[F1] Seizoen 2012 - Deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.411 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Zei ie nou 'giving me shit' ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Dat waren wel 5 hele zinnen achter elkaar. Een record!

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ja

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Zulke lange zinnen heb ik Kimi niet vaak horen maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ja, "because I didn't smile enough"

:D

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:26

Harrie

NederVlaming

Ja, volgens mij wel. "Last time you were giving me shit for not smiling enough."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hahahah wat een kerel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Echt een realist die Vettel. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Jaja Vettel, je biografie hoeven we niet te horen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Seb. Vettel on rosewater: "Tastes good."

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wat noemde Coulthard die fake champagne nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Fuck it up?? :D

Ik denk niet dat dat overal zomaar gewaardeerd wordt hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 10:34
Zitten de Red Bull circuits er nu op?

Wat een vent Kimi.. :D Hopelijk weten we morgen nog waarom we ons zo voelen. :P

[ Voor 52% gewijzigd door Dadona op 04-11-2012 16:07 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:25

DDX

Haha excuses voor het taalgebruik :)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

wtf vettel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Dadona schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:05:
Zitten de Red Bull circuits er nu op?
Nee volgende keer weer.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Pffff Vettel, kindje om aandacht te krijgen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:57

Osxy

Holy crap on a cracker

Hij is niet gewend zo weinig aandacht te krijgen.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Geintje van Vettel... douche voor Coulthard. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ligt het aan mij of heeft Vettel niet de heldenrace gereden waar het qua resultaat wel naar lijkt? Vooral veel snelle rondjes gereden en langzamere auto's ingehaald op de rechte stukken. Natuurlijk pech gehad en weer overnieuw moeten beginnen met zijn neus maar daarna veel geluk gehad met de tweede safety car. Button wel mooi ingehaald, maar dan ook de twee hele domme fouten met Senna en Ricciardo. Ben ik nou gekleurd door mijn Ferrari-fan-zijn, of zijn hier meer mensen het me eens? Ik probeer hier geen war te starten, maar ben echt benieuwd of ik door mijn Ferrari bril hier verkeerd naar kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Coulthard waardeert het niet echt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Laatst online: 17:25

DDX

En nog een keer excuus voor taalgebruik.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Sagaris schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:07:
Ligt het aan mij of heeft Vettel niet de heldenrace gereden waar het qua resultaat wel naar lijkt? Vooral veel snelle rondjes gereden en langzamere auto's ingehaald op de rechte stukken. Natuurlijk pech gehad en weer overnieuw moeten beginnen met zijn neus maar daarna veel geluk gehad met de tweede safety car. Button wel mooi ingehaald, maar dan ook de twee hele domme fouten met Senna en Ricciardo. Ben ik nou gekleurd door mijn Ferrari-fan-zijn, of zijn hier meer mensen het me eens? Ik probeer hier geen war te starten, maar ben echt benieuwd of ik door mijn Ferrari bril hier verkeerd naar kijk.
Het gaat om goed kunnen rijden, er zijn wanneer je er moet zijn, en een beetje geluk.... Volgens mij zat het Vettel op alle fronten mee, behalve dat ene puntje met zijn voorvleugel waardoor hij de derde plaats heeft kunnen realiseren.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Je kunt je aan de andere kant ook weer afvragen of dat juist een voordeel voor Vettel was. Ze wilden bedenken of ze die wissel niet hoefden maken. Dat had ook verkeerd kunnen uitpakken. Misschien zou de druk toch een keer teveel worden.

Heel simpel, het viel op zich de goede kant uit.

[ Voor 16% gewijzigd door Dadona op 04-11-2012 16:12 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

It was Simon Rennie who had to deal with that. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ligt het aan mij of heeft Vettel niet de heldenrace gereden waar het qua resultaat wel naar lijkt?
Het is niet zo goed als dat sommigen denken, maar ook weer niet zo slecht als dat anderen denken ;)

Hij heeft mazzel gehad met de SC's, maar ook zijn kansen gepakt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Lotus komt nog oprecht over, veel teams doen een te getraind mediapraatje

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Zoals ik eerder al postte ben ik het met je eens, als ze hadden besloten om bij de laatste stop een ronde later naar binnen te gaan dan was hij kansloos buiten de top 10 gekomen omdat toen dat incident was met Perez. Het resultaat is erg goed en je moet het wel doen; maar het zat dan ook wel mee. Een aantal man voor hem viel weg, de eerste stop tijdens de eerste SC leverde een nieuwe neus en zacht rubber op en de tweede stop was 'gratis' door de SC-periode die er net na viel.

Kimi heeft ook geluk gehad want Hamilton was verreweg de snelste vandaag, zoals hij wegreed van het veld was briljant.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

AzzKickah schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:07:
Coulthard waardeert het niet echt :D
Haha nee, totaal niet, nu net ook op de BBC duidelijk ontevreden over de actie

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:28

Vuvuzela

My spire is forming

Wel sneu voor Kimi dat hij in een redelijk alcohol vrij land zijn overwinning moet vieren :p

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
gambieter schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:12:
[...]

Het is niet zo goed als dat sommigen denken, maar ook weer niet zo slecht als dat anderen denken ;)

Hij heeft mazzel gehad met de SC's, maar ook zijn kansen gepakt.
True, ik kan ook niet ontkennen dat hij niet belachelijk hard kan rijden en de limiet van banden en auto altijd als een van de besten kan opzoeken. De bekende kritiek op Vettel is dat hij als hij echt moet inhalen het niet altijd waar kan maken en ik heb ook met deze race niet het idee gehad dat hij die critici de mond kon snoeren. Maar vroeg me af of dat vooral door mijn voorkeur voor die rooien kwam. ;) Goed om te lezen dat ik nog wel een beetje factueel kan oordelen. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Sagaris op 04-11-2012 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Vuvuzela schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:15:
Wel sneu voor Kimi dat hij in een redelijk alcohol vrij land zijn overwinning moet vieren :p
Reken maar dat als hij daar vanacht nog is, er echt wel wat alcohol geregeld wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Wat een race, wat een race! Een pareltje!

Wat een baas is Kimi ook! Gewoon zeggen wat je denkt zonder schaamte, echt een baas! Ook top van Vettel, ook al was het te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Sagaris schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:15:
[...]

True, ik kan ook niet ontkennen dat hij niet belachelijk hard kan rijden en de limiet van banden en auto altijd als een van de besten kan opzoeken. De bekende kritiek op Vettel is dat hij als hij echt moet inhalen het niet altijd waar kan maken en ik heb ook met deze race niet het idee gehad dat hij die critici de mond kon snoeren. Maar vroeg me af of dat vooral door mijn voorkeur voor die rooien kwam. ;) Goed om te lezen dat ik nog wel een beetje factueel kan beoordelen. :P
Een beetje door je voorkeur voor de roden denk ik, maar kijk naar de inhaalacties die hij gedaan heeft, waren volgens mij toch best wel ok, zeker die op Button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

c70070540 schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:17:
[...]

Een beetje door je voorkeur voor de roden denk ik, maar kijk naar de inhaalacties die hij gedaan heeft, waren volgens mij toch best wel ok, zeker die op Button.
De laatste safetycar heeft hem echt in het zadel geholpen, de eerste was daarentegen ook weer nadelig voor hem.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

c70070540 schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:17:
Vijftien ronden te gaan op nieuwe zachte banden tegen een wagen die niet zo snel is als die van jou met gebruikte medium banden... ik had echt het idee - en gezien de reacties in dit topic velen met mij - dat hij de race zou gaan winnen.

En voor de zekerheid: ik heb niets met Ferrari of andere teams, ik zie alleen knoppie graag winnen :P
fynrd1 schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:19:
[...] de eerste was daarentegen ook weer nadelig voor hem.
Juist niet, in die stop - waarbij de voorvleugel vervangen werd - viel het verlies mee door de SC. Die ging in zijn outlap naar binnen maar hij zat op een seconde van Senna (als ik me de live timing goed herinner).

[ Voor 29% gewijzigd door Speedpete op 04-11-2012 16:22 ]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Speedpete schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:20:
[...]

Vijftien ronden te gaan op nieuwe zachte banden tegen een wagen die niet zo snel is als die van jou met gebruikte medium banden... ik had echt het idee - en gezien de reacties in dit topic velen met mij - dat hij de race zou gaan winnen.

En voor de zekerheid: ik heb niets met Ferrari of andere teams, ik zie alleen knoppie graag winnen :P
:)

Knoppie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

Knoopje mag ook :P

[ Voor 30% gewijzigd door Speedpete op 04-11-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
V3g3ta schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:54:
Wow! Een van de leukste en beste races van dit seizoen!

Niemand die nu nog kan zeggen dat Vettel niet kan inhalen en alleen kan winnen van voren. Ik ben geen fan van hem, maar wat een prestatie! De commentaren van Kimi waren echt leuk, lol, kwam niet bij van het lachen, zo typisch. :)
Mwuah

Hij rijdt 2x zijn eigen vleugel stuk, heeft mazzel met SC1, hij kan doordoor vrij straffeloos zijn vleugel wisselen. Deze race heeft ook nog eens 8 uitvallers. Dan heeft hij net 1 ronde voor SC2 zijn pitstop gemaakt. Ronde later en hij had achteraan gestaan. Daarbij maakt hij toch fouten imo zoals dat bord.

En die RB is zo snel in de handen van Vettel... hij kan het veroorloven scruffy te rijden en nog veruit de snelste te zijn.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Noem mij maar malle eppie dan. Ik snap nog steeds niet wie je bedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

button

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Vettel heeft gewoon veel geluk gehad. Geloof dat Mol riep dat op dit circuit de kans op een SC 30% is en uitgerekend als Vettel achteraan start komt er 2x een SC, waardoor het gat weer gedicht werd. Vooral die laatste SC heeft hem geholpen, omdat hij net een stop had gemaakt en dus zeker 20 seconde achter reed wat ineens als sneeuw voor de zon verdwenen was. Bijna vergeten dat er aardig wat uitvallers waren, waar hij natuurlijk door is ingelopen. Jammer voor het kampioenschap, had liever gezien dat Vettel wat minder punten had gescoord.

[ Voor 9% gewijzigd door Dj-sannieboy op 04-11-2012 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Gaaaaaap! :)

Button heeft in mijn ogen weer een redelijk onzichtbare race gereden... Vandaar dat hij even niet op mijn netvlies stond.

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Ik vind het wel mooi om te horen dat het inhaalgedoe met Vettel en het teruggeven inderdaad afgesproken werk is. Prima. Laat onverlet dat ik dergelijke inhaalacties, teruggeven en dan weer terug inhalen toch wel een kromme regel vind. Je zou een krankzinnige actie kunnen uithalen omdat je weet dat erna een heel gunstig punt is om de plek terug te geven en daarna weer opnieuw in te halen. Een simpel voorbeeld is het gebied zo pal rondom de DRS zone. Geef de plek terug, blijf in de buurt, pak de streep en krijg DRS.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 27-08 22:56
c70070540 schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:26:
[...]

Button heeft in mijn ogen weer een redelijk onzichtbare race gereden... Vandaar dat hij even niet op mijn netvlies stond.

Of de Red Bull bril van je netvlies halen :>

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Fasterinside schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:27:
[...]

Of de Red Bull bril van je netvlies halen :>
Even ter verduidelijking. Ik heb absoluut geen voorkeur voor een rijder of team. Er is maar een team en een rijder die ik gewoon niet mag. Kan alleen ook niet aangeven waarom niet... Is gewoon een gevoel.

Verder vond ik Vettel gewoon prima rijden vandaag en het viel gewoon zijn kant op, net zoals het Kimmi zijn kant op viel omdat Hamilton uit viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

[...]

Button reed heel sterk op de harde band en hield Vettel een behoorlijke tijd achter zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Button werd ook in de quali al zo goed als niet gevolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Speedpete schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:29:
[...]

Button reed heel sterk op de harde band en hield Vettel een behoorlijke tijd achter zich.
Alleen jammer dat 'ie 'm niet liet staan en Vettel er dus langs kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Even een vertraagde reactie.
Wat is Raikkonen een HELD!
Yes, yes, yes, I know!
_O_ _O_ _O_ _O_

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
@sagaris Het is gewoon netjes wat hij doet, onder druk van het kampioenschap moet hij zo hoog mogelijk eindigen.
Heldenrace noemt niemand het volgens mij.

Wat een held die Kimi: leave me alone, I know what I'm doing!
Vettel moet overigens weer even terug naar de mediatraining.....
Jammer voor Hamilton, was hem gegungd, maar epic dat Kimi weer eens weint, hoop dat ie het volgend jaar echt goed gaat doen.
Button leek in het interiew toch wel wat geiriteerd over z'n race maar het blijft een gentlemen die niet gaat zeiken en meuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 27-08 22:56

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Fietsbel schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:58:
[...]

:? bij mij werkt de video niet
Je moet even een tunnelbear-account nemen, verbinding maken met de UK, en je kan'm bekijken.

Lukte bij mij ook niet zonder een tunnel naar de UK.
Werkt trouwens beter in Chrome dan in Firefox.

Ow, en TunnelBear is dus gratis 500MB/maand ;)

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:34
Ik zit nu nog wat te kijken naar de uitzending van de F1 in uitgesteld relais op VIER, samenwerken met zo'n kwal als Raikönnen moet echt een feest zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Kwal :?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Nikolas schreef op zondag 04 november 2012 @ 17:36:
Ik zit nu nog wat te kijken naar de uitzending van de F1 in uitgesteld relais op VIER, samenwerken met zo'n kwal als Raikönnen moet echt een feest zijn...
Raikönnen is een held. Het is meermaals aangegeven dat Kimi alleen zo ijskoud is tegenover de media en pers, in de persoonlijke omgang is hij een prima vent met normale verhalen en normale communicatie :) . Dát maakt hem juist zo gaaf _/-\o_ _/-\o_ *O* .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Kwal zal wel een verkeerde benaming zijn geweest, maar ik kan mij voorstellen dat het horkerig gedrag van Kimi niet op sympathie en 'adoratie' van een ieder kan rekenen.

[ Voor 4% gewijzigd door Dadona op 04-11-2012 17:53 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Dj-sannieboy schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:26:
Vettel heeft gewoon veel geluk gehad.
Erg makkelijk lullen. Maldonado start als 4de en waar eindigt hij? Precies! En ook hij heeft 2SC's gehad en álle kansen. Het is een deel geluk, maar je moet ook klaar staan als het eraan komt. Net als Alonso daar heel goed in is. Je kunt het ook allemaal nét missen. Probeer aub niet de prestatie van Vettel nietig te verklaren door de gelukskaart te spelen, want dan snap je het spelletje niet goed. Er zijn een heel pak coureurs vóór Vettel gestart en die is ie allemaal voorbij gegaan. Nee, Vettel - en ik behoor niet tot zijn fanclub - heeft het heel erg goed gedaan.
Alonso ook, en ik had zelf mijn geld op Fernando gezet, want 'Always expect the Spanish Inquisition!'. Je kunt hem nooit uitsluiten en als er iets is, staat hij vrijwel altijd klaar om ervan te profiteren. Ook dát is racen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Cubic X schreef op zondag 04 november 2012 @ 17:53:
[...]
Raikönnen is een held. Het is meermaals aangegeven dat Kimi alleen zo ijskoud is tegenover de media en pers, in de persoonlijke omgang is hij een prima vent met normale verhalen en normale communicatie :) . Dát maakt hem juist zo gaaf _/-\o_ _/-\o_ *O* .
Hij is gewoon niet iemand die een heel verhaal kan maken van iets dat hij zelf 'gewoon' vindt. Hij doet zijn ding op zijn manier en al het gelul er omheen vindt hij niet zo interessant. Die andere mannen draaien allemaal het standaardverhaal af en hij krijgt dat denk ik niet zijn strot uit.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Met die reacties van Kimi vandaag moest ik wel terugdenken aan David Coulthard in een regenrace toen zijn team aan overwegen was wat ze wilden doen. Zorg voor de focus, geef informatie die ik nodig heb en wees helder en duidelijk.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 22:43

Fisico

by Fabian

Dadona schreef op zondag 04 november 2012 @ 18:05:
Met die reacties van Kimi vandaag moest ik wel terugdenken aan David Coulthard in een regenrace toen zijn team aan overwegen was wat ze wilden doen. Zorg voor de focus, geef informatie die ik nodig heb en wees helder en duidelijk.
Volgens mij was het ook DC op de Beeb die aangaf dat je in de auto geen tijd voor small talk heb, dus dat Kimi het niet zo slecht bedoelde in de hitte en herrie. Het doorelkaar pratende gezelschap op de Beeb was ook al geen pretje na Olav. Waar zijn de eurosporthelden gebleven?

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Wat bedoel je met het stuk vanaf 'Het doorelkaar...' ?

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Fisico schreef op zondag 04 november 2012 @ 18:09:
[...]
Volgens mij was het ook DC op de Beeb die aangaf dat je in de auto geen tijd voor small talk heb, dus dat Kimi het niet zo slecht bedoelde in de hitte en herrie.
Klopt, kan ik me iets bij voorstellen. Sommige coureurs willen/moeten er doorheen gepraat/gecoached worden en sommigen willen gewoon rijden en niet lullen. Kimmi is er zo een. Held!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:56
Caterham heeft op Twitter aangegeven dat ze morgen nieuws hebben,
@MyCaterhamF1: Meanwhile.... something very big is happening tomorrow...........
Ik ben benieuwd wat er wordt gepresenteerd! Giedo getekend??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Geweldige race, had de Kwalificatie gisteren niet gezien. Maar dat Vettel het zo weet te spelen, erg goed van hem en het team. Oké, ik ben wel een beetje Vettel fan. Maar hij startte achteraan, natuurlijk 2 safety cars is een geluk. Maar dat moet je ook hebben. Dat kimi hem wint door het uitvallen van Hamilton is ook erg leuk. Volgens mij wel 1 van de spannendste races van afgelopen seizoen. Vettel krijgt volgens mij nog wel een cursus media, want wat hij op het podium deed was niet geheel 'netjes' wel erg leuk :D Maar woordkeuze was niet helemaal goed. Voor het kampioenschap had hij minder punten mogen pakken.

Ja ben benieuwd naar de volgende races, kunnen ze dit vasthouden bij Redbull of valt het kwartje weer een andere kant op? Zou denken dat de aankomende banen wel op hun auto zijn.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hoop dat Alonso wk wordt, maar Vettel heeft gewoon een dijk van een wedstrijd gereden. Kwam wel zijn kant op natuurlijk, maar hij eindigt mooi op vier seconden en heeft een prima inhaalrace.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:45

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Komt er nog ergens een samenvatting op tv? Heb de race gemist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:20
MikeyMan schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:03:
Komt er nog ergens een samenvatting op tv? Heb de race gemist...
Die is al geweest, althans op RTL7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:43

Wom

Heb een hele toffe race gezien, niet verwacht op dit circuit.

Kan alleen niet begrijpen dat Mercedes zo'n crappy pitstopstragegie er op nahoudt. Kost Schumacher gewoon zekere punten. Verder lekker veel actie op de baan, prima vermaak dus!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wom schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:20:
Kan alleen niet begrijpen dat Mercedes zo'n crappy pitstopstragegie er op nahoudt. Kost Schumacher gewoon zekere punten. Verder lekker veel actie op de baan, prima vermaak dus!
Dat was geen tactiek, maar een lekke band bij Schumacher.

Aangaande Karthikayan, zijn hydraulisch systeem kapte er mee, hij moest remmen om zelf geen klap te maken (geen stuurvermogen meer), en Rosberg en hij zijn het er over eens dat het puur pech was dat Rosberg er net achter zat. Niets aan te doen.

En Massa wil een barrichello worden met een crybaby opmerking:
Felipe Massa believes that Mark Webber should have been punished for his part in their coming together at the Abu Dhabi Grand Prix. The pair were fighting over sixth place when they banged wheels at the Turn 11 chicane. Webber cut the corner and as he rejoined the circuit at Turn 13, Massa spun while avoiding his Red Bull rival.

The stewards looked into the incident but decided that neither driver had been at fault and declared it a racing incident.

Massa, however, felt completely differently about the matter and was left in no doubt that it was Webber who caused the problem. When asked by AUTOSPORT for his view on the incident, Massa said: "We braked at Turn 11, and he tried to pass me on the outside. "I was doing the corner on the inside and then we touched wheels at the exit of the corner. Then, he decided to go straight to the chicane, so he cut the chicane. "I did the chicane, which he cut, and he passed in front of me. I had to brake very strongly not to hit his car and I spun. So he caused an incident.

"But it is not the first time that we see the stewards not getting through the right decisions or the right direction. They decided not to give anything, which for me is completely wrong."
Oftewel, als ze niet doen wat Massa wil, dan is het de verkeerde beslissing :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Sagaris schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:15:
[...]

True, ik kan ook niet ontkennen dat hij niet belachelijk hard kan rijden en de limiet van banden en auto altijd als een van de besten kan opzoeken. De bekende kritiek op Vettel is dat hij als hij echt moet inhalen het niet altijd waar kan maken en ik heb ook met deze race niet het idee gehad dat hij die critici de mond kon snoeren. Maar vroeg me af of dat vooral door mijn voorkeur voor die rooien kwam. ;) Goed om te lezen dat ik nog wel een beetje factueel kan oordelen. :P
Dergelijke inhaalraces bestaan niet zonder geluk en een (enigzins) dominerende auto.
En volgens mij zit Vettel eeuwig aan het mantra "kan-niet-inhalen" vast, terwijl hij toch meerdere keren heeft bewezen dit echt wel te kunnen. Al haalt hij het hele veld twee keer in, dan is de enige reactie: de rest gaat zo makkelijk aan de kant. De RB is echter wel een auto die heel snel is, maar dat vooral van de mechanische grip moet hebben en niet van de topsnelheid.

Hij valt in ieder geval zeker in de categorie Barrichello op Hockenheim, Schumacher in z'n "laatste" GP in Brazilië en soort van Alonso in Singapore (al was dat echt "geluk" hebben).

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Wel grappig dat Rosberg een stuk minder flak krijgt dan Schumacher voor een soortgelijk incident... Schumacher is denk ik blij als hij klaar is. BAR zit echt in een slechte flow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Senor Sjon schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:58:
Wel grappig dat Rosberg een stuk minder flak krijgt dan Schumacher voor een soortgelijk incident... Schumacher is denk ik blij als hij klaar is. BAR zit echt in een slechte flow.
Rosberg kon hier helemaal niets aan doen, het was een onverwachte situatie doordat het een volgas stuk van het circuit is, en Karthikayan opeens moest remmen door zijn hydraulisch defect. Schumacher maakte gewoon een inschattingsfout in Singapore (en eerder in Spanje). Je schiet een beetje erg ver door in het willen verdedigen van Schumacher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Spanje zullen we het nooit over eens worden, dus die discussie ga ik niet oprakelen. Ik vind alleen het verschil apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Senor Sjon schreef op zondag 04 november 2012 @ 21:06:
Spanje zullen we het nooit over eens worden, dus die discussie ga ik niet oprakelen. Ik vind alleen het verschil apart.
Nee dan is het duidelijk. Jij mag wel suggestieve opmerkingen maken over het verschil, maar wee ons gebeente als wij die andere situatie dan meenemen in ons antwoord!

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

gambieter schreef op zondag 04 november 2012 @ 21:01:
[...]
Je schiet een beetje erg ver door in het willen verdedigen van Schumacher.
Of anderen schieten erg ver door in het afbranden van Schumacher. Zo kun je het ook zien. Incidenten zijn altijd heel gemakkelijk te beoordelen vanuit the comfort of your living room. Ga zelf maar eens in die kar zitten en zie maar in die split second de juiste beslissing te nemen. Uiteraard hoort dat bij hun werk, en bij mannen als Schumacher gaat het 100x wél goed en 1x niet. En die ene keer is ie dan meteen incompetent. Tsjaa...zo lust ik er nog wel een.

Die coureurs zijn natuurlijk niet zielig, en ik heb ook geen medelijden met ze, maar vanaf de zijlijn is het erg makkelijk oordelen. Als je het zelf doet, is het ineens allemaal anders. Hoeveel mensen ken je die een aanrijding hebben gehad en (volgens hen) daar zelf schuld aan hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:14
Senor Sjon schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:58:
BAR?

Heb je dan ook de overwinning van Toleman gevierd? Al schijnen ze zichzelf vooral Enstone te noemen.

Volgens mij heeft Kimi net zo'n hekel aan die horloges op het podium als ik heb... onzin :P Alsof ze de hele race met een horloge om hun pols rijden en niemand ziet dat kreng zitten...

Mooi commentaar ook van Kimi tijdens en na de race :p Echt weer een karakter in de sport...

[ Voor 3% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 04-11-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

mphilipp schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:00:
Of anderen schieten erg ver door in het afbranden van Schumacher. Zo kun je het ook zien.
Nope. Schumacher heeft zelf toegegeven een fout te hebben gemaakt in Singapore, en wat Rosberg vandaag gebeurde zou iedere F1 coureur zijn gebeurd. Senor Sjon probeert een onvermijdelijk ongeluk te gebruiken om zijn favoriet te verdedigen, daar waar dit totaal niets met de race van vandaag of met Schumacher te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Exact. Totaal verschillende incidenten die als gelijk worden gesteld om een punt te maken.

Maar daar mogen wel natuurlijk niet op ingaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2ec2gl0.jpg

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Wat die magnum er bij doet, is me een raadsel, maar _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Firesphere schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:03:
Wat die magnum er bij doet, is me een raadsel, maar _/-\o_ :D
Raikkonen ging ooit een ijsje eten, vandaar. En Iceman? ;) Ah, Nilsinho heeft de link al. IJskoud een ijsje eten in afwachting van de (her)start :p

Is dat Maldonado als Gollum? _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 04-11-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ah, natuurlijk. Should have known :)

Maar waar is de deodorant? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertjanO
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:43
gambieter schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:04:
[...]
Is dat Maldonado als Gollum? _/-\o_
Als ik de tekst onderop goed lees is het Petrov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 17:55

Chrasher

Tevree met z'n PS5

En het vingertje van Vettel. Geweldig! :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Laatst online: 19:06

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

JvS schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:28:
Exact. Totaal verschillende incidenten die als gelijk worden gesteld om een punt te maken.

Mooi om te zien hoe er verschillende, gekleurde meningen hier worden gegeven, maar iedereen keihard ontkend dat ze gekleurd zijn :p

Je kan zeggen wat je wilt, maar iemand die vanuit de pits start en de race als 3de eindigt (en daarmee meer auto's heeft ingehaald dan wie dan ook), heeft gewoon een puike race gereden.

Rosberg had gewoon 100% pech. De auto voor hem remde op een totaal onverwachts moment ineens hard. Je ziet hem nog net een poging doen te ontwijken, maar met die snelheden kan je niet onverwachts ineens een stuurbeweging maken. Gelukkig hebben beiden het zonder verdere verwondingen overleefd.

Ik heb trouwens een andere reactie van DC gezien dan jullie blijkbaar. Ik had niet echt het idee dat hij de actie van Vettel niet kon waarderen. Het kwam onverwachts, maar om nou te zeggen dat hij er boos over was... Later maakte ze er weer geintjes over (het team van de BBC), alleen scheen het meer te plakken dan Champagne.

Kimi heeft een mooie race gereden, en zijn overwinning is hem zeker gegund, maar ook hij had geluk met het wegvallen van Hamilton. Verder was het voor hem vooral zorgen om aan kop te blijven en geen fouten te maken. Vechten heeft hij nergens hoeven doen.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

deepbass909 schreef op maandag 05 november 2012 @ 00:07:
Mooi om te zien hoe er verschillende, gekleurde meningen hier worden gegeven, maar iedereen keihard ontkend dat ze gekleurd zijn :p
Psst, die quote ging over de Schumacher vergelijking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

gambieter schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:22:
[...]
Nope. Schumacher heeft zelf toegegeven een fout te hebben gemaakt in Singapore, en wat Rosberg vandaag gebeurde zou iedere F1 coureur zijn gebeurd. Senor Sjon probeert een onvermijdelijk ongeluk te gebruiken om zijn favoriet te verdedigen, daar waar dit totaal niets met de race van vandaag of met Schumacher te maken heeft.
Je snapt het niet. Zelfs een inschattingsfout wil nog niet zeggen dat je ongeschikt bent. Verre van dat zelfs. Het feit alleen dat ie weetikwat heeft gewonnen wil niet zeggen dat ie onfeilbaar is. Maar zelfs voordat Schu zei dat ie het zelf niet goed deed, werd ie al afgebrand. En dat is imho onterecht.

Ik probeer 'm niet koste wat het kost te verdedigen, maar ik probeer alleen maar wat nuance aan te brengen in dat mindless afbranden en oordelen vanuit de leunstoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

JvS schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:28:

Ik stel die incidenten niet gelijk. Goed lezen en proberen het te begrijpen. Misschien gaat er een lichtje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

mphilipp schreef op maandag 05 november 2012 @ 00:15:
Je snapt het niet. Zelfs een inschattingsfout wil nog niet zeggen dat je ongeschikt bent.
Wie zegt dat hij ongeschikt is? :?

Een fout maakt iemand niet ongeschikt. Maar het was een nogal gefrustreerde (herhaalde) opmerking van Senor Sjon die gewoon nergens op slaat, en nu worden er allerlei onzinnige redeneringen bijgehaald om die opmerking te verdedigen.
mphilipp schreef op maandag 05 november 2012 @ 00:17:
Ik stel die incidenten niet gelijk. Goed lezen en proberen het te begrijpen. Misschien gaat er een lichtje aan.
Je leest zelf niet goed, dat lichtje moet je zelf even als leeslampje gebruiken ;) . Het gaat om de opmerkingen van Senor Sjon, waar jij hoogstens verkeerde conclusies op baseert :)

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 05-11-2012 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:43

Martinspire

Awesomeness

Heb echt genoten van de race van vandaag.
Wie had durven zeggen aan het begin van het seizoen dat de races in Abu dhabi en valencia de leukste races van het seizoen zouden zijn? Zat genoeg spanning in, genoeg actie, uitvallers, mooie crashes en safetycars om de boel weer bij elkaar te houden. Ook DRS was niet overdreven aanwezig (tuurlijk waren er wel inhaalacties door, maar zat op punten zonder DRS).

Mooie race van Vettel, hele mooie uitslag voor Raikonen (wat een baas zeg haha). Alonso was ook niet slecht. Perez was erg jammer (en dom) en ook Webber viel me tegen, al had ik bij de eerste ook geen straf verwacht. Ik vraag me echter af hoeveel ruimte er was om de bocht nog te kunnen halen. Heb zo'n vermoeden dat Maldonado ook te ver doordrukte. Maar goed.

Al met al genoten van de race en hoop dat het einde ook zo boeiend zal zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Laatst online: 10-08 10:34
MrSleeves schreef op zondag 04 november 2012 @ 20:41:
[...]

Dergelijke inhaalraces bestaan niet zonder geluk en een (enigzins) dominerende auto.
En volgens mij zit Vettel eeuwig aan het mantra "kan-niet-inhalen" vast, terwijl hij toch meerdere keren heeft bewezen dit echt wel te kunnen. Al haalt hij het hele veld twee keer in, dan is de enige reactie: de rest gaat zo makkelijk aan de kant. De RB is echter wel een auto die heel snel is, maar dat vooral van de mechanische grip moet hebben en niet van de topsnelheid.

Hij valt in ieder geval zeker in de categorie Barrichello op Hockenheim, Schumacher in z'n "laatste" GP in Brazilië en soort van Alonso in Singapore (al was dat echt "geluk" hebben).
Dat Vettel best wel kan inhalen daar ben ik al langer van overtuigd, ookal hoeft hij het niet veel te laten zien. Maar om dit nu in de categorie van Brazilië 2006 te plaatsen is nog wel iets anders.

- 10de moeten starten vanwege een defect in de kwalificatie.
- Na een 10-tal ronden wordt je achterband lek gereden in de eerste bocht door één of andere klojo die niet kan rijden waardoor je het volledige circuit op 3 wielen mag gaan afleggen.
- Dus kom je als laatste op de baan en mag je alles gaan inhalen.
- Om vervolgens op P4 te stranden.
- En dit zonder Torro-Rosso's die even op een ander circuit gaan rijden om plaats te maken en zonder 8 uitvallers.

Wat betreft Alonso die daar zo zuur staat te wezen, geef hem eens ongelijk. Al een heel jaar haalt die man meer uit die Ferrari dan wat er eigenlijk in zit. Door consistent te rijden en die kar te pushen slaagt hij erin om toch eerste te staan in het WK. Dan wordt die Vettel ineens weer wakker en schiet het hem weer te binnen dat het niet zo moeilijk is om met die RB alles naar huis te rijden en nog eens WK te worden. Met als gevolg dat jij (Alonso) nog harder aan de slag moet met dat Italiaans stuk veredeld schroot (om het effe crux te zeggen. Dat stopt natuurlijk ergens en voor Alonso is elk punt des te beter, maar ook lastiger om te behalen.

Ik hoop dat er in Austin nog wat leuke dingen gaan gebeuren zodat Alonso in Braziliën nog iets uit de brand kan slepen. Ferrari doet het daar meestal wel goed dus ik hoop voor het beste!

Kimi, leuk voor hem maar ik voel er weinig voor. Wat iedereen zo "epic" aan hem vind snap ik niet. Ja hij is een speciaal karakter maar daarvoor niet geweldig. Stel je voor dat ze allemaal zo zouden zijn. Het zou daar best wel een saaie boel worden.
De overwinning is dankzij het uitvallen van Hamilton maar hij staat wel mooi 3de in het kampioenschap. Hij rijdt dus wel al een heel jaar consistent rond dus die overwinning is wel terecht.

edit:

En Perez mogen ze even terug in zijn schoenen steken want die loopt er sinds zijn nieuw contract wel flink naast.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

http://www.nu.nl/sport/29...d-als-hond-behandeld.html

Ik ga er even vanuit dat hij dit daadwerkelijk gezegd heeft.

Geez, word ie gecoachd door Verstappen? Of en dat ie gelijk heeft, doet er even niet toe. Dit doe je gewoon niet en het moment is sowieso hopeloos. Als ik een baas bij Red Bull was en dit las, dan zou ik hem gewoon niet laten testen. Hopeloos onprofessioneel.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dit heeft die inderdaad wel vaker gezegd en hij heeft er mijn inziens ook nog gelijk in. Bij RB ben je een speelbal van de hoge heren, staat je gezicht hun niet meer aan, ben je zo weer weg.

[ Voor 36% gewijzigd door MegaTronics op 05-11-2012 11:24 ]

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
MegaTronics schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:22:
Dit heeft die inderdaad wel vaker gezegd en hij heeft er mijn inziens ook nog gelijk in. Bij RB ben je een speelbal van de hoge heren, staat je gezicht hun niet meer aan, ben je zo weer weg.
Tuurlijk, maar om zonder sponsorgeld voor je überhaupt een F1 auto hebt gereden, meteen 2 teams af te schrijven (RB en TR)....

Mijns inziens zeer onverstandig om zo je introductie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Roamor schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:48:
[...]

Tuurlijk, maar om zonder sponsorgeld voor je überhaupt een F1 auto hebt gereden, meteen 2 teams af te schrijven (RB en TR)....

Mijns inziens zeer onverstandig om zo je introductie te maken.
En zeker als je de week erna in diezelfde auto moet gaan testen. Dat je zoiets erna zegt, ok, niet slim, maar ok, maar zeggen dat een team kut is en dan nog de auto moeten gaan testen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

siggy schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:07:
http://www.nu.nl/sport/29...d-als-hond-behandeld.html

Ik ga er even vanuit dat hij dit daadwerkelijk gezegd heeft.

Geez, word ie gecoachd door Verstappen? Of en dat ie gelijk heeft, doet er even niet toe. Dit doe je gewoon niet en het moment is sowieso hopeloos. Als ik een baas bij Red Bull was en dit las, dan zou ik hem gewoon niet laten testen. Hopeloos onprofessioneel.
Dit zeg je alleen als je niet in de F1 wilt rijden; oliedom. Het is dat hij die test gewonnen heeft, dus RB kan er niet onderuit, maar verder zou ik als teambaas (van welk team dan ook) wel nog een keer nadenken om hem te laten testen/rijden.
Bij Raikkonen weet je dat, maar die hield als rookie ook z'n klep (dat hield hij sowieso natuurlijk ;) ).

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Als Frijns in die RedBull één rondje heeft afgelegd zeggen ze vast over de radio "Stop the car Robin, stop the car now" op het meest afgelegen punt. Dan takelen ze dat ding wel op en mag hij terug naar de pits lopen :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Pagina: 1 ... 12 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Voor racerij niet zijnde F1, zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1519902">het algemeen race topic</a>.~~~[/html]