omdat ze het niet wilden, maar omdat Eccleston geen zin had om mee te werken. Ik vermoed dat ze het daarom maar zo opgelost hebben om het verhaal weer sluitend te hebben: we hebben nu alle regeneraties gezien en weten dus wanneer elke afzonderlijke Doctor "begint" en "eindigt". :)
Stukfruit schreef op zondag 24 november 2013 @ 12:57:
En ook wel raar dat de Daleks niet de hoofdvijand waren ipv die rare lopende man-in-pak-puddinkjes, aangezien het om de time war ging.
Dan heb je niet helemaal goed opgelet. ;) Het ging helemaal niet om de Time War, maar om de gewetensvragen van de Doctor: Moet ik dit doen? Krijg ik er later spijt van? Zou ik trots zijn op de man die ik later word? Uiteindelijk ging deze aflevering vooral over de Doctor die zichzelf vergeeft en daarom de waarheid ontdekt over wat er écht is gebeurt op Gallifray die dag. De Daleks zijn daarbij redelijk onbelangrijk omdat zij, net als de Time Lords, op het punt stonden om het slachtoffer te worden van de Doctor.

Ik moet mezelf echt eens door de eerste seizoenen heen worstelen. Ik wil heel graag de complete serie gezien hebben maar de eerste x afleveringen met Hartnell zijn zo traag dat ik moeite heb me er doorheen te worstelen.

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 24-11-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
SinergyX schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:19:
Die oude man uit het einde, waar is hij van?
Do you want a jelly baby?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog een keer gekeken, nú herken ik hem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nu telt het niet meer. :N

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar snap alleen nog niet, had Eccleston aangegeven niet mee te willen doen, of hebben ze hem gewoon niet in het verhaal gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Hij wilde niet meer.

NMe schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:23:
Dan heb je niet helemaal goed opgelet. ;) Het ging helemaal niet om de Time War, maar om de gewetensvragen van de Doctor: Moet ik dit doen? Krijg ik er later spijt van? Zou ik trots zijn op de man die ik later word? Uiteindelijk ging deze aflevering vooral over de Doctor die zichzelf vergeeft en daarom de waarheid ontdekt over wat er écht is gebeurd op Gallifrey die dag. De Daleks zijn daarbij redelijk onbelangrijk omdat zij, net als de Time Lords, op het punt stonden om het slachtoffer te worden van de Doctor.
Die uitleg hoef je niet te geven ;) ;) ;) ^ 31415

Snap ik ook, maar de time war was altijd wel een heel belangrijk onderdeel van het verhaal en nu is het opeens *ploef* weg zonder er echt dieper op in te gaan.

* Stukfruit vindt het nooit leuk wanneer een omgeving of achtergrondverhaal alleen maar wordt gebruikt om een karakter vooruit te laten komen in zijn eigen soap

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
NMe schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:23:
[...]

Dan heb je niet helemaal goed opgelet. ;) Het ging helemaal niet om de Time War, maar om de gewetensvragen van de Doctor: Moet ik dit doen? Krijg ik er later spijt van? Zou ik trots zijn op de man die ik later word? Uiteindelijk ging deze aflevering vooral over de Doctor die zichzelf vergeeft en daarom de waarheid ontdekt over wat er écht is gebeurt op Gallifray die dag. De Daleks zijn daarbij redelijk onbelangrijk omdat zij, net als de Time Lords, op het punt stonden om het slachtoffer te worden van de Doctor.

