Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:39
Wekl rustig blijven, het is een kinderprogramma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch leuk om te zien dat de TARDIS iets anders kan zijn dan de Police box en die van The Doctor broken is :Y

En die cleane look was wel even verfrissend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:03:
Toch leuk om te zien dat de TARDIS iets anders kan zijn dan de Police box en die van The Doctor broken is :Y

En die cleane look was wel even verfrissend.
Of die echt kapot is betwijfel ik eerlijk gezegd. Net zoals dat het TARDIS-geluid enkel zo klinkt omdat de Doc op een andere (volgens River verkeerde door de handrem) manier gebruik maakt ervan.

Als de Doc wel om een ding bekend staat dan is het zijn flare en in-your-face gedrag (ongeachte welke regeneratie je het over hebt), zou me niets verbazen als hij het altijd een blauwe box laat simpelweg omdat het gewoon 'The Doctor' is.

Je zag Clara en Me ook wegvliegen in de Diner, omdat ze niet weten hoe je het ongedaan maakt :')

[ Voor 7% gewijzigd door Darkfreak op 08-12-2015 16:10 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat was wel een verse TARDIS. Het is vanaf het begin van de reeks al bekend dat het cloaking device "broken" was.

Uit het oogpunt van productiekosten wel een mooie uitleg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:11:
Maar dat was wel een verse TARDIS. Het is vanaf het begin van de reeks al bekend dat het cloaking device "broken" was.

The Eleventh Doctor travelled back in time to 1963 and destroyed the TARDIS' chameleon circuit so that the TARDIS would always remain a police box, so that the mental image of the TARDIS would be etched into human culture and history. (COMIC: Hunters of the Burning Stone)

Veel teveel info in al die boeken en comics die ik misloop totdat ik verder research doe, ugh :P

Also:
The real-world reason for the chameleon circuit's malfunction is thought to be of a far more practical nature than in-universe: the TARDIS was originally intended to blend with its surroundings during the 'historical' episodes, which would have required an expensive redress or replacement of the TARDIS prop for every story. Others have suggested that the constant police box shape was selected to provide something contemporary audiences would instantly recognise in any story settings.

[ Voor 27% gewijzigd door Darkfreak op 08-12-2015 16:16 ]

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkfreak schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:14:
[...]
...

Veel teveel info in al die boeken en comics die ik misloop totdat ik verder research doe, ugh :P

...
Tijdmeuk geeft mij altijd hoofdpijn :') Ik snap ook maar half dit seizoen amper /me kijkt scheel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:20:
[...]

Tijdmeuk geeft mij altijd hoofdpijn :') Ik snap ook maar half dit seizoen amper /me kijkt scheel 8)7
Daar heb ik niet zo heel veel last van over het algemeen. Waar ik even moeite mee had was toen Clara geïntroduceerd werd. Het hele impossible-girl gedeelte was iedere episode opnieuw lekker verwarrend en leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In tegenstelling tot NMe vind ik Clara wel leuk, ze is the voice of reason.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:26:
In tegenstelling tot NMe vind ik Clara wel leuk, ze is the voice of reason.
Ik heb nooit echt wat tegen Clara gehad, al vond ik haar in het begin wel leuker.
Mijn favoriete companions waren echter wel Amy en Rory, hoewel ik de 11e doc niets vond.

Ik had heel graag willen zien wat voor combo Amy (en Rory evt) + Tennant was geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
Darkfreak schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:33:
[...]

Ik heb nooit echt wat tegen Clara gehad, al vond ik haar in het begin wel leuker.
Mijn favoriete companions waren echter wel Amy en Rory, hoewel ik de 11e doc niets vond.

Ik had heel graag willen zien wat voor combo Amy (en Rory evt) + Tennant was geweest :D
Tennant vertrouw ik niet meer na Jessica Jones gezien te hebben ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

RocketKoen schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:34:
[...]

Een serie waar ik nog twijfel om aan te beginnen haha. Het feit dat Tennant Killgrave speelt trekt mij, het feit dat ik Jones een van de minder interessante marvel heroes vindt stoot mij af :P

Maar Tennant was voor mij gewoon zoveel meer Doctor dan Smith. Capaldi vind ik ook beter om eerlijk te zijn (Hij heeft dit seizoen goed laten zien dat hij echt wel een super Doctor neer kan zetten, beter zelfs dan Smith imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:16
RocketKoen schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:34:
[...]

Hij speelde ook een leuke rol in de film st. Trinnians 2.
Freema Agyeman, verraste mij nogal in Sense8 met haar rol

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
http://blogtorwho.blogspo...gends-of-ashildr.html?m=1
Spin off voor ashildr. Geen serie maar een boek.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
apollo13 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:45:
[...]

Als je Jessica Jones en Broadchurch bekijkt (en doctor who) dan zie je wat voor goeie acteur David is.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:11:

Het is volgens mij al sinds 1963 bekend dat de chameleon circuit kapot is.
De doctor heeft het zelfs eens proberen maken in de aflevering: Logopolis. (goeie aflevering trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

RobbertDs1 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:38:
[...]

Als je Jessica Jones en Broadchurch bekijkt (en doctor who) dan zie je wat voor goeie acteur David is.

[...]

Het is volgens mij al sinds 1963 bekend dat de chameleon circuit kapot is.
De doctor heeft het zelfs eens proberen maken in de aflevering: Logopolis. (goeie aflevering trouwens)
En later blijkt dat de doctor zelf verantwoordelijk was voor het kapot maken van de chameleon circuit en niet weet hoe het te fixen is. Doctor Donna was bezig met uitleggen hoe hij het kon fixen tot de timelord power haar teveel werd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw..
Na het teleurstellende seizoen 8, is seizoen 9 bij mij echt heel goed gevallen..

Ik durf zelfs te zeggen dat ik het beste seizoen tot nu toe vind(van de moderne seizoenen dan).
Capaldi was dit seizoen echt fantastisch en maakt het Tennant bij mij moeilijk voor de favoriete Doctor..
Clara was ook een stuk beter dan seizoen 8, een stuk minder drama gelukkig...

Verhaal was goed, en de afleveringen waren ook goed gedaan.
Vooral de aflevering Heaven Sent vind ik echt fantastisch.
Maisie Williams die haar rol goed invult en een goede toevoeging is.

Bij de voorgaande seizoenen had ik elke aflevering wel een paar keer de gedachtes van, "goh wat kinderachtig"... Maar dit seizoen heb ik dat vrijwel niet gehad.

Hopen dat de Cristmas Special net zo goed word:).

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
....

[ Voor 100% gewijzigd door Thombias op 22-12-2015 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Leuke special. Nu klopt het ook weer dat River een sonic screwdriver had met blauw lampje in de library. :) Het verhaal is nu echt rond. Alleen met een uitbraak uit de library ze we River ooit weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Het voelt wel als de laatste River Song aflevering. Al zijn er inderdaad tientallen manieren om haar alsnog weer in het verhaal te trekken. Vond het wel een leuk verhaal verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond het behoorlijk saai eigenlijk als je het vergelijkt met de voorgaande Christmas specials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Hoe hij zijn eigen tardis "ontdekte".. geniaal :D :') :D

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Stukfruit schreef op zondag 27 december 2015 @ 20:49:
Hoe hij zijn eigen tardis "ontdekte".. geniaal :D :') :D
Dat had hij waarschijnlijk al heel lang een keertje willen doen :P
Capaldi dan ;)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
apollo13 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:45:
[...]

Wat te denken van 'Broadchurch' super drama waarin hij ook echt schittert. En 'secret smile' waarin hij ook zo eng is. Terwijl er ook nog een film is waarin hij een vader speelt van een jongetje en hij alle zeilen moet bijzetten om maar rond te komen. Het is gewoon een briljant acteur _/-\o_

Capaldi vind ik ook goed als The Docter. De Christmas special heeft me erg positief verrast! Erg genoten. Maar is dit dan ook het einde van hun tijdlijn? Dat zou zonde zijn.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 20:18:
Vond het behoorlijk saai eigenlijk als je het vergelijkt met de voorgaande Christmas specials.
Helemaal mee eens,
Na toch wel 1 van de betere seizoenen uit de nieuwe Doctor Who reeks, viel de special me heel erg tegen.

Ook omdat het nu waarschijnlijk extra lang duurt voordat het nieuwe seizoen komt, had ik eigenlijk wel iets Extra's verwacht.(Ik had stiekem weer op Rose gehoopt :+, maar daar hoop ik elke aflevering op dus :D )

Zal wel Capaldi's laatste seizoen worden(helaas), benieuwd wie de nieuwe companion word..
Hoop dat het schrijfwerk bij de nieuwe companion wat beter word dan bij Clara, want dat was af en toe om te huilen zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:05
Dat is sowieso bij companions, vind ik. Amy kwam niet lekker uit de verf, imho. Martha Jones was helemaal een drama: Prima actrice, rol van likmevestje.

De aflevering waarin we kennis maakten met Clara was echt geweldig. Volgens mij was de helft van de posters hier bijna verliefd op haar. Twee seizoenen later zijn 4 van de 5 blij dat ze eindelijk weg is. Dat ligt echt niet aan de actrice, maar aan het schrijfwerk volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 04:55:
[...]

