Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-05 13:21

Blamm

Niet meer Smart

Mijn verwachting dat key figures in deze serie alles overleven is al lange tijd weg nu, dus ik had Chibs al opgegeven toen hij zei dat hij uit de auto moest stappen..Maar wie weet is hij toch dood, alles kan bij SoA ;)

Wat Gemma ook doet nu trouwens, op goede voet komen bij Tara kan ze nooit meer. En terecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:59
Als Chibs ook was doodgeschoten was ik echt ontploft :). Trouwens ook wel weer gruwelijk hard hoe Jax die vent afmaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6441

De blik van Chibs toen Jax dat deed, Jax wordt een beetje te hard, gok dat Chibs voor het einde van het seizoen er een woordje met hem over heeft om te zorgen dat Jax niet nog verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik dacht dat het bij Chibs ook einde serie was. Ik vraag me af of Jax wel bezig is met zijn "Endgame" waar Nero hem aan moest herrinneren, hij is inderdaad erg verhard (in het begin was het ook wel een softie en romanticus met dat boek van zijn pa ;) )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Nog maar een paar afleveringen terug hoorde ik hem zeggen "I'm not turning into Clay!". Moet je hem nu zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:45
Kurt Sutter heeft al aangegeven dat er dit seizoen nog 1 hoofdpersonage uit gaat. dacht even dat het Chibs ging worden.

Ik zet denk ik mijn geld op Clay of Juice. Ondanks dat je Clay als eerste zou denken, lult hij zich er toch wel weer uit. Daarnaast is het verhaal rondom Clay op sommige momenten te dun geschreven waardoor je redelijk kunt raden wat er gaat gebeuren.

Daarom denk ik toch dat het Juice gaat worden. Roosevelt geeft Juice op als rat en dan is het dag-dag Juice.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-05 21:22
Ik vond het ook weer een immens gave aflevering!

Jax en Tara krijgen ook echt geen moment om even te chillen:P
En Nero die maar blijft lappen voor de rotzooi van Jax.

Ik ben ook bang dat Juice eraan gaat. Clay heeft hem nu helemaal mooi in z'n zak en kan hem nieuwe vuile klusjes geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jax is wel heel hard aan het worden. Je ziet gewoon dat hij dieper en dieper verwikkeld raakt in het geweldadige leven. Nero wees hem terecht op het feit dat hij zich beter moet focussen op zijn endgame.
Je eigen moeder vertellen met wie ze het bed moet gaan delen (ook al is het haar ex, die ze dan wel weer moet verlinken), zodat ze weer in de gratie van zoonlief kan komen, dat is nogal wat.

Ik heb toch het idee dat de rol van Clay wel gespeeld is als bewezen wordt dat hij achter de daden van de Nomads zat. Hij had al een paar keer eerder het loodje moeten leggen. Als het nu weer zo zou zijn, wordt het wel erg ongeloofwaardig naar mijn idee.

Ook heb ik het idee dat het echt niemand wat kan schelen dat de vader van Juice zwart is. Misschien moet hij, in ruil voor wat hij verzwegen heeft, Clay 'opruimen'. En misschien komt dat Juice wel goed uit, nu Clay het weet van zijn vader én van zijn rol in de RICO zaak. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 01-11-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Zamorano schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:20:
Ook heb ik het idee dat het echt niemand wat kan schelen dat de vader van Juice zwart is
Dat was alleen waar hij in het begin mee gechanteerd werd. Ondertussen heeft hij een son omgelegd (naam even kwijt) vanwege die coke. Dat kan hem wel eens de kop gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Blamm schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:35:
[...]

Dat was alleen waar hij in het begin mee gechanteerd werd. Ondertussen heeft hij een son omgelegd (naam even kwijt) vanwege die coke. Dat kan hem wel eens de kop gaan kosten.
En daarom zeg ik ook:
Zamorano schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:20:
En misschien komt dat Juice wel goed uit, nu Clay het weet van zijn vader én van zijn rol in de RICO zaak. :)
;)

Dat is het punt trouwens niet. Feit is dat hij ermee gechanteerd werd, en dat nu blijkt dat de twee mensen binnen de club die hij het verteld heeft, het niet echt wat kunnen schelen. Ik denk dat hij dat ook gaat beseffen, en dat maakt de rest van zijn acties des te pijnlijker. Hij zit nu dieper in de shit dan voor hij met Roosevelt en Potter in zee ging.

Clay en Juice weten allebei iets van de ander wat de rest van de MC niet mag weten. Het lijkt me onvermijdelijk dat 1 van de 2 eraan gaat. Als Juice bedenkt dat zijn zwarte afkomst niet zo'n heel groot probleem meer is (zeker niet levensbedreigend), denk ik dat hij wel gemotiveerd zal zijn om Clay het zwijgen op te leggen, aangezien die als enige weet van zijn betrokkenheid in de RICO zaak en zijn acties als gevolg daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Zamorano schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:53:
[...]

En daarom zeg ik ook:

[...]
;)

Dat is het punt trouwens niet. Feit is dat hij ermee gechanteerd werd, en dat nu blijkt dat de twee mensen binnen de club die hij het verteld heeft, het niet echt wat kunnen schelen. Ik denk dat hij dat ook gaat beseffen, en dat maakt de rest van zijn acties des te pijnlijker. Hij zit nu dieper in de shit dan voor hij met Roosevelt en Potter in zee ging.

Clay en Juice weten allebei iets van de ander wat de rest van de MC niet mag weten. Het lijkt me onvermijdelijk dat 1 van de 2 eraan gaat. Als Juice bedenkt dat zijn zwarte afkomst niet zo'n heel groot probleem meer is (zeker niet levensbedreigend), denk ik dat hij wel gemotiveerd zal zijn om Clay het zwijgen op te leggen, aangezien die als enige weet van zijn betrokkenheid in de RICO zaak en zijn acties als gevolg daarvan.
Clay speelt smerige spelletjes en heeft zijn geheim nu aan Juice verteld. Hij heeft nu dus een reden om Juice neer te leggen als het duidelijk wordt dat Juice de rat is.
Waarschijnlijk bedenkt Clay ook nog wel iets om tegenover de club het verhaal met de nomads en de aanval op Jax en Chibs richting Juice te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:34

BioHazard

*\o/*

Ik vind het hele Clay gedoe wel genoeg worden. Tijd om dat character weg te schrijven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427552

BioHazard schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:45:
Ik vind het hele Clay gedoe wel genoeg worden. Tijd om dat character weg te schrijven. :)
Inderdaad, heb er ook genoeg van! Ik krijg echt stress als ik die er altijd zie onderuit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

RBH

Ik vind het een hele gave serie, maar ik begin me toch een beetje te irriteren aan die nep-stoerheid van Jax. Hoe die zo breed loopt enzo. :P Of ligt dat aan mij..

Erg gave aflevering weer! Clay mag er wel uitgeschreven worden idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
RBH schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:29:
Ik vind het een hele gave serie, maar ik begin me toch een beetje te irriteren aan die nep-stoerheid van Jax. Hoe die zo breed loopt enzo. :P Of ligt dat aan mij..

Erg gave aflevering weer! Clay mag er wel uitgeschreven worden idd.
Mwah, in eerdere seizoenen leek het net alsof Jax een windmolen na wou doen met zijn armen tijdens het lopen. Het kan dus erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-05 14:02

Twhomp

Stayin' Alive

Er zijn dagen dat ik minder de dood in de ogen kijk, minder ongelukken heb, minder negers omleg, minder dubbel spel pleeg, minder politiek bedrijf en minder gezeik met mijn familie heb dan hij, maar niet vaak :+

Joh, als je ziet wat die vent per dag/week weg te kauwen krijgt, nou, eigelijk is 'ie gewoon stoer. Dat hij als een wigger rondrent, dat vergeef ik 'm dan maar ;)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:00

Niku

Alagaesii

Hoort er toch bij. Bad ass biker, bad ass loopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Twhomp schreef op donderdag 01 november 2012 @ 21:46:
[...]

Er zijn dagen dat ik minder de dood in de ogen kijk, minder ongelukken heb, minder negers omleg, minder dubbel spel pleeg, minder politiek bedrijf en minder gezeik met mijn familie heb dan hij, maar niet vaak :+

Joh, als je ziet wat die vent per dag/week weg te kauwen krijgt, nou, eigelijk is 'ie gewoon stoer. Dat hij als een wigger rondrent, dat vergeef ik 'm dan maar ;)
Voila. Nep stoerheid 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

RBH

Twhomp schreef op donderdag 01 november 2012 @ 21:46:
[...]

Haha, fair enough hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Alweer afgeschoten hoor die game. Was gisteravond al bekend dat hij toch niet doorzet.

[ Voor 44% gewijzigd door Anthirian op 02-11-2012 14:26 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:48
Denk je dat ze Clay bijna te pakken hebben door de bekentenis van Frankie, schiet die maffia kerel hem dood :+

Dat parfum schijnt wel behoorlijk lust opwekkend te werken geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

TheJason schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:59:
Denk je dat ze Clay bijna te pakken hebben door de bekentenis van Frankie, schiet die maffia kerel hem dood :+
Maar Juice heeft het gehoord, en die wist al het een en ander van Clay zelf. Denk dat die nu ook wel 1 en 1 samen gaat voegen.
De vraag is, haalt hij het eind van de volgende episode :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Waar ik wel een beetje moe van word, is de fluisterende, zuchtende, snuivende manier waarop Jax en zijn snijsnol continue met elkaar praten. Wie doet dat?

En, over Juice, wat heeft hij allemaal tegen de SoA gedaan waar hij straf voor verdient?
- Geprobeerd een kilo coke te jatten waardoor die andere SoA dood ging (Clay weet dit)
- Met de sheriff in zee, maar hij heeft geen info of bewijs doorgespeeld toch?
- Dingen weten over Clay en niet doorvertellen.
- Een zwarte pa hebben (waar waarschijnlijk niemand van wakker ligt).

[ Voor 55% gewijzigd door Twhomp op 07-11-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en toch mag em niet dood gvd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

WTF dat Jax als wist dat het Juice was, maar dat hij niet helemaal blank is dat ziet dan weer niemand in de club :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Marzman schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:33:
WTF dat Jax als wist dat het Juice was, maar dat hij niet helemaal blank is dat ziet dan weer niemand in de club :p
Inderdaad, vond het ook nogal vreemd dat Jax opeens wist dat het Juice is.

Maar volgende week een 90 minuut durende aflevering. Dat gaat dus een lekker spelletje "iene-miene-mutte" worden om wie er dood gaat: Clay of Juice.

(De promo belooft veel actie in ieder geval!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:48
Dat gaf Jax toch beredeneert aan? Hij ging de namen na en uiteindelijk bleef daardoor Juice over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik vond het niet zo vreemd dat hij had beredeneerd dat het Juice moest zijn. Als Roosevelt hem verteld heeft dat er een verrader aan zijn clubtafel zit, gaat hij er zeker over hebben liggen nadenken wie dat dan kan zijn.

Dat Juice een tintje heeft is trouwens omdat hij half Puerto Ricaans is, en dat weet iedereen ook. Daarom valt niemand daarover.

Jammer dat Frankie geen tijd kreeg om Clay erbij te lappen. Dat ging me eigenlijk iets te makkelijk.

Ik heb het gevoel dat Gemma Clay gaat vermoorden. Ze wil het liefste bij Nero zijn, maar haar zoon wil dat ze bewijs levert dat Clay de Nomads aanstuurde. Waarschijnlijk zodat hij hem met goedkeuren van de club kan vermoorden. Als ze de boel wil versnellen is de oplossing duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Ja, maar Juice kan nog wel de Clay-card spelen, wat voor Jax ook belangrijk is. Dat Juice het bewijs levert om Clay te wippen. En dat hij dan wel blijft leven. Misschien dat hij dan een Nomad wordt: hij trok voornamelijk met Clay op of was een loner: hij leefde in ieder geval een tijdje naast de groep in plaats van met.

Van mij hoeft Juice niet dood. Clay wel, wat een splinter in de groep zeg: hoeveel doden hij wel niet op zijn geweten heeft :N Maar het maakt wel een leuke serie :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Twhomp schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:10:
Ja, maar Juice kan nog wel de Clay-card spelen, wat voor Jax ook belangrijk is. Dat Juice het bewijs levert om Clay te wippen. En dat hij dan wel blijft leven.
Die optie was ook al door me heen geschoten inderdaad.

Daarbij heeft Ron Perlman (Clay) al in meerdere interviews aangegeven dat het voor niemand zeker is of hij/zij er in seizoen 6 nog wel is, als ze het einde van seizoen 5 al halen.

Na een aantal keer dit te herhalen in verschillende interviews gaat het er wel redelijk dik bovenop liggen....

Ik zeg: einde Clay voor het einde van dit seizoen.

[ Voor 4% gewijzigd door Maikel64 op 08-11-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik weet het nog niet allemaal. Het lijkt nu wel heel voor de hand te liggen dat Juice de pineut is, maar ik verwacht niet dat het zo makkelijk ingevuld zal worden door de schrijvers.
Het gedoe met Clay is heel interessant, maar kan ook niet veel langer dan dit seizoen duren, dus ik ben benieuwd of ie er uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Clay gaat dood in de laatste minuut van de laatste aflevering. Als hij eerder doodgaat is er niet veel meer over om SoA te kijken.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Meen te herinneren dat Kurt Sutter eens een tweet had verstuurd waarin hij zei "iedereen kijkt de serie om te zien dat clay dood gaat.." sluit me aan bij IJzerlijm

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chibs is bad ass
Jax is er een beetje over aan het gaan
Tara is fucked
Otto is ziek
Clay moet nog steeds snel dood
Juice moet de juiste keuze maken
Roosevelt moet een lid worden !

My 2cts achter de laatste episode :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
Dit is echt baddd voor Tara:P
Verder echt weer een spannende aflevering! Wat is deze serie toch sterk zeg.
Chibs blijft ook echt een baas. Zal raar zijn hem ooit in een andere serie/film te zien spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
MattyBomba schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:21:
Chibs blijft ook echt een baas. Zal raar zijn hem ooit in een andere serie/film te zien spelen.
die heeft al heel wat gespeeld :X ben hem een paar keer tegengekomen.
gladiator.
imdb

jax heeft nog leukere foto's op imdb _O-
Afbeeldingslocatie: http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTg5NjgzODkzMl5BMl5BanBnXkFtZTYwOTIzMDM3._V1_.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door DECOY88 op 14-11-2012 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
MattyBomba schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:21:
Je hebt S05E10 gekeken toch he? De spanning was vrij ver te zoeken, behalve met de actie van Otto.

Verder waren die 15 minuten extra puur saai gelul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
Ik vind dat ze de spanning goed weten op te bouwen en erin weten te houden. Ik had in eerste instantie ook niet verwacht dat ze die dikke grote neger zouden af schieten.
En Juice, die weer alle kanten op wordt gepushed. Prima aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:46

Thapous

Nee toch niet.

't Is voor mij echt een groot vraagteken waaraan Juice loyaal blijft. Ben echt benieuwd.. Nog 3 afleveringen en dan zullen we het allemaal zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Thapous op 14-11-2012 21:32 ]

//Thapous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

DECOY88 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:41:
[...]

die heeft al heel wat gespeeld :X ben hem een paar keer tegengekomen.
gladiator.
imdb

jax heeft nog leukere foto's op imdb _O-
[afbeelding]
IMDb heeft hotlinkbeveiliging.
Thapous schreef op woensdag 14 november 2012 @ 21:32:
Nog 3 afleveringen en dan zullen we het allemaal zien.
Ja of niet.

• Maikel64
MattyBomba schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:51:
Ik vind dat ze de spanning goed weten op te bouwen en erin weten te houden. Ik had in eerste instantie ook niet verwacht dat ze die dikke grote neger zouden af schieten.
En Juice, die weer alle kanten op wordt gepushed. Prima aflevering.
Dat was juist een kill die je heel duidelijk zag aankomen. Toen de sons bij de Bastards waren en afspraken om "alleen even te praten" wist ik al hoe ver het was.

Die kill van Otto was wel een verassing op deze manier.

Maikel64 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:29:
[...]

Dat was juist een kill die je heel duidelijk zag aankomen. Toen de sons bij de Bastards waren en afspraken om "alleen even te praten" wist ik al hoe ver het was.
Ik dacht dat jax hier bobby in ging volgen en zijn gezond verstand gebruiken. Niet dus.

Had het pas door toen chibs 'i got this' zei.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Ik niet direct, dacht toen nog steeds dat Chibs hem alleen zou gaan meppen.
Tot hij zijn pistool trok, sja, dan weet je het wel. :P

Verder niet de meest spannende ep inderdaad.

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 15:36
[...]

Wat Otto zei toen hij die vrouw vermoordde vond ik ook wel mooi "The Sons live, Redwood bleeds.". Hij wil dus wel dat SOA blijft bestaan maar het kan hem niet schelen of Jax en co. problemen krijgen. Hij haat SOA niet maar Jax en Clay wel. Wel jammer dat hij Tara op deze manier naait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-03 23:49
Iemand een idee waar de laatste scene overging met Clay en Bobby? Vraag me af waarom Bobby wil praten met Clay.

Ik denk dat bobby wil vermijden dat de vete tussen jax & clay de club kapot gaat maken.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

[...]

Ze willen gewoon laten zien dat Jax is verhard. Ik denk dat hij zichzelf nog tegen gaat komen dit seizoen (anders klopt het verhaal ook gewoon niet als je ziet wat hij veranderd is).

/▌

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

FerdinandeZ schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:15:
Iemand een idee waar de laatste scene overging met Clay en Bobby? Vraag me af waarom Bobby wil praten met Clay.
Denk dat Bobby die toch al lang bij de club zit meer van de moord op de pa van Jax weet en zijn straatje schoon wil houden! Niet dat hij hem direct heeft vermoord, maar misschien ontdekt dat het Clay was oid.

Anderzijds kan je ook zeggen dat Bobby gewoon de waarheid wil weten! Het enige wat ik niet hoop is dat Clay hem overhoop knalt daarvoor, zoals Piney.

Ik hoop toch dat er een overwachte wending komt richting het seizoen einde en niet de voor de hand liggende kill van of Clay of Juice.

Overigens vindt ik de stukken met Tara steeds irritanter worden, ben haast geneigd om dat gewoon door te spoelen! Al gaat ze Jax nog wel flink voor het blok zetten met die baan van dat andere ziekenhuis.

[ Voor 0% gewijzigd door bartjas op 22-11-2012 10:45 . Reden: Nederlands ]

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:38
Zelf heb ik het idee dat Bobby inderdaad meer van de moord op de pa van Jax weet, echter gok ik ook dat hij in het verleden zelf een rat is geweest en dat Clay dat al die tijd boven zijn hoofd gehouden heeft om zijn geheim (moord op de pa van Jax) geheim te houden.

Vandaar ook zijn reactie op het feit dat Jax de issue Juice onder de tafel te willen houden.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• MTBreak
Bobby: Epic shit!
hehehe

Ik heb ook het gevoel dat Bobby meer van het verleden van Clay af weet dan we tot nu toe hebben gezien.
Wel weer een enorme wending in het verhaal dan.

We lopen langzaam aan steeds meer naar einde seizoen aan. Dan zal het stukje van de trailer van dit seizoen ook wel worden afgespeeld (Jax die van de brug af bolt met z'n moped). Probeer elke keer weer het verhaal daar naartoe te draaien en te voorspellen wat er zal gebeuren, elke aflevering veranderd het weer:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
MattyBomba schreef op donderdag 22 november 2012 @ 17:21:
Bobby: Epic shit!
hehehe

Ik heb ook het gevoel dat Bobby meer van het verleden van Clay af weet dan we tot nu toe hebben gezien.
Wel weer een enorme wending in het verhaal dan.

We lopen langzaam aan steeds meer naar einde seizoen aan. Dan zal het stukje van de trailer van dit seizoen ook wel worden afgespeeld (Jax die van de brug af bolt met z'n moped). Probeer elke keer weer het verhaal daar naartoe te draaien en te voorspellen wat er zal gebeuren, elke aflevering veranderd het weer:P
Kurt Sutter heeft net na het uitkomen van die trailer laten weten dat de trailer van het seizoen symbolisch bedoeld is.

Jax gaat dus niet echt van die brug af vallen, maar het beeld is bedoeld om aan te geven dat Jax als president steeds meer de afgrond in gaat, omdat Tara en Gemma aan de ene kant staan en de club aan de andere kant en hij dus moeilijke (en wellicht verkeerde) keuzes moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Gemma is nooit echt vrooms geweest en Tara is intussen ook net zo gangster als Jax. Ze glijden eigenlijk met zijn allen af. Het zou kunnen dat het stoppen met de wapen en drugshandel ze weer een duwtje naar de goede kant van de maatschappij geeft, maar ik denk het niet. Dan wordt het opeens een soort GTST over mannen met baarden en brommers. Not gonna happen ;)
bartjas schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:44:
[...]

Denk dat Bobby die toch al lang bij de club zit meer van de moord op de pa van Jax weet en zijn straatje schoon wil houden! Niet dat hij hem direct heeft vermoord, maar misschien ontdekt dat het Clay was oid.

Anderzijds kan je ook zeggen dat Bobby gewoon de waarheid wil weten! Het enige wat ik niet hoop is dat Clay hem overhoop knalt daarvoor, zoals Piney.
Bobby ging wel vaker 1:1 de confrontatie met Clay aan toen Clay nog de leider was. Altijd op een rustige manier, ik denk dat dit ook zoiets is. Clay is ook niet bang van hem dus zal hem niet overhoop schieten al kan het wel goed zijn dat Bobby meer weet dan we tot nu toe hebben gezien.

[ Voor 51% gewijzigd door Marzman op 23-11-2012 10:07 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
Ik zie het nog wel gebeuren dat er een split ontstaat, en dat er in Charming een gang war gaat worden uitgevochten. Zoiets is nog unexplored in SoA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ze hebben met de Niners al een oorlog gehad, en met die gang waar Nero uit komt zit het na het "foutje" in de laatste aflevering ook niet helemaal goed meer. Ik denk niet dat er dan ook nog een split en interne war in het seizoen past :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Laatst online: 22:37
Nero z'n gezicht toen hij doorhad dat zijn crew Jax niet had.

Dat was echt zoiets van shit, en nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

die dude in de gevangenis bij Otto was ook wel weer lekker vaag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
Wie was die man die in de gevangenis Otto mepte en zich later in de ondervragingsruimte zich aan hem voorstelde? Later zag ik hem in de aflevering ook nog een keer achter Tara aan lopen in het ziekenhuis.
Wie is deze man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Ik gok de vader van de dode verpleegster, die vindt Otto niet zo aardig. En zal willen weten wat Tara's rol is geweest. Want hij was "just a civilian"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Of iets van dat RICO verhaal, op een slinkse manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik had het idee dat het iemand was met sterke religieuze motieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Jorn1986 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 10:40:
Wie was die man die in de gevangenis Otto mepte en zich later in de ondervragingsruimte zich aan hem voorstelde? Later zag ik hem in de aflevering ook nog een keer achter Tara aan lopen in het ziekenhuis.
Wie is deze man?
Dat is Donal Logue in SOA speelt hij Lee Toric (in de laatste 3 afleveringen). Hij wordt nog geintroduceerd in de laatste 2 afleveringen, want er is nog niks over hem te vinden op IMDB.com of andere sites!

De zuster die wordt vermoord, wordt gespeeld door de zus 'Karina Loque', van Donal, dus dat hij komt om de moord van haar te wreken is mogelijk, maar het zou erg toevallig zijn als ze ook in deze serie broer en zus zijn! Evengoed zijn er gekkere dingen gebeurd!

Hij zal toch ergens wel invloed hebben, want hij duikt zomaar op in die zwaarbewaakte gevangenis en weet ook meteen dat Tara de arts van otto is! Dat zijn teveel toevalligheden om zomaar een buitenstaander in het geheel te zijn!

Wat ook nog mogelijk zou kunnen zijn, maar dat is pure speculatie, is dat hij door 'Clay' is ingehuurd! Die is er pas deze aflevering achtergekomen dat Otto gepraat had! En hij probeert al sinds hij president af is Jax weg te jagen. Misschien probeert hij zo Tara te intimideren die op haar beurt Jax gaat proberen te overtuigen (dan wel of niet geholpen door blauwe ogen) om bij de club weg te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Zo, hij is dus de broer van de zuster uit de gevangenis, en daarnaast gepensioneerd US marshall. Op zich heeft hij wel een flink arsenaal aan wapens voor een gepensioneerde politieagent. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Anthirian schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:13:
Zo, hij is dus de broer van de zuster uit de gevangenis, en daarnaast gepensioneerd US marshall. Op zich heeft hij wel een flink arsenaal aan wapens voor een gepensioneerde politieagent. :o
En een tas vol medicijnen.

Was wel een toffe aflevering, alleen snapte nou eigenlijk niet echt heel erg goed waarom die Ieren een half miljoen moesten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

payment voor de 'gestolen' guns aangezien Parada niet gaat betalen neem ik aan

wel verassende wending dit... benieuwd hoe dit nu weer uit gaat pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:36

steveman

Comfortabel ten onder

Clay krijgt toch een beduidend minder pijnlijke behandeling dan die knakker helemaal aan het begin van de serie...

... maar goed, die was dan ook een tikkeltje te laat met z'n tattoo zwart te maken :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jax is vrij fout bezig. Hopelijk een catharsis momentje volgende week in de finale net als in s3 :P

En juice, stop met wenen plz. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
holy shit... was weer een aardige aflevering, Jax is inderdaad lekker bezig.
Kijken waar dit nou weer op uitloopt, zal wel weer een mega cliffhanger worden denk ik

Anoniem: 6441

Die opmerking van de US Marshall dat hij nog niet wist wat hij ging doen voor werk, nieuwe sheriff voor Charming?

Anoniem: 6441 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 06:12:
Die opmerking van de US Marshall dat hij nog niet wist wat hij ging doen voor werk, nieuwe sheriff voor Charming?
Volgens mij is hij ex-marshall omdat hij een of andere mentale toestand heeft. Vandaar de pillen in zijn kamer.

• Tarkin
Ik vond het juist wel spijtig dat Mr machete ineens moest binnenvallen op die gundeal.

Alles ging terug zoals het hoorde, de Ieren waren niet boos dat clay er niet meer bij was en nu is het terug ambras. Ik had liever gezien dat het een beetje op z'n positieven kwam en dan een seizoen normaal MC-club te spelen.

Helaasch :p

Verder, nu dat Gemma weet dat clay gaat lopen, gaat ze het aan jax vertellen?

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Valt mij wel op, vroeger hadden ze regelmatig een feestje met vrouwen overal, dat is toch alweer een tijdje geleden.
Ben benieuwd wat er met Tig gaat gebeuren, ik vind hem veel te cool om af te laten schieten door Pope.
Overigens die actie van Jax op zijn ex vriendin was best wel hard, even heel haar leven in puin helpen, dat kan vast niet ongestrafd :p

Last.fm | Code Talks

• Tarkin
Meh, het was dat of haar ergens dumpen. Dan vond ik dit (naar maatstaven van SAMCRO) nog een schone oplossing :P

• Zamorano
  • Niet online
Tarkin schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:39:
Meh, het was dat of haar ergens dumpen. Dan vond ik dit (naar maatstaven van SAMCRO) nog een schone oplossing :P
Vond ik ook. 8) Op het moment dat ze het dreigement maakte, dacht ik: "oei, die leeft niet lang meer".

Ik ben heel benieuwd wat er met Tig en Clay gaat gebeuren.
Halverwege de aflevering belde Jax Juice toen die bij Clay thuis was. We weten nog niet wat Jax tegen Juice gezegd heeft. Iets zegt me dat het met een moordaanslag op Clay te maken heeft. :)

Als het Clay lukt om te vluchten naar Belfast, denk ik dat Tig met hem mee gaat.

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Aan alles merk je dit seizoen dat Tig het helemaal gehad heeft met Clay, dus dat hij mee gaat naar Ierland geloof ik helemaal niet.

• Zamorano
  • Niet online
Anthirian schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:02:
Aan alles merk je dit seizoen dat Tig het helemaal gehad heeft met Clay, dus dat hij mee gaat naar Ierland geloof ik helemaal niet.
Als de keuze vermoord worden door Pope of met Clay mee gaan is, denk ik dat Tig Clay dan ineens heel aardig vindt. :)

Misschien raadt Jax het hem zelfs aan om met Clay mee te gaan, zodat hij hem in de gaten kan houden of eventueel zelfs kan vermoorden?

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Ja, maar Pope zei: Tig aanleveren morgen (lees: in de volgende aflevering), anders gaat "all this" weg (alle samenwerkingen) en is het hommeles. En ik heb niet het idee dat Jax voor zijn gevoel op kan tegen Pope (hij is onder de indruk van Pope).

Dus Jax heeft weinig keuze. En Tig is script-technisch toch al "op": hij kreeg weinig meer te doen.

Wat een verloop zeg bij die club. Straks zitten Jax, Chibs en Bobby als enige oude garde nog aan tafel. Geen Opie, Piney, Clay en Tig meer.

• lex

lex

vraag het me af, Parada kwam toch die barn binnen en riep dat hij het via Pope wist?

Twhomp schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:20:
Ja, maar Pope zei: Tig aanleveren morgen (lees: in de volgende aflevering), anders gaat "all this" weg (alle samenwerkingen) en is het hommeles. En ik heb niet het idee dat Jax voor zijn gevoel op kan tegen Pope (hij is onder de indruk van Pope).
Daar ben ik het minst zeker van. Hoe jax echt voelt tov Pope. In the end was het wel pope die er voor zorgde dat hij nu in die shitstorm zit en hij niet in zijn gewone doen is. Hoop op een zotte wending.

@Hierboven. Ik dacht dat hij het via Clay had gehoord.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 29-11-2012 13:26 ]

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Zamorano schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:44:
[...]

Vond ik ook. 8) Op het moment dat ze het dreigement maakte, dacht ik: "oei, die leeft niet lang meer".

Ik ben heel benieuwd wat er met Tig en Clay gaat gebeuren.
Halverwege de aflevering belde Jax Juice toen die bij Clay thuis was. We weten nog niet wat Jax tegen Juice gezegd heeft. Iets zegt me dat het met een moordaanslag op Clay te maken heeft. :)

Als het Clay lukt om te vluchten naar Belfast, denk ik dat Tig met hem mee gaat.
Ik vermoed dat hij Juice wou laten zorgen dat Clay alleen achter bleef in het huis, zodat hij de klappen zou vangen van de Irish. Echter kwam Tig vlak daarna Clay ophalen om mee te gaan.

• ravenger
Of Jax tovert nog een konijn uit de hoge hoed en flikt Pope nog even hard. Ik vraag me namelijk af of dat Charming Heights verhaal wel solid is :)

• Zamorano
  • Niet online
Anoniem: 384763 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:25:
[...]

Daar ben ik het minst zeker van. Hoe jax echt voelt tov Pope. In the end was het wel pope die er voor zorgde dat hij nu in die shitstorm zit en hij niet in zijn gewone doen is. Hoop op een zotte wending.

@Hierboven. Ik dacht dat hij het via Clay had gehoord.
Ja, dat vraag ik me dus ook af. Is Jax echt wel zo loyaal naar de man die uiteindelijk verantwoordelijk is voor de moord op zijn beste vriend, en de dochter van Tig (het blijft een kind van een MC-lid)?

• ravenger
Overigens had Jax een aardige conversatie met die rechterhand van Pope, hintende dat Pope wel eens zou kunnen verdwijnen.

ravenger schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:48:
Overigens had Jax een aardige conversatie met die rechterhand van Pope, hintende dat Pope wel eens zou kunnen verdwijnen.
Had ik ook zo begrepen. Alsof hij eens wou polsen of hij klaarstond om de fakkel over te nemen :)

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:04

muhda

Time & Space traveler

Hmm. Het is afwachten, maar Jax is zeker wel wat aan het bekokstoven.
Misschien rekent ie af met Pope.

Want Jax wil natuurlijk wraak en hij stelt de overlevering van Tig elke keer uit.

• Dersan
Ik kan mij ook haast niet voorstellen dat na dit seizoen Clay, Tig en Juice eruit zouden worden geschreven. Dan zijn toch eigenlijk wel de meeste interessante characters uit de serie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
Gisteren de laatste aflevering bekeken, maar ik heb geen flauw idee welke kant het op gaat.

Ik kan me ook haast niet voorstellen dat Jax accepteert dat Pope ervoor heeft gezorgd dat zijn bestje maatje (Opie) is omgelegd.

De uitzending van morgenavond is de laatste als ik het goed begrijp :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Grolsch schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:29:
Gisteren de laatste aflevering bekeken, maar ik heb geen flauw idee welke kant het op gaat.

Ik kan me ook haast niet voorstellen dat Jax accepteert dat Pope ervoor heeft gezorgd dat zijn bestje maatje (Opie) is omgelegd.

De uitzending van morgenavond is de laatste als ik het goed begrijp :?
Season einde ja;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
Dersan schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:37:
Ik kan mij ook haast niet voorstellen dat na dit seizoen Clay, Tig en Juice eruit zouden worden geschreven. Dan zijn toch eigenlijk wel de meeste interessante characters uit de serie..
clay en tig vs. de rest })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Denk ik ook... Tig twijfelde behoorlijk volgens mij. Moet Jax wel een oplossing vinden, want Pope gaat daar niet blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

"Kan er niets aan doen, is de schuld van Clay"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Dat boeit in dat wereldje doorgaans niet zo, of iemand anders het schuld was. "Had je het maar op moeten lossen, jouw probleem.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Wow wat een finale. Tig die Damon Pope doodschiet in plaats van andersom, Tara toch de cel in, hoogstwaarschijnlijk dankzij Gemma, Clay de cel in, de vraag is hoe lang hij er levend zit, en Otto die gewoon even zijn tong af bijt, mijn wtf-momentje van vandaag. Wat blijft het toch een vette serie. >:) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het waren wel dingen die we een beetje aan zagen komen denk ik (afgezien van Otto met zijn tong). Ik had niet verwacht dat Jax Tig op zou geven.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas

bartjas

Ook Bekend met EPO

Marzman schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:59:
Het waren wel dingen die we een beetje aan zagen komen denk ik (afgezien van Otto met zijn tong). Ik had niet verwacht dat Jax Tig op zou geven.
Geweldig laatste episode inderdaad! Zag het opzeggen van het VP schap van bobby niet aankomen. Rest was wel redelijk voorspelbaar, maar de uitvoering was geweldig vooral het omleggen van pope....!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

bartjas schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:22:
[...]

Geweldig laatste episode inderdaad! Zag het opzeggen van het VP schap van bobby niet aankomen. Rest was wel redelijk voorspelbaar, maar de uitvoering was geweldig vooral het omleggen van pope....!
Ok, dat van Bobby was inderdaad het gene wat ik het minste aan zag komen. De uitvoering is inderdaad mooi gedaan. Ik vraag me ook af wat bij hem de druppel was, want veel gebeurde achter zijn rug om (wat een goede reden is, maar dat wist hij niet).

Mooie opmerking ook van Tara dat ze haarzelf en Jax al zag veranderen in de mensen waar ze het meeste een hekel aan hadden als ze niet zouden gaan (daar zijn liedjes over gemaakt ;) ). Alleen was ze net te laat met het besluit te vertrekken (of ze had het Emma niet moeten vertellen).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Damn, fijne episode weer, wanneer begint het volgende seizoen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Eindshot precies hetzelfde als vorig seizoen, maar nu Gemma in plaats van Tara.
Ben benieuwd of Chibs de nieuwe VP wordt, denk dat Jax dat vanaf het begin al het liefste wilde (na Ope).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

Snap niet helemaal waarom Bobby nou zo pissed off was, uiteindelijk is het naief om te denken dat Clay er zo vanaf zou komen toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lex schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:54:
Snap niet helemaal waarom Bobby nou zo pissed off was, uiteindelijk is het naief om te denken dat Clay er zo vanaf zou komen toch.
Omdat door zich net daarover te zetten hij bewijst hij verre van als clay is.

Sick aflevering.

9 months to go bros :(
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste