Nee, maar ik denk niet dat iemand hem uitrijdt op de huidige banden.maartend schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:06:
[...]
Maar hij rijdt hem echt niet uit op de zachte.
Ik denk dat iedereen nog wel een keer moet wisselen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nee, maar ik denk niet dat iemand hem uitrijdt op de huidige banden.maartend schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:06:
[...]
Maar hij rijdt hem echt niet uit op de zachte.
Is nog niet geroepen maar zelfs met kers komt ie er niet voorbij op topsnelheid.soulcrusher schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:08:
Heeft Vettel geen Kers? hij is nog helemaal vol na de DRS zone
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Dan zou je evengoed kers willen gebruiken. Misschien heeft die botsing zijn kers om zeep geholpenOsxy schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:08:
[...]
Is nog niet geroepen maar zelfs met kers komt ie er niet voorbij op topsnelheid.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 5% gewijzigd door dcm360 op 25-11-2012 18:17 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
[ Voor 16% gewijzigd door Fietsbel op 25-11-2012 18:19 ]
39
Is Olav ook opgevallen.NitroX infinity schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:17:
Die waterdruppel op de camera op Vettel z'n auto als ie accellereert, fantastisch beeld
[ Voor 8% gewijzigd door sjaool op 25-11-2012 18:20 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
[ Voor 76% gewijzigd door Hompu op 25-11-2012 18:22 ]
Xbox
39
Xbox
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hoezo wordt. ???Mcdeath schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:23:
Wordt een knotsgekke finale...
How do you save a random generator ?
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 25-11-2012 18:24 ]
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 25-11-2012 18:25 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.
[ Voor 3% gewijzigd door Sijhtam op 25-11-2012 18:26 ]
[ Voor 43% gewijzigd door sjaool op 25-11-2012 18:27 ]
Ik vond het een race incident, de baan is gewoon glas dus kan die wegglijden.bassio schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:26:
[...]
Waarom onzin? Terecht, dit is het hele seizoen al zo bestraft.
Fixed that for yousoulcrusher schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:27:
[...]
Ik vond het een race incident, de baan is gewoon glas dus kan die beter uitkijken
I have no special talent. I am only passionately curious.
Moet je rekening mee houden, hij ging er mee dusdanig veel snelheid in dat had ie op een droge baan zelfs amper kunnen beremmen.soulcrusher schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:27:
[...]
Ik vond het een race incident, de baan is gewoon glas dus kan die wegglijden.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
http://www.deyterra.com
http://www.deyterra.com
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Xbox
Da's natuurlijk ook mooi.Vos schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:28:
MS op 6 haha
Ja achtse bij een tweede plek. Tiende bij een derde plek.Harrie schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:29:
Als Alonso 2e wordt, waar moet Vettel dan finishen? En als Alonso wint? Ze hebben het wel laten zien daar straks. Die 2e plaats gaat hij wel krijgen van Massa. Dan moet Vettel 8 worden dacht ik?
Zo arm is die niet, gezien zijn salaris.Mcctje schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:31:
Arme Lewis die daar LOOPT
Webber zit er ook nog tussen btw.Mcdeath schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:30:
[...]
Ja achtse bij een tweede plek. Tiende bij een derde plek.
How do you save a random generator ?
[ Voor 94% gewijzigd door Jegapia op 25-11-2012 18:33 ]
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
Ik weet het niet hoor, het gat is wel erg groot. Webber zei zelf dat hij zich met zijn eigen race bezig ging houden.
Nee hoor, groene streep op zn banden.. hier is ook niet meer op slicks te rijden....Jegapia schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:33:
Massa nog steeds op slicks btw!
Nee, intermediates.
Kaze Ni Nare
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq