Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Vraag me af of ze überhaupt zwanger was?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:10
Volgens mij niet, allemaal een list om Jax te laten ondertekenen dat zijn ouders een gevaar voor de kinderen zijn. Van mij mag ze er wel uit overigens, toch geen reet aan als ze tegen Jax in gaat, geef mij dan maar Clay en Gemma als koppel.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Wel effe een verschilletje tussen Walton Goggins en Venus:
Afbeeldingslocatie: http://featuresblogs.chicagotribune.com/photos/uncategorized/2008/08/22/sh_701_1130.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/caYNs.gif

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/StHkkf0.jpg

:X :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
Marzman schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:46:
Ik snap ook niet helemaal hoe ze dat deed. Ze had een zakje bloed bij en in het ziekenhuis spelen ze het spelletje mee?

Wel een mooie aflevering inderdaad, de motorclub begint weer vorm te krijgen met weer wat meer leden :)
En die blauwe plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Dat vroeg ik me ook af. Ze zullen toch wel zien dat er een zakje zat of dat er niets kapot was. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 22:49
Vergeet niet dat Margaret in het complot zit. Die heeft vanuit haar functie genoeg zeggenschap in het ziekenhuis. Die kan dat allang geregeld hebben met de medewerkers.

Het feit dat Tara dat bloedzakje gebruikte, bewijst imo dat ze nooit zwanger is geweest.
Vervolgens het 2 volledig verschillende gezichten hebben (naar Jax en naar de advocate die exact op het juiste moment binnenkomt) bewijst dat nogmaals.

Wel een briljante actie om Gemma erin te luizen. Ze wordt op haar eigen manier teruggepakt.
Als dit zo doorgaat wordt Tara nog erger dan Gemma ooit geweest is. Erg zonde want ik vind haar idd veel beter op haar plek met Jax. Maar Maggie speelt de wisselende rol uitstekend, van liefhebbende vrouw/moeder naar meedogenloze bitch en terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Tara was dus niet zwanger (ze heeft een anonieme zwangerschaptest aangevraagd in het ziekenhuis met het bloed/urine van iemand anders), anders hoefde ze ook niet zo moeilijk te doen en kon ze gewoon bij de drogist zo'n ding halen. Die Margaret weet wel van haar plannen m.b.t. de kinderen, maar of ze van die nepzwangerschap en dat toneelspelletje afweet weet ik niet. Ze was wel van te voren in die kamer toen Tara haar bloed aan het afnemen was, dus ik denk dat zij wel helemaal op de hoogte was...

Toen iedereen binnen kwam stormen en ze Gemma oppakten, toen zei Tara tegen die twee hulpverleningsmiepen dat ze alleen gelaten wou worden, dat impliceert dat ze daarna dus dat zakje ergens heeft geloosd. Vond die blauwe plek ook wel raar, volgens mij willen de schrijvers laten geloven dat het van die beuk met de tafel was, maar dat kan volgens mij eigenlijk niet. Ga er maar vanuit dat ze zich van te voren, of erna in die periode dat ze even alleen was, zichzelf nog op de een of andere manier een beetje bont en blauw heeft geslagen.

[ Voor 18% gewijzigd door sewer op 23-10-2013 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan mss vreemd klinken maar Tara's acties maken het wel een stuk geloofwaardiger voor alle kijkende moeders denk ik die door een muur zouden gaan ook om hun kinderen een veilige en eerlijke toekomst te bieden. Het nodigt fel uit haar te haten en sympathie te voelen voor Gemma maar ik wacht wel nog eventjes af.

Heerlijk dat Rat binnengehaald is, en ook de manier waarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:34

Vrijdag

De Zwarte

Heftig stukje in die "studio". Jax had er helemaal genoeg van, serves her right 8-)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
hoe rat binnengehawld werd was leuk ja... eerst laten denken dattie eruit ligt, en dan die blik in zn ogen als chibs de rockers overhandigd, geweldig :)

ik dacht even dat jax charlie over zich heen zou krijgen na het neerschieten van die moeder. en dan zegtie: if you hadn't, I'd have done it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Charlie biedt natuurlijk aan het lijk op te ruimen om leverage tegen Jax te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:09
Die blik van Gemma in de gevangenis.

Ik denk dat het nog gezellig gaat worden tussen Gemma en Tara wanneer ze vrij komt.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik denk dat Tara dan weg is.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

geweldige wending zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 17:57
Ik heb de 1e 2 afleveringen van seizoen 1 gedownload, eens kijken of deze serie de moeite waard is.

* Snowwie hoopt het stiekem wel, want er zijn al 5 seizoenen...
En dat kijkt dan zo lekker weg. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Zeker de moeite waard, als je The Shield goed vond vind je dit ook goed. Soms is het een beetje mannensoap, maar dat wordt altijd wel weer opgevolgd door wat actie :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Hoppa. Over een uurtje volgende aflevering kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Mijn excuses voor de dubbelpost, maar ik wil even wat nuttigs toevoegen aan dit topic :+
Heb aflevering 8 gekeken, matige aflevering, maar ik vind alle afleveringen toch wel vet. Paar interessante ontwikkelingen, ik vraag me bijvoorbeeld af in hoeverre de DA Nero geraakt heeft met de foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Ik heb al dat Tara prut overgeslagen. :N

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

NitroX infinity schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:17:
Verleiding is bij mij ook af en toe groot. Maar dan bedenk ik me dat het weer een week duurt voordat er een nieuwe aflevering komt en kijk ik toch weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:19
Dito, begint toch wat saai te worden met Tara. Vind het verder ook jammer dat de rol van Clay steeds kleiner wordt, voor mij stal hij toch de show in eerdere seizoenen. Hopelijk komt hij nog volop terug in beeld door de deal met de Ieren.

Verder is dit seizoen toch wel weer een topper met lekker lange afleveringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Clay komt nog wel terug, dat character is veel te sterk om weg geschreven te worden. En toch ben ik nog wel benieuwd hoe het tussen Jax en Tara verder gaat. Maar wil het liever gewoon weten ipv kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
NitroX infinity schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:17:
Die stukjes vind ik juist wel leuk, een tweede Gemma maar dan anders :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
JohnBQ schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:32:
[...]

Die stukjes vind ik juist wel leuk, een tweede Gemma maar dan anders :o
Moet zeggen dat ik Tara V2 ala Gemma in Seizoen 5 echt schijt irritant vind. Ze is opeens een bitch geworden met een grootte muil, terwijl haar kracht juist meer in haar geduld lag.. rare wending van een karakter in mijn ogen.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Niku schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:31:
Clay komt nog wel terug, dat character is veel te sterk om weg geschreven te worden.
En Opie dan ;w

[ Voor 21% gewijzigd door Anthirian op 01-11-2013 01:29 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Tsja, Opie is lastig terug te schrijven. Misschien iets voor [Serie] The Walking Dead dan? :+

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

JerX schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:35:
[...]

Moet zeggen dat ik Tara V2 ala Gemma in Seizoen 5 echt schijt irritant vind. Ze is opeens een bitch geworden met een grootte muil, terwijl haar kracht juist meer in haar geduld lag.. rare wending van een karakter in mijn ogen.
Haar geduld lag er in dat Jax haar beloofd had dat ze weg zouden gaan van de club. Dat scenario heeft ze nu uit haar hoofd gezet en dit is haar plan b. En als je zo een paar jaar lang in dat geweld zit vervagen je eigen normen en waarden (bij Jax zelf is dat ook gebeurd, in het begin van de serie was dat eigenlijk maar een doetje met dat boek van zijn vader).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Twhomp schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:46:
[...]

Tsja, Opie is lastig terug te schrijven. Misschien iets voor [Serie] The Walking Dead dan? :+
Gastrol in de volgende Ghostrider film? :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Alsjeblieft niet zeg :X

/edit

Die gastrol niet en die nieuwe Ghostrider film al helemaal niet :P

[ Voor 63% gewijzigd door max op 01-11-2013 09:44 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 19:17
Twhomp schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:46:
[...]

