"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hoe moeten ze dat doen als hij de "echte" negende Doctor moet spelen? De Time War was toch 8 lichamen eerder?-db- schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:26:
Ik hoop op een spin-off met John Hurt tijdens de Timewar
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
and thanks for all the fish.
(verkapte tvp)
[ Voor 21% gewijzigd door jmxd op 15-06-2013 23:52 ]
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Nah, ben begonnen bij seizoen 5 met Matt Smith, om de hele serie af te gaan leek mij iets te veel van het goede
Verwijderd
Start dan tenminste met de reboot en kijk vanaf S1 met Christopher Eccleston.Twylight schreef op zondag 16 juni 2013 @ 02:42:
[...]
Nah, ben begonnen bij seizoen 5 met Matt Smith, om de hele serie af te gaan leek mij iets te veel van het goedeNu wachten tot nieuwe afleveringen
Ik had wat navraag gedaan en volgens verschillende mensen kon ik het beste vanaf seizoen 5 kijken. Dat is volgens velen de 'beste' doctor tot nu toe, en dan krijg je ook niet direct 7 seizoenen voor je kiezen.Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 02:59:
[...]
Start dan tenminste met de reboot en kijk vanaf S1 met Christopher Eccleston.
Die drie seizoenen paste precies in mijn vrije week en nu kan ik gewoon weer verder met mijn reguliere batch episodes van verschillende series.
Dat zit wel Schnorr.
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
1.) Eccleston
1.) Smith
2.) Tennant (met Donna)
3.) Tennant (met Martha)
4.) Tennant (met Rose)
En vergeet niet, de mensen die Tennant de beste doctor ooit vonden, zijn meestal de jonge fanboys die nog nooit de oude Doctor Who hebben gezien en blind op de fanboy bandwagon zijn gesprongen
[ Voor 35% gewijzigd door corset op 16-06-2013 12:22 ]
Vergeet ook niet dat 90% van de statistieken uit de duim is gezogen.lanerios schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:22:
En vergeet niet, de mensen die Tennant de beste doctor ooit vonden, zijn meestal de jonge fanboys die nog nooit de oude Doctor Who hebben gezien en blind op de fanboy bandwagon zijn gesprongen
Dat zit wel Schnorr.
Tennant is alleen zo populair geworden omdat hij zo lang de Doctor was.Mensen zien hem nu als "The" doctor.
Dit hierboven klinkt eerder als een fanboy reactie, alsof er een absolute waarheid is van welke Doctor beter is en dat jij die weetlanerios schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:22:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Amy ging te lang door, dat hele Amy/Rory gebeuren werd gewoon langdradig
Zelfde issue had ik met Rose
Donna, en die laatste (vergeet steeds haar naam) zaten er net lang genoeg in. Goed verhaal opgebouwd, en uiteindelijk zoals elke doctor who, met gigantische plotholes opgelost
Amy is nooit geworden wat ik in het begin van haar verwachtte. Ze had een vlotte babbel en zag er natuurlijk superlekker uit, maar toch vond ik haar wat missen. Komt door een combinatie van acteerkwaliteiten van Karen en de rol zoals die voor haar geschreven is.
Van de nieuwe companion verwacht ik veel: ze heeft de babbel en uitstraling van Amy, maar de rol van Rose. Hopelijk komt mijn verwachting uit, dat zou cool zijn. Maar de serie is natuurlijk niet voor niets "Dr Who", het zou niet moeten kunnen dat de companion een betere rol speelt dan de Dr
Verwijderd
Niets aan toe te voegen.Raymond schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:36:
om nog maar ff een mening erin te gooien: Donna was de beroerdste companion uit de nieuwe reeks, Rose de beste. De rol van Martha was het slechtst geschreven, wat jammer is, want later kwam dat personage in een andere setting terug (u.n.i.t.) en toen vond ik haar een stuk beter te pruimen....
Verder, ik ben teleurgesteld in ons "soufflémeisje", ik had er veel meer van verwacht.
Amy is lekker inderdaad, maar ik vind Clara nog tien keer zo mooiRaymond schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:36:
om nog maar ff een mening erin te gooien: Donna was de beroerdste companion uit de nieuwe reeks, Rose de beste. De rol van Martha was het slechtst geschreven, wat jammer is, want later kwam dat personage in een andere setting terug (u.n.i.t.) en toen vond ik haar een stuk beter te pruimen.
Amy is nooit geworden wat ik in het begin van haar verwachtte. Ze had een vlotte babbel en zag er natuurlijk superlekker uit, maar toch vond ik haar wat missen. Komt door een combinatie van acteerkwaliteiten van Karen en de rol zoals die voor haar geschreven is.
Van de nieuwe companion verwacht ik veel: ze heeft de babbel en uitstraling van Amy, maar de rol van Rose. Hopelijk komt mijn verwachting uit, dat zou cool zijn. Maar de serie is natuurlijk niet voor niets "Dr Who", het zou niet moeten kunnen dat de companion een betere rol speelt dan de Dr
Ik vond Amy wel leuk maar irriterende me een beetje aan de ongeloofwaardige relatie met Rory en Rory in het algemeen.
Komen ze net met een bericht over een nieuwe doctor in een of andere drama doctors serie
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Verwijderd
Hij moet nog wel meer dingen doen, maar je dacht toch niet dat ik serieus was?RocketKoen schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:28:
NPH moet nog een seizoen HIMYM
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Frankie Boyle?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:38:
Die ken ik niet, maar met baard mag ie wel meedoen
Dit is wel een redelijke opsomming
JAAAAAA!!!
Maar zal denk ik niet gebeuren

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Verwijderd
Ik had al wat andere clipjes gevonden, ik denk niet dat ze (BBC) zo blij met hem zouden zijnTouchdomex schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:39:
[...]
[video]

En een van z'n eerste opmerkingen tegen een gast:Touchdomex schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:39:
[...]
[video]
"You should be hit for looking like a transexual Doctor Who"
Ik zeg casten, nu!
Want a cookie?!
Hij werkt voornamelijk voor de BBC hoor.Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:20:
[...]
Ik had al wat andere clipjes gevonden, ik denk niet dat ze (BBC) zo blij met hem zouden zijn
*Hmm, Matt Smith was ook 27/28 toen hij The Doctor ging spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door McBoom op 03-07-2013 20:07 ]
The ramblings of an idiot
Verwijderd
Vandaar dat ze wat dingen geschrapt hebben voor uitzending
goed dat was wel over het randje
Die komen allemaal terug op de DVD als bonusVerwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:53:
[...]
Vandaar dat ze wat dingen geschrapt hebben voor uitzending
goed dat was wel over het randje
Van mock the week hebben ze hele DVD's met "to hot for TV" stukjes.
Verwijderd
Rose is inderdaad de beste compagnion tot nu toe, punt uitRaymond schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:36:
om nog maar ff een mening erin te gooien: Donna was de beroerdste companion uit de nieuwe reeks, Rose de beste. De rol van Martha was het slechtst geschreven, wat jammer is, want later kwam dat personage in een andere setting terug (u.n.i.t.) en toen vond ik haar een stuk beter te pruimen.
En Donna was inderdaad echt niet goed, ik vond het zelf ook raar hoe ze ontmoetten enzo maarjah dat terzijde: Ik vond Wilfred (haar grootvader) een beter 'companion' dan Donna zelf.
Over Martha was ik in het begin zelf ook niet te spreken, maar ze begon me meer en meer te bekoren. Maar dat was zo met elke companion (behalve Rose, aangezien ik daarmee begonnen ben, en ze gewoon perfect is). Ook als er een nieuwe doctor komt had ik dat gevoel (nu zal dat zeker zijn aangezien dit de eerste regeneration is sinds ik de serie actief volg.
Ook bij Amy had ik in het begin geen Wow-gevoel, maar dat is later toch echt wel veranderd. Daarnaast vind ik dat in de beginpost een grote fout staat, Rory hoort zeker en vast ook onder het titeltje Companions te staan
Van Oswin ben ik helemaal niet tevreden... Nooit geweest, tot aan de laatste aflevering waar alles duidelijk werd. Maar dat is volgens mij vooral omdat the Moff souflégirl een beetje raar en moeilijk heeft geschreven.
Just my 2 cents
Matt heeft het over een 'hij'.
Ik ben wel bang dat het nog drie kwartier gaat duren voor we eindelijk zien wie de nieuwe is...
[ Voor 45% gewijzigd door Spike_wolf op 04-08-2013 20:14 ]
Humankind… be both.
Het duurt toch tot 20:35Spike_wolf schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 20:14:
Het is dus sowieso een man.
Matt heeft het over een 'hij'.
Ik ben wel bang dat het nog drie kwartier gaat duren voor we eindelijk zien wie de nieuwe is...
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
De show is wel zo opgezet om het uiteraard tot het laatste moment geheim te houden...
Humankind… be both.

Humankind… be both.
En we konden het weten. Ik keek net op zijn imdb pagina en zag dit bij zijn recente werk:
World War Z
W.H.O. Doctor
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Who???Verwijderd schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 20:31:
Ik had echt iets van Wie????
[ Voor 55% gewijzigd door gambieter op 04-08-2013 20:34 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar goed, ik ken deze meneer verder ook helemaal niet, ik zal eens even wat filmpes van hem YouTuben
hij lijkt me een beetje saai
Ja, want Matt Smith was bekend voordat hij Doctor werd.Verwijderd schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 20:31:
Best wel een tegenvallerIk had echt iets van Wie????
Ik heb er wel vertrouwen in dat dit een goeie casting is maar ben enigszins benieuwd. Smith had het na Tennant al moeilijk zat, en Capaldi heeft ook weer "big shoes to fill" zoals ze al zeiden in de aankondiging.
Ziet ernaar uit dat The Telegraph toch gelijk had.
Want op je 50e kun je niet meer bewegen?Twylight schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 20:35:
Hmm, ik ben ook nog niet echt enthousiast, ik vond het leuk aan Matt Smith dat hij veel zijn lichaam gebruikte en daar is deze nieuwe doctor duidelijk niet fit genoeg voor.
[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 04-08-2013 20:38 ]
Verwijderd
Dat hoor je mij niet zeggenNMe schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 20:37:
[...]
Ja, want Matt Smith was bekend voordat hij Doctor werd....
Grappig trouwens: Capaldi heeft al eens in DW gespeeld: Wikipedia: The Fires of Pompeii. In diezelfde aflevering zat Karen Gillan ook al.
[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 04-08-2013 20:48 ]
http://www.imdb.com/character/ch0151436/
Dus alle doctors die rond dezelfde leeftijd die rol hadden waren er niet fit voor? Kom op zeg.. denk nou aub even na voordat je wat post.Twylight schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 20:35:
Hmm, ik ben ook nog niet echt enthousiast, ik vond het leuk aan Matt Smith dat hij veel zijn lichaam gebruikte en daar is deze nieuwe doctor duidelijk niet fit genoeg voor.
Maar goed, ik ken deze meneer verder ook helemaal niet, ik zal eens even wat filmpes van hem YouTuben
hij lijkt me een beetje saai
Ik vind het wel een goede acteur, had toevallig afgelopen week nog een film met hem gezien, en dat beviel me zeker wel
Persoonlijk vind ik dat een Doctor wel een beetje maf moet kunnen doen.
Ik heb nog even m'n twijfels, maar we zullen het zien
Dat zit wel Schnorr.
Als hij precies dezelfde quirks had als de vorige Doctor dan hadden ze natuurlijk net zo goed bij Smith kunnen blijven. Eccleston had zijn flaporen en Noord-Engels accent, Tennant had zijn smoelwerk en uitdrukkingen ("alons-y!"), Smith heeft/had zijn ultieme droogheid en gekke bewegingen. Capaldi heeft vast ook zijn eigen gimmick.Twylight schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 21:31:
[...]
Ik zie hem niet zo springen en dansen en druk doen zoals Matt dat doet nee
Hij zat natuurlijk op dat moment niet in zijn rol. Ik denk ook niet dat Moffat dat fijn zou vinden, want dat zou enigszins een spoiler zijn voor zijn eerste paar afleveringen.Stukfruit schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 21:35:
De manier waarop hij het podium opkomt ziet er inderdaad niet erg opvliegerig of enthousiast uit nee
[ Voor 27% gewijzigd door NMe op 04-08-2013 21:37 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik vind dat nogal een statement voor iemand met een Walter White-icon.Twylight schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 21:37:
Tuurlijk moet hij niet het zelfde zijn, maar ik heb gewoon niet zo'n zin in zo'n saaie oude droogkloot. Maar we zullen zien
In "The Thick of it" is hij een vuilbekkende PR-man, dus dat komt wel goedTwylight schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 21:37:
maar ik heb gewoon niet zo'n zin in zo'n saaie oude droogkloot.
Dat is een heel ander soort rolNMe schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 01:43:
[...]
Ik vind dat nogal een statement voor iemand met een Walter White-icon.
Als hij zo ook zijn Dr rol gaat invullen blijf ik wel kijken in ieder gevalgambieter schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 01:45:
[...]
In "The Thick of it" is hij een vuilbekkende PR-man, dus dat komt wel goed
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Mensen met tijd te veel, gotta love them
Want a cookie?!
Valt wel mee ;+Renquin schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:53:
[...]
Mensen met tijd te veel, gotta love them
Verwijderd
http://www.bbc.co.uk/programmes/b0394dg0
Maandag 26 augustus, 17:00uur (NL tijd!) BBC one
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2013 15:49 ]
Is dat niet een herhaling?Verwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:17:
Doctor Who Proms
[ Voor 8% gewijzigd door RocketKoen op 20-08-2013 15:35 ]
Van de radio versie:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=R0gJz7wOGZA]
Woei! Meteen de recoder maar even ingesteld... tot nu toe alleen maar wat YouTube stukjes van voormalige Proms gezien, dit is beterVerwijderd schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:17:
Doctor Who Proms 2013 op TV
Daar valt weinig discussie over te voerenrunelaenen schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 23:29:
[...]
Rose is inderdaad de beste compagnion tot nu toe, punt uit
Ik moest wennen aan Donna, ze is natuurlijk niet zo hot, maar ik vond het toch wel goed werken. Zo'n vrouw die eigenlijk weet dat ze niet in de schaduw van de Doctor kan staan, het had wel iets. En Wilfred was geweldig jaEn Donna was inderdaad echt niet goed, ik vond het zelf ook raar hoe ze ontmoetten enzo maarjah dat terzijde: Ik vond Wilfred (haar grootvader) een beter 'companion' dan Donna zelf.
Ook weer een mooi stel ja. Amy is achteraf een van de tofste companions (op Rose na natuurlijk, maar daar komt niemand in de buurtOok bij Amy had ik in het begin geen Wow-gevoel, maar dat is later toch echt wel veranderd. Daarnaast vind ik dat in de beginpost een grote fout staat, Rory hoort zeker en vast ook onder het titeltje Companions te staan
Ik heb trouwens ECHT aan Matt Smitt moeten wennen. In het begin dacht ik echt: What Have They Done????? Hij is wel echt gegroeid in zijn rol.
ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

The ramblings of an idiot
Leuke cast ook tot zo ver!
Want a cookie?!
and thanks for all the fish.
Ik geloof er echt niks van, hoeveel van dit soort geruchten moeten we nog krijgen?
Yep zie: http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-24467337 voor meer info.
apollo13
En dan niet in Ethiopië, maar in Nigeria.
Maar goed... voor de liefhebbers toch weer mooi dat er 9 verloren afleveringen terug zijn gevonden.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Het tijdstip van de 50th anniversary special op 23 November is inmiddels bekend, dat is 07:50 PM GMT, oftewel 20:50 CET.
Ik hoop dat één van onze bioscoopketens (Pathé lijkt ’t meest geschikt) ’t aandurft om de special in 3D te vertonen, zoals in de UK en Deutschland gebeurt. Een trip naar London zit er zo snel niet meer in helaas.
Dat tijdstip is ook jammer, ik hoopte op het gebruikelijke tijdstip.. Er is een concert die dag die ik eigenlijk ook wilde meemaken, maar goed, helaas.
Make lovecraft not warcraft.
http://www.youtube.com/watch?v=7z6FMCqYrBo
Bron: http://tennantnews.blogsp...or-who-day-of-doctor.html
[ Voor 34% gewijzigd door Arethusa op 09-11-2013 23:50 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Humankind… be both.
Verwijderd
Vanaf 20:30 NL tijd, BBC 1
Laat maar, kebbumal.
VV Ik ben benieuwd, vanavond ff kijken als ik tijd heb.
[ Voor 72% gewijzigd door Bra-Jo op 17-11-2013 10:21 ]
Nomen nescio