[F1] Seizoen 2012 - Deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.360 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 16:16

ATS

Het is leuk dat het in de stand om het WK nu zo close is, in elk geval tussen de nummers 1 en 2. Leuker zou het nog zijn als het nog wat drukker zou zijn in de top natuurlijk. Wat dat betreft had Mol dus gelijk. Verder wordt hij als commentator slechter en slechter. Ik kijk de race liever op de BBC. Persoonlijk hoop ik dat Alonso geen kampioen wordt; ik ben bepaald geen fan. Niet van de coureur, en ook niet van het merk.

Ik vond de race wel aardig, maar niet zo heel bijzonder. Ik ben blij dat de enige SC in het begin van de race was. SC is wat mij betreft meestal een spelbederver. Meestal wordt door een knullige actie van de een, de briljante strategie van de ander bedorven terwijl die helemaal niet betrokken is bij het incident.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 07:45

fynrd1

Fooled by Randomness

Het was wel een leuke race, baalde enorm dat alonso uitviel natuurlijk :( Maargoed, goed om te zien dat de Ferrari een goede racepace had, en dat de nieuwe updates nu wel naar behoren werkte.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 23:43

V3g3ta

Fueled by Games!

Heeft Hamilton ooit Mediatraining gehad? Het lijkt echt een klein kind soms...
Lewis Hamilton en Twitter, het blijft een vermakelijke combinatie. De vertrekkend McLaren-coureur stuurde afgelopen nacht een bericht de wereld in waarin hij boos reageerde op het feit dat teammaat Jenson Button hem niet langer volgde op Twitter. Maar de zaak lag iets anders.

Button had een week geleden al laten weten dat hij zijn teammaat nooit had gevolgd. Maar dat wist Hamilton niet. "Ik dacht dat we elkaar respecteerden, na drie jaar als teamgenoten. En het leuke is: we rijden nog altijd voor hetzelfde team!" Een uurtje later zag Hamilton zijn fout in. "Ik hoor net dat Jenson me nooit gevolgd heeft. Neem het hem niet kwalijk, ik zit te weinig op Twitter!"

De reactie van Button op dit akkefietje is niet bekend. Hij onthield zich wijselijk van commentaar.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
V3g3ta schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:07:

[...]
Reactie van bestuurder van Medical Car was wel vrij geniaal :P
@Alan van der Merwe
Wearing my new socks today. Bernd hasn't commented on them yet - thought we were teammates. Still gonna do my best tho.
En:
@Alan van der Merwe
My bad, turns out I wore a similar pair last week. Can't blame him for not noticing! I should be more adventurous with sock purchases!

[ Voor 20% gewijzigd door frankivo op 08-10-2012 14:24 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 24-07 11:22
Alan is een held! _/-\o_

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

edit: ik moet leren ook op pagina 2 te kijken (hamilton op twitter)

[ Voor 99% gewijzigd door Nilsinho op 08-10-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

V3g3ta schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:07:

[...]
Yup. Een social media-verbod opgelegd door McLaren voor Hamilton voor de rest van het seizoen lijkt mij geen overbodige luxe. Zeker na het telemetrieincident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Hij zal binnenkort wel met een nieuwe helm komen. Ego past er bijna niet meer in denk ik :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-07 22:38

MrSleeves

You'll thank me later.

fynrd1 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:10:
Het was wel een leuke race, baalde enorm dat alonso uitviel natuurlijk :( Maargoed, goed om te zien dat de Ferrari een goede racepace had, en dat de nieuwe updates nu wel naar behoren werkte.
Ik vraag me af of de racepace t.o.v. Red Bull in deze race wel een goed beeld geeft. Ik heb het idee dat Vettel nog wel harder kon op die paar snelle ronden na.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 22:51

AzzKickah

06-CENSORED

Het is bijna aandoenlijk om te zien hoe Grosjean z'n traantjes wegslikt wanneer hij uitlegt hoe hij de start-crash beleefde gisteren.

Die jongen krijgt hier een soort van trauma van en heeft vanaf nu de rest van z'n F1-carriere altijd poepstarts waar hij 5+ plaatsen verliest omdat ie te voorzichtig wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

MrSleeves schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:58:
[...]

Ik vraag me af of de racepace t.o.v. Red Bull in deze race wel een goed beeld geeft. Ik heb het idee dat Vettel nog wel harder kon op die paar snelle ronden na.
Vettel had sowieso gewonnen, ervan uitgaand dat alonso altijd sneller is dan massa, had een een 2-3 kunnen worden of 3-4. Beter dan niks in iedergeval. Op singapore werd Ferrari helemaal weg gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07 00:29
Iemand deze column van Gary Anderson over Romain Grosjean gelezen?

Zit wel een kern van waarheid in, Grosjean probeert te geforceerd niet te crashen en dan gaat het fout.
Ik vond de reactie van Webber overdregen, al helemaal omdat Webber naar mijn inziens wel erg langzaam bocht 2 inging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
AzzKickah schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:03:
Die jongen krijgt hier een soort van trauma van en heeft vanaf nu de rest van z'n F1-carriere altijd poepstarts waar hij 5+ plaatsen verliest omdat ie te voorzichtig wordt :P
Als hij nou gewoon eens de rest van het seizoen bij de start probeert uit de problemen te blijven. Laat dan maar een keer een plekje lopen. Dit doet zijn carriere geen goed, terwijl hij echt wel snel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

BreadFan schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:33:
[...]

Als hij nou gewoon eens de rest van het seizoen bij de start probeert uit de problemen te blijven. Laat dan maar een keer een plekje lopen. Dit doet zijn carriere geen goed, terwijl hij echt wel snel is.
Mjah ik bedoelde eigenlijk precies hetzelfde als die Gary Anderson :)

Hij gaat te geforceerd voorzichtig doen omdat ie als de dood is dat het weer misgaat, en juist dan gaat het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

TheBleeder schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:13:
Iemand deze column van Gary Anderson over Romain Grosjean gelezen?

Zit wel een kern van waarheid in, Grosjean probeert te geforceerd niet te crashen en dan gaat het fout.
Ik vond de reactie van Webber overdregen, al helemaal omdat Webber naar mijn inziens wel erg langzaam bocht 2 inging.
Ik heb het (nog) niet gelezen, maar op een forum werd het probleem van Grosjean naar mijn inziens correct geanalyseerd. Hij kan zich maar op 1 auto tegelijk focussen. En de reactie van Grosjean op de crash van Suzuka was ook gewoon dat ie zich op de Sauber aan het concentreren was. Ongeacht of Webber langzamer reed, hij reed er gewoon tegenaan.

Wat me op een ander vlak opvalt is omdat Grosjean een stop&go penalty in de race krijgt, dat ie verder geen straf krijgt. Schumacher heeft domme dingen gedaan en daar gepaste? straf voor gekregen en Grosjean heeft al een raceban, doet het nu net zo dom en krijgt alleen in de race een penalty. De verhoudingen blijven gewoon scheef. Zeker omdat ie het zo vlak na zijn raceban heeft gedaan, had ie op zij minst nog een raceban moeten krijgen.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

ATS schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:11:
Wat dat betreft had Mol dus gelijk. Verder wordt hij als commentator slechter en slechter.
Vind dat jammer, hij kan er namelijk vrij weinig aan doen. Als hij naar de circuits kan en een pitreporter heeft wordt hij vanzelf weer beter. Zat een paar jaar geleden op het circuit met een scanner en er werd behoorlijk veel besproken tussen Mol en Kalff. Het voegde echt wat toe.
Persoonlijk hoop ik dat Alonso geen kampioen wordt; ik ben bepaald geen fan.
Ben ook absoluut geen fan van Alonso maar als ik moet kiezen tussen Vettel en Alonso ga ik voor de laatste. Heeft geeft Ferrari een 'up', Red Bull een duw en dat kan leuk zijn voor volgend seizoen. Daarnaast vind ik het heel knap dat je met een wagen die absoluut niet de snelste is zoveel kan laten zien.

