Crap, kan Vettel weer naar voren rijden. Mazzelpik.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
"When you grow up your heart dies"
Jawel maar ik zag zelf niks. Tot die duidelijke slow-mo 2 seconden nadat ik dat gepost hadNikolas schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:36:
[...]
Er werd toch aangegeven door de commentatoren dat er vanalles van Vettels wagen afkwam?
Welk voordeel kan hij eruit halen? dat massa ook weer dichterbij is qua tijd?Zamorano schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:37:
Alonso had dit idd ook nodig om nog op het podium te eindigen. Hij roept het natuurlijk niet voor niets.
39
Nou!sjaool schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:38:
De raceleiding mag ook wel een verjongingskuur krijgen met al die grijze kerels achter de knoppen.
Het gaat er gewoon om dat hij nu meer kans heeft om op het podium te komen. Vettel moet sowieso nog problemen tegenkomen als Alonso wil winnen, dat maakt verder niet uit.Fietsbel schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:37:
[...]
Welk voordeel kan hij eruit halen? dat massa ook weer dichterbij is qua tijd?
[ Voor 4% gewijzigd door Harrie op 25-11-2012 17:39 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
P.S. Vettel kan niet inhalen en wordt zeer zeker niet verdient kampioen. Hij wordt op dit moment aan alle kanten gematst door de raceleiding.
[ Voor 45% gewijzigd door sjaool op 25-11-2012 17:41 ]
Volgens mij heeft nog niemand echt weerstand geboden, hij wordt er gewoon voorbij gelaten alsof hij ze op een rondje zetv8power67 schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:40:
Wie nu nog zegt dar vettel niet kan inhalen of verdiend kampioen te worden weet echt niet waar ie het over heeft ik zeg GO VETTEL GO!!!!
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Als je ziet hoeveel grip die RB heeft bij het uitaccelereren, snap ik wel dat hij weinig weerstand krijgt. Dat ding ligt echt als een blok op het asfalt, zelfs beschadigd en met regen. Echt bizar.NickThissen schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:41:
[...]
Volgens mij heeft nog niemand echt weerstand geboden, hij wordt er gewoon voorbij gelaten alsof hij ze op een rondje zet
Er voorbij gelaten worden is niet hetzelfde als inhalen, als er werkelijk gebattled werd was hij veel verder achter, btw DRS niet te vergeten natuurlijk.v8power67 schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:40:
Wie nu nog zegt dar vettel niet kan inhalen of verdiend kampioen te worden weet echt niet waar ie het over heeft ik zeg GO VETTEL GO!!!!
How do you save a random generator ?
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Vettel sneed hem af, kon senna niet veel aan doen. Gewoon een race incident lijkt meSaffie_time schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:43:
Je wil ook niet de looser zijn die Vettel eraf rijdt, behalve Senna die maakt het natuurlijk niets uit wie of wat hij een beuk kan verkopen.
Denk dat het befaamde 'ik wil geen invloed uitoefenen op het kampioenschap' een rol speelt hierbij. Enerzijds terecht, anderzijds speelt dat bij de eerste races in een seizoen ook geen rol dus naar mijn mening moet iedereen nu gewoon vechten om een positie. Zoals bijvoorbeeld Senna een gaatje zag bij Vettel en daar gewoon voor ging.NickThissen schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:41:
[...]
Volgens mij heeft nog niemand echt weerstand geboden, hij wordt er gewoon voorbij gelaten alsof hij ze op een rondje zet
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Nou ik vond het een nogal onbesuisde actie van Senna.Speedpete schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:43:
[...]
Denk dat het befaamde 'ik wil geen invloed uitoefenen op het kampioenschap' een rol speelt hierbij. Enerzijds terecht, anderzijds speelt dat bij de eerste races in een seizoen ook geen rol dus naar mijn mening moet iedereen nu gewoon vechten om een positie. Zoals bijvoorbeeld Senna een gaatje zag bij Vettel en daar gewoon voor ging.
Ben benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen…..DDX schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:35:
[...]
Snap niet waarom ze dit niet onderzoeken, lijkt me toch redelijk duidelijk ?
Weer regen!!
39
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zwarte bal volgens mij.Harrie schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:41:
Soms krijgt een wagen een rode vlag, omdat hij teveel schade heeft en een gevaar kan vormen
Waarom gewoon dat ding naar buiten sturen en dan drie kwart veld ervoorbij moeten laten gaan.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
De tekst stond vertaald in beeld.TheBleeder schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:46:
Mis ik iets op de BBC? Vertaalde radio enzo...
39
Done
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 32% gewijzigd door Fietsbel op 25-11-2012 17:53 ]
39
Natte lijn, koude banden en dus geen gripgambieter schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:52:
Wat deed Webber daar bij de herstart?
Zijn complete race vergooien...gambieter schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:52:
Wat deed Webber daar bij de herstart?

Weer de snelste ronde voor Hulkenberg.
[ Voor 24% gewijzigd door sjaool op 25-11-2012 17:55 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Harrie op 25-11-2012 17:55 ]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dat zou dubieus klinkenHarrie schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:54:
En nu de radio naar Massa: "Let's ruin his race." Zoiets heb ik al eerder gehoord.
Ik zeg braketest.
39
Ja hoor en weer 2 seconden later geeft de BBC het antwoord.AzzKickah schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:59:
Haalt McLaren Ferrari in als het zo finisht als het nu is?
Het ging me er meer om waarom hij Vettel probeerde in te halen, erg risicovol met je teamgenoot die WK kan worden
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ligt die er niet al bijna de hele race uit ?MegaTronics schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:02:
Hopen dat maldonado het nu ook gezien heeft hoe het ook kan.
BBCMcctje schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:04:
Pff RTL met hun side by side reclame echt ... AARRRGGHH
39
Hij hoeft niet meer op de harde band te rijden, aangezien hij al een keer Inters eronder heeft gehad.soulcrusher schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:04:
Alonso rijdt op de zachte band en Vettel op de harde. Massa zal Vettel wel op moeten houden zodat Alonso nog kan wisselen tussendoor?
Maar hij rijdt hem echt niet uit op de zachte.Zamorano schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:05:
[...]
Hij hoeft niet meer op de harde band te rijden, aangezien hij al een keer Inters eronder heeft gehad.
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Voor racerij niet zijnde F1, zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1519902">het algemeen race topic</a>.~~~[/html]