"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ah well, dan moet ik maar niet in deze thread kijken I suppose.
Anyways, was een goede aflevering die leuk gedaan is.
Vooral het einde met die 2 koters was leuk, voor zover ik weet is er eigenlijk nooit op deze manier met een companion omgegaan. Dat er dus mensen foto's uit het verleden tegen zijn gekomen enzo.
Ben heel benieuwd waar dit naar toe gaat.
Want a cookie?!
Ben wel met Mercatres eens dat Strax vaker terug mag komen, die is leuk. En dan niet alleen om continu afgezeken te worden, maar ook om een keer de held te zijn
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Misschien is het juist andersom
De cybermannen verschenen voor het eerst in de reeks "The Tenth Planet", de laatste reeks afleveringen met de originele Docter William Hartnell.
[ Voor 116% gewijzigd door Arethusa op 12-05-2013 01:39 ]
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Anoniem: 19894
Prima episode, erg vermakelijk in tegenstelling tot de afgelopen eps.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.

http://www.tv3.ie/enterta...=1.803.813&article=103035
Ben heel nieuwsgierig hoe ze dit gaan aanpakken. Kan erg leuk worden. De nerdrage van de fanboys is alleen al leuk genoeg.
En nee, heb zitten nakijken, die 12 regenerations klopt niet. Aangezien hij dan allang dood zou moeten zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door corset op 13-05-2013 08:17 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Preview was weer behoorlijk interessant
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maakt op zich niet eens zoveel uit, als de serie goed loopt, worden er wel manieren gevonden
Ik blijf er toch bij. De naam van de doctor = the lock on the timewar. Als zijn naam bekend is, dan is de timewar unlocked en is alles fucked.
Lijkt me sterk, want dan heeft Clara het een tijdje terug al unlocked. Goed, die tijdlijn is geaborteerd, maar dat zou vast geen verschil maken. Sowieso is de Time War unlocken een redelijk groot probleem voor Doctor Who zoals jij 't leuk vindt. Zoiets epics als de Time War krijg je niet in één aflevering gepropt dus heb je juist die extra continuïteit die jij juist wat minder wilde zien.lanerios schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:54:
Ik blijf er toch bij. De naam van de doctor = the lock on the timewar. Als zijn naam bekend is, dan is de timewar unlocked en is alles fucked.
Wauw @ die reacties...lanerios schreef op maandag 13 mei 2013 @ 08:16:
En Eccleston was niet 9 maar 10, Tennant 11, Smith 12.
http://www.tv3.ie/enterta...=1.803.813&article=103035
Ben heel nieuwsgierig hoe ze dit gaan aanpakken. Kan erg leuk worden. De nerdrage van de fanboys is alleen al leuk genoeg.

Hij kan 12 keer regeneraten en zelfs met deze extra Doctor zou hij dat pas 11 keer gedaan hebben (elke keer tussen elk van de 11 acteurs).En nee, heb zitten nakijken, die 12 regenerations klopt niet. Aangezien hij dan allang dood zou moeten zijn.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Maar gezien de preview voor de volgende keer, lijkt hij daar toch iets mee te gaan doen, hoor ergens de opmerking dat hij z'n eigen timeline gaat crossen.NMe schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:26:
Lijkt me sterk, want dan heeft Clara het een tijdje terug al unlocked. Goed, die tijdlijn is geaborteerd, maar dat zou vast geen verschil maken. Sowieso is de Time War unlocken een redelijk groot probleem voor Doctor Who zoals jij 't leuk vindt. Zoiets epics als de Time War krijg je niet in één aflevering gepropt dus heb je juist die extra continuïteit die jij juist wat minder wilde zien.
Andere kant hadden ze de time war toch al een keertje beetje opengekregen met de master?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb je bewijs? Want die 12 regens is altijd een rumour geweest, geen feit. Ik dacht zelf ook dat het zo was, maar het lijkt toch niets meer te zijn dan een rumour.NMe schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:26:
[...]
Lijkt me sterk, want dan heeft Clara het een tijdje terug al unlocked. Goed, die tijdlijn is geaborteerd, maar dat zou vast geen verschil maken. Sowieso is de Time War unlocken een redelijk groot probleem voor Doctor Who zoals jij 't leuk vindt. Zoiets epics als de Time War krijg je niet in één aflevering gepropt dus heb je juist die extra continuïteit die jij juist wat minder wilde zien.
[...]
Wauw @ die reacties...
[...]
Hij kan 12 keer regeneraten en zelfs met deze extra Doctor zou hij dat pas 11 keer gedaan hebben (elke keer tussen elk van de 11 acteurs).
Time war samengevat:
Time Lords vs Daleks
Daleks stonden op het punt te winnen.
Time Lords gooien de Time war in een Time Lock. Dus er kan niks uit, er gebeurt ook niks.
Doctor is de enige (samen met de Master, maar dat was anders gegaan dacht ik) die ontsnapt. En dus ook redelijk duidelijk wat met die Time Lock te maken lijkt te hebben.
[ Voor 17% gewijzigd door corset op 13-05-2013 12:54 ]
Dat bewijs heb ik niet maar dat punt probeerde ik ook niet te maken. Je zei dat die limiet van 12 niet zou kunnen kloppen omdat hij dan al dood had moeten zijn, maar zelfs als Smith de 12e Doctor is, dan nog heeft hij pas 11 regenerations gehad. Hij kan in dat geval nog één keer regeneraten en daarna zou dood écht dood zijn, ervan uitgaande dat die 12 regenerations écht een limiet zijn.lanerios schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:50:
[...]
Heb je bewijs? Want die 12 regens is altijd een rumour geweest, geen feit. Ik dacht zelf ook dat het zo was, maar het lijkt toch niets meer te zijn dan een rumour.
En wat mbt de regen die de 10e (11e?) Doctor (Tennant) had waarin hij weer naar zichzelf regende?NMe schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:49:
Jawel, want dan heeft hij alsnog pas 12 regenerations gebruikt, wat betekent dat hij niet nog eens kan regeneraten. Dan is de enige inconsistentie eigenlijk dat hij afgelopen aflevering zei "I can regenerate right now", maar dat is afgedicht door het feit dat hij blijkbaar niet meer weet dat de "nieuwe" 9e Doctor er was. Die 12 regens worden dus nóg niet per se tegengesproken door het verhaal.
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Maargoed, ze kunnen er altijd wat van maken, kreeg wat regens van River, 2 'regens' die niet kloppen (hijzelf en de hand van tennant), of ze hebben nog 20 plotstories om aantal regens te vergroten.
En zou dat niet werken, komt er een nieuwe doctor who en passen ze het daar wel weer aan
Maar ze zouden een 12e wel kunnen gebruiken om de serie weer eens een decennium op de plank te gaan leggen. De moderne Doctor Who-reeks loopt ook al weer sinds 2005.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Gigantische speculatie NIET openen als je niet van (mogelijke) spoilers houd...
http://observationdeck.io...n-in-next-weeks-503083269
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Volgens de promo op de BBC net (leuk jongensF_J_K schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:29:
...
Maar ze zouden een 12e wel kunnen gebruiken om de serie weer eens een decennium op de plank te gaan leggen. De moderne Doctor Who-reeks loopt ook al weer sinds 2005.
De britten noemen een seizoen een serieAnoniem: 19894 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:01:
[...]
Volgens de promo op de BBC net (leuk jongens) is het de series finale
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Maar in alle gevallen, laat die Donna niet terug komen
Amy, Donna, Clara. Rose en Martha mogen van mij weg blijven
Tennant, Smith en ze hebben de rechten voor "digitale" oude doctors. (moesten ze nog met acteurs regelen). Dus ga er maar vanuit dat er aardig wat doctors langs gaan komen.
Humankind… be both.
Humankind… be both.
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeHet wordt allemaal steeds spannender
Edit: Damn.. die was spannend!! Very interesting! En nu weer wachten tot november
[ Voor 29% gewijzigd door kraats op 18-05-2013 20:52 . Reden: na 'm gezien te hebben ]
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
kraats schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:17:
Edit: Damn.. die was spannend!! Very interesting! En nu weer wachten tot novemberspoiler:met een nieuwe Doctor
Ze weten het elke keer weer te doen, tijdens een seizoen kan het niveau wel eens wat minder zijn, maar ze weten altijd weer met een gigantische cliff hanger te eindigen waardoor je een half jaar lang verlangt naar het vervolg
Anoniem: 1074
Invisible_man schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:33:
[...]
spoiler:Of beter gezegd een oude doctor die we nog niet kennen.
