[F1] Seizoen 2012 - Deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.413 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik ben maar eens begonnen aan een aeroblog, heb even wat oude artikelen van mijzelf erin geplakt om een idee te krijgen. http://floatingwings.blogspot.nl/

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Volgens eigen zeggen heeft hij Red Bull al meer dan eens verteld dat hij niet aan hun ontwikkelingsprogramma wil deelnemen, dus voor RB is dit geen nieuws?
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze hem alsnog niet willen vastleggen als hij echt heel erg goed is. Mateschitz is zelf ook een botte lul, dus wellicht kan hij de eerlijkheid wel waarderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Muse schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:05:
Volgens eigen zeggen heeft hij Red Bull al meer dan eens verteld dat hij niet aan hun ontwikkelingsprogramma wil deelnemen, dus voor RB is dit geen nieuws?
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze hem alsnog niet willen vastleggen als hij echt heel erg goed is. Mateschitz is zelf ook een botte lul, dus wellicht kan hij de eerlijkheid wel waarderen?
Denk dat Helmut Marko zo mogelijk een nog grotere hork is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:14
Ik weet ook niet welke bewoording Frijns oorspronkelijk heeft gebruikt. Kan zijn dat de media daar nog een stapje verder in gaat.

Maar ik snap het best, zelfde soort contract krijg je bv voor je neus als je in NL mee wil doen met talentenjachten zoals the Voice. Teken het, en je leven is van Endemol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Hier verwoordt hij het inderdaad anders, misschien is het dan toch de media die het verergt.

http://www.gpupdate.net/n...el-veel-van-deze-test-af/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Er is natuurlijk iets voor de te zeggen: het team investeert in je en verwacht daar wel een tegenprestatie voor. Kijk maar naar Perez: Ferrari doet de "opleiding" en vervolgens stapt hij bij McLaren in.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

MrSleeves schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:37:
Er is natuurlijk iets voor de te zeggen: het team investeert in je en verwacht daar wel een tegenprestatie voor. Kijk maar naar Perez: Ferrari doet de "opleiding" en vervolgens stapt hij bij McLaren in.
Al die teams hebben meer mensen in hun Young Driver Program zitten. Ze laten het echt niet van één man afhangen. En je bent ook niet meteen hun eigendom. Dat zijn bepalen waar hij zou moeten gaan rijden slaat meer op de Formule Renault 3.5 klasse. In de F1 heeft Red Bull niet zoveel te zeggen over wie waar gaat rijden. Ook Perez is niet van Ferrari. Zolang zij hem geen concreet stoeltje kunnen of willen aanbieden, kunnen zij moeilijk zijn carrière bepalen. Dat lijkt me niet fair (tenzij ze je schadeloos stellen, maar ook dat lijkt me niet slim).
Frijns had in de F-Renault voor Red Bull kunnen kiezen, en dan had ie in dat seizoen gegarandeerd een plek gehad bij een team dat RB uitkiest. Zo moet je dat lezen. En in dat jaar houden ze een oogje op je, alleen zij betalen, dus bepalen. Maar als RB hem een stoeltje aanbiedt om naast Vettel te rijden, verkoopt Frijns meteen zijn moeder (bij wijze van spreken) als ie de kans krijgt natuurlijk... Ze doen het nu zo voorkomen alsof ie niets met RB te maken wil hebben.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Nederlands is iig niet zijn goeiste vak :+
https://mobile.twitter.com/RFrijns/status/265538165245353984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Even betreft onderwerpen op mijn blog, wat zouden jullie graag uitgelegd zien worden?
Voorlopig staan deze in de wachtrij, 1. diffuser, 2. Coanda effect, 3. DRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drBunhead
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Invloed van die extra vleugeltjes / flaps op de voorvleugels ben ik ook wel benieuwd naar.

Die van Vettel waren eraf en toch kon hij redelijk vlot door het veld heen rijden totdat de vleugel helemaal kapot was. Dit is ook wel vaker voorgekomen dat een coureur die flaps of een deel van de voorvleugel kwijtraakte, maar toch door ging met goede ronde tijden. Hoe kan dit, en zijn die flaps dan niet een beetje overbodig.

En verder zijn de drie dingen die je al noemde ook zeer leuke en interessante onderwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

drBunhead schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:22:
Invloed van die extra vleugeltjes / flaps op de voorvleugels ben ik ook wel benieuwd naar.

Die van Vettel waren eraf en toch kon hij redelijk vlot door het veld heen rijden totdat de vleugel helemaal kapot was. Dit is ook wel vaker voorgekomen dat een coureur die flaps of een deel van de voorvleugel kwijtraakte, maar toch door ging met goede ronde tijden. Hoe kan dit, en zijn die flaps dan niet een beetje overbodig.

En verder zijn de drie dingen die je al noemde ook zeer leuke en interessante onderwerpen.
Goeie :) daar had ik al een idee over overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Dat was ook het eerste wat in mij opkwam.
Misschien gewoon een wat meer diepgaande analyse van de voorvleugels van een aantal topteams.
Wat doen ze allemaal? Doen alle teams bepaalde dingen? Zijn er teams die een hele andere filosofie hanteren?
Dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

Vettel was in z'n ronde tijden wel wat langzamer als de kop toen z'n vleugel kapot was.
Daarna is hij van vleugel gewisseld.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Hoe vinden jullie het ogen? Het is mijn eerste blog dus alle tips en aanmerkingen zijn meer dan welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Dat wordt een lastig eerste blog over die vleugeltjes. De teams hebben zelfs nauwelijks een idee hoe het invloed heeft op de auto. Zelfde als de barge boards jaren geleden.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Een niet goed werkende voorvleugel heeft meestal extra banden-slijtage tot gevolg. Een goed coureur past zijn rijstijl daarop aan maar kan de extra slijtage daarmee niet voorkomen. Dus in het begin lijkt er weinig aan de hand door de aanwezige schade maar sneller dan gepland verliest de band zijn grip en moet de pits eerder bezocht gaan worden voor een nieuwe set banden.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:16
Was het Massa niet die een aantal jaar geleden ook een stuk van zijn voorvleugel afreed en toen snellere rondetijden neerzette? Ferrari had toen ik probleem met hun snelheid, er werd toen via de radio geroepen; "i think we found the problem!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Danielson schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:07:
[...]
Was het Massa niet die een aantal jaar geleden ook een stuk van zijn voorvleugel afreed en toen snellere rondetijden neerzette? Ferrari had toen ik probleem met hun snelheid, er werd toen via de radio geroepen; "i think we found the problem!"
Ik weet alleen nog een voorbeeld van Barichello die zijn barge boards van zijn ferarri wist te verwijderen (aanrijding aan beide kanten) en toen op eens snellere rondetijden neer kon zetten dan zijn team genoot.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Laatst online: 21:16
Dat zou ook goed kunnen, ik wist alleen nog dat het een Ferrari was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 18:56

BM

Moderator Spielerij
code:
1
2
3
4
5
6
7
1. Kevin Magnussen McLaren 01:42.651 40 
2. Antonio Felix da Costa Red Bull 01:42.717 79 
3. Gary Paffett McLaren 01:43.407 44 
4. Robin Frijns Sauber 01:43.775 78 
5. Nicolas Prost Lotus Renault 01:44.194 55 
6. Luiz Razia Scuderia Toro Rosso 01:44.691 67 
7. Giedo van der Garde Caterham 01:45.936 57

Eerst dag van de rookie testen voorbij, en hoewel tijden niet zo heel veel zeggen, denk ik dat Frijns het toch best netjes gedaan heeft :) Sauber was iig erg tevreden over zijn optreden.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 14:33
Tijden zeggen inderdaad niet veel in dit geval. Ik las vanmiddag ergens dat Giedo er voor gekozen heeft om wat testen voor het team uit te voeren ipv een snelle ronde neer te zetten.. Het is moeilijk te zeggen wie er wel voluit is gegaan is wie niet denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Het beste voorbeeld zijn de X-wings van eind jaren '90. Op een gegeven moment werd er aan één kant zo'n ding afgerukt door een tankinstallatie. Had geen invloed op de auto. Race later, alleen een X-wing aan de linkerkant. Race verder, X-wing gebanned om veiligheidsredenen. Echte reden, het zag er niet uit. :P

Op F1today was een quote dat Frijns niet met kwali brandstof reed.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
Van de week stond hier ook al een gifje met een flexende neus van een Red Bull, maar zo zacht is het spul dus.....

Afbeeldingslocatie: http://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/full/683378302.gif?key=411250&Expires=1352218606&Key-Pair-Id=APKAIYVGSUJFNRFZBBTA&Signature=IgUzWW7W2dsuoCNJ1rKi0HNa0M60rMc265hoHVPf31upgpgKaQj-fj2f0ZO1gQWZMjAAus-bVzHaxunPHK8aWAmx0ibHsUq~iE0ROw3QuSmOEe07Iq4ekOHW-Cxy2OeTZC-B~Nv0SmCuFfd-lsEUBkDVpzvmpKFQ0kw-gwKKGFo_

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

peeth schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:04:
Van de week stond hier ook al een gifje met een flexende neus van een Red Bull, maar zo zacht is het spul dus.....

[afbeelding]
nice catch!

Nou deel 1 betreft de diffuser is af. morgen meer :)

[ Voor 4% gewijzigd door fynrd1 op 06-11-2012 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:28

rally

Deyterra Consultancy

fynrd1 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:32:
Hoe vinden jullie het ogen? Het is mijn eerste blog dus alle tips en aanmerkingen zijn meer dan welkom.
Ik vond het interessant, maar toch nog wat lastig om te lezen. Maar ja... ik ben dan ook een complete leek (maar wel uitermate leergierig).
peeth schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:04:

[afbeelding]
Access Denied :(

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

rally schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:02:
[...]

Ik vond het interessant, maar toch nog wat lastig om te lezen. Maar ja... ik ben dan ook een complete leek (maar wel uitermate leergierig).

[...]

Access Denied :(
Ik probeer de tekst zo toegankelijk mogelijk te maken, en zal bepaalde termen dik drukken zodat men die kan opzoeken :) Belangrijke basis elementen probeer ik elke tekst ook een beetje nadruk op te leggen. Hoop dat het dan goed te begrijpen/lezen is voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
Misschien doet deze het dan...
http://twitpic.com/bav62m

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Wow, die flext niet zo'n beetje ook. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 22:43

Fisico

by Fabian

siggy schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:07:
http://www.nu.nl/sport/29...d-als-hond-behandeld.html

Ik ga er even vanuit dat hij dit daadwerkelijk gezegd heeft.

Geez, word ie gecoachd door Verstappen? Of en dat ie gelijk heeft, doet er even niet toe. Dit doe je gewoon niet en het moment is sowieso hopeloos. Als ik een baas bij Red Bull was en dit las, dan zou ik hem gewoon niet laten testen. Hopeloos onprofessioneel.
Ik had echt een Jos Verstappen-gevoel, hoog van de toren blazen en Willy Weber niet willen vanwege 20% afdracht en vervolgens moeilijk doen bij Ron Dennis om via Simtek in de vergetelheid te raken. Aan talent heeft heeft het bij Jos niet gelegen. Jammer dat nieuwe talenten de geschiedenis snel vergeten.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:28

rally

Deyterra Consultancy

Yup... die werkt.

En wow... da's wel heel veel "flex"... Het lijkt er bijna op alsof hij stuk is (als je niet beter zou weten)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Hoe kan zoiets door de keuring van de FIA komen? :X

Ben stiekem wel heel benieuwd naar de volgende race in de Americas, nieuwe baan en dus redelijk onbekend. Ze hebben daar ook nog niet veel getest toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Fisico schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:23:
[...]
Ik had echt een Jos Verstappen-gevoel, hoog van de toren blazen en Willy Weber niet willen vanwege 20% afdracht en vervolgens moeilijk doen bij Ron Dennis om via Simtek in de vergetelheid te raken. Aan talent heeft heeft het bij Jos niet gelegen. Jammer dat nieuwe talenten de geschiedenis snel vergeten.
Je hebt de opmerkingen van Frijns zelf zeker niet meegekregen?
Ze hebben zijn woorden niet goed weergegeven en dit is ook niet wat hij bedoelde.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:41
360 graden onboard video van Red Bull. Best wel cool gedaan.
http://www.redbull.no/cs/...NO/360-F1/001243262600173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Was deze hier ook al langsgekomen?

Afbeeldingslocatie: http://www.gaiaconscience.com/img/trucorb2.gif

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Misschien is dat de truuk: de vleugel flext niet, maar de hele neus. Dus de vleugel is stijf genoeg om door de test te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Inderdaad erg cool, dit zou gewoon onderdeel van de uitzending moeten zijn! Mooi voor analyse! Bij champcar is al iets dergelijks!

Ze hebben in Abu Dhabi ook eens iets met de start gedaan waarmee ze na wat rekenwerk de camera overal in de 1e bocht neer konden zetten. Volgens mij was het de eerste race in 2009 van Abu Dhabi, maar kan het filmpje niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiscBiker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:30
Timo002 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:48:
[...]

Inderdaad erg cool, dit zou gewoon onderdeel van de uitzending moeten zijn! Mooi voor analyse! Bij champcar is al iets dergelijks!
Foei!

Ik kan me herinneren dat F1 had aangegeven dat rondraaiende camera's zoals die in de INDYCAR* series worden gebruikt, niet naar de F1 zou komen. Wel jammer inderdaad.

*: Geen benadrukking, dit is de officieel vastgestelde schrijfwijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Die 360 graden camera is mooi, maar de vraag is natuurlijk: hoe ziet het er van buiten uit. Ik kan me voorstellen dat het voor de teams een iets te groot aerodynamisch probleem is, plus nog het extra gewicht (dat is dacht ik ook de reden dat de IndyCar camera's niet worden gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

frankivo schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:30:
[...]

Was deze hier ook al langsgekomen?

yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 20:06

Martinspire

Awesomeness

Hij ziet er niet al te klein uit nee:
Afbeeldingslocatie: http://www.redbullracing.com/cs/RedBull/RBImages/000/000/830/815/photo610x343a/360.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.redbull.com/rbcom/0010/1/700/466/001/455/826/P-20120828-00033_HiRes_JPEG_24bit_RGB,0.jpg

Maar het kan natuurrlijk nog wel kleiner.

Ik zou zelf eerder kiezen voor 4 normale afzonderlijke camera's dan een 3d camera. Die kun je veel beter kwijt. Bv 1 nog naast de huidige camera op de bovenkant voor naar achter toe en 2 aan de zijkant daar iets onder (dus in de stier van red bull ipv bovenop)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

De neus van Redbull is een hele eigen leven gaan leiden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Timo002 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:48:
[...]

Ik denk dat je die bandbreedte wel kunt vergeten om dit vanuit een F1 auto realtime te streamen. Ze hadden al moeite genoeg met de telemetrie ongeschonden in de pits te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:50

Player1S

Probably out in the dark

rally schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 19:36:
[...]

Yup... die werkt.

En wow... da's wel heel veel "flex"... Het lijkt er bijna op alsof hij stuk is (als je niet beter zou weten)
Waarschijnlijk is ie ook gewoon stuk. Op ander forum vermoeden ze dat het carbon fiber eronder helemaal aan gort is en de boel aan elkaar hangt aan het vinyl wat er omheen zit (dat gele).
Het is de gehele camera die los zit en zoals ie "flext" omdat iemand het vast pakt, zou het allang opgevallen zijn.
Sterker nog, zoals ie "flext" zou ie op hogere snelheden waarschijnlijk gaan klapperen. Er is immers niet veel kracht voor nodig.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
L1nt schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:00:
[...]

Waarschijnlijk is ie ook gewoon stuk. Op ander forum vermoeden ze dat het carbon fiber eronder helemaal aan gort is en de boel aan elkaar hangt aan het vinyl wat er omheen zit (dat gele).
Het is de gehele camera die los zit en zoals ie "flext" omdat iemand het vast pakt, zou het allang opgevallen zijn.
Sterker nog, zoals ie "flext" zou ie op hogere snelheden waarschijnlijk gaan klapperen. Er is immers niet veel kracht voor nodig.
Precies mijn gedachte, iets stuk wat voor de stevigheid zorgde... spul is zo flexibel, dat zou je anders op normale camerabeelden ook moeten zien, ineens een volledig platte neus ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

KeRsTmAnNeKe schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:53:
[...]

Precies mijn gedachte, iets stuk wat voor de stevigheid zorgde... spul is zo flexibel, dat zou je anders op normale camerabeelden ook moeten zien, ineens een volledig platte neus ofzo :p
Dat hoeft helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Helemaal plat is ook overdreven, maar zou je die neus op camerabeelden niet wat (veel) zien flexen... komt best wat kracht op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

KeRsTmAnNeKe schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:33:
Helemaal plat is ook overdreven, maar zou je die neus op camerabeelden niet wat (veel) zien flexen... komt best wat kracht op ?
Vrijwel niks, op dat punt werken nauwelijks krachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet wel een haantje zijn om je in de F1 te kunnen handhaven, maar ik weet niet of dit de methode is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
KeRsTmAnNeKe schreef op woensdag 07 november 2012 @ 18:53:
[...]

Je kan met een stuk touw veel trekken, maar niets duwen. Zelfde idee met die neus volgens mij, in bepaalde richtingen heel rigide, in andere heel flexibel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
Volgend jaar weer een racende Nederlander in de F1...
Van der Garde schijnt het toch geflikt te hebben...

bron:
http://www.f1today.net/nl...arde-als-lineup-voor-2013

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:45

Pierre

Van nature lui!

peeth schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:56:

bron:
Zo wel leuk zijn, maar dan wordt hij een rijdende chicane, of hij daar nou blij van wordt lijkt me niet.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik zie liever Frijns ergens instappen. :P En jammer dat Kovalainen het veld moet ruimen (van Petrov had ik het wel verwacht: geen geld meer, dus exit).

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Eerst zien dan geloven.

Maar van de drie "nieuwe" teams, is Caterham nog steeds de beste optie. Marrussia schijnt behoorlijk in de schulden te zitten en is nog maar afwachten of ze in deze vorm er bij zijn volgend jaar. Of uberhaubt erbij zijn. HRT is ook nog maar afwachten hoe dat loopt.

Als Frijns ook nog stoeltje weet te veroveren bij Sauber zou het heel leuk worden volgend jaar. Maar onze Japanse vriend moet waarschijnlijk al weg omdat ie geen geld mee brengt dus waarom zouden ze dan voor Frijns gaan? Dan moet ie wel een heel uitzonderlijk talent zijn en dat betwijfel ik echter.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Altijd kicken om een Nederlander in de F1 te hebben :D

Nu Frijns er nog bij :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

peeth schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:56:

bron:
Dit is wel heel erg tegenstrijdig: http://www.gpupdate.net/n...st-met-line-up-voor-2013/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Maar even afwachten tot er officiële berichten binnenkomen. Verder blijven het geruchten.
Pic schijnt idd de voornaamste kandidaat te zijn bij Caterham, mocht daar iemand weg gaan (ik denk niet dat Petrov blijft).

Kovalainen zou bij Sauber in aanmerking komen voor het 2e stoeltje, waar zijn concurrenten Alguersuari en Gutierrez zijn (en misschien Frijns?). Gutierrez lijkt de voornaamste kandidaat ivm de Telmex sponsoring.

2 Nederlanders in de F1 lijkt me heel sterk. Ik denk dat zowel Kovalainen als Petrov ruimte zouden moeten maken om naast Pic ook Van der Garde in de Caterham te krijgen, en daarvoor zou Kovalainen denk ik naar Sauber moeten verkassen. Ik zie ze Kovalainen niet ontslaan.
Als Kovalainen bij Sauber zit, is daar geen plaats meer voor Frijns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

f1today is nou niet bepaald de meest betrouwbare bron. Volgens mij hebben ze ook wel eens zoiets gezegd over Robert Doornbos of Christijan Albers.

Als het nou autosport.com was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Benieuwd of RTL nu opeens toch weer wel gaat mee bieden op de rechten, nu er (zogezegd) weer een Nederlander mee rijdt volgend jaar.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
max schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:29:
Benieuwd of RTL nu opeens toch weer wel gaat mee bieden op de rechten, nu er (zogezegd) weer een Nederlander mee rijdt volgend jaar.
Lijkt me een uitstekende reden om zo'n gerucht de wereld in te helpen iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Lijkt me te mooi om waar te zijn dat Guido van de Garde al een contract op zak zou hebben, en dat Fijns bij Sauber aan de slag kan lijkt mij ook veel te mooi om waar te zijn, denk eerder dat hij als reserve/test coureur aan mag schuiven bij Sauber. en dan eventueel een jaar in de gp2 mee draaien.

Hoe gaan jullie trouwens volgend jaar F1 kijken??
Ik ben van plan om zo veel mogelijk bij de bbc te kijken, of via een livestream van skysports(dan zonder livetiming).
Ik ga geen sport1 abonnement nemen, het enige waar ik wel zou voor willen betalen is Skysportshd(maar goed dat is uiteraard niet te ontvangen in nederland(via de kabel))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Thommmyy schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:56:
Lijkt me te mooi om waar te zijn dat Guido van de Garde al een contract op zak zou hebben, en dat Fijns bij Sauber aan de slag kan lijkt mij ook veel te mooi om waar te zijn, denk eerder dat hij als reserve/test coureur aan mag schuiven bij Sauber. en dan eventueel een jaar in de gp2 mee draaien.

Hoe gaan jullie trouwens volgend jaar F1 kijken??
Ik ben van plan om zo veel mogelijk bij de bbc te kijken, of via een livestream van skysports(dan zonder livetiming).
Ik ga geen sport1 abonnement nemen, het enige waar ik wel zou voor willen betalen is Skysportshd(maar goed dat is uiteraard niet te ontvangen in nederland(via de kabel))
Je bent dus wel bereid om 60pond te betalen en niet 12euro? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
fynrd1 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:01:
[...]

Je bent dus wel bereid om 60pond te betalen en niet 12euro? 8)7
ok, denk dat je me verkeerd begrijpt, Het enige waar ik om geef bij een F1 wedstrijd is een goed programma met goed commentaar. sinds ik met livetimeing kijkt kan ik Olaf niet meer uitstaan als commentator, en natuurlijk de vervelende reclame er tussen door.

Daarbij kan ik het voetbal commentaar bij sport1 al niet uit staan, laat staan wat ik dan bij F1 moet gaan verwachten, de commentator die de NOS voor motogp en F1 gebruikte? ik moet daar niet aan denken.

die 60pond baseer je op het satelliet abonnement?? daar komt dan dus nog een schotel en reciver bij. en dat heb ik er idd niet voor over.

sorry maar een beetje een loze opmerking 8)7

edit:Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Thommmyy schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:56:Hoe gaan jullie trouwens volgend jaar F1 kijken??
Ik heb die livestream eens geprobeerd, ik mag de verkeerde hebben gehad. Maar ik kon er niets mee, slechte kwaliteit, soterend beeld, vol met reclame over het beeld en geen mogelijkheid tot full screen... kortom, niet te doen!
Ik maakte gebruik van de VIPBoxSportsApp

Wellicht had ik de verkeerde pagina / stream..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
Timo002 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:12:
[...]

Ik heb die livestream eens geprobeerd, ik mag de verkeerde hebben gehad. Maar ik kon er niets mee, slechte kwaliteit, soterend beeld, vol met reclame over het beeld en geen mogelijkheid tot full screen... kortom, niet te doen!
Ik maakte gebruik van de VIPBoxSportsApp

Wellicht had ik de verkeerde pagina / stream..
Zeker handig zulke programmatjes, maar je moet idd wel geluk hebben.
ik gebruik deze site om voetbal te kijken en soms de vrije trainingen van F1. Hierbij gebruik ik het programmatje Sopcast.
http://livetv.ru/en/

Mocht er geen engelse livetream beschikbaar zijn zal ik een andere taal moeten pakken, zal dan verder moeten bekijken of ik het dan nog wel nodig vindt om te kijken. de tijd zal het leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Thommmyy schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:10:
[...]

ok, denk dat je me verkeerd begrijpt, Het enige waar ik om geef bij een F1 wedstrijd is een goed programma met goed commentaar. sinds ik met livetimeing kijkt kan ik Olaf niet meer uitstaan als commentator, en natuurlijk de vervelende reclame er tussen door.

Daarbij kan ik het voetbal commentaar bij sport1 al niet uit staan, laat staan wat ik dan bij F1 moet gaan verwachten, de commentator die de NOS voor motogp en F1 gebruikte? ik moet daar niet aan denken.

die 60pond baseer je op het satelliet abonnement?? daar komt dan dus nog een schotel en reciver bij. en dat heb ik er idd niet voor over.

sorry maar een beetje een loze opmerking 8)7

edit:Typo
Schotel + receiver betaal je los voor, of krijg je zelfs gratis bij een overcompleet abonnement. Sky sports kost 20 pond extra en hd 15pond extra. Wil je geen schotel dan heb je voor skysports maar 1 andere medium, en dat is een internet abbo, kost ook 35pond, geen hd, en je hebt een vpn nodig.

En anders moet je maar aan een satelliet gaan denken thuis. Ben je zo'n 100 euro per jaar kwijt, en heb je alle zenders die je wilt. Maar je moet wel ergens de schotel kwijt kunnen/mogen.

[ Voor 5% gewijzigd door fynrd1 op 08-11-2012 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Hier de tijden in een Excel sheet. Extra kolom is de (snelste) qualificatietijd van het team met de delta erbij.

Robin is niet de snelste van de mannen die in de Red Bull heeft gereden en Giedo zit het dichtst bij de qualy tijd met zijn rondje.

[edit]Ik heb het maar even in een tabelletje gerost. Onder de link de originele Excel sheet:
DagCoureurTeamTijdDelta 1Delta 2LapsQ-TijdDelta
1Kevin MagnussenMcLaren01:42,661--4001:41,49700:01,164
3Davide ValsecchiLotus01:42,67700:00,01600:00,0168601:42,22200:00,455
2Antonio Felix da CostaRed Bull01:42,67900:00,01800:00,0026201:41,93300:00,746
1Antonio Felix da CostaRed Bull01:42,71700:00,05600:00,03879
3Kevin MagnussenMcLaren01:42,82700:00,16600:00,11051
3Esteban GutierrezSauber01:43,09300:00,43200:00,2668001:42,62400:00,469
2Oliver TurveyMcLaren01:43,17600:00,51500:00,08362
3Robin FrijnsRed Bull01:43,23300:00,57200:00,05753
1Gary PaffettMcLaren01:43,40700:00,74600:00,17444
2Edoardo MortaraLotus01:43,41800:00,75700:00,01175
2Esteban GutierrezSauber01:43,48500:00,82400:00,06794
3Oliver TurveyMcLaren01:43,60400:00,94300:00,11944
2Gary PaffettMcLaren01:43,77100:01,11000:00,16741
1Robin FrijnsSauber01:43,77500:01,11400:00,00478
1Nicolas ProstLotus01:44,19400:01,53300:00,41952
2Johnny Cecotto JrToro Rosso01:44,56900:01,90800:00,3757601:43,28000:01,289
1Luiz RaziaToro Rosso01:44,69100:02,03000:00,12267
2Giedo van der GardeCaterham01:45,10600:02,44500:00,4157201:44,95600:00,150
3Luiz RaziaToro Rosso01:45,28600:02,62500:00,18068
1Giedo van der GardeCaterham01:45,93600:03,27500:00,65057
3Alexander RossiCaterham01:46,48500:03,82400:00,54985

[ Voor 84% gewijzigd door mphilipp op 08-11-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Wom

Heeft Robin nog wel snelle rondes mogen zetten? Zag op Twitter voorbij vliegen dat hij vooral aerodynamica getest had, en met bepaalde opdrachten de baan was opgestuurd?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

AzzKickah schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:05:
Fuck it up?? :D

Ik denk niet dat dat overal zomaar gewaardeerd wordt hoor :D
And there we go :) http://www.gpupdate.net/n...er-vloeken-in-interviews/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryDeCowboy
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-08 17:26
Frijns heeft vooral aerodynamica getest en niet of nauwelijks snelle tijden kunnen rijden.
Kan ook mede komen door de negatieve uitspraken die hij heeft gedaan over Red Bull en hun jeugd opleidings programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pffrt, wat een braaf gedoe zeg. Shit en fuck, oei oei oei! Dat toneelspel dat de hele wereld dat niet dagelijks roept wordt nu toch wel erg zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

HarryDeCowboy schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:58:
Frijns heeft vooral aerodynamica getest en niet of nauwelijks snelle tijden kunnen rijden.
Kan ook mede komen door de negatieve uitspraken die hij heeft gedaan over Red Bull en hun jeugd opleidings programma.
Hij heeft geen negatieve uitspraken gedaan. Die heeft Nu.nl verzonnen. Lees zijn eigen versie maar, die klinkt een stuk logischer dan dat nu.nl verhaal.

btw: herinneren we ons Mervrouw de Vilotta nog? Die tegen een laadklep aan reed tijdens een test? Hier een soort scan van haar hoofd waar de beschadiging te zien is:

Afbeeldingslocatie: http://img.gawkerassets.com/img/1829gwv1uq0ajjpg/original.jpg

[YouTube: http://youtu.be/HWKlvQFXwKo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Bij Raikkonen kwam het over als.. Raikkonen...

Vettel was iets te gemaakt, wilde wat stoer doen, misschien wat geïntimideerd door Kimi ofzo?
Terwijl die 2 op foto's ed wel over komen als redelijk goede 'vrienden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryDeCowboy
mphilipp schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:12:
[...]

Hij heeft geen negatieve uitspraken gedaan. Die heeft Nu.nl verzonnen. Lees zijn eigen versie maar, die klinkt een stuk logischer dan dat nu.nl verhaal.
Hij heeft zich wel degelijk negatief uitgelaten over het Red Bull opleidingsprogramma, alleen heeft ANP (inderdaad, geen Nu.nl) het ietwat aangedikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

HarryDeCowboy schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:15:
[...]
Hij heeft zich wel degelijk negatief uitgelaten over het Red Bull opleidingsprogramma, alleen heeft ANP (inderdaad, geen Nu.nl) het ietwat aangedikt.
Hij zei zelf dat ie geen zin had om Red Bull te laten bepalen bij welk team hij moest gaan rijden, dus hij heeft het zelf geregeld. Op zich niets mis mee als je je eigen carrière in de hand wil houden, toch? Volgens mij heeft hij die uitspraken van het honds behandelen niet gedaan (dat stond op nu.nl).

En daarbij, als Red Bull zich dat in een dergelijke mate zou aantrekken dat ze 'm 'voor straf' onzin rondjes laten rijden, is het een team waar je niet eens dood in de pitlane gevonden wil worden natuurlijk. Als je op dat nivo een dergelijke infantiele manier van zaken doen erop na houdt, ben je niet geschikt als leider. Meer kleuterklas nivo imho. Ik geloof ook niet dat dat een rol speelt. Ze zouden daarmee de kans op het vinden van een goede coureur laten lopen. Dat is nooit slim.
Robin heeft volgens mij ook niet beweerd dat ie nooit voor Red Bull F1 zou willen rijden. Hij wilde niet door hen 'bestuurd' worden in de FR3.5. En daar is - nogmaals - niets mis mee.

[ Voor 3% gewijzigd door mphilipp op 08-11-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 18:56

BM

Moderator Spielerij
mphilipp schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:12:
[...]

btw: herinneren we ons Mervrouw de Vilotta nog? Die tegen een laadklep aan reed tijdens een test? Hier een soort scan van haar hoofd waar de beschadiging te zien is:

[afbeelding]

[video]
Wow, dat is wel... kapot ja. Heeft ze erg veel geluk mee gehad :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryDeCowboy
mphilipp schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:25:
[...]

Hij zei zelf dat ie geen zin had om Red Bull te laten bepalen bij welk team hij moest gaan rijden, dus hij heeft het zelf geregeld. Op zich niets mis mee als je je eigen carrière in de hand wil houden, toch? Volgens mij heeft hij die uitspraken van het honds behandelen niet gedaan (dat stond op nu.nl).

En daarbij, als Red Bull zich dat in een dergelijke mate zou aantrekken dat ze 'm 'voor straf' onzin rondjes laten rijden, is het een team waar je niet eens dood in de pitlane gevonden wil worden natuurlijk. Als je op dat nivo een dergelijke infantiele manier van zaken doen erop na houdt, ben je niet geschikt als leider. Meer kleuterklas nivo imho. Ik geloof ook niet dat dat een rol speelt. Ze zouden daarmee de kans op het vinden van een goede coureur laten lopen. Dat is nooit slim.
Robin heeft volgens mij ook niet beweerd dat ie nooit voor Red Bull F1 zou willen rijden. Hij wilde niet door hen 'bestuurd' worden in de FR3.5. En daar is - nogmaals - niets mis mee.
Hij heeft inderdaad niet gezegd wat er op Nu.nl stond, hij heeft wel gezegd dat Red Bull hun rijders teveel controleert en bestuurd en dat hij dat niet wil, ook heeft hij gezegd, en ik citeer: „Maar ik weet dat ze daar spelletjes spelen. Je mag niets zelf beslissen en als je niet doet wat zij willen, lig je eruit. Je word niet fair behandelt.”
Dit is wel degelijk negatieve publiciteit imo.

Verder snap ik niet hoe je bij de stelling komt dat Red Bull hem dan 'voor straf' rondjes heeft laten rijden, dit is natuurlijk nooit waar, dat zou complete kapitaalvernietiging zijn.
Zoals gezegd; Red Bull heeft Frijns aerodynamica laten testen en heeft hem in de middag mechanische onderdelen laten testen, dit gebeurd nooit met een race afstelling maar met een (voor aerodynamica) hoge downforce afstelling en (voor de mechanische onderdelen) een testafstelling.
Normaliter laten de teams de rijders ook nog een rondje of 10 á 15 echt pushen voor een goede tijd, zoals eerder deze week ook is gebeurd met de andere Red Bull-rijders.

Ik neem aan dat je zelf ook de vergelijking kan trekken nu en ik niet nog verder hoef uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

HarryDeCowboy schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:38:
[...]
Hij heeft inderdaad niet gezegd wat er op Nu.nl stond, hij heeft wel gezegd dat Red Bull hun rijders teveel controleert en bestuurd en dat hij dat niet wil, ook heeft hij gezegd, en ik citeer: „Maar ik weet dat ze daar spelletjes spelen. Je mag niets zelf beslissen en als je niet doet wat zij willen, lig je eruit. Je word niet fair behandelt.”
Dit is wel degelijk negatieve publiciteit imo.
Ah, nou ja...dat is een heldere uiteenzetting van hun werkwijze :+ Dan is het idd geen leuke club om voor te rijden, dus is er geen schade aangericht. Hij gaat toch niet voor ze rijden lijkt me dan. Die RB test was een 'prijs' omdat ie kampioen is, dus hij doet het om leuk uit de verf te kunnen komen voor andere teams.
Verder snap ik niet hoe je bij de stelling komt dat Red Bull hem dan 'voor straf' rondjes heeft laten rijden, dit is natuurlijk nooit waar, dat zou complete kapitaalvernietiging zijn.
Ehhh...die stelling was niet van mij. Volgens mij blijkt dat ook wel duidelijk uit mijn opmerkingen. Ik reageerde op iemand die zoiets impliceerde.

[edit]eeehhhh wacht nou eens heel effetjes... Ben jij aan het dementeren ofzo? Even iets quoten waar ik op reageerde:
Dat is nota bene een uitspraak van jou. Dáár reageerde ik op dat het onzin is, en dan kom jij zelf terug hoe ik erbij kom dat ze 'm voor straf die dingen laten doen. Ik haak af... :X

[ Voor 18% gewijzigd door mphilipp op 08-11-2012 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Zo ik heb mijn blog weer een beetje aangepast, probeer nu mijn artikelen op te bouwen zodat iedereen de basis begrijpt. Morgen of overmorgen zal er een artikel komen over invalshoek, en type luchstromingen. (vervolg artikelen zullen zijn wingflex, drs en coanda)
en deel 4 zal gaan over 3d profielen en tipwervels (vervolg artikelen, diffuser deel 2, vortex generators, sidepods) en daarna maar aanhaken op nieuwtjes uit de pitstraat.

Een vraag aan jullie, is de inhoud te diepgaand (nog te moeilijk) of is het redelijk makkelijk te begrijpen en kan ik de teksten diepgaander schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryDeCowboy
[edit]eeehhhh wacht nou eens heel effetjes... Ben jij aan het dementeren ofzo? Even iets quoten waar ik op reageerde:

[...]

Dat is nota bene een uitspraak van jou. Dáár reageerde ik op dat het onzin is, en dan kom jij zelf terug hoe ik erbij kom dat ze 'm voor straf die dingen laten doen. Ik haak af... :X
Ik heb het toch niet over strafrondjes, daar begon jij over.
Ik zeg dat het plausibel klinkt als ze hem die 10 á 15 rondjes niet hebben gegeven met een fatsoenlijke setup om te pushen.
De andere rondjes zijn gewoon het testwerk wat de anderen ook doen.

Kom op, valt het kwartje nog steeds niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

HarryDeCowboy schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 00:37:
[...]
Ik heb het toch niet over strafrondjes, daar begon jij over.
Ik zeg dat het plausibel klinkt als ze hem die 10 á 15 rondjes niet hebben gegeven met een fatsoenlijke setup om te pushen.
De andere rondjes zijn gewoon het testwerk wat de anderen ook doen.

Kom op, valt het kwartje nog steeds niet?
Nou jaaaa...kwartje vallen...ehhh...wat jij zegt noem ik 'strafrondjes' of valt bij jou het kwartje niet. Zie je dat verband niet? Misschien een cursus begrijpend lezen volgen. Volgens mij hoef je niet echt een graad in astrofysica te hebben om te snappen wat ik bedoel als ik op jouw uitlating reageer.

Maar goed, zoals ik al eerder zei: ik haak af. Dit wordt een haal en trek spektakel en daar ben ik te oud voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

En de stieren neus is op vakantie geweest naar Parijs, en goed gekeurd door de FIA. Een zachtere neus maakt de wagen veiliger bij incidenten. (nooit verwacht dat dit argument boven zou komen drijven :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

_/-\o_

Zo droog, die Kimi.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

wel leuk, die uitlopende karakters in de formule 1, gelukkig zijn de interessante karakters allemaal wereldkampioenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Als dat het enige zinnetje op dat shirt is, weet ik niet of het bij iedereen wel zo grappig overkomt.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
AzzKickah schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:18:
Als dat het enige zinnetje op dat shirt is, weet ik niet of het bij iedereen wel zo grappig overkomt.. :?
Afbeeldingslocatie: http://estaticos04.marca.com/imagenes/2012/11/09/motor/formula1/1352475051_extras_noticia_foton_7_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Nu nog een tweet namens Kimi, "yeh yeh yeh been there done that got the tshirt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:18:
Zelfs op zichzelf zie ik het wel werken in een werkomgeving. Niet iedere leidinggevende is even goed in inschatten wat wel en niet gemeld moet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

HRT F1 staat weer te koop

http://www.autosport.com/news/report.php/id/104183

Weinig verrassend. Thesan is een investerings maatschappij. Team staat er mogelijk beter voor dan vorig jaar dus wordt het met winst verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

L1nt schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:52:
HRT F1 staat weer te koop

http://www.autosport.com/news/report.php/id/104183

Weinig verrassend. Thesan is een investerings maatschappij. Team staat er mogelijk beter voor dan vorig jaar dus wordt het met winst verkocht.
Quanta costa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik las op Formule1.nl dat de huidige eigenaar er 29 miljoen voor betaald zou hebben.. Dat heb ik niet op de plank liggen helaas.. :+

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Destruction schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:24:
Ik las op Formule1.nl dat de huidige eigenaar er 29 miljoen voor betaald zou hebben.. Dat heb ik niet op de plank liggen helaas.. :+
Dat is toch peanuts voor een compleet F1-team..? Of heb ik dat gewoon hartstikke fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzzKickah schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:05:
Dat is toch peanuts voor een compleet F1-team..? Of heb ik dat gewoon hartstikke fout?
Vergeet niet dat er nog veel meer geld bij moet en dat er ook de nodige voorwaarden aan zullen hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

AzzKickah schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:05:
[...]

Valt wel mee, ze hebben helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

fynrd1 schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:10:
[...]

Valt wel mee, ze hebben helemaal niks
Als je een nieuw team zou willen beginnen is HRT een betere basis dan helemaal op 0 beginnen.

Bij die 29 miljoen hebben ze waarschijnlijk ook de schulden op zich genomen vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

L1nt schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:14:
[...]

Als je een nieuw team zou willen beginnen is HRT een betere basis dan helemaal op 0 beginnen.

Bij die 29 miljoen hebben ze waarschijnlijk ook de schulden op zich genomen vermoed ik.
Je begint praktisch op 0 met dit team, is niet erg maar dan moet je het wel een aantal jaartjes volhouden, en heel veel geld gaan investeren in kennis.

Ik zou overigens Dallara graag in de formule 1 zien, jammer dat zij die ambities (of capaciteit) niet hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door fynrd1 op 12-11-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Hier is de originele, die is goud geld waard denk ik..
Kimi

Wear Sunscreen!

Pagina: 1 ... 13 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Voor racerij niet zijnde F1, zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1519902">het algemeen race topic</a>.~~~[/html]