[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 78 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.138 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:54

Quad

Doof

Fiber schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 18:50:
[...]

Maar dat maakt het er niet per se leuker en gevarieerder op... Nog meer Oost Europese ploegen. Beetje het Song Festival effect... :z
Song Festival effect heeft te maken met stemmen, niet met kwaliteit van de ploegen.
Gevarieerder, ja, spannender? Ik denk het ook, en leuker? Ja hoe meer voetbal hoe beter O+

Niet vergeten dat verrassingen ook meer mogelijk zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 28-03-2013 18:53 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-10 01:52

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]
Maar dat maakt het er niet per se leuker en gevarieerder op... Nog meer Oost Europese ploegen. Beetje het Song Festival effect... :z
Grotere kans dat Belgie er ook eindelijk weer eens bij is (zoals het hoort) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:14
Quad schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:35:
Even wat ander positief nieuws:

[...]

bron: http://www.nu.nl/sport/33...opleiding-van-europa.html

Ik moet zeggen dat ik er blij mee ben, staan wij in Europa toch ergens mee bovenaan.
Het gaat dus om spelers die in Europa voetballen en niet meer actief zijn bij hun eigen opgeleide club.

Telt het eigenlijk ook mee als een speler na 3 of langer vertrekt uit Amsterdam en naar een andere Nederlandse club gaat? Dat kan ik alleen niet opmaken uit het artikel van Nu.nl.
Ik vond het nogal een onzin onderzoek. Want ze tellen dus spelers die je op hun 18e haalt ook mee, zolang ze er maar drie jaar zitten. Dat heeft niks met opleiden te maken.

En wat is "vruchtbaar" ? Dat is toch niet te meten? Het gaat er ook om hoe goed de spelers uiteindelijk worden. Je wilt toppers leveren, geen subtoppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 15:22
Doen jullie ook nog mee aan "Red SC Veendam"?

Ik heb toch maar 2 euro overgemaakt. Stukje crowdfunding kan nooit kwaad :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nope, ik persoonlijk zie er geen noodzaak in om er 2€ in te stoppen. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Snowwie schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:47:

Nee bedankt. Ik hou van voetbal op een zelfregulerend niveau. En ja, dat houdt soms in dat private investeerders clubs kunnen redden van de ondergang, maar so be it. Survival of the fittest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 23:12

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Die twee euro is geen probleem. Maar ik steek net zoveel energie in overmaken als zij in gezond beleid.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Liverpool wil Eriksen voor twintig miljoen overnemen
Als dit waar is :D krijgen ze wat mij betreft Sulejmani er gratis bij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-10 10:23
Aghanim schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:12:
Die gaat zoiezo gratis weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 09:53
Ik hoop voor Eriksen dat hij het niet doet. Maar hij zal dan wel moeten bijtekenen. De veel gehoorde vergelijking is Vertonghen. Pas in het laatste half jaar voor zijn vertrek maakte hij echt de stap. Toen was het de, naar nationale begrippen, geweldenaar met goed spel, coaching en op de goede manier de beuk erin gooien (en daarbij vaak opstomen).
Eriksen zou er weer aankomen, maar waar... De echte stap moet nog komen. Echt die stap waarmee hij Nederland ontgroeid is en echt de bovenliggende partij is in duels (/het uit de weg gaan van duels en strooien met passes).

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:44

Vos

AFCA

chimera2 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:20:
[...]

Die gaat zoiezo gratis weg :+
Psst het is sowieso ;)
Eriksen voor 20M? Een hele grote paasstrik er om heen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-10 16:20
Ben heel erg benieuwd wie er morgen als spits wordt aangewezen bij Feyenoord..

Zou het dan toch Immers worden? (persoonlijk vind ik het een goede keus).

We hebben natuurlijk altijd nog Olli >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Fixio op 29-03-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ollie in de spits! Al zal hij het als doelman beter doen :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Aghanim schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:12:
Voetbalzone :+
Meer onzin dan wat anders dat daar op te vinden. Maar goed, zo zijn 95% van de voetbalsites...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Voetbalzone.nl neemt het enkel over van de telegraaf. :)
Wat Telegraaf betreft, tsja sensatie krant :p

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Snowwie schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:47:

Nog niet misschien.
Hadden al failliet verklaard moeten worden in het seizoen dat Haarlem ook koppie onder ging. De aanvraag was er al, alleen door wat creatieve oplossingen (sponsorgelden naar voren halen volgens mij) hebben ze dat "overleefd".
O.a. dankzij clubs als Veendam mocht FC Oss, die wel een fatsoenlijk financieel beleid hebben/hadden, degraderen naar de topklasse.. Sindsdien wacht ik op de dag dat Veendam alsnog failliet gaat en het lijkt erop dat die dag er eindelijk aan gaat komen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-10 21:29
Het nare van het failliet gaan van Veendam, is dat veel andere clubs er gewoon de dupe van worden. MVV kan direct definitief afgeschreven worden voor het kampioenschap. Dat is wel zonde, want wie weet hoelang het duurt voordat ze weer zo een seizoen beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:43
Ik lees helemaal niks over Olliemania hier. 40.000 Ollie's in een dag uitverkocht bij Blijdorp, nog nooit zo druk geweest in de dierentuin :P. En ik heb er een :) Wel typisch Feyenoord om zo'n grote actie te lanceren zonder dat er ooit iemand heeft gedacht dat men wel een Ollie zou willen kopen. Actie loopt al bijna een half jaar voordat de eerste Ollie's op de markt komen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Het is Olli. :) Op zich een mooie actie, zoals de hele reclame actie eigenlijk alleen maar winnaars heeft.

[ Voor 96% gewijzigd door Dadona op 29-03-2013 13:40 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:43

Fiber

Beaches are for storming.

* Fiber droomt van Olli met schaal op de Coolsingel... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Laatst online: 09-10 16:20
Helaas dat sommige mensen er misbruik van maken (Marktplaats).

Doorverkopen van Olli's voor 50 euro per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Fixio schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:27:

Dat is inclusief Sonia Bakker boek.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Fixio schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:27:

Ik ben pro kapitalisme :p Maar dat er mensen voor in de rij staan om 30 van die dingen weg te halen, om ze door te verkopen is weer eens misselijk. Er is daarna wel snel een max van 4 gesteld.

Maar goed, in de land waar op marktplaats kortingsbonnen van 2,- voor 1,- worden verkocht, is niets te gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

spoiler:
Word een beetje moe van 1 april grappen een paar dagen voor 1 april, zonder dat er een verwijzing is naar die dag.

Vorig jaar was er een bedrijf dat op 22 maart een grap maakte, en dat een erg geslaagde 1 april vond :?

EDIT: Ah, er is nu een verwijzing naar a.s. maandag gezet

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 29-03-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:56
[...]

De landen 17-24 gaan niet voor een hoger niveau zorgen, eerder tegenovergesteld. Het is vooral meer geld voor het organiserend land en de UEFA.

[ Voor 47% gewijzigd door Railgunner op 29-03-2013 19:12 ]

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik mag toch hopen dat dit niet het nieuwe thuisshirt is, zoek de verschillen:

Afbeeldingslocatie: http://www.stijlgenoten.nl/wp-content/uploads/2013/03/shirt-heracles-nieuw-logo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.enchantingbeauty.nl/wp-content/uploads/2012/04/Heracles-shirt.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ze pakken wel leuk uit! http://www.nieuwlogoheracles.nl
Leuke grap iig. *O*

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Waarom speelt vd Wiel eigenlijk niet meer in oranje? Hij was gewoon basisspeler bij PSG vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Van der Wiel speelt wel vaker bij PSG in de basis, de aanvoerder Jallet zit vaak genoeg op de bank..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Steefmeister schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:30:
Het nare van het failliet gaan van Veendam, is dat veel andere clubs er gewoon de dupe van worden. MVV kan direct definitief afgeschreven worden voor het kampioenschap. Dat is wel zonde, want wie weet hoelang het duurt voordat ze weer zo een seizoen beleven.
Dat is vervelend, maar jammer dan. Toen Haarlem failliet ging kwam Fc Oss ineens onderaan te staan aangezien ze als 1 van de weinigen onderin wel punten tegen Haarlem hadden gepakt. Toen hoorde je er ook niemand over. Nu het om de nr, 2 (nou ja, inmiddels nummer 3) gaat is het ineens een "hot" item.

Het is gewoon de hoogste tijd dat de KNVB de licentie voorwaarden veel strakker gaat handhaven. Het is grote onzin dat je op een budget van 2 miljoen (wellicht nog minder) "ineens" 3 tot 5 ton te kort komt om het seizoen af te maken.
Met de huidige licentie regels kun je in de "veilige" groepen ingedeeld worden als je 1 dag voor de meting even een miljoen over laat maken en die 1 dag erna weer terugstort.
Kun je voor het seizoen geen 100% sluitende begroting overleggen, met goedkeuring van een accountant, jammer dan geen licentie. Op die manier voorkom je "competitievervalsing" als er halverwege een club wegvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
tweaker2010 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 23:17:
Waarom speelt vd Wiel eigenlijk niet meer in oranje? Hij was gewoon basisspeler bij PSG vanavond.
Omdat van Gaal een persoonlijke missie heeft om zo veel mogelijk net-niet spelers te laten debuteren en daardoor de gevestige orde soms passeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vd Wiel speelt toch niet constant? En de vervanger doet het goed nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 08:10:
Vd Wiel speelt toch niet constant? En de vervanger doet het goed nu.
Janmaat doet het aardig (omdat ie nu nog zo onbekend is dat ie veel ruimte krijgt en vrijuit kan voetballen).
Verder maak je mij niet wijs dat de rechtsback van Feyenoord een betere speler is dan de rechtsback van PSG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dat is geen wet. Als Emanuelson speelt bij Milan is hij beter dan Maher, Clasie of zelfs Strootman? Dat dacht ik niet.

En in dit geval weet je het niet. Je weet niet waar de top ligt van Janmaat. Die gaat ook een keer zo'n transfer maken. En het is Real of Barca niet.

Als hij die andere back er echt uit speelt komt hij echt wel in beeld hoor.

Ik vind het overigens wel een goed signaal hoor. Met bankzitten verklein je gewoon je kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Van Der Wiel heeft tot dusver 16 wedstrijden in de competitie gespeeld, waarvan er 12 als basis speler en de rest als invaller.
Heeft poosje terug in de CL dus gescoord.

[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 30-03-2013 10:47 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 10:39:
Dat is geen wet. Als Emanuelson speelt bij Milan is hij beter dan Maher, Clasie of zelfs Strootman? Dat dacht ik niet.

En in dit geval weet je het niet. Je weet niet waar de top ligt van Janmaat. Die gaat ook een keer zo'n transfer maken. En het is Real of Barca niet.

Als hij die andere back er echt uit speelt komt hij echt wel in beeld hoor.

Ik vind het overigens wel een goed signaal hoor. Met bankzitten verklein je gewoon je kansen.
Dat weet ik wel, maar Janmaat komt net kijken en het is goed dat hij een kans krijgt hoor, daar niet van. Maar ook hij laat wel eens zn mannetje lopen. vdWiel doet het prima in Frankrijk maar die competitie kijkt bijna niemand naar. Het niveau daar is gewoon een stuk hoger en daarnaast heeft hij internationaal ook een stuk meer ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vd Wiel laat ook zijn man wel eens lopen. Het zijn beiden aanvallende backs. En zoals ik zeg: als hij indruk maakt in Parijs komt hij vast weer in beeld. Maar je kunt Janmaat nu niet passeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Je kunt Janmaat prima passeren, hoeveel ervaring heeft hij tot nu toe opgedaan in topwedstrijden met Feijenoord?
Vier verdedigers (wellicht drie, Blind heeft in ieder geval nog de nodige CL-wedstrijden in de benen) zonder noemenswaardige ervaring in Europese wedstrijden gaat ze nog wel opbreken als het er echt om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:24

Koppensneller

winterrrrrr

Voor wie vandaag niet veel te doen heeft: EDL zendt de Aegon Future Cup uit, met op dit moment Ajax B1 tegen São Paulo. Er spelen daar (in de B1 dus) een paar spelers (Bazoer, Walian, Nouri) waarvan veel wordt verwacht voor het eerste elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Tja, Van der Wiel was er bij en speelde bijna alles op het laatste WK en op het laatste EK. Sindsdien is hij afgevallen, de reden daarvan weet ik eigenlijk ook niet meer. Speelde hij toen omdat hij echt zo goed was of bij gebrek aan beter? Waar is het mis gegaan? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 14:44:
Je kunt Janmaat prima passeren, hoeveel ervaring heeft hij tot nu toe opgedaan in topwedstrijden met Feijenoord?
Vier verdedigers (wellicht drie, Blind heeft in ieder geval nog de nodige CL-wedstrijden in de benen) zonder noemenswaardige ervaring in Europese wedstrijden gaat ze nog wel opbreken als het er echt om gaat.
Ik vind het goed voor de toekomst. Of nu Heitinga of Mathijsen centraal staan of De Vrij en BMI is voor mij om het even. Maar wetende dat de jonkies nog veel meer kunnen groeien, dan is de keuze makkelijk.

Van der Wiel speelt nu weer inderdaad, als hij dat blijft doen dan komt hij er vanzelf weer bij. Vind het nu prima verdedigbaar dat Janmaat speelt.

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 30-03-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:09
.

[ Voor 99% gewijzigd door danslo op 30-03-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
We moeten ook niet doen alsof v Gaal veel andere keus heeft. Ja, vd Wiel komt mogelijk terug maar Heitinga is volgens mij einde verhaal, Douglas staat stil en is Vlaar beter?

Op linksback is er nog v Aanholt en Willems maar die missen ook ervaring. En op het middenveld waren we over de Jong en v Bommel ook niet tevreden. Dus dan kom je nu toch al snel bij Clasie of de Guzman uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Het WK is nog een eind weg, er kan nog een hoop gebeuren in de tussentijd. Voor de ontwikkeling van veel spelers zou het eigenlijk wel goed zijn als Feyenoord volgend jaar weer eens CL zou spelen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik heb Büttner vandaag zien spelen en was een van de betere zo niet beste op het veld bij United.

Sunderland kwam over rechts niet aan te pas, een keer gepasseerd maar niet eens dreigend, goede wedstrijd gespeeld hij.

[ Voor 38% gewijzigd door Quad op 30-03-2013 16:28 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ben benieuwd, Immers in de spits, niet echt mijn vriend. Wellicht dat Schaken en/of Boeitius het verschil kunnen maken.

Dat domme Friese volkslied geneuzel mag tot ook wel eens stoppen. Met alle respect, ik heb Heerenveen hoog zitten, maar het gaat nergens over

EDIT:

Wat dat betreft was deze wel mooi:

Afbeeldingslocatie: http://www.trotsvanhetnoorden.nl/fanatic/faa/faa03a03.jpg

Wat mij betreft gaan doen de overige 17 clubs ook iets als Heerenveen op bezoek komt. Van Hazes tot Mannenkoor Karrenspoort, laat Heerenveen maar in het gelid staan.

EDIT:

Hihi, de verslaggever zei weer "kans voor Immers _O- "

..
Immers er af. Die heeft ook meer noppen dan IQ punten. Verhoek dan maar.

[ Voor 45% gewijzigd door PWM op 30-03-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

2-0 is zeer vertekend, maar verder zat het er ook echt niet in. Geen van de Feyenoord spelers behaalde niveau. Beide ploegen erg zwak, wedstrijd voornamelijk gespeeld tussen de beide 16s. Jammer maar helaas.

/had dus in post hierboven gekund

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 30-03-2013 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verdiende overwinning van Heerenveen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Helemaal niets te zoeken in Heerenveen. Was er vooraf al bang voor.

Clasie zoveelste zaadpot op rij en de Vrij mag ook wel eens achter zijn oren krabben. Laat ze lekker nog maar een paar jaar in de eredivisie spelen, ze hebben in het buitenland nog niets te zoeken.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Grappig trouwens dat Heerenveen in de 1ste seizoenshelft goede wedstrijden verliest, en nu in de 2de seizoenshelft matige wedstrijden wint. 5 op rij nu. Mooi dat ze weer meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Voor zover plan B van Koeman.... Zeggen dat een andere trainer geen plan B heeft, maar Koeman heeft geen Pelle B. :p

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Han schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 22:41:
Voor zover plan B van Koeman.... Zeggen dat een andere trainer geen plan B heeft, maar Koeman heeft geen Pelle B. :p
Plan C dan. Plan B werd na 20 minuten per brancard afgevoerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Tettie schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 22:36:
Helemaal niets te zoeken in Heerenveen. Was er vooraf al bang voor...
Ik eigenlijk ook... O-) Al gun ik Marco van Basten en Heerenveen die punten eigenlijk ook wel een beetje.

Nou maar hopen dat Ajax en/of PSV morgen ook een steekje laten vallen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Ik denk toch dat het bij PSV-Ajax beslist gaat worden tussen die 2. En die 2e goal van Heerenveen; ik ben blij dat De Vrij niet meedeed aan dat irritante gelul met de bal bij je houden, maar zie nu meteen dat hij dus hard werd afgestraft er voor. Jammer, maar stiekem heb ik echt enorm lopen lachen om die goal, hilarisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ach. Die bal maakte voor het verloop niet meer uit, en het overkomt hem nooit meer hierna. Domme fout, maar snel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
TB1989 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 22:49:
Ik denk toch dat het bij PSV-Ajax beslist gaat worden tussen die 2. En die 2e goal van Heerenveen; ik ben blij dat De Vrij niet meedeed aan dat irritante gelul met de bal bij je houden, maar zie nu meteen dat hij dus hard werd afgestraft er voor. Jammer, maar stiekem heb ik echt enorm lopen lachen om die goal, hilarisch :P
Gezien het programma schrijf ik Feyenoord toch nog niet af maar feit is wel dat die twee ploegen er nu inderdaad beter voor staan.

Hopenlijk wint Ajax morgen 'gewoon' thuis van NEC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

ik222 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 22:52:
[...]
Gezien het programma schrijf ik Feyenoord toch nog niet af maar feit is wel dat die twee ploegen er nu inderdaad beter voor staan...
Vergeet Vitesse ook niet, die sluipen gewoon stiekem mee en hebben volgens mij nog het 'makkelijkste' programma denk ik. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Fiber schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 22:55:
[...]

Vergeet Vitesse ook niet, die sluipen gewoon stiekem mee en hebben volgens mij nog het 'makkelijkste' programma denk ik. O-)
Vitesse heb ik nooit in geloofd en dat doe ik ook nu niet. Ze staan al 3 punten achter en gaan vast nog meer punten verspelen als het er echt om gaat. Sowieso is Vitesse niet meer dan een eenmalige uitschieter in mijn ogen, en zelfs dat hebben ze enkel en alleen te danken aan Bony want verder zit er weinig structuur en beleid in die club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ajax heeft ook niet zo'n heel zwaar programma meer geloof ik. Vitesse vind ik overigens vooral een koopclub dus die mogen wat mij betreft afhaken.

[ Voor 3% gewijzigd door Aghanim op 30-03-2013 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ajax heeft vooral nog PSV uit en dat is natuurlijk een zeer lastige wedstrijd, overigens ook voor PSV. Maar in die speelronde gaat Feyenoord hoe dan ook wat goed kunnen maken als ze zelf winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 16:27:
Ik heb Büttner vandaag zien spelen en was een van de betere zo niet beste op het veld bij United.

Sunderland kwam over rechts niet aan te pas, een keer gepasseerd maar niet eens dreigend, goede wedstrijd gespeeld hij.
Buttner is een gehypte speler en mag af en toe opdraven. Hij zal nooit basisspeler bij Man Utd worden.

Wat de uitslagen van de eredivisie betreft: het geeft maar aan hoe afhankelijk Feyenoord van Pelle is.
Mocht hij ooit langdurig geblesseerd raken, dan hebben ze echt een enorm probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Het is niet zozeer Pelle maar de te kleine selectie. Er is geen spits verder. Ja, de altijd geblesseerde Cisse.

Zo zie je maar weer. De begroting zegt uiteindelijk heel veel.

[ Voor 22% gewijzigd door D-e-n op 30-03-2013 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
PWM schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 22:39:
Grappig trouwens dat Heerenveen in de 1ste seizoenshelft goede wedstrijden verliest, en nu in de 2de seizoenshelft matige wedstrijden wint. 5 op rij nu. Mooi dat ze weer meedoen.
Naar mijn mening komt dat vooral door de inbreng van van der Berg op het middenveld. Sinds hij daar staat gaat het aanzienlijk beter. Door zijn felheid gaat de hele ploeg beter spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 23:45:
Het is niet zozeer Pelle maar de te kleine selectie. Er is geen spits verder. Ja, de altijd geblesseerde Cisse.

Zo zie je maar weer. De begroting zegt uiteindelijk heel veel.
Heeft Feyenoord dit seizoen veel mensen moeten missen? Ik volg ze niet goed genoeg daarvoor, maar staat me niet bij dat ze echt mensen hebben moeten missen. Is dat misschien ook mede waardoor ze zo hoog staan? De basis is goed, maar zodra er iemand wegvalt...

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 30-03-2013 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Achterin en op het middenveld kunnen ze volgens mij nog wel wat wisselen, maar Pelle is denk ik onmisbaar voorin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@vos
Bepaalde spelers kan Feyenoord niet missen omdat er geen vervanger is. Volgens mij zeg ik dus hetzelfde.

De basis is gelijk aan die van Ajax en PSV , de bank niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 15:45
Tettie schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 22:36:
Helemaal niets te zoeken in Heerenveen. Was er vooraf al bang voor.

Clasie zoveelste zaadpot op rij en de Vrij mag ook wel eens achter zijn oren krabben. Laat ze lekker nog maar een paar jaar in de eredivisie spelen, ze hebben in het buitenland nog niets te zoeken.
Klopt. Het leek of -zoals wel vaker bij Feyenoord in cruciale wedstrijden gebeurd- de concentratie en de passie verdwenen waren. Erg veel onnodig balverlies, aannames die niet goed zijn en vooral niet het geloof in goede afloop. Ook vond ik het bijna lachwekkend hoe ontiegelijk slecht Mulder aan de wedstrijd begon. Hij is al niet zo'n ster met uittrappen, maar ditmaal waren de eerste 10 gewoon allemaal ballen waar niemand iets aan heeft.

De fitheid van spelers gaat ook zienderogen de afgelopen weken achteruit; Martins Indi en Clasie steeds meer kleine blessures, Boëtius die de 90 minuten niet meer kan volhouden en ook Schaken kan zijn explosiviteit niet meer tonen. Enige speler die vandaag zijn niveau haalde vond ik Mathijsen die gewoon een degelijke wedstrijd speelde en passie en inzet toonde, waar dat bij veel anderen ontbrak.

Dat er dan Feyenoord-haters op zo'n avond komen die voor Heerenveen juichen en gaan praten over een plan B of C, dat is inmiddels iedereen wel gewend denk ik.

Al met al zeer frustrerende -Feyenoord- avond voor mij. Dinsdag kaarten halen voor Feyenoord - Vitesse, een wedstrijd die cruciaal wordt voor beide ploegen om de aansluiting te houden bij de koploper of voor een tweede plek.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 23:59:
@vos
Bepaalde spelers kan Feyenoord niet missen omdat er geen vervanger is. Volgens mij zeg ik dus hetzelfde.

De basis is gelijk aan die van Ajax en PSV , de bank niet.
Ja we bedoelen hetzelfde :). Ik vroeg of Feyenoord spelers heeft moeten missen. Naar mijn idee hebben ze weinig blessures gehad. Maar zodra er dus iemand wegvalt ben je de sigaar.
MyUtd4Life schreef op zondag 31 maart 2013 @ 00:03:
[...]

Dat er dan Feyenoord-haters op zo'n avond komen die voor Heerenveen juichen en gaan praten over een plan B of C, dat is inmiddels iedereen wel gewend denk ik.
Lijkt me logisch als Koeman daar over begint hè ;). En wees er blij mee? Feyenoord is weer concurrent voor de bovenste plaatsen.

[ Voor 30% gewijzigd door Vos op 31-03-2013 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Feyenoord-Vitesse kan ook voor de derde plek van belang zijn. Geen voorronde EL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 23:41:
[...]

Buttner is een gehypte speler en mag af en toe opdraven. Hij zal nooit basisspeler bij Man Utd worden.
Ik weet niet of jij vandaag hebt gekeken, maar United - Sunderland was een zaad wedstrijd, Büttner speelde als enige echt goed. Geen enkele aanval van Sunderland kwam over rechts op een na, en die was niet eens gevaarlijk.
Büttner zelf kreeg twee mooie kansen door van afstand te schieten maar de keeper zat net in de weg. Nee hij mag af en toe opdraven, maar als hij er staat doet hij het prima tot goed en vandaag uitstekend.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelers niet op hun eigenlijke positie laten spelen is wederom riskant gebleken. In mijn ogen had Koeman noch Immers noch Schaken in de spits moeten laten spelen maar een speler die dat gewend is, dus ofwel Te Vreede ofwel Achabar of misschien zelfs wel Fernandez.

De organisatie was nu ver te zoeken met al die positieveranderingen. Wat zich liet aanzien in het voetbal wat Feyenoord op de mat legde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Zou erg lekker zijn als Roda dadelijk voor een stuntje kan zorgen, ben benieuwd naar die wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:57
ik222 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 12:08:
Zou erg lekker zijn als Roda dadelijk voor een stuntje kan zorgen, ben benieuwd naar die wedstrijd :)
Uitwedstrijd, Roda (wel vaker lastig voor PSV) en om 12:30 (eigenlijk 11:30). Dat is een goed recept voor verliespunten voor PSV vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

RobbertC schreef op zondag 31 maart 2013 @ 12:25:
[...]
Uitwedstrijd, Roda (wel vaker lastig voor PSV) en om 12:30 (eigenlijk 11:30). Dat is een goed recept voor verliespunten voor PSV vandaag...
Als het Ajax was geweest weet je dat het een verliespartij wordt, bij PSV denk ik dat ze nu gewoon winnen met 1-3.
Ajax wint thuis de pot tegen NEC met een slechte pot, 2-1.

Edit: hahaha, de lampjes gaan al uit, 1-0 voor Roda!

[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 31-03-2013 12:44 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:43
D-e-n schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 23:45:
Precies. De selectie is in zn geheel te klein. Eerste elf doen niks onder voor andere teams, maar daar zit niks achter bij Feyenoord. Bij Ajax hebben ze dankzij een bijna de dubbele begroting gewoon de luxe om het gemis van een speler op te vangen met een bijna net zo'n goede reserve. Feyenoord moet geblesseerde Boetius, Indi en Clasie gewoon opstellen en de hele wedstrijd laten staan. Als je dan Pelle al mist en ook plan B na 20 minuten zwaar geblesseerd ziet uitvallen wordt het een moeilijk verhaal. Heerenveen kwam ook gewoon precies op het verkeerde moment, tegen een minder goed team kan je een wedstrijd waar je niet op volle sterkte ben misschien nog uit het vuur slepen in de hoop dat de week erna iedereen weer fit is.

Al vond ik de hype van de afgelopen weken ook vragen om problemen. Voor Zwolle uit was het precies hetzelfde verhaal. Dat de media dat graag creëert is een ding, maar het Legioen moet er niet met open ogen intrappen. Geen woorden maar daden. Klassering in de top 4 is nog altijd een prima resultaat, dat had niemand ze gegeven in augustus en de tweede plaats is nog altijd dichtbij.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hmm, ze hebben de lichtschakelaar weer gevonden daar. 1-1 :(

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 10:56
En ondertussen ook al weer een tijdje 1-2. Maar Roda was heel dichtbij de gelijkmaker, Psv kwam daar heel goed weg met de bal op de lat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Roda speelt eigenlijk vanaf het begin al zwak, zelfs de 1-0 valt wifwnlijk uit het niets. Wat je ziet is dat Roda wel druk wil zetten maar dat ze het niet zo goed kunnen als Heerenveen. Roda laat namelijk continu zoveel ruimte dat zelfs de voetballend beperkte verdedigers van PSV zich er makkelijk onderuit spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Boom!

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Roda zette uitstekend druk de laatste minuten, en het staat mooi 2-2 !!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Helemaal verdient scoort Roda de 2-2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:24

Koppensneller

winterrrrrr

Hop! Dit kan het weekend van Ajax worden, zeker als Vitesse straks ook nog even wat verprutst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Eindelijk de meer dan verdiende gelijkmaker.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Jajajajaja!!!! Roda!

Kan wel eens een mooi weekend worden voor Ajax :o

en in eens bekruipt mij het gevoel dat Ajax wel eens punten zou kunnen gaan laten liggen, verzilveren van kado's is niet ons sterkste punt :X

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:57
PSV ;w Welke speler zal er dadelijk nog rood pakken of iets raars doen in de catacomben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gaan nog spannende laatste 5 minuten worden. :D

Hopelijk bakt Ajax er iets moois van straks!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Heeft PSV voordeel van het tijdrekken. :+

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zo, Malki wordt nog even om de nek gepakt in het strafshop gebied.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Verdiende gelijkmaker? Overal lees en hoor ik dat PSV veel kansen laat liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Roda JC heeft ook wel genoeg kansen gehad zoals ik heb gezien.

Wtf foei Waterman! Die had je wel even door mogen laten. :+

Edit: Hoppa!! Ajax komt ie dan!

[ Voor 46% gewijzigd door Quad op 31-03-2013 14:23 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Dat was een penalty voor Roda... Vreemde actie van Willems :X

Wat kruipt PSV door het oog van de naald zeg :o

En die Demouge, die kan gewoon niet meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/536238_547795348587356_86540916_n.jpg

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oh, als Ajax verliest en Vitesse wint.. Wat een top4 klassering heb je dan, binnen een punt! :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Han schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:23:
Dat was een penalty voor Roda... Vreemde actie van Willems :X

Wat kruipt PSV door het oog van de naald zeg :o

En die Demouge, die kan gewoon niet meer :D
Was inderdaad een penalty!

Heel veel kudos voor Roda. Wat een strijd hebben die geleverd in de tweede helft. Psv stelde weinig voor de tweede helft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Quad schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:24:
Oh, als Ajax verliest en Vitesse wint.. Wat een top4 klassering heb je dan, binnen een punt! :+
Mjah... Siem de Jong knalt er vanmiddag drie in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Een totaal ander Roda in de tweede helft en een verdiend punt. Als Ajax wint vanmiddag zetten ze een goede stap richting de titel maar dan moet dat wel gebeuren want een dergelijk scenario hebben we eerder gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Han schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:26:
[...]

zul je zien dat het 3 eigen goals zijn. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Han schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:26:
[...]

Laten we het maar hopen, in elk geval heeft de KNVB besloten om de wedstrijd vandaag om half 5 te laten beginnen, stelletje eikels. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het 12:30 en 16:30 tijden. 7(8)7 7(8)7

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Quad schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:28:
[...]

Laten we het maar hopen, in elk geval heeft de KNVB besloten om de wedstrijd vandaag om half 5 te laten beginnen, stelletje eikels. Als ik ergens een hekel aan heb zijn het 12:30 en 16:30 tijden. 7(8)7 7(8)7
Ik vind het wel prima zo met de aanvangstijden, zo kun je tenminste lekker 3 wedstrijden achter elkaar kijken :) Ook op zaterdagavond is het zo ideaal want je kunt daar altijd minimaal twee wedstrijden helemaal zien.

[ Voor 10% gewijzigd door ik222 op 31-03-2013 14:30 ]

Pagina: 1 ... 78 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.