Tsja, Opie is lastig terug te schrijven.
Doe mij maar een flashback met Opie ;) Ik mis 'm wel :'(

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Mooie uitspraak van Forrest Gump overigens: Must be hard being King. Hoe toepasselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 11:39
PUSSY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Heb 'm net binnen, dadelijk kijkon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow. Hevige aflevering opnieuw. Nice seizoen al tot dus ver.

Nice twist wel die gun op haar knie op het einde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Epic aflevering inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Super vet.

Vooral stukje met Clay was geniaal.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede stukken met Clay :P. Jax die op ontploffen staat. Gemanipuleerd door Gemma, maar ook Tara kan hem zo weer de andere kant op krijgen denk ik door te zeggen dat Gemma zijn vader toen heeft laten vermoorden door Clay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Pff, wat was die aflevering snel voorbij zeg. Dit seizoen is het toch wel echt met afstand mijn favoriete serie, en dat was het daarvoor vaak ook al eigenlijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Hahahah dat met clay, typisch Kurt sutter. Tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 17:10
De blik van die zwerver op het einde... dat is nog wel iets dat bij elkaar komt later in de serie gok ik zo.
Volgende aflevering wordt denk ik nog epischer met hopelijk een uitlevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Is dat meisje nou de dochter van die ene magische zwerver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Daar heeft het wat mij betreft alle schijn van. Ligt er in elk geval aardig dik bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik eens rondgezocht, dit is het meisje:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.smallscreenscoop.com/shows/sons-of-anarchy/wp-content/uploads/sites/5/2013/11/sons-of-anarchy-06_612x380.jpg

Dit is de zwerver zoals ze eerder voorkomt:

Afbeeldingslocatie: http://26.media.tumblr.com/tumblr_lv1jxqoF4Z1qkfhppo1_500.jpg

Trouwfoto:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/4ptngi.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Zit er dik in dat dit haar moeder is, ook omdat Jax zei dat het gezicht hem zo bekend voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Dezelfde zwerver als in de aflevering met de vechthonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Niku schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:18:
Dezelfde zwerver als in de aflevering met de vechthonden?
Ze komt vaker voor. Ook in seizoen 1 als Jax wakker wordt op het kerkhof, Gemma ziet haar een paar keer en ook in Belfast verschijnt ze.

http://sonsofanarchy.wikia.com/wiki/Homeless_Woman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
En iedere keer kijkt Jax alsof hij haar al kent. Volgens mij zegt hij dat in seizoen 1 ook zoiets tegen haar.

Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Vrijdag schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:27:
[...]

Ze komt vaker voor. Ook in seizoen 1 als Jax wakker wordt op het kerkhof, Gemma ziet haar een paar keer en ook in Belfast verschijnt ze.

http://sonsofanarchy.wikia.com/wiki/Homeless_Woman
Ja weet ik, maar wist niet zeker of het dit keer dezelfde was. Ben benieuwd wat ze uiteindelijk voor rol gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op donderdag 07 november 2013 @ 23:36:
[...]

Ja weet ik, maar wist niet zeker of het dit keer dezelfde was. Ben benieuwd wat ze uiteindelijk voor rol gaat spelen.
Haar 'rol' is verschijnen op de moeilijke momenten in jax/de club hun bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Verwijderd schreef op woensdag 06 november 2013 @ 15:45:
Wow. Hevige aflevering opnieuw. Nice seizoen al tot dus ver.

Nice twist wel die gun op haar knie op het einde :)
Heb gisteren de laatste aflevering gezien maar kan die "twist" even niet plaaten... Doel je op de advocate?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:41
nee tara zit met de baby op de bank en heeft vervolgens een pistool op haar knie, omdat ze weet dat jax waarschijnlijk gaat flippen nu die weet dat tara gelogen heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Klopt helemaal! Herinner me het weer :D

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 07:56:
[...]