Ze weten het elke keer weer te doen, tijdens een seizoen kan het niveau wel eens wat minder zijn, maar ze weten altijd weer met een gigantische cliff hanger te eindigen waardoor je een half jaar lang verlangt naar het vervolg
Het wordt allemaal veel te abstract. Met slechte sfx.
* Stukfruit gaat nog even bedenken wat hij verder van deze aflevering vond
Dat zit wel Schnorr.
Zoals het nu lees over hem, zou dat niet het geval zijn, hij komt voor Eccleston te zitten, terwijl die pas aan het einde zou moeten komen.Anoniem: 1074 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 22:49:
[...]
spoiler:Volgens mij kennen we hem wel, en is het The Valeyard
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeDownload het nu het nog kan
Bekijk op YouTubeGewoon om te zieken
Anoniem: 105188
TGI is toch net iets anders.Amanoo schreef op zondag 19 mei 2013 @ 03:02:
Ze hebben wel weer op de laatste episode hun best gedaan. Een van de besten in jaren, als je het mij vraagt. Kwam die Great Intelligence ook niet ergens voor bij de tweede doctor, waarbij hij ook sneeuwwezens overnam? Weten we nu meteen waar dat vandaan kwam. De episode knoopt een aantal eindjes flink aan elkaar (nu weten we bijvoorbeeld ook wie Clara is en waarschijnlijk ook waar de Silence precies achteraan zat), maar tegelijk roept het weer even hard vragen op.
http://tardis.wikia.com/wiki/Great_Intelligence
Ben ik het wel mee eens.lanerios schreef op zondag 19 mei 2013 @ 11:59:
Geweldige aflevering! De manier waarop John Hurt erin komt, de verklaring voor Clara. The Whispermen.. beste season ending tot nu toe.
Echt bizar hoe ze alles een plekje weten te geven zo.
Ben heel benieuwd hoe het in november verder gaat! (Alhoewel ik het wachten haat!)
Want a cookie?!
Krijg er een beetje dubbel gevoel bij.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dat vind ik dus ook, er waren zoveel vragen in het voorbije seizoen (Wie is Clara, waarom sterft ze altijd, ..), en die werden nu (bijna) allemaal beantwoord. En het klopte ook wel, er zijn geen open vragen meer, of andere dingen waar ik me aan erger. Clara is ook een heel ander type companion dan de vorige typische "Come along"-companions, maar ze doet dat heel goed.Amanoo schreef op zondag 19 mei 2013 @ 17:54:
Zoals ik het voel hebben ze erg vaardig net die kritieke dingen toch geheim gehouden en als grote vraag gehouden terwijl ze tegelijkertijd veel antwoorden gaven. Ik vond het juist uitzonderlijk goed uitgewerkt. Een schitterend einde van dit seizoen.
Waarom is het erg dat alle vragen per seizoen afgehandeld worden, zeker als je bedenkt dat volgend seizoen vast een soort van "reset" wordt? Je moet anders wel heel lang wachten voor een antwoord op de vragen die nu beantwoord zijn.Mercatres schreef op zondag 19 mei 2013 @ 18:19:
[...]
Dat vind ik dus ook, er waren zoveel vragen in het voorbije seizoen (Wie is Clara, waarom sterft ze altijd, ..), en die werden nu (bijna) allemaal beantwoord. En het klopte ook wel, er zijn geen open vragen meer, of andere dingen waar ik me aan erger. Clara is ook een heel ander type companion dan de vorige typische "Come along"-companions, maar ze doet dat heel goed.
Clara is, in mijn ogen, nooit echt een companion van de de doctor geweest.Mercatres schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:20:
Mwah, ik ergerde me vooral aan de rol die Clara speelde, die was namelijk niet echt duidelijk.
Ze opereerde bijna zelfstandig, zo naast de doctor en had, zoals we in deze laatste aflevering hebben gemerkt, een geheel eigen agenda.
Clara is á typisch voor een companion en dat was wel even wennen, maar verfrissend.
Ben benieuwd wat er in november allemaal gaat gebeuren.
apollo13
Ze had geen eigen agenda. Pas tijdens deze aflevering heeft ze voor zichzelf besloten dat zij de Doctor zou gaan redden, dat wist ze van tevoren niet. Ook haar echo's (de twee die we dood hebben zien gaan) waren niet Clara zelf maar een echo, en zelfs als die twee wél wisten dat ze kopieën/fragmenten waren, dan nog wist "onze" Clara dat niet.apollo13 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:52:
[...]
Ze opereerde bijna zelfstandig, zo naast de doctor en had, zoals we in deze laatste aflevering hebben gemerkt, een geheel eigen agenda.
Ik ben het verder wel ermee eens dat ze een totaal andere companion was dan de companions tot nu toe, maar een eigen agenda had ze niet.
Het was een leuke opbouw naar deze aflevering, maar vind het teveel in 1 aflevering gepropt. Hoop alleen niet dat ze nu aantal series maken rond die nieuwe knakker, zoals de Master lange tijd bij de vorige doctor was, daar vond ik niet bijzonder veel aan (standaard good vs evil gebeuren).
Maar ook een paar gaatjes in de aflevering welke ik wil delen(en mogelijk hier al eerder genoemd zijn):
- De GI, waar heeft hij de mogelijkheid verkregen om een fysieke vorm aan te nemen, te reizen door tijd & ruimte en de conference call binnen te dringen? Also: hij vertelt dat de doctor hem altijd te slim af is geweest, wat volgens mij 'slechts' 2 keer(christmas special & the bells of saint john) is?
- Clara's herinneringen dat de doctor haar vertelde dat hij haar al 2 keer eerder is tegengekomen, dat is nooit gebeurd! In die aflevering kruist de doctor z'n eigen tijdlijn(onmogelijkheden daargelaten) en wordt de crash voorkomen.
- River. Als ze telepatisch gelinkt was en niet fysiek aanwezig, hoe kon de doctor haar hand dan pakken?
Maar genoeg daarover, nog een laatste iets over z'n naam. Ik weet dat river z'n naam zei/fluistert om de tombe te openen, maar ik had eerst echt het idee dat de doctor daarvoor niet 'please!' zei, maar iets in de richting van 'lys', dat dat z'n naam zou kunnen zijn, maar dat is horen wat ik wil horen
Toch wel iets meer: http://tardis.wikia.com/w...nce_-_list_of_appearancesMinecrafterII schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:43:
- De GI, waar heeft hij de mogelijkheid verkregen om een fysieke vorm aan te nemen, te reizen door tijd & ruimte en de conference call binnen te dringen? Also: hij vertelt dat de doctor hem altijd te slim af is geweest, wat volgens mij 'slechts' 2 keer(christmas special & the bells of saint john) is?
Ze zitten dicht bij een scheur in de tijd en ruimte (het graf) dus ze zullen wel uitleggen dat het daar doorheen sijpelde.- Clara's herinneringen dat de doctor haar vertelde dat hij haar al 2 keer eerder is tegengekomen, dat is nooit gebeurd! In die aflevering kruist de doctor z'n eigen tijdlijn(onmogelijkheden daargelaten) en wordt de crash voorkomen.
"I can always see you." Leuke gimmick om het verhaal met River tóch nog af te sluiten denk ik, want "de kijker" is denk ik vergeten dat ze in de eerste aflevering doodging. Mij was het in elk geval ontschoten.- River. Als ze telepatisch gelinkt was en niet fysiek aanwezig, hoe kon de doctor haar hand dan pakken?
Ik ben toch bang dat het gewoon "please" was.Maar genoeg daarover, nog een laatste iets over z'n naam. Ik weet dat river z'n naam zei/fluistert om de tombe te openen, maar ik had eerst echt het idee dat de doctor daarvoor niet 'please!' zei, maar iets in de richting van 'lys', dat dat z'n naam zou kunnen zijn, maar dat is horen wat ik wil horen
Het laatste wat je wilt weten is zijn echte naam.. Einde serie namelijk
Doctor? Doctor who?
Exactly.

Als ik zijn naam weet vind ik de rest van de serie nog wel leuk.Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:12:
[...]
Het laatste wat je wilt weten is zijn echte naam.. Einde serie namelijk
Doctor? Doctor who?
Exactly.
"Somehow, the idea of a fourteen-year-old Doctor, on Gallifrey inventing sonic screwdrivers, takes away from the mystery and intrigue of who he is and where he came from," said Davies.
Ik ook, die kleine teaser in de seizoenseinde was wel erg lekker..
Daar zit ik zelf ook niet op te wachten. Maak dan een spin-off van net voor en tijdens de Timewar ofzo.Maar de kans daarop is vrij klein: BBC wilde ooit een spinoff maken over een jonge Doctor Who op Gallifrey maar Russel T. Davies heeft dat geveto'd.
[...]
Ik dacht dat zij nu ook wist wat zijn naam was, ze had toch een oud boek gevonden over de timewar?
Tijdens de time-war zou wel geniaal zijn, maar ook dit zou een stuk van het misterie van de serie wegnemen denk ik.Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:31:
Daar zit ik zelf ook niet op te wachten. Maak dan een spin-off van net voor en tijdens de Timewar ofzo.
The Docter wordt namelijk vaak genoeg in de serie herinnerd aan zijn oorlogsverleden en, zoals een aantal keer aangegeven, oorlogsmisdaden.
Persoonlijk krijg ik hier liever steeds tipjes van de spreekwoordelijke sluier opgelicht, dan dat ik een hele serie over de time-war zie (hoe geniaal ik dit ook zou vinden...).
* Renquin zit in tweestrijd
Want a cookie?!
In journey yo the center of the tardis vind clara een boek "history of the time war". daar bladert ze in en zegt dan "so that is who" ... wat weer op veel manieren is uit te leggen.SinergyX schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:40:
Maar die clara, de clara die dus nu met hem meeging/gaat, is de 'echte' clara en de rest uit de vorige series waren dus die 'stukjes' van haar die dus vanuit de laatste aflevering zijn gekomen toen zij dat ding in stapte?
Ik dacht dat zij nu ook wist wat zijn naam was, ze had toch een oud boek gevonden over de timewar?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Aah dan heb ik die zin verkeerd gehoordleuk_he schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:42:
In journey yo the center of the tardis vind clara een boek "history of the time war". daar bladert ze in en zegt dan "so that is who" ... wat weer op veel manieren is uit te leggen.
Denk dat de rest van het seizoen grotendeels zal gaan rond doctor 9, wat die nu precies gedaan heeft (met name de dingen niet uit de naam van de doctor). Zolang ze maar niet als vorige doctor weer heel verhaal maken rond timelords die proberen uit de timelock te komenRenquin schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:59:
Persoonlijk krijg ik hier liever steeds tipjes van de spreekwoordelijke sluier opgelicht, dan dat ik een hele serie over de time-war zie (hoe geniaal ik dit ook zou vinden...).
Tegen het eind van die aflevering zegt ze toch echt dat ze z'n naam weet. De Doctor aborteert alleen even later die hele tijdlijn waardoor die gehele aflevering nooit gebeurd is en Clara dus ook nooit dat boek heeft gelezen. Vreemd genoeg kan ze zich dat in de season finale ineens wél herinneren (en de Doctor zegt dan ook dat ze dat niet kán weten). Dat impliceert in elk geval dat Clara zijn naam nu ook weet.leuk_he schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:42:
[...]
In journey yo the center of the tardis vind clara een boek "history of the time war". daar bladert ze in en zegt dan "so that is who" ... wat weer op veel manieren is uit te leggen.
Ik ben vooral benieuwd wat ze gaan doen met de nieuwe Doctor. Zou er een heel flashbackseizoen volgen, waarna we de 11de Doctor en Clara weer terug krijgen?
Ik ben wel heel benieuwd naar de John Hurt Doctor en wat hij dan allemaal heeft gedaan om zo ver weg gestopt in te zijn in zijn herinneringen. We weten dat de Doctor de Time Lock met "The Moment" heeft opgelegd en daarmee zijn eigen volk opgeofferd en in feite vernietigd heeft.
Toch een beetje hetzelfde als die kermismaan aflevering? Die midget heeft ook z'n hele volk opgeofferd om cybermen neer te halen.michel2506 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:20:
Ik ben wel heel benieuwd naar de John Hurt Doctor en wat hij dan allemaal heeft gedaan om zo ver weg gestopt in te zijn in zijn herinneringen. We weten dat de Doctor de Time Lock met "The Moment" heeft opgelegd en daarmee zijn eigen volk opgeofferd en in feite vernietigd heeft.
Als ik me niet vergis wat die planeet al onbewoond. Alle nog levende wezens werden naar het spaceship gebeamed waarna de planeet ontplofte.SinergyX schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:30:
[...]
Toch een beetje hetzelfde als die kermismaan aflevering? Die midget heeft ook z'n hele volk opgeofferd om cybermen neer te halen.
Maar van de cybermen zijn we nog niet af aangezien er nog wat van die cyberinsects in leven waren.
Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838
Ik denk dat SinergyX doelt op een compleet sterrestelsel dat die dwerg opgeblazen heeft, met iedereen die er nog was, niet op die maanDommel schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:30:
[...]
Als ik me niet vergis wat die planeet al onbewoond. Alle nog levende wezens werden naar het spaceship gebeamed waarna de planeet ontplofte.
Maar van de cybermen zijn we nog niet af aangezien er nog wat van die cyberinsects in leven waren.
Want a cookie?!
Voor zover ik begrepen heb wordt John Hurt de nieuwe 9e Doctor, waardoor Eccleston, Tennant en Smith allemaal een nummertje opschuiven. De Time War ga je er niet door zien dus.michel2506 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:20:
Er is volgens mij nergens echt vastgesteld welke doctor in de time war gestreden heeft. Het zou zo maar kunnen dat er tijdens er tijdens de time war nog een regeneratie plaats heeft gevonden.
Wij leerden No 9 (Eccleston) kennen als de enige overlever van de Time War, maar we weten niet wanneer, hoe en waarom hij geregenereerd is of hoelang hij al in deze incarnatie zat toen de nieuwe serie begon.
Hij heeft wel een hoop schuldgevoel en is wel erg getekend door de oorlog dus het zou zomaar zijn dat hij hierin als "John Hurt Doctor" dingen heeft uitgespookt die hij liever wilde vergeten en dus verdrongen heeft.
Niet dat dat iets boeit, want hun tijdlijnen lopen toch dwars door elkaar heen, dus River kan volgens mij echt nog wel een keer terugkeren. Toch? Of heb ik het nu helemaal fout?
We moeten nog een bruiloft e.d. meemaken, dus ja het kan primaRaymond schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:17:
Ik moet bekennen dat ik ook glad was vergeten dat River was overleden.
Niet dat dat iets boeit, want hun tijdlijnen lopen toch dwars door elkaar heen, dus River kan volgens mij echt nog wel een keer terugkeren. Toch? Of heb ik het nu helemaal fout?
Want a cookie?!
Ik heb de originele serie nog niet gekeken, maar was er bij de eerste 8 Doctors geen sprake van een Time War?michel2506 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:05:
waarom niet?
Er is volgens mij nergens echt vastgesteld welke doctor in de time war gestreden heeft. Het zou zo maar kunnen dat er tijdens er tijdens de time war nog een regeneratie plaats heeft gevonden.
Vast wel, maar dit is de eerste keer dat ze afwijken van het principe dat River exact tegen de lijn van de Doctor in beweegt. Toen River doodging kende de Doctor haar niet, en ten tijde van het eind van seizoen 6 leerde River de Doctor kennen terwijl die haar wél kende. Deze interactie met dat hologram is dus de eerste keer dat River van dat patroon afwijkt.Raymond schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:17:
Ik moet bekennen dat ik ook glad was vergeten dat River was overleden.
Ze zijn in de laatste aflevering van seizoen 6 toch getrouwd?Renquin schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:44:
[...]
We moeten nog een bruiloft e.d. meemaken, dus ja het kan prima
Hmz... Dat zou ik even na moeten zoeken/kijken dan, kan het me iig niet meer herinneren.NMe schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 22:41:
Ze zijn in de laatste aflevering van seizoen 6 toch getrouwd?
Excuus als het wel zo is
Want a cookie?!
Klopt volgens mij. Ze stonden toen bovenop die piramide waarin The Silence, gevangen had gezeten.Renquin schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 11:31:
[...]
Hmz... Dat zou ik even na moeten zoeken/kijken dan, kan het me iig niet meer herinneren.
Excuus als het wel zo is
Een Amy verrichte de trouw ceremony. Ze kon dat doen, volgens mij, omdat ze een kapitein was in het leger op dat moment.
apollo13
Ik neem aan dat je de oude aflveringen bedoeld?Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 22:48:
* Anoniem: 19894 is weer begonnen aan Torchwood.
Je moet toch wat he
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Helaas welCyberpope schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 19:03:
[...]
Ik neem aan dat je de oude aflveringen bedoeld?

Doctor Who star Matt Smith is to leave his role as the Doctor at the end of this year, the BBC has announced. After four years as the Time Lord on the BBC One show, viewers will see Smith's Doctor regenerate in the 2013 Christmas special.
The 30-year-old actor said working on the show had been "the most brilliant experience". Doctor Who marks its 50th anniversary in November with a special episode, which Smith has already filmed. The BBC said Smith's "spectacular exit" was yet to be revealed and would be "kept tightly under wraps".
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik kijk wel erg uit naar de 50th Anniversary Special en de Christmas Special. Ik zit vanaf september tot begin 2014 in Cardiff dus dat is ideaal, kan ik de 50th Anniversary Special in de cinema gaan kijken!
Maar erg jammer, was mijn favo doctor tot op heden.
Rose was toch bij Eccleston en Tennant? We zullen het wel zienSinergyX schreef op zondag 02 juni 2013 @ 01:19:
Impliceert dat dan ook dat Clara ook weggaat? Meestal gaan die gelijktijdig.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ben benieuwd wie de nieuwe Doctor wordt. Het internet vind Benedict Cumberbatch wel een optie, lijkt het. Ik ken hem eigenlijk alleen van gezicht maar ik vind hem wel Doctor-achtig eruit zien. Vooral met zijn haarstijl in Sherlock doet hij me ergens wel een beetje denken aan Tom Baker, maar dan jonger. Misschien moet ik een keer die serie Sherlock gaan kijken. Cumberbatch heeft al eens de kans afgeslagen om de Doctor te worden, though, dus of hij nu wel de kans grijpt, mocht hij hem krijgen...
Zou wel erg grappig zijn als hij inderdaad de Doctor zou gaan spelen: Tom Baker heeft ook Sherlock Holmes gespeeld.
[ Voor 8% gewijzigd door Amanoo op 02-06-2013 15:12 ]
"‘Doctor Who’ ster Karen Gillan neemt het op tegen de ‘Guardians of the Galaxy’"
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=31431
THE Time Lord may be about to become a Time Lady. Matt Smith, the 11th actor to play Doctor Who, is to leave the series at the end of the year and could be replaced by a female Doctor for the first time.
Smith will depart after a 50th anniversary episode in November and then a Christmas special. Informed sources at the BBC suggest that his successor might be a woman.
Having a female Doctor could go some way to answering recent criticism that the plots have taken on too dark an edge but would upset some of the series’ purist fans.
The series, which ended initially in 1989 before being revived in 2005, has also faced criticism for its convoluted plots and suggestions of racism in not casting a black or Asian Doctor.
[ Voor 32% gewijzigd door Amanoo op 02-06-2013 17:14 ]
Zoiets dacht ik ook al idd. Alles kan bij dr Who, dus waarom geen vrouw voor een keertje?SinergyX schreef op zondag 02 juni 2013 @ 17:52:
Maarja, wannneer Matt voor het eerst doctor wordt, zegt hij ook iets over nog steeds een man. Dus kan nog steeds
Want a cookie?!
Edit:
Mwoah, niet overwogen (althans niet dat ik weet), maar volgens Wikipedia waren er wel eerder geruchten dat die actrice de (normale) rol zou kunnen krijgen.
Edit 2:
Persoonlijk zie ik een vrouw wel zitten trouwens. Ik had altijd al gedacht (vanaf de 1ste keer dat ik haar zag) dat Jenna-Louis Coleman eigenlijk een gemiste kans was om haar “slechts“ als companion te casten.. Ze deed het wat mij betreft zo goed als tegenhanger van de doctor, dat ik haar zeker niet verkeerd zou vinden in de rol van de doctor zelf. Precies dat ondeugende, gevatte en eigenwijze wat Matt Smith ook zo goed deed, maar de drama kant kan ze net zo goed. Doe daar nog ’ns een schep sex-appeal bij, en ja.. Ik zie ’r wel zitten.
[ Voor 67% gewijzigd door Sméagol op 03-06-2013 02:52 ]
Make lovecraft not warcraft.
Als Stephen Fry de Master zou worden kan je helemaal lachen, hoewel Stephen Fry voor mij gewoon Stephen Fry is. Ik weet niet of ik daar de Master in zou kunnen zien.
Je kan nooit genoeg "beetjes" van Fry en Laurie hebben, dus hier: YouTube: Fry and Laurie - Comedy Masterclass YouTube: Funny Hugh Laurie & Stephen Fry comedy sketch! 'Your name, sir?' - BBC
[ Voor 25% gewijzigd door Amanoo op 04-06-2013 01:37 ]