Zo het water komt weer naar onder.
You`re kidiing right ?soulcrusher schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:33:
[...]
Ik weet het niet hoor, het gat is wel erg groot. Webber zei zelf dat hij zich met zijn eigen race bezig ging houden.

How do you save a random generator ?
Ben wel benieuwd naar wat er gebeurt als straks het water zich in riviertjes gaat vormen
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ach, er is 90% verreden nu. Dus mocht het door stortregenen, dan krijgen we ten minste niet gezeik met halve punten
Kaze Ni Nare
Wat gaat Hulkenberg BTW hard in die Force India ineens
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Voila.. MSC geeft ff een plaatsje weg.
Bah, ik walg echt van het gebrek aan weerstand tegen Vettel.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
En plek 6 voor Vettel
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Schumi, zwak.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Sneu, om zo je laatste race te rijden.Harrie schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:37:
Voila.. MSC geeft ff een plaatsje weg.
Dit is wel echt heel triest hoor, damn..
Jezus, als je al mensen voorbij laat gaan omdat je ze mag, stap dan direct uit. Vier helpers voor vettel vandaag, dus..
Zonde dat iedereen Vettel zo voorbij laat, hij hoeft er echt amper moeite voor te doen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Die Force India gaat het hele wknd al zo hard.
precies, goed zijn in inhalen als iedereen opzij gaatBM schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:37:
Zonde dat iedereen Vettel zo voorbij laat, hij hoeft er echt amper moeite voor te doen

39
Zo die Button rijdt volgens mij wel lekker op zijn gemak daar helemaal voorin
Verliest Vettel straks nog een plaats, zal Schumi tot in de eeuwigheid bekend staan als "De Man die Vettel zijn plek gaf."
Kaze Ni Nare
Schumi ziet ook dat vettel een sec. per ronde harder gaat, zit in zijn allerlaatste race en wil deze absoluut uitrijden. Natuurlijk neemt die geen enkel risico.
En jullie blerdern ook niet toen Massa hem zo makkelijk weg gaf.
Vettel heeft blijkbaar al genoeg Massa's in het veld rijden
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Als button ook nog een probleem krijgt, is Alonso plots weer kampioen ook waarschijnlijk. Dan wint Alonso en is Vettel 5e.
De strijd om de tiende plek is ook spannend bij de constructeurs
Misschien merken we straks dat Button in feite Alonso ook een toffe gast vindt.
Ik zie nu eigenlijk niemand meer uitvallen door technische problemen hoor. Race incidenten uitgesloten uiteraard .. ;p
Die wil veel te graag zelf winnen en maar goed ook
Massa is een teamgenoot, Vettel heeft al de Toro Rosso's als hulpjes maar nu ook Schumacher.maartend schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:39:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wauw, ik ben soort van best wel impressed door die Force India's ineens
thommich schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:40:
Misschien merken we straks dat Button in feite Alonso ook een toffe gast vindt.
Laat ons hopen.
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
Zo kun je het zien. Ik zie gewoon zoals ik het zag. En dat komt omdat ik geen echte voorkeur heb.gambieter schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:41:
[...]
Massa is een teamgenoot, Vettel heeft al de Toro Rosso's als hulpjes maar nu ook Schumacher.
Nu maar hopen dat Vettel een foutje maakt als hij met zijn hoofd in de wolken als WK is.
"When you grow up your heart dies"
Lekkere insinuatie terwijl hij feiten gebruiktmaartend schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:42:
[...]
Zo kun je het zien. Ik zie gewoon zoals ik het zag. En dat komt omdat ik geen echte voorkeur heb.
39
Chauvinisme speelt altijd een rol. Doe je niks aan.
Eigenlijk verdient Ferrari wel dat vettel in de laatste bocht uitvalt. Ze doen perfect teamwork hier en remember het kampioenschap van Hamilton. Toen was Massa 10 seconden kampioen totdat Hamilton in de laatste bocht voorbij gelaten werd. Dat was ook een crazy race in brasil
Wat voor feiten?Fietsbel schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:43:
[...]
Lekkere insinuatie terwijl hij feiten gebruikt
Enige feit is dat ze inhalen en ingehaald worden.
[ Voor 12% gewijzigd door maartend op 25-11-2012 18:45 ]
Zullen ze er bij RB weer een Senna-achtige heldendaad van weten te maken?
Ondanks dat is Vettel wel goed bezig... in de eerste ronde reed ie even de verkeerde kant op
Ondanks dat is Vettel wel goed bezig... in de eerste ronde reed ie even de verkeerde kant op
Wat ben ik blij als Olav van de tv is.
Zijn persoonlijke voorkeur laat hij ook continue doorschemeren.

-= Very annoying forum person =-
Nee, hij reed achterstevoren de goede kant opKeRsTmAnNeKe schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:44:
in de eerste ronde reed ie even de verkeerde kant op
Kaze Ni Nare
Aii SC finish

I served in a company of heroes.
Dat maakt het juist leuk. Zit er gevoel in.master_viper schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:45:
Wat ben ik blij als Olav van de tv is.![]()
Sc
Die Force India's zijn echt snel.
Godver, dikke pauper bende.
[ Voor 8% gewijzigd door Hompu op 25-11-2012 18:46 ]
En een SC bevriest alle posities nu.
Wel sh*t finish zo zeg.
Pffffft kansloos dit.. bah
vettel kan nog uitvallen!!!!!
[/hoop]
[/hoop]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Tis doorgestoken kaart zeg ik je!!!
Jammer voor kamui. Raar ook dat schumi hem niet even voorbij laat gaan. Kobayashi is toch een toffe peer?
Laatste rondje nog even achter de safety car.
Felicitaties aan vettel.en z'n vier hulpklazen!
Laatste rondje nog even achter de safety car.
Felicitaties aan vettel.en z'n vier hulpklazen!
Waarom niet direct afvlaggen ?
Was dat ook niet zo met Fisico in 2003?
'Safety car in this lap'
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Caterham is tiende geworden.
YES EN TERECHT EN VERDIEND!!!!!
Vettel met een beschadigde wagen en weer vanaf laatste plaats ingelopen. Komop dit is meer dan verdiend!!!!!!!!!!!!
Vettel met een beschadigde wagen en weer vanaf laatste plaats ingelopen. Komop dit is meer dan verdiend!!!!!!!!!!!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nee, toen was het een rode vlag, omdat alonso toen nog hard klapte nadat Webber er al in lag.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:47:
Waarom niet direct afvlaggen ?
Kaze Ni Nare
Tijdstraf achteraf zou wel flink wat plekken kosten voor Vettel, maargoed hadden ze op z'n minst moeten roepen dat ze het gingen onderzoeken. (gele vlag inhalen van kobayashi)
Alleen omdat er geen SC finish mag zijn, maar niemand mag meer inhalen, posities zijn nu final (op penalties na dan).Zamorano schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:47:
SC in this lap staat er, dus nog een hele kleine kans vlak voor Sf?
Nee, niemand mag meer inhalen.Zamorano schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:47:
SC in this lap staat er, dus nog een hele kleine kans vlak voor Sf?
Met 4 hulpjes kan iedereen het.v8power67 schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:47:
Geweldig spannende race, met een hele mooie uitslag
Dat is over 3 minuten de rest van de wereld al weer vergeten.
Huh? Waarom reed die SC nu naar binnen? Ik zou verwachten dat ie tot de streep ervoor bleef.
Mag niet. Moet zonder SC over finish.Harrie schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:49:
Huh? Waarom reed die SC nu naar binnen? Ik zou verwachten dat ie tot de streep ervoor bleef.
Nah, niet echt hoor. Natuurlijk heeft hij hem leuk gereden maar wel zeer behoudend en met heel veel hulp van de rest van het veld. In principe was dit voor Vettel een gelopen race voordat de race van start ging.v8power67 schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:47:
4? Volgens mij had ie er nog veel meer.
Maar goed, al met al, hij heeft de meeste punten, dus terecht
Xbox
Volgend jaar weer zo'n seizoen.
Gefeliciteerd Vettel; heel knap vanaf de laatste plaats en dan toch het hoofd koel houden.
En toch moet je Alonso ook credits geven; die reed in het begin van het jaar in een enorm hok rond, en dan toch nog zo dicht bij komen.
En Button natuurlijk;
En toch moet je Alonso ook credits geven; die reed in het begin van het jaar in een enorm hok rond, en dan toch nog zo dicht bij komen.
En Button natuurlijk;
Verwijderd
Wauw, wat een spectaculaire race. Rond ronde 50 kon het me echt geen donder meer schelen wie er zou winnen, met zulk spektakel was de winnaar hoe dan ook verdiend.
Als je zo slecht tegen het verlies van je favoriet kan post je beter helemaal niet. Zo'n race en dan nog miepenMcdeath schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:48:
Met 4 hulpjes kan iedereen het.

Mooie race! Goed gedaan van Vettel én beide Ferarri coureurs
Inderdaad, geweldige finale van een leuk seizoen. 
Ik had graag Hamilton zien winnen, maar het zo'n race maakt de winnaar niet echt meer uit.
Ik had graag Hamilton zien winnen, maar het zo'n race maakt de winnaar niet echt meer uit.
[ Voor 44% gewijzigd door Harrie op 25-11-2012 18:56 ]
Op Twitter ook veel geroep om een straf voor Vettel voor inhalen onder geel... misschien dat het nog een staartje krijgt?
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Wat een seizoen weer.
En wat leuk, al die fanatieke supportres hier op het forum.
En wat leuk, al die fanatieke supportres hier op het forum.
Omdat ie een huilie is ;p
Eigen land, podium enzo...
Eigen land, podium enzo...
Grappig dat Button de 1e en laatste races van het seizoen wint, maar verder eigenlijk geen rol in het kampioenschap speelt.
Massa
I served in a company of heroes.
Ik geloof nooit dat ze daar nu nog iets aan gaan willen veranderen.Speedpete schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:56:
Op Twitter ook veel geroep om een straf voor Vettel voor inhalen onder geel... misschien dat het nog een staartje krijgt?
Ferrari heeft alles gedaan wat ze konden. Alles gegeven en gemaximaliseerd.
[ Voor 11% gewijzigd door Harrie op 25-11-2012 18:58 ]
Verwijderd
Wanneer dan? Ik denk dat de FIA wel oppast eerlijk gezegd, dat zou me een rel zijn.Speedpete schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:56:
Op twitter ook genoeg geroep over gelande marsmannetjes.Speedpete schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:56:
maartend schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:57:
[...]
Op twitter ook genoeg geroep over gelande marsmannetjes.

Als dat echt zo zou zijn, wat ik niet geloof, hebben ze dat (die rel) wel aan zichzelf te danken. Dan hadden ze er tijdens de race maar iets mee moeten doen.Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:57:
[...]
Wanneer dan? Ik denk dat de FIA wel oppast eerlijk gezegd, dat zou me een rel zijn.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Voor racerij niet zijnde F1, zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1519902">het algemeen race topic</a>.~~~[/html]
~~~[html]Voor racerij niet zijnde F1, zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1519902">het algemeen race topic</a>.~~~[/html]