Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:12
title

Verhaal
Een serie met een hoogst explosieve mix: ultra-gewelddadige motorbendes, illegale wapenhandel, drugsdealers, omkoping, een verhaal met Shakespeariaanse allures, cultacteur Ron Perlman Alien Resurrection, Hellboy, Hellboy 2: the Golden Army en Married with Children-actrice Katey Sagal. Sons of Anarchy is een creatie van Kurt Sutter, scenarist en producer van The Shield.

De Sons of Anarchy is een motorbende die het stadje Charming in haar greep heeft. Onder leiding van Clay Morrow (rol van Perlman) verdienen ze de kost met illegale wapenhandel. Ze houden het stadje graag vrij van rivaliserende bendes, drugsdealers en overijverige politieagenten.
Kurt Cobain lookalike Charlie Hunnam speelt de hoofdrol als Jackson Jax Teller, vicepresident van de motorclub, die heen en weer geslingerd wordt tussen zijn loyaliteit aan de club en zijn groeiende afkeer voor de misdaad. Dat dreigt tot conflicten te leiden met zijn stiefvader Clay, de baas van de club. terwijl zijn moeder en de president van de club juist een donkere koers willen varen.

Hoofdrolspelers
Jackson 'Jax' Teller
Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20120914004314/sonsofanarchy/images/thumb/3/3f/Jax_promo_2012.jpg/250px-Jax_promo_2012.jpg
Jax is the son of Gemma and John Teller and was born in 1978, and raised in Charming, California. His father died in 1993 and his mother got re-married to Clay Morrow, now the President of Sons of Anarchy. He has a genetic heart disorder which he inherited from his mother. His younger brother, Thomas, died of this condition when he was young. He is of partial Irish and Russian Jewish descent on his mother's side. He carries a KA-BAR USMC fighting knife on his waistband.

Motorcycle
Jax rides a 2003 Harley Davidson Dyna Super Glide Sport. His bike features a black powder coated engine and a tape wrapped exhaust. Like most of the the other members with Dynas, Jax's bike has the front drag fairing. His fuel tank sports the reaper, fading towards the back of the tank. He has custom T-Bars with high risers for handlebars.

Clarence 'Clay' Morrow
Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20120914003944/sonsofanarchy/images/thumb/4/4e/2012_Clay_promo.jpg/250px-2012_Clay_promo.jpg
Morrow was born in 1949 and is a native of Charming, California.[1] In 1967, he was one of nine members who formed the Sons of Anarchy Motorcycle Club. He was the youngest of the first nine, and one of only three who were not war veterans. He did later go on to serve in the military, however, joining the Army Airborne in 1969 and serving in Vietnam until 1972. He commemorates his service with a tattoo on his left arm and by displaying the parachutist badge on his vest.

When he returned from Vietnam, he reconnected with the club. He and John Teller, the club President and his best friend, opened the Teller-Morrow auto shop.

Motorcycle
Clay's motorcycle is a 2008 Harley Davidson Dyna Super Glide with a foward facing canon air filter, taped thunderheader exhaust and a 96 cubic inch twin cam motor. On his fuel tank is the reaper and both the top and bottom rockers of his charter. Clay's reaper design is similar to the one on Jax's bike. Clay has custom T-Bars and high risers for his handlebars. Like most of the SAMCRO motorbikes he has the drag fairing on the front.

Tara Knowles
Afbeeldingslocatie: http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20120914004410/sonsofanarchy/images/thumb/c/cd/Tara_promo_2012.jpg/250px-Tara_promo_2012.jpg
Tara is a native of Charming, California. (She says her heritage is half-Irish.) Tara's mother died when she was nine years old. She was Jax's high-school girlfriend, and during this era she got a crow tattoo on her lower back representing her connection to SAMCRO. Tara was arrested in Jax's company at least three times in 1996. Tara left town when Jax was 19, trying to get away from small-town life and the heavy-handed influence of the club. According to Gemma this all but broke Jax's heart. After leaving Charming she moved in with a cousin of her father's who lived in San Diego, studied at UC San Diego where she graduated with honors, attended medical school in Chicago (Feinberg Medical School at Northwestern University according to her file in "Fun Town" but "Loyola Med" according to Agent Stahl in "Better Half,") where she was at the top of her class, and then went on to her internship in Chicago Presbyterian.

Gemma Teller Morrow
Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20120914003905/sonsofanarchy/images/thumb/7/72/Gemma_2012_promo.jpg/250px-Gemma_2012_promo.jpg
Gemma was born circa 1957 and is a native of Charming, California. She was married to John Teller, a Vietnam War veteran and founder of the Sons of Anarchy Motorcycle Club, with whom she had two children: Jackson 'Jax' Teller born in 1978 and Thomas Teller born in 1984. Gemma has a genetic heart disorder which she passed on to her children, and of which Thomas died from in 1990. After John was hit by a semi-truck and died in 1993, she married John's friend Clay Morrow. She is of Irish and Russian Jewish descent.

Harry 'Opie' Winston
Harry 'Opie' Winston is a member of the MC known as the Sons of Anarchy. His father Piermont was also a member of the club and one of the First 9.

Motorcycle
Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20120914003752/sonsofanarchy/images/thumb/e/e4/Opie_2012_Promo.jpg/250px-Opie_2012_Promo.jpg
Opie's bike is close to Jax's bike in many ways. It is a 2003 Harley Davidson Dyna Super Glide Sport with Front drag fairing, taped thunderheader exhaust and a custom badlander seat. Opie has embraced the SOA logo on a pile of skulls for his paint on the fuel tank. The engine has been black powder coated. He has drag bars with high risers for handlebars instead of the T-Bars that are common among the rest of the club.

Bobby 'Elvis' Munson
Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20120914003711/sonsofanarchy/images/thumb/7/74/Bobby_2012_Promo.jpg/250px-Bobby_2012_Promo.jpg
Munson's father was an accountant in Reno, Nevada, and kept two sets of books for the Mafia. Bobby apparently learned accounting from him. He is Jewish and does Elvis Presley impersonations in Lake Tahoe, leading to him sometimes being referred to as Elvis. He is the Secretary of the Sons of Anarchy. This means that he is responsible for all of the club's financial matters. As one of the club's calmer members, he frequently finds himself having to try and calm tensions among his friends. He was formerly married to Precious Ryan and they have a son, "Tiki" Munson. He also has a second un-named ex-wife, referenced only once in the pilot.

Motorcycle
obby has 3 motorcycles. His first bike is a custom, built on a hard tail frame, with mini ape hangers and a solo springer seat. The front springer forks have been raked heavily to give the bike the classic chopper look along with the laced wheels. This bike is not a true Harley. It is a custom, built from the ground up. This bike has either an Evolution engine, or an aftermarket engine such as one from S & S (it has an S & S air filter) and it runs an open belt primary drive.Unlike the rest of the club Bobby isone of the few members without the front drag fairing.

Bobby also has a Harley Davidson Softail Fat Boy, with an Evolution engine, that he has only used in 1 episode, this may be because it doesnt really work at 100%.

Alex 'Tig' Trager
Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20120914003626/sonsofanarchy/images/thumb/a/ae/Tig_Promo_2012.jpg/250px-Tig_Promo_2012.jpg
Alex 'Tig' Trager is a member of the Sons of Anarchy Motorcycle Club's Charming, California charter and is the club's most violent member. Trager is extremely fond of women, and is a mechanic in both meanings of the word. He is extremely loyal to Clarence 'Clay' Morrow, Clay's wife Gemma and the club itself. He has a strained love/hate relationship with Jackson 'Jax' Teller arising from his use of violence in situations which may not call for it. His often callous demeanor hides a person with unlikely sensitivity and strong loyalty. Plus he really HATES dolls.

Motorcycle
Tig has a 2006 Harley Davidson Dyna Street Bob with a lot of customization. He has the twin cam 96 cubic inch motor and custom Harley air filter. The bike sports a lot of skulls and spikes in various places. These along with the engine are in chrome. This much chrome heavily contrasts with Tigs choice of matte black
Tig's Bike paint instead of the vivid black the rest of the cast have. Tig has a simple S.O.A. on his fuel tank instead of an elaborate reaper/rocker combination that is common among the club. Like Clay, Tig has the custom T-Bars with high risers. He has a matte black painted thunderheader exhaust and a bobbed front fender.

Wayne Unser
Afbeeldingslocatie: http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20120914004025/sonsofanarchy/images/thumb/8/8d/Unser_2012_Promo.jpg/250px-Unser_2012_Promo.jpg
Chief Wayne Unser is the Chief of the Charming Police Department, but is also corrupt in that he deals with the Sons of Anarchy whom he sees as a benefit to the town. Because the Sons successfully keep drugs and violence out of Charming, and protect the population from many other unwanted things like ruthless developers, such as Deputy Hale's older brother Jacob Hale Jr..

Seizoenen
Seizoen 1 is reeds uitgezonden in Amerika
Seizoen 2 is reeds uitgezonden in Amerika
Seizoen 3 is reeds uitgezonden in Amerika
Seizoen 4 is reeds uitgezonden in Amerika
Seizoen 5 wordt uitgezonden in Amerika

Links
Officiele site
TV.com

Oude delen[/]
Het vorige deel in NSTM

Extra informatie en video's
Promo Season 1

Promo Season 2

Promo Season 3

Promo Season 4

Trailer Season 5
[YouTube: http://youtu.be/tpIMCBdCHj8]

Theme Song

The bikes

Afbeeldingslocatie: http://www.3inkedkings.se/wp-content/uploads/2012/07/sons_of_anarchy_wall_by_thegunnerz-d31r5ch.jpg

[ Voor 72% gewijzigd door TheJason op 12-10-2012 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:23
Oeh, coole background!

Gisteren de laatste aflevering gekeken, nu weer een weekje wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Hmm hier moet denk ik wel het nodige nog aan de TS worden toegevoegd. Hij is nog érg kaal :p

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:22
Heerlijke serie, maar het wordt wel steeds gekker. En net als je denkt dat het niet gekker kan worden, gaan ze volledig over the top.

Maar blijft een fijne serie :Y. Vanavond maar gauw die van 2 dagen terug kijken!

Ben benieuwd of het nog wel lukt om er nog een seizoen aan te plakken.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
Anthirian schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:58:
Hmm hier moet denk ik wel het nodige nog aan de TS worden toegevoegd. Hij is nog érg kaal :p
Dat was hij al ;) Mogelijk ga ik hem as weekend even een update geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
nog 6 nachtjes slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-05 12:05

Niku

Alagaesii

Wat een serie. Volg 'm nu een jaar of twee en ik vind het echt geniaal. By far de vetste serie vind ik. Slot seizoen 3 was echt geweldig bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

basset schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:02:
Heerlijke serie, maar het wordt wel steeds gekker. En net als je denkt dat het niet gekker kan worden, gaan ze volledig over the top.

Maar blijft een fijne serie :Y. Vanavond maar gauw die van 2 dagen terug kijken!

Onlangs een interview met Charlie Hunnam gezien voor een nieuwe film waar hij in meedoet, waarin hij zegt dat hij gevraagd is geweest voor een achtste (!) seizoen.

Blijkt dat ik er naast zat met Clay en hij dus wel lekker met de nomads rondkloot. Een deel van me wil clay zo snel mogelijk onder de grond, maar aan de andere kant is het wel zo'n sterk karakter in het verhaal dat hij 'gemist' zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

In hoeverre is het de bedoeling dat je hier inhoudelijk over de serie mag praten? In verband met spoilers? Ik had een heel verhaal getikt, maar daar zaten nogal wat spoilers in. Vandaar eerst maar deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Laatst online: 11:44
basset schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:02:

De afspraken voor seizoen 6 en 7 zijn al afgerond. Hierna komen er dus sowieso nog 2 seizoenen _/-\o_ .