Haar 'rol' is verschijnen op de moeilijke momenten in jax/de club hun bestaan.
Dat wordt gezegd. Vraag me af of er uiteindelijk niet meer achter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Vond de uitbarsting van Jax tegen de advocate wel sterk gespeeld trouwens.
Je weet dat hij onder normale omstandigheden geen vrouwen en kinderen iets aan zal doen, en toch heb je het gevoel dat het weleens slecht voor haar af kan lopen, omdat je al weet dat ze hem finaal over de zeik gaat helpen met het antwoord. De emoties die Charlie in die scene laat zien, sterk acteerwerk.

Logisch dat Tara nu een pistool bij zich heeft. Ze beseft dat haar leven in direct gevaar is, en het gevaar komt van degene die haar altijd beschermt heeft. Maw: Niemand die haar nu nog kan beschermen als het nog verder escaleert. En ik denk dat er dan niemand meer aan haar kant staat. Wat dat betreft wel knap hoe je een personage zodanig kan veranderen dat ze van de "goodie 2 shoes" naar "unlikable bitch" gaat.

Edit: Dat vind ik trouwens wel kut aan de verhaallijn... ik vond Tara en Jax samen veel leuker dan hoe het nu gespeeld wordt. Het is een interessante verhaallijn voor drama, maar ik heb 't liever zoals het in s4 ging.

[ Voor 12% gewijzigd door AcidBurn op 08-11-2013 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AcidBurn schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:09:
Vond de uitbarsting van Jax tegen de advocate wel sterk gespeeld trouwens.
Je weet dat hij onder normale omstandigheden geen vrouwen en kinderen iets aan zal doen, en toch heb je het gevoel dat het weleens slecht voor haar af kan lopen, omdat je al weet dat ze hem finaal over de zeik gaat helpen met het antwoord. De emoties die Charlie in die scene laat zien, sterk acteerwerk.
Ik vond de angst bij de advocate ook vrij echt. Je kon je perfect in haar schoenen plaatsen. En van Dunham inderdaad ook sterk werk.

Daarnaast ook props voor Clay & Nero. Sterke prestaties in het afgelopen seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:38

Bob Popcorn

Plop!

aaaha kut ik zit dit te lezen en denk de hele tijd HUH hoe dan, welke twist, welke gun, blijkt dat ik de aflevering nog niet heb afgekeken :X

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Het pistool wat Tara op haar been heeft liggen, is dat niet het pistool wat Wendy destijds had gekregen van Gemma? Of heb ik dat mis? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Bob Popcorn schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:44:
aaaha kut ik zit dit te lezen en denk de hele tijd HUH hoe dan, welke twist, welke gun, blijkt dat ik de aflevering nog niet heb afgekeken :X
Haha. Terug kijkon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Dat maakt deze serie ook wel, het acteerwerk. Als je dat vergelijk met bijvoorbeeld een The Walking Dead, hier spelen zoveel betere acteurs in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 11:39
Het is wel duidelijk, volgende week de moeder der alle afleveringen denk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
d0s schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 00:58:
Dat maakt deze serie ook wel, het acteerwerk. Als je dat vergelijk met bijvoorbeeld een The Walking Dead, hier spelen zoveel betere acteurs in.
True, maar toch vind ik Jax de minste van allen. Opie was wel het sterkst van allemaal.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Jax de minste van allen? Daar ben ik het echt niet mee eens. Vind Jax juist enorm overtuigend geacteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

In het begin vond ik hem iritant (het minst van allen) met dat boek van zijn vader. Het was als een soort padvinder tussen een stel Hells Angels, maar zijn karakter is toch wel wat overtuigender geworden doordat goed en slecht voor hem een beetje vervaagd zijn. Hij is ook de hoofdrolspeler zowat, dus het is maar goed ook :)

[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 13-11-2013 15:36 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Jax was in het begin zeker niet overtuigend, maar zit inmiddels wel goed in zn rol. De storendste vind ik toch wel Happy, bij elke stemming "yeahhhh" en dan die kop erbij....

Ben benieuwd voor de aflevering van volgende week, er spelen inmiddels zoveel zaken met Clay/Ieren/Chinezen/Tara/deal met aanklager/enz. dat moet toch wel een knaller gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

hellboy123 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:39:
Jax was in het begin zeker niet overtuigend, maar zit inmiddels wel goed in zn rol. De storendste vind ik toch wel Happy, bij elke stemming "yeahhhh" en dan die kop erbij....
Dat vind ik dan ook weer niet storend. Zo is zijn character nu eenmaal vormgegeven door Sutter. Dat is geen kwestie van slecht acteerwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Niku schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:59:
[...]

Dat vind ik dan ook weer niet storend. Zo is zijn character nu eenmaal vormgegeven door Sutter. Dat is geen kwestie van slecht acteerwerk.
Storend is misschien ook weer wat overdreven gezegd, in iedergeval opvallend. En opvallend(positief bedoeld) was hij vandaag ook daar bij de Chinezen! (scene waar hij aan het eten was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bbye Tara

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
ik verwachtte half dat ze zelfmoord ging plegen met dat pistool toen Jax achter haar aan kwam na de aanvaring met Colette. Ze was toen echt goed in de war, en wanhopig. Overigens wel vreemd, kwaad worden als je man met een ander in bed ligt, terwijl je zelf degene bent die op de scheiding aanstuurd. Dat heeft ze zelf veroorzaakt, Colette maakt alleen goed gebruik van de situatie.

Gemma tov Tara vond ik ook briljant trouwens.... "Mommy moved away, or Mommy passed away. Your choice what we're gonna tell the kids."

Volgens mij komt bij Tara nu (einde aflevering) pas echt het besef dat zaken op papier geen bescherming bieden als het erop aan komt. Papieren verbod werkt niet tegen outlaws.

Betreffende goed acteerwerk: Charlie, Maggie en Katey spelen hun rollen echt verdomd goed.
Het feit dat je nu echt een hekel aan Tara krijgt, onderstreept dat nog eens.
En bij Gemma is het eigenlijk nog aparter: Afhankelijk van wat ze uithaalt, heb je er een hekel aan of wekt ze de sympathie op.

Volgende week gaan ongetwijfeld een zeer explosieve aflevering worden. nog maar 2 of 3 afleveringen te gaan dit seizoen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
AcidBurn schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:09:
Edit: Dat vind ik trouwens wel kut aan de verhaallijn... ik vond Tara en Jax samen veel leuker dan hoe het nu gespeeld wordt. Het is een interessante verhaallijn voor drama, maar ik heb 't liever zoals het in s4 ging.
Ik vond Tara nooit zo'n sterk karakter eigenlijk... ze kwam mij altijd wat zwak en beïnvloedbaar over, dus daar maak je niet zomaar een supersterke "old lady" van zoals Gemma.
De acties die ze nu heeft gedaan in voorgaande afleveringen hebben haar verkeerde resultaten opgeleverd...
So darling, darling, what have I done?

Volgende week moet wel een knaller worden, maar wel een hele complexe met véél partijen die er bij betrokken zijn met allen de nodige belangen. Waarschijnlijk gaat er niemand met het beoogde resultaat naar huis denk ik zomaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Jorn1986 op 13-11-2013 22:08 ]

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Wat mij betreft mag die Gaelan/Galen/Gaylen/Kaylen :P wel eens goed op zijn kloten krijgen, de rotzak >:)

Sterke aflevering weer. Alles gaat verkeerd. Tara met een mental breakdown, Jax die altijd pecht heeft, voormalige allianties die breken. Spannend!

• Maikel64
hellboy123 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 18:46:
[...]

Storend is misschien ook weer wat overdreven gezegd, in iedergeval opvallend. En opvallend(positief bedoeld) was hij vandaag ook daar bij de Chinezen! (scene waar hij aan het eten was)
Prachtige scene was dat. Wat een mafkees _O-

Ik denk dat Tara er zelf een eind aan gaat maken. Zo komt het nu wel over.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

AcidBurn schreef op woensdag 13 november 2013 @ 22:05:
ik verwachtte half dat ze zelfmoord ging plegen met dat pistool toen Jax achter haar aan kwam na de aanvaring met Colette. Ze was toen echt goed in de war, en wanhopig. Overigens wel vreemd, kwaad worden als je man met een ander in bed ligt, terwijl je zelf degene bent die op de scheiding aanstuurd. Dat heeft ze zelf veroorzaakt, Colette maakt alleen goed gebruik van de situatie.
Jax was daar voor hij wist van een scheiding ook al te vinden (toen Tara in de gevangenis zat).
Gemma tov Tara vond ik ook briljant trouwens.... "Mommy moved away, or Mommy passed away. Your choice what we're gonna tell the kids."

Volgens mij komt bij Tara nu (einde aflevering) pas echt het besef dat zaken op papier geen bescherming bieden als het erop aan komt. Papieren verbod werkt niet tegen outlaws.

Betreffende goed acteerwerk: Charlie, Maggie en Katey spelen hun rollen echt verdomd goed.
Het feit dat je nu echt een hekel aan Tara krijgt, onderstreept dat nog eens.
En bij Gemma is het eigenlijk nog aparter: Afhankelijk van wat ze uithaalt, heb je er een hekel aan of wekt ze de sympathie op.

Volgende week gaan ongetwijfeld een zeer explosieve aflevering worden. nog maar 2 of 3 afleveringen te gaan dit seizoen :(
Ik krijg niet echt een hekel aan Tara. Het is eerder een medelijden. Ze had tot vorig seizoen nog de hoop met Jax het hele zootje te verlaten en ergens anders opnieuw te beginnen als een normaal gezinnetje. Dit seizoen is ze pas in gaan zien dat dit niet gaat gebeuren.

/▌

• AcidBurn
Marzman schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:40:
Jax was daar voor hij wist van een scheiding ook al te vinden (toen Tara in de gevangenis zat).

Ik krijg niet echt een hekel aan Tara. Het is eerder een medelijden. Ze had tot vorig seizoen nog de hoop met Jax het hele zootje te verlaten en ergens anders opnieuw te beginnen als een normaal gezinnetje. Dit seizoen is ze pas in gaan zien dat dit niet gaat gebeuren.
Klopt, einde vd eerste aflevering van het seizoen dook hij het bed in met Colette.
Maar dat was meer een gevalletje weinig weerstand bieden tegen de verleiding.
Hij heeft het daarna ook niet meer gedaan, tot nu. En waar ik hem toen een klootzak noemde vanwege vreemdgaan, heb ik er in de huidige situatie weinig op tegen. Als Tara zo nodig wil scheiden, maakt dit ook niet meer uit.

Je krijgt idd medelijden met d'r omdat je weet hoe ze in die situatie terecht is gekomen.
Maar een zwangerschap/miskraam faken om je man zover te krijgen papieren te tekenen, daar krijg je van mij geen medelijden voor. Het overrijden van Juice's motor sloeg ook nergens op. Gewoon een domme ingeving uit frustratie/ergernis. Dat soort acties leveren alleen maar haat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Tara is gewoon het stereotype uptown girl die denkt dat ze het wel gaat redden tussen de boze motormuizen. In het begin vond ze het natuurlijk wel spannend, en ze hield wel van de aandacht die ze kreeg als ze weer eens de reet van Tiggy aan elkaar hechtte. Het is haar nu enorm boven de pet aan het groeien, en dat ziet er schitterend uit. Sowieso, sinds ze deze Chula coupe heeft laten aanmeten vind ik het ook geen lekker wijf meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Goed verwoord, zo had ik er nog niet eens over nagedacht. Ben het met je eens dat deze haardos haar geen goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fivel
Jeetje, wat een aflevering. Bye Clay!

Zodra Tara de kogel van Bobby aan politie gaat geven, is ze dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-08 19:02
Die zag ik niet aankomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Hele lekkere aflevering. Poeh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik denk dat Galen het ook niet zag aankomen. :+ Beste aflevering van het seizoen, onder voorbehoud want nog 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow. Just Wow.

En gvd Tara. Don't do it. Benieuwd of de deal nu wel zal gelden, wat ze ook zei op het einde daar, het is een hele vette kluif voor haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik denk niet dat Tara het gaat doen, kan het me niet voorstellen. Ben wel enorm benieuwd naar de volgende aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Zo wat een aflevering inderdaad, echt een "op de puntje van je stoel" aflevering die je met een gigantisch vraagteken achterlaat wat Tara gaat doen. Uiteraard zonde van Clay, maar het zat er al een tijdje aan te komen, maar toch niet verwacht dat het op deze manier zou gaan (idem voor Galen(hoe je t ook schrijft)) Ben benieuwd of die Connor zich aan dit het verhaal gaat houden.... Zoniet dan kunnen ze wel weer eens een explosief biervat verwachten

[ Voor 8% gewijzigd door hellboy123 op 20-11-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

hellboy123 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:19:
(idem voor Galen(hoe je t ook schrijft)
Gaalan toch? :+

Ben inderdaad ook wel benieuwd hoe Connor zich houdt, vond dat extra luchtgat in z'n muur nu niet heel hoopgevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mooie aflevering, liep niet helemaal hoe ik verwachte. Nemo voelt zich ook steeds minder thuis bij de Sons lijkt het. Wayne zal ook wel gelijk hebben, ondanks pogingen het rechte pad op te gaan lijkt het alleen maar bergafwaarts te gaan met de moraal.
Gaylan
Niku schreef op woensdag 20 november 2013 @ 15:22:
Ik denk niet dat Tara het gaat doen, kan het me niet voorstellen. Ben wel enorm benieuwd naar de volgende aflevering.
Ik denk het ook niet. Net voor ze die kogel lieten zien leek Jax weer wat meer begrip te krijgen. Misschien laat Jax ze zelf wel gaan.

[ Voor 31% gewijzigd door Marzman op 20-11-2013 17:14 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Hmmm.... maar de Chinezen (Wang Chung) hebben nu nog steeds die Happy Lowman vast, alhoewel ze nu wel deels gekregen hebben wat ze wilden hebben:
shutdown the Irish pipeline and my family take control over the guns in Northern California.
Maar: Jax had beloofd te bellen over de nieuwe locatie, heeft ie niet gedaan. Wel is natuurlijk in het nieuws gekomen dat er een hangaar gevonden is met een hoop KG9's.
Heeft Jax nu een probleem met de Chinezen, of zijn de Chinezen happy?

Verder wel een verrassende aflevering zo... zouden die Ieren nog aan retaliation doen, aangezien die toch wel door gaan krijgen wat er gebeurd is?
En verder: wat is die attorney van plan? Ze heeft ook deels gekregen wat ze wilden hebben, maar is duidelijk niet tevreden met het resultaat. Wat wil ze nu verder dan nog bereiken door de Sons of Anarchy op te sluiten, terwijl ze heel goed weet dat de Sons of Anarchy deze stappen hebben ondernomen om juist uit de gun-business te stappen?

• AcidBurn
Ik ben het volkomen met jullie eens: Wow, wat een aflevering. En wat een serie :)
.
Galen en Clay afgemaakt, denk dat niemand dit aan zag komen. Komen Gemma's woorden van 2 seizoenen geleden toch nog uit: He will die by the hands of a Son. Letterlijk en figuurlijk.
Dat ze vervolgens compleet instort had ik niet verwacht.
Sterk statement ook: "This was a unanimous decision." Eindelijk dan toch Mr Mayhem voor Clay :)

Die D.A. heeft compleet schijt aan wat de Sons willen. Ze wil maar 1 ding: resultaat zien. Maakt haar niet uit hoe, als zij er maar goed uit komt. En idd, weer enige vorm van begrip tussen Jax en Tara. De manier waarop ze naar hem keek, en dat handje bij de auto, spraken boekdelen. Ze is nog altijd gek op hem.
De laatste 2 afleveringen kunnen weleens heel onvoorspelbaar worden. Denk dat het gaat eindigen met een dubbele confrontatie, want zowel de Ieren als de Chinezen zullen vast wel weer in beeld komen.

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
Marzman schreef op woensdag 20 november 2013 @ 17:10:
Nemo voelt zich ook steeds minder thuis bij de Sons lijkt het.
Afbeeldingslocatie: http://www.republicofcode.com/tutorials/photoshop/nemo_conceptoo/ps_nemo_33.jpg

:+

ot: Wát een aflevering. Héérlijk. Hier zaten veel mensen toch al heel lang op te wachten. Eindelijk die stinkende Ier dood, en byebye voor Clay. Kan niet wachten op de laatste 2 afleveringen _/-\o_

• Maikel64
spoiler:
Als je de promo voor over 2 weken (helaas volgende week geen Sons) bekijkt, zie je de Chinezen terug komen met Happy in een busje, Jax die een kinderkamer/ziekenhuiskamer aan het verbouwen is en wordt duidelijk verteld dat Tara haar leven niet zeker is als ze haar plan doorzet (volgens mij door de D.A.).

Dit kan alleen maar een dikke ontknoping worden. Als de afgelopen aflevering al zo onverwachts volledig draait.

Heb nu al zin in de laatste 2 uur Sons voor dit jaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Maikel64 op 21-11-2013 09:32 ]

• Willem
Erg benieuwd hoe dit tussen de Chinezen en "Blacks" gaat uitkomen met de kartell-deal van Jax. Ben het psycho geneuzel tussen Tara, Gemma en nu ook Wendy weer echt wel een beetje zat. e11 was wel een epic episode. Man. Zo mogen ze van mij dat zevende seizoen wel doorzetten.

• NitroX infinity
Erg benieuwd hoe dit tussen de Chinezen en "Blacks" gaat uitkomen met de kartell-deal van Jax.

Dit kan wel eens het verhaal van seizoen 7 zijn.

Deze aflevering was imho de beste van het seizoen. Hopen dat de laatste twee ook zo goed zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door NitroX infinity op 21-11-2013 12:20 ]

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-09 20:16
Willem schreef op donderdag 21 november 2013 @ 09:56:
Erg benieuwd hoe dit tussen de Chinezen en "Blacks" gaat uitkomen met de kartell-deal van Jax. Ben het psycho geneuzel tussen Tara, Gemma en nu ook Wendy weer echt wel een beetje zat. e11 was wel een epic episode. Man. Zo mogen ze van mij dat zevende seizoen wel doorzetten.
Van mij mogen ze zo ook wel het 7e seizoen doorzetten. Jammer dat dit het laatste is.

Wel echt een toffe aflevering. Zeer benieuwd naar de finale:)

• NitroX infinity
Je bedoeld dat het 7e seizoen het laatste is?

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-09 20:16
Het huidige seizoen is het laatste. Er komt geen seizoen 7

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:31
MattyBomba schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:00:
Dat heb ik ook lang gedacht, maar kennelijk toch wel:
http://www.deadline.com/2...influenced-by-the-shield/

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• NitroX infinity
Ja, wikipedia geeft ook een indicatie dat er een zevende seizoen komt;

...Shawn Rutherford has joined as consulting producer for season 6 and 7.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Onlangs zei mevrouw Bundy uh... Katey Sagal hetzelfde bij Craig Ferguson.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Niku

Niku

Alagaesii

MattyBomba schreef op donderdag 21 november 2013 @ 19:00:
Seizoen 7 is het laatste, is ook al bevestigd geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Damn wat een vette aflevering! Mooi vond ik toen de sherrif zei: "Teller kept his promise" hahahaha echt cool! En hij leek ook met zijn blik richting Tara te zeggen van ga er niet op in meid, maar dat kan natuurlijk mijn gevoel zijn geweest :D Oi oi hoe gaat dit aflopen...

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Damn wat een heerlijke mindfuck :D hiervoor kijk ik deze serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:08

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Leuk stukje!

Grappig ook dat die Jimmy Smith ongeveer een halve meter langer is dan de anderen. Valt in de serie helemaal niet zo op :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste