Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Verwijderd
Nou moet ik mijn avond vullen met herhalingen van The Big Bang Theory en andere oude meuk.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
gelukkig ik ben niet de enige die dat vind erg jammer dat clay dood is jammer dat tara er nog in zit de loeder.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:38:
Haha ik had die reactie ook al van huh? Jammer dat het pas weer volgende week komt, ze bouwen de spanning nog wat extra op.
Ik vier helemaal geen ThanksgivingAcidBurn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:27:
Ik denk dat hij meer bedoelde: Huh, deze week niet? een weekje geen Sons vanwege Thanksgiving.
Maar nog geen contact gezocht met haar advocaat en met de district attorney; wat gaat ze nou doen? En wat zou Jax gaan doen als ze echt besluit te vertrekken? De titel van de volgende aflevering -
Interessante wending verder dat Nero er achter is gekomen dat die vrouw in het begin van dit seizoen (moeder van het kind dat met de KG9's tekeer ging) door Jax's besluit is gedood. Dat in combinatie met toenadering van de Mayans en zijn "crew"... het begin van seizoen 7?
[ Voor 4% gewijzigd door Jorn1986 op 04-12-2013 22:10 ]
En Gemma zal Jax nooit de rug toe keren, hoe hij ook tegen haar tekeer gaat. Gemma is een extreem gevalletje onvoorwaardelijke moederliefde. Dus is nog maar de vraag hoe dat gaat lopen.
Ik gok dat Nero verhaal ging halen bij Jax. Gemma zegt wat er gebeurt is, en je ziet hoe hij zijn woede inhoudt. Omdat hij weet dat je kinderen kwijt raken het ergste is dat er bestaat voor een vader.
Dit gaat echt een zinderende en explosieve finale worden volgende week, dat kan gewoon niet anders.
Idd, maar qua inhoud had dit ook gewoon de laatste kunnen zijn.Niku schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:32:
Wederom een knaller aflevering. Ben enorm benieuwd naar de laatste.
Genoeg open eindes om seizoen 7 mee te vullen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Volgens mij heeft Tara beslist weg te gaan maar wil ze ook niet de MC in gevaar brengen, anders had ze al lang contact kunnen opnemen met de DA. Gevaarlijk wat ze doet, want geen van de partijen weten wat ze aan het doen/van plan is. Hoewel de MC veel gevaarlijker is.Jorn1986 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:09:
Hmmm ondanks Tara's twijfels heeft ze het dus toch wel doorgezet... lijkt het.
[video]
Maar nog geen contact gezocht met haar advocaat en met de district attorney; wat gaat ze nou doen? En wat zou Jax gaan doen als ze echt besluit te vertrekken? De titel van de volgende aflevering -spoiler:- suggereert wel wat, maar het kan net zo goed wijzen op een actie van Gemma?A Mother's Work
Mooi staaltje verhaallijnen opzetten met de Mayans trouwens.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Toen ze nog bij Jax was, kon je zeggen: zwart geld dat Jax verdiende met de mc,
Maar ze zei al tegen haar advocaat: "I want to leave him, not clean him out. The cash is his."
Ze werkt niet meer in het ziekenhuis, zei ze de afgelopen afleveringen, dus waar haalt ze 't geld vandaan?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Moest er overigens ook even aan denken, maar dat zijn bijzaken en problemen voor later lijkt mij mocht ze weg blijven..
Iedereen er overigens van op de hoogte dat de season finale 2 uur duurt ipv 1 uur?
[ Voor 24% gewijzigd door Tiestor op 07-12-2013 09:51 ]
"Be brave, don't shave"
Can't wait
To dare is to do
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Een van de betere shots met muziek in verwerkt van dit seizoen naar mijn mening.Slaapje schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:30:
Vond dat laatste shot icm de muziek echt erg mooi. De duidelijk aanwezige woede van Nero en hoe hij zich er dan toch toe zet om Jax te troosten. Prachtig beeld.
Ik ga hem morgen kijken.... als ik de Tweets van SOA_FX moet geloven was het wel de moeite allemaal
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
En nou weer bijna een jaar wachten op het vervolg
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Dat had van mij wel eerder mogen gebeuren. Nu helaas weer 9 maanden wachten op het volgende seizoen...
/▌
Zodeknetter wat een aflevering inderdaad, helaas wel een gigantisch open einde wat nog alle kanten op kan.Marzman schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:12:
Veel gebeurd in een aflevering. Ik vraag me af wat Juice nu denkt bereikt te hebben.
Qua Juice, en aparte handeling inderdaad. Je zou kunnen denken dat hij misschien wat good-will wilt kweken door te zorgen dat Gemma niet opgepakt zou worden, maar dat heeft vrij weinig zin wanneer bekend wordt wat er precies is gebeurd. En daarbij had hij natuurlijk nog wel een appeltje te schillen met de Roosevelt. Zouden ze proberen iemand te framen? Naja nu ik dit zo terug lees denk ik inderdaad ook steeds meer: wtf Juice?
edit: Owja, Tara

[ Voor 6% gewijzigd door hellboy123 op 11-12-2013 21:32 ]
Is natuurlijk wel te achterhalen, maar in hoeverre is de DA dat van plan?
Vragenvragenvragen..
Als ik het goed had begrepen zou seizoen 7 de laatste worden, in dat licht gezien zal het niet handig zijn om Jax in de bajes te laten komen voor moord alhoewel Juice het uiteraard wel kan proberen alleen dan heeft hij een probleem dat de kogels van het wapen niet overeen komen met die in Roosevelt. De deal met de DA gaat nu hoogstwaarschijnlijk ook niet door, voor Jax is er nu geen reden meer om de schuld op zich te nemen.Niku schreef op woensdag 11 december 2013 @ 21:32:
Als Juice iemand wilde framen is het Jax, want die wordt nu gevonden met zijn wapen bij de voeten van neergeschoten agent.
Is natuurlijk wel te achterhalen, maar in hoeverre is de DA dat van plan?
Vragenvragenvragen..
inderdaad: Vragenvragenvragen en veeeeel te lang wachten op de antwoorden
[ Voor 6% gewijzigd door hellboy123 op 11-12-2013 21:37 ]

Damn, hardcore actie van Gemma! Wat zij allemaal wel niet over heeft voor het zien van haar kleinkinderen...
Verder weet Jax een hoop zelf nog niet nu op het einde:
-dat de Niners neergeschoten waren door de Mayans bij een wapendeal
-dat Gemma ervoor gezorgd heeft dat Tara dood is
-dat Juicy Gemma een handje geholpen heeft met het opruimen van zooi
-dat het uit is tussen Nero en Gemma
-dat hij zelf getekend heeft voor de voogdij van zijn kinderen aan Wendy
En...
-gaat Jax nu door D.A. Patterson ingerekend worden, en verantwoordelijk gehouden worden voor de moord op Tara en Roosevelt?
-gaat die zwerver die moordwapens vinden in die containers die Juicy verstopt heeft?
-wat voor "blowback" komt er van Lin's crew, de Niners en de Mayans?
-welke kant gaan Chibs en Bobby op?
Vragen, vragen, vragen... geen echte "afsluiter".
Charming is nog erger dan Silent Hill:p
Chibs was volgens mij ook wel een beetje pissig dat hij zomaar werd gepasseerd ten gunste van Bobby maar legde zich er wel bij neer.
Ik denk dat het meisje nog wel een iets grotere rol kan gaan krijgen, samen met die zwerver. Jax keek ook een beetje verbaasd toen ze hem bedankte.
En hoorde ik in het begin in de ijsjeszaak nou The White Buffalo op de achtergrond?
[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 12-12-2013 09:12 ]
"with him at your left side (kijkend naar Chibs), the club has a chance."
Vond het zelf ook wel een wat vreemde actie, Chibs als president met Bobby als VP was logischer geweest.
Al geeft hij Bobby wel direct een uitdaging. Bobby heeft naar zijn zeggen altijd het beste voor gehad met de club, nu mag hij het gaan bewijzen.
Ik vind het ook wel een beetje gevaarlijk. Het zou zelfs kunnen dat Chibs op een gegeven moment zelfs terug naar Ierland gaat of verder gaat samenwerken met de IRA. Die kennen hem immers ook. Maar da's pure speculatie natuurlijk.AcidBurn schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:54:
Dat idee had ik ook ja, dat Chibs gepikeerd was toen Jax Bobby aanwees als nieuwe President.
"with him at your left side (kijkend naar Chibs), the club has a chance."
Vond het zelf ook wel een wat vreemde actie, Chibs als president met Bobby als VP was logischer geweest.
Al geeft hij Bobby wel direct een uitdaging. Bobby heeft naar zijn zeggen altijd het beste voor gehad met de club, nu mag hij het gaan bewijzen.
Verwijderd
Zie ik niet gebeuren. Chibbs haat veel van die mannen heel diep. De brolove met jax is ook gigantisch.Vrijdag schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:19:
[...]
Ik vind het ook wel een beetje gevaarlijk. Het zou zelfs kunnen dat Chibs op een gegeven moment zelfs terug naar Ierland gaat of verder gaat samenwerken met de IRA. Die kennen hem immers ook. Maar da's pure speculatie natuurlijk.
/▌
"You betrayed me"Marzman schreef op donderdag 12 december 2013 @ 11:23:
Het ging Jax om Tara vrij te pleiten, het ging het OM om Tara als getuige. Ik denk niet dat Jax de gevangenis in gaat nu nee. Wat zei Jax eigenlijk tegen Juice toen die achter Gemma aan ging?, "She cheated me?" wat moest Juice met die info doen?
/▌
"You betrayed me." -geweldig!

Blijkbaar was het niet eens Gemma's bedoeling Tara te gaan vermoorden tot ze tegenover elkaar stonden. Verder stond het einde van Tara al jaren in de planning voor het eind van dit seizoen.
Kurt you magnificent bastard!
[ Voor 8% gewijzigd door Anthirian op 12-12-2013 16:04 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Ben het met Gr00v eens, dat gaat niet gebeuren. Ten eerste heeft Chibs idd een schijthekel aan de IRA.Vrijdag schreef op donderdag 12 december 2013 @ 10:19:
[...]
Ik vind het ook wel een beetje gevaarlijk. Het zou zelfs kunnen dat Chibs op een gegeven moment zelfs terug naar Ierland gaat of verder gaat samenwerken met de IRA. Die kennen hem immers ook. Maar da's pure speculatie natuurlijk.
Daarnaast zie ik de relatie tussen Chibs en Jax bijna als godfather/son.
Wat er ook gebeurd is in de loop der jaren, Chibs heeft Jax altijd ondersteund of 'em gezegd wat hij ervan vond. Jax vroeg hem om Tara en de kinderen bij te staan, zoveel als nodig. Hun afscheid sprak ook boekdelen, allebei in tranen. Als er iets is wat Chibs zou doen, is het samen met Bobby zorgen dat de club het pad blijft volgen dat Jax voor ogen had. "Keeping the legacy alive". Al is het inderdaad maar de vraag of Jax de bak wel in gaat, na dit einde.
Thanks voor de link enne mbt de kwaliteit.. je kan hem gewoon op HD zetten hoorAnthirian schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:03:
Voor wie meer details wil van de laatste aflevering, zie http://www.anarchyafterword.com/. Erg crappy kwaliteit, maar gelukkig niet region-locked.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
And Juice gone mad. Wat een mafkees. Erg benieuwd hoe en wanneer hij het toneel gaat verlaten
Neem aan dat de D.A. Jax niet kan inrekenen voor de crime scene waarin ze hem aantrof? En waarom kwam ze daar uberhaupt in Jax' huis? "Gewoon zoeken"?
Wachten tot september
Hij zou zich aangeven die avond om voor Tara de cel in te gaan.Willem schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:16:
En waarom kwam ze daar uberhaupt in Jax' huis? "Gewoon zoeken"?
Over inrekenen; denk dat ze hem wel even oppakken maar er is weinig bewijs tegen hem behalve dat hij er was. Wapen klopt niet, geen gunshot residu, geen bloedspetters enz.
[ Voor 26% gewijzigd door DutchRam op 12-12-2013 23:23 ]
Niet opgelet? Haha. Aflevering nog een keer terug kijken zou ik zeggenWillem schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:16:
En waarom kwam ze daar uberhaupt in Jax' huis? "Gewoon zoeken"?
Verwijderd
Seizoen vier einde : Tara houdt Jax vast
Seizoen vijf einde : Gemma houdt Jax vast
Seizoen zes einde : Jax houdt dode Tara vast
Seizoen zeven einde : Jax houdt dode Gemma vast ?
Verwijderd
Volgens hamlet werd Gertrude (gemma) door haar man vermoord. Kan nog steeds door nero zijn als we het modern opvatten nu Clay weg is.
Tara werd dan ook niet gevonden, ze kwam enkel op het verkeerde moment terug thuis.
het park was ook niet moeilijk voor Jax, want het is blijkbaar een parkje waar Abel gek op is. Elke vader die graag met zijn kinderen omgaat, weet dan genoeg. Eerder dom van Tara om af te spreken op een dergelijke plek, want als ze even nadenkt beseft ze dat het makkelijk te traceren is voor Jax.
Muziek van The White Buffalo wordt regelmatig gebruikt is Sons of Anarchy.Vrijdag schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:00:
En hoorde ik in het begin in de ijsjeszaak nou The White Buffalo op de achtergrond?
"Be brave, don't shave"
Misschien wilde ze ook wel gevonden worden? Het is vrij duidelijk te zien dat ze al tijden in een enorme tweestrijd zit.AcidBurn schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 21:10:
Hij doelt denk ik op het feit dat ze haar zo makkelijk op het spoor kwamen bij het park. Maar dat is ook niet zo moeilijk. Ze kregen intel van Charlie en ze hebben haar advocaat achtervolgd.
het park was ook niet moeilijk voor Jax, want het is blijkbaar een parkje waar Abel gek op is. Elke vader die graag met zijn kinderen omgaat, weet dan genoeg. Eerder dom van Tara om af te spreken op een dergelijke plek, want als ze even nadenkt beseft ze dat het makkelijk te traceren is voor Jax.
Ik vind het wel jammer dat Tara dood is. De banden worden nu weer volledig uit elkaar getrokken en ik denk niet dat het de kwaliteit van het verhaal ten goede gaat komen.
Kan niet stoppen met ontploffen!
Sterker nog, het is al bevestigd als zijnde het laatste seizoen.Bob Popcorn schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:59:
[...]
Laten we hopen dat seizoen 7 het laatste seizoen is
"Be brave, don't shave"
Bedankt voor deze link. Na deze laatste scenes had ik dat echt even nodig, als stichting Korrelatie zeg maar! <@@>Anthirian schreef op donderdag 12 december 2013 @ 16:03:
Voor wie meer details wil van de laatste aflevering, zie http://www.anarchyafterword.com/. Erg crappy kwaliteit, maar gelukkig niet region-locked.
Blijkbaar was het niet eens Gemma's bedoeling Tara te gaan vermoorden tot ze tegenover elkaar stonden. Verder stond het einde van Tara al jaren in de planning voor het eind van dit seizoen.
Kurt you magnificent bastard!
Gemma heeft geweldig haar, en toch knap om het zo perfect gestyled met elke highlight op zijn plek te houden tijdens en na haar moordaanvallen.
Dat sowieso, dat korte haar maakt haar echt 20 jaar ouder.MikeyMan schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:10:
Toch zag Maggie Siff er met lang haar beter uit

Zeker! But hey I'd hit it with a crowbar!MikeyMan schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:10:
Toch zag Maggie Siff er met lang haar beter uit
Nee, ik bleef toch een zwak houden voor Maggie.....
"Be brave, don't shave"
Die zwerfster is dat niet de moeder van dat meisje dat bij ze in de zaak werkt vanwege het raam dat ze had stuk gemaakt?Jorn1986 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:17:
En...
-gaat die zwerver die moordwapens vinden in die containers die Juicy verstopt heeft?
Vragen, vragen, vragen... geen echte "afsluiter".
Ja, waarschijnlijk wel. Dat zag Jax toen hij bij haar vader langsging.Frijns.Net schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:24:
[...]
Die zwerfster is dat niet de moeder van dat meisje dat bij ze in de zaak werkt vanwege het raam dat ze had stuk gemaakt?
"Be brave, don't shave"
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nCVtRJNyjjI]
Season 7 Trailer - Final Ride [HD] Second Teaser
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PmncqKRzl20]
Season 7 Trailer - Into The Gungle [HD] Third Teaser
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HiwKtcxVH2o]
Kan niet wachten tot 9 september!!
"Be brave, don't shave"
Nog maar een paar maandjes en dan gaat het weer los.Brammos85 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 13:24:
Fall... Pfffff
Ik kan niet wachten om te zien wat dit laatste seizoen gaat brengen. Wel hoop ik dat ze er een fatsoenlijk einde eraan brengen en geen open einde zoals Las Vegas.
-Te huur
Las Vegas is gecancelled door de writers strike, dat was zegmaar niet het eindeYagermeister schreef op zondag 27 juli 2014 @ 13:11:
[...]
Nog maar een paar maandjes en dan gaat het weer los.
Ik kan niet wachten om te zien wat dit laatste seizoen gaat brengen. Wel hoop ik dat ze er een fatsoenlijk einde eraan brengen en geen open einde zoals Las Vegas.
Kan niet stoppen met ontploffen!
"Be brave, don't shave"
IMDb: What to Watch Full Episode (Sons of Anarchy: Part 1)
IMDb: What to Watch Full Episode ( Sons of Anarchy: Part 2)In the first installment of a two-part "IMDb: What to Watch", IMDb's TV Editor Melanie McFarland enjoyed an exclusive visit to the set of FX's "Sons of Anarchy." Find out what series stars Charlie Hunnam, Katey Sagal, Theo Rossi and Kim Coates, and executive producer Charles Murray shared with her about this drama's amazing legacy.
9 september start hij weer op FX in Amerika.In part two, IMDb's TV Editor Melanie McFarland chats with FX's "Sons of Anarchy" stars Charlie Hunnam, Katey Sagal, Theo Rossi and Kim Coates, and executive producer Charles Murray about what to expect from season seven.
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Ik zal inhoudelijk nog even niet op de aflevering ingaan, ik denk dat er genoeg tweakers zijn die nog niet doorhebben dat het al is begonnen.
www.degroot-it.nl
Ik haal de dvd's uiteindelijk toch wel in huis, heb S1-6 in de kast staan.
zou me niks verbazen als dat een sub-plot wordt dit seizoen, die heeft al zo lang meerdere gezichten dat ik er versteld van sta dat zoiets niet eerder gebeurd is (of iig niet eerder in beeld kwam).
Jax ging wel heel makkelijk overstag met dat verhaal over die chinees en de moord, dat had ik niet verwacht.
Wel leuke rol voor Brian Warner, zo'n stuk white power uitschot spelen
Eerst deed Henry Rollins (Black Flag) dat al in het tweede seizoen, nu doet Marilyn Manson dus een poging.
Daarnaast vond ik het ook leuk om te zien dat de zwerver-dochter van vorig seizoen er nog bij is, nu dus om te helpen met de kinderen. Zie nog best kans dat die iets met Rat begint, die is er nog jong genoeg voor.
Ik moest ook even 2x kijken, damn wat is die papperig gewordenAcidBurn schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:44:

Vond het een redelijke aflevering maar ben meer benieuwd naar de rest van het seizoen.
En ja, Henry Rollins deed dat erg goed vorige seizoenen. Was een vette rol.AcidBurn schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:44:
Eerst deed Henry Rollins (Black Flag) dat al in het tweede seizoen, nu doet Marilyn Manson dus een poging.
[ Voor 17% gewijzigd door MurtnR op 11-09-2014 02:01 ]