Kurt Sutter heeft eens aangegeven dat hij na 7 seizoenen zou willen stoppen, behalve als de serie dan nog net zo populair is zoals nu.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kurt sutter ‏@sutterink

script done, into director prep. i think fans will find the season 5 finale very satisfying.
^^ Kan niet wachten eigenlijk.

En maikel64 cfr wat ik hoger zei : Charlie Hunnam (Jax) werd gevraagd om een 8ste seizoen te spelen :

http://wegotthiscovered.c...h-season-sons-of-anarchy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:54

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Ze breken met de serie op dit moment ook wel aardig de verwachtingen qua cijfers..

http://www.hollywood.com/...atings_CBS_Vegas/41615479

Oh.. en natuurlijk Ima en Lyla O+
Afbeeldingslocatie: http://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/c0.0.403.403/p403x403/480093_519218321428762_693685448_n.jpg

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Anoniem: 384763 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:01:
[...]

^^ Kan niet wachten eigenlijk.

En maikel64 cfr wat ik hoger zei : Charlie Hunnam (Jax) werd gevraagd om een 8ste seizoen te spelen :

http://wegotthiscovered.c...h-season-sons-of-anarchy/
Dus nog sowieso 3,5 seizoen! Opschieten met filmen aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:01
Ben er pas aan begonnen. Midden in een seizoen ook nog eens.
Heb net deel 3 en 4 gezien van seizoen 5.
Ben helemaal geen series kijker maar deze serie boeit zeker! Ik download de afleveringen met ondertiteling want volgens mij is seizoen 5 nog niet in nederland te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
Artwido schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 16:18:
Ben er pas aan begonnen. Midden in een seizoen ook nog eens.
Heb net deel 3 en 4 gezien van seizoen 5.
Ben helemaal geen series kijker maar deze serie boeit zeker! Ik download de afleveringen met ondertiteling want volgens mij is seizoen 5 nog niet in nederland te zien.
:N iedere dinsdag avond op FX en woensdag ochtend om 6:00 op tpb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Weer bijna een nieuwe aflevering! Ben echt benieuwd wat de volgende acties van Jax zijn. Wraak of toch niet? En houdt Clay zich rustig? Kan me echt verheugen op een nieuwe aflevering, dat heb ik lang niet bij een serie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijd om de gevangenisbewaker eens een bezoekje te brengen lijkt me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Dat wordt een interessant stuk. Ben benieuwd wat er van 'm overblijft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:08

RBH

Damn, dit topic moet ik eigenlijk nog niet bekijken, begin vanavond met seizoen 3. Vind het echt een heel gave serie man. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Mijn WTF-moment van vandaag: 8)7
Knulletje krijgt een pijpbeurt van een travestiet (ja, dat is Walton Goggins / Shane Vendrell / Boyd Crowder ja) en laatstgenoemde vraagt aan Tig of hij jaloers is. Tig antwoordt met "kinda..." en de koppen van de rest: Priceless.

Klik voor groter

[ Voor 6% gewijzigd door Anthirian op 10-10-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09-2022
Wat zat er in dat pakket?

Oepsss - de insluipers zijn niet black
Wat gaat de sheriff doen?

[ Voor 58% gewijzigd door Dazsur op 10-10-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-06 23:27

Thapous

Nee toch niet.

In dat pakket zat een borst een duim volgens mij, als bewijs dat er is afgehandeld met dat hoertje van Nero.

[ Voor 3% gewijzigd door Thapous op 10-10-2012 14:13 ]

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:06

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Inderdaad een aparte aflevering...
Dacht al dat ik de transseksueel herkende, maar dat bleek dus Walton Goggins te zijn...
Vond dat ze z'n voorgevel nog aardig hebben geknutseld.

Die doos op het einde was ook wel even een verrassing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog nooit zo gelachen tijdens een aflevering :D

"How are you holding up Tiggie?"
"I don't know if this is good or bad, but I'm totally hard right now"

"Pussy...
....Or, or, or Italian Ice. I'm ok with both."

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 10-10-2012 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-03 23:49
Briljante aflevering! En herkende inderdaad die Walton Goggins meteen. Een keertje zonder teveel drama, maar juist een luchtige aflevering. Althans voor de meeste scene's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

justified zal nooit hetzelfde zijn meer voor mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:14

steveman

Comfortabel ten onder

Well... that was disturbing :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bighugmug
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:09
Inderdaad heerlijke aflevering! :)

benieuwd hoe ze verder gaan tegen Pope , gun Tiggie en Opie hun revenge ;)
R.I.P. Opie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Mm deze aflevering was minder spectaculair, maar heb er wederom van genoten. Ben benieuwd wat er onder de nagel vandaan komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niku schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:28:
Mm deze aflevering was minder spectaculair, maar heb er wederom van genoten. Ben benieuwd wat er onder de nagel vandaan komt!
DNA van een van de nomads natuurlijk :)

Ik vraag me af of hij gevlagd zal zijn al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

DNA lijkt me duidelijk. Waarom van een van de Nomads? Begint Clay z'n eigen bende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niku schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:56:
DNA lijkt me duidelijk. Waarom van een van de Nomads? Begint Clay z'n eigen bende?
Is al een aantal keer in beeld gebracht dat Clay vermoedelijk met de Nomads iets aan het beramen is; Hij wil volgens mij onrust stoken in charming met die home invasions en aantonen dat jax het niet aankan ofzo ?

Het is sowieso zeker dat de nomads achter de inbraken zitten. Bij de laatste aflevering kan je duidelijk chuck zito zijn stem herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Laatst online: 16:23
prachtige ep.

Ook het blackmail stukje is weer goed. Met die knul dat zich zomaar laat bespelen door de sons. I'm lovin it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

In dat stuk vind ik Tig echt geniaal! Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
'Shane Vendrell' en 'LJ Burrows' in een transsexuele bondage omkoop scene. Only in SoA. :)

Mijn vriendin kende de serie niet en wilde wel meekijken. Ze vond het maar een vreemde serie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Dat was toch de naam van de zoon van die ene kerel uit Prison Break? Volgens mij speelde Walton die helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:57

Twhomp

Stayin' Alive

Anthirian schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:13:
[...]

Dat was toch de naam van de zoon van die ene kerel uit Prison Break? Volgens mij speelde Walton die helemaal niet?
Hij doelt denk ik op Marshall Allman, die de zoon van die booskijker van Prison Break speelde. Of dat rotjoch-shapeshiftende broertje van Sam in True Blood.

Walton Goggins = Shane Vendrell uit The Shield = travo
Marshall Allman = LJ Burrows uit Prison Break / Tommy Mickens uit True Blood = wordt bepoteld door travo

[ Voor 17% gewijzigd door Twhomp op 12-10-2012 13:20 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anthirian schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:13:
[...]

Wat Rinaldo zegt. Marshall Allman dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
Anthirian schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:58:
Zo beter? :)

Weer een heerlijke aflevering. Ik vermoed dat Jax uiteindelijk ook hard de steun nodig heeft tegenover Clay en dat er straks nog veel interessante afleveringen komen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Zamorano schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:54:
Mijn vriendin kende de serie niet en wilde wel meekijken. Ze vond het maar een vreemde serie. :+
Er is ook vrijwel geen rustige aflevering om er tussendoor in te stappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Misschien een idee voor de TS om de echte hoofdrolspelers te doen zoals je het nu hebt, en om de clubleden en andere (redelijk) belangrijke personages met kleine foto's te doen? Zodat het een iets compactere maar uitgebreidere TS wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
Serie wordt van goed naar heel goed nivo getild.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Twhomp schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:18:
[...]

Hij doelt denk ik op Marshall Allman, die de zoon van die booskijker van Prison Break speelde. Of dat rotjoch-shapeshiftende broertje van Sam in True Blood.

Walton Goggins = Shane Vendrell uit The Shield = travo
Marshall Allman = LJ Burrows uit Prison Break / Tommy Mickens uit True Blood = wordt bepoteld door travo
Neem me niet kwalijk. Ik zie het nu. Ik dacht dat er twee personages van Walton werden genoemd, vandaar. :F
TheJason schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 20:41:
[...]

Zo beter? :)

Weer een heerlijke aflevering. Ik vermoed dat Jax uiteindelijk ook hard de steun nodig heeft tegenover Clay en dat er straks nog veel interessante afleveringen komen :9~
Ziet er al veel beter uit. Ik mis alleen Chibs en Juice nog bij de personages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:59
Ik vraag me af hoeveel nieuws er nog in de serie zit, want we hebben nu in S1 t/m S4 zo'n beetje wapendeals gedaan, in de bak gezeten, drugssmokkel gedaan, problemen gehad met de ATF, problemen gehad met de sheriff (maar dat hebben ze altijd), een pornostudio gedraaid, problemen gehad met verschillende andere bendes, ze zijn naar Ierland geweest voor Jax zijn kind, en nog vele zaken...

Want nu Jax/Jackson eindelijk aan het roer zit, gaat hij mogelijk de schriften van John Teller (JT) volgen, en minder ''hete'' zaakjes doen, zoals wapensmokkel en drugssmokkel. Nu begint het er op te lijken dat het bordeel er door gaat komen dankzij de burgemeester, is dit waar dit nieuwe seizoen langzaamaan heen gaat?

Verder lijkt die Damon Pope de schroeven iedere keer aan te draaien: komt er een gang-war?

En mocht er dus een pooierclub komen en een gang-war: wat kan er mogelijk dan nog NIET gedaan zijn in dit seizoen en eerdere seizoenen?

EDIT: spoilertags weggehaald.

[ Voor 3% gewijzigd door Jorn1986 op 13-10-2012 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
goeie vraag, er blijft niet veel over inderdaad ;) De spoilertags mag je trouwens weghalen, die zijn niet nodig tenzij het over een aflevering gaat die nog niet is uitgezonden in de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jorn1986 schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:56:
Ik vraag me af hoeveel nieuws er nog in de serie zit, want we hebben nu in S1 t/m S4 zo'n beetje wapendeals gedaan, in de bak gezeten, drugssmokkel gedaan, problemen gehad met de ATF, problemen gehad met de sheriff (maar dat hebben ze altijd), een pornostudio gedraaid, problemen gehad met verschillende andere bendes, ze zijn naar Ierland geweest voor Jax zijn kind, en nog vele zaken...

Want nu Jax/Jackson eindelijk aan het roer zit, gaat hij mogelijk de schriften van John Teller (JT) volgen, en minder ''hete'' zaakjes doen, zoals wapensmokkel en drugssmokkel. Nu begint het er op te lijken dat het bordeel er door gaat komen dankzij de burgemeester, is dit waar dit nieuwe seizoen langzaamaan heen gaat?

Verder lijkt die Damon Pope de schroeven iedere keer aan te draaien: komt er een gang-war?

En mocht er dus een pooierclub komen en een gang-war: wat kan er mogelijk dan nog NIET gedaan zijn in dit seizoen en eerdere seizoenen?

EDIT: spoilertags weggehaald.
Zo kan je ook discussiëren wat nieuws the wire bracht toen de seizoenen vorderden ? Misschien gewoon een teken dat je het beu bent en het niets voor jou is ?

Damon Pope gaat geen gangwar ontketenen volgens mij omdat hij te veel te verliezen heeft daarbij. Hij speelt het door aan de touwtjes te trekken op het toneel maar zal zich volgens mij niet inlaten met bende gedrag a la de ariërs in seizoen 2. Nieuwe player, nieuwe actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:59
Nee ik ben het zeker niet beu, maar ik vraag me gewoon af waar de 'limit' ligt na een seizoen als deze, welke weer van ongekend niveau is tot nu toe.
Mijn vraag is eigenlijk gewoon meer van: als je ieder seizoen weer iets vernieuwends hebt, wat kan je dan mogelijk nog allemaal nieuw doen?

Wat ik nog wel interessant zou vinden is een mogelijke ''verjaging'' van SAMCRO uit Charming, en dat ze zich opeens ergens anders gaan vestigen.
De zoons van Jackson/Jax zijn nog te jong om aan de clubactiviteiten mee te doen, en het is de vraag of ze niet eerdere arts of iets dergelijks zouden worden (in navolging van hun moeder).
Of een laatste seizoen met de club uiteenvallende, en ze allen los van elkaar zien overgaan in een ''normaal leven'' met een baan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Fijn hoor, dit topic doorlezen en allerlei spoilers mbt. belangrijke personages lezen, beetje jammer...

Erg goede serie iig. zit nu bij s04e10, raak niet uitgekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik stelde eerder inderdaad ook al de vraag wat de bedoeling van dit topic is. Ik heb alles gezien en kan dus makkelijk per ongeluk spoilers weg geven. Als dit gewoon de bedoeling is kan dit misschien in de TS worden gezet? Dat mensen die niks te weten willen komen ook het topic niet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:25

odan

The dark side is within all!

het is redelijk normaal om over uitgezonden afleveringen te praten in dit soort topics.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

Chuckster schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:16:
Fijn hoor, dit topic doorlezen en allerlei spoilers mbt. belangrijke personages lezen, beetje jammer...
dat kan je verwachten! in principe is het zo dat informatie over afleveringen die al in amerika (te downloaden zijn) uitgezonden zijn niet meer gespoilerd hoeven te worden! Risico van het vak! al snap ik je punt wel een klein beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Volgens mij is de standaard regel in alle serie topics op GoT dat er niet gespoilerd hoeft te worden als eps in de USA uitgezonden zijn. En daar heb ik geen moeite mee. Pas in de topics kijken als je de laatste ep hebt gezien. Omdat 95% van de users in deze topics helemaal bij is, zou het hele topic zwart zijn van de spoilers. Misschien wel een warning in de TS of onderaan zetten modjes, zoals bij de meeste topics ;)

[ Voor 32% gewijzigd door UltraSub op 16-10-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jorn1986 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:20:
Nee ik ben het zeker niet beu, maar ik vraag me gewoon af waar de 'limit' ligt na een seizoen als deze, welke weer van ongekend niveau is tot nu toe.
Mijn vraag is eigenlijk gewoon meer van: als je ieder seizoen weer iets vernieuwends hebt, wat kan je dan mogelijk nog allemaal nieuw doen?

Wat ik nog wel interessant zou vinden is een mogelijke ''verjaging'' van SAMCRO uit Charming, en dat ze zich opeens ergens anders gaan vestigen.
De zoons van Jackson/Jax zijn nog te jong om aan de clubactiviteiten mee te doen, en het is de vraag of ze niet eerdere arts of iets dergelijks zouden worden (in navolging van hun moeder).
Of een laatste seizoen met de club uiteenvallende, en ze allen los van elkaar zien overgaan in een ''normaal leven'' met een baan?
Dan had ik het verkeerd begrepen. Had het gelezen als een rant over de actie die er allemaal gebeurd rond het clubgebeuren.

Ik denk dat ze charming niet snel gaan verlaten, en al zeker niet na de laatste aflevering waar je jax toch vrij dicht ziet samenwerken met afschuwelijkste-baard-ooit-Hal, maar het kan iinderdaad altijd. Zou een leuke wending zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Zamorano schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:54:
'Shane Vendrell' en 'LJ Burrows' in een transsexuele bondage omkoop scene. Only in SoA. :)

Bij mij gebeurde ongeveer hetzelfde, ik heb het maar afgedaan als dat het een "mannenserie" is :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:30

MaDLiVe

.-Observer-.

Omg, Shane als trans :D

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Net aflevering 6 gezien. Wat je allemaal toch niet kunt doen met zo'n sneeuwbol :)

[ Voor 3% gewijzigd door Niku op 17-10-2012 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:14

steveman

Comfortabel ten onder

Ik had die actie eigenlijk pas veel later in de serie verwacht :o

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-06 09:17

Blamm

Niet meer Smart

Toen ik hem zag zitten met die bol in zijn hand, en het melodietje spelend, dacht ik dat ik naar het closing shot zat te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazsur
  • Laatst online: 20-09-2022
Anoniem: 384763 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:58:
[...]

Is al een aantal keer in beeld gebracht dat Clay vermoedelijk met de Nomads iets aan het beramen is; Hij wil volgens mij onrust stoken in charming met die home invasions en aantonen dat jax het niet aankan ofzo ?

Het is sowieso zeker dat de nomads achter de inbraken zitten. Bij de laatste aflevering kan je duidelijk chuck zito zijn stem herkennen.
En, inderdaad!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vrij hoog orakel gehalte al dit seizoen.

- Mijn gevoel nu is dat Pope het seizoen gaat uitdoen, en volgend seizoen zal meedraaien. Jax hem zal trachten te betrekken in de RICO operatie en zichzelf hier dan gedeeltelijk mee buitenspel zet.
- Tara gaat Otto helpen met zijn death wish (vermoorden of wie weet wat dan ook) in ruil voor het vernietigen van zijn verklaring.
- Unser gaat helaas het einde van het seizoen niet halen en vermoedelijk door de hand van Clay.
- Gemma ziet in dat ze fout bezig is en zal als iets meer modale (groot)moeder handelen.

- Juice zal degene zijn die de link legt met clay, de nomads & de home invasions en zal dit aan Jax/ andere clubmember vertellen.
- Clay wordt eindelijk gestopt door Jax na hiervoor genoemde en krijgt waar we al lang op zitten te wachten.
OF
- Clay zorgt ervoor dat de nomads beschuldigd worden van de overvallen en enkel hun, zodat hij terug in gratie valt met de club om hen dit te tonen.

Btw de rol van Chibs & Bobbie in het vijfde seizoen vind ik echt prachtig. De mentors die jax nodig heeft, heersers !!

Veronderstellingen zijn het wel, dus we zullen wel zien hoe ontzettend fout ik was >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 18-10-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Het trio Jax, Chibs en Bobbie vind echt een geweldig trio. Jammer dat Chibs niet de VP kon zijn door RICO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-06 12:39
Ik vind Tig vet, juist omdat hij zo'n perverse gestoorde gek is.
Altijd als hij in een scene zit dan weet je dat er van alles kan gebeuren.

Bobbie meestal vrij saai vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Anoniem: 384763 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:46:
[...]

Vrij hoog orakel gehalte al dit seizoen.

- Mijn gevoel nu is dat Pope het seizoen gaat uitdoen, en volgend seizoen zal meedraaien. Jax hem zal trachten te betrekken in de RICO operatie en zichzelf hier dan gedeeltelijk mee buitenspel zet.
- Tara gaat Otto helpen met zijn death wish (vermoorden of wie weet wat dan ook) in ruil voor het vernietigen van zijn verklaring.
- Unser gaat helaas het einde van het seizoen niet halen en vermoedelijk door de hand van Clay.
Met bovenstaande punten ben ik het eens.

Verder denk ik dat Jax zelf erachter komt dat Clay samen met de Nomads iets doen wat niet helemaal pluis is, wat zal resulteren in 3 dode Nomads en Clay die blijft leven door nog meer leugens te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:37
Wat ik alleen niet snap is waarom Unser Clay eind vorig seizoen dood wilde hebben, en nu "gezellig" aan het bijkletsen is met hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PowerUp schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 16:50:
Wat ik alleen niet snap is waarom Unser Clay eind vorig seizoen dood wilde hebben, en nu "gezellig" aan het bijkletsen is met hem.
Ik zag het anders. Ik vond dat Unser Clay wou laten merken dat hij weet dat hij de verantwoordelijke is voor al die shit in charming.Zeker naarmate het gesprek vordert, kreeg ik meer en meer dat gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 384763 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:06:
[...]

Ik zag het anders. Ik vond dat Unser Clay wou laten merken dat hij weet dat hij de verantwoordelijke is voor al die shit in charming.Zeker naarmate het einde van het gesprek vordert, kreeg ik meer en meer dat gevoel.
Dat gevoel had ik idd ook. Hij had een 'I know what you did' blik in z'n ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:08

RBH

Zo, in twee weken (bijna) alles gekeken. Net klaar met aflevering 3 van seizoen 5, maarre.. Nooo Opie! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
Niku schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:21:
Ik stelde eerder inderdaad ook al de vraag wat de bedoeling van dit topic is. Ik heb alles gezien en kan dus makkelijk per ongeluk spoilers weg geven. Als dit gewoon de bedoeling is kan dit misschien in de TS worden gezet? Dat mensen die niks te weten willen komen ook het topic niet lezen.
Chuckster schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 23:16:

Erg goede serie iig. zit nu bij s04e10, raak niet uitgekeken :)

Op GoT is het bij serie-topics de regel dat spoilers niet van toepassing zijn als de aflevering in de US is uitgezonden. Veronderstelling wat mensen in de toekomst verwachten hoeven ook niet in spoilers. Informatie uit boeken, trailers, promo's, behind the scene afleveringen, nieuwsites of interviews met betrekking tot nog niet uitgezonden afleveringen horen in spoilertags te staan. Enige uitzondering hierop zijn aankondigen over het vernieuwen van een seizoen danwel het cancellen van een serie.

Als je namelijk moet wachten totdat iets in Nederland wordt uitgezonden dan krijg je topics die alleen maar spoilertags bevatten.

Gezien dat het gebruikelijke beleid is bij Serie en Films topic op GoT ga ik dit ook niet in de TS zetten.

Weer erg gave aflevering. Gaaf om te zien hoe Jax steeds beter de leiding neemt maar dat Clay hem flink in de rug aan het steken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik vraag me ook af of Tara Otto nou een blowjob gegeven of niet....
Ik verwacht eigenlijk van wel, gezien de reactie richting Jax, en dat ze de volgende week weer terug gaat Otto zei toch duidelijk; "No more visits doc, don't make me do something horrible..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

TheJason schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:22:

Op GoT is het bij serie-topics de regel dat spoilers niet van toepassing zijn als de aflevering in de US is uitgezonden. Veronderstelling wat mensen in de toekomst verwachten hoeven ook niet in spoilers. Informatie uit boeken, trailers, promo's, behind the scene afleveringen, nieuwsites of interviews met betrekking tot nog niet uitgezonden afleveringen horen in spoilertags te staan. Enige uitzondering hierop zijn aankondigen over het vernieuwen van een seizoen danwel het cancellen van een serie.

Als je namelijk moet wachten totdat iets in Nederland wordt uitgezonden dan krijg je topics die alleen maar spoilertags bevatten.

Gezien dat het gebruikelijke beleid is bij Serie en Films topic op GoT ga ik dit ook niet in de TS zetten.
Prima, ik wist niet dat dit het standaard beleid was. Dan heb ik niets gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiscBiker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:28
UltraSub schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:36:
Ik vraag me ook af of Tara Otto nou een blowjob gegeven of niet....
Ik verwacht eigenlijk van wel, gezien de reactie richting Jax, en dat ze de volgende week weer terug gaat Otto zei toch duidelijk; "No more visits doc, don't make me do something horrible..."
Zoals ik het begreep, toen Tara aangaf niet op de knieen te gaan en Otto antwoordde "ik ook niet", was Otto niet zozeer uit op een blowjob, maar wilde hij een punt maken.

Wat Tara met een tweede bezoek hoopt te bereiken ontgaat me echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
FiscBiker schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 01:38:
[...]

Zoals ik het begreep, toen Tara aangaf niet op de knieen te gaan en Otto antwoordde "ik ook niet", was Otto niet zozeer uit op een blowjob, maar wilde hij een punt maken.

Wat Tara met een tweede bezoek hoopt te bereiken ontgaat me echter.
Wat denk je van een deal sluiten met Otto? Otto heeft eerder al aangegeven dat hij z.s.m. dood wil aangezien hij niets meer heeft om voor te leven. Door heel het RICO gebeuren en zijn bekentenis is zijn doodstraf alleen weer uitgesteld.

Tara is een arts, met de middelen om iemand dood te maken zonder dat het opvalt (einde seizoen 4, spul wat ze aan Jax gaf om bij clay in het infuus te injecteren). Tara kan er dus voor zorgen dat Otto z.s.m. dood gaat zonder dat er iemand verdacht is.

Ik denk dat ze dit alleen gaat doen wanneer Otto zijn verklaring tegen de club intrekt. anders laat ze 'm lekker verotten in de cel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-06 23:09

Dommel

Professioneel Software Sloper

Dat was al veel eerder te zien. In elk geval die Nomad met de beenprothese is bij de home invasions betrokken. Je ziet die prothese terwijl ze in het vergaderhok zitten en als er ingebroken wordt bij Unser.
En als er een van die drie bij betrokken is dan ga er maar van uit dat de andere twee er ook bij betrokken zijn want (volgens de serie) doen die lui dit soort activiteiten niet met mensen van buiten de club.

offtopic:
Ik kan zo even niet op de naam van dat figuur komen maar zo weten jullie ook wel wie ik bedoel :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dommel schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:06:
[...]

Dat was al veel eerder te zien. In elk geval die Nomad met de beenprothese is bij de home invasions betrokken. Je ziet die prothese terwijl ze in het vergaderhok zitten en als er ingebroken wordt bij Unser.
En als er een van die drie bij betrokken is dan ga er maar van uit dat de andere twee er ook bij betrokken zijn want (volgens de serie) doen die lui dit soort activiteiten niet met mensen van buiten de club.

offtopic:
Ik kan zo even niet op de naam van dat figuur komen maar zo weten jullie ook wel wie ik bedoel :)
Peggie aka greg the peg. En ja ook in die scene kon je het zien. Stelde maar een voorbeeld. Waren referenties genoeg.

Ook de compositie + belichting aan de tafel in de eerste afleveringen verklapten veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Dommel schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:06:
[...]

offtopic:
Die drie zijn ook zo duidelijk anti Jax. Hoop echt dat ze flink aangepakt worden door Jax als ie er echter komt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik had wel verwacht dat er iemand dood zou gaan deze aflevering, maar ik had echt niet verwacht dat het Abel zou zijn! Ik denk dat we wel mogen concluderen dat hij dood is, gezien de hoeveelheid bloed die uit de auto druipt.
Edit: Bij nog een keer kijken lijkt het alsof hij nog even met zijn ogen knippert voor er op de knuffel wordt ingezoomd. Misschien toch nog niet dood?

Ik ben ook wel benieuwd waarom nu ineens de One-Niners achter Jax aan gaan. Misschien een nieuwe deel van Clays plan?

Dat doen ze toch goed elke keer die cliffhangers, ik kan nu al niet wachten op volgende week. :-(

[ Voor 29% gewijzigd door Anthirian op 24-10-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Potverdorie wat een aflevering weer. Abel dood? Wat blijft er over van de relatie tussen Jax en Gemma. Niners/Pope plegen een aanslag op Jax? Wat doet Juice met wat hij weet?
Vragen, vragen en nog eens vragen. Kan niet wachten tot de volgende aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kurt Sutter U BEAST.

Leek een mooi einde te worden maar het moment dat Gemma de kinderen vastklikte wist ik al hoe laat het was. Gvdomme gemma, you had 1 job. Het kan 2 kanten opgaan met Abel, of hij gaat dood en daarmee zullen we Wendy dan ook niet meer zien, probleem opgelost. Of hij leeft en is ernstig verwondt en dan gaan we wendy vrees ik veel meer zien :(.

Ben echt benieuwd wat Pope te vertellen heeft over de aanslag op Jax.

Clay is echt zo een sluwe lul. Unser zijn sympathie half nog gaan winnen, maar Unser heeft hem wel door denk ik.

Nero is een baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Laatst online: 02-01 11:18
wooow crap :o wat een aflevering weer.

ben ook erg benieuwd, dit is wel weer een verdomd onverwachte wending imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riesjaar
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-06 07:57
Misschien een gekke vraag, hoe kunnen jullie die afleveringen van het 5e seizoen ergen kijken, komt toch nog niet op RTL7 of een ander zender ????????????????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Teh internetz ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 20:30
riesjaar schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:35:
Misschien een gekke vraag, hoe kunnen jullie die afleveringen van het 5e seizoen ergen kijken, komt toch nog niet op RTL7 of een ander zender ????????????????????????
Vorig jaar kon je voor $499,- lid worden van SAMCRO.
Nu krijgen wij rechtstreekse streams elke week. En zo'n leren hesje is ook fijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ayup, met hem hier boven. Niet veel geld voor zo'n goeie serie! _/-\o_

Man man, wat een aflevering. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren, na die actie van Gemma.
Black een aanslag plegen op Jax, geheid ook uit de hoed van Clay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

* Kuch * [Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2

[ Voor 27% gewijzigd door Anthirian op 24-10-2012 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
wel dus :P op FX, 22:00 CST. Het kan best kloppen dat je die zender niet hebt overigens, je moet er voor in Amerika wonen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

WTF @ die laatste ep... dat is wel een major cliffhanger zeg :o

spoiler:
maar wie zeg dat Abel gewond is? Voor hetzelfde geld is het Gemma.. het beeld laat het wel heel erg aan je eigen interpretatie over :o

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anthirian schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:25:
Ik had wel verwacht dat er iemand dood zou gaan deze aflevering, maar ik had echt niet verwacht dat het Abel zou zijn! Ik denk dat we wel mogen concluderen dat hij dood is, gezien de hoeveelheid bloed die uit de auto druipt.
Edit: Bij nog een keer kijken lijkt het alsof hij nog even met zijn ogen knippert voor er op de knuffel wordt ingezoomd. Misschien toch nog niet dood?

Ik ben ook wel benieuwd waarom nu ineens de One-Niners achter Jax aan gaan. Misschien een nieuwe deel van Clays plan?

Dat doen ze toch goed elke keer die cliffhangers, ik kan nu al niet wachten op volgende week. :-(
Ik denk niet dat het niners waren, maar gewoon een donker persoon ingehuurd door Clay om een rookgordijn te maken.
AngelDust schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:28:
WTF @ die laatste ep... dat is wel een major cliffhanger zeg :o

spoiler:
maar wie zeg dat Abel gewond is? Voor hetzelfde geld is het Gemma.. het beeld laat het wel heel erg aan je eigen interpretatie over :o
Ik dacht eigenlijk ook aan Gemma, omdat je dat kind geluid hoort maken en Gemma niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Marzman op 24-10-2012 22:33 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

MattyBomba schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:40:
[...]

Vorig jaar kon je voor $499,- lid worden van SAMCRO.
Nu krijgen wij rechtstreekse streams elke week. En zo'n leren hesje is ook fijn:)
Vooral die ene keer bij Jax achterop de brommer maakte die $499 de moeite waard he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

Dit seizoen is niet echt gezellig zeg :( Maar ja goede series laten je voelen voor de karakters en dan in rot situaties stoppen en dat doen ze goed! Gelukkig hier geen weken hiatus tussen de afleveringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Marzman schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:32:
[...]

Ik denk niet dat het niners waren, maar gewoon een donker persoon ingehuurd door Clay om een rookgordijn te maken.

[...]

Ik dacht eigenlijk ook aan Gemma, omdat je dat kind geluid hoort maken en Gemma niet.
Ik dacht eerst trouwens dat het de Sherrif was toen hij dat masker aftrok :o :p

En er zitten 2 kids achter in de auto he, Abel en Thomas.. en je kon duidelijk zien dat Thomas (de jongste) zat te huilen ;)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Ik vermoed dat het bloed wat je zag druipen van Gemma afkomt. Je ziet niet precies waar die tak vandaan komt.

Voor wat betreft die aanslag:

laat ik het zo zeggen dat ik vanaf de eerste aflevering van dit seizoen al een vermoeden heb dat Nero niet helemaal zo zuiver is als dat 'ie lijkt.
En er is bekend gemaakt dat we richting het einde van het seizoen nog wat meer te zien gaan krijgen van Nero en zijn bendeleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Klinkt logisch, dat het om Gemma gaat. Hmm..
* UltraSub moet zichzelf bewingen om niet op IMDB naar de cast te kijken om te zien of ze er uit wordt geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-06 16:22
Maikel64 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:58:
Ik vermoed dat het bloed wat je zag druipen van Gemma afkomt. Je ziet niet precies waar die tak vandaan komt.

Voor wat betreft die aanslag:

laat ik het zo zeggen dat ik vanaf de eerste aflevering van dit seizoen al een vermoeden heb dat Nero niet helemaal zo zuiver is als dat 'ie lijkt.
En er is bekend gemaakt dat we richting het einde van het seizoen nog wat meer te zien gaan krijgen van Nero en zijn bendeleden.
Volgens mij druipt het bloed langs die tak en is het van Abel.

Nero is inderdaad niet zo betrouwbaar denk ik, bij mij maakt hij niet echt een betrouwbare indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
EnigmaNL schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:25:
[...]

Volgens mij druipt het bloed langs die tak en is het van Abel.

Nero is inderdaad niet zo betrouwbaar denk ik, bij mij maakt hij niet echt een betrouwbare indruk.
Ik heb gewoon een bepaald gevoel bij Nero dat hij niet klopt.

Wat ook nog zou kunnen bij die aanslag: Jax heeft aan die overgebleven Nomad (Frankie) min of meer duidelijk gemaakt dat hij weet dat de Nomads achter de home invasions zitten.

Wellicht dat Frankie wat mensen betaald heeft om Jax uit de weg te ruimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-06 16:22
Maikel64 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:19:
[...]

Ik heb gewoon een bepaald gevoel bij Nero dat hij niet klopt.

Wat ook nog zou kunnen bij die aanslag: Jax heeft aan die overgebleven Nomad (Frankie) min of meer duidelijk gemaakt dat hij weet dat de Nomads achter de home invasions zitten.

Wellicht dat Frankie wat mensen betaald heeft om Jax uit de weg te ruimen?
Ik denk dat Clay die gasten heeft ingehuurd om de schuld naar Pope proberen te verplaatsen, terwijl Jax al zeker weet dat het Pope niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:30

MaDLiVe

.-Observer-.

EnigmaNL schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:22:
[...]

Ik denk dat Clay die gasten heeft ingehuurd om de schuld naar Pope proberen te verplaatsen, terwijl Jax al zeker weet dat het Pope niet is.
Vast en zeker een plotje van Clay, Jax zijn positie aan de tafel was al niet zo sterk. De laatste vote won hij alleen omdat hij Tiggs loyalty nu heeft (na het gebeuren met Opie). Overigens is het zeker Abel die zwaargewond is. Ze houden de focus lekker lang op hem.

Leuke serie, maar de hoeveelheid geweld waarmee iedereen wordt geconfronteerd is net iets te buitenpropertioneel en maakt het daarom ook zwaar onrealistisch, desondanks wel goed ;)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
Zeer realistische serie, een motorbende zijn geen lieverdjes.
Mag van mij nog wel wat harder en meer sex erin.
Verder een dijk van een serie.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zucht. fast forward een week plz !

Hevige aflevering weer, jax gaat echt wel hevig te keer nu :o

En wat een zucht van opluchting toen Frankie - ik lijk keihard op stallone - Diamonds Chibs niet neerknalde :o

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 31-10-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Laatst online: 02-01 11:18
Weer een verassende aflevering, inderdaad ook even erg spannend moment met Frankie en Chibs, scheelde niet veel :P

Ben benieuwd wat de volgende spannende plotwending wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Damn... hoe briljant ben je dan als je zo een serie kan schrijven... ik zit elke week weer op het puntje van m'n stoel man :o

Dat moment van Frankie en Chibs.. volgens mij heb ik ff vergeten adem te halen... :')

Next please!

Bier fan Fryske grûn!

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste