Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

spoiler:
Die optie is makkelijker dan een eerdere versie van de Doctor tegen komen, dat zou een paradox opleveren.

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 02-04-2013 09:27 . Reden: Je hebt helemaal gelijk Raymond :) ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:01
Hey, ik heb een pesthekel aan spoilerblokken, maar is het niet de afspraak dat juist dit soort zaken (bevestigde info over toekomstige afleveringen) onder de spoilertag horen?

Als we spoilertagzeurpieten willen kunnen blijven afkatten, moeten we het zelf wel goed blijven doen natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 15:57
Raymond schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:23:
Hey, ik heb een pesthekel aan spoilerblokken, maar is het niet de afspraak dat juist dit soort zaken (bevestigde info over toekomstige afleveringen) onder de spoilertag horen?

Als we spoilertagzeurpieten willen kunnen blijven afkatten, moeten we het zelf wel goed blijven doen natuurlijk :+
De enige spoiler info zou zijn dat
spoiler:
Rose en Dave
in de 50th aniversary episode zitten, de rest is speculatie en dat hoeft toch niet in spoiler blokken?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Het is wel een grote spoiler, hoewel het wel een lastig geval is omdat de BBC dit zelf al met trompetten en vuurwerk van de daken schreeuwt...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Spike_wolf schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:31:
Het is wel een grote spoiler, hoewel het wel een lastig geval is omdat de BBC dit zelf al met trompetten en vuurwerk van de daken schreeuwt...
Sinds vorig jaar al O-)
Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 00:10:
Ik weet niet wie er de BBC kijkt, maar sommige promos zijn :-( Billie Piper en de Doctor weer samen

Nouja in een promo voor de kerstuitzending :P

one can always hope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

RocketKoen schreef op zondag 31 maart 2013 @ 17:53:
Ik dacht dat het een bestaand boek was...
Bijna, vanaf morgen is hij als eBook te koop :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Had ik weer eens een leuke serie voor mezelf gevonden, vind mijn vriendin het ook een hele leuke serie :P We hebben t/m The Runaway Bride gezien, dus we hebben nog wel even wat afleveringen te gaan. Mijn vriendin moest toch wel even snikken bij het afscheid.... En David Tennant vind ik net een jonge Bill Nighy, hoe hij praat en zijn gezichtsmimiek :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

Mercatres schreef op zondag 31 maart 2013 @ 19:34:
Ik ook, maar het is dan wel héél toevallig :p
Toeval bestaat niet.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helemaal niet in het Doctor Who universum :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 17:11
Waar wel rekening mee moet gehouden dat Rose en de 10de dokter geen Tardis hadden in de alternatieve tijdslijn!

Mijn vriendin kwam nog met een leuke theorie (die best mogelijk is) ... Clara Oswin Oswald = Jenny (dochter van de 10de doktor, wellis waar een kloon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-05 22:47

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Misschien wil ik dingen zien die er niet zijn, maar die broche die werd gedragen door miss Klizet lijkt die niet erg Gallifreyan?
Aan het einde van the end of time werd ook gezegd dat de Timelords naar een higher plane of existence wilden, misschien is het de Master wel gelukt?
Afbeeldingslocatie: http://pjotrik.synology.me/broche.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:27
NL_NaToR schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:14:
Waar wel rekening mee moet gehouden dat Rose en de 10de dokter geen Tardis hadden in de alternatieve tijdslijn!

Mijn vriendin kwam nog met een leuke theorie (die best mogelijk is) ... Clara Oswin Oswald = Jenny (dochter van de 10de doktor, wellis waar een kloon).
Daar dacht ik ook aan ja. Maar dan moet er nog steeds een reden zijn dat ze zo vaak dood kan gaan. Want regeneraten doet ze niet.

Mijn gok:
Ergens op het eind van het seizoen gebeurt er een of ander ongeluk met een tijdsvortex ofzo. Waardoor (kopieën van) Clara verstrooid wordt door space and time.
Space and time probeert zichzelf dan te herstellen door alle versies van Clara uit te roeien, dat zou verklaren waarom ze telkens in de problemen zit.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Voor de geïnteresseerden, Summer Falls van Amelia Williams is vanaf vandaag als eBook verkrijgbaar :)

[ Voor 10% gewijzigd door Spike_wolf op 04-04-2013 20:30 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoezo dejadingens helemaal aan het begin van de nieuwe ep :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:01
Beetje wel :)

Ik vond het een leuk verhaal, uitvoering iets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oswin zit vast via string theory aan Rose? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Het was blijkbaar weer tijd voor de midseizoense kinderaflevering? -O-

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik moet zeggen dat de aflevering van vandaag me tegenviel. De Doctor is erg humeurig, en Clara is nog niet wat ze in de originele Dalek-aflevering was. Maar goed, laten we het nog even geven :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-06 15:57
Anoniem: 19894 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 22:23:
Oswin zit vast via string theory aan Rose? :X
Die mag je even uitleggen, want dat heb ik echt niet uit de aflevering gehaald hoor? Enige "connectie" die ik kon vinden was dat de vader van Rose door een auto ongeluk om het leven kwam en de vader van Clara niet...

Nog even over vorige week trouwens, het lijkt inderdaad amy te zijn die dat boek geschreven had (die je nu ook als ebook kan kopen), kijk maar eens naar het afterword van Melody Malone:
http://tardis.wikia.com/w...tive_in_Old_New_York_Town

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:22
Wat ik me afvraag is wat de moeder van Clara voor rol speelt, of misschien nog gaat spelen.
Een aantal keer kwam de zin naar voren: "Where ever you are, I'll always find you!"
Zie ik spoken of heeft dit enige betekenis? Btw, de meisjesnaam van haar moeder was Ellie Ravenwood, zegt dit iemand iets? Die naam zie je even in het boek van Clara als ze bij haar moeders graf staan.

[ Voor 11% gewijzigd door apollo13 op 07-04-2013 14:47 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b4HzazSUdmUhegqMScqUFrTB/full.jpg

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Dat was wel tof gedaan inderdaad, jammer dat Matt's camera op een gegeven moment een stuk omlaag zakt waardoor je zijn schouders continu ziet.
Wel grappig dat ze bij elke switch van de studio camera ook de achtergrond digitaal doorgetrokken hebben achter Matt :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 18:21
Vond het een geweldige aflevering. Maar goed, ben al snel tevreden als Tennant, Rose of Martha er niet in zitten haha.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Even wat anders. Herinnert u zich deze NOGogog
[YouTube: http://youtu.be/rqJagwCegYA]
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

McBoom schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:44:
Even wat anders. Herrinnerd u zich deze NOGogog
[video]
:P
Van de heren van The KLF.. geweldig nummer.. en ook mijn eerste aanraking met Doctor Who

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
NL_NaToR schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:14:
Ik kan het me verkeerd herinneren maar hadden zij niet net als Jack een klein "stukje" Tardis gekregen wat ze uit konden laten groeien?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

kraats schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 18:06:
[...]
Van de heren van The KLF.. geweldig nummer.. en ook mijn eerste aanraking met Doctor Who
Niet mijn eerste aanraking, maar nu herken je alle geluiden ook als typisch Doctor Who, dus voor mij heeft het nu meerwaarde t.o.v. toen. :)

Eigenlijk is deze ook wat beter:
[YouTube: http://youtu.be/bdTELokKfCk]
Hiervan is het begin langer, inclusief het geluid van de Tardis.

Deze is ook leuk :)
[YouTube: http://youtu.be/G5bKQxmKH5o]
Damn, youtube

[ Voor 24% gewijzigd door McBoom op 09-04-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:49

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

Spike_wolf schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 09:00:
spoiler:
Die optie is makkelijker dan een eerdere versie van de Doctor tegen komen, dat zou een paradox opleveren.
Daar hebben ze eerder ook weinig moeite mee gehad...

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:10
lanerios schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:14:
Vond het een geweldige aflevering. Maar goed, ben al snel tevreden als Tennant, Rose of Martha er niet in zitten haha.
-O-

Tennant & Piper d:)b
Door hen ben ik fan geworden...Smith doet het hem helaas echt niet voor me...ik kijk nog wel maar ik kijk er niet meer zo naar uit en vergeet soms gewoon nieuwe uitzendingen. Ik had gehoopt dat hij allang weer vervangen werd...
Tennant voelde voor mij persoonlijk echt EPIC, de uitersten van zn karakter waren imo veel extremer, zo goed als hij was zo droog kon hij ook zijn, en als hij doorsloeg moesten er haast complete planeten aan geloven.
Smith blijft imo een beetje een clown als hij grappig doet, een gentleman als hij normaal is en niet meer dan een chagerijn als hij doorslaat.
En Rose...oooh Rose <3
Maargoed, ieder heeft een andere smaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:08

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

apollo13 schreef op zondag 07 april 2013 @ 14:40:
Wat ik me afvraag is wat de moeder van Clara voor rol speelt, of misschien nog gaat spelen.
Een aantal keer kwam de zin naar voren: "Where ever you are, I'll always find you!"
Zie ik spoken of heeft dit enige betekenis? Btw, de meisjesnaam van haar moeder was Ellie Ravenwood, zegt dit iemand iets? Die naam zie je even in het boek van Clara als ze bij haar moeders graf staan.
Ik heb de aflevering gisteren gezien, zeker door het stukje te herhalen verderop in het verhaal, zou je inderdaad denken dat ze meer te maken heeft met hele verhaal rond Clara. Andere kant, het klopt met het verhaal, ondanks haar moeder er niet meer is, zal ze haar altijd vinden en haar helpen, dat is wat dat blad dus precies doet. Dat blad is het 'leven van haar moeder dat nooit is geweest' (Smith zegt iets over 'alot of one but infinite of other'), dus haar moeder vind daar dus en helpt haar :)

Maar dat blad zat initieel toch in het boek van haar moeder en niet in die van clara?

Vond de aflevering zelf wat matig, wel mooi dialoog van Smith over zijn herinneringen, maar verder beetje karig, iets teveel focus imho op het zingen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Mutatie, ze hebben Tennant gewoon te lang door laten gaan, samen met Rose. Allebei 1 seizoen, zouden ze met elke doctor/assistant moeten doen.

9 was nog steeds de beste vind ik :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 19:39

Caveman

whahoehaha

Tja, zal wel iets met leeftijd te maken hebben.... maar Tom Baker (nr. 4) was het wel (als ik goed ga zoeken kan ik misschien die sjaal nog wel vinden)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 01-06 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

lanerios schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:25:
@Mutatie, ze hebben Tennant gewoon te lang door laten gaan, samen met Rose. Allebei 1 seizoen, zouden ze met elke doctor/assistant moeten doen.
Nah, lekker doorgaan tot het verhaal dat je wil vertellen afgelopen is. Tennant vond ik toch de beste van de drie Doctors sinds 2005. Eccleston was een beetje meh, die kreeg amper de kans om meer te zijn dan een grapjurk. Tennant gaf zeker in het laatste seizoen wat meer karakter (anders dan grapjas) aan de Doctor en dat heb ik Eccleston en Smith amper zien doen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Eccleston? Grappig? Totaal niet. Ik zie het zo:

Eccleston -> Net terug uit de Time war, echt geirriteerd door alles "I picked another ape" etc.
Tennant -> Leuk idee, maar te vreemde verhalen. Opeens een extra tennant erbij voor Rose? Donna mag zich niks meer herinneren want dan zou alles vergaan, ze deed dat, en iemand viel om. Tennant is voor mij gewoon Doc Plothole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die aflevering met Rose en Doctor2 was vorige week nog op SyFy dacht ik, ik heb nooit echt iets gehad met al die companions van Tennant, zeker hoe hij aan z'n einde komt vind ik gewoon 'simpel'.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sloeg gewoon nergens op. "Ow crap, there is a totally alternate doctor we never talked/cared about, HERE HE IS ENJOY!" :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oeh, een onderzeeboot, een Tardis die poef doet :9 Leuke knipoog naar Alien3 en naar een bepaalde Dalek in een privé "museum" en what the frak met weer een Wolf? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:48

wontcachme

You catch me? No you wont

Anoniem: 19894 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 22:06:
Oeh, een onderzeeboot, een Tardis die poef doet :9 Leuke knipoog naar Alien3 en naar een bepaalde Dalek in een privé "museum" en what the frak met weer een Wolf? :P
En zoveel scene's dat ik dacht van: Waarom heeft zij nu geen jurk van stof aan :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit alweer te wachten op de volgende bekende scene.. Hoi kliko :F :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Clara is nu inderdaad gekleed als een oude vrijster en komt niet echt in beeld. Toen ze nog in de Dalek zat zag het er een stuk beter uit :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Next villian: Gay Robot skeleton Peterson :+

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 13-04-2013 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Ik weet het niet hoor, ik vindt de laatste 3 afl. maar een beetje slapjes. De spanning van de afgelopen paar seizoenen zit er gewoon niet in. Met Clara mis ik emotie, actie en spanning, ze is maar een beetje toe aan het kijken terwijl alles gebeurd. De Doctor, tja ik weet niet het lijkt wel alsof het een andere doctor is. De dialogen zijn maar een beetje slapjes en zijn acties komen mij vreemd voor. De verhaallijnen zijn ook een beetje langdradig en traag.

Ik hoop dat dit alleen maar een opbouw is naar iets groters maar tot nu toe kan ik NOG geen achterliggend groot verhaal ontdekken.

Wel een interessant puntje.

spoiler:
De Doctor en de kapitein zijn aan het bespreken wie met de alien moet praten en de Doctor zegt dat de kaptein niet met hem moet praten omdat hij een soldaat is en de alien zal dat ruiken. Hierop vraagt de kaptein of hij dat niet zal ruiken op de Doctor waarop de Doctor geen antwoord kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt, de Doctor is een soldaat, is algemeen bekend. Dus zo speciaal was dat niet :)

Clara bevalt me wel, niet zo "OMG CRUSH ON DOCTOR" zoals Rose was, dat was gewoon zielig. Ze haalt het niet bij Donna, maar wel beter dan ook Martha.

Vond deze aflevering wel wat minder, vond de Rings of blabla wel leuker, maar dat had ook wat meer quirky Doctor Who humor erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Hmm ik weet het niet. Het had wel wat klassiek "monster of the week" die ice warrior.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lanerios schreef op zondag 14 april 2013 @ 15:55:
Klopt, de Doctor is een soldaat, is algemeen bekend. Dus zo speciaal was dat niet :)

Clara bevalt me wel, niet zo "OMG CRUSH ON DOCTOR" zoals Rose was, dat was gewoon zielig. Ze haalt het niet bij Donna, maar wel beter dan ook Martha.

Vond deze aflevering wel wat minder, vond de Rings of blabla wel leuker, maar dat had ook wat meer quirky Doctor Who humor erin.
Mjah dat hij heeft gevochten in de great timewar is algemeen bekend idd maar het is de eerste keer dat naar hem wordt gerefereerd als soldaat want zo zag hij zichzelf niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Eccleston, Tennant, en Smith zijn al vaker zo behandeld, vooral door de Sontaren dude.

9 zag zichzelf nog wel als soldaat, meer omdat hij toen net uit de Timewar kwam.
10 wat minder
11 begint wat meer soldaat dingen terug te krijgen, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lanerios schreef op zondag 14 april 2013 @ 18:13:
Eccleston, Tennant, en Smith zijn al vaker zo behandeld, vooral door de Sontaren dude.

9 zag zichzelf nog wel als soldaat, meer omdat hij toen net uit de Timewar kwam.
10 wat minder
11 begint wat meer soldaat dingen terug te krijgen, gelukkig.
Kan je wat referenties geven want, sorry maar dit is onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Sontaren (ben even zn naam kwijt) heeft zeer vaak opmerkingen gemaakt over de Doctor tijdens de Timewar
Daleks? Waar moet ik beginnen? (Empire State Building aflevering zit er vol mee)
De episode dat Doc de Cybermen etc recruit om te helpen? Same shit.

9 had genoeg situaties waarbij zijn Time War verleden full on terug kwam. Zie de dalek in the museum aflevering.
11 krijgt nu meer situaties waarmee hij ermee geconfronteerd wordt.

Zo simepl is het.

Echt.. zo uniek is de timewar referentie niet. Er zijn zoveel opmerkingen over gemaakt. What's next? "Goh, er worden wel weinig dingen over Daleks verteld" >_>

Of the Master
Of afleveringen waarbij herinneringen een grote rol spelen
Of Doctor Donna
etc
etc
etc

[ Voor 28% gewijzigd door corset op 14-04-2013 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lanerios schreef op zondag 14 april 2013 @ 21:08:
Sontaren (ben even zn naam kwijt) heeft zeer vaak opmerkingen gemaakt over de Doctor tijdens de Timewar
Daleks? Waar moet ik beginnen? (Empire State Building aflevering zit er vol mee)
De episode dat Doc de Cybermen etc recruit om te helpen? Same shit.

9 had genoeg situaties waarbij zijn Time War verleden full on terug kwam. Zie de dalek in the museum aflevering.
11 krijgt nu meer situaties waarmee hij ermee geconfronteerd wordt.

Zo simepl is het.

Echt.. zo uniek is de timewar referentie niet. Er zijn zoveel opmerkingen over gemaakt. What's next? "Goh, er worden wel weinig dingen over Daleks verteld" >_>

Of the Master
Of afleveringen waarbij herinneringen een grote rol spelen
Of Doctor Donna
etc
etc
etc
Sontaran zijn zelf geboren soldaten en amper serieus te nemen. Daleks zijn geboren haat machines die alles doen om de Doctor te breken. Tenzij je specifieke voorbeelden kan geven moet ik ervan uitgaan dat je bepaalde dingen uit context haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wow.. dat zijn allemaal situaties waarbij aangehaald wordt dat de Doctor een soldier was in de Time War. Dat jij dat zelf niet wil zien, veel succes.

Ik heb zelfs specifieke afleveringen genoemd, maar goed. Veel succes ermee.

On topic:

Ben wel nieuwsgierig wie de nieuwe Doc zou worden. Rumours gingen eerst over de dude die Sherlock speelde, maar gelukkig bleek dat niet waar te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Is er al iets bekend over wanneer Matt Smith er mee ophoudt? Begin komend seizoen weer ofzo?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Geen idee, elke keer als er geruchten zijn, wordt het weer ontkracht. Laatste wat ik las is dat aankomende Xmas special zijn laatste aflevering zou zijn. Maar dat schijnt nu ook weer niet te kloppen.

Moet zelf zeggen, ik blijf erbij. Max 1 of 2 seizoenen per doctor, we moeten niet nog een Tennant situatie krijgen, waarin veel fans Tennant als "The Doctor" zien, terwijl er toch echt een stukje meer waren :P Dat begin je nu ook te merken met Smith. Mensen beginnen toch te vergeten dat regeneration een optie is. (hoewel volgens mij had ik gelezen dat hij nog 1 a 2 keer kan regeneraten?)

[ Voor 17% gewijzigd door corset op 16-04-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kunnen ze altijd weer een plothole toevoegen om hem weer wat extra regenerations te geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Die extra regenerations heeft ie misschien ook al. In Let's Kill Hitler geeft River Song de Doctor toch al haar overgebleven regeneraties om hem van haar eigen vergif te redden? We weten niet wat dat gedaan heeft met zijn reserve-levens om het zo maar te noemen.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dat zou wel echt lame zijn. Laat gewoon random time lord plothole langslopen met extra regens, tadaa, Doc is fine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Leuke aflevering weer, toch wat meer focus op de Doc als soldaat weer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ben er voor mezelf na drie afleveringen en een Christmas special intussen wel achter dat Matt Smith zonder Karen Gillan helemaal geen leuke Doctor is. :( Juist die interactie tussen Amy en de Doctor was leuk, en dat zie ik bij Clara nog niet terug. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt inderdaad, alleen wel interesant dat Clara verhaal. Ik denk zelf dat ze iets met de Tardis te maken heeft, daar begint het tenminste steeds meer op te lijken. En voordat Sizzlor gelijk gaat krijsen dat dat niet kan, het is maar een theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-06 11:51
NMe schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:21:
Ik ben er voor mezelf na drie afleveringen en een Christmas special intussen wel achter dat Matt Smith zonder Karen Gillan helemaal geen leuke Doctor is. :( Juist die interactie tussen Amy en de Doctor was leuk, en dat zie ik bij Clara nog niet terug. Jammer.
Nagel op de kop. Ik ben ook nog lang niet overtuigd van Clara. Helaas, want ze heeft wel potentieel, zoals te zien was in Asylum of the Daleks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beetje meh verhaal, onderzoek van een geest, komen een reiziger tegen die 'zomaar' naar onze dimensie kan, monster blijft zijn liefie kwijt te zijn, fixen we dat ook nog even. Oja, er is ook iets met Clara, maar daar komen we later op terug. Oja, die reiziger is toevallig je klein klein klein dochter, gefeliciteerd.

Ze heeft soms wel wat leuke one-liners, maar hoe ze was in Asylum tov nu, beetje simpel en erg random.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 21-04-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ze moet nog haar plek vinden, zelfde met die vorige, duurde ook aardig wat afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

lanerios schreef op zondag 21 april 2013 @ 19:09:
Ze moet nog haar plek vinden, zelfde met die vorige, duurde ook aardig wat afleveringen.
Vind ik niet eigenlijk, Karen Gillan door er eigenlijk meteen lekker in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ik vond haar zelf wat awkward overkomen. Moet wel zeggen dat Clara wat zwakker is qua acteerwerk, maar ik geef haar de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat ze (voorlopig) mist is dat pro-actieve gepraat en weten wat ze doet, wat ze in de Dalek wel had. Nu is ze erg passief en afhankelijk, en geeft ze de Doctor niet genoeg tegenvuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
lanerios schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:35:
Klopt inderdaad, alleen wel interesant dat Clara verhaal. Ik denk zelf dat ze iets met de Tardis te maken heeft, daar begint het tenminste steeds meer op te lijken. En voordat Sizzlor gelijk gaat krijsen dat dat niet kan, het is maar een theorie.
Zat dezelfde richting op te denken, Clara misschien wel gecreëerd door de Tardis of misschien is er ergens een "ongelukje" gebeurt in de tijd waardoor Clara werd/is gecreëerd? Haar relatie met de Tardis word wat mij betreft met de aflevering interessanter.

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Inderdaad, compleet mee eens Apollo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Ben even aan het kijken naar de volgende aflevering die staat gepland:

Journey to the Centre of the TARDIS
Season: 7 Episode: 10Air Date: 27 April, 2013

A spaceship salvage team drags the TARDIS on board, sending its systems into meltdown. As the Doctor marshals the motely salvage crew outside, he realizes Clara is still trapped within his malfunctioning ship, pursued by a dangerous group of ossified monsters. He has just 30 minutes to find Clara and save his TARDIS before it self-destructs.

Weer dus een script met daarin Clara en de Tardis in de "hoofdrol"?

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was het trouwens de eerste keer dat de Tardis een hologram van iemand liet zien? Toevallig dat het dan Clara zelf is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:22:
Was het trouwens de eerste keer dat de Tardis een hologram van iemand liet zien? Toevallig dat het dan Clara zelf is :P
Is eerder al eens gebeurd, toen projecteerde de TARDIS zelfs Rose nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-06 11:51
SinergyX schreef op zondag 21 april 2013 @ 21:22:
Is een onderdeel van de TARDIS als noodprogramma (als the Doctor weg/dood is), en kiest automatisch een weergave van de persoon waarbij de aanwezige persoon zich veilig voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

En ook in de aflevering "Lets kill Hitler", als de doctor vergiftigd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-05 10:20
NMe schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:21:
Ik vind Karen Gillan ook veel lekkerder dan Clara. Mooi wit huid en dat rode haar. Mooie contrast!

Ik heb nog niet de laatste series bekeken maar ik hoop toch dat ze terugkomt.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ze komt niet terug als companion. En dat is dus het probleem met Doctor Who geworden. Bepaalde mensen zitten er veels te lang in, waardoor de mensen gaan zeiken dat ze alleen die persoon terugwillen.

Dit terwijl de fans die wel weten hoe de serie werkt gewoon blijven kijken en het juist wel leuk vinden die afwisseling van Assistants.

Maar goed.. beetje onzin discussie. Ze komt niet terug.. en ze was er niet om "lekker" (gelukkig vind ik haar niks haha) te zijn, maar assistant te zijn. En daar faalde ze hard in. Dat hele Rory is een eternal guardian, Pandorica. Ze had meer plotholes dan een blowup doll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

lanerios schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:22:
Ze komt niet terug als companion. En dat is dus het probleem met Doctor Who geworden. Bepaalde mensen zitten er veels te lang in, waardoor de mensen gaan zeiken dat ze alleen die persoon terugwillen.
Ik zie niet in hoe dat slecht is? Een serie die van begin tot eind maar steeds hetzelfde blijft doen is ook niks. Dan zou je weten dat de Doctor aan het eind van een seizoen regenereert en zijn companion vervangt. Hoe heb je wat aan die voorspelbaarheid?
Maar goed.. beetje onzin discussie. Ze komt niet terug.. en ze was er niet om "lekker" (gelukkig vind ik haar niks haha) te zijn, maar assistant te zijn. En daar faalde ze hard in. Dat hele Rory is een eternal guardian, Pandorica. Ze had meer plotholes dan een blowup doll
Zij faalde omdat je het verhaal niks vond? :? Daarnaast: ik vond dat verhaal juist redelijk sterk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Pandorica was gewoon een gigantische plothole. "Niemand kan hem openkrijgen!" behalve de doctor met een sonic screwdriver. Jep.. was een geweldige val dus.. ow wait.
Dan opeens hij die zichzelf tegenkomt, terwijl hij constant zeikt dat dat totaal niet mag.

En zo zaten er nog meer plotholes in. Ik vond de gehele "The doctor moet dood" idee ook erg zwak. Volgens hem mag je de future/history nooit wijzigen, echter op het moment dat hij dood moet? Laat alle regels maar zitten. En dus gaat er van alles fout.

Dit seizoen begint redelijk leuk te worden qua verhaal, maar ben ook weer zo bang dat ze het verpesten met plothole na plothole om gewoon maar de massa aan te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

lanerios schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:58:
Pandorica was gewoon een gigantische plothole. "Niemand kan hem openkrijgen!" behalve de doctor met een sonic screwdriver. Jep.. was een geweldige val dus.. ow wait.
Ja, want de Doctor valt anders nooit in overduidelijke vallen. :D
Dan opeens hij die zichzelf tegenkomt, terwijl hij constant zeikt dat dat totaal niet mag.
In dit geval was het universum toch al screwed. Natuurlijk gaat hij dan alles doen wat hij kan verzinnen om dat te fixen.
En zo zaten er nog meer plotholes in. Ik vond de gehele "The doctor moet dood" idee ook erg zwak. Volgens hem mag je de future/history nooit wijzigen, echter op het moment dat hij dood moet? Laat alle regels maar zitten. En dus gaat er van alles fout.
For all intents and purposes is 'ie dood. Mensen hebben hem gedood zien worden, River wordt ervoor opgesloten. De Doctor gaat undercover. Zelfs de Daleks vergeten hem. De geschiedenis is dus niet veranderd, en toch wel. Noem ik geen plothole, d'r is best goed over nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
Voor de liefhebbers, en wie zijn dat niet, hier de trailer voor a.s. zaterdag.
http://www.bbcamerica.com...eos/episode-10-trailer-2/

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

lanerios schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 11:58:
Dit seizoen begint redelijk leuk te worden qua verhaal, maar ben ook weer zo bang dat ze het verpesten met plothole na plothole om gewoon maar de massa aan te spreken.
En uit die massa halen ze weer nieuwe fans, die niets hebben met vorige doctor of companions, maar het gewoon een leuke serie vinden. En voor een nieuwe doctor, zolang hij succesvol is, laat hem lekker zitten. Met nieuwe companions en nieuwe doctors neem je wel weer een risico of de serie wel succesvol blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Voor mij was het Bad Wolf deel een van de betere seizoenen, er zat meer verhaal in, en het was een stuk logischer. Amy/Rory werkte ook goed, totdat ze erin gingen gooien dat River Song maar haar kind is (wat echt nergens op slaat, maar ja, alles om plotholes op te vullen), en alles wat er als gevolg aan zat.
Als ze dat stuk eruit hadden gehouden, was het een stuk beter geweest. De Amy seizoenen werden veels te veel overarching story ipv de oude Doctor, 1 mystery per aflevering.
Je ziet trouwens wel meer series die dit doen hoor, Warehouse 13, Supernatural, Fringe, Dexter. Vergeten waar de serie eigenlijk om zou moeten gaan (in het geval van DW gewoon de random dingen die ze tegenkomen) en gaan alleen nog maar om een overarching story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoe snel denk je dat die losstaande afleveringen interessant blijven? House deed dat ook af en toe net iets te veel, krijg je elke aflevering weer opnieuw op 0:00 de patiënt, op 1:00 de ziekte, op 3:00 een sarcastische opmerking van House, op 6:00 een foute diagnose, op 20:00 nog een foute diagnose en net voor het einde op 35:00 krijgt House een openbaring en lost hij de case op. Grappig hoor, maar dat werd behoorlijk snel oud.

Misschien dat het jou aantrekt om een serie zonder diepgang en zonder investering in de karakters te kijken, maar het gros van de kijkers zal dat niet met je eens zijn. Ik ben blij dat de schrijvers dat ook inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
wow.. ok.. daar ga je dus echt compleet fout. Jij zegt zelf, een serie met losstaande afleveringen kan geen diepgang of investering in de karakters hebben? Ik weet niet eens hoe ik hier op moet reageren.. Misschien als je alleen kijkt wat je op TV voorgeschoteld krijgt dat je dit denkt. Maar mensen die wel verschillende series kijken weten wel dat die opmerking echt totaal nergens op slaat.

Doctor Who (bepaalde afleveringen), Supernatural (seizoen 1 t/m 4), Warehouse 13, Fringe, Full Metal Panic, Full Metal Alchemist, .Hack, Chobits, etc. Allemaal series met los staande afleveringen waarin karakters worden uitgediept en het verhaal aardige diepgang heeft.

edit: laatste opmerking weg gehaald. Heb geen zin om gezeik te krijgen omdat ik het niet met een "admin" eens ben.

[ Voor 42% gewijzigd door corset op 26-04-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Uiteraard, omdat ik een andere mening aangedaan ben dan jij ben ik een onwetende. Je wil niet weten hoeveel series ik volg en hoeveel tijd daarin gaat zitten. Hint: de series-folder op mijn NAS is momenteel ruim 9TB groot.

Met investering in karakters bedoel ik dat je ze lang genoeg in de buurt laat om ze genoeg diepgang te geven. Is met Amy prima gelukt, met Rose ook wel. Met Donna en Martha wat mij betreft niet. Ook de Doctors zelf: Eccleston deed het best leuk maar Tennant en Smith zijn veel populairder omdat die twee veel meer de kans hebben gekregen het karakter uit te beelden. Dát is een investering in het karakter. Zo'n karakter na een seizoen dumpen is lang niet altijd goed voor de serie.

Een richting waarin het verhaal zich beweegt is gewoon veel interessanter. Dat is wat je elke week weer laat kijken of wat je laat speculeren over wat er nu gaat gebeuren. Losse afleveringen zijn precies dat. Kun je ineens een paar weken niet kijken en dan gewoon verdergaan met de nieuwste aflevering zonder iets gemist te hebben. Is voor mij en voor vele anderen totaal niet interessant, want dan heeft een serie domweg als geheel geen diepgang, zelfs als de losse aflevering dat wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Laat ik het anders zeggen.

Supernatural. Had losstaande afleveringen eerste paar seizoenen, met een overarching verhaal waar redelijk gebruik van werd gemaakt. Pas rond het einde kwam alles bij elkaar. Dat werkte.
Nieuwe seizoenen: gehele seizoen 1 verhaal, waardoor alles onnodig lang wordt uitgerekt en doodsaai werd.

Dat gebeurde er voor mij met Amy en Rose. Voor mij blijven Donna (wat een pijnlijk slecht einde trouwens, dat is pas een plothole), en deze nieuwe de betere tot nu toe. Amy was erg goed, maar was nogal overdreven het zielige kleine meisje in bepaalde afleveringen. Vooral toen ze een heel seizoen alleen maar bleven hameren op River Song. We snappen het, het is haar kind, yay, let's move on. Maar nee, daar moeten we eerst 5 afleveringen over doorzagen.

Voor mij is het simpel:

Tennant fans: "omg hot assistant best season ever, dont care about the story or how they rape the lore"
Old fans: "Back in my day it was so much cooler"
Eccleston fans: "Where the hell did the war veteran go, and why does he keep choosing stupid apes"

Ik blijf bij de 3e categorie. Ze mogen echt wel wat meer doen met de Timewar traumas die hij overduidelijk heeft (Nee sizzlor, ik ga niet WEER afleveringen listen.), en stoppen met er naar hinten :p
Tennant fans wordt ik wel een beetje moe van. Alles voor het amusement, helaas wordt daardoor de lore compleet verpest en zijn plotholes vaker aanwezig dan ooit. (Zelfs torchwood was minder erg)

[ Voor 60% gewijzigd door corset op 26-04-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Laatste aflevering was weer geweldig. Clara begint in haar rol te komen, en er wordt steeds meer focus gelegd op de Time War. En dat zou tijd worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

De bibliotheek en het zwembad! :D :D
Heel tof om even te zien, maar eigenlijk ook ontzettend jammer, nu is die nieuwsgierigheid weg -O-
* Spike_wolf wil wel in die bibliotheek gaan wonen trouwens O+

Verder een aardige aflevering maar geen hoogstandje in mijn ogen. Het feit dat die android geen android was zag je al mijlen ver aankomen en de motivatie van die gozers om toch maar de Tardis te gaan slopen was ook wat wazig. En om dan met het controle paneel te beginnen slaat natuurlijk helemaal nergens op :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spike_wolf schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:12:
De bibliotheek en het zwembad! :D :D
Heel tof om even te zien, maar eigenlijk ook ontzettend jammer, nu is die nieuwsgierigheid weg -O-...
Mwah, zat meer ruimtes om te ontdekken denk ik dan ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

lanerios schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:09:
Laatste aflevering was weer geweldig. Clara begint in haar rol te komen, en er wordt steeds meer focus gelegd op de Time War. En dat zou tijd worden :p
Omdat ze een boek leest over de Time War waar verder niks over gezegd wordt anders dan dat ze zijn naam kent...en inmiddels weer vergeten is? 8)7 Worst focus ever.

Ik vond de aflevering een beetje meh. De Doctor die mensen die hij net kent bedreigt met de dood? Hoe onkarakteristiek is dat? En de "fix" voor het hele probleem sloeg ook niet echt ergens op. 8)7 Ik vond het maar een matige aflevering. Het gaat nergens naartoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
... Ik heb het over het gehele seizoen. Again, een goed werkende overarching story. Beetje opletten werkt soms.

Bedreigt met de dood? Clara is een enigma, het enige wat hij niet snapt. Hij is desperate om haar te vinden, en is bereid om alles te doen. Zo raar is dat niet als je de rest van de Clara episodes kent.

En boek alleen? Zucht.. duidelijk weer niet opgelet in de gehele aflevering. Maar goed, er zijn weinig mensen die echt series kijken en duidelijk opletten.
Paar voorbeelden:

Memory quote: Gebruikt hij over het algemeen als hij zeer in de stress zit, of het om zijn geschiedenis gaat.
Vlak voordat hij de tear doorgaat: conversatie met Clara
Encyclopedia Gallifrey, de flessen.

ALlemaal buiten het boek om.

Maar goed, kansloze discussie, jij bent prejudiced tegen alle episodes met Clara (of wat niet Amy heeft), dus je vind het toch allemaal maar matig. (of daar lijkt het heel erg op)

Heeft iemand al http://www.bol.com/nl/p/m...GSA0020271004004013368534 ? Zit te denken om hem maar in huis te halen. Ziet er wel cool uit.

[ Voor 20% gewijzigd door corset op 28-04-2013 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Anoniem: 19894 schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:17:
[...]

Mwah, zat meer ruimtes om te ontdekken denk ik dan ;) :+
True, maar het zwembad en de bibliotheek zijn al zo vaak genoemd dat je (of in ieder geval 'mijn') verbeelding daar al heel wat mee gedaan heeft en je niet kon wachten tot het eens in beeld zou komen.
Daar af en toe mee teasen is voor de kijker leuker dan ze daadwerkelijk laten zien.

Aan de ene kant een opluchting, aan de andere kant eeuwig zonde..

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Precies zoals ik wilde eigenlijk. Vind het een stuk leuker als er wat mysterie overblijft en niet alles maar geshowed wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spike_wolf schreef op zondag 28 april 2013 @ 21:35:
[...]
...

Aan de ene kant een opluchting, aan de andere kant eeuwig zonde..
Hypen met een nieuwe ruimte? Een compleet winkelcentrum? MET ZOMBIES :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Mooi aflevering weer ^^
Ben tot op heden nog wel blij met het huidige seizoen. Clara is een leuke tegenspeler van de Doctor, eigenwijs en nieuwsgierig.

Ik denk dat ze wel gaan richting het hele 'Silence will fall when the question is asked' gebeuren heen gaan dit seizoen. Met een episode naam als 'the doctors name' als laatste voor nu wat nu bekend is.
Of inderdaad de grote Time war, waar ik ook nog wel nieuwsgierig naar ben.
Aankomende aflevering lijkt me ook weer leuk, ook weer wat griezel? 'Crimson horror' Wat zal het zijn ^^

Hoe kijken jullie aan tegen alles wat tot nu toe bekend is van het 50th episode?

Mijn vriendin heeft laatst trouwens 'the five doctors' gekocht voor €2,5. Erg vermakelijk om te zien en een stuk langzamer dan de huidige afleveringen gaan in tempo. Toch het bekijken waard.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Wel gaaf waar ze heen gaan.

"The question that must never be answered" etc

Ook het feit wat Moffat nu aangeeft: "The season finale will change Doctor Who forever, we will know his name".

Ik denk dat dit als ze het goed aanpakken een van de beste seizoenen kan worden.

Pre order staat al voor: http://www.amazon.co.uk/g...inkCode=as2&tag=dowhtv-21

[ Voor 24% gewijzigd door corset op 29-04-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maarja, zo gingen ze ook richting hele verhaal van Pandorica en het trouwens met River, veel poeha, weinig verhaal achteraf gezien.

Maar huidige aflevering was weer leuk, iets meer 'chemie' tussen die 2. Vond alleen het einde van de aflevering beetje goedkoop, kleine referentie naar de tijdscheur toen hij stukje tardis eruit haalde, maar je zit dus naar een hele aflevering te kijken die in principe nooit was gebeurd :P

Snapte alleen niet, dat 'ding' was clara, maar hoe zou zij in de toekomst zo moeten worden? Hij gaat alleen verder op dat hij elke clara dood heeft zien gaan, maar niet hoe die specifiek zo zou worden.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 29-04-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Heb je gemist dat die andere twee zo'n ding werden?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
SinergyX schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:57:
Maarja, zo gingen ze ook richting hele verhaal van Pandorica en het trouwens met River, veel poeha, weinig verhaal achteraf gezien.

Maar huidige aflevering was weer leuk, iets meer 'chemie' tussen die 2. Vond alleen het einde van de aflevering beetje goedkoop, kleine referentie naar de tijdscheur toen hij stukje tardis eruit haalde, maar je zit dus naar een hele aflevering te kijken die in principe nooit was gebeurd :P

Snapte alleen niet, dat 'ding' was clara, maar hoe zou zij in de toekomst zo moeten worden? Hij gaat alleen verder op dat hij elke clara dood heeft zien gaan, maar niet hoe die specifiek zo zou worden.
Dat was een mogelijke toekomst, waarin ze dus zou verbranden in de kamer met die ster, net zoals die twee broers. En waarom konden ze niet uit die kamer? Omdat ze tegengehouden werden door hun eigen mogelijke toekomst. Uiteindelijk herkent de Doctor dat het die twee broers zijn aan de buitenkant en daarom zegt ie dat ze van elkaar af moeten blijven (ze zijn immers samengesmolten in die toekomst) "Don't touch each other, or else the future will reassert itself".

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
SinergyX schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:57:

Dat zie je duidelijk gebeuren in de scene erna met die 2 dudes, en hij legt het zelf ook uit :p

Ze branden dood in the heart of the tardis, en dus zo worden ze een verbrand lijk

[ Voor 4% gewijzigd door corset op 29-04-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-06 16:15

Chakotay

Lick here to continue

Wel wat apart dat je daar blijkbaar een paar minuten probleemloos kunt rondlopen, maar dan opeens *poef* compleet verbrand bent.

Show, doe eens minder plotholey dit seizoen...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Interesante theorie van iemand op een ander forum. Let op: THEORIE

It works like this, the Time War is Time locked. Every Lock has a Key, the Doctors Name is the Key, and Clara is the tool sent through out time to cause the Doctor to unlock the Time War.

Zou heel goed kunnen, en echt epic zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Crimson terror:

Intro leuk gedaan, kan beter.
Doctor, geweldig. Een keer zien dat hij gevangen zat en kansloos was zonder hulp? Laat de menselijke kant van hem zien. Vooral de manier waarop hij uit die douche komt? Leuk gedaan.
Het oude film effect is erg leuk gedaan, geeft wat meer effect eraan.

Horse, you have failed in your mission! Do you have any words for your sumarry execution? - Sontaren blijven gewoon geweldig!

Clara uitleggen aan die andere vrouw en alleen maar zeggen "it's complicated" beschrijft precies de situatie waarin hij nu zit. HIj weet gewoon totaal niet wat, wie, of hoe zij is.

"Hang on, I've got a sonic screwdriver"
"Yea? I got a chair!"

Dat zijn de reacties die Clara in deze aflevering echt laten shinen.

Sterk einde, die man die faint. En Clara die in de foto's gezien worden? Levert een leuke scene op die goed uitgevoerd wordt.

ik hoop echt dat er een spin off komt van die 3. Zou geweldig zijn.

Preview: Cyberman are back? FUCK YEA! En Doctor met Cyberman implants? intruiging!

Paar minpunten:

Werd wat weinig gedaan met die rode goo, dat vond ik wat jammer.
Sontaren had wat goede momenten, maar toen Thomas Thomas erbij kwam, werd er weinig mee gedaan. Die interactie had leuk kunnen zijn.

[ Voor 64% gewijzigd door corset op 04-05-2013 20:31 ]

Pagina: 1 2 ... 19 Laatste