Ik moet mezelf echt eens door de eerste seizoenen heen worstelen. Ik wil heel graag de complete serie gezien hebben maar de eerste x afleveringen met Hartnell zijn zo traag dat ik moeite heb me er doorheen te worstelen.
Wat ik niet snap is, de Daleks hebben toch zo'n enorme hekel aan the Doctor omdát hij ze bijna uitgeroeid heeft door op die knop te drukken. Waarom zeggen ze dan "We've located the Doctorrrrr" op Gallifray. :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
Day of The Doctor staat overigens nu al op netflix :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Stukfruit schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:25:
Snap ik ook, maar de time war was altijd wel een heel belangrijk onderdeel van het verhaal en nu is het opeens *ploef* weg zonder er echt dieper op in te gaan.
De Time War is iets dat redelijk uit de toon zou vallen in de serie, denk ik. De serie gaat in de eerste plaats om verkenning en avonturen samen met de Doctor en zijn companion(s). Niet ingaan op de Time War zelf is dus niet eens zo'n gek idee. We weten inmiddels alles van het begin en het eind ervan, wat er tussendoor gebeurde is niet eens zo heel relevant, IMO. Zou wel gaaf zijn om te zien hoor, maar tegelijkertijd is dat geen Doctor Who meer.
Twylight schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:48:
[...]
Wat ik niet snap is, de Daleks hebben toch zo'n enorme hekel aan the Doctor omdát hij ze bijna uitgeroeid heeft door op die knop te drukken. Waarom zeggen ze dan "We've located the Doctorrrrr" op Gallifray. :P?
Hurt heet niet voor niks "the War Doctor". ;) Hij heeft een groot deel van die Time War meegevochten. Daarbij: in een van de eerste afleveringen in 1963 was de eerste Doctor al op Skaro en was medeverantwoordelijk voor het uitschakelen van de Daleks op hun eigen thuisplaneet. :) Historie genoeg dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Was het niet ook al ergens een suggestie dat Gallifrey nog zou bestaan in de 11th tijdperk/seizoenen? Ik heb volgens mij zoiets eens opgepikt maar weet het niet meer te plaatsen.

Nietemin een erg gave aflevering! Al wil ik nu wel weten hoe ze uit de tijdstroom zijn gekomen waar ze aan het eind van 'the name of the doctor' inzitten.

Geweldig dat Tom Baker erin komt! en UNIT, herkende de muziek! Alleen vind ik het wel erg jammer dat ze Jack zelf niet erin hebben gehaald, al zou het dan misschien wel veel worden voor 1 aflevering.
Ohw en ik vond die vijanden juist wel tof want het zijn echt classic tegenstanders. Ik vind dat ook wel dat Moffat het goed gedaan heeft ondanks wat eigenaardigheden, maar die zie ik graag over het hoofd met alles wat wél goed in elkaar zat! En daarbij 'de eerste beelden' van de 12th in actie! Dat was niet uitgelekt en dus super leuk om te zien.

Goed dan de trailer van de Christmas episode:
Ik heb toch wel een beetje een naar gevoel erbij> alle vijanden van de Doctor zijn erbij, dan moet het wel overtuigend geschreven worden want bij 'The pandorica' zijn ze ook allemaal al aanwezig om hem op te sluiten.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

De War Doctor leek ook wel te regenereren... Ik vraag me af wat voor consequenties dat gaat krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

McBoom schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:26:
De War Doctor leek ook wel te regenereren... Ik vraag me af wat voor consequenties dat gaat krijgen....
Dat deed hij ook. Ze roepen in ieder geval het idee op dat hij op dat moment over ging in Eccleston.
Maar ik blijf het maf vinden dat ze zijn hoofd niet in de regen geplakt hebben, dat was een fluitje van een cent geweest en hadden ze makkelijk kunnen doen met bestaand materiaal, zoals ze ook met dat stukje in de Tardis deden. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij daar geen toestemming voor had willen geven.

Ik denk dat ze dat express open gelaten hebben om daar later nog eens een doctor tussen te plakken als het nodig is, of zelfs Capaldi daar neer te zetten wegens de geruchten die nu rond slingeren dat Smith de laatste incarnatie van de Doctor zou zijn.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Spike_wolf schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:33:
[...]

Dat deed hij ook. Ze roepen in ieder geval het idee op dat hij op dat moment over ging in Eccleston.
Maar ik blijf het maf vinden dat ze zijn hoofd niet in de regen geplakt hebben, dat was een fluitje van een cent geweest en hadden ze makkelijk kunnen doen met bestaand materiaal, zoals ze ook met dat stukje in de Tardis deden. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij daar geen toestemming voor had willen geven.

Ik denk dat ze dat express open gelaten hebben om daar later nog eens een doctor tussen te plakken als het nodig is, of zelfs Capaldi daar neer te zetten wegens de geruchten die nu rond slingeren dat Smith de laatste incarnatie van de Doctor zou zijn.
Of de volgende doctor wordt de opvolger van John Hurt en niet van Matt Smith.
Ze hinten op het eind van deze aflevering al dat het zou kunnen dat hij dingen kan vergeten door gekloot met het space-time continuum van het superwapen. Misschien is hij een heel "leven" vergeten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dat zeg ik toch in mijn laatste zin? :P
Daarbij hoeft hij hem helemaal niet vergeten te zijn toch?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Ik denk dat de regeneration van Hurt niet een echte Time Lord regeneration was.
Daarmee bedoel ik dat van Paul naar Hurt was gemanipuleerd, dan van Hurt naar Eccleston was de echte. (Hurt stierf nu pas echt na zijn daad en na de crash van de tardis)
Daardoor zitten we nu op 12?
Doordat Matt of Peter, Gallifrey gaat unlocken/zoeken (of iets anders) krijgt hij er mss wel wat nieuwe "levens" bij (net als bij de Master).
We zagen al de "4de" Tome terug met een ouder gezicht, waar hij duidelijk zei dat hij een paar gezichten opnieuw ging bezoeken.
Time will tell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
RobbertDs1 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:31:
Daarmee bedoel ik dat van Paul naar Hurt was gemanipuleerd, dan van Hurt naar Eccleston was de echte. (Hurt stierf nu pas echt na zijn daad en na de crash van de tardis)
Doordat Matt of Peter, Gallifrey gaat unlocken/zoeken (of iets anders) krijgt hij er mss wel wat nieuwe "levens" bij (net als bij de Master).
We zagen al de "4de" Tome terug met een ouder gezicht, waar hij duidelijk zei dat hij een paar gezichten opnieuw ging bezoeken.
Time will tell.
Dat is inderdaad wel apart.
Tom Baker is als jonge doctor gestorven/geregeneerd in de 5e doctor. En nu is er ineens een oude Tom Baker.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, thuis op je 32" tv zonder 3d is toch een andere ervaring dan in London.. Maar het is wel beter te volgen zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

RobbertDs1 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:31:
Time will tell.
Zagen wij niet bij de tardissenscene al een schim van de nieuwe doctor? Is het dat niet alvast als aankondiging? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RocketKoen schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:18:
[...]

Of de volgende doctor wordt de opvolger van John Hurt en niet van Matt Smith.
Ze hinten op het eind van deze aflevering al dat het zou kunnen dat hij dingen kan vergeten door gekloot met het space-time continuum van het superwapen. Misschien is hij een heel "leven" vergeten.
Lijkt me een beetje sterk, want dan zouden de schrijvers ofwel het bestaan van Gallifrey weer in de ijskast moeten zetten, of het juist direct oppakken wat het weer vreemd maakt dat Tennant en Smith al die tijd niks van de andere Time Lords hebben gehoord. Tenzij Capaldi juist Gallifrey weer vernietigd ziet worden of er niet in slaagt het te redden/terug te vinden. Ik denk niet dat ze zo'n continuïteitsdingetje in willen bouwen omdat dat al heel snel ingewikkeld wordt voor de schrijvers. Ik denk dat het makkelijker is voor ze om te verklaren hoe hij tóch in een keer vaker kan regeneraten. Aan de andere kant: volgens de overlevering kan dat regeneraten 12 keer, dus dat zijn 13 levens in totaal. Zelfs met Capaldi zijn we daar nog niet overheen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
NMe schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:06:
[...]

Lijkt me een beetje sterk, want dan zouden de schrijvers ofwel het bestaan van Gallifrey weer in de ijskast moeten zetten, of het juist direct oppakken wat het weer vreemd maakt dat Tennant en Smith al die tijd niks van de andere Time Lords hebben gehoord. Tenzij Capaldi juist Gallifrey weer vernietigd ziet worden of er niet in slaagt het te redden/terug te vinden. Ik denk niet dat ze zo'n continuïteitsdingetje in willen bouwen omdat dat al heel snel ingewikkeld wordt voor de schrijvers. Ik denk dat het makkelijker is voor ze om te verklaren hoe hij tóch in een keer vaker kan regeneraten. Aan de andere kant: volgens de overlevering kan dat regeneraten 12 keer, dus dat zijn 13 levens in totaal. Zelfs met Capaldi zijn we daar nog niet overheen. :)
Gallifrey is nu uit de tijdlijn gehaald en de hele planeet is "opgeslagen" met die time lord art techniek en wat de tijdlijn betreft is de uitwerking van het wel/niet inzetten van the moment niet relevant. Time lords en daleks waren op dat moment "vernietigd" en de gebeurtenissen in een time lock gezet. Dus tot de doctor galifrey "terugvindt" bestaan er ook geen andere timelords.

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Gister ook de special zitten kijken.
Wat istie weer goed gedaan, veel emotie, veel herkenning, de samenwerking tussen de drie doctoren, echt heerlijk gewoon.

Ben echt heel benieuwd hoe het nieuwe seizoen er uit gaat zien.

Want a cookie?!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

michel2506 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:20:
[...]

Gallifrey is nu uit de tijdlijn gehaald en de hele planeet is "opgeslagen" met die time lord art techniek en wat de tijdlijn betreft is de uitwerking van het wel/niet inzetten van the moment niet relevant. Time lords en daleks waren op dat moment "vernietigd" en de gebeurtenissen in een time lock gezet. Dus tot de doctor galifrey "terugvindt" bestaan er ook geen andere timelords.
Dat is mijn punt dus. Als Capaldi de dokter na Hurt zou worden in plaats van die na Smith, dan weet je vooraf dus al dat hij gaat falen in het terugvinden van Gallifrey omdat je anders wel andere Time Lords gezien had in de tijd van Eccleston, Tennant en Smith. De enige manier om niet ofwel een plot hole te veroorzaken ofwel voorspelbaar te worden is door Capaldi "gewoon" na Smith in te zetten.

• RocketKoen
NMe schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:25:
[...]

Dat is mijn punt dus. Als Capaldi de dokter na Hurt zou worden in plaats van die na Smith, dan weet je vooraf dus al dat hij gaat falen in het terugvinden van Gallifrey omdat je anders wel andere Time Lords gezien had in de tijd van Eccleston, Tennant en Smith. De enige manier om niet ofwel een plot hole te veroorzaken ofwel voorspelbaar te worden is door Capaldi "gewoon" na Smith in te zetten.
Het levert sowieso een probleem op.
Timelords kunnen namelijk tijdreizen... De leeftijd van de doctor is onafhankelijk van de tijd waarin hij leeft. Chronologische volgorde is dus irrlevant.

Daarnaast. Als Gallifrey ooit bevrijdt gaat worden, dan zou je in de afgelopen seizoenen ook andere timelords gezien hebben. Weer omdat ze kunnen tijdreizen.

Ik zie 4 uitkomsten:
1) Hij vindt Gallifrey nooit
2) Hij vindt Gallifrey, maar kan ze niet bevrijden. Niet in deze tijdlijn tenminste. Hij kan ze hooguit ergens anders dumpen zoals hij met Rose deed.
3) Iemand vernietigd Gallifrey alsnog.
4) Hij vergeet weer dat Gallifrey niet vernietigd is.

TheS4ndm4n#1919

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RocketKoen schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:46:
[...]

Het levert sowieso een probleem op.
Timelords kunnen namelijk tijdreizen... De leeftijd van de doctor is onafhankelijk van de tijd waarin hij leeft. Chronologische volgorde is dus irrlevant.

Daarnaast. Als Gallifrey ooit bevrijdt gaat worden, dan zou je in de afgelopen seizoenen ook andere timelords gezien hebben. Weer omdat ze kunnen tijdreizen.
Nouja, daar zijn ook wel oplossingen voor te verzinnen. Misschien hebben de Daleks in de Time War alle TARDIS-en vernietigd? Misschien was het tijdreizen de hele reden voor de Time War en wordt het daarom verboden? Misschien betekent de manier waarop de Time Lords vastgezet zijn door alle 13 de incarnaties van de Doctor dat het voor hen onmogelijk is om op die punten in zijn tijdlijn terecht te komen? Er zijn redelijk wat mogelijkheden, zegmaar. :P

Verwijderd

Niet teveel over nadenken.. Krijg je hoofdpijn van :P

• noiz13
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-04 16:50
oke ik wil dr who gaan volgen maar ik ben een newbie waar begin ik?

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je nog niet weet of je het leuk gaat vinden: de serie die in 2005 begonnen is. Als je het leuk vindt kun je altijd nog beginnen bij de eerste aflevering uit 1963. Elke Doctor maakt voor zich toch een soort van geheel verhaal met een begin en een einde.

• Cr0kie
noiz13 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:20:
oke ik wil dr who gaan volgen maar ik ben een newbie waar begin ik?
Inderdaad bij 2005, er zijn mensen die bij Matt zijn begonnen maar dat raad ik af.
Dan mis je toch een deel van het verhaal.

Verwijderd

RobbertDs1 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:32:
[...]

Inderdaad bij 2005, er zijn mensen die bij Matt zijn begonnen maar dat raad ik af.
Dan mis je toch een deel van het verhaal.
Precies, het mag dan wel knullig beginnen, maar de dynamiek van Billie Piper en Eccleston mag je gewoon niet missen.

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik vond dat tweetal wel Mwa. Maar zonder Eccleston mis je wel een deel van het verhaal inderdaad, en misschien vond ik David Tennant een nog betere Doctor dan Matt Smith, al was Smith ook briljant. Om Tennant mis te lopen is gewoon nee.

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Afbeeldingslocatie: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7sbt223yj1qa9mb8o1_500.jpg

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
Mooi stukje uit The day of the Doctor met Tom Baker:
YouTube: *PLOT SPOILERS*: Tom Baker returns in The Day of the Doctor - Doctor Who 50th Anniversary - BBC

Ik denk niet dat we ooit de betekenis achter deze "meeting" zullen weten.
Denk eerder dat het puur voor de fans is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Nog maar een een twee weken tot de kerst special! Wat zullen ze ervan gemaakt hebben? Hoop niet dat het zo iets is als met de Pandorica, het was toen wel leuk maar dat kan natuurlijk niet een tweede keer.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar de nieuwe doctor gaat dus verder met Clara? Ik mis nog beetje het 'chemie' stukje zoals bij Amy en Rory (ik haat Donna), mischien met de nieuwe doctor wat beter :).

Maar inderdaad, ben benieuwd hoe hij aan z'n einde komt. Tennant ging imho zo freaking simple (om die ouwe te redden), wel mooi stukje dialoog maar verhaaltechnisch imho erg cheapy. Vond zelf het einde van Amy erg mooi gemaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 09-12-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Trailer voor 25dec is uit
http://www.bbc.co.uk/programmes/p01n75m9

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 12:17
Zo. Heel mooi einde voor Smith. Goed verhaal, heel zijn "leven" als de 11e kwam terug. Ook genoeg referenties naar de 50th, dus dat was ook weer leuk.

En de nieuwe Doctor: I like him already.

• Stukfruit
  • Niet online
Rare regeneratie. Was het geld op na de vorige effecten? :p

En het amnesia-verhaal zou inderdaad interessant kunnen worden...

Dat zit wel Schnorr.

Verwijderd

Het is de muziek weer he ;w

Oh en K9 was/is dus een Cyberman? :P

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2013 02:05 ]

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb beetje meh gevoel, einde kwam wel mooi waar mijn favo dame nog even langskwam :) Miste alleen wat van de mooie dialogen van Smith, benieuwd wat hij hierna gaat doen.

Maar vind wel de regeneratie beetje 'goedkoop' :P

Nieuwe doctor doet me beetje denken aan Tennant, accent/humor. Had persoonlijk wat jongere doctor gezien, nu krijg je echt zo'n vader/dochter iets met Clara.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 26-12-2013 02:09 ]

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
Sowieso had ik het idee dat ze dit verhaal eigenlijk in 2 delen hadden moeten uitzenden. Er was stiekem teveel verhaal voor 1 uur zendtijd.

En inderdaad die regeneration was gewoon niet het spectakel, Die final regeneration van een halve seconde lang leek zelfs zo te zijn gescript juist vanwege het tijdsgebrek.

Ik ben wel benieuwd of we nu iedere keer weer opnieuw een timelord interventie gaan krijgen met nog een extra regeneration cycle om zo die beperking te omzeilen. Daar mogen ze van mij ook iets permanenter voor vinden.

Het is mij nu onduidelijk of ie nu 1 extra regeneration heeft gekregen of een heel setje nieuw levens, als ik op het internet lees dan lijkt het net alsof ie een setje extra levens heeft gehad terwijl ik het idee had dat de timelords juist een extra regeneration cycle konden geven.

[ Voor 22% gewijzigd door Teckna op 26-12-2013 12:19 ]

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Ik vatte cycle op als een complete reeks van 12 regeneraties.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Teckna
Yeah het is gewoon mijn misinterpretatie :P Dacht altijd dat ze gewoon een extra leven toevoegde aan de cycle niet een hele nieuwe cycle zelf. Maargoed. Dat probleem dus ook weer opgelost. Wel lekker makkelijk.

Ik ben wel benieuwd hoe Gallifrey volgend seizoen terugkomt. Het lijkt erop dat dit het rode draad verhaal gaat worden. Het zou het hele eenzaam door het universum verhaal teniet doen als deze ineens terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Is er iemand toevallig op zoek naar een nieuwe pc?

Afbeeldingslocatie: http://www.scan.co.uk/images/shops/drwho/gallery1.jpg

Lees meer over dit wonderschone stukje techniek via http://www.scan.co.uk/shops/drwho/tardis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
Die is cool! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Met deze software aanpassing dan ;)

https://forums.sabnzbd.org/viewtopic.php?f=9&t=15524

Heb je 'maar' 10GB aan hdd ruimte nodig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de kast niet los te koop is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Teckna schreef op donderdag 26 december 2013 @ 21:10:
Yeah het is gewoon mijn misinterpretatie :P Dacht altijd dat ze gewoon een extra leven toevoegde aan de cycle niet een hele nieuwe cycle zelf. Maargoed. Dat probleem dus ook weer opgelost. Wel lekker makkelijk.
Mja, ze moeten wat natuurlijk. :P Stiekem hadden ze zichzelf niet in een hoekje moeten schrijven in het verleden door die 12 regenerations te noemen. Aan de andere kant levert dat wel een extra stukje spanning op, maar dan was het leuker geweest als ze hem tijdens zijn leven als de 11e Doctor iets vaker de nadruk hadden laten leggen op het feit dat dood deze keer echt dood zou zijn.

Trouwens, dat die regeneration zo lang nodig had (en hij dus eerst jonger werd voordat hij van lichaam wisselde) verklaarden ze door te zeggen dat zijn lichaam nog moest wennen aan het feit dat hij een nieuwe cycle had. De regeneration was dan ook in feite dat spectakel waarmee hij het Dalekschip vernielde en waarbij hij jonger werd, die "tweede" snelle regeneratie was puur zijn lichaam dat eindelijk klaar was met die gewenning. Hebben de schrijvers natuurlijk puur gedaan om Smith toch nog een laatste speech te geven inclusief excuus om Karen nog eens terug te halen. Anders hadden we gewoon Capaldi gezien vanaf het moment dat hij klaar was met regenereren op het dak. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Wildfire

Joy to the world!

Ik las zojuist de nieuwe Donald Duck en blijkbaar is Dr. Who even op visite gegaan in het Disney-universum:

Afbeeldingslocatie: http://www.briandickens.nl/GoT/donaldduck.jpg

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Haha, goed gevonden. Meteen zelf ook even gecheckt. :p

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gaaf! :) Al zou de Doctor zich er natuurlijk zelf mee zijn gaan benoeien en het meteen opgelost hebben, in plaats van Mickey. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Wildfire schreef op zondag 19 januari 2014 @ 14:07:
Ik las zojuist de nieuwe Donald Duck en blijkbaar is Dr. Who even op visite gegaan in het Disney-universum:

[afbeelding]
Staat deze nou online op donaldduck.nl?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-07 11:10
voor de gene die het nog niet hebben gezien.

hier is de outfit van capaldi.

Afbeeldingslocatie: http://oyster.ignimgs.com/wordpress/stg.ign.com/2014/01/capaldi-series-8-costume-hi.jpg

moffat heeft ook al gezegt dat er ditmaal geen 'rare' dingen bij komen.

dus geen coole fezzes, bowties, stetsons of iets dergelijks.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Vind ik hem ook niet de Doctor voor. David Tennant en met name Matt Smith waren gewoon een beetje maf, dit lijkt me meer de old-skool Doctor, in de stijl van John Hurd en de "oudere" Doctors, van voor de revival. Ik ben wel heel benieuwd!

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik denk dat hij een soort van verstrooide Doctor gaat spelen. Ik ben ook wel benieuwd maar aan de andere kant vraag ik me af of die overgang van Tennant en Smith naar een wat rustigere Doctor wel leuk is. De tijd zal het leren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:20
Hier nog een stukje over de nieuwe Doctor en zijn outfit op de BBC: http://www.bbc.co.uk/news/blogs-magazine-monitor-25926876

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:20
Goed nieuws, nog 7 weken wachten en dan kunnen we weer genieten, hopelijk, van de nieuwe serie.
De eerste aflevering wordt uitgezonden op 23 augustus, op BBC1.

Mogelijk ook wat slecht nieuws: Volgens de BBC zijn er vijf scripts gelekt. Zie: http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-28201577

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Je hoeft ze in ieder geval niet te lezen, dat scheelt :P Nu maar hopen dat ook de odd spoiler hier en daar voorkomen zal worden. Ik heb in ieder geval niet het idee dat het nog/al wijdverspreid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36

franssie

Save the albatross

gelukkig zijn we dan terug van vakantie, ben er wel weer aan toe!

teaser van de BBC: http://www.bbc.co.uk/programmes/p0225wyr

[ Voor 32% gewijzigd door franssie op 07-07-2014 20:24 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
De volledige trailer :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Paar observaties

1.) Daleks
2.) De quote: "I made many mistakes, it's about time I do something about them" Daleks? Zou hij ze dan toch gaan afmaken? Vergeet niet dat hij steeds meer begint in te zien dat Daleks niet te stoppen zijn zonder ze af te maken. En na Gallifrey all over again, is hij erg war minded.
3.)"Where are we going?" "Into Darkness" Jep, hij wordt evil
4.)"Clara, tell me, am I a good man?" "I don't know"

Ik denk zelf dat hij The Warrior wordt. Het deel Doctor wat hij niet meer wil toegeven en accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Ik zie er ook een veel donkerdere Doctor in terug, ik denk niet meteen evil, maar het is wel duidelijk dat hij een doel heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tja, ik kijk toch met moeite naar die nieuwe knakker, dus hopelijk wordt hij inderdaad beetje bad-ass zodat het weer interessant is.

Quote op 2, 'them' refereert naar mistakes, dat kan werkelijk alle kanten op. Misschien beetje de rode lijn voor zijn 'doctor seizoen', foutjes proberen te corrigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ik weet dat het veel kan zijn. Maar icm met de gehele dalek toon van de trailer, zou het me niets verbazen als het einde daleks is.

En ach, meer Eccleston veteran doctor, en wat minder high school kid Tennant/Smith vind ik goed.

John Hurt was geweldig. En heeft laten zien dat ik echt wel toe ben aan een cynische donkere kant van de doctor.

[ Voor 45% gewijzigd door corset op 14-07-2014 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

lanerios schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:08:
ik weet dat het veel kan zijn. Maar icm met de gehele dalek toon van de trailer, zou het me niets verbazen als het einde daleks is.
Ik denk niet dat de schrijvers snel gaan afrekenen met de oudste en meest iconische vijanden uit Doctor Who.

Ik denk wel dat we een iets strategischere Doctor gaan krijgen, maar ik denk niet dat dat helemaal gaat doorslaan in pogingen om complete rassen uit te roeien, zelfs de Daleks niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
NMe schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:34:
[...]

Ik denk niet dat de schrijvers snel gaan afrekenen met de oudste en meest iconische vijanden uit Doctor Who.

Ik denk wel dat we een iets strategischere Doctor gaan krijgen, maar ik denk niet dat dat helemaal gaat doorslaan in pogingen om complete rassen uit te roeien, zelfs de Daleks niet. :P
Ach, in een wereld waar tijdreizen mogelijk is kun je oude vijanden altijd terugbrengen :P

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste