[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.134 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Huh nog geen tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dortmund yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online

Matis

Rubber Rocket

Affluiten!

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08:51
Ik baal er toch een beetje van dat het een Duits onderonsje wordt.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:20

wontcachme

You catch me? No you wont

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik ben blij dat de duitsers door gaan :D

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ik niet.

Edit: ik baal niet dat het een Duitse finale is

[ Voor 78% gewijzigd door D-e-n op 30-04-2013 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:08

aerofreak

Steve Jobs

En adem uit.

Blij dat Dortmund door is :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Auf Wiedersehen Real! Tjuss!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 17:56
Borussia had het zichzelf heel wat minder moeilijk gemaakt als ze net even wat scherper waren. In de slotfase kraakte het achterin nogal. Maar over 2 wedstrijden gezien wel de terechte winnaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 13:01
Spannende apotheose! Uiteindelijk terecht dat Dortmund door is... gunde ze het ook wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Werd het nog spannend, vrij onnodig. Want Dortmund had echt wel kunnen scoren.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
gambieter schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:45:
Inderdaad, ze hadden 1 kans die moest hangen. Ik verwacht helaas dat Dortmund tegen Bayern gaat verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Trouwens complimenten voor Webb, hij liet het spel mooi lopen. En heel goed dat hij de Dortmund keeper geel gaf voor het proberen de bal vast te houden na een goal, dat mogen ze wmb verplicht maken. Een van de meest ergerlijk activiteiten na goals.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:43
Complimenten voor Web?? zo'n onverschillige scheidsrechter heb ik zelden gezien in een halve finale van de CL? Doorspelen ja, maar hij heeft redelijk veel inschattingsfouten gemaakt en ook nog wat ellebogen en andere vuiligheden van dat overbetaalde bij-elkaar-geraapte zooitje gemist.

Kuijpers FTW!!! wat mij betreft voor de finale, Karsai en Webb hebben zich echt gediskwalificeerd als scheidsrechter op dit niveau. En ja zo'n beladen pot fluiten blijft altijd lastig, en dan heb je nog 60000 van die stieren op de tribune zitten, ook dat zorgt voor extra druk, maar het was niet echt een goede avond voor de scheidsrechter.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Barca zal moed gekregen hebben na het zien van deze wedstrijd.
Met Messi in vorm kunnen ze Bayern veel pijn doen morgen. Ik ben erg benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

tweaker2010 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:54:
Barca zal moed gekregen hebben na het zien van deze wedstrijd.
Met Messi in vorm kunnen ze Bayern veel pijn doen morgen. Ik ben erg benieuwd...
Zal Messi meer in vorm zijn dan vorige week? Ik denk dat Barca wel gaat scoren, maar dat Bayern door gaat. Dat team is niet afhankelijk van één speler, Barca lijkt dat wel te zijn.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:53

Rhapsody

In Metal We Trust

gambieter schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:50:
Trouwens complimenten voor Webb, hij liet het spel mooi lopen. En heel goed dat hij de Dortmund keeper geel gaf voor het proberen de bal vast te houden na een goal, dat mogen ze wmb verplicht maken. Een van de meest ergerlijk activiteiten na goals.
Maar al die vervelende overtredingen van Real Madrid zag hij niet... Ramos voorop.

Mooi dat Real eruit ligt. Dortmund zeer verdiend door naar de finale!

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:30
Met alle respect voor sommige spelers bij real madrid, maar wat vind ik die ramos een vieze(.....) ;w
Die had al 3x een donker rode kaart mogen hebben.

Ontopic:
Lewy had best wel mogen scoren, ik vond de wedstrijd niet zo heel boeiend, maar op het laatst wel spannend!
Gelukkig hebben ze de finale gehaald, nu nog hopen dat Bayern München morgen wint _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Mosin op 30-04-2013 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Zeer terecht gezien het spelbeeld over twee wedstrijden dat Dortmund door is. Toch nog een spannende eindfase, wat is een knock-out fase dan toch wel ontzettend mooi :) Lewandowski (Lewy?) had wel mogen scoren en Gundogan speelde op die ene grote kans na een fan-tas-tische wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Outerspace schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:58:
[...]
Zal Messi meer in vorm zijn dan vorige week? Ik denk dat Barca wel gaat scoren, maar dat Bayern door gaat. Dat team is niet afhankelijk van één speler, Barca lijkt dat wel te zijn.
http://www.soccernews.nl/dump/detail/638/messi-scoort-fantastisch-doelpunt-tegen-athletic.html
Dit doelpunt van hem afgelopen weekend gemist zeker? Onderschat Messi nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Morinho had het erover dat Hummels rood had moeten krijgen. Wanneer was dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 21:47
gambieter schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:50:
Ik vond hem echt weer helemaal niks. Hij ging voornamelijk af op de reacties van het publiek maar durfde geen rood te geven waar dat op zn plaats was. En dan wel zo'n gele kaart, dat getuigt van weinig lef.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 01:02
gambieter schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 00:16:
Morinho had het erover dat Hummels rood had moeten krijgen. Wanneer was dat dan?
Volgens mij ging dat over die evt handsbal? In de tweede helft was dat. Ik heb er geen herhaling van gezien. Wel een gek verhaal van Mourinho die met Webb gesproken zou hebben... Webb had geen rood gegeven omdat Hummels dan de finale zou missen, dan had de bal toch met geel op de stip gekund...

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:28

ko9

Arjan90 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 07:22:
[...]

Volgens mij ging dat over die evt handsbal? In de tweede helft was dat. Ik heb er geen herhaling van gezien. Wel een gek verhaal van Mourinho die met Webb gesproken zou hebben... Webb had geen rood gegeven omdat Hummels dan de finale zou missen, dan had de bal toch met geel op de stip gekund...
Volgens mij was het buiten het strafschopgebied en viel Hummels op de grond en raakte daarbij per ongeluk de bal met zijn arm. Hooguit vrije trap volgens mij, maar moet toegeven dat ik de herhaling ook nog niet uitgebreid heb bekeken.
Mourinho kan beter eens concentreren op de acties van Ramos. Slechte verliezer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Mourinho een slechte verliezer, behoorlijk. Nu is het weer de scheidsrechter, erg sneu allemaal. Jammer, een club als Real Madrid verdient toch een trainer met meer klasse en stijl dan deze Portugese hork met zijn boevenbende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Weer Webb. Tijdens de wedstrijd was het één en al ergernis. Die man kan gewoon niet onder druk fluiten. Helaas voor hem gaan dit keer de Spaanse vriendjes niet door. Ramos had nooit mogen scoren, die had al niet meer op het veld mogen staan.

Ik ben blij dat de Spaanse hegenomie dit seizoen doorbroken is. De strijd tussen de banksaldi. Schuld vs. Geld, Noord tegen Zuid. :P

Wat mij wel tegenviel van Dortmund is dat bij bijvoorbeeld het eerste(?) doelpunt vier-vijf man in de doelopening achter de keeper staan. Dan is het prijsschieten van Real niet zo gek, de keeper werd zo'n beetje de eerste verdediger.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Resultaat telde dit keer even zwaarder dan de speelwijze. Al vond ik Dortmund niet echt laf verdedigen, vooral na de 20e tot en met +/- de 70e minuut hadden ze de touwtjes strak in handen. Bovendien nog een paar beste kansen gehad.
Dat je in de openingsfase en de slotfase met man en macht aan het verdedigen bent vind ik dan nog te billijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou nog eens goed kijken. Eerste doelpunt was een intikker en tweede viel uit rebound van een hoekschop meen ik. Dan is het niet vreemd dat de verdedigers in het doel staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Een van die verdedigers van Dortmund (Subotic of Hummels?) stond in ieder geval flink te slapen. Was dat in de heenwedstrijd ook niet het geval? Qua defensie vind ik Dortmund iig kwetsbaarder dan Bayern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
tweaker2010 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 09:55:
Een van die verdedigers van Dortmund (Subotic of Hummels?) stond in ieder geval flink te slapen. Was dat in de heenwedstrijd ook niet het geval? Qua defensie vind ik Dortmund iig kwetsbaarder dan Bayern.
Hummels ging in de heenwedstrijd grandioos in de fout, dit keer had Subotic de inzet van Sergio Ramos kunnen blokken, maar draaide hij half weg van het schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-10 16:35
Ik ben even in de war wat betreft de telling van doelpunten. Ik leefde in de veronderstelling dat uitdoelpunten dubbel telden.

De wedstrijd in dortmund werd 4-1. Doelsaldo zou in dit geval 4-2 zijn. Nu scoorde Real de 2-0, dan had het doelsaldo dus 4-4 zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:15
Dat 'dubbel tellen' is figuurlijk. Als je thuis met 2-0 wint en uit met 3-1 verliest, dan staat het 3-3. In dat geval 'telt het uitdoelpunt dubbel', zodat het team dat uit gescoord heeft doorgaat. Uitdoelpunten tellen nooit letterlijk voor twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:40

Quad

Doof

Nou, in principe heeft die ene uitgoal 1.000000000000000000000000000000000001 meer waarde.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:44

Fiber

Beaches are for storming.

Jwlb schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 10:53:
Ik ben even in de war wat betreft de telling van doelpunten. Ik leefde in de veronderstelling dat uitdoelpunten dubbel telden...
Die tellen pas dubbel als het zonder die regel gelijk zou zijn... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:29

FreakNL

Well do ya punk?

En dan nog is dat "dubbel" iets wat er maar bij verzonnen is. Het slaat ook nergens op, want in de "officiele" uitslagen/statistieken komt dit nergens terug. We hadden het ook driedubbel kunnen noemen.

Het maakt het alleen maar verwarrender voor noobs (zie hierboven) :+
De regel luidt als volgt: Wanneer over twee wedstrijden geteld de totaalstand een gelijkspel inhoudt, is de winnaar de ploeg met de meeste uitdoelpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:03
gambieter schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 22:45:
Tja, ik vond dat Real in de eerste 20m minimaal 2 had moeten scoren. Helaas ontbreekt er een echte killer in de spits (of op links zodat Ronaldo daar kan spelen).

Dat neemt natuurlijk niet weg dat Dortmund hetzelfde had kunnen doen in het middendeel van de wedstrijd.

Vanuit mijn pov had Madrid een kans en zijn ze daar volledig voor gegaan, hopelijk doet Barcelona hetzelfde vanavond (anders word het wel een bijzonder saaie wedstrijd :( ).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bospa01 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:28:
[...]
Tja, ik vond dat Real in de eerste 20m minimaal 2 had moeten scoren. Helaas ontbreekt er een echte killer in de spits (of op links zodat Ronaldo daar kan spelen).
Misschien moeten ze dan toch maar een speler als Ibrahimovic halen, want Higuain en Benzema komen tekort voor dit soort topwedstrijden. Lijkt me echt een bruut koppel: Ronaldo en Ibrahimovic. :9~
Vanuit mijn pov had Madrid een kans en zijn ze daar volledig voor gegaan, hopelijk doet Barcelona hetzelfde vanavond (anders word het wel een bijzonder saaie wedstrijd :( ).
Ik vermoed dat Barca vanaf minuut 1 vol op de aanval gaat spelen, ze hebben wel wat defensieve probleempjes dus ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik verwacht dat ze zelfs thuis geen vuist kunnen maken tegen dit Bayern. Ben benieuwd iig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/2013/05/...n-is-rond-met-nieuwe-club
Eindelijk... Benfica dus, lijkt me wel een aardige club voor hem, hopelijk komt ie daar wel aan spelen toe.

[ Voor 185% gewijzigd door tweaker2010 op 01-05-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
tweaker2010 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:43:
http://www.ad.nl/2013/05/01/Ajax-miskoop-van-28-miljoen-is-rond-met-nieuwe-club
Eindelijk... Benfica dus, lijkt me wel een aardige club voor hem, hopelijk komt ie daar wel aan spelen toe.
Word wel een beetje moe van die Sulejmani. Een beetje de El Hamdaoui van dit seizoen, altijd is er wel wat - geblesseerd, mentaal niet klaar, noem het maar op. Ondertussen wel interlands spelen, dacht ergens november vorig jaar, terwijl ie bij Ajax nog 'geblesseerd' rond liep.
Wel toevallig dat ie nu in de laatste paar wedstrijden gewoon met Jong Ajax meedoet en laatst nog 2 keer heeft gescoord tegen Jong Heerenveen.

In elk geval hoop ik voor hem dat ie bij Benfica slaagt. Ze hebben al een paar aardige vleugelflitsers daar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Word wel een beetje moe van die Sulejmani. Een beetje de El Hamdaoui van dit seizoen, altijd is er wel wat - geblesseerd, mentaal niet klaar, noem het maar op. Ondertussen wel interlands spelen, dacht ergens november vorig jaar, terwijl ie bij Ajax nog 'geblesseerd' rond liep.
Wel toevallig dat ie nu in de laatste paar wedstrijden gewoon met Jong Ajax meedoet en laatst nog 2 keer heeft gescoord tegen Jong Heerenveen.
Tja, als je trainer je niet ondanks je goede prestaties niet wil opstellen in het eerste vanwege een aflopend contract, wordt het lastig natuurlijk. Daar zou ik ook niet fitter van worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
tweaker2010 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:05:
[...]

Tja, als je trainer je niet ondanks je goede prestaties niet wil opstellen in het eerste vanwege een aflopend contract, wordt het lastig natuurlijk. Daar zou ik ook niet fitter van worden. ;)
Eens, al is Sulejmani dit seizoen een tijdlang geblesseerd geweest.
Eigenlijk is dit hetzelfde als dat Koeman doet met een van zijn verdedigers, die ook weigert z'n contract te verlengen. Ben even de naam kwjit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-10 22:26
Martell schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:10:
[...]

Eens, al is Sulejmani dit seizoen een tijdlang geblesseerd geweest.
Eigenlijk is dit hetzelfde als dat Koeman doet met een van zijn verdedigers, die ook weigert z'n contract te verlengen. Ben even de naam kwjit.
Leerdam. Maar dat is een middenvelder die uit noodzaak op rechtsback kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
tweaker2010 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:05:
[...]

Goede prestaties? Denk dat ik iets gemist heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik wil trouwens iedereen even op deze idioot wijzen

Dan valt onze Siert wel mee.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik vond hem wel vet, beter dan die verhalen over tapasrestauranten :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Dit keer had Sierd het niet zo zeer over restaurantjes, maar wist wel weer allerlei andere zaken te melden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

afvalzak schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:43:
Ik vond hem wel vet, beter dan die verhalen over tapasrestauranten :)
Wat. WAT? Whaaaat!

Dit hoor je liever bij elke goal van Messi dan een commentator die wat verteld over de cultuur van het land/club?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Haha, ik vond deze wel grappig:
Afbeeldingslocatie: http://www.subeimagenes.com/img/1-621934.gif

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Klopp!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik kreeg van een collega deze:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2UFUQVu2ruCABmsh18SayqAA/full.png
:+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hmm, als ik de forums/websites en andere media om mij heen lees is Ajax al kampioen en PSV/Feyenoord/Vitesse al afgeschreven. Ik wacht toch zondagmiddag evan af voordat ik hard ga lachen om dat soort plaatjes. :P

Ik herinner mij nog een AZ dat alleen nog maar even van Excelsior hoefde te winnen om kampioen te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Is gewoon leuk internet humor :).

Verwacht wel een lastige pot voor Ajax zondag, maar ze moeten hem wel kunnen winnen. Willem 2 zal wel alles op alles zetten om niet gedegradeerd te raken maar het zal niet voldoende zijn denk ik.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:30:
Verwacht wel een lastige pot voor Ajax zondag, maar ze moeten hem wel kunnen winnen. Willem 2 zal wel alles op alles zetten om niet gedegradeerd te raken maar het zal niet voldoende zijn denk ik.
Hoe bedoel je lastig? Ajax moet vanaf het begin druk zetten en vol op de aanval spelen.
Willem II zal een gewillige tegenstander zijn. Ik verwacht 3-0 en als het meezit 5-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lastig omdat Willem 2 in de meest vervelende situatie zit. Ik verwacht wel dat Ajax wint, maar Willem 2 gaat goed weerstand bieden, maar als Willem 2 niet met 10 man achter de bal gaat staan krijg je een mooie pot.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Het voordeel voor Ajax is wel dat Willem II eigenlijk niets aan een punt heeft. Die moeten winnen willen ze nog een kansje houden om er in te blijven en moeten dus ook aanvallen. Kan best een leuke pot worden. Natuurlijk is Ajax veel sterker, maar als de zenuwen toeslaan weet je het nooit.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ajax gaat komend weekend gewoon de titel pakken, zal erg zuur zijn voor Willem II natuurlijk. Iedereen in het stadion die juicht terwijl zij gedegradeerd zijn.

Willem II hoort, net als Sparta in de Eredivisie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mogen ze wel iets beter spelen :Y)

Paar geleden had je toch een club die had toen het degradeerde iets van 9 punten totaal dacht ik. Weet even niet meer welke.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Quad schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 16:55:
Mogen ze wel iets beter spelen :Y)

Paar geleden had je toch een club die had toen het degradeerde iets van 9 punten totaal dacht ik. Weet even niet meer welke.
Wikipedia: Lijst van records uit de geschiedenis van de Nederlandse Eredivisie
Minste winstpunten in een seizoen - 9 (8) - RBC Roosendaal (2005/2006) (tussen haakjes omgerekend naar 2-puntensysteem)

RBC bestaat inmiddels ook niet meer als profclub ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:50
RBC in 2005/2006.

[ Voor 5% gewijzigd door Railgunner op 01-05-2013 16:58 ]

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-10 16:35
Anakha, Quad, Fiber en FreakNL, bedankt voor jullie antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

RBC inderdaad :).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

MrVegeta schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 14:32:
[...]

Wat. WAT? Whaaaat!

Dit hoor je liever bij elke goal van Messi dan een commentator die wat verteld over de cultuur van het land/club?
Trolololol? :p
Een commentator die doet alsof hij in Spanje zit en onzin verteld over de moeder van de keeper interesseert me minder dan een commentator die Iets unieks ziet ja :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik kan het heel goed waarderen wanneer je een stuk achtergrond meekrijgt van betreffende club/voetballer/voorzitter of de moeder van Pique.

Vrienden van mij kunnen Sierd totaal niet uit staan en vinden Evert ten Napel weer fantastisch. Ik Evert niet en Sierd vind ik dan een baas. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Quad schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 18:44:
Ik kan het heel goed waarderen wanneer je een stuk achtergrond meekrijgt van betreffende club/voetballer/voorzitter of de moeder van Pique.

Vrienden van mij kunnen Sierd totaal niet uit staan en vinden Evert ten Napel weer fantastisch. Ik Evert niet en Sierd vind ik dan een baas. :)
Het is voornamelijk jammer dat sommige Spaanse wedstrijden zo saai zijn dat Sierd zijn verhaal kan doen.
Zijn enthousiasme stoort me in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Messi begint op de bank! Benieuwd of hij nou echt geblesseerd is of dat Vilanova hem 'uit de wind' wil houden, zodat ie niet weer een bak ellende over zich heen krijgt als ie slechts een schim van zichzelf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Martell schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:12:
Messi begint op de bank! Benieuwd of hij nou echt geblesseerd is of dat Vilanova hem 'uit de wind' wil houden, zodat ie niet weer een bak ellende over zich heen krijgt als ie slechts een schim van zichzelf is.
Afgelopen weekend Messi niet zien scoren zeker? ;) Hij zal misschien niet helemaal fit zijn maar dit is de wedstrijd van het jaar. Ik vermoed dat Barcelona er niet meer in gelooft, anders zouden ze hem wel opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bayern op volle oorlogssterkte, Barcelona is verzwakt. Ik voorzie een makkelijk avondje voor de Duitsers, 1-3.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Vreemd dat Messi niet speelt. Zou hem graag weer op het veld zien. Bij rust 2-0 zou leuk zijn voor de wedstrijd. Maar ik gun het Bayern wel om de finale te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Tja, de bal is rond zeggen ze dan altijd. Barca moet een beetje geluk hebben en snel op twee - nul voor komen dan gaan ze er weer in geloven en kan alles. Maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren omdat Bayern gewoon beter is dan dit Barcelona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Barca heeft de afgelopen 3 jaar 2x de finale niet gehaald, terwijl ze wel beter waren, dus dat zegt niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
"Wat Madrid kan, kunnen wij beter", moeten ze in Barcelona hebben gedacht, aan de tribunes te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ben benieuwd of deze scheidsrechter de boel een beetje in het gareel kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
tweaker2010 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 20:35:
Barca heeft de afgelopen 3 jaar 2x de finale niet gehaald, terwijl ze wel beter waren, dus dat zegt niets ;)
Definieer eens "beter zijn" dan?
In mijn ogen ben je beter als je meer scoort dan de tegenstander namelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Die Robben, hoeveel mist die gast zeg.....

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Bayern is momenteel wel het meest gevaarlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:33

St@m

@ Your Service

Wat een schitterende bal van Robben zeg.. geweldig hakje daarna.. helaas goed verdedigd.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
open huis bij barca.. wel begrijpelijk. maar bayern gaat hierdoor minimaal 1 keer scoren denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 09:20

wontcachme

You catch me? No you wont

Ribery speelt eigenlijk wel als een dweil tot nu toe. Wel erg veel mogelijke passes die onderschept worden.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hoppa, tor van Robben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:33

St@m

@ Your Service

Robben, bam! Doei, Barca!

[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 01-05-2013 21:51 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Robben!!
Heerlijke goal.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:57
Zal bayer nog meer scoren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mooie manier om wraak te nemen Robben! Mooie goal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Duidelijk, het topic had ook een goal nodig :+
Bayern gaat er zeker meer maken, Messi blijft hele wedstrijd op de bank.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bijna 0-2... Bayern gaat zeker niet achterover leunen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
Quad schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 21:54:
Duidelijk, het topic had ook een goal nodig :+
Bayern gaat er zeker meer maken, Messi blijft hele wedstrijd op de bank.
Laten we hopen. Dan is Messi totaal ontzichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
Prima goal van Robben. Denk eerder dat ze uit gaan lopen dan dat Barça gelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Lachen om te zien, Barca wordt er aan alle kanten af gelopen. En Bayern speelt nu niet eens op zijn best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bam, vol in zijn face _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Leuk potje zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typisch dat die drama club zelf zo'n smerige overtredingen maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Barcelona is geen drama club, absoluut niet. Ze zijn alleen onmachtig tegen Bayern München.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vind je? Op die goal van Robben na vind ik het maar saai. Totaal geen spanning vanwege een onmachtig Barcelona. Hopelijk schiet bayern er nog een paar in, maar van een echt duel is nooit sprake geweest.

Edit: die 0-2 was toch wel leuk. :+

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 01-05-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dat was echt een overtreding op Robben!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hatsikadee :w Barcelona.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Eigen doelpunt okee, maar dit was wel erg lomp :X

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mooi doelpunt van Barca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
Lol, eigen goal :D
Pagina: 1 ... 101 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.