Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-01 11:15

Anthirian

In Trance We Trust

Niku schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:09:
Eindshot precies hetzelfde als vorig seizoen, maar nu Gemma in plaats van Tara.
Ben benieuwd of Chibs de nieuwe VP wordt, denk dat Jax dat vanaf het begin al het liefste wilde (na Ope).
Hij heeft zich tijdens dit seizoen wel geprofileerd als een "brother" waar Jax op kan rekenen, dus het zou me niets verbazen. Dat komt waarschijnlijk doordat met het afzetten van Clay, Tig geen Sergeant-at-Arms meer was, maar dat Chibs dat geworden is.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Bobby werd VP door het kartel gebeuren, nu is er niks meer wat Jax ervan weerhoudt om Chibs te kiezen. Niet alleen dit seizoen een van zijn meest trouwe volgers. Misschien Happy als Sergeant-at-arms, die lijkt Jax ook onvoorwaardelijk te steunen.
Ik vind Bobby maar een vreemde snuiter, nooit mijn favoriete personage geweest, maar vind hem behoorlij k hypocriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-01 16:00
Chibs, kom er maar in! Vind Bobby nou niet bepaald overwicht hebben op de rest van de leden. Vind ook niet dat hij over de juiste uitstraling beschikt, om als VP te fungeren.

Btw: Ben ik de enige die Tara ontzettend lelijk vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04 13:42

WFG

Geweldige aflevering, vooral Otto en zijn tong mooi WTF momentje.

@hierboven, ontzettend is wat overdreven maar knap vindt ik haar niet.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:52

steveman

Comfortabel ten onder

Lelijke cover van Sympathy for the Devil aan het einde :/

Die tong zeg, allemachtig :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Poeh, heftige shizzle. Die tong van Otto zag ik echt niet aankomen!
En ik ging toch even twijfelen of Jax Tig zou overdragen aan Pope.

Wel mooi dat er een enorm zwaard boven het hoofd van Clay hangt, maar dat hij er aan het begin van het volgende seizoen in elk geval nog is. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij, Juice én Tig het er alledrie levend vanaf zouden brengen dit seizoen.

En hoe hard is Gemma wel niet? Jax heeft dat niet van een vreemde. Eerst Clay het gevoel geven dat ze met hem meegaat naar Belfast en hem keihard laten vallen als hij gearresteerd wordt, en daarnaast haar schoondochter in haar maag stompen en wellicht ook eraan bijdragen dat ze gearresteerd wordt (?) zodat ze haar kleinkinderen kan blijven zien.
CrimpyRex schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:56:

Hmm, ze heeft wel iets. Ik vind haar niet onaantrekkelijk.
Wenkbrouwtjes een keertje wat heftiger laten epileren zou geen kwaad kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 06:50
Mwa, Bobby was ook gewoon tegen die deal met die mexicans in het vorig seizoen, hij wil al die shit gewoon niet meer, dat was toch wel duidelijk. Hij verwachtte dat Jax dat ook wilde, maar Jax bleek toch in de voetsporen van Clay te treden, dus exit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

sub-plots op een rijtje voor volgend seizoen;

Clay in prison met een prijs op zijn hoofd
Ex-US Marshall achter MC aan
Tara in Prison (door Gemma?)
Wendy nog steeds niet uit de picture
Shit met oude gang van Nero
Grim Bastards hebben ze nog appeltje mee te schillen
Real IRA zal ook nog wel weer om de hoek komen, Cartel idem
Juice nog steeds niet in de clear
Bobby VP af, next step?
Adjudant van Pope die vast achter wat zaken zal komen...

En wie was die weird chick bij die dumpster vlak voor de inval in die hal van Dante? Daar was ook iets vreemds mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

CrimpyRex schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:56:
Superknap is ze niet, maar lelijk vind ik haar allerminst.
lex schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:33:
En wie was die weird chick bij die dumpster vlak voor de inval in die hal van Dante? Daar was ook iets vreemds mee.
Volgens mij was dat alleen om aan te geven wat voor type vreemd volk daar rond hangt. Ik zocht er niet meteen iets achter eerlijk gezegd.

[ Voor 12% gewijzigd door Anthirian op 05-12-2012 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

viel me helemaal niet op maar nu je het zo stelde heb ik het nog 3 keer terug gekeken of er wat hints naar bovenkwamen maar er schiet me niets te binnen... misschien die knuffel die ze aait of hij denkt dat hij haar herkend van ergens of hij staat gewoon stil om te kijken of ze iets gezien heeft van wat er daarnet gebeurd was.
Kan het ook niet goed verstaan wat ze zegt op het moment dat ze inbeeld komt... gemompel over 'hope' ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Die ex marshall zit achter de arrestatie van Tara volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anthirian schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:36:
[...]

Superknap is ze niet, maar lelijk vind ik haar allerminst.

[...]

Volgens mij was dat alleen om aan te geven wat voor type vreemd volk daar rond hangt. Ik zocht er niet meteen iets achter eerlijk gezegd.
Dat is de zwerfster die al telkens op belangrijke momenten is voorgekomen in de reeks.

http://sonsofanarchy.wiki...man_-_List_of_Appearances

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:15

3DDude

I void warranty's

Anoniem: 384763 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:23:
Die ex marshall zit achter de arrestatie van Tara volgens mij.
Ik denk dat Genma dr achter zit toen ze hoorde dat dr nieuwe lover en jax allebei "Eruit wilden: oftewel stoppen met de club / illegale praktijken en weg van alles..."

dat ze dr dreigement heeft doorgezet... ;) >:)

[ Voor 10% gewijzigd door 3DDude op 05-12-2012 22:31 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

Anoniem: 384763 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:29:
[...]

Dat is de zwerfster die al telkens op belangrijke momenten is voorgekomen in de reeks.

lol hoe heb je dat dan weer opgedoken... Opzich wel een logische verklaring (haar rol omschrijving gelezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Bobby is ook een grote backstabber zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik vind juist van niet. Hij heeft het hele seizoen geprobeerd Jax te steunen, omdat hij zag hoe goed Jax het deed als VP. Gedurende het seizoen verandert Jax langzaamaan in het type dat Clay is, en dat is precies hetgeen Bobby wilde voorkomen. Hij ziet het dus volgens mij meer als een falen van zijn kant.

[ Voor 11% gewijzigd door Anthirian op 06-12-2012 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 384763 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:29:
[...]

Ik denk ook dat het gewoon is om aan te geven dat het een slechte buurt is met zwervers op straat. Dat ze dezelfde figurant vaker gebruiken is niet zo gek, de meeste valt het niet op en bovendien in de stad kom ik zelf ook elke dag dezelfde zwervers tegen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op donderdag 06 december 2012 @ 07:50:
[...]

Ik denk ook dat het gewoon is om aan te geven dat het een slechte buurt is met zwervers op straat. Dat ze dezelfde figurant vaker gebruiken is niet zo gek, de meeste valt het niet op en bovendien in de stad kom ik zelf ook elke dag dezelfde zwervers tegen.
Zeker niet. Als je aandachtig de vorige seizoenen bekijkt begrijp je vanzelf dat het meer is dan dit. Lees er maar alle fora op na betreffende sons of anarchy, dit is niet zomaar een beggar lady. Er zijn allerlei theorieën over haar, van zijnde dat ze de dood voorstelt tot een persoon die de mijlpalen in jax zijn leven beschrijft.

Trouwens, de eerste keer dat ze in beeld komt is tijdens de S1 finale waar jax wakker wordt op het kerkhof voor de begrafenis van Donna. Ze wijst hem waar hij water kan vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 06-12-2012 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:28
Wat als....

Lincoln Potter en die US Marshall achter de arrestatie van Tara zitten, om zo te proberen info uit tara te krijgen zodat ze de club op gaat geven?

Als ik het goed begreep heeft de advocaat al gezegd dat, zonder de verklaring van Otto, Tara niet gepakt kan worden voor samenzwering. terwijl ze daar nu wel voor gearresteerd is.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 07:47

G3kko0

Why so serious???

Wel weer vet einde van het seizoen zeg!!! En Otto.....man o man....dat was echt wel ff een heftig WTF momentje hehehe :)
Maar de lijntjes voor volgend seizoen zijn weer uitgezet helaas begint nu het lange wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-04 10:13
Maikel64 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:17:
Als ik het goed begreep heeft de advocaat al gezegd dat, zonder de verklaring van Otto, Tara niet gepakt kan worden voor samenzwering. terwijl ze daar nu wel voor gearresteerd is.
Dat klopt... in eerste instantie... Als Otto niet praat, wie moet dan zeggen hoe hij aan het kruis kwam?
Maar nu liggen de kaarten anders. Want Gemma heeft waarschijnlijk gezegd dat Tara haar heeft gevraagd om het kruis. En om het erger te maken, dat ze wist wat Otto er mee ging doen. En dus kan Tara wel degelijk veroordeeld worden.

Wat ik me dan wel afvraag, maakt dat Gemma niet medeplichtig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
UltraSub schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:58:
[...]

Wat ik me dan wel afvraag, maakt dat Gemma niet medeplichtig?
Gemma is uitgekookt genoeg om zich in te dekken, door bijvoorbeeld te vertellen dat ze er later pas achter kwam waar het kruis voor was (toen het al te laat was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-05 11:41
Aardige afsluiter vond ik, niet super speciaal.

Vreselijk nummer waarmee de aflevering begint, herkende ik daar nou de stem van Katey Sagal in?
Heeft haar man haar echt gematst door een door haar gezongen nummer in de aflevering te plakken?

Verder vond ik het wel aardig voorspelbaar allemaal, behalve de gun van Clay die Jax had en de dubbelrol van Gemma was niets echt verrassend helaas.

Het was al tijden duidelijk dat hij Tig echt niet aan Pope ging uitleveren en toen hij zei dat ze het beter binnen konden afhandelen wist ik helemaal genoeg.

Genoeg verhaallijnen voor volgend seizoen iig, nu al zin in!
Ik hoop iig op een stuk meer screentime voor de actrice Winter Ave Zoli, die Lyla speelt ;)

Had trouwens ook nog echt ff stille hoop dat ze Tara er een beetje gingen uitschrijven, dat ze hem nokte met de kids en Jax (daardoor) volgend seizoen nog meer losgeslagen is en andere dames tegenkomt.

Maar helaas dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nasty Nate schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:21:
Vreselijk nummer waarmee de aflevering begint, herkende ik daar nou de stem van Katey Sagal in?
Heeft haar man haar echt gematst door een door haar gezongen nummer in de aflevering te plakken?
Er zijn al minstens 2 nummers van haar voordien de revu gepasseerd, maar deze pasten wel beter bij de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Vond dat juist wel wat hebben. Gemma's stem er in. Legde niet meteen de link met vriendjespolitiek via haar man in real life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-05 11:41
Anoniem: 384763 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:13:
[...]

Er zijn al minstens 2 nummers van haar voordien de revu gepasseerd, maar deze pasten wel beter bij de serie.
Die eerdere zijn me dan niet opgevallen, deze wel...vond het totaal niet passen.
Niet dat ze vals zingt ofzo btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Ik heb niet het idee dat August het heel erg vond dat Pope vermoord is, aangezien hij nu die rol kan overnemen. August weet dondersgoed dat Jax erachter zit en kon een klein, stiekem lachje niet verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:00

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vandaar dat Jax enige tijd geleden ook aan hem vroeg wat zijn plannen waren :)

Was To Sir With Love van Gemma? Knap dat je dat herkend hebt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-05 22:56
Zoals iemand eerder ook al zei, plus mogelijk:
-Ze kan mijlpalen betekenen voor Jax in de serie
-Ze beeld situaties na voor Jax die hem van zijn stuk brengen en hem even aan het denken zetten
-Ze is een figurant, en last een hele korte tussenpauze in het verhaal in, dat de kijker denktijd geeft.
-Ze kan misschien bekeken worden door Jax als zijnde werkelijk gek en een zwerfster, of een spion van de politie ofzo?
-Ze kan misschien nog later een rol krijgen in de serie, als zijnde een hele oude familieband die opeens boven komt waaien?
-Ze is als figurant aan het uitbeelden dat de Sons in slechte wijken zitten (buiten hun veilige garageterrein/MC terrein, en buiten andere afgesproken locaties met ''deals''), waardoor je als kijker nog eens 2 keer knippert om de omgeving/wijk in je op te nemen.
Nasty Nate schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:21:
Jup, dat was Katey Sagal...

En wat ze zong in eerder seizoenen:
Ruby Tuesday (seizoen seizoen 2, episode 2 ''Small Tears'')

Bird On A Wire (seizoen 3, episode 4 ''Home''):

Cover van Leonard Cohen - Bird On A Wire (1972).
Wat naar mijn idee toen een goed nummer on de serie was.

Katey Sagal ft Blake Mills - Strange Fruit (seizoen 4, episode 7 ''Fruit for the crows'')

Maar dat van voorgaande viel nog wel mee, dat van deze aflevering vond ikzelf ook verschrikkelijk... gelukkig waren de beelden boeiend genoeg er onder :)

En by the way: Kurt Sutter (crazy Otto Delaney) en Katey Sagal (old lady Gemma) zijn dus in real life een stel:
Afbeeldingslocatie: http://spoilertv.co.uk/images/cache/sons-of-anarchy/season-4/misc/premiere-screening/pg511586_FULL.jpg

Otto Delaney met 2 ogen open :+

[ Voor 5% gewijzigd door Jorn1986 op 06-12-2012 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CrimpyRex schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:58:
Ik heb niet het idee dat August het heel erg vond dat Pope vermoord is, aangezien hij nu die rol kan overnemen. August weet dondersgoed dat Jax erachter zit en kon een klein, stiekem lachje niet verbergen.
Tegelijker tijd was pope wel iemand waar hij heel close mee was en al lang heeft mee samengewerkt/leefd.

Denk niet dat hij zo gelukkig is eerlijk gezegd.

Props voor de post hierboven met de katey sagal links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Anoniem: 384763 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:23:
[...]

Tegelijker tijd was pope wel iemand waar hij heel close mee was en al lang heeft mee samengewerkt/leefd.

Denk niet dat hij zo gelukkig is eerlijk gezegd.

Props voor de post hierboven met de katey sagal links.
Dat wel, maar het is en blijft een harde wereld daar.. Kill or be killed zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-02 18:49
Wat een gruwelijke serie, wow.
Alle seizoenen gezien en kan niet wachten op de rest van de seizoenen ;d
Ben benieuwd wat voor kan dat op gaat met Tara, dat ze word gearresteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

/me hartje GO

Wat weer een vette serie, met diverse WTF momenten! Wij hebben gisteravond de 3 laatste afleveringen achter elkaar gekeken en bleven zitten met die dikke cliffhanger. Daarna ging ik slapen en dat gevoel van "pending doom" bleef een beetje hangen. Toen werd ik vanmorgen opgelucht wakker van "oh wacht, dat is niet mijn leven!!' :D

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Heet van de pers:
Jimmy Smits Returning Full-Time in Season 6

Sons of Anarchy is making Jimmy Smits a full-time member.
TVLine has learned that Smits — who joined the FX smash last season as gangbanger-turned-”companionator” Nero — is not only returning in Season 6, but will appear in all 13 episodes.
Bron: http://tvline.com/2013/02...s-nero-gemma-jimmy-smits/

d:)b *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-04 18:11

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-04 17:13
Nog ff-tjes. Kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

The shit is on again! ;) Hebben die gasten nou echt nooit een rustig dagje :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Hoppa, kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Wachten duurt lang ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Te lang, in dit geval :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-05 07:23
Al 1 dag voor bij jongens niet zo druk maken.. Ik moet nog langer wachten op 1 van de nieuwe consoles :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-02 21:39

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik wacht op beide, wat nu:o

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Hellride kijken: IMDB: Hell Ride (2008)
Of Wild Hogs :P IMDB: Wild Hogs (2007)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 06-05 07:23
Ik ook.. de SoA geeft mij wel wat tijdverdrijf :)

HS Konden ze de teaser niet iets lang maken :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
To_Tall schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:22:
[...]
HS Konden ze de teaser niet iets lang maken :+
Wordt het dan niet al snel een trailert ;)

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-05 13:24
goede promo's ben benieuwd wat ze te wachten staat in jail.

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Zit seizoen 5 terug te kijken, nog 5 dagen wachten!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mooi dat het weer begint, Dexter en Breaking Bad lopen op hun einde :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Nog 3 dagen..

[video=width,height]http://www.youtube.com/watch?v=EttK1aGftEY"]YouTube: Mayhem[/video]

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Tonight's the night! Afbeeldingslocatie: http://forum.rblr.co.uk/images/smilies/icon_mksmile2.gif

of morgenochtend dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Inderdaad :D Vandaag nog even seizoen 5 kijken zodat ik er weer helemaal in zit en dan knallen!

Heb niet de normale spanning die ik heb bij een nieuw seizoen, mede omdat ik nog midden in andere series zit waarschijnlijk, maar ergens denk ik wel dat na de eerste minuten ik er weer helemaal in zal zitten.

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Eerste helft al gekeken, toen had ik college. Serie zit toch ongelofelijk goed in elkaar. Tig is nog steeds niet veilig, ondanks dat Pope dood is. Helft van de series was hier overheen gestapt en had Tig gewoon zonder problemen laten leven. SoA vergeet dit niet en gaat er op door, geniaal.

Edit: Nog niemand hier de aflevering gekeken? Wederom een geweldige aflevering, wat een serie is dit toch.
De pisbadkuipmoord, zeer stijlvol. Ben benieuwd wat de bedoeling van het jongetje is, wat hij gaat blijken te zijn. Heb nog niet vaak in series een kereltje van 12 met een wapen een school zien binnen sjouwen en de helft van de aanwezigen te vermoorden. Poh. Impressed.

[ Voor 39% gewijzigd door Niku op 11-09-2013 17:38 ]

• V3g3ta
  • Laatst online: 10-04 15:10

V3g3ta

Fueled by Games!

Goede ep inderdaad. Ik vraag me ook hoe dat zit met dat jongetje... wel heavy!

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
damn, zeg dat.... Kurt Sutter heeft er weer werk van gemaakt, wow!

Serie blijft ook gewoon goed, kan niet wachten tot de volgende EP

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Seriously, die Kurt Sutter is een geniale vent. :D

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Jorn1986
Hehehe Tara die op het einde die mede-gevangene die haar deken jatte te pakken neemt :P Die "nette arts"...

Verder een aparte jongen, en die tekeningen in dat boek waren gewoon ziek: heeft ie dat zelf allemaal bedacht, of zit daar meer achter?

Lekker begin zo dit seizoen :+

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Zo dan, Sons of Anarchy is er weer hoor, damn :D

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Niku schreef op woensdag 11 september 2013 @ 14:48:
Eerste helft al gekeken, toen had ik college. Serie zit toch ongelofelijk goed in elkaar. Tig is nog steeds niet veilig, ondanks dat Pope dood is. Helft van de series was hier overheen gestapt en had Tig gewoon zonder problemen laten leven. SoA vergeet dit niet en gaat er op door, geniaal.

Edit: Nog niemand hier de aflevering gekeken? Wederom een geweldige aflevering, wat een serie is dit toch.
De pisbadkuipmoord, zeer stijlvol. Ben benieuwd wat de bedoeling van het jongetje is, wat hij gaat blijken te zijn. Heb nog niet vaak in series een kereltje van 12 met een wapen een school zien binnen sjouwen en de helft van de aanwezigen te vermoorden. Poh. Impressed.
Ik denk dat het jongetje veel is gepest op school. Je ziet ook in dat schriftje "God hates bullies". Als ik het me goed kan herinneren is het wapen dat hij gebruikt een KG-9 en daarvan hebben de Sons eerder een aantal aan Nero's crew van verkocht (zie je ook in "previously...")
Afbeeldingslocatie: http://www.imfdb.org/images/a/ae/InterDynamicKG99.jpg
De moeder van het jongetje is een vriendin van Adacio en er is dus een kans dat dit wordt teruggeleid naar de Sons wat weer kan leiden tot rechtszaken en spanningen tussen de crew van Nero en de Sons.

Verder weer twee nieuwe vijanden geïntroduceerd, die rare ex-agent annex drugsverslaafde en de Perzen. Ik denk dat de groep van August een beetje dezelfde rol gaat aannemen als de Mayans eerst en dat de Perzen de nieuwe versie van Aryan Brotherhood gaat worden.
De club krijgt steeds meer interne problemen, want eigenlijk vertrouwt van de leiding niemand elkaar meer. Ben wel benieuwd wat er met Juice gaat gebeuren en of Tig nou nog wordt "uitgeruild" of niet. Ik dacht trouwens dat Rat Boy al eerder een prospect was maar kan ik me niet echt herinneren.

Tot zover mijn verder nergens op gebaseerde analyse en voorspellingen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 11-09-2013 21:58 ]

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Oja. Wat zou er met Bobby gebeuren/wat gaat Bobby doen..?

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ja, hij is volgens mij een tijdje weg bij de club. Ik denk dat hij zijn tijd gebruikt om meer te weten te komen over Quinn, of in elk geval te zoeken. Misschien zich daar bij laten overpatchen?

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Lijkt erop dat hij een Nomad wil worden, vraag me af of het echt gebeurd.

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 22:50
Erg sterke aflevering, op de laatste paar seconden na.
De interne strubbelingen binnen de club zijn vrij standaard, die zijn er al vanaf het begin.
Tiggy die zich laat gaan tegen die Ukrainer, was ook te verwachten. Dat zal niet echt gevolgen hebben.
Het feit dat hij nog steeds niet vrijgepleit is voor Pope's dochter, vind ik erg goed gedaan.
De schietpartij op de school: Interessant, eens zien wat dat te weeg brengt.
Maar Jax die in een zwak moment vreemdgaat met die hoerenmadam, dat gaat er bij mij niet in.
Hij is in de eerste seizoenen al een keer vreemd gegaan en toen werd heel duidelijk dat Tara dat niet nog een keer zou toestaan. En sinds die keer, heeft hij dat ook niet gedaan, hij was zelfs niet geinteresseerd.
Nu zit Tara even in de bak, en hij laat zich zo makkelijk verleiden? Nee, dat is imo gewoon een zwak plotdevice, zonder karakter logica.

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

AcidBurn schreef op donderdag 12 september 2013 @ 00:42:

Maar Jax die in een zwak moment vreemdgaat met die hoerenmadam, dat gaat er bij mij niet in.
Hij is in de eerste seizoenen al een keer vreemd gegaan en toen werd heel duidelijk dat Tara dat niet nog een keer zou toestaan. En sinds die keer, heeft hij dat ook niet gedaan, hij was zelfs niet geinteresseerd.
Nu zit Tara even in de bak, en hij laat zich zo makkelijk verleiden? Nee, dat is imo gewoon een zwak plotdevice, zonder karakter logica.
Ja, dat vond ik ook nogal ongeloofwaardig. Alsof ie ineens een ontzettende emo is "boehoe, mijn vriendin zit in de gevangenis en wil me al een week niet zien, ik ga een ander neuken! ;( "
Totaal in tegenstelling tot dat ene pornosterretje die hij zelfs (bijna?) een paar meppen heeft verkocht een tijdje terug.

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:38
Leuk, Kim Dickens in de serie!

Inderdaad jammer dat Jax 'out of the blue' weer vreemd gaat, verder toffe eerste aflevering.
Maar aan de andere kant, SoA is op zijn best wanneer er zoveel mogelijk shit de fan raakt.

• Zamorano
  • Niet online
Vrijdag schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:08:
[...]

Ja, dat vond ik ook nogal ongeloofwaardig. Alsof ie ineens een ontzettende emo is "boehoe, mijn vriendin zit in de gevangenis en wil me al een week niet zien, ik ga een ander neuken! ;( "
Totaal in tegenstelling tot dat ene pornosterretje die hij zelfs (bijna?) een paar meppen heeft verkocht een tijdje terug.
Hmm, ik weet niet of ik het daar wel mee eens ben.
Jax is boven alles toch een moederskindje, en die relatie is nu vooral op een dieptepunt (die met Tara ook, en dat helpt natuurlijk niet). Ik denk dat hij in de hoerenmadam vooral een moederfiguur ziet.
Die pornosterretjes en callgirls die hij wel vaker ziet rondlopen staan vooral voor lichamelijke lusten, en daarbij komt Jax duidelijk niet echt in de verleiding.

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-02 16:45

Blamm

Niet meer Smart

Niet compleet out of the blue natuurlijk. Tara heeft aangegeven het proces zonder hem te willen doen, ze heeft hem voor zijn gevoel aan de kant gezet.

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:38
Blamm schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:44:
Niet compleet out of the blue natuurlijk. Tara heeft aangegeven het proces zonder hem te willen doen, ze heeft hem voor zijn gevoel aan de kant gezet.
Dat heeft Tara niet aangegeven, Lowen heeft dat gezegd om Gemma tevreden te houden ;)

Maar ik kan mij ook wel vinden in de omschrijving van Zamorano. Die scene op de bank met Jax en Janette, daarin gaf Janette ook aan dat ze zich als een moeder voelt voor haar werknemers.

Dus niet helemaal out of the blue voor mama's boy Jackie inderdaad.

[ Voor 6% gewijzigd door E2TK op 12-09-2013 11:32 ]

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Zamorano schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:37:
[...]

Hmm, ik weet niet of ik het daar wel mee eens ben.
Jax is boven alles toch een moederskindje, en die relatie is nu vooral op een dieptepunt (die met Tara ook, en dat helpt natuurlijk niet). Ik denk dat hij in de hoerenmadam vooral een moederfiguur ziet.
Die pornosterretjes en callgirls die hij wel vaker ziet rondlopen staan vooral voor lichamelijke lusten, en daarbij komt Jax duidelijk niet echt in de verleiding.
Maar er zit toch een aardige grote stap tussen een moederskindje en bovenop de eigen/surrogaatmoeder duiken :X

Ik vind het op zich wel aannemelijk dat hij een moederfiguur zoekt maar dat ie 'm er dan ook meteen in hangt toch een beetje apart.

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-02 18:49
Op de jack van Jax stond iets in de zin van 'ter nagedachtenis aan Opie' (oid).
Vond dat wel heel netjes & erg tof

Voor de rest kan het niet anders dan dat het weer een spannend seizoen word, wat een sterke eerste aflevering.

[ Voor 33% gewijzigd door MurtnR op 12-09-2013 11:43 ]

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

MurtnR schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:42:
Op de jack van Jax stond iets in de zin van 'ter nagedachtenis aan Opie' (oid).
Vond dat wel heel netjes & erg tof
Chibs en Tig hebben die patch ook volgens mij, "In memorie of Opie". Happy niet en bij Bobby kon ik het ook niet zien.

• Zamorano
  • Niet online
Vrijdag schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:35:
[...]

Maar er zit toch een aardige grote stap tussen een moederskindje en bovenop de eigen/surrogaatmoeder duiken :X

Ik vind het op zich wel aannemelijk dat hij een moederfiguur zoekt maar dat ie 'm er dan ook meteen in hangt toch een beetje apart.
Gebrek aan moederliefde, gebrek aan seksuele spanning met zijn vrouw, algehele eenzaamheid (geen Opie, afstand naar de rest van de MC). En daar is een aantrekkelijke zorgzame vrouw die hem aandacht geeft, een luisterend oor biedt en hem op dat moment het gevoel geeft dat ze er voor hem is.

Natuurlijk zal niet iedere man daar zo op reageren, maar ik vond het zeker geen onlogische stap binnen zijn karakter. Er gaan mannen vreemd om minder.

Wat zou jij verwachten, een goed gesprek op de bank en even knuffelen? Met een hoerenmadam? Als leider van een ruige criminele motorbende?
Dat vind ik dan weer onlogisch. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Zamorano op 12-09-2013 15:10 ]

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Zamorano schreef op donderdag 12 september 2013 @ 15:06:
[...]

Gebrek aan moederliefde, gebrek aan seksuele spanning met zijn vrouw, algehele eenzaamheid (geen Opie, afstand naar de rest van de MC). En daar is een aantrekkelijke zorgzame vrouw die hem aandacht geeft, een luisterend oor biedt en hem op dat moment het gevoel geeft dat ze er voor hem is.

Natuurlijk zal niet iedere man daar zo op reageren, maar ik vond het zeker geen onlogische stap binnen zijn karakter. Er gaan mannen vreemd om minder.

Wat zou jij verwachten, een goed gesprek op de bank en even knuffelen? Met een hoerenmadam? Als leider van een ruige criminele motorbende?
Dat vind ik dan weer onlogisch. ;)
Mja, daar heb je ook wel een punt. Maar toch, omdat hij de laatste tijd/seizoenen juist veel meer de family man aan het worden was vond ik het een beetje "jammer" (bij gebrek aan een betere omschrijving).
Aan de andere kant komt het wel weer overeen met de teaser waarin iedereen met iedereen aan het knokken is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Vrijdag schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:59:
[...]

Chibs en Tig hebben die patch ook volgens mij, "In memorie of Opie". Happy niet en bij Bobby kon ik het ook niet zien.
Jazeker heeft Happy die patch ook. Zie je direct al, bij Jax thuis als hij met Abel aan tafel zit.
Bij Bobby en Rat Boy kon ik het niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:31
Genoten van die eerste aflevering!, Alleen wat Jax op het einde doet, ben benieuwd wat hem dat later in de serie nog gaat kosten, geld teven ook voor Tara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goede aflevering, toch er weer in gezogen vanaf de eerste minuten.

Vond de scene waar die 'chef' van stockton, dat klein mannetje & nog iemand samen in beeld kwamen echt geweldig. Dat klein mannetje is trouwens de zoon van Navarro. Of toch van de vrouw waar die Navarro mee samen is. Is ook Navarro zijn gun die hij meeheeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

AcidBurn schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 01:57:
[...]

Jazeker heeft Happy die patch ook. Zie je direct al, bij Jax thuis als hij met Abel aan tafel zit.
Bij Bobby en Rat Boy kon ik het niet zien.
Oh dan heb ik dat gemist! Weet ook niet of Juice die patch ook heeft, kon het niet zien in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Vrijdag schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 09:02:
[...]

Oh dan heb ik dat gemist! Weet ook niet of Juice die patch ook heeft, kon het niet zien in elk geval.
Vermoed dat ze allemaal die patch hebben, behalve Bobby misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
max schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:13:
Het geniale vind ik nog wel dat ie zichzelf in de serie van al die sicke shit laat doen :P Denk dat zijn character ook nog wel een rol van belang gaat/blijft spelen dit seizoen.

"Be brave, don't shave"

heeft die toric net hetzelfde als clay met zijn handen ? Wordt nog leuk, en die fake signature komt hem nog haunten..

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-05 21:22
Anoniem: 384763 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:22:
heeft die toric net hetzelfde als clay met zijn handen ? Wordt nog leuk, en die fake signature komt hem nog haunten..
Volgens mij is dat met z'n handen van z'n hero verslaving.
Die handtekening kan zich Indiaas nog tegen hem keren.

Ik vind die chibs toch wel echt een baasje trouwens :P

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:13
Waarom kreeg ik trouwens ook het gevoel dat Juice ook aan de hero zit?

Dersan schreef op woensdag 18 september 2013 @ 23:52:
Waarom kreeg ik trouwens ook het gevoel dat Juice ook aan de hero zit?
gezeten had dacht ik. Had die niet voor zijn 'sons' tijd een drugs verleden ?

• Tiestor
Vrijdag schreef op woensdag 11 september 2013 @ 21:54:
[...]

Als ik het me goed kan herinneren is het wapen dat hij gebruikt een KG-9 en daarvan hebben de Sons eerder een aantal aan Nero's crew van verkocht (zie je ook in "previously...")
De moeder van het jongetje is een vriendin van Adacio en er is dus een kans dat dit wordt teruggeleid naar de Sons wat weer kan leiden tot rechtszaken en spanningen tussen de crew van Nero en de Sons.
Je herinnert het je goed ;)
"What you may have missed: The gun the boy used was a modified KG-9 -- the kind of weapon Jax gave Nero's crew, which includes that boy's father figure, last season. The weapon can be traced back to SAMCRO."
Verder was het volgens mij de vriendin van Primo (Arcadio), gespeeld door Dave Navarro wat ik niet wist :P

Sons of Anarchy krijgt hoogst waarschijnlijk maar 7 seizoenen en dit is de manier waarop ze naar het einde toe werken.
"It ultimately becomes the final straw in their relationship with the gun business and the domino that takes us to a fairly tragic and epic conclusion. It impacts all their relationships."
"Ja, hij is volgens mij een tijdje weg bij de club. Ik denk dat hij zijn tijd gebruikt om meer te weten te komen over Quinn, of in elk geval te zoeken. Misschien zich daar bij laten overpatchen?"
Quinn is de nomad die Bobby hielp met verhuizen. Ik gok eerder op dat ie zich over zal laten patchen om weer nomad te worden.. Hoop echter van niet.
"Waarom kreeg ik trouwens ook het gevoel dat Juice ook aan de hero zit?"
Ik denk eerder dat hij er vermoeid uit ziet door het schuldgevoel wat hij heeft voor het verraden van Clay.

Vanavond aflevering 2 maar even kijken, nu al zin in!

"Be brave, don't shave"

• Jorn1986
@Tiestor: heb je een bron waar je vandaan haalt dat seizoen 7 het laatste seizoen wordt?

Verder was deze aflevering die Ier weer heel slim bezig met z'n deals. Dit gaat Jax minder inkomen opleveren, want Lee Toric zit nou blijkbaar ook al achter de prostitutie aan...
Waarom deed in die schuur Chibs opeens zo moeilijk over het wegdoen van de wapens? Eind vorige seizoen was dit toch ter tafel gekomen en voor zover ik het mij goed kan herinneren was de meerderheid instemmend "yay"... Waarom opnieuw ter tafel laten komen? Of zijn mijn herinneringen te vaag geworden van het vorige seizoen?

En wtf denkt Juicy nou weer te doen door die vrouw te laten stikken? Altijd wat met die Juicy...

• AcidBurn
Die vrouw doden was opdracht van Jax. Hij moest haar een overdosis geven, maar had al snel in de gaten dat dat niet werkte zoals verwacht. Dus dan maar laten stikken. Kun je het alsnog afdoen als O.D.

Ik vond het ook een behoorlijk foute actie van Jax, voorheen was hij keihard tegen het doden van vrouwen.
Denk dat Juice tegen z'n pyschische plafond aan zit door deze actie. Die trekt het echt niet lang meer.

Chibs die verhaal haalde bij Jax over de wapens was volgens mij niet omdat hij er niet vanaf wil (daar hebben ze idd over gestemd en hij was het ermee eens) maar omdat hij waarschijnlijk al vermoedde dat de Ieren daar hun eigen draai aan gingen geven. Hij kent ze stukken beter dan Jax.

Persoonlijk vind ik de omslag in de Jax/Tara relatie wel extreem.
Het lijkt me duidelijk welke kant Sutter op wil met de serie, maar ik zit daar totaal niet op te wachten.
Wat het einde van de serie betreft: Kurt Sutter heeft al voor de premiere van dit seizoen aangegeven, dat hij van plan is de serie te beëindigen na het zevende seizoen.

• Tiestor
Jorn1986 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 20:14:
@Tiestor: heb je een bron waar je vandaan haalt dat seizoen 7 het laatste seizoen wordt?
Jep, tis alom bekend.
It’s been revealed that Sons of Anarchy will end next year, with Season 7. Sutter said he’s laying the groundwork for that now, as Jax has created a family around him, but also asked himself, “Can I have all that and still be the leader of, ultimately, a criminal enterprise?” Said Sutter, “I think we’re on that trajectory here in Season 6 where we have to answer whether it’s yes or no.”
IGN is één van de vele bronnen.

"Be brave, don't shave"

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Damn dat is wel echt balen. Mijn absolute lieveligsserie. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
Zeker balen, ook mijn lievelings serie. Maar ik zie het liever 'goed' eindigen dan dat het langdradig wordt. Ik vond het tof om te zien dat CCH Pounder, speelde in The Shield (oude favoriete serie), de District Attorney speelt. Ben benieud wat dat nog gaat brengen.

Bobby schreef nu de naam van Hopper op de kaart, waarop hij eerder Quinn schreef en aangaf welke plaatsen hij blijkbaar langs gaat. Is hij een Nomad crew aan het samenstellen ofzo?

Kwam net de titel verklaring van deze aflevering tegen (even de quote googlen), tof gedaan. Toric quote Shakespeare's Sonnet 116: "Love alters not with his brief hours and weeks. But bears it out even to the edge of doom." als hij achter de spiegel staat te kijken naar Clay en Gemma. De epsiode heet One One Six.

Waar komt het ineens vandaan dat Tara wil scheiden van Jax? Volgens mij heb ik iets gemist.. Dacht dat het allemaal alleen om de voogdij van de kinderen ging in het geval er wat met hen zou gebeuren.

Overigens had Dave Navarro maar een klein/kort rolletje :P

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Dat is een van de punten waarop ik doelde met de opmerking dat de Jax/Tara relatie wel ineens heel hard omgeslagen is. Ik snap wat Sutter ermee wil bereiken, maar dit is veel te geforceerd qua verhaallijn.
Wel erg goed acteerwerk van Charlie en Maggie btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
AcidBurn schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 01:11:
Dat is een van de punten waarop ik doelde met de opmerking dat de Jax/Tara relatie wel ineens heel hard omgeslagen is. Ik snap wat Sutter ermee wil bereiken, maar dit is veel te geforceerd qua verhaallijn.
Wel erg goed acteerwerk van Charlie en Maggie btw.
Ben het compleet met je eens. Maggie vind ik echt tof, zoveel verschillende emoties/uitdrukkingen die zij in één gezicht weet te vangen. Plus ik vind het een erg mooie dame ;)

Kwam dit filmpje tegen, het huisje vanaf 1:58 komt na de laatste SoA aflevering wel erg bekend voor ;) Dit is overigens de serie Justified.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

max schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:13:
Dit dus, de afleveringen van The Shield die hij geproduced heeft zijn ook echt steengoed. :P

Voor degenen die het niet wisten: Otto wordt gespeeld door Sutter (die in The Shield die snoeiharde/vage/ongrijpbare Armeniër speelde). :P Vind je SoA goed, dan is The Shield ook echt een enorme aanrader trouwens. :)

De scheiding die Jax en Tara nu gaan krijgen is inderdaad wel een beetje geforceerd en out-of-the-blue. Dat is dan weer jammer. :P Maar ik voorspel dat de club wanneer de serie moet eindigen, gewoon geheel uit elkaar gaat vallen.

[ Voor 19% gewijzigd door Bart-Willem op 22-09-2013 21:18 ]

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
LOL ik wist dus niet dat Kurt Sutter ook de man achter The Shield was :S Nu lees ik ook dat Kurt Sutter getrouwd is met Katey Sagal, Gemma, wist ik dus ook niet. Zo kom ik nog eens wat te weten :P

The Shield is inderdaad echt een enorme aanrader!!

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
Iemand de laatste promo trailer al gezien voor de aflevering van vanavond?

Iets zegt me dat Jax weer lekker los zal gaan dit seizoen op een manier die je niet direct aan ziet komen!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01-2021
Ben sinds Netflix launch aan SoA begonnen, zit nu op S03E07... wat een feest.
Leuke serie! Zal niet teveel hier rondhangen voor spoilers totdat ik bij S05 ben ;)

Intense aflevering alweer gisteren.

Bbye mr trager ?

• Maikel64
Anoniem: 384763 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 11:42:
Intense aflevering alweer gisteren.

Bbye mr trager ?
Ik vermoed van wel. Sutter is er niet vies van om een groot personage eruit te schrijven (kijk maar naar Opie) als hij er geen verhaal meer voor heeft. Trager zagen we al minder in de laatste afleveringen, dus ik denk dat zijn verhaal wel op is.

Toch knap dat ze ieder seizoen weer een maffer iemand weten te vinden als aanhanger van de wet. Dacht dat die vrouw een paar seizoenen geleden al erg was, deze kerel slaat helemaal alles :P .

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Er blijft helemaal niks meer over aan de tafel. Jax, Chibs, Juice, Happy en Phill. Zou Bobby trouwens ipv de Nomads te joinen mensen overhalen bij Charming chapter te komen? Waardoor de tafel weer aangevuld wordt.

Niku schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:08:
Er blijft helemaal niks meer over aan de tafel. Jax, Chibs, Juice, Happy en Phill. Zou Bobby trouwens ipv de Nomads te joinen mensen overhalen bij Charming chapter te komen? Waardoor de tafel weer aangevuld wordt.
Lijkt me niet. Heb toch al paar keer gehoord over nomad en het feit dat hij 4 mensen nodig heeft om het opnieuw te kunnen opstarten lijkt me een indicatie te zijn dat hij toch zijn plannen van nomad wil doorvoeren. Misschien nog een change of heart als jax hem uiteindelijk belt.. Zullen wel zien.

IVM de tafel, in aantallen lijkt het inderdaad dood te bloeden, maar ook in brotherhood vind ik. Het is geen hechte groep meer..

Maar inderdaad, Toric doet denken aan Stahl, alhoewel hij nog een lange weg af te leggen heeft om zo hatelijk te worden als zij was :) Hij is aardig op weg wel.

Heb het ergens wel een beetje gehad met de typische endscene (deze keer begeleidt door een nummer met oa Katey Sagal.....). Leuk om nog veel in een paar minuten te pompen maar iedere keer hetzelfde recept proeft wat zuur op den duur ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 384763 op 26-09-2013 13:23 ]

• Niku
  • Nu online

Niku

Alagaesii

Anoniem: 384763 schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:22:
[...]

IVM de tafel, in aantallen lijkt het inderdaad dood te bloeden, maar ook in brotherhood vind ik. Het is geen hechte groep meer..
Waarschijnlijk ook de reden dat Tig uitgeleverd is. Jax wist dat hij die Bulgaar vermoord had, en kon m dus niet meer vertrouwen. Tussen Jax en Chibs gaat het trouwens ook niet soepel. Het lijkt alsof Jax de club naar de afgrond leidt.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste