Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Serie] Doctor Who - Deel 3 Overzicht

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste
Acties:

• Frieda
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
He jammer, ik wist idd nog niet dat er geen kerstaflevering zou komen! Nou ja, dan maar een andere enge aflevering kijken. Don't Blink ofzo!

• CopyCatz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17:07
De christmas special is natuurlijk veel te veel gebonden aan een christelijke traditie, en dat kan niet meer met een pc dr. who. :)

• rVercors
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 01:03
Waarschijnlijk zou je de kerst aflevering toch pas na kerst kijken, dus het maakt mij letterlijk niets uit. Lekker eens wat anders.

• Mugwump
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 17:10
CopyCatz schreef op maandag 3 december 2018 @ 17:55:
De christmas special is natuurlijk veel te veel gebonden aan een christelijke traditie, en dat kan niet meer met een pc dr. who. :)
En een uitzending op de westerse nieuwjaarsdag is zeker niet kwetsend voor Joden of Chinezen? :P

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 19-01 13:34

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik ben dusver wel tevreden met deze Doctor.
Dat ze druk en hyperactief is stoort me niet, dat is imho gewoon een van de karaktertrekken van de Doctor, daar hebben ze allemaal last van. Hals over kop naar het gevaar toe rennen met niet meer dan een sonic screw diver is wat de Doctor doet.
Iedere voorgaande Doctor (die ik gezien heb) begon met het imiteren van de stijl van z'n voorganger. Het blijft immers dezelfde persoon in een nieuw lichaam
Wat dat betreft vind ik het dus bussinness-as-usual.
Als vrouw is dat misschien lastiger dan als de zoveelste man, ze kan zich ook weer niet als kerel gaan gedragen, dat zou ook niet werken. Ik vind dat ze het prima doet en een geloofwaardige Doctor neer zet.

De metgezellen vind ik een beetje saai en cliché-matig overkomen en een grote overkoepelende verhaallijn lijkt er inderdaad nog niet te zijn, al kan natuurlijk zijn dat we het gewoon over het hoofd zien ;) Maar ook dit is in mijn ogen vrij normaal voor Doctor Who, bij grote veranderingen, zoals een nieuwe Doctor, doen ze wel vaker rustig aan zodat iedereen even kan wennen. Een beetje back-to-the basics, de Doktor reist naar een andere tijd, beleefd daar een spannend en beetje eng avontuur en leert de (kleine) kijker iets over de geschiedenis.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 13:20

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

CopyCatz schreef op maandag 3 december 2018 @ 17:55:
Mja, of ze willen gewoon niet de zoveelste keer iets doen met kerst als thema en doen het daarom een week later?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 13:20

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

De aflevering van gisteren was daadwerkelijk wel goed. Jammer dat we daarvoor eerst een heel seizoen lang naar flauwe monster of the week-verhalen met meer focus op politiek dan op scifi hebben moeten zien.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Gisteren inderdaad genoten. Kijk nu al uit naar de nieuwjaarsuitzzending (en ik ben blij dat deze niet met Joel is - is dan toch helaas al druk genoeg).

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

• analogworm
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15:08
Yep, samen met ep3 (Rosa) de beste aflevering tot noch toe. En toch een beetje een overkoepelend verhaal met de villain.

Enige flauwe vond ik dat Graham en Ryan gingen liggen en de sniperbots zichzelf uitschakelde.. aan de andere kant, zie ik er ook wel de humor van in.

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19-01 23:11

Willybubba

Nut up or shut up.

Tja. Prima Doctor hoor maar de verhalen missen voor mij wel datgene waarvoor ik Who kijk.

En ik mis ook m'n Daleks of m'n Cybermen of m'n Weeping Angels :'(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Ik hoop dat je kijkt ;)

edit:
@Raymond dan heb je blijkbaar een best vermakelijke aflevering gemist.

franssie wijzigde deze reactie 01-01-2019 21:12 (19%)

Keep Calm, Carry On | PD7F | Een goed Probleem komt nooit alleen | Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Fender Guitar, Gibson Guitar, Goddamn Guitar

• Raymond
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 15:55
Ik dacht dat er geen daleks zouden komen dit seizoen?

• Raymond
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 15:55
@franssie ik heb de aflevering gezien, vandaar mijn vraag :)
Het zou toch een seizoen zonder de standaard vijanden worden?

• absrnd
  • Registratie: augustus 2005
Een Doctor zonder Dalek...Nahhhhm kan gewoon niet :)

En het was toch geen standaard Dalek :9

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@Raymond Dit was niet helemaal een standaard issue Dalek natuurlijk :+ Ik vond het een leuke aflevering, nu weer wachten.
spoiler:
Zei Graham (of hoe heet hij) nu echt "Alien Psychopat"? terwijl hij er nog nooit een meegemaakt had?

• absrnd
  • Registratie: augustus 2005
franssie schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 21:20:
@Raymond Dit was niet helemaal een standaard issue Dalek natuurlijk :+ Ik vond het een leuke aflevering, nu weer wachten.
spoiler:
Zei Graham (of hoe heet hij) nu echt "Alien Psychopat"? terwijl hij er nog nooit een meegemaakt had?
Dat had de Doctor gezegd niet in directe woorden, maar duidelijk genoeg :)

• Willybubba
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 19-01 23:11

Willybubba

Nut up or shut up.

franssie schreef op dinsdag 1 januari 2019 @ 20:34:
[...]

Ik hoop dat je kijkt ;)

edit:
@Raymond dan heb je blijkbaar een best vermakelijke aflevering gemist.
Vanavond :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Pjotrik
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 14:49

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Wat een vreselijke aflevering weer. Te simpel, veel te veel doorzagen met daddy issues. Het leek wel een aflevering van The Sarah Jane Adventures voor kleine kinderen. En waar was UNIT? Die waren weg bezuinigd, ow wat grappig. Snel Chibnall eruit en het stokje overdragen, misschien dat ik dan weer ga kijken.

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Pjotrik schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 21:28:
Wat een vreselijke aflevering weer. Te simpel,
Ik vond het best wel leuk
veel te veel doorzagen met daddy issues. Het leek wel een aflevering van The Sarah Jane Adventures voor kleine kinderen.
Ja was ik bijna alweer vergeten maar toen ben ik inderdaad koffie gaan zetten oid - dat voegde niets toe.
En waar was UNIT? Die waren weg bezuinigd, ow wat grappig. Snel Chibnall eruit en het stokje overdragen, misschien dat ik dan weer ga kijken.
Je kijkt toch wel, misschien niet live maar kom op - het risico om een gave aflevering te missen en dat vooraf al te weten hoe deze afloopt? Dat is wel een risico :+

Maar de compagnions mogen inderdaad wel ergens in een andere dimensie blijven hangen, voegen echt niets toe en dat is nieuw voor mij. Weinig is eerder gebeurd (vorig seizoen nog met die net niet compagnion), niets is nieuw helaas.

• Pjotrik
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 14:49

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Natuurlijk zal ik wel kijken maar het plezier is er nu wel vanaf.

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

We kunnen vooruit kijken naar iets nieuws! Niet Doctor Who, maar Dalek Who! :P

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1 ... 13 14 15 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True