Zal wel Capaldi's laatste seizoen worden(helaas), benieuwd wie de nieuwe companion word..
Hoop dat het schrijfwerk bij de nieuwe companion wat beter word dan bij Clara, want dat was af en toe om te huilen zo slecht.
Hij heeft al aangegeven dat aankomende seizoen mogelijk zijn laatste zal zijn.
Dus de speculaties over de nieuwe acteur kunnen losbarsten... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Thombias schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:53:
[...]

Hij heeft al aangegeven dat aankomende seizoen zijn laatste zal zijn.
Dus de speculaties over de nieuwe acteur kunnen losbarsten... 8)
Kleine correctie: er is nog niks officieel bevestigd, en Capaldi heeft zelf ook alleen gezegd, "could be". Zie oa. http://www.denofgeek.com/...l-year-says-peter-capaldi

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:17
http://www.radiotimes.com...ch-creator-chris-chibnall

Geen Doctor Who in 2016 behalve de kerst special vanwege de Europese kampioenschappen (voetbal?) en de Olympische spelen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:07
YouTube: New Doctor Who Companion REVEALED - Introducing Pearl Mackie

Nog wachten tot 2017 :(

[ Voor 10% gewijzigd door beOnt op 24-04-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik zag die trailer toevallig live op BBC en dacht eerst even dat het een 'comic relief' sketch ofzo was. Ben benieuwd. Inderdaad jammer dat er dit jaar alleen de christmas special is. En gek dat de BBC als reden geeft dat er geen ruimte is vanwege het EK en de OS dit jaar, aangezien de laatste jaren Doctor Who niet eens werd uitgezonden in juni-augustus :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Artjuh schreef op zondag 24 april 2016 @ 12:31:
[...]

Ik zag die trailer toevallig live op BBC en dacht eerst even dat het een 'comic relief' sketch ofzo was. Ben benieuwd. Inderdaad jammer dat er dit jaar alleen de christmas special is. En gek dat de BBC als reden geeft dat er geen ruimte is vanwege het EK en de OS dit jaar, aangezien de laatste jaren Doctor Who niet eens werd uitgezonden in juni-augustus :?.
Opnames ?
BBC zal al zijn camera en teams nodig hebben op andere plekken misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doctor Who loopt gewoon op zijn einde. Als er al opnames zijn, zijn die er al lang. De BBC heeft heel veel producties lopen en met het vertrek van Moffet is het gewoon even stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 13:19:
Doctor Who loopt gewoon op zijn einde. Als er al opnames zijn, zijn die er al lang. De BBC heeft heel veel producties lopen en met het vertrek van Moffet is het gewoon even stil.
Doctor Who draait al langer dan jij op deze aarde rondloopt. En het is nog steeds mateloos populair.
En aangezien ze eigenlijk elke aflevering in een andere setting doen, kan het heel goed dat er 1 of 2 afleveringen klaar zijn (die uit de trailer). En de rest van het seizoen nog moet.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

Ze zijn ook bezig met de spin-off "Class" die dit jaar uitgezonden moet worden. De beelden zouden ook al uit de kerst special kunnen komen.

(nog een linkje)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Hm, het was even aan me voorbij gegaan, maar eind vorige maand is er een nieuwe companion aangekondigd:

Afbeeldingslocatie: http://screencrush.com/442/files/2016/04/doctor-who-pearl-mackie-pic.jpg?w=720&cdnnode=1

Pearl Mackie, oftwel Bill.

Ik ben erg benieuwd wat zij gaat brengen. Het is qua type duidelijk een stap in een andere richting, na Jenna Coleman en Karen Gillan; deze dame lijkt meer een komische noot te moeten gaan brengen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bra-Jo op 28-05-2016 10:28 ]

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand die de Christmas special heeft gezien??

Was een aardig donkere aflevering, en de vooruitblik naar het nieuwe seizoen zag er ook goed uit, beetje het idee van toen de reboot begon, verschillende werelden enzo. Over de nieuwe companion kan ik weinig zeggen, maar ik denk dat ik mij met haar wel zal vermaken van wat ik heb gezien :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Crap, vergeten :o

Is dat nog via.een (kpn) uitzending gemist variant legaal terug te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door Mx. Alba op 28-12-2016 23:10 ]

apollo13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Special was prima, qua thema vrij donker dat wel. Nardole was ook weer leuk met hoofd. Alleen hoe hij uit Hydroflax losgekomen is wordt niet helemaal duidelijk, wel dat de Doctor dat geregeld heeft.

Die nieuwe companion gaat alleen wel gruwelijk irritant worden. Had er na de vooruitblik alweer genoeg van terwijl het verder wel leuk gaat worden. Dat wordt een nog veel grotere stoorzender dan Clara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Sinds Netflix de rechten van de eerste 4 seizoenen van de reboot niet meer heeft. Waar kan je de box kopen met NL ondertiteling? Ik wil die afleveringen met David Tennant nog eens terug zien.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chevy454 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 21:11:
Sinds Netflix de rechten van de eerste 4 seizoenen van de reboot niet meer heeft. Waar kan je de box kopen met NL ondertiteling? Ik wil die afleveringen met David Tennant nog eens terug zien.
Ik kan je helaas niet helpen, ik heb ooit de UK import boxen gekocht en daar zitten geen NL ondertitels bij anders had ik je de set met liefde willen lenen.

Heeft bol.com ze niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Wat een engerd is die nieuwe compagnon zeg! En waarom een *knip*? Hmm..

Modbreak:Hou je fatsoen een beetje. :/

[ Voor 35% gewijzigd door NMe op 28-12-2016 21:56 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• FreshMaker
  • Niet online
Mandrake466 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 21:03:
Wat een engerd is die nieuwe compagnon zeg! En waarom een [mbr]*knip*[/]? Hmm..
Wie bedoelde je nu ?

Matt Lucas ?

ik vind hem geweldig, een goede acteur met vele gezichten
In Little Britain dubbel gelegen om hem !

http://www.imdb.com/name/nm0524240

Ik denk dat hij zeker iets kan toevoegen aan de wat 'stramme' Capaldi
sambalbaj schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 18:39:
Special was prima, qua thema vrij donker dat wel. Nardole was ook weer leuk met hoofd. Alleen hoe hij uit Hydroflax losgekomen is wordt niet helemaal duidelijk, wel dat de Doctor dat geregeld heeft.

Die nieuwe companion gaat alleen wel gruwelijk irritant worden. Had er na de vooruitblik alweer genoeg van terwijl het verder wel leuk gaat worden. Dat wordt een nog veel grotere stoorzender dan Clara.
Dat vermoeden heb ik ook, net als Donna ( S04 ) niet mijn smaak ( qua karakter in de serie )

[ Voor 40% gewijzigd door FreshMaker op 29-12-2016 13:12 ]

• erwinalien
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:44
Als je Ziggo hebt kun je ze daar (gratis) terugkijken

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
FreshMaker schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:04:
[...]

Wie bedoelde je nu ?

Matt Lucas ?
Ik vind hem er ook een beetje 'eng' uitzien, maar het is inderdaad wel een toffe gast.

Denk dat hij vooral 'eng' is omdat hij geen haargroei heeft. Hij zou afaik die ene aandoening hebben.

Dat zit wel Schnorr.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Voor wie (zoals ik) ook al weer even kwijt was wie de nieuwe companion is: http://www.radiotimes.com...-new-doctor-who-companion

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• FreshMaker
  • Niet online
Stukfruit schreef op donderdag 29 december 2016 @ 18:19:
[...]

Ik vind hem er ook een beetje 'eng' uitzien, maar het is inderdaad wel een toffe gast.

Denk dat hij vooral 'eng' is omdat hij geen haargroei heeft. Hij zou afaik die ene aandoening hebben.
Little Britain, goed op tjoeptjoep te vinden
YouTube: the funniest Little Britain Ting Tong on Honeymoon

Of in come fly with me
YouTube: Ian Interviews Taaj - Come Fly With Me - BBC One

• Mandrake466
FreshMaker schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:04:
[...]

Wie bedoelde je nu ?

Matt Lucas ?
Pearl Makkie, de vrouwelijke compagnon van Dr. Who. :)

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Ik moest er even over nadenken maar het lijkt wel de grote zus van Ali-B ... (edit:// althans op de radiotimes foto, die op IMDB is beter http://www.imdb.com/name/nm4929530/ )

ach meestal groeit iemand wel in de rol, ik heb er wel vertrouwen is (dat muziek programma van Ali-B ben ik ook leuk gaan vinden).

[ Voor 18% gewijzigd door franssie op 29-12-2016 19:04 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Chevy454
  • Niet online
erwinalien schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:35:
Als je Ziggo hebt kun je ze daar (gratis) terugkijken
Helaas (?) niet. Maar Amazon zou de rechten hebben. Eens kijken wat ze te bieden hebben.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• erwinalien
  • Laatst online: 18:44
Via horizon go kan ik ze zo terugkijken (3 in 1 complete abonnement)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 14:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Eerste 4 seizoenen heb ik op DVD en de rest staat op Netflix.

Ik moet wel ff klagen, wanneer krijgen we nou weer eens een echt seizoen ipv hier en daar een special.
Beetje jammer dat BBC zo omgaat met z'n series (ook Sherlock)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn014
Chevy454 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 19:14:
[...]

Helaas (?) niet. Maar Amazon zou de rechten hebben. Eens kijken wat ze te bieden hebben.
Dat haat ik altijd: die fragmentatie van rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Ik weet niet of ik hier 'zomaar' mag spammen, maar er is een briljante Lego-set van Doctor Who .. ik heb een filmpje gemaakt met de unboxing en build, voor wie 't wil zien. De details zijn echt briljant. Een Weeping Angel, Matt Smith & Peter Capaldi, Clara Oswald - echt super mooi!

YouTube: LEGO - Dr. Who #21304

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 17:09

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Gisteren op Netflix de laatste aflevering gezien. Ik vond dit seizoen (9?) toch minder sterk dan voorgaande seizoenen. Wel grappig om "Arya Stark" aan de slag te zien. En die zullen we komend seizoen vast ook weer uitgebreid terugzien. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
burgt schreef op maandag 25 april 2016 @ 10:56:
Ze zijn ook bezig met de spin-off "Class" die dit jaar uitgezonden moet worden. De beelden zouden ook al uit de kerst special kunnen komen.

(nog een linkje)
maar eens aan begonnen maar ik trek het niet. 3 afleveringen volgehouden maar het is een infantiel verhaal met van hot naar her rennende 'tieners' en te weinig diepgang. Gastoptreden van Capaldi als de Doctor in ep 1 was het hoogtepunt. Een gastoptreden van Miss Quil in de hoofdserie zelf zou nog wel leuk zijn.

Edit: nog maar even verder gekeken en vond 4 en 5 duidelijk al beter. Kijk het toch nog wel af.

[ Voor 6% gewijzigd door sambalbaj op 10-01-2017 21:29 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:12
Legaal wordt dat lastig. Bol heeft een Engelse box. Typisch een geval waar piraten bevoordeeld worden boven legit people. Nog even los van dat DVD-kwaliteit best wel 2003 is.
Mad-Matt schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:04:
Eerste 4 seizoenen heb ik op DVD en de rest staat op Netflix.

Ik moet wel ff klagen, wanneer krijgen we nou weer eens een echt seizoen ipv hier en daar een special.
Beetje jammer dat BBC zo omgaat met z'n series (ook Sherlock)
Sherlock is toch altijd maar 3 afleveringen per seizoen geweest? Ik snap dat wel, in feite zijn het 3 speelfilms die opgenomen moeten worden. Bij andere series knipt de BBC vaak verhalen in 2 episodes waardoor het meer lijkt (DCI banks of Silent Witness zijn ook steeds maar 3 of 4 verhalen). Maar nu je toch Sherlock ten berde brengt. De laatste aflevering Sherlock had toch net zo goed een Doctor Who kunnen zijn.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 18:02
DigitalExcorcist schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:20:
Ik weet niet of ik hier 'zomaar' mag spammen, maar er is een briljante Lego-set van Doctor Who .. ik heb een filmpje gemaakt met de unboxing en build, voor wie 't wil zien. De details zijn echt briljant. Een Weeping Angel, Matt Smith & Peter Capaldi, Clara Oswald - echt super mooi!

YouTube: LEGO - Dr. Who #21304
Zet er dan ook meteen een waarschuwing bij dat deze set net uit productie is gegaan, dus de prijzen zullen stijgen. De originele prijs voor deze set lag in de Benelux tussen 60 en 70 euro dacht ik. Indien liefhebbers deze nog vinden in één of andere speelgoedwinkel rond deze prijs zit je dus goed.

Daarnaast zijn er ook nog twee kleinere sets wel in productie:
- 71238 Dimensions Fun Pack Cyberman (15 euro of minder, regelmatig aan halve prijs)
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/sets/images/71238-1.jpg?201602010902
- 71204 Dimensions Doctor Who Level Pack (30 euro of minder)
Afbeeldingslocatie: https://images.brickset.com/sets/images/71204-1.jpg?201510280941
*edit* Voor de Dimensions sets raad ik zeker af om de volle prijs te betalen, er is altijd wel ergens een goede korting te vinden op deze producten.

[ Voor 6% gewijzigd door Kapoen op 19-01-2017 11:57 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Kapoen schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:13:
[...]

Zet er dan ook meteen een waarschuwing bij dat deze set net uit productie is gegaan, dus de prijzen zullen stijgen. De originele prijs voor deze set lag in de Benelux tussen 60 en 70 euro dacht ik. Indien liefhebbers deze nog vinden in één of andere speelgoedwinkel rond deze prijs zit je dus goed.

Daarnaast zijn er ook nog twee kleinere sets wel in productie:
- 71238 Dimensions Fun Pack Cyberman (15 euro of minder, regelmatig aan halve prijs)
[afbeelding]
- 71204 Dimensions Doctor Who Level Pack (30 euro of minder)
[afbeelding]
Bij dezen! De productie lijkt inderdaad gestopt te zijn of zeer binnenkort te stoppen. Heb 'm via Amazon.co.uk besteld.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Toevaligheid der toevaligheden... 8)7

't is alsof de Doctor himself ff met de Tardis in de tijd is teruggegaan. Ik lees zonet op een Lego fansite dat er toch nog een aantal ideas sets met korting te krijgen zijn, bij Lego zelf.
- Belgische winkel
- Nederlandse winkel

€45,5 voor deze set is een goede prijs denk ik, maar lang zal het niet duren door dat 'retiring soon' label.

[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 19-01-2017 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Peter Capaldi to leave Doctor Who
Actor Peter Capaldi is stepping down from the lead role in BBC sci-fi series Doctor Who. Mr Capaldi shocked fans by making the announcement during a BBC Radio 2 show with presenter Jo Whiley. He said he will leave Doctor Who at the end of the year. "I feel it’s time to move on," he said.
OK, wie zou de volgende doctor zijn?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Gaat niet gebeuren omdat ie te druk en te duur is schijnt, maar toch Wikipedia: Benedict Cumberbatch ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Aangezien ik een Dr ben en niemand me kent, ben ik de perfecte Dr WHO????

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Niet dat dit zo'n nieuws is, alle doctors zijn max. 2 jaar 'on call'
gambieter schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 00:00:
ik zeg DOEN !

[ Voor 23% gewijzigd door FreshMaker op 31-01-2017 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
FreshMaker schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:12:
[...]
Niet dat dit zo'n nieuws is, alle doctors zijn max. 2 jaar 'on call'
[...]
David Tennant is toch 4 jaar meegegaan volgens mij.
Heb eerlijk gezegd ook nooit echt kunnen wennen aan Peter als Doctor Who,
Ik was zelf meer fan van David.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
imho is/was Capaldi ook niet de beste doctor, Tennant en Eccleston waren ( voor mij ) beter, Matt Smith deed het ook super

De oude series ( vóór de reboot ) kun je niet ( meer ) vergelijken, teveel technisch tijdsverschil

[ Voor 4% gewijzigd door FreshMaker op 31-01-2017 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 16:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vraag me alleen af waar het nu heen gaat, Benetict of zelfs Lee Miller zouden van mij per direct mogen (mijn favo acteurs rond Sherlock), alleen zit ik nog met die nieuwe companion Mackie. Heb echt 0,0 met haar, al met die introductiontrailer had ik al een flinke 'meh.. niet leuk'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19:14
gambieter schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 00:00:
Jij bent 'een doctor' (erg knappe prestatie overigens). Hij is de doctor.
YOUNG GRANT: Who are you?
DOCTOR: The Doctor.
YOUNG GRANT: Yeah, but who are you?
DOCTOR: The Doctor.
YOUNG GRANT: Which one, though? There's lots of doctors.
DOCTOR: The one. The main one. The original. I started it. They're all based on me. Now everyone who wants to sound clever calls themselves Doctor. Bandwagon!
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Benedict hoeft van mij geen Doctor te worden hoor... Hij is geniaal in Sherlock (en was aardig in Doctor Strange) - maar hij lijkt me niet echt geschikt voor Doctor Who.

Ik ben wel allejezus blij dat Capaldi weggaat! Vond hem echt niet cool. (Mis eigenlijk ook Tennant nog steeds.)
Wat minder dat Moffat weggaat, maar die heeft aan de laatste seizoenen te zien toch wel een beetje zijn tijd gehad helaas. Maarja, we gaan zien of de nieuwelingen het goed doen.
Ik zag trouwens dat ze Peter Jackson geplugged hebben om een aflevering te komen regisseren. :P

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

M a r c o schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:21:
[...]

David Tennant is toch 4 jaar meegegaan volgens mij.
Heb eerlijk gezegd ook nooit echt kunnen wennen aan Peter als Doctor Who,
Ik was zelf meer fan van David.
Na Eccleston heeft elke Doctor 3 seizoenen gehad :) Met her en der een tussentijdse (Christmas)special.

Vroeg om er nu al een vervanger tegenaan te gooien, maar Joseph Gilgun lijkt mij wel een geschikte. Ik ken 'm van Preacher en het eerste wat ik dacht dat het wel een goede Doctor zou zijn. En daarbij lijkt ie ook wel op een jonge Capaldi :P
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/M/MV5BMjIwMjYyMTkwN15BMl5BanBnXkFtZTgwMDUwOTM3ODE@._V1_SY1000_CR0,0,666,1000_AL_.jpg
Dat zou ook wel weer leuke dingen opleveren. Geregenereerd, kijkt in de spiegel... "What is this? I only got younger" :D

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddrune
  • Laatst online: 09-09 16:54

lorddrune

Thick as a Brick

Persoonlijk ben ik ook wel blij dat dit het laatste seizoen is van Capaldi (alhoewel ik hem een stuk beter vond in het laatste seizoen). Om ook maar even mee te doen met de vervangers, Eddie Redmayne na zijn rol in Fantastic Beasts and Where to Find Them ben ik ervan overtuigd dat hij ook een goede Doctor kan neer zetten. Hij heeft wel wat weg van Matt Smith in zijn rol van Fantastic beasts.
Iemand nog andere suggesties?

[ Voor 7% gewijzigd door lorddrune op 01-02-2017 12:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapoen
Onlangs kwam ik dit artikel tegen op deredactie.be, het is een reactie van Billie Piper op het vertrek van Capaldi: Piper: "Hoog tijd dat een vrouw Doctor Who speelt". Zelf voelt ze zich niet geroepen om de rol op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robicide
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:00
Pfoe, gelukkig. Ik weet niet of ik 't nog wel zou kijken als Billie Piper 't zou gaan doen. Man man man wat heb ik me aan dat mens zitten ergeren toen ze Rose speelde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:27

Plainside

I browse when I'm at work

Jammer moest aan het begin wennen aan capaldi maar zou mij nu niet iemand beter kunnen voorstellen.
Zelf zie ik niet iemand zo snel voor mij als een vervanger voor capaldi.

Mijn persoonlijke mening blijft dat David Tennant de beste Doctor blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Plainside schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:26:
Jammer moest aan het begin wennen aan capaldi maar zou mij nu niet iemand beter kunnen voorstellen.
Zelf zie ik niet iemand zo snel voor mij als een vervanger voor capaldi.

Mijn persoonlijke mening blijft dat David Tennant de beste Doctor blijft.
Ook nadat je Jessica Jones hebt gezien? :P
Geeft echt een hele andere dimensie aan zijn dokter als je zijn superpower uit JJ toepast op Dr Who.

[ Voor 11% gewijzigd door RocketKoen op 03-02-2017 11:05 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:27

Plainside

I browse when I'm at work

RocketKoen schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 11:04:
[...]

Ook nadat je Jessica Jones hebt gezien? :P
Geeft echt een hele andere dimensie aan zijn dokter als je zijn superpower uit JJ toepast op Dr Who.
Zelfs met de powers die hij dan heeft.
Het laat gewoon zien hoe flexibel hij is met acteren.
A sweet heart doctor or a evil bastastard combined they are Doctor Who :p :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
lorddrune schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:38:
Persoonlijk ben ik ook wel blij dat dit het laatste seizoen is van Capaldi (alhoewel ik hem een stuk beter vond in het laatste seizoen). Om ook maar even mee te doen met de vervangers, Eddie Redmayne na zijn rol in Fantastic Beasts and Where to Find Them ben ik ervan overtuigd dat hij ook een goede Doctor kan neer zetten. Hij heeft wel wat weg van Matt Smith in zijn rol van Fantastic beasts.
Iemand nog andere suggesties?
Lijkt mij ook een goede Doctor inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Lijkt mij ook een leuke Doctor idd.
En wat Plainside al zegt, David Tennant is voor mij DE Doctor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Prima, Eddie Redmayne als de nieuwe Doctor.
Maar dan wel met Ashildr / Maisie Williams als companion.
Als BBC daar budget voor heeft tenminste.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

https://www.google.nl/search?q=Maisie+Williams lijkt me een mooie, beetje vreemd spiegelei hoofd maar toch intrigerende vrouw.

We will see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
franssie schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 17:34:
https://www.google.nl/search?q=Maisie+Williams lijkt me een mooie, beetje vreemd spiegelei hoofd maar toch intrigerende vrouw.

We will see.
We kennen haar toch al in doctor who?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

stijn014 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:56:
[...]

We kennen haar toch al in doctor who?
Ja klopt. Ze past er goed in vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
RocketKoen schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 16:40:
Prima, Eddie Redmayne als de nieuwe Doctor.
Maar dan wel met Ashildr / Maisie Williams als companion.
Als BBC daar budget voor heeft tenminste.
Was het niet juist zo dat de Doctor perse geen immortal wil als companion?
Dat zei hij iig in de "The Woman who Lived" aflevering (die ik net heb zitten kijken :)).

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Renquin schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:11:
[...]

Was het niet juist zo dat de Doctor perse geen immortal wil als companion?
Dat zei hij iig in de "The Woman who Lived" aflevering (die ik net heb zitten kijken :)).
Captain Jack was ook immortal. (ook dankzij de doctor).

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
RocketKoen schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:25:
[...]

Eigenlijk meer door Rose. Toen zij in de timevortex had gekeken en de Daleks uitschakelde, maar ook Captain Jack terug tot leven bracht. Dat deed ze, achteraf gezien, een beetje te goed. :)

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
RocketKoen schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 17:25:
[...]

Jup, en daarom wilde hij het niet meer :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Zo, we zijn weer begonnen! *O*

Leuke aflevering vond ik het, en Bill viel me 100% mee. Minder een doos dan ik verwacht had, meer humor en minder dom dan de trailer haar imo deed lijken.

Ben benieuwd naar de volgende aflevering.

Overigens las ik vandaag dat de opvolger van Capaldi een opvolgSTer zou gaan worden. Ik ben helemaal voor emancipatie, maar ik weet niet hoe dat gaat bevallen (zie The Master, was het toch niet helemaal). We zullen zien.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Hmmm, wat, waar, hoe? :? :Y *O* oOo :)F <3 :o :*) 8) :D _/-\o_ :9~

Met andere woorden: wist niet dat Doctor Who alweer begonnen was!!! Yes!!!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Ik had het ook compleet gemist helaas en heb hier in mijn vakantiehuisje (nog) geen sat op de UK astra ... shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik vond het wat magertjes, meer een intro dan een volledige aflevering. Op zich OK maar het mag wat creatiever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mandrake466
franssie schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 17:34:

We will see.
Spiegelei of niet, alles beter dan de huidige actrice :)

[ Voor 67% gewijzigd door Mandrake466 op 16-04-2017 05:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:03

Wildfire

Joy to the world!

Mandrake466 schreef op zondag 16 april 2017 @ 04:57:
[...]

Spiegelei of niet, alles beter dan de huidige actrice :)
De nieuwe companion tot nu toe alleen nog op foto's gezien maar daarop heeft ze in ieder geval geen uitstraling en vind ik haar er maar 'stom' uitzien...

Maar goed... eerst maar eens kijken hoe het in de afleveringen verloopt met haar. First looks can be deceiving...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Was wel lekker rustig inkomen, introductie van Bill was ook prima! Niet echt een heftige aflevering (het is tenslotte okk geen kerstmis) maar die komen vast wel weer als Bill een wat meer ervaren tijdreiziger is. Wel een hoop previews op het end trouwens, nieuwe robots en Missy kwam ook voorbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Bra-Jo schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 23:06:
Zo, we zijn weer begonnen! *O*

Leuke aflevering vond ik het, en Bill viel me 100% mee. Minder een doos dan ik verwacht had, meer humor en minder dom dan de trailer haar imo deed lijken.

Ben benieuwd naar de volgende aflevering.

Overigens las ik vandaag dat de opvolger van Capaldi een opvolgSTer zou gaan worden. Ik ben helemaal voor emancipatie, maar ik weet niet hoe dat gaat bevallen (zie The Master, was het toch niet helemaal). We zullen zien.
Als de volgende doctor een vrouw zou zijn dan is dat wel verdacht. Aangezien Bill lesbisch is.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:07
Leuke start, niet al te origineel verhaal, maar op naar de volgende :)

[ Voor 7% gewijzigd door beOnt op 17-04-2017 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Wat stond er nou voor op die Dalek? Leek wel een woord/naam te staan. Is me nog nooit eerder opgevallen bij Daleks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Raymond schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:32:
Wat stond er nou voor op die Dalek? Leek wel een woord/naam te staan. Is me nog nooit eerder opgevallen bij Daleks.
made in china :+

Ik vond het een aardige aflevering, niet heel bijzonder, maar kreeg wel weer een goed "Who-gevoel".
Jammer dat Heather niet de companion werd, die vond ik veel leuker :)

Maar we gaan het zien, wel tof dat The Master weer terug komt, dat was echt een geweldige combinatie van slecht/gestoord.

Die dubbelaflevering dat hij David Tennant als klein oud verschrompeld Doctortje in een kooitje bewaard is nog steeds 1 van mijn favorieten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cr0kie
Aparte eerste aflevering.
Maar wel goed! Het was eens een ander begin dan anders.
Trouwens een leuk feitje over de namen: https://pbs.twimg.com/media/C9od6LnXoAAnsUY.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:41
gambieter schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 23:54:
Ik vond het wat magertjes, meer een intro dan een volledige aflevering. Op zich OK maar het mag wat creatiever.
Je zou haast zeggen: een pilot. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://s12.postimg.org/oumkhbcvx/tardi.png

[ Voor 108% gewijzigd door FreshMaker op 23-04-2017 16:41 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste