[F1] Seizoen 2012 - Deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.004 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:29

backupdevice

Boeh!

ColTju schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:34:
[...]

Mee eens, echter vrees ik alleen voor het niveau van de uitzendingen. Ik heb er best die 15 euro voor over, echter verwacht ik dan wat meer kwaliteit dan wat rtl 7 nu uitzend.
Vroegah werd F1 ook door Canal Digital uitgezonden. Naast het feit dat zij toen meer camera's hadden, was het commentaar wel te pruimen. Tom C was Co-presentator. Helaas zat er toen geen voorbeschouwing bij, maar werden wel alle FP uitgezonden. Zo heb ik een keer 5 ronden naar de voeten van PDLR zitten kijken. Gaaf was dat om te zien hoe hij te werk ging met gas en rem.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:02

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik heb momenteel niet eens een alternatief voor volgend seizoen. Een schotel is geen optie vanwege de vve en sport1 wordt niet geleverd door glashart media.

Dan heb ik als enige optie over de duitse rtl+. Ik snap sowieso niet waarom nederlandse en duitse rtl niet samen de uitzendingen verzorgen. Ze vallen onder dezelfde moedermaatschappij en door samenwerking kun je de duitse en nederlandse markt bedienen en de kosten verdelen.

Idem voor Sky: Gooi de engelse Sky uitzending op EL en ik neem meteen een abbo.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:07

MeNTaL_TO

The future is not set

L1nt schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:05:
[...]

MLB is tevens op Sport1 te zien vandaar dat ik die erbij betrok.

Heb nu ook de xbox app voor MLB. Alleen nu nog weer even goldmember worden 8)7

Echter vind ik de kosten voor MLB.tv dan wel weer te hoog. Dacht 100$. Als je dat per wedstrijd uitrekent ook geen geld maar hoe vaak kan ik nu echt live kijken??
Ieder team speelt (uit mijn hoofd) 162 wedstrijden per jaar (zonder playoffs en WS), voor zoveel wedstrijden vallen de kosten per jaar nog wel mee (er worden 2430 wedstrijden per jaar gespeeld).

[ Voor 4% gewijzigd door MeNTaL_TO op 11-10-2012 07:52 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

backupdevice schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 06:46:
[...]

Vroegah werd F1 ook door Canal Digital uitgezonden. Naast het feit dat zij toen meer camera's hadden, was het commentaar wel te pruimen. Tom C was Co-presentator. Helaas zat er toen geen voorbeschouwing bij, maar werden wel alle FP uitgezonden. Zo heb ik een keer 5 ronden naar de voeten van PDLR zitten kijken. Gaaf was dat om te zien hoe hij te werk ging met gas en rem.
Dat was niet Canal Digitaal, maar Canal+ (en daarvoor was het Filmnet). Later is dat veranderd in Sport1 en Film1.

* MegaTronics had vroeger ook een Canal+ abo voor de F1, maar is toen gigantisch genaaid door Canal+. Er waren geruchten dat de F1 het volgende seizoen niet meer uitgezonden zou worden door Canal+ maar bij hun navragen leverde het antwoord op dat ze dat wel gingen doen. Abo werd in februari automatisch verlengd en in maart kwam het bericht dat ze het niet meer uitzonden. Had je een abo voor een jaar zonder F1. :(

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

MeNTaL_TO schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 07:51:
[...]

Ieder team speelt (uit mijn hoofd) 162 wedstrijden per jaar (zonder playoffs en WS), voor zoveel wedstrijden vallen de kosten per jaar nog wel mee (er worden 2430 wedstrijden per jaar gespeeld).
Het aantal wedstrijden hoef je me niet uit te leggen :+
Maar zoals ik zei, hoe vaak kan ik nu uiteindelijk live kijken? Dat Zijn de wedstrijden die hier vroeg op de avond zijn en af en toe een nachtwedstrijd (voor ons dan nacht) op vrijdag of zaterdag.
Mezelf kennende moet ik geen wedstrijd tot 1 uur gaan kijken want dan ben ik de volgende dag brak.
Dus uiteindelijk leg je toch nog weer een groot bedrag neer voor iets waar je, voor je eigen gevoel, te weinig gebruik van maakt.
En zo denk ik ook over een Sport1. Ik weet nu al dat ik races ga missen om welke reden dan ook en ook dat ik niet meer de wekker zet voor een GP van Japan. En dan wordt 15euro/maand opeens best duur.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:56

DDX

Danfoss schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 07:43:
Ik heb momenteel niet eens een alternatief voor volgend seizoen. Een schotel is geen optie vanwege de vve en sport1 wordt niet geleverd door glashart media.
vve regels zijn leuk, maar schotel kan je altijd neerzetten
desnoods schotel die er niet uitziet als schotel

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 00:16

Gé Brander

MS SQL Server

DDX schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:36:
[...]

Inderdaad, afspraken in overeenkomsten zijn niet rechtsgeldig als ze tegen de wet in gaan. Maar ik werd hier al eerder in neergesabeld hier, maar laat ze dan maar geen schotel nemen.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Laatst online: 13:02

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

DDX schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:36:
[...]

Ik mag geen schotel aan de buitengevel hangen zonder toestemming van de VVE. Die toestemming ga ik niet krijgen (vind ik ook terecht).

Blijft over een schotel neerzetten op je balkon. Dat mag zonder iemands toesteming. Alleen daarvoor ben je ruimte kwijt op je balkon en in mijn geval kan het niet omdat ik vanaf mijn balkon geen vrij zicht heb op het zuiden.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Danfoss schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:12:
[...]

Ik mag geen schotel aan de buitengevel hangen zonder toestemming van de VVE. Die toestemming ga ik niet krijgen (vind ik ook terecht).
Mijn laatste opmerking over dit stukje off topic ;)
De VVE mag jou die toestemming niet weigeren...
Blijft over een schotel neerzetten op je balkon. Dat mag zonder iemands toesteming. Alleen daarvoor ben je ruimte kwijt op je balkon en in mijn geval kan het niet omdat ik vanaf mijn balkon geen vrij zicht heb op het zuiden.
Dat is jammer. Misschien een dakraam of ander raam? Over het algemeen lukt het ook door glas heen.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Hilarisch:

Taki Inoue over de snelheid van de vrijdagtesters:
"Bianchi, Bottas and van der Garde look ready for 2013. Less than 1 sec. off the pace from regular team mate. I was always off the pace by 3s"
https://twitter.com/takiinoue/status/256600556720758785

Sowieso is hij over het algemeen wel grappig:
"When I got an accident at Hungaroring '95, no one sent any support message to me. I received only invoice from hospital from Hungary."

Mooi om te zien dat van der Garde trouwens Kova een beetje kan bijhouden. Vergroot zijn kansen om volgend jaar in de Caterham te stappen.

19 Heikki Kovalainen Caterham1:42.104
22 Giedo van der Garde Caterham1:42.820

19 Heikki Kovalainen Caterham 1:41.602
22 Vitaly Petrov Caterham 1:43.067

http://www.formule1.nl/seizoen/race-event/386/
http://www.formule1.nl/seizoen/race-event/387/

[ Voor 25% gewijzigd door Nilsinho op 12-10-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:47

Pierre

Van nature lui!

Nou daar mag die trots op zijn "rijdende chicane" zolang hij geen enorme bak geld mee neemt maakt die volgens mij geen enkele kans bij geen enkel team

[ Voor 4% gewijzigd door Pierre op 12-10-2012 10:59 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:44

AzzKickah

06-CENSORED

Pierre61 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:59:
Nou daar mag die trots op zijn "rijdende chicane" zolang hij geen enorme bak geld mee neemt maakt die volgens mij geen enkele kans bij geen enkel team
Dik in orde dus d:)b

Dan doe hem maar in de Ferrari van Massa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

c70070540 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:47:
[...]

Mijn laatste opmerking over dit stukje off topic ;)
De VVE mag jou die toestemming niet weigeren...

[...]

Dat is jammer. Misschien een dakraam of ander raam? Over het algemeen lukt het ook door glas heen.
Offtopic,

Je blijft het maar roepen maar enig bewijs mist er totaal. De vve mag jou dat namelijk wel weigeren. Je koopt namelijk het recht om er te wonen. Je koopt niet de ruimte zelf. Dat betekent dat je er aan de buitenkant niets aan het pand mag veranderen zonder toestemming van de vve. Ook niet aan de uitstraling van het pand zoals de kleur van je kozijnen bijvoorbeeld. Het ophangen van een schotel verandert de uitstraling van het pand en zal de verkoopwaarde ook doen dalen. Als de vve er niets van zegt dan zullen hopelijk de overige bewoners wel in opstand komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-05 21:38

rally

Deyterra Consultancy

De discussie of het nu wel/niet is toegestaan om schotels te bevestigen aan een appartement is is niet helemaal F1 gerelateerd meer ;)
Wat proza: http://www.vve-structuur.nl/schotelantenne.htm

Lewis zag er zo goed uit in de 1e VT, maar nu de Red Bull's gas gaan geven ziet het er een stuk minder rooskleurig uit. En als dit ook de voorzet is voor de kwalificatie, dan moet Alonso alle zeilen bij gaan zetten om de schade te beperken... Gaat nog een interressant na-seizoen worden :P

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Leuk die proza maar je moet hem wel goed lezen. Als je dat doet dan kom je tot de conclusie dat er hier in nederland voldoende manieren zijn om toch de informatie te krijgen zonder dat er een schotel nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 14:12

BM

Moderator Spielerij
rally schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:44:
En als dit ook de voorzet is voor de kwalificatie, dan moet Alonso alle zeilen bij gaan zetten om de schade te beperken... Gaat nog een interressant na-seizoen worden :P
Mwoah. Volgens mij word Vettel met 2 vingers in zijn neus kampioen als er niks geks gebeurt. Die auto is aardig stukje beter dan de rest geworden zo lijkt het.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-05 21:38

rally

Deyterra Consultancy

Anoniem: 93986 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:54:
Leuk die proza maar je moet hem wel goed lezen. Als je dat doet dan kom je tot de conclusie dat er hier in nederland voldoende manieren zijn om toch de informatie te krijgen zonder dat er een schotel nodig is.
Volgens mij stond er juist in de conclusie dat onder de huidige statuten het juist lastig is om het verbod op schotels te handhaven. Maar volgens mij is de verschillende interpretaties (en niet alleen tussen de diverse forum leden hier) de reden dat er nog geen duidelijkheid is. Als zelfs juristen moeite hebben om een duidelijke richtlijn te formuleren :P

En ik ben ook verbaasd hoeveel beter de RB's zijn geworden in de afgelopen races. Massa heeft vorige race een wereld race gereden, maar ik vraag me af of Ferrari kan blijven aanhaken.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
BM schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:00:
[...]

Mwoah. Volgens mij word Vettel met 2 vingers in zijn neus kampioen als er niks geks gebeurt. Die auto is aardig stukje beter dan de rest geworden zo lijkt het.
Ik moet het nog zien.
De RB's lijken in Korea wel erg snel over één rondje, maar qua racepace leken de Ferrari's en de McLaren van Button minstens net zo snel.
Het is natuurlijk pas vrijdag, maar ik heb het gevoel dat het zeker nog spannend kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Laatst online: 13:51

Killjoy

Klingon lawn products

Iets zegt me dat het rond Force India dit weekend niet over de prestaties gaat:
http://www.gpupdate.net/n...uitgevaardigd voor Mallya

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:07

MeNTaL_TO

The future is not set

Als Mallya failliet word verklaard, is daarmee Force India ook gelijk ten einde of zijn ze niet financieel afhankelijk van hem?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:40

fynrd1

Fooled by Randomness

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:52:
Als Mallya failliet word verklaard, is daarmee Force India ook gelijk ten einde of zijn ze niet financieel afhankelijk van hem?
Mallya zou de domste zakenman ooit zijn als hij prive aangeslagen kan worden dmv kingfisher. Beetje sensatie nieuws dit, noem mij eens een vliegmaatschappij op die de afgelopen 6 jaar groene cijfers in de boeken heeft gezet.
Zamorano schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:14:
[...]

Ik moet het nog zien.
De RB's lijken in Korea wel erg snel over één rondje, maar qua racepace leken de Ferrari's en de McLaren van Button minstens net zo snel.
Het is natuurlijk pas vrijdag, maar ik heb het gevoel dat het zeker nog spannend kan worden.
Ferrari rijdt sinds dit weekend met een heel goed verborgen passive drs rond, een stap in de goede, tevens lijkt de racepace behoorlijk goed te zijn. Qua motorblokken zitten Ferrari en Redbull nog behoorlijk goed, dit seizoen blijft hopelijk een thriller tot het einde :)

[ Voor 26% gewijzigd door fynrd1 op 12-10-2012 22:17 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
fynrd1 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:49:

[...]

Qua motorblokken zitten Ferrari en Redbull nog behoorlijk goed, dit seizoen blijft hopelijk een thriller tot het einde :)
Yup. Aan de topsnelheden te zien waren de Mercedes blokken die McLaren tijdens de FP gebruikte ook iets terug geschroefd. Kan nog wel een probleempje worden tegen het eind van het seizoen.
Het kan natuurlijk wel betekenen dat McLaren nog iets achter de hand heeft, en Ferrari tijdens de kwalificatie voor de 5e en 6e plek strijdt, en het dan tijdens de race maar goed moet proberen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Zamorano schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:47:
[...]

Yup. Aan de topsnelheden te zien waren de Mercedes blokken die McLaren tijdens de FP gebruikte ook iets terug geschroefd. Kan nog wel een probleempje worden tegen het eind van het seizoen.
Het kan natuurlijk wel betekenen dat McLaren nog iets achter de hand heeft, en Ferrari tijdens de kwalificatie voor de 5e en 6e plek strijdt, en het dan tijdens de race maar goed moet proberen te maken.
Alonso heeft sowieso 2 gebruikte blokken, die geen race afstand hebben gedraaid, en ze maken op vrijdag veelvuldig gebruikt van motoren die niet meer in aanmerking komen voor een heel raceweekend. Kan mij niet voorstellen dat andere teams dit ook niet doen.

Het verschil in topsnelheid heeft er overigens mee te maken dat je op dit circuit een lowdownforce als een highdownforce setup kan gebruiken, beiden resulteren dan ook in een ongeveer gelijke rondetijd, dus dat zegt niet zo heel veel nog :) .
Kingfisher, a brand owned by Vijay Mallya, is the primary sponsor. Other sponsors for 2008 included ICICI Bank, Medion, Kanyan Capital, Reebok and Reliance Industries Limited.[44] The above sponsors, except ICICI Bank and Kanyan Capital, continue to sponsor the team in 2009. New sponsors include AVG, Airbus and Whyte & Mackay.
In December 2009, Computational Research Laboratories (CRL), a wholly owned subsidiary of Tata Sons, and Force India Formula One Team announced an exclusive three-year multi-million dollar partnership deal to offer a fully automated Computational Fluid Dynamics (CFD) solution to aid the design of the team’s next generation race cars as well improve aerodynamic efficiency in the current racing models.[45] Force India F1 has tied up with Airbus and EADS for technological support, and has a technical partnership with McLaren.[46]
In October 2011, Indian company Sahara India Pariwar purchased 42.5% of the team's shares for $100 million.[10] Mallya retains 42.5%, and the remaining 15% belongs to the Mol family. The team was renamed Sahara Force India as a result.[47] The shares sold were newly issued; Mallya and Mol did not sell any of their existing shares.[48]
Aethra, a leading Brazilian auto parts manufacturer joined the team as an official partner in 2012.[49] Other sponsors include Kingfisher Airlines, Whyte and Mackay, United Breweries Group, Vladivar Vodka, AVG Technologies, Alpinestars, Reebok, Schroth Racing, Muc-Off, Hackett, Chatham-Marine, UPS Direct, STILL and STL.[50]
Even van wikipedia geplukt, het team is daarnaast aardig gegroeid en mocht mallya + Kingfisher wegvallen zet dit aardig de deur open voor honda en wie er nog meer geïnteresseerd is.

[ Voor 46% gewijzigd door fynrd1 op 12-10-2012 23:18 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11-2024

MrSleeves

You'll thank me later.

Hoe krijgt Vettel het voor elkaar om z'n banden in één outlap "aan" te ztten en de rest er minimaal 2 snelle ronde voor nodig heeft?

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:50
Pff Alonso weer een probleem met zijn auto ofzo? Net zoals in Monza?

Behoorlijk irritant dat RedBull weer opeens zo'n dominante auto heeft... zucht. Van mij mag iedereen kampioen worden zolang het Vettel maar niet is, maar helaas het is nu enkel nog een formaliteit.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 02-05 14:42

seninha

god's right foot

Ben op dit moment op mn werk een Live stream aan het kijken van Skysport en moet zeggen,dat bevalt me erg goed.
Niet het beeld want dat is jammer genoeg geen HD signaal, maar het commentaar.
Tussen de sessies staan er gewoon 3 man on site te praten over wat er net gebeurd is enz.

Dit geeft mij alleen nog meer reden om aankomen winter alles op alles te zetten om Sky via SAT toch nog op mijn HTPC te krijgen
Ben bang dat Sport 1 niet het geld heeft of zal uitgeven om zulke uitzendingen voor elkaar te krijgen.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Phusebox schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 07:24:
Pff Alonso weer een probleem met zijn auto ofzo? Net zoals in Monza?
Het is wel opvallend dat Massa sneller is op soft dan Alonso op supersoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MrSleeves schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 07:28:
[...]

Het is wel opvallend dat Massa sneller is op soft dan Alonso op supersoft.
Hopelijk was het een oude set supersofts, anders heeft hij echt een probleem met de auto. Dat Massa sneller is kan, maar niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 11:18

Speedpete

was barman

Phusebox schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 07:24:
Behoorlijk irritant dat RedBull weer opeens zo'n dominante auto heeft... zucht. Van mij mag iedereen kampioen worden zolang het Vettel maar niet is, maar helaas het is nu enkel nog een formaliteit.
Was er al bang voor en met de dominantie die ze nu laten zien....

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ging Alonso na net nog met net een minuut te gaan nog naar buiten? Dan weet je toch dat je het niet redt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MrSleeves schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 07:43:
Ging Alonso na net nog met net een minuut te gaan nog naar buiten? Dan weet je toch dat je het niet redt.
Misschien gewoon iets checken of banden scrubben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Beng bang dat rest van seizoen een RB feest wordt.
Buiten Brazilië zijn het volgens mij allemaal Tilke banen en daar gaat de RB altijd goed. :|

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Phusebox schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 07:45:
[...]

Misschien gewoon iets checken of banden scrubben.
Wellicht reed hij zijn beste tijd op banden uit Q1, dan is het handig om in Q2 z'n banden een heat-cycle te geven om er voordeel van te hebben in Q3.
seninha schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 07:49:
Beng bang dat rest van seizoen een RB feest wordt.
Buiten Brazilië zijn het volgens mij allemaal Tilke banen en daar gaat de RB altijd goed. :|
Ik hoop dat de andere teams nog wat vinden en dat het seizoen eindigt zoals het begonnen is...

Bij Alonso trouwens veel correcties in de langzame bochten.

[ Voor 39% gewijzigd door Speedpete op 13-10-2012 07:53 ]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jammer dat Hamilton er de laatste races niet meer bijzit.

Edit: niks gezegd...

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 13-10-2012 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Nou, 3e is er toch wel bij hoor.. hij zit niet thuis achter z'n Playstation.

Edit: Okee.. :)

[ Voor 11% gewijzigd door MrSleeves op 13-10-2012 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha

seninha

god's right foot

Misschien is dat wat voor Grosjean _O-

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Dik twee tienden voorsprong, dat valt nog mee, ik was bang voor een gat van een halve seconde na de uitspraken van Mol over FP3... Puntje bij paaltje is zit de concurrentie dus dichterbij dan in Japan, en da's positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-04 00:37

_/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ach ja Vettel mag Webber in de eerste ronde voorbij en die laatste gaat dan de rest een beetje op proberen te houden indien nodig. Simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-05 11:32
lol @ marshalls

@ Webber, ik denk dat hij voor de winst gaat of anders Vettel het zelf lekker laat opknappen. Het is nog niet de laatste race van het seizoen. Hoewel dit vooral iets is wat ik hoop.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:19:
Ach ja Vettel mag Webber in de eerste ronde voorbij en die laatste gaat dan de rest een beetje op proberen te houden indien nodig. Simpel.
Vettel (en Alonso ook) start wel vanaf de vuile kant. Ik denk dat Vettel op moet letten dat Hamilton hem niet pakt in T1/T2.
Ook denk ik dat de RB's niet de racepace hebben om Hamilton en Alonso de hele race achter zich te houden. Er liggen ook nog eens goede mogelijkheden om in te halen op die lange rechte stukken al dan niet icm DRS.

Ik denk dat Hamilton hier moet kunnen winnen (die heeft ook niets te verliezen) en dat Alonso nog voor Vettel gaat eindigen mits hij een goede start heeft. Ik ben verder erg benieuwd hoe de racepace van de Renault is. Als de temperatuur juist is, kan Kimi zich nog mengen in de strijd vooraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Zamorano schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:52:
[...]

Vettel (en Alonso ook) start wel vanaf de vuile kant. Ik denk dat Vettel op moet letten dat Hamilton hem niet pakt in T1/T2.
Ook denk ik dat de RB's niet de racepace hebben om Hamilton en Alonso de hele race achter zich te houden. Er liggen ook nog eens goede mogelijkheden om in te halen op die lange rechte stukken al dan niet icm DRS.

Ik denk dat Hamilton hier moet kunnen winnen (die heeft ook niets te verliezen) en dat Alonso nog voor Vettel gaat eindigen mits hij een goede start heeft. Ik ben verder erg benieuwd hoe de racepace van de Renault is. Als de temperatuur juist is, kan Kimi zich nog mengen in de strijd vooraan.
De RB's hadden een prima race pace tijdens hun FP long runs. Ik denk niet, als de RB's eenmaal voorop liggen, dat er nog iemand aan voorbij zal kunnen gaan. Misschien gaan ze elkaar wel in de weg zitten, zou niet de eerste keer zijn. Maar ik laat me graag verrassen :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
hardware-lover schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:08:
[...]

De RB's hadden een prima race pace tijdens hun FP long runs. Ik denk niet, als de RB's eenmaal voorop liggen, dat er nog iemand aan voorbij zal kunnen gaan. Misschien gaan ze elkaar wel in de weg zitten, zou niet de eerste keer zijn. Maar ik laat me graag verrassen :)
Prima race pace, maar wel langzamer dan McLaren en Ferrari. Zelfs iets minder dan Lotus volgens mij.
De rondetijden gingen bij Ferrari en McLaren ook sneller omlaag gedurende de stint.
Ook is RB nog steeds kwetsbaar op de rechte stukken vanwege de iets lagere topsnelheid. Met name de Ferrari is aardig sneller.

Dus tenzij Red Bull op zaterdag nog iets gevonden heeft, denk ik niet dat ze morgen zomaar met de overwinning aan de haal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04 11:29
Zamorano schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:28:
[...]

Prima race pace, maar wel langzamer dan McLaren en Ferrari. Zelfs iets minder dan Lotus volgens mij.
De rondetijden gingen bij Ferrari en McLaren ook sneller omlaag gedurende de stint.
Ook is RB nog steeds kwetsbaar op de rechte stukken vanwege de iets lagere topsnelheid. Met name de Ferrari is aardig sneller.

Dus tenzij Red Bull op zaterdag nog iets gevonden heeft, denk ik niet dat ze morgen zomaar met de overwinning aan de haal gaan.
Red Bull misschien niet, maar Vettel wel ;) . Zolang Vettel niet kapot gaat wordt hij met 18 seconden voorsprong op de nummer twee de winnaar van de race. Webber wordt eenvoudig twee en Alonso verwacht ik op drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Alternator.... alternator.... alternator....

Even alvast een verzoek aan de goden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Vertel moet inderdaad oppassen voor Hamilton en Alonso, maar is wel een goede starter. Webber daarentegen verliest vaak plaatsen of kan z'n positie net behouden. Grote kans dat Vettel er voorbij kan op het rechte stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
fynrd1 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 21:49:
[...]

Mallya zou de domste zakenman ooit zijn als hij prive aangeslagen kan worden dmv kingfisher. Beetje sensatie nieuws dit, noem mij eens een vliegmaatschappij op die de afgelopen 6 jaar groene cijfers in de boeken heeft gezet.
Ik heb weleens ergens gelezen dat Mallya Kingfisher Airlines niet is begonnen omdat hij dacht daar zoveel geld mee te kunnen verdienen, maar om de simpele reden dat er in India strikte wetgeving voor alcoholreclame is. Die hele airline zou er volgens dit verhaal vooral zijn om met de naam Kingfisher te kunnen adverteren. In de hoofdzaak is Kingfisher een biermerk.

[ Voor 7% gewijzigd door smvs op 13-10-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Zamorano schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:28:
[...]

De Mclaren's staan helemaal onderaan in het speedtrap overzicht? Topsnelheid ingeleverd voor downforce?
De RB's hebben de topsnelheid ook wat omhoog kunnen schroeven de laatste tijd.

[ Voor 5% gewijzigd door hardware-lover op 13-10-2012 18:30 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Goh Webber... naast elkaar om iedereen te blocken... zielig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Kijken even naar m'n post.. Webber rijdt niet om op te houden.. Het is Massa niet.

Anders is het gat met Alonso ook niet zo groot.

[ Voor 23% gewijzigd door MrSleeves op 14-10-2012 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Laatst online: 05:41
Kamikayashi kwam daar even vol binnenzeilen bij Button :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MrSleeves schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 08:06:
Kijken even naar m'n post.. Webber rijdt niet om op te houden.. Het is Massa niet.
Grapjas, zogenaamde inhaalpoging was enkel om de rest te blocken. Eerste bocht was ook veel te voorzichtig/doorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 08:08:
[...]

Grapjas, zogenaamde inhaalpoging was enkel om de rest te blocken. Eerste bocht was ook veel te voorzichtig/doorzichtig.
Idd goed spacial management van Webber, erg netjes uitgevoerd en dus ook zoals verwacht.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Phusebox schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 08:08:
[...]

Schei toch uit met je voorzichtig. Of moeten ze er net zoals al die jonkies zoals Grosjean, Perez en Kobayashi met een zwarte waas voor de ogen er vol in rammen met de start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Boktor schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 08:07:
Kamikayashi kwam daar even vol binnenzeilen bij Button :N
Kobi zat klem tussen rosberg en button...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Hallo, het is Webber... die kan gewoon niet starten. Dat is toch wel duidelijk inmiddels. Hamilton blockte meer dan Webber. En Webber iemand anders was, had die precies hetzelfde gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Lekker als ze die auto van Rosberg niet weghalen mag er de hele race niet ingehaald worden daar waar het bijna als enige kan... leuk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Er hangt geen geel meer volgens mij.

Mijn fout.

[ Voor 21% gewijzigd door MrSleeves op 14-10-2012 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:45
MrSleeves schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 08:13:
Er hangt geen geel meer volgens mij.
Toch wel :p

DRS dus ook uit daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pfff dat verziekt de hele race.... kom op man doe dan 2 rondjes SC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Is ook echt dom, hoe langer je wacht hoe meer het veld uit elkaar ligt, dus hoe moeilijker het wordt er nog iets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ze halen 'm nu weg... Gaat daar niet zo snel blijkbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Grosjean zonder brokken al tien ronden aan de gang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

MrSleeves schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 08:19:
Ze halen 'm nu weg... Gaat daar niet zo snel blijkbaar..
En daar hebben ze dan 8 (!) ronden voor nodig gehad... gooi er dan een SC in zodat het veld bij elkaar blijft, slechte beurt van racecontrol als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ja, slecht. Kan me nog herinneren in Japan(?) waarbij ze met zo'n wagentje een auto weg gingen halen. Duurde geloof ik 8 ronden SC.. Want daarna moest dat wagentje ook weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Goh tijd voor de pitstops, en wat gaat Webber doen?

Alonso coveren mocht die langer door kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Ongelovelijk wat hebben die Mercedessen een rampzalige racepace. 2 seconden per ronde langzamer :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Phusebox schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 08:25:
Goh tijd voor de pitstops, en wat gaat Webber doen?

Alonso coveren mocht die langer door kunnen...
FYI: als het al zo is, zou Alonso exact hetzelfde hebben, mocht Massa dat kunnen. En dat al eerder in het kampioenschap.. Je bent een beetje biassed.

Ja, inderdaad. Webber houdt boel op door te pitten.. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door MrSleeves op 14-10-2012 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm moet toegeven dat ik fout zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Hahaha, Grosjean met z'n handje uit de cockpit in de pitstraat. Zorg nu eerst eens dat je zelf een race zonder brokken uitrijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Overigens kan je met (zeker deze) DRS niet meer blocken, want dan word je gewoon ingehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Alonso toch behoorlijk wat verloren op Hamilton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Binnen DRS nu.. Kijken hoe sitting duck Alonso is; zou jammer zijn.

En nu niet meer...

[ Voor 14% gewijzigd door MrSleeves op 14-10-2012 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Vettel is in de middensector echt ziekelijk veel sneller dan de rest... vrees dat het verder een saaie race wordt als het om de winst gaat. Snelste ronde van Webber is 8 tienden langzamer dan de snelste ronde van Vettel, zot...

[ Voor 24% gewijzigd door Speedpete op 14-10-2012 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Wel spannend of Massa met Alonso mag racen. O, nee, wacht.. da's nog saaier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:55

sjaool

Every life should have 9 cats

Zou het ook kunnen regenen in Korea? Is maar een saai optochtje zo.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Austin wordt ook al echt zo'n RB baan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

sjaool schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 08:42:
Zou het ook kunnen regenen in Korea? Is maar een saai optochtje zo.
De eerste (2010) was toch met veel regen.. SC-regen (da's snel, weet ik, maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hopelijk krijgen we het gevecht van Alonso en Webber te zien? Regie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Fernando, Felipe is faster than you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De race is zo saai dat hier ook al niks meer te melden valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

MrSleeves schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 08:42:
Wel spannend of Massa met Alonso mag racen. O, nee, wacht.. da's nog saaier.
Massa komt nu wel dichtbij, is de enige die het tempo van Vettel kan volgen.
sjaool schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 09:10:
De race is zo saai dat hier ook al niks meer te melden valt?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Speedpete schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 09:11:
[...]

Massa komt nu wel dichtbij, is de enige die het tempo van Vettel kan volgen.
Hij moet duidelijk inhouden.. Massa kan 1:42.6 rijden, Alonso rijdt: 1:43.9 als snelste.

[ Voor 11% gewijzigd door MrSleeves op 14-10-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Schumacher, hou de eer aan jezelf en stop er per direct mee. Met een hok dat 3 seconden per ronde verliest t.o.v. de nr. 1 valt geen eer te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 14:58

Vuvuzela

My spire is forming

HULK :*)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Nu wel ja, ook op de radio. Niet meer dan logisch.

Hey, krijg nou wat, een actie op de baan! Mooi zo Hulkenberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Samenvatting van de race:

Redelijk veel leuke battles gezien, helaas niet voor de belangrijke posities.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Mooie actie van Hulkenberg. Eindelijk een beetje actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Speedpete schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 09:14:
[...]

Nu wel ja, ook op de radio. Niet meer dan logisch.

Hey, krijg nou wat, een actie op de baan! Mooi zo Hulkenberg.
Als ik Massa was, zou ik bij ieder recht stuk in z'n versnellingsbak gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Jammer voor Vettel dat hij alleen races wint die niemand zich ooit zal herinneren.
MrSleeves schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 09:17:
Als ik Massa was, zou ik bij ieder recht stuk in z'n versnellingsbak gezeten.
Als jij Massa was geweest dan was je volgend jaar werkloos geweest.

[ Voor 61% gewijzigd door Speedpete op 14-10-2012 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Normaal was er allang een SC geweest voor dat gras...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Tilke zal wel weer trots zijn op zo'n geweldige GP op één van zijn meesterwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Triest dit... wat een slechte beslissingen van racecontrol al de hele race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Wat een onzin. Als Alonso voorop gereden, had je een SC onzin gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
Phusebox schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 09:37:
Triest dit... wat een slechte beslissingen van racecontrol al de hele race.
De eerste slechte beslissing was de beslissing om de asfalteerwagens hier los te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Eens kijken wat men had gezegd als iemand dat kunstgras tegen zijn helm had gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Kijken of er nog een coureur aan de Gangnam Style gaat.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Boktor schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 09:40:
[...]

De eerste slechte beslissing was de beslissing om de asfalteerwagens hier los te laten.
Ha ha, inderdaad, vorig jaar was er ook al geen drol aan...
MrSleeves schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 09:39:
Wat een onzin. Als Alonso voorop gereden, had je een SC onzin gevonden.
Hoezo? Bij Rosberg had men al een SC moeten laten rijden, door dat niet te doen hebben we 8 ronden racing gemist omdat dat rechte stuk zo belangrijk is voor het inhalen op deze baan. Dat er iets met het astroturf zou gebeuren zag men bij de BBC ook aankomen, daar vroegen ze zich al eerder af of het geen problemen op zou leveren. Dat het uiteindelijk ook gebeurd geeft aan dat de beslissing van de raceleiding een verkeerde was.

Voor Vettel had het toch geen reet uitgehaald, Webber mag echt geen do-or-die actie uitvoeren (zie Silverstone vorig jaar) en kon in de tweede sector minimaal 5 tienden harder dan hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy_BuMBuM
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
Wat is dat kunstgras toch weer lekker veillig, Not. Voor hetzelfde geld vliegt het precies op de helm van een coureur met alle gevolgen van dien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05 12:29
Er moet snel een legende gekweekt worden door jongste 3 voudig WDC ooit te hebben. Zo hebben ze er bij RedBull een handje van om heel dramatisch over niets te doen. Zojuist om zijn band waar niks mee aan de hand was en zogenaamd heel eng was. Vorig jaar had je zijn zogenaamde 'heldenrace' in Brazilië waar hij vond dat ie als Senna reed vanwege de versnellingsbak (waar ook vrij weinig mee aan de hand was).

Goed paar punten:
  • De auto van Rosberg had daar nooit zo lang kunnen en mogen staan. Op stratencircuits gaat dat al veel sneller.
  • Kunstgras kan je gewoon niet zo laten liggen. Dat vond ik echt bizar. Voor hetzelfde geld kwam dat ding in een airbox of sidepod. Dan val je uit omdat het circuit uit elkaar valt.
  • Mercedes is met een run of shame bezig. Elke update maakt de auto weer een paar tienden langzamer.
  • Geouwehoer op het podium. :X
  • Half lege tribunes.
  • DRS is echt een dooddoener.
  • Dat geneuzel met deltadriving is echt strontvervelend.
  • Schumacher zal uiteindelijk toch wel een kapotte bak hebben. Dan laten ze hem eerst 13e finishen en over twee weken denken ze, oh nee, toch vervangen en dan een 5 plekken drop.
  • McLaren is uit het kampioenschap, na de 1e stop was de pace helemaal weg.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1 ... 3 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Voor racerij niet zijnde F1, zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1519902">het algemeen race topic</a>.~~~[/html]