[wishfull thinking]
Allermooiste zou natuurlijk zijn dat Vettel en Alonso er samen afvliegen zondag, Raikkonen wint en Hamilton 2e wordt. Dan heb je vier man binnen 24 punten... Vervolgens vliegen de heren er in India weer af, wint Hamilton en wordt Raikkonen 2e :+ Dan wordt het smullen die laatste races :9~
[/wishfull thinking]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:38
Speedpete schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:41:
[...]

Vind dat jammer, hij kan er namelijk vrij weinig aan doen. Als hij naar de circuits kan en een pitreporter heeft wordt hij vanzelf weer beter. Zat een paar jaar geleden op het circuit met een scanner en er werd behoorlijk veel besproken tussen Mol en Kalff. Het voegde echt wat toe.
Ik ben bang dat dat vervlogen tijden zijn die dus niet weer terug komen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-07 23:15

DDX

Alard loopt anders volgens mij iedere race nog te plaatse rond ?
Zie hem iig iedere race na afloop staan bij de sky interviews.

[ Voor 33% gewijzigd door DDX op 09-10-2012 13:54 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
DDX schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:54:
Alard loopt anders volgens mij iedere race nog te plaatse rond ?
Zie hem iig iedere race na afloop staan bij de sky interviews.
Dat klopt Allard loopt er nog rond ja. Maar Olav helaas niet meer.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Toch is dat gek. Allard loopt daar rond met een RTL GP microfoon, bij elke wedstrijd. Hij flanst de 'voorbeschouwing' in elkaar qua beeld en praatjes en Mol zit in NL.

Hoeveel meer zou het nou kosten om ook Mol op locatie te sturen en dat ze dan gewoon samen weer een goeie show maken?

Maar ach. Er zijn toch maar iets van 400.000 actieve F1-kijkers in NL en daar gaat RTL het gewoon niet meer voor doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunameh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-07 14:49
AzzKickah schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:40:
Toch is dat gek. Allard loopt daar rond met een RTL GP microfoon, bij elke wedstrijd. Hij flanst de 'voorbeschouwing' in elkaar qua beeld en praatjes en Mol zit in NL.

Hoeveel meer zou het nou kosten om ook Mol op locatie te sturen en dat ze dan gewoon samen weer een goeie show maken?

Maar ach. Er zijn toch maar iets van 400.000 actieve F1-kijkers in NL en daar gaat RTL het gewoon niet meer voor doen.
Toch zonde, aangezien BBC niet elke wedstrijd uitzendt, en Sport 1 achter de decoder zit.. :|

Wat is een ander woord voor synoniem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Tsunameh schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:43:
[...]

Toch zonde, aangezien BBC niet elke wedstrijd uitzendt, en Sport 1 achter de decoder zit.. :|
Dan blijft er volgend jaar nog niet de helft over van de 400.000 kijkers ben ik bang.

Ik ga er iig niet voor betalen, hoe zonde ik het ook vind.

[ Voor 3% gewijzigd door BreadFan op 09-10-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunameh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-07 14:49
BreadFan schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:46:
[...]

Dan blijft er volgend jaar nog niet de helft over van de 400.000 kijkers ben ik bang.

Daar ben ik ook bang voor.
Mss dat er ergens een livestream rondzweeft die het live uitzendt..

Wat is een ander woord voor synoniem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik ook niet.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Ik denk dat de kosten voor een live verbinding tijdens de GP vrij fors zijn. Die interviews kunnen ze gewoon filmen en naar h'sum sturen, waarschijnlijk hebben ze daar zelfs geen eens sateliet-verbinding voor nodig.

Edit:
BreadFan schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:46:
[...]

Ik denk dat we langzaamaan er maar aan moeten wennen dat we voor het live volgen van dit soort premium sportevenementen gewoon moeten gaan betalen. Dat we tot nu toe van de BBC en RTL7 (weliswaar met flink wat reclame) hebben mogen genieten is mooi, maar de wereld verandert.

Vergelijk het maar eens met MotoGP: ik kreeg pas nog een mailtje, voor 35 euro kan ik een abonnement nemen om die laatste paar races te zien. Maar iets van 60 euro voor een heel jaar, voor een goede kwaliteit stream, voor F1 zou ik dat best willen doen.
Wel eens op een commerciele zender zoals ESPN een Nascar wedstrijd gevolgd ? Dat is af en toe een race-update tussen de reclames door. Daarbij vergeleken is de F1-coverage op RTL7 een genot.

Nee, we zijn tot nu toe IMHO best verwend eigenlijk.

[ Voor 39% gewijzigd door u_nix_we_all op 09-10-2012 15:35 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-07 14:06

Player1S

Probably out in the dark

Zou dat nu enkel en alleen komen omdat er al een tijdje geen Nederlands "talent" is geweest of ook vanwege de beroerde uitzendingen??

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

L1nt schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:09:
[...]

Zou dat nu enkel en alleen komen omdat er al een tijdje geen Nederlands "talent" is geweest of ook vanwege de beroerde uitzendingen??
Ik denk beiden. Ik ben wel heel erg benieuwd hoeveel actieve kijkers er waren in de tijd dat die live-show in de studio met Ruud ter Wild nog was (en Verstappen dus ook nog reed).

[ Voor 3% gewijzigd door AzzKickah op 09-10-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Ugh...
Hoe vaak ik heb uit moeten leggen dat Jos niet door gebrek in talent in de gindbak stond.

Na zijn periode in de F1 heb ik alsnog een gruwelijke hekel aan hem gekregen, maar dat terzijde :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

frankivo schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:40:
Ugh...
Hoe vaak ik heb uit moeten leggen dat Jos niet door gebrek in talent in de gindbak stond.

Na zijn periode in de F1 heb ik alsnog een gruwelijke hekel aan hem gekregen, maar dat terzijde :P
Huh? Tegen wie heb jij het dan?

Oh vanwege die " om het woord talent heen?
Denk niet dat hij dat zo bedoelt en niemand vroeg om uitleg of zo hoor.. d:)b

[ Voor 15% gewijzigd door AzzKickah op 09-10-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:28

rally

Deyterra Consultancy

Ok, maar waar is de Formule 1 dan wel te zien volgend jaar voor de "gewone" kijker?
Schotel kan niet (want wij wonen in een appartement waar het plaatsen van schotels niet is toegestaan) dus Sky is al geen mogelijkheid.
BBC zend niet meer alle wedstrijden uit en RTL geen enkele.

Net even gekeken en Sport 1 zend alleen MotoGP uit maar geen F1

Worden we dan "gedwongen" om te kijken via illegale streams? Ik heb er geen bezwaar tegen om tegen een (kleine) vergoeding te kijken, maar ik zie op dit moment geen mogelijkheden daarvoor. :(

[ Voor 13% gewijzigd door rally op 09-10-2012 15:53 ]

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

rally schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:53:
Ok, maar waar is de Formule 1 dan wel te zien volgend jaar voor de "gewone" kijker?
Schotel kan niet (want wij wonen in een appartement waar het plaatsen van schotels niet is toegestaan) dus Sky is al geen mogelijkheid.

Worden we dan "gedwongen" om te kijken via illegale streams? Ik heb er geen bezwaar tegen om tegen een (kleine) vergoeding te kijken, maar ik zie op dit moment geen mogelijkheden daarvoor. :(
Nee de F1 gaat waarschijnlijk naar Sport1 toe dus dan kun je bij je TV-pakket van KPN/Ziggo/UPC/Telfort/whatever een extra pakket van € 15,- per maand afsluiten waar je dan Sport1 mee kunt ontvangen.

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Oef! € 15 per maand is niet echt goedkoop. Voetbal/Golf kijken we nou niet.

Darn... dus daar ga ik ook door worden uitgemolken :(
Zou het een lobby van Ziggo/UPC/Sport 1 zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 13:00
Via de Duitse RTL kun je toch F1 blijven kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

rally schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:59:
Oef! € 15 per maand is niet echt goedkoop. Voetbal/Golf kijken we nou niet.

Darn... dus daar ga ik ook door worden uitgemolken :(
Zou het een lobby van Ziggo/UPC/Sport 1 zijn geweest?
Hoezo uitgemolken? Je kan ook overdrijven, en nee geen lobby formule 1 is in de nederlandse markt nou niet bepaald een goudmijn.

[ Voor 11% gewijzigd door fynrd1 op 09-10-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:16

Pierre

Van nature lui!

Is het al zeker dan RTL (Nederland) het niet meer gaat uitzenden, heb er een schijt hekel aan ivm die reclame. Maar het is niet anders

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03:09

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Je kan op Sport1 voetbalwedstrijden kopen, van het weekend nog El Classico gekeken voor 3,99, wellicht dat dat voor F1 ook mogelijk wordt. Zodra het regent race kopen. Moet de kwaliteit wel omhoog, die internetstream van Sport1 was echt om te janken. Volgende keer via UPC proberen, betaal je geloof ik iets meer, maar als het beeld dan beter is, prima.

Al ga ik wel een abbo aanschaffen, mis nu al meerdere jaren geen enkele race, kijk ze allemaal live. Dit jaar voor het eerst weer bij RTL, maar ook alleen wanneer de BBC niet uitzendt. Waar ik mij het meest aan stoor, is de reclame tijdens de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Ik kijk al een jaar ofzo de race pas op zondagavond, maandag of soms zelfs dinsdag. Persoonlijk kan ik er niet mee zitten, je moet alleen niet te actief op nieuwssites zijn rond een uurtje of 4 in de middag.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03:09

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Ja, kwalificatie wil er nog wel eens bij inschieten en ben ik iets minder strikt in, maar meestal heb ik toch ergens al opgepikt wie er op pole staat.

En ik vind het wel iets hebben om live te kijken, maak veelvuldig gebruik van de live-timings, zeker als ik op RTL moet kijken, haal ik daar veel informatie vandaan. En het gevoel dat die jongens op dat moment ook echt in die auto zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Laatst online: 19-07 22:52

Gé Brander

MS SQL Server

De live timing is overigens ook van belabberde kwaliteit van de Formula1.com site. Afgelopen weekend liep het regelmatig vast.

Waarom ze dat nou ook met Java doen... Kansloze shit.

Ik ben best bereid pay per view te betalen voor de F1 races. Maar om nou 15 euro per maand te betalen voor max 2 races in een maand dat is me nou ook weer te gortig. Tenzij... Er door Sport1 meer telemetrie gegevens en keuzes uit camera's etc kan worden gegeven. Dan ben ik bereid daar weer wat meer voor te betalen.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-07 10:29

seninha

god's right foot

Nou ik ga zeker de winter gebruiken om te kijken of ik Sky via mijn HTPC op tv kan krijgen.
Vind €15 p/mnd voor alleen F1 te veel van het goede.Voetbal kijk ik nooit.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

rally schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:53:

Officieel (volgens de wet dus) mag niemand je verbieden om signalen uit de ether te ontvangen. Als jij een schotel wil ophangen, mag niemand je dat dus verbieden.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
c70070540 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:28:

Officieel (volgens de wet dus) mag niemand je verbieden om signalen uit de ether te ontvangen. Als jij een schotel wil ophangen, mag niemand je dat dus verbieden.
Dan pakken ze je wel ergens anders mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
c70070540 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:28:
[...]

Dat is niet waar, in sommige gemeente's mag je aan de voorgevel geen schotel ophangen. Tevens is het mogenlijk dat de verhuurder of de VVE bij een koophuiis een schotel verbod heeft afgesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Lucky-Shirt schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:20:
Ja, kwalificatie wil er nog wel eens bij inschieten en ben ik iets minder strikt in, maar meestal heb ik toch ergens al opgepikt wie er op pole staat.

En ik vind het wel iets hebben om live te kijken, maak veelvuldig gebruik van de live-timings, zeker als ik op RTL moet kijken, haal ik daar veel informatie vandaan. En het gevoel dat die jongens op dat moment ook echt in die auto zitten.
Precies dat.

1 onoplettend momentje en je ziet ergens de pole voorbij flitsen, of de top 3 van de wedstrijd als je die pas op Maandag wil kijken.

En inderdaad het gevoel dat die jongens echt op dat moment het aan het doen zijn.
Wedstrijden die 's nachts/'s ochtends zijn waarvoor je je bed uit moet vind ik ook heerlijk. Lekker in je eentje als het donker is buiten op de bank samen met de rest van de F1-fans over de wereld tegelijkertijd die wedstrijd kijken, inclusief Live Timing etc.

@hieronder: Die F1LT desktop app is inderdaad geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Wat die Live Timing betreft: F1LT _/-\o_
Als je het juiste .lt bestand hebt, kun je daarmee de live timing op een later moment ook "afspelen". Plus de extra goodies zoals head-to-head vergelijken met bijv. grafieken van de gap tussen 2 rijders etc. Was al eerder gepost, maar kan geen kwaad die nog eens te noemen. F1LT FTW 8)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
AzzKickah schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:46:
[...]

Nee, vanwege het noemen van Verstappen :P
Kwam wat frustratie naar boven :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

fynrd1 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:00:
[...]

Hoezo uitgemolken? Je kan ook overdrijven, en nee geen lobby formule 1 is in de nederlandse markt nou niet bepaald een goudmijn.
Ik vind € 90 per jaar voor het bekijken van 18 wedstrijden anders behoorlijk prijzig voor het kijken van 18 wedstrijden. Als er een Pay-per-view optie komt en geen reclame dan vind ik het wel weer acceptabel.

Ik weet dat het geld kost, maar het moet wel enigzins redelijk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

rally schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:11:
[...]

Ik vind € 90 per jaar voor het bekijken van 18 wedstrijden anders behoorlijk prijzig voor het kijken van 18 wedstrijden. Als er een Pay-per-view optie komt en geen reclame dan vind ik het wel weer acceptabel.

Ik weet dat het geld kost, maar het moet wel enigzins redelijk blijven.
Pay per view komt altijd duurder uit, en wil je het via internet doen dan krijg je er nog belabberd kwaliteit voor terug. Ik snap het probleem niet, 15 euro, je krijgt er voor terug minimaal de kwalificatie en race, eventueel nog fp1 fp2 en fp3. Je mag dat wel pay per view gaan betalen van mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

AzzKickah schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:46:
[...]

Heb ik meer gedaan om niet de suggestie te wekken dat we Vettel of Alonso-achtige talenten hebben gehad :)
En als ik al een Nederlandse rijder zou bashen is het Neer'lans slechtste coureur kwAlbers wel.....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-07 09:40
fynrd1 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:16:
[...]

Pay per view komt altijd duurder uit, en wil je het via internet doen dan krijg je er nog belabberd kwaliteit voor terug. Ik snap het probleem niet, 15 euro, je krijgt er voor terug minimaal de kwalificatie en race, eventueel nog fp1 fp2 en fp3. Je mag dat wel pay per view gaan betalen van mij..
Ik vind 5 euro per uur (90% van de mensen kijkt alleen kwalificatie en de race) best duur, té duur naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Cubic X schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:57:
[...]

Ik vind 5 euro per uur (90% van de mensen kijkt alleen kwalificatie en de race) best duur, té duur naar mijn mening.
skysports kost 21 pond, nu jij weer. En ohja.. wil je HD, dan nog 15 pond erbij :+

[ Voor 7% gewijzigd door fynrd1 op 09-10-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Bovenop je normale sky abonnement ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Met andere woorden wil ik zeggen dat het reuze meevalt, daarnaast is 15 euro per maand (op dit moment gewoon 12.50) makkelijk te besparen, tenzij je op dit moment al heel erg minimalistisch moet leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

c70070540 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:26:
De live timing is overigens ook van belabberde kwaliteit van de Formula1.com site. Afgelopen weekend liep het regelmatig vast.

Waarom ze dat nou ook met Java doen... Kansloze shit.
offtopic:
Ach, er zijn ook bedrijven die vrijwillig Oracle aanschaffen.. Of IBM Lotus Notes.. "built on Eclipse" (=Java) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Erhm... ik kijk helemaal niet op een paar Euro hier of daar, maar ik vind € 15 gewoon duur.
Ik kan het makkelijk betalen, maar ik vind het gewoon buiten proportioneel duur omdat ik de andere diensten niet nodig heb (w.o. Voetbal/golf).

Als ik nu mocht kiezen welke sport(en) ik wil kijken of dat het € 5,00 - € 6,00 per maand zou kosten dan zou ik het al een stuk redelijker vinden.

Al die miljoenen die er geboden zijn op de voetbal (hartelijk dank meneer Murdoch) zorgen er voor dat andere mensen zonder interesse voor voetbal er blijkbaar voor opdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

rally schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:03:
Erhm... ik kijk helemaal niet op een paar Euro hier of daar, maar ik vind € 15 gewoon duur.
Ik kan het makkelijk betalen, maar ik vind het gewoon buiten proportioneel duur omdat ik de andere diensten niet nodig heb (w.o. Voetbal/golf).

Als ik nu mocht kiezen welke sport(en) ik wil kijken of dat het € 5,00 - € 6,00 per maand zou kosten dan zou ik het al een stuk redelijker vinden.

Al die miljoenen die er geboden zijn op de voetbal (hartelijk dank meneer Murdoch) zorgen er voor dat andere mensen zonder interesse voor voetbal er blijkbaar voor opdraaien.
Precies dat! :)
Ik heb ook geen probleem om 15 euro te betalen, maar ik weiger mee te betalen aan idiote sporten als voetbal. Die kosten ons al genoeg gemeenschapsgeld in de vorm van politie en ME.
u_nix_we_all schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:58:
Wat die Live Timing betreft: F1LT _/-\o_
Als je het juiste .lt bestand hebt, kun je daarmee de live timing op een later moment ook "afspelen". Plus de extra goodies zoals head-to-head vergelijken met bijv. grafieken van de gap tussen 2 rijders etc. Was al eerder gepost, maar kan geen kwaad die nog eens te noemen. F1LT FTW 8)
En hoe snel ligt die er weer uit als de FIA of wie dan ook de rechten daarop heeft, er achterkomt dat ze illegaal de data gebruiken?

[ Voor 25% gewijzigd door Gé Brander op 10-10-2012 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
FIA doet heel weinig moeite om dingen te verbeteren. De LT is al 10+ jaar oud op deze manier. Dat kan zoveel beter dat het niet leuk meer is. Je schijnt een betere app te hebben voor bv. op de tablet, maar daar vragen ze ook de hoofdprijs voor (iets van 24 eruo/jaar).

F1 beweegt qua media een kant op waar ze spijt van gaan krijgen. Steeds meer belangrijke afzetmarkten verdwijnen achter de decoder. Dat is eerder gebeurd, maar nu wordt het open net ook gemankeerd door de helft van de races uit te zenden. Sponsoren vinden dat niet leuk. Waarom miljoenen in F1 steken als het nergens te zien is? Ze zijn de klap van het verbod op tabaksponsoring en de hoeveelheid geld die zij ook in talenten staken nooit meer te boven gekomen. Wacht maar af, ooit komt de F1 weer terug op Eurosport om snel kijkers te winnen en begint de cyclus opnieuw.

En kom op, we komen van dit soort auto's af:
Afbeeldingslocatie: http://f1colours.files.wordpress.com/2008/02/mclaren98-pic1.jpg

Ik wil niet eens een foto van de huidige auto's neerzetten. Had 15 jaar geleden een foto van nu gepost en je werd voor gek versleten en opgesloten.

Kijk voor de grap eens wat er met MotoGP is gebeurd. Eerst op RTL en Eurosport met goed commentaar (vooral Eurosport duo vond ik goed). Maar toen kreeg Dorna Bernie neigingen. Resultaat: MotoGP op Sport1 en nauwelijks nog Nederlandse media aandacht. Alleen de TT, want dat is verplicht op het publieke net vanwege de Mediawet. Ik merk dat ik het gewoon bijna niet meer volg. De Moto1 en Moto 2 worden nergens meer uitgezonden en je moet uitwijken naar BBC, waar je alleen nog maar de MotoGP race ziet. De kwalificatie zie je nergens meer, evenals de talenten.

Edit
Sport1 is geen optie. Hoeweel UPC steeds meer kanalen naar dat abo verhuisd (ESPN e.d.) is het mij geen 15 euro per maand waard. Golf, tennis en buitenlands voetbal boeit me weinig. Dus dan zou ik alleen voor F1 kijken. Een tientje per race is echt teveel. Sowieso houd ik niet van pay-per-view modellen. De Classico dit weekend kostte 5,95 bij UPC. Voor 2 euro kijk ik misschien, maar zeker niet voor 6 euro.

[ Voor 11% gewijzigd door Señor Sjon op 10-10-2012 09:50 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

c70070540 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:11:

Precies dat! :)
Ik heb ook geen probleem om 15 euro te betalen, maar ik weiger mee te betalen aan idiote sporten als voetbal. Die kosten ons al genoeg gemeenschapsgeld in de vorm van politie en ME.
Ik blijf offtopic: ik snap eigenlijk ook niet waarom voetbalsclubs nu niet gedwongen worden om politie e.d. te betalen naar die deal met Murdoch. Geld genoeg daar lijkt me

V.w.b. Sport1: ga ik zeker niet doen. Ik plant nog eerder een schotel aan de muur al ben ik daar ook geen fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb voor mezelf even gekeken net. Momenteel heb ik al internet van Telfort, ADSL.
Televisie kijk ik momenteel gewoon nog analoog via de kabel van de Cogas.
Internet € 25,-
TV € 15,-
Is totaal € 40,- per maand.

Als ik nu bij Telfort Internet + Interactieve TV ga nemen, is dat € 32,- per maand.
Dan kan ik het Sport1 pakket erbij afsluiten voor € 12,50 per maand.

Dan kom ik op € 44,50 per maand.

Voordelen:
Interactief.
HD-zenders.
Goedkoper dan TV en internet apart zoals ik het momenteel heb.

Nadelen:
€ 4,50 per maand meer kwijt (maar dat kan zelfs ik nog wel overzien).
Televisie slaapkamer zal met Digitenne moeten.
Het gevoel/besef dat ik Sport1 € 12,50 per maand geef voor voetbal met af en toe een beetje F1 er tussendoor.

Dus. Dat is nog wel een optie op zich.. Ga ik toch eens serieus overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bij mij komt het doodleuk op het abo (UPC Royaal DVR). Die 15 euro vind ik het verre van waard. Kijk, je kan met elke 15 euro wel zeggen dat het makkelijk te betalen is, maar voor 180 euro per jaar, per ding telt het toch snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Blijft mijn vraag, is het zeker dat RTL (Nederland) stopt met F1 uitzenden, en is het al zeker of Sport 1 het gaat uitzenden.
Ik kan op beide vragen niets vinden op internet, ben geen fan van RTL omdat het niet anders is kijk daar de race en anders kijk op de BBC.

Maar als die ook gaat stoppen dan moeten we iets anders verzinnen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

fynrd1 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:15:
Met andere woorden wil ik zeggen dat het reuze meevalt, daarnaast is 15 euro per maand (op dit moment gewoon 12.50) makkelijk te besparen, tenzij je op dit moment al heel erg minimalistisch moet leven.
Je gave om in andermans portemonnee te kijken en je gave om in te schatten wat iets voor een ander waard is, is kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Senor Sjon schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:33:
Bij mij komt het doodleuk op het abo (UPC Royaal DVR). Die 15 euro vind ik het verre van waard. Kijk, je kan met elke 15 euro wel zeggen dat het makkelijk te betalen is, maar voor 180 euro per jaar, per ding telt het toch snel op.
Eigenlijk hoef je niet een heel jaar te kijken. Je kan ook 9 van de 12 maanden een abo nemen, dan drie maanden opzeggen en dan in maart weer een abo nemen. Spaart je toch weer 45 euro. Met 20 races, betaal je dan 6,75 per race.. maarja, het is geen BBC niveau.

Ik denk dat ik RTL+ ga kijken voor de helft (andere helft bij de BBC natuurlijk). Alleen even verzinnen hoe ik NL of EN commentaar kan krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door MrSleeves op 10-10-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

MrSleeves schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:32:
[...]

Eigenlijk hoef je niet een heel jaar te kijken. Je kan ook 9 van de 12 maanden een abo nemen, dan drie maanden opzeggen en dan in maart weer een abo nemen. Spaart je toch weer 45 euro. Met 20 races, betaal je dan 6,75 per race.. maarja, het is geen BBC niveau.
:)
Ik denk dat ik RTL+ ga kijken voor de helft (andere helft bij de BBC natuurlijk). Alleen even verzinnen hoe ik NL of EN commentaar kan krijgen.
Hoe ontvang je RTL +? via de schotel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je kan BBC 5 live proberen als commentaar voor de RTL+ races. Ik weet niet hoe het met de timing zit, want dat kan vrij irritant zijn.

RTL+ is onlangs toegevoegd aan het UPC pakket. Ik weet niet vanaf welke variant of dat dit standaard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

MrSleeves: Is geen slecht idee, maar dan moet je niet vergeten tijdig op te zeggen :P

@fynrd1: Het gaat mij er niet om of het veel of weinig is... het gaat me er om dat ik het relatief duur vind.
Ik hoef niet eens ergens te besparen om het te kunnen betalen, maar het gaat er om of ik het WIL betalen.

In een ander forum gaat het over newsservers waar mensen voor een accountje van € 7,50 per maand nog account sharing willen doen om de kosten te drukken. Dat vind ik dan weer krenten wegen, want de kosten voor een nieuwsserver abonnement vind ik het waard.

Ik vind het niet waard om te betalen voor 3-4 sporten waar ik nooit naar kijk.

Ok... da's het einde van mijn betoog en zal er nu niets meer over zeggen.

Ik vind de overstap van Lewis naar Mercedes best jammer. Zoals Senna nooit bij McLaren weg had moeten gaan, denk ik dat Lewis dat ook niet had moeten doen. Maar volgens de geruchten is zijn management gegaan voor het grote geld (o.a. grotere vrijheid in persoonlijke sponsors).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik zie Hamilton het ook geen drie jaar volhouden. Hij werd al chagrijnig bij McLaren na een paar moeizame races. Het Mercedes team gaat nu harder achteruit dan vooruit en aangezien er weinig regelveranderingen zijn, zie ik de volgorde van teams ook niet veel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Dat Senna overstapte naar Williams was zeer zeker een te begrijpen actie.
McLaren werd steeds minder en gingen pas rond 1997 weer serieus meedoen terwijl Williams eigenlijk het te kloppen team was.

Dat het zo zou aflopen kon niemand voorspellen en heeft niks te maken met het team zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Williams had in die tijd een niet te kloppen auto dankzij de active suspention. En volgens mij werd het tijdens dat seizoen al duidelijk dat de regels het jaar daarop gingen wijzigen dat dergelijke hulpmiddelen niet meer mochten.
Volgens mij was de overstap uit frustratie en de wil om te winnen (de mentaliteit van Senna).

En nee, niemand kon vermoeden dat de overstap naar Williams het leven van Senna zou gaan kosten. Dat was volgens mij de ultieme vorm van pech (en volgens mij ook de laatste coureur die is overleden in de F1).

Maar bij Lewis heb ik niet het idee dat hij de overstap heeft gemaakt om een grotere kans op winst te hebben maar meer op financiële winst. Is zijn goed recht natuurlijk, maar dan vraag ik me af of hij echt een "sport hart" heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Bij Hamilton heb ik beetje dit idee

Lewis: Ik ga naar Mercedes
pers: Waarom? McLaren is verder dan Mercedes en bij McLaren heb je veel meer kans op een overwinning.
Lewis: LALALALALALALALALALALALALALALALA!!!!

Bij een Villeneuve was het tenminste nog

Villeneuve: Ik ga naar BAR
pers: Waarom? Williams is verder dan BAR en bij Williams heb je veel meer kans op een overwinning.
Villeneuve: Ik wil samen met Greg (Pollock) het team opbouwen. Reynard heeft in andere klassen bewezen een race-winnende auto te kunnen bouwen en Mechachrome (Renault) zijn goede motoren. We staan er misschien niet gelijk maar er is potentie.

Goed bij BAR kwam die potentie er nooit uit maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ja achja.. Waarom zou ik jullie moeten overtuigen om een relatief klein bedrag uit te geven aan de enigste sport die jullie volgen. Alvast fijne weekenden gewenst volgend jaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-07 09:58

Martinspire

Awesomeness

fynrd1 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:54:
Ja achja.. Waarom zou ik jullie moeten overtuigen om een relatief klein bedrag uit te geven aan de enigste sport die jullie volgen. Alvast fijne weekenden gewenst volgend jaar :+
Huh? Relatief klein bedrag?

Je kunt bijna een race bezoeken voor dat geld?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

fynrd1 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:54:
Je mist nog steeds het punt.

Jij vind het een relatief klein bedrag. Jij vind dat je dat makkelijk kunt missen. Jij vind dat je het makkelijk wilt missen.

Anderen vinden het een relatief hoog bedrag, anderen vinden ze het best kunnen missen maar desondanks relatief duur vinden. Anderen willen het niet missen want ze vinden het relatief duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

c70070540 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:33:
[...]

:)

[...]

Hoe ontvang je RTL +? via de schotel?
Nummer 614: https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/zenderoverzicht/
Bij Ziggo in het standaard pakket gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:03
Via SopCast kijken kan ook (al is dat wel een verschrikking, maar je ziet wel iets - gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
L1nt schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:28:
Bij Hamilton heb ik beetje dit idee

Lewis: Ik ga naar Mercedes
pers: Waarom? McLaren is verder dan Mercedes en bij McLaren heb je veel meer kans op een overwinning.
Lewis: LALALALALALALALALALALALALALALALA!!!!
Tja volgens mij, heeft hij het gewoon niet meer naar zijn zin bij McLaren, en ja natuurlijk gaat het aanbod van Mercedes is voor zijn persoonlijk sponsor contracten een stuk aantrekkelijker. En je weet natuurlijk nooit hoever de teams zijn voor 2014, dat jaar gaat er natuurlijk weer genoeg veranderen.
Bij een Villeneuve was het tenminste nog

Villeneuve: Ik ga naar BAR
pers: Waarom? Williams is verder dan BAR en bij Williams heb je veel meer kans op een overwinning.
Villeneuve: Ik wil samen met Greg (Pollock) het team opbouwen. Reynard heeft in andere klassen bewezen een race-winnende auto te kunnen bouwen en Mechachrome (Renault) zijn goede motoren. We staan er misschien niet gelijk maar er is potentie.

Goed bij BAR kwam die potentie er nooit uit maar goed.
Ja het kwam er wel uit maar dat was wel een paar jaar later, toen het Brawn F1 was geworden ;) En eigenlijk gaat Lewis naar het zelfde team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Held _/-\o_

Alsnog afwachten hoe lang het duurt voordat ze het in DLD ook achter de decoder gooien natuurlijk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

frankivo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:11:
[...]

Held _/-\o_

Alsnog afwachten hoe lang het duurt voordat ze het in DLD ook achter de decoder gooien natuurlijk.
Weet niet.. Ik kan me voorstellen dat F1 in Duitsland vele malen groter is dan in NL (qua actieve kijkers/supporters).

In de F1 zitten nu al jarenlang meerdere Duitse coureurs, waarvan sommigen het niet bepaald onverdienstelijk doen, zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Weet je wat het is heren, een aantal hier schreeuwen ook hoog van de toren als rtl7 weer eens op het verkeerde moment een reclame blok inlast, of dat Mol niet op locatie is. Het kost allemaal geld zoals je ziet, nu geen Mol, geen reclame blokken maar wel zelf betalen, dan is het ineens niet goed. Ondertussen hebben sommigen ook jaren lopen parasiteren op de Britse belasting centjes, maar deze boefjes(grapje moet kunnen :P ) komen nu ook van een koude kermis thuis. Dan heb je nog die wijsneuzen die alles legaal willen hebben, maar wel voor een dubbeltje uiteraard.

Enfin, we wonen in een klein land, relatief gezien zijn we 1 van de meeste welvarende landen in de wereld, en ik denk persoonlijk dat er geen land in de wereld is waar een zo groot percentage aan grote flatscreen tv's, smartphones, hd decoders + dvr en een 25mb+ abbootjes de woonkamer passeert. Het leuke is, dat we buiten het mobiele internet om, met alles juist heel goedkoop zijn (in relatie met inkomen), en zo ook goedkoop betreft sport. En op tennis (in de winter) na, is bijna iedere sport voor elk inkomen haalbaar om te kunnen beoefenen.

Dat gezegd te hebben trekken de voetbalfans hier toch al jaren aan het kortste eind, wil jij je voetbal club volgen dan betaal je voor eredivisie live, en ja het is vaak maar 1 vd 18 clubs. Wil je ook nog buitenlands voetbal volgen dan moet je naar sport 1, het leuke is dat je nooit met zekerheid elk weekend je favoriete voetbalclub kan volgen. Maargoed als je beiden tegenover elkaar zet krijg je bij sport 1 (12,50) toch veel meer kwaliteits sport dan bij Eredivisielive (17,50), Waarin je bij de laatste alleen eredivisie, Europa league en diverse bekerwedstrijden kan volgen. In tegenstelling tot sport 1, waar je de top wedstrijden van, de Serie A (IT), Serie A (Br), Premier-league (En), Primera division (SP), Ligue 1 (FR), Bundesliga (DE), alle wedstrijden van de champions league, een deel van de coppa libertadores, Golf, Tennis, Darten, Motogp en volgend jaar dan misschien nog Formule 1 kan volgen.
Ik vind het vrij knap dat ze met zulke kleine maandlasten je dit allemaal kunnen bieden. In vergelijking met skysport UK zijn alleen dan nog alle premier league wedstrijden te bewonderen.

Maargoed, jullie hebben volgens jaar maar een paar keuzes, verdeelt in legaal en illegaal.
Legaal: Sport 1 abbonement, en woon je niet in NL, de eerste beste legale optie aldaar.
Illegaal:
  • (1) Streamen op 240p en heel soms tref je het met 480p ( ja men doet dit zichzelf echt aan.)
  • (2) Nadien een rip downloaden in de gewenste kwaliteit (met enig discipline is dit wel te doen denk ik)
  • (3) Verwen jezelf met een dreambox, of iets gelijkwaardigs, genoeg aanbod als het gaat om cardsharing (denk aan 100 a 200 euro per jaar, een een bedrag van 200 tot ergens in de 1000 euro betreft aanschafkosten)
En ja ach, waar het uiteindelijk op neer komt, is het je favoriete hobby? Heb je er geld voor over? Kan je zonder? Heb je anders genoeg alternatieve Hobby's over? Of laat je uiteindelijk toch 1% van je minimumloon naar de heren van sport 1 stromen, omdat je Formule 1 geen seconde wilt missen, en jezelf graag verwent met normaal/hd kwaliteit en dat allemaal zonder reclame blokken ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 19:52
Mee eens, echter vrees ik alleen voor het niveau van de uitzendingen. Ik heb er best die 15 euro voor over, echter verwacht ik dan wat meer kwaliteit dan wat rtl 7 nu uitzend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

fynrd1 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:27:

Illegaal:
  • (3) Verwen jezelf met een dreambox, of iets gelijkwaardigs, genoeg aanbod als het gaat om cardsharing (denk aan 100 a 200 euro per jaar, een een bedrag van 200 tot ergens in de 1000 euro betreft aanschafkosten)
Cardsharing gaat bij UPC niet op kan ik je zeggen, als je in een Ziggo regio woont dan werkt het. En over dit soort praktijken zullen we het op Tweakers maar niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
c70070540 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:11:
[...]

En hoe snel ligt die er weer uit als de FIA of wie dan ook de rechten daarop heeft, er achterkomt dat ze illegaal de data gebruiken?
Zolang ze het protocol niet veranderen, kunnen ze er weinig aan doen. Ze kunnen namelijk (als ik het goed begrepen heb) niet eens zien of je de officiele java meuk gebruikt, of F1LT. Je gebruikt ook je eigen account om de data van Formula1.com op te halen.
En zo te zien (aan de beschikbare lt-files) draait dit toch al minimaal vanaf 2010. Wellicht weet de FIA/rechthebbende al wel van het bestaan van deze app, maar vinden ze het de moeite niet waard het protocol te veranderen om er vervolgens achter te komen dat dat ook wel weer gekraakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Pierre61 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:36:
[...]

Cardsharing gaat bij UPC niet op kan ik je zeggen, als je in een Ziggo regio woont dan werkt het. En over dit soort praktijken zullen we het op Tweakers maar niet hebben.
Je hebt nog een schotel optie, en tjah illegaal, het is een grijs gebied, SKY uk/Ita/de zijn hier niet legaal te ontvangen. Lichten we hier bijv canaaldigitaal op, dan spreken we over echte illegaliteit, maar dat terzijde.

[ Voor 10% gewijzigd door fynrd1 op 10-10-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

u_nix_we_all schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:38:
[...]

Zolang ze het protocol niet veranderen, kunnen ze er weinig aan doen. Ze kunnen namelijk (als ik het goed begrepen heb) niet eens zien of je de officiele java meuk gebruikt, of F1LT. Je gebruikt ook je eigen account om de data van Formula1.com op te halen.
En zo te zien (aan de beschikbare lt-files) draait dit toch al minimaal vanaf 2010. Wellicht weet de FIA/rechthebbende al wel van het bestaan van deze app, maar vinden ze het de moeite niet waard het protocol te veranderen om er vervolgens achter te komen dat dat ook wel weer gekraakt wordt.
Ok, dat schept mogelijkheden dan. Ik wist niet dat het op die manier werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinspire schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:03:
[...]

Jij bent grappig :) , heb jij enig idee wat het je werkelijk gaat kosten om een race bij te wonen? Alleen een race, geen vrije trainingen of kwalificatie.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Martinspire schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:03:
[...]

Welk ticket bureau? Voor 15 euro per race ga ik niet thuis zitten in iedergeval, dan ben ik op locatie in weer en wind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

nee, je snapt het nog steeds niet. Jij roept het is maar 15euro/maand. Alsof jij bepaald dat het voor iemand 15 euro/maand waard is. Voor de ene wel maar voor de andere niet.

Ik lap later deze maand 100 euro voor de Assassin's Creed 3 Collectors edition. Onlangs nog 60 euro voor FIFA 13 terwijl FIFA 12 en 11 in mijn kast liggen en het nog gewoon doen.
Zat mensen die dat weg gegooit geld vinden. Ik ga niet roepen dat het maar 100 euro is of maar 60 euro is. Nee, ik vind het die bedragen waard.

Ik ga geen 15euro/maand uitgeven voor iets wat ik, naar mijn eigen mening, te weinig gebruik van ga en kan maken.

Dit jaar al de meeste races gemist omdat ik wat anders had. Nu heeft de KNVB ook nog eens de meeste thuiswedstrijden van Twente op zondag geplaatst dus mis ik ruim een half seizoen sowieso al.
Daarnaast wordt ik niet warm of koud van de Engelse of Spaanse competitie. Ik ga er echt niet voor zitten maar hooguit kijken als ik niks anders te doen heb.
Nu wil ik wel heel graag de MLB volgen maar vanwege tijdsverschil is dat nog steeds niet lonend voor mij.

Dus het is niet "het is maar 15 euro....". Het is "ik vind het die 15 euro meer dan waard". Dat is jou goed recht maar kom niet hier zeuren dat wij allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten want elk persoon heeft een ander besef van waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Optie2 van downloaden mag je gewoon bij legaal zetten he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

L1nt schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:56:
[...]

nee, je snapt het nog steeds niet. Jij roept het is maar 15euro/maand. Alsof jij bepaald dat het voor iemand 15 euro/maand waard is. Voor de ene wel maar voor de andere niet.

Ik lap later deze maand 100 euro voor de Assassin's Creed 3 Collectors edition. Onlangs nog 60 euro voor FIFA 13 terwijl FIFA 12 en 11 in mijn kast liggen en het nog gewoon doen.
Zat mensen die dat weg gegooit geld vinden. Ik ga niet roepen dat het maar 100 euro is of maar 60 euro is. Nee, ik vind het die bedragen waard.

Ik ga geen 15euro/maand uitgeven voor iets wat ik, naar mijn eigen mening, te weinig gebruik van ga en kan maken.

Dit jaar al de meeste races gemist omdat ik wat anders had. Nu heeft de KNVB ook nog eens de meeste thuiswedstrijden van Twente op zondag geplaatst dus mis ik ruim een half seizoen sowieso al.
Daarnaast wordt ik niet warm of koud van de Engelse of Spaanse competitie. Ik ga er echt niet voor zitten maar hooguit kijken als ik niks anders te doen heb.
Nu wil ik wel heel graag de MLB volgen maar vanwege tijdsverschil is dat nog steeds niet lonend voor mij.

Dus het is niet "het is maar 15 euro....". Het is "ik vind het die 15 euro meer dan waard". Dat is jou goed recht maar kom niet hier zeuren dat wij allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten want elk persoon heeft een ander besef van waarde.
Dan kijk je toch geen formule 1? Waarom zeuren dat het geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

fynrd1 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:59:
[...]

Dan kijk je toch geen formule 1? Waarom zeuren dat het geld kost.
Waarom voor anderen bepalen dat ze maar gewoon eventjes 15euro/maand moeten gaan betalen? Je wilt het werkelijk niet snappen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Nou is een weekend kaart vaak een paar euro duurder dan de zondagkaart, dus dat zal niet het verschil zijn. :+
fynrd1 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:27:
Weet je wat het is heren, een aantal hier schreeuwen ook hoog van de toren als rtl7 weer eens op het verkeerde moment een reclame blok inlast, of dat Mol niet op locatie is. Het kost allemaal geld zoals je ziet, nu geen Mol, geen reclame blokken maar wel zelf betalen, dan is het ineens niet goed. Ondertussen hebben sommigen ook jaren lopen parasiteren op de Britse belasting centjes, maar deze boefjes(grapje moet kunnen :P ) komen nu ook van een koude kermis thuis. Dan heb je nog die wijsneuzen die alles legaal willen hebben, maar wel voor een dubbeltje uiteraard.
Elke 10 minuten reclame terwijl voetbal 2x50 minuten onafgebroken is.
...

Dat gezegd te hebben trekken de voetbalfans hier toch al jaren aan het kortste eind, wil jij je voetbal club volgen dan betaal je voor eredivisie live, en ja het is vaak maar 1 vd 18 clubs. Wil je ook nog buitenlands voetbal volgen dan moet je naar sport 1, het leuke is dat je nooit met zekerheid elk weekend je favoriete voetbalclub kan volgen. Maargoed als je beiden tegenover elkaar zet krijg je bij sport 1 (12,50) toch veel meer kwaliteits sport dan bij Eredivisielive (17,50), Waarin je bij de laatste alleen eredivisie, Europa league en diverse bekerwedstrijden kan volgen. In tegenstelling tot sport 1, waar je de top wedstrijden van, de Serie A (IT), Serie A (Br), Premier-league (En), Primera division (SP), Ligue 1 (FR), Bundesliga (DE), alle wedstrijden van de champions league, een deel van de coppa libertadores, Golf, Tennis, Darten, Motogp en volgend jaar dan misschien nog Formule 1 kan volgen.
Ik vind het vrij knap dat ze met zulke kleine maandlasten je dit allemaal kunnen bieden. In vergelijking met skysport UK zijn alleen dan nog alle premier league wedstrijden te bewonderen.
NL competitievoetbal heeft (9x90x34)/52=530 minuten per week. Er spelen er altijd twee tegen elkaar op vier verschillende kanalen. De kans dat je dus je favoriete club mist is klein. Sowieso kan 3 volle wedstrijden op zondag kijken en minimaal 1 op zaterdag.
F1 is (20x90)/52=35 minuten per week.
En het kost nog hetzelfde ook :P
Als je niet verlegen zit om al die voetbalmeuk, dan zit je er toch niet op te wachten?
...
En ja ach, waar het uiteindelijk op neer komt, is het je favoriete hobby? Heb je er geld voor over? Kan je zonder? Heb je anders genoeg alternatieve Hobby's over? Of laat je uiteindelijk toch 1% van je minimumloon naar de heren van sport 1 stromen, omdat je Formule 1 geen seconde wilt missen, en jezelf graag verwent met normaal/hd kwaliteit en dat allemaal zonder reclame blokken ;) ?
True, er zouden jaren zijn geweest dat ik misschien wel dat abo nam. Maar mijn grootste favoriet is net gestopt en ik heb een hekel aan DRS, Stewarding, Pirelli kauwgom, sneeuwscheppen, heksenneuzen en droogrekjes als achtervleugels. Ik postte een foto uit 1998. Als je in 1998 een foto kreeg van de huidige Ferrari, dan schrik je je toch de tyfus? Dat had je nooit geloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
L1nt schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:03:
[...]

Waarom voor anderen bepalen dat ze maar gewoon eventjes 15euro/maand moeten gaan betalen? Je wilt het werkelijk niet snappen he?
Het afdoen als dom geleuter is ook niet echt chique...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

trouwens
Ondertussen hebben sommigen ook jaren lopen parasiteren op de Britse belasting centjes
Als de BBC niet wil dat wij hier "gratis" naar hun programma's kijken, hadden ze geen deals moeten sluiten met de kabelaars en digitale aanbieders......

Indirect betalen we er wel een klein bedrag voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Senor Sjon schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:03: Elke 10 minuten reclame terwijl voetbal 2x50 minuten onafgebroken is.
Daar betaal je elke maand voor, en op de publieke omroep is dit belastinggeld.
NL competitievoetbal heeft (9x90x34)/52=530 minuten per week. Er spelen er altijd twee tegen elkaar op vier verschillende kanalen. De kans dat je dus je favoriete club mist is klein. Sowieso kan 3 volle wedstrijden op zondag kijken en minimaal 1 op zaterdag.
F1 is (20x90)/52=35 minuten per week.
En het kost nog hetzelfde ook :P
Als je niet verlegen zit om al die voetbalmeuk, dan zit je er toch niet op te wachten?
Leuk, in de eredivisie kijk ik maar naar 1 club, dat komt neer op 58minuten per week
Internationaal volg ik alles van juventus (85min per week)
Formule 1 probeer ik alles te volgen vanaf fp1, dan komt dat neer op 161minuten per week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Senor Sjon schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:03:
Er spelen er altijd twee tegen elkaar op vier verschillende kanalen.
Moet je die kanalen wel hebben, op de satelliet krijg je 'maar' EDL1 en EDL2. Zelfde geneuzel geld voor Sport1, daar krijg je ook 'maar' 3 kanalen. Maar goed, via de satelliet heb ik al een andere optie om de F1 te volgen. O-)

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
fynrd1 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:19:
[...]

Daar betaal je elke maand voor, en op de publieke omroep is dit belastinggeld.

[...]

Leuk, in de eredivisie kijk ik maar naar 1 club, dat komt neer op 58minuten per week
Internationaal volg ik alles van juventus (85min per week)
Formule 1 probeer ik alles te volgen vanaf fp1, dan komt dat neer op 161minuten per week
1 club die 90x34 keer speelt tegenover een 20 races die ~90 minuten duren voor hetzelfde geld. In de F1 zie je ook gelijk de competitie terwijl je misschien maar één team volgt. ;)

Op het publieke net zie je ook gewoon CL wedstrijden en op RTL7 ook de Europa League wedstrijden. Blijkbaar kan het daar wel zonder baggerveel reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Senor Sjon schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:31:
[...]

1 club die 90x34 keer speelt tegenover een 20 races die ~90 minuten duren voor hetzelfde geld. In de F1 zie je ook gelijk de competitie terwijl je misschien maar één team volgt. ;)

Op het publieke net zie je ook gewoon CL wedstrijden en op RTL7 ook de Europa League wedstrijden. Blijkbaar kan het daar wel zonder baggerveel reclame.
Zoals ik al zei, volg het ik het vanaf fp1. Inclusief voor en na beschouwingen besteed ik relatief gezien veel meer tijd aan formule1 dan aan het volgen van mijn 2 favoriete clubs.
De reguliere Nederlandse f1 fan zit zaterdag van 13:55 tot 15:00 voor de tv, en op zondag van 13:00 tot 16:00, Dus met 90 minuten voor een race weekend zit je wel heel erg aan de lage kant? Ik kan begrijpen dat 90% van de kijkers geen reet geeft om fp1 t/m fp3, ik denk ook niet dat sport1 dat gaat utizenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:00

MeNTaL_TO

The future is not set

L1nt schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:56:
[...]

Verkeerd voorbeeld, mlb.com is juist een voorbeeld hoe een site goed media aan kan bieden. Je kan live kijken, maar ook condensed games binnen een bepaalde tijd of alleen de hoogtepunten.
Zelfs als je niet live kijkt is het een uitstekende site.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

MeNTaL_TO schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:54:
[...]
Verkeerd voorbeeld, mlb.com is juist een voorbeeld hoe een site goed media aan kan bieden. Je kan live kijken, maar ook condensed games binnen een bepaalde tijd of alleen de hoogtepunten.
Zelfs als je niet live kijkt is het een uitstekende site.
MLB is tevens op Sport1 te zien vandaar dat ik die erbij betrok.

Heb nu ook de xbox app voor MLB. Alleen nu nog weer even goldmember worden 8)7

Echter vind ik de kosten voor MLB.tv dan wel weer te hoog. Dacht 100$. Als je dat per wedstrijd uitrekent ook geen geld maar hoe vaak kan ik nu echt live kijken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiscBiker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-07 15:08
u_nix_we_all schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:38:
[...]

Dat FIA / Formula1.com te gierig is om de data te versleutelen, wil nog niet zeggen dat de data public domain is. Dat zouden ze er dan toch expliciet bij moeten zeggen. Ik wil best een FreeBSD port maken van F1LT, maar met name vanwege die 'license ambiguity' zie ik daar voorlopig toch maar van af.
Pagina: 1 2 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Voor racerij niet zijnde F1, zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1519902">het algemeen race topic</a>.~~~[/html]