Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Nop, John Hurt zit er voorlopig alleen in voor de 50th anniversary aflevering. Als tussendoctor.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
Ah, op die fiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 05:45

-db-

Hoi

Ik hoop op een spin-off met John Hurt tijdens de Timewar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-db- schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:26:
Ik hoop op een spin-off met John Hurt tijdens de Timewar >:)
Hoe moeten ze dat doen als hij de "echte" negende Doctor moet spelen? De Time War was toch 8 lichamen eerder?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
gaat niet gebeuren, spin offs zouden het verloop alleen maar irritanter maken om te volgen :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Enige wat ik nog niet snap aan die 9de, ze zitten zegmaar in zijn 'tijdlijn ding vortex ruimte', waar elke doctor deel uit maakt (je ziet ze langslopen), maar die 9de is daar 'echt' aanwezig.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 11:53

Zalmanman

So long,

Ik denk dat ze, voor de echtheid, de gezichten van de oude Docs niet hebben laten zien. Als we opeens al die oude hoofden zouden zien, dan zou dat betekenen dat zijn regeneraties in zichzelf aan het verouderen zijn. Dat lijkt mij erg vreemd. Aangezien we Hurt nog niet kenden, konden ze daar prima mee babbelen. Tevens zou het erg vreemd om een Hartnell (FWIW, Doctor 1) o.i.d. stand-in te krijgen, denk ik.

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ze hebben toch gewoon beelden uit oude afleveringen gepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
In 1,5 week 3 seizoenen er doorheen gejaagd. Leuke serie :+

(verkapte tvp)

[ Voor 21% gewijzigd door jmxd op 15-06-2013 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Nu de andere 30 nog :+

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Nah, ben begonnen bij seizoen 5 met Matt Smith, om de hele serie af te gaan leek mij iets te veel van het goede :P Nu wachten tot nieuwe afleveringen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twylight schreef op zondag 16 juni 2013 @ 02:42:
[...]
Nah, ben begonnen bij seizoen 5 met Matt Smith, om de hele serie af te gaan leek mij iets te veel van het goede :P Nu wachten tot nieuwe afleveringen :+
Start dan tenminste met de reboot en kijk vanaf S1 met Christopher Eccleston.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 02:59:
[...]

Start dan tenminste met de reboot en kijk vanaf S1 met Christopher Eccleston.
Ik had wat navraag gedaan en volgens verschillende mensen kon ik het beste vanaf seizoen 5 kijken. Dat is volgens velen de 'beste' doctor tot nu toe, en dan krijg je ook niet direct 7 seizoenen voor je kiezen.

Die drie seizoenen paste precies in mijn vrije week en nu kan ik gewoon weer verder met mijn reguliere batch episodes van verschillende series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik zou nooit meer op de mening van die mensen vertrouwen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ja, wat een onzin, je begint dan toch gewoon met de start van de nieuwe serie uit 2005.. Eccleston, Tennant, Smith. Nu mis je juist heel veel. Omdat er heel veel begrippen uit de oude serie opnieuw een korte intro hebben gekregen in de eerste seizoenen. Juist omdat ze er (neem ik aan) niet vanuit gingen dat mensen de hele oude serie ff opnieuw gingen kijken.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Als ik opnieuw ga kijken, dan geef ik toch de voorkeur aan Eccleston of Smith.

1.) Eccleston
1.) Smith
2.) Tennant (met Donna)
3.) Tennant (met Martha)
4.) Tennant (met Rose)

En vergeet niet, de mensen die Tennant de beste doctor ooit vonden, zijn meestal de jonge fanboys die nog nooit de oude Doctor Who hebben gezien en blind op de fanboy bandwagon zijn gesprongen :P

[ Voor 35% gewijzigd door corset op 16-06-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
lanerios schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:22:
En vergeet niet, de mensen die Tennant de beste doctor ooit vonden, zijn meestal de jonge fanboys die nog nooit de oude Doctor Who hebben gezien en blind op de fanboy bandwagon zijn gesprongen :P
Vergeet ook niet dat 90% van de statistieken uit de duim is gezogen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ga maar naar een gemiddeld Doctor Who fanforum, en vraag aan de Tennant fanboys wie de oude versie hebben gezien. Kans is dat er vrij weinig ja zeggen.
Tennant is alleen zo populair geworden omdat hij zo lang de Doctor was.Mensen zien hem nu als "The" doctor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

lanerios schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:22:
Dit hierboven klinkt eerder als een fanboy reactie, alsof er een absolute waarheid is van welke Doctor beter is en dat jij die weet :) . Alle Doctors zijn verschillende karakters met hun plussen en minnen, en de companion en de verhalen bepalen mede hoe goed ze kunnen zijn.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Compleet mee eens :) Ik vond alle doctors goed, de companions echter? Dat is een compleet ander verhaal.

Amy ging te lang door, dat hele Amy/Rory gebeuren werd gewoon langdradig
Zelfde issue had ik met Rose

Donna, en die laatste (vergeet steeds haar naam) zaten er net lang genoeg in. Goed verhaal opgebouwd, en uiteindelijk zoals elke doctor who, met gigantische plotholes opgelost :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
om nog maar ff een mening erin te gooien: Donna was de beroerdste companion uit de nieuwe reeks, Rose de beste. De rol van Martha was het slechtst geschreven, wat jammer is, want later kwam dat personage in een andere setting terug (u.n.i.t.) en toen vond ik haar een stuk beter te pruimen.

Amy is nooit geworden wat ik in het begin van haar verwachtte. Ze had een vlotte babbel en zag er natuurlijk superlekker uit, maar toch vond ik haar wat missen. Komt door een combinatie van acteerkwaliteiten van Karen en de rol zoals die voor haar geschreven is.

Van de nieuwe companion verwacht ik veel: ze heeft de babbel en uitstraling van Amy, maar de rol van Rose. Hopelijk komt mijn verwachting uit, dat zou cool zijn. Maar de serie is natuurlijk niet voor niets "Dr Who", het zou niet moeten kunnen dat de companion een betere rol speelt dan de Dr :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:36:
om nog maar ff een mening erin te gooien: Donna was de beroerdste companion uit de nieuwe reeks, Rose de beste. De rol van Martha was het slechtst geschreven, wat jammer is, want later kwam dat personage in een andere setting terug (u.n.i.t.) en toen vond ik haar een stuk beter te pruimen....
Niets aan toe te voegen.

Verder, ik ben teleurgesteld in ons "soufflémeisje", ik had er veel meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
om nog maar ff een mening erin te gooien: Donna was de beroerdste companion uit de nieuwe reeks, Rose de beste. De rol van Martha was het slechtst geschreven, wat jammer is, want later kwam dat personage in een andere setting terug (u.n.i.t.) en toen vond ik haar een stuk beter te pruimen.

Amy is nooit geworden wat ik in het begin van haar verwachtte. Ze had een vlotte babbel en zag er natuurlijk superlekker uit, maar toch vond ik haar wat missen. Komt door een combinatie van acteerkwaliteiten van Karen en de rol zoals die voor haar geschreven is.

Van de nieuwe companion verwacht ik veel: ze heeft de babbel en uitstraling van Amy, maar de rol van Rose. Hopelijk komt mijn verwachting uit, dat zou cool zijn. Maar de serie is natuurlijk niet voor niets "Dr Who", het zou niet moeten kunnen dat de companion een betere rol speelt dan de Dr :)
Amy is lekker inderdaad, maar ik vind Clara nog tien keer zo mooi :P

Ik vond Amy wel leuk maar irriterende me een beetje aan de ongeloofwaardige relatie met Rory en Rory in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:31

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Wat een Asshats bij de BBC zeg, op de radio werd een klein uurtje geleden aangekondigd dat ze de luisteraars gingen voorstellen aan de Ieuwe Doctor!

Komen ze net met een bericht over een nieuwe doctor in een of andere drama doctors serie :')

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Hugh Laurie als the doctor dan maar? :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe dan Doogie Howser dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
NPH moet nog een seizoen HIMYM

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij moet nog wel meer dingen doen, maar je dacht toch niet dat ik serieus was? :P Een niet brit als Doctor Who? No way :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Martin Freeman? :+

Of Stephen Fry? :D :X :D

[ Voor 43% gewijzigd door Touchdomex op 03-07-2013 18:31 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hem zie ik het wel doen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Frankie Boyle? :+ Of is het nu wel heel extreem? :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ken ik niet, maar met baard mag ie wel meedoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:38:
Die ken ik niet, maar met baard mag ie wel meedoen :+

Dit is wel een redelijke opsomming :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
JAAAAAA!!!

Maar zal denk ik niet gebeuren :N

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:39:
[...]

[video]

Ik had al wat andere clipjes gevonden, ik denk niet dat ze (BBC) zo blij met hem zouden zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Touchdomex schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:39:
[...]

[video]

En een van z'n eerste opmerkingen tegen een gast:
"You should be hit for looking like a transexual Doctor Who"

Ik zeg casten, nu! _/-\o_

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:20:
[...]

Ik had al wat andere clipjes gevonden, ik denk niet dat ze (BBC) zo blij met hem zouden zijn :X
Hij werkt voornamelijk voor de BBC hoor.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik moet zeggen dat ik Colin Morgan wel een goede kandidaat vindt. Misschien wel wat jong*, maar naar mijn mening markant genoeg om de Doctor te kunnen spelen. Hij heeft al eens een rolletje gehad in Midnight uit het 4e seizoen van Doctor Who en ik vond hem gelijk een Doctor-kop hebben :P

*Hmm, Matt Smith was ook 27/28 toen hij The Doctor ging spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door McBoom op 03-07-2013 20:07 ]

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:50:
[...]

Hij werkt voornamelijk voor de BBC hoor.
Vandaar dat ze wat dingen geschrapt hebben voor uitzending :P
goed dat was wel over het randje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:53:
[...]

Vandaar dat ze wat dingen geschrapt hebben voor uitzending :P
goed dat was wel over het randje
Die komen allemaal terug op de DVD als bonus :P
Van mock the week hebben ze hele DVD's met "to hot for TV" stukjes.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar goed wat ie doet als stand-upper is natuurlijk niet hoe hij zou zijn als acteur. Dus, met baard, kom er maar in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

We kunnen ook Simon Amstell pakken :+ Die is ook net begonnen met acteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
My body is ready! :p (sorry, had to)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runelaenen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-09 14:17

Rose is inderdaad de beste compagnion tot nu toe, punt uit :) (ik heb de classics nog niet gezien)
En Donna was inderdaad echt niet goed, ik vond het zelf ook raar hoe ze ontmoetten enzo maarjah dat terzijde: Ik vond Wilfred (haar grootvader) een beter 'companion' dan Donna zelf.
Over Martha was ik in het begin zelf ook niet te spreken, maar ze begon me meer en meer te bekoren. Maar dat was zo met elke companion (behalve Rose, aangezien ik daarmee begonnen ben, en ze gewoon perfect is). Ook als er een nieuwe doctor komt had ik dat gevoel (nu zal dat zeker zijn aangezien dit de eerste regeneration is sinds ik de serie actief volg.
Ook bij Amy had ik in het begin geen Wow-gevoel, maar dat is later toch echt wel veranderd. Daarnaast vind ik dat in de beginpost een grote fout staat, Rory hoort zeker en vast ook onder het titeltje Companions te staan ;)
Van Oswin ben ik helemaal niet tevreden... Nooit geweest, tot aan de laatste aflevering waar alles duidelijk werd. Maar dat is volgens mij vooral omdat the Moff souflégirl een beetje raar en moeilijk heeft geschreven.
Just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rory was Amy's companion, niet die van de Doctor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het is dus sowieso een man.
Matt heeft het over een 'hij'.

Ik ben wel bang dat het nog drie kwartier gaat duren voor we eindelijk zien wie de nieuwe is...

[ Voor 45% gewijzigd door Spike_wolf op 04-08-2013 20:14 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Spike_wolf schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 20:14:
Het is dus sowieso een man.
Matt heeft het over een 'hij'.

Ik ben wel bang dat het nog drie kwartier gaat duren voor we eindelijk zien wie de nieuwe is...
Het duurt toch tot 20:35 :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Oh echt? Dat scheelt weer :P
De show is wel zo opgezet om het uiteraard tot het laatste moment geheim te houden...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Peter Capaldi dus.
Afbeeldingslocatie: http://unitedagents.co.uk/sites/default/files/Capaldi%20Crop%20Sm.jpg

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

En het is Peter Capaldi :)

En we konden het weten. Ik keek net op zijn imdb pagina en zag dit bij zijn recente werk:

World War Z
W.H.O. Doctor

:+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel een tegenvaller :P Ik had echt iets van Wie????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ze brengen de stiff upper lip en de britse koelheid weer terug.
Who???

:+

[ Voor 55% gewijzigd door gambieter op 04-08-2013 20:34 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Hmm, ik ben ook nog niet echt enthousiast, ik vond het leuk aan Matt Smith dat hij veel zijn lichaam gebruikte en daar is deze nieuwe doctor duidelijk niet fit genoeg voor.

Maar goed, ik ken deze meneer verder ook helemaal niet, ik zal eens even wat filmpes van hem YouTuben

hij lijkt me een beetje saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Aan de andere kant: het is beter om een relatief onbekend iemand te nemen, zodat die persoon niet teveel bagage meeneemt welke het personage beinvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 20:31:
Best wel een tegenvaller :P Ik had echt iets van Wie????
Ja, want Matt Smith was bekend voordat hij Doctor werd. :P

Ik heb er wel vertrouwen in dat dit een goeie casting is maar ben enigszins benieuwd. Smith had het na Tennant al moeilijk zat, en Capaldi heeft ook weer "big shoes to fill" zoals ze al zeiden in de aankondiging. :)

Ziet ernaar uit dat The Telegraph toch gelijk had. :P
Twylight schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 20:35:
Hmm, ik ben ook nog niet echt enthousiast, ik vond het leuk aan Matt Smith dat hij veel zijn lichaam gebruikte en daar is deze nieuwe doctor duidelijk niet fit genoeg voor.
Want op je 50e kun je niet meer bewegen?

[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 04-08-2013 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NMe schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 20:37:
[...]

Ja, want Matt Smith was bekend voordat hij Doctor werd. :P...
Dat hoor je mij niet zeggen :P Maar na al die teasers en interviews die ik gezien heb had ik toch het idee dat een iets bekender iemand de Doctor zou gaan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Neuh, dat is allemaal gewoon marketing. Hij is trouwens blijkbaar in Engeland zelf wel bekend, zullen wel series zijn die de grens niet echt overgaan.

Grappig trouwens: Capaldi heeft al eens in DW gespeeld: Wikipedia: The Fires of Pompeii. In diezelfde aflevering zat Karen Gillan ook al. :P

[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 04-08-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

ook in torchwood the childern of earth
http://www.imdb.com/character/ch0151436/

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Twylight schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 20:35:

Maar goed, ik ken deze meneer verder ook helemaal niet, ik zal eens even wat filmpes van hem YouTuben

hij lijkt me een beetje saai
Dus alle doctors die rond dezelfde leeftijd die rol hadden waren er niet fit voor? Kom op zeg.. denk nou aub even na voordat je wat post.

Ik vind het wel een goede acteur, had toevallig afgelopen week nog een film met hem gezien, en dat beviel me zeker wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Een wat oudere Doctor vind ik op zich niet erg maar hij moet geen Britse Brit zijn zoals in Torchwood.

Persoonlijk vind ik dat een Doctor wel een beetje maf moet kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
NMe schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 20:37:
[...]

Want op je 50e kun je niet meer bewegen?
Ik zie hem niet zo springen en dansen en druk doen zoals Matt dat doet nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
De manier waarop hij het podium opkomt ziet er inderdaad niet erg opvliegerig of enthousiast uit nee :P

Ik heb nog even m'n twijfels, maar we zullen het zien :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Twylight schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 21:31:
[...]
Ik zie hem niet zo springen en dansen en druk doen zoals Matt dat doet nee
Als hij precies dezelfde quirks had als de vorige Doctor dan hadden ze natuurlijk net zo goed bij Smith kunnen blijven. Eccleston had zijn flaporen en Noord-Engels accent, Tennant had zijn smoelwerk en uitdrukkingen ("alons-y!"), Smith heeft/had zijn ultieme droogheid en gekke bewegingen. Capaldi heeft vast ook zijn eigen gimmick.
Stukfruit schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 21:35:
De manier waarop hij het podium opkomt ziet er inderdaad niet erg opvliegerig of enthousiast uit nee :P
Hij zat natuurlijk op dat moment niet in zijn rol. Ik denk ook niet dat Moffat dat fijn zou vinden, want dat zou enigszins een spoiler zijn voor zijn eerste paar afleveringen. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door NMe op 04-08-2013 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Tuurlijk moet hij niet het zelfde zijn, maar ik heb gewoon niet zo'n zin in zo'n saaie oude droogkloot. Maar we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och, William Hartnell deed het ook goed O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vind het net die Anthony Bourdain :X

Afbeeldingslocatie: http://robot6.comicbookresources.com/wp-content/uploads/2010/09/anthony-bourdain.jpg

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Twylight schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 21:37:
Tuurlijk moet hij niet het zelfde zijn, maar ik heb gewoon niet zo'n zin in zo'n saaie oude droogkloot. Maar we zullen zien
Ik vind dat nogal een statement voor iemand met een Walter White-icon. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Twylight schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 21:37:
maar ik heb gewoon niet zo'n zin in zo'n saaie oude droogkloot.
In "The Thick of it" is hij een vuilbekkende PR-man, dus dat komt wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
NMe schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 01:43:
[...]

Ik vind dat nogal een statement voor iemand met een Walter White-icon. :P
Dat is een heel ander soort rol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

gambieter schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 01:45:
[...]

In "The Thick of it" is hij een vuilbekkende PR-man, dus dat komt wel goed ;)
Als hij zo ook zijn Dr rol gaat invullen blijf ik wel kijken in ieder geval }>

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Wildfire

Joy to the world!

Peter Capaldi was iig al sinds z'n jeugd fan van Dr. Who:

Afbeeldingslocatie: http://www.radiotimes.com/uploads/images/original/34582.jpeg

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Mensen met tijd te veel, gotta love them :p

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Renquin schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:53:
[...]

Mensen met tijd te veel, gotta love them :p
Valt wel mee ;+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doctor Who Proms 2013 op TV :D

http://www.bbc.co.uk/programmes/b0394dg0

Maandag 26 augustus, 17:00uur (NL tijd!) BBC one :9

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:17:
Doctor Who Proms :D

Is dat niet een herhaling?

[ Voor 8% gewijzigd door RocketKoen op 20-08-2013 15:35 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het niet op tv gezien, het is wel op de radio geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
wel epic muziek trouwens.
Van de radio versie:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=R0gJz7wOGZA]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:17:
Doctor Who Proms 2013 op TV :D

Woei! Meteen de recoder maar even ingesteld... tot nu toe alleen maar wat YouTube stukjes van voormalige Proms gezien, dit is beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Laatst online: 12-09 13:53

page404

Website says no

runelaenen schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 23:29:
[...]

Rose is inderdaad de beste compagnion tot nu toe, punt uit :)
Daar valt weinig discussie over te voeren :9~ godallahjezus wat was die hot.
En Donna was inderdaad echt niet goed, ik vond het zelf ook raar hoe ze ontmoetten enzo maarjah dat terzijde: Ik vond Wilfred (haar grootvader) een beter 'companion' dan Donna zelf.
Ik moest wennen aan Donna, ze is natuurlijk niet zo hot, maar ik vond het toch wel goed werken. Zo'n vrouw die eigenlijk weet dat ze niet in de schaduw van de Doctor kan staan, het had wel iets. En Wilfred was geweldig ja :)
Ook bij Amy had ik in het begin geen Wow-gevoel, maar dat is later toch echt wel veranderd. Daarnaast vind ik dat in de beginpost een grote fout staat, Rory hoort zeker en vast ook onder het titeltje Companions te staan ;)
Ook weer een mooi stel ja. Amy is achteraf een van de tofste companions (op Rose na natuurlijk, maar daar komt niemand in de buurt :P )
Ik heb trouwens ECHT aan Matt Smitt moeten wennen. In het begin dacht ik echt: What Have They Done????? Hij is wel echt gegroeid in zijn rol.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

De poster voor de 50th anniversary special :)
Afbeeldingslocatie: http://25.media.tumblr.com/8f55cc3af8f2a6dce34d1cd91404f8d7/tumblr_msxoy1hfcl1sa23guo1_500.jpg

The ramblings of an idiot

• Renquin
Wow dat ziet er wel cool uit.
Leuke cast ook tot zo ver!

Want a cookie?!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Is dat dan ook meteen de 'aanloop' naar het einde van huidige doctor of is dat pas bij vervolg van het seizoen?

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

De regeneration van MS naar PC wordt dacht ik tijdens de kerstaflevering gedaan.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-09 11:53

Zalmanman

So long,

Ik dump dit hier even. Als dat waar is, dan zijn alle missende classics terug gevonden en zijn we compleet :D

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
LOL! zelfs ad heeft dit zeer ongeloofwaardige gerucht opgepakt.. http://www.ad.nl/ad/nl/56...evonden-in-Ethiopie.dhtml

Ik geloof er echt niks van, hoeveel van dit soort geruchten moeten we nog krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zijn er iets minder geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:20

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 10:10:
Het zijn er iets minder geworden :P
En dan niet in Ethiopië, maar in Nigeria.

Maar goed... voor de liefhebbers toch weer mooi dat er 9 verloren afleveringen terug zijn gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

spoliervrije promo day of the doctor

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Morgen komt de officiële trailer, 21:00 geloof ik.

Het tijdstip van de 50th anniversary special op 23 November is inmiddels bekend, dat is 07:50 PM GMT, oftewel 20:50 CET.

Ik hoop dat één van onze bioscoopketens (Pathé lijkt ’t meest geschikt) ’t aandurft om de special in 3D te vertonen, zoals in de UK en Deutschland gebeurt. Een trip naar London zit er zo snel niet meer in helaas.

Dat tijdstip is ook jammer, ik hoopte op het gebruikelijke tijdstip.. Er is een concert die dag die ik eigenlijk ook wilde meemaken, maar goed, helaas.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Hier vind je de tweede trailer
http://www.youtube.com/watch?v=7z6FMCqYrBo

Bron: http://tennantnews.blogsp...or-who-day-of-doctor.html

[ Voor 34% gewijzigd door Arethusa op 09-11-2013 23:50 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• Spike_wolf

Spike_wolf

The Night of the Doctor: A Mini Episode.

Humankind… be both.

Verwijderd

Morgen is tijdens de Children In Need fundraiser een clip te zien van "Day of the Doctor".

Vanaf 20:30 NL tijd, BBC 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SiqP2lMCCPtj2McJVXilZF5u/full.jpg

:D

The Science of The Doctor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Wanneer is die (geweest)?

Laat maar, kebbumal. :)

VV Ik ben benieuwd, vanavond ff kijken als ik tijd heb.

[ Voor 72% gewijzigd door Bra-Jo op 17-11-2013 10:21 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb erg genoten van die docu :